ΔΙΟΔΙΑ

Ενημερώστε μας για τα τελευταία νέα που ακούσατε...
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από thanos »

Μετά τις 15 του Σεπτέμβρη θα λειτουργήσουν 2 νεα διόδια στην Εγνατία οδό και συγκεκριμένα στο Νομό Θεσσαλονίκης
1 στο Ωραιόκαστρο με κοστος 0.40Ε και
2 στην Ασπροβάλτα με κοστος 0.90Ε.
Θα εχουμε παράλληλα και μειωση σε αυτο του Λαγκαδά, απο 2,40 που ειναι σημερα σε 1,90.
Ταδε εφη ο προεδρος της Εγνατίας οδού!

https://www.life-events.gr/gegonota/met ... sprovalta/


Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από MacPap »

Με τις υγείες μας
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Αυξήσεις φωτιά στα διόδια της Εγνατίας από το 2019

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Αν και το ανέβασε ο Johnny σε άλλο σημείο, το βάζω κι εγώ εδώ για να υπάρχει μαζεμένο μαζί με τις άλλες ειδήσεις.

Αντιγράφω από εδώ για αρχή:
Αυξήσεις στα διόδια από το νέο έτος – Παίρνουν φωτιά στην Εγνατία

Αυξήσεις στο αντίτιμο των διοδίων τίθενται σε ισχύ από την πρώτη Ιανουαρίου 2019, οι οποίες θα είναι μεγάλες στην Εγνατία Οδό και μικρότερες στους υπόλοιπους οδικούς άξονες που λειτουργούν με καθεστώς παραχώρησης.

Στην Εγνατία, η χρέωση για τα ΙΧ θα διαμορφωθεί σε 5 από 3 λεπτά ανά χιλιόμετρο, με την αύξηση να ανέρχεται σε ποσοστό 67% κατά μέσο όρο, σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση που υπέγραψαν το καλοκαίρι οι υπουργοί Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος και Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.

Στα Μάλγαρα, η αύξηση θα ανέλθει σε ποσοστό 150% δεδομένου πως η χρέωση θα διαμορφωθεί σε 3 ευρώ από 1 ευρώ και 20 λεπτά σήμερα.

Αυξήσεις ωστόσο θα υπάρξουν, αν και μικρότερες, και στα διόδια των πέντε εθνικών οδών βάσει της τιμαριθμικής αναπροσαρμογής που προβλέπεται από τις συμβάσεις παραχώρησης.

Στον αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, οι οδηγοί των ΙΧ θα πληρώνουν 10 λεπτά περισσότερα στα μετωπικά διόδια Πελασγίας.

Σε δύο μετωπικούς σταθμούς διοδίων στην Ολυμπία Οδό, από την Ελευσίνα έως την Πάτρα, θα ισχύσουν αυξήσεις από το νέο έτος.

Πρόκειται για τους σταθμούς του Ελαιώνα, όπου το αντίτιμο θα διαμορφωθεί στα 3 ευρώ και 30 λεπτά, από 3 ευρώ και 20 λεπτά που είναι σήμερα, και στον σταθμό του Ρίου, όπου η χρέωση θα ανέλθει σε 2 ευρώ και 30 λεπτά, αυξημένη κατά 10 λεπτά.

Κατά 5 λεπτά θα αυξηθεί το αντίτιμο σε τρεις μετωπικούς σταθμούς διοδίων στον Αυτοκινητόδρομο Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα-Σπάρτη. Πρόκειται για τους σταθμούς στο Σπαθοβούνι, τη Νεστάνη και τη Γέφυρα Μάναρη.
Επίσης, περισσότερες πληροφορίες από εδώ:
Διόδια: Αυτές είναι οι νέες τιμές από την 1η Ιανουαρίου

Αυξήσεις «φωτιά», οι οποίες είχαν γίνει γνωστές από το καλοκαίρι, έρχονται από το νέο έτος στα διόδια της Εγνατίας οδού.

Πρόκειται για μία από τις συμφωνίες που είχε υπογράψει η κυβέρνηση με τους δανειστές. Έτσι, από την 1η του Γενάρη οι οδηγοί που θα κινούνται στην Εγνατία θα παρατηρήσουν πως η χρέωση ανά χιλιόμετρο έχει αυξηθεί και θα εκτοξεύει το κόστος μέχρι και 150% σε κάποιες περιπτώσεις.

Ο νέος τρόπος υπολογισμού με βάση τη χιλιομετρική απόσταση που προβλέπει η κοινή υπουργική απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ για τη νέα εμπορική πολιτική, αυξάνει τα διόδια από 0,03 σε 0,05 ευρώ ανά χιλιόμετρο για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα (αύξηση 66%).

Αυξήσεις ακόμη και 150% - Σχεδόν τρία ευρώ θα δίνουν οι οδηγοί

Σε συγκεκριμένους σταθμούς διοδίων, όπως για παράδειγμα στα Μάλγαρα, οι αυξήσεις αγγίζουν το 150%.

Ο συγκεκριμένος σταθμός έχει ζώνη χρέωσης 59,7 χιλιομέτρων, με αποτέλεσμα το ύψος του κομίστρου να «εκτοξεύεται» στα 2,98 ευρώ από το 1,20 που είναι σήμερα.

Τέλος οι απαλλαγές

Εκτός από τις σημαντικές αυξήσεις στις τιμές, η Κοινή Υπουργική Απόφαση προβλέπει ότι από την 1η Ιανουαρίου καταργείται κάθε απαλλαγή από την πληρωμή του κομίστρου.

Όπως αναφέρεται στην ΚΥΑ «Κάθε απαλλαγή ή εξαίρεση καταβολής διοδίων τελών στην Εγνατία Οδό και στους καθέτους άξονες αυτής, πλην των αναφερομένων στην παράγραφο 1 καταργείται και παύει να ισχύει από την 01-01-2019».

Εξαιρούνται τα επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης που ανήκουν κυρίως σε ανέργους και χρησιμοποιούνται από αυτούς. Οι άνεργοι οφείλουν να επιδεικνύουν την κάρτα ανεργίας τους, η οποία θα πρέπει να βρίσκεται σε ισχύ κατά τη διέλευση από τον σταθμό διοδίων.

Το ύψος των χρεώσεων αναλυτικά
  • για τον σταθμό Παμβώτιδα, το μήκος καθορίζεται σε 39,7 χιλιόμετρα με χρέωση 1,98 ευρώ (από 1,20 ευρώ σήμερα)
  • για το Μαλακάσι σε 48,1 χιλιόμετρα με χρέωση 2,40 ευρώ (από 2,10),
  • για τη Σιάτιστα σε 48,6 χλμ. με χρέωση 2,40,
  • για τον Πολύμυλο σε 48,2 χλμ. με 2,41 ευρώ (από 2,40),
  • στα Μάλγαρα για μήκος 59,7 χλμ με 2,98 ευρώ (από 1,20 ευρώ),
  • στη Θεσσαλονίκη για μήκος χρέωσης 13,8 χλμ σε 0,69 ευρώ,
  • στην Ανάληψη για 58,8 χλμ σε 2,94 ευρώ (από 2,40 ευρώ),
  • στην Ασπροβάλτα για 28,5 χλμ. το κόστος ανέρχεται σε 1,42 ευρώ,
  • στη Μουσθένη με μήκος χρέωσης 54,3 χλμ. η χρέωση γίνεται 2,71 ευρώ (από 2,40 ευρώ),
  • στην Καβάλα με 47,2 χλμ. 2,36 ευρώ,
  • στον Ίασμο για 46,2 χλμ. η χρέωση διαμορφώνεται σε 2,31 ευρώ (από 1,90 ευρώ),
  • στη Μέστη με 55,7 χλμ. σε 2,78 ευρώ (από 1,70 ευρώ) και στο Αρδάνιο για 40,5 χλμ. σε 2,02 ευρώ.
  • για τον σταθμό διοδίων της Τύριας στο οδικό τμήμα Νεοχωρίου-Σελλών-Τύριας, η περιοχή χρέωσης καθορίζεται σε 68,4 χιλιόμετρα (μεταξύ Ηγουμενίτσας-Ιωαννίνων), διαμορφώνοντας την τιμή του διοδίου σε 3,42 ευρώ από 2,10 ευρώ (67%)
  • στους κάθετους άξονες στην Ιεροπηγή, το μήκος χρέωσης καθορίζεται σε 47,2 χλμ. με χρέωση 2,36 ευρώ (από 2,10 ευρώ),
  • στους Ευζώνους για 60 χλμ. με κόστος 3 ευρώ (από 1,80 ευρώ),
  • στον Προμαχώνα για 48 χλμ. με χρέωση 2,4 ευρώ (από 2,40 ευρώ)
  • στο Στρυμονικό για 47,5 χλμ. με κόστος 2,37 ευρώ
Αυτές ήταν οι πληροφορίες σχετικά με το θέμα. Θα επανέλθω για περισσότερα, αν υπάρχει κάτι νεότερο.

Επίσης, πληροφορίες για τιμές και κόστη μετακίνησης μπορεί να βρεθούν στην ακόλουθη ιστοσελίδα:

http://diodia.com.gr

Ευχαριστώ.
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Νέες τιμές στα διόδια της γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Όπως πάντα, η ενημέρωση που προσφέρεται σε αυτό το forum είναι έγκαιρη και έγκυρη. Έτσι, λοιπόν, η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. με ένα δελτίο τύπου που εξέδωσε στις 2 Ιανουαρίου 2018 μας ανακοινώνει πως λίαν συντόμως θα ισχύσουν νέες τιμές για τις διελεύσεις από την Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου.

Από 9 Ιανουαρίου 2019 θα πραγματοποιηθεί "τιμαριθμική αναπροσαρμογή" στα διόδια της Γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου "Χαρίλαος Τρικούπης". Η αναπροσαρμογή αυτή θα φέρει την 1η αύξηση στις τιμές από το 2011 η οποία υπολογίζεται σε 2% ή 0,20€ για μια απλή διέλευση ενός επιβατικού ΙΧ. Η εφαρμογή της αύξηση θα ξεκινήσει από τα μεσάνυχτα της Τρίτης 8 προς Τετάρτη 9 Ιανουαρίου και προβλεπόταν από την Σύμβαση Παραχώρησης.

Οι νέες τιμές των διοδίων για απλή διέλευση διαμορφώνονται ως εξής:
  1. Επιβατικά αυτοκίνητα: 13,50€
  2. Φορτηγά δύο αξόνων: 20,30€
  3. Φορτηγά τριών αξόνων: 33€
  4. Φορτηγά τεσσάρων αξόνων: 42€
  5. Φορτηγά πέντε αξόνων: 42€
  6. Λεωφορεία έως 20 θέσεων: 30,50€
  7. Λεωφορεία 20 έως 40 θέσεων: 43€
  8. Λεωφορεία άνω των 40 θέσεων: 66€
Οι τιμές οι οποίες παραμένουν αμετάβλητες είναι οι εξής:
  1. Συνδρομητικό εκπτωτικό πρόγραμμα ΓΕΦΥΡΑ E-pass για επιβατηγά Ι.Χ.
  2. Κάρτας "Aller-Retour"
  3. Απλή διέλευση ΜΟΤΟ
  4. Κάρτα 10 διελεύσεων ΜΟΤΟ
  5. Συνδρομητικό πρόγραμμα για καρκινοπαθείς και νεφροπαθείς "Ειδική Κάρτα Υγείας"
  6. Εκπτωτική διέλευσης ΑμεΑ (με την επίδειξη της σχετικής μπλε κάρτας)
Από 1η Φεβρουαρίου 2019 θα εφαρμοστούν νέες τιμές και στα ηλεκτρονικά συνδρομητικά προγράμματα.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε την επίσημη ανακοίνωση της ΓΕΦΥΡΑΣ Α.Ε. με τίτλο Τιμαριθμική αναπροσαρμογή διοδίων στη Γέφυρα «Χαρίλαος Τρικούπης». Εκεί παρουσιάζονται όλες οι νέες τιμές, όπως αυτές θα ισχύσουν από 9/1/2019 και από 1/2/2019.

Ευχαριστώ.
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Νέες τιμές στα διόδια της Ε.Ο. Αθηνών - Πατρών

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Από χτες, 10 Ιανουαρίου 2019, ισχύουν νέες τιμές στα διόδια της Ε.Ο. Αθηνών - Πατρών. Προφανώς μιλάμε για αύξηση του κόστους διέλευσης κυρίως στα φορτηγά διαφόρων κατηγοριών (0,10€ για οχήματα με 2-3 άξονες με και χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20m και για τα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες με και χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20m), αλλά και 0,10€ σε μοτοσικλέτες και Ι.Χ. αυτοκίνητα στα διόδια του Ελαιώνα, για Ι.Χ. αυτοκίνητα στα διόδια Ρίου και για μοτοσικλέτες στα πλευρικά διόδια των Καλαβρύτων.

Οι νέες τιμές που ισχύουν από χτες διαμορφώνονται ως εξής:

Μετωπικοί Σταθμοί Διοδίων

Ελευσίνα

Δίκυκλα και τρίκυκλα, 1,50€
Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα, 2,10€
Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με 2-3 άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20m, 5,40€
Φορτηγά και άλλα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος από 2,20m, 7,60€

Ισθμός

Δίκυκλα και τρίκυκλα, 1,20€
Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα, 1,80€
Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με 2-3 άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20m, 4,60€
Φορτηγά και άλλα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος από 2,20m, 6,40€

Κιάτο

Δίκυκλα και τρίκυκλα, 1,60€
Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα, 2,30€
Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με 2-3 άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20m, 5,80€
Φορτηγά και άλλα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος από 2,20m, 8,10€

Ελαιώνας

Δίκυκλα και τρίκυκλα, 2,30€
Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα, 3,30€
Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με 2-3 άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20m, 8,20€
Φορτηγά και άλλα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος από 2,20m, 11,50€

Ρίο

Δίκυκλα και τρίκυκλα, 1,60€
Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα, 2,30€
Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με 2-3 άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20m, 5,70€
Φορτηγά και άλλα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος 2,20m, 8,10€


Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων

Νέα Πέραμος

Δίκυκλα και τρίκυκλα, 1€
Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα, 1,40€
Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με 2-3 άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20m, 3,60€
Φορτηγά και άλλα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος 2,20m, 5,10€

Πάχη

Δίκυκλα και τρίκυκλα, 0,60€
Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα, 0,90€
Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με 2-3 άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20m, 2,30€
Φορτηγά και άλλα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος από 2,20m, 3,30€

Άγιοι Θεόδωροι

Δίκυκλα και τρίκυκλα, 0,30€
Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα, 0,50€
Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με 2-3 άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20m, 1,40€
Φορτηγά και άλλα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος από 2,20m, 1,90€

Ζευγολατιό

Δίκυκλα και τρίκυκλα, 0,50€
Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα, 0,70€
Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με 2-3 άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20m, 1,90€
Φορτηγά και άλλα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος από 2,20m, 2,70€

Κιάτο

Δίκυκλα και τρίκυκλα, 0,60€
Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα, 0,80€
Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με 2-3 άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20m, 2,20€
Φορτηγά και άλλα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος από 2,20m, 3,10€

Δερβένι

Δίκυκλα και τρίκυκλα, 0,90€
Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα, 1,30€
Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με 2-3 άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20m, 3,40€
Φορτηγά και άλλα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος από 2,20m, 4,70€

Ακράτα

Δίκυκλα και τρίκυκλα, 1,20€
Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα, 1,70€
Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με 2-3 άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20m, 4,40€
Φορτηγά και άλλα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος από 2,20m, 6,20€

Καλάβρυτα

Δίκυκλα και τρίκυκλα, 1,70€
Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα, 2,40€
Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με 2-3 άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20m, 6€
Φορτηγά και άλλα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος από 2,20m, 8,50€

Δρέπανο

Δίκυκλα και τρίκυκλα, 1,20€
Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα, 1,70€
Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με 2-3 άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20m, 4,30€
Φορτηγά και άλλα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος από 2,20m, 6,10€

Ευχαριστώ.
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Αυξήσεις στα διόδια της Αττικής Οδού

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Φαντάζομαι θα το έχετε διαβάσει και από αλλού τις τελευταίες ημέρες, αλλά το ανεβάζω κι εδώ για πληρέστερη ενημέρωση.

Από 1ης Ιουλίου 2019 τα διόδια της Α.Ο. για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα θα αυξηθούν από τα 2,80€ που είναι σήμερα στα 3,00€, ενώ σε μια δεύτερη φάση αυξήσεων, η τιμή αυτή θα φτάσει τα 3,30€ από 1/1/2020. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας αντίστοιχες αυξήσεις θα υπάρξουν και στα εκπτωτικά προγράμματα. Αυξήσεις θα υπάρξουν και για τις άλλες κατηγορίες οχημάτων.

Για περισσότερες πληροφορίες, αλλά και για το πλήρες δελτίο τύπου μπορείτε να επισκεφθείτε την παρακάτω σελίδα:

https://www.aodos.gr/2019/arthro/nees_t ... -15557005/

Η συλλογιστική της εταιρείας σχετικά με τις αυξήσεις είναι η εξής:
  1. Είχαν δικαίωμα να φτάσουν μέχρι τα 3,77€ (μιλώντας για Ι.Χ. αυτοκίνητα) ως ανώτατο όριο, το οποίο δεν έφτασαν, άρα πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι.
  2. Λόγω των εκπτωτικών προγραμμάτων, η πραγματική τιμή δεν θα είναι καν 3,00€ και 3,30€ αργότερα, αλλά χαμηλότερη.
  3. Διατήρησαν σταθερή τιμή διοδίων για 13 χρόνια - εκτός από μια αύξηση 0,10€ τον Ιούλιο του 2010 - λόγω αύξησης του ΦΠΑ.
  4. Αγοράστε εκπτωτικά προγράμματα (πομποδέκτες), ώστε να έχετε χαμηλότερη τιμή, ίση με αυτή που πληρώνουν σήμερα χωρίς τα εκπτωτικά προγράμματα (2,80€).
Κάνοντας μια σύγκριση με τις τιμές που ισχύουν σήμερα (δηλαδή 2,80€ για την απλή διέλευση) θα έχουμε αύξηση 7% από 1ης Ιουλίου και άλλη μία αύξηση 10% σε σχέση με την τιμή Ιουλίου από 1/1/2020, ενώ η αύξηση του Ιανουαρίου 2020 σε σχέση με την σημερινή τιμή θα είναι σχεδόν 18%. Δεν γνωρίζω ποιος εργαζόμενος πήρε αύξηση 18% από το 2006 έως σήμερα, αλλά, προσωπικά μιλώντας, σε σχέση με τον μισθό του καθηγητή το 2011 που διορίστηκα (πριν τις μειώσεις ΓΑΠ και Διαμαντοπούλου) έχω μια μείωση της τάξης του 25% (συγκρίνοντας τι θα έπαιρνα τότε και σήμερα). Αν συγκρίνουμε και τους μισθούς του τότε (2006) στις δουλείες που εργαζόμουν με το σήμερα η κατάσταση είναι απελπιστικά τραγική: συζητάμε για μείωση μισθού της τάξης του 60% τουλάχιστον (κάπου 2500->1000 για να έχετε μια τάξη μεγέθους). Χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη μας ότι αυτά τα 2500 θα ήταν περισσότερα λόγω παιδιού, αλλά και μισθών της συζύγου, που τώρα ζει με 500€ τον μήνα, αν και όταν βολεύει η χρονιά και παίρνει ταμείο ανεργίας το καλοκαίρι (χωρίς αυτό είναι ακόμη πιο κάτω).

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από MacPap »

Αυτο που συμβαίνει μάλλον ειναι πως έχει πεσει πολύ η κίνηση των οχημάτων.
Προσωπικά πηγαίνω ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΑ από αττική οδό και άλλο τόσο σπανιότατα από τους αυτοκινητόδρομους.
Ας τους βάλουν εκεί που ξέρουν.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από MacPap »

Αυτο που συμβαίνει μάλλον ειναι πως έχει πεσει πολύ η κίνηση των οχημάτων.
Προσωπικά πηγαίνω ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΑ από αττική οδό και άλλο τόσο σπανιότατα από τους αυτοκινητόδρομους.
Ας τους βάλουν εκεί που ξέρουν.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Αντιγράφω από το παρακάτω μια είδηση σχετικά με τα ηλεκτρονικά διόδια που κι αυτά θα έρθουν κάποια στιγμή.

Ακυρώθηκε από το ΣτΕ ο διαγωνισμός για τα ηλεκτρονικά διόδια
Ακυρώθηκε από το ΣτΕ ο διαγωνισμός για τα ηλεκτρονικά διόδια

Ακυρώθηκε από το ΣτΕ, σύμφωνα με πληροφορίες, ο διαγωνισμός Σπίρτζη για τα ηλεκτρονικά διόδια στους αυτοκινητοδρόμους μετά από προσφυγή της μειοδότριας Κοινοπραξίας.

Όπως ανακοίνωσε πάντως ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής μέσα σε ένα εξάμηνο θα προχωρήσει ο ίδιος σε νέο διαγωνισμό πιο ολοκληρωμένο και αξιόπιστο λαμβάνοντας υπόψιν ό,τι αντίστοιχο ισχύει στις χώρες της ΕΕ.

Σύμφωνα με τον κ Καραμανλή τόσο αυτός ο διαγωνισμός όσο και ο διαγωνισμός για την προμήθεια 75Ο Αστικών λεωφορείων που ακυρώθηκε από την αρμόδια Αρχή και θα επαναπροκηρυχθεί, αλλά και η λύση που είχε επιλεγεί για το Σταθμό Βενιζέλου του Μετρό Θεσσαλονίκης "ήταν γονατογραφήματα".

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανακοίνωσε παράλληλα ότι σε συνεργασία με τον συνάδελφο του υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκο Πιερρακάκη βρήκαν λύση για την διασυνδεσιμότητα όλων των διοδίων ώστε να χρησιμοποιείται το ίδιο e pas σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους συμπεριλαμβανομένης και της Αττικής Οδού.

Σε συνάντηση που είχε απόψε με τους δημοσιογράφους ο κ Καραμανλής αναφέρθηκε και στον "αγώνα δρόμου" που έχει επιδοθεί για να βρεθεί λύση για την Πατρών - Πύργου υπογραμμίζοντας ότι σε πρώτη φάση προσπαθεί να διασώσει την Ευρωπαϊκή Χρηματοδότηση του Έργου καθώς θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το 2023 διαφορετικά δεν θα χρηματοδοτηθεί.

Ο υπουργός ανέφερε ότι η πιο συμφέρουσα λύση από τις τρεις που υπάρχουν είναι «να ενσωματωθεί η Πατρών- Πύργου στην υπάρχουσα παραχώρηση της Ολυμπίας Οδού γιατί πέραν των άλλων θα ολοκληρωθεί μέσα σε 3Ο μήνες». Όπως εξήγησε η Κοινοπραξία αυτή δέχεται να πάρει το έργο δεδομένου, όπως είπε , ότι θα χρειαστεί να βάλει και «βαθειά το χέρι στην τσέπη».

«Εμείς, πρόσθεσε, περιμένουμε την απόφαση της ΕΕ δεδομένου ότι έχουμε ενημερώσει την Επίτροπο Μεταφορών και για τις τρεις λύσεις που υπάρχουν. Οι άλλες δύο είναι: Νέος διαγωνισμός για ενιαίο έργο ή κατάτμηση σε τέσσερα ζευγάρια εταιριών.

Σημείωσε πάντως ότι έχει συναντήσει πολύ θετικό κλίμα στην ΕΕ και «εκεί που σκόνταψε» ήταν με το τρίτο τμήμα του Ε65 γιατί εκφράστηκαν αμφιβολίες για την βιωσιμότητα του έργου . Όπως είπε οι Ευρωπαίοι θέλουν να ξέρουν εκ των προτέρων τις σκέψεις της Ελληνικής Κυβέρνησης και όχι να αιφνιδιάζονται.

Σε κάθε περίπτωση, πρόσθεσε, στα τέλη του έτους θα έχει ξεκάθαρη εικόνα για το τι θα γίνει με την Πατρών -Πύργου και αυτό που προέχει τώρα είναι να μετακινήσουμε προς τα πίσω το χρονικό όριο του 2023.

Σε περίπου τρεις μήνες επίσης, προσδιόρισε τον χρονικό ορίζοντα για την λύση που θα δοθεί σχετικά με τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, «Μελετάμε, είπε, από την αρχή τα σχέδια και όλα τα δεδομένα για τον ΒΟΑΚ δεδομένου ότι δεν βρήκαμε τίποτα».

Ανέφερε επίσης ότι «βρήκε στοιχεία και έγγραφα στο υπουργείο σύμφωνα με τα οποία η προηγούμενη πολιτική ηγεσία είχε συμφωνήσει για διόδια στον ΒΟΑΚ ασχέτως τι έλεγε δημόσια».

Για τις επεκτάσεις της Αττικής οδού ο κ. Καραμανλής είπε ότι θα πρέπει να αποφασίσουμε πρώτα τι θα κάνουμε με το λιμάνι του Λαυρίου για να ξεκαθαριστεί και αν είναι βιώσιμο το έργο των επεκτάσεων δεδομένου ότι το κόστος της επεκτάσεων αυτών προς Λαύριο και Ραφήνα φτάνει τα 400 εκατομμύρια ευρώ. Εμείς, είπε, θα συστήσουμε επιτροπή αρμοδίων επιστημόνων για να μας υποβάλει σχετικό πόρισμα.

Σε κάθε περίπτωση, πρόσθεσε, όπως έχουμε δεσμευτεί και προεκλογικά για μας έχει προτεραιότητα η επέκταση της δυτικής περιφερειακής Υμηττού μέχρι το ελληνικό και το χώρο της ανάπλασης.

Ο υπουργός Υποδομών δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να επανέλθει η Αττική Οδός ζητώντας αύξηση των διοδίων από την 1η Ιανουαρίου. Εγώ, είπε, δεν πρόκειται να το δεχτώ όπως έκανα και τον Ιούλιο και θα κάνω τα πάντα να τις μπλοκάρω. Ανέφερε επίσης ότι θα γίνει νέα διαπραγμάτευση για την εκμετάλλευση της Αττικής Οδού και αποκάλυψε ότι η προηγούμενη πολιτική ηγεσία διαπραγματευόταν παράταση της παραχώρησης σε συνδυασμό με τις επεκτάσεις προς Λαύριο και Ραφήνα.

Αναφορικά με την αναγκαιότητα παραχώρησης και των υπολοίπων περιφερειακών αεροδρομίων ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι κινδυνεύουμε να έχουμε 23 σύγχρονα αεροδρόμια και τα υπόλοιπα τριτοκοσμικά.

Αναφερόμενος τέλος στην παραχώρηση της Εγνατίας Οδού είπε ότι ίδιος είναι θετικός αλλά θα πρέπει να προχωρήσουμε με προσοχή διασφαλίζοντας τα συμφέροντα του Ελληνικού Δημοσίου.
Τα ίδια μπορούν να βρεθούν και σε άλλες σελίδες:

Μπλόκο του ΣτΕ στον διαγωνισμό για τα ηλεκτρονικά διόδια
Μπλόκο του ΣτΕ στον διαγωνισμό για τα ηλεκτρονικά διόδια

Σε ένα εξάμηνο το υπουργείο θα προχωρήσει σε νέο διαγωνισμό για τα ηλεκτρονικά διόδια στους αυτοκινητόδρομους, πιο ολοκληρωμένο και αξιόπιστο, σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή.

Ακυρώθηκε από το ΣτΕ, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, ο διαγωνισμός Σπίρτζη για τα ηλεκτρονικά διόδια στους αυτοκινητόδρομους κατόπιν προσφυγής της μειοδότριας Κοινοπραξίας.

Νέος διαγωνισμός

Οπως ανακοίνωσε πάντως ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής μέσα σε ένα εξάμηνο θα προχωρήσει ο ίδιος σε νέο διαγωνισμό πιο ολοκληρωμένο και αξιόπιστο, λαμβάνοντας υπόψη ό,τι ισχύει στις χώρες της ΕΕ.

Σύμφωνα με τον κ. Καραμανλή, τόσο αυτός ο διαγωνισμός όσο και ο διαγωνισμός για την προμήθεια 75Ο αστικών λεωφορείων που ακυρώθηκε από την αρμόδια αρχή και θα επαναπροκηρυχθεί, αλλά και η λύση που είχε επιλεγεί για τον Σταθμό Βενιζέλου του Μετρό Θεσσαλονίκης «ήταν γονατογραφήματα».

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανακοίνωσε παράλληλα ότι σε συνεργασία με τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκο Πιερρακάκη βρήκαν λύση για την διασυνδεσιμότητα όλων των διοδίων ώστε να χρησιμοποιείται το ίδιο e-pas σε όλους τους αυτοκινητόδρομους συμπεριλαμβανομένης της Αττικής Οδού.

«Αγώνας δρόμου για την Πατρών – Πύργου»

Σε συνάντηση που είχε το βράδυ της Πέμπτης με τους δημοσιογράφους, ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε και στον «αγώνα δρόμου» που έχει επιδοθεί για να βρεθεί λύση για την Πατρών – Πύργου, υπογραμμίζοντας ότι σε πρώτη φάση προσπαθεί να διασώσει την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση του έργου καθώς θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το 2023.

Ο υπουργός ανέφερε ότι η πιο συμφέρουσα λύση από τις τρεις που υπάρχουν είναι «να ενσωματωθεί η Πατρών- Πύργου στην υπάρχουσα παραχώρηση της Ολυμπίας Οδού γιατί πέραν των άλλων θα ολοκληρωθεί μέσα σε 3Ο μήνες». Οπως εξήγησε, η Κοινοπραξία αυτή δέχεται να πάρει το έργο δεδομένου ότι θα χρειαστεί να βάλει και «βαθιά το χέρι στην τσέπη».

«Εμείς περιμένουμε την απόφαση της ΕΕ δεδομένου ότι έχουμε ενημερώσει την Επίτροπο Μεταφορών και για τις τρεις λύσεις που υπάρχουν. Οι άλλες δύο είναι: Νέος διαγωνισμός για ενιαίο έργο ή κατάτμηση σε τέσσερα ζευγάρια εταιριών» πρόσθεσε.

Σημείωσε πάντως ότι έχει συναντήσει πολύ θετικό κλίμα στην ΕΕ και «εκεί που σκόνταψε» ήταν με το τρίτο τμήμα του Ε65 γιατί εκφράστηκαν αμφιβολίες για τη βιωσιμότητα του έργου. Οπως ανέφερε, οι Ευρωπαίοι θέλουν να ξέρουν εκ των προτέρων τις σκέψεις της ελληνικής κυβέρνησης και όχι να αιφνιδιάζονται.

Σε κάθε περίπτωση, επισήμανε, στα τέλη του έτους θα έχει ξεκάθαρη εικόνα για το τι θα γίνει με την Πατρών – Πύργου και αυτό που προέχει τώρα είναι να μετακινήσουμε προς τα πίσω το χρονικό όριο του 2023.

Για τον ΒΟΑΚ

Σε περίπου τρεις μήνες, επίσης, προσδιόρισε τον χρονικό ορίζοντα για τη λύση που θα δοθεί σχετικά με τον Βόρειο Οδικό Αξονα Κρήτης. «Μελετάμε από την αρχή τα σχέδια και όλα τα δεδομένα για τον ΒΟΑΚ δεδομένου ότι δεν βρήκαμε τίποτα» είπε.

Τόνισε μάλιστα ότι «βρήκε στοιχεία και έγγραφα στο υπουργείο σύμφωνα με τα οποία η προηγούμενη πολιτική ηγεσία είχε συμφωνήσει για διόδια στον ΒΟΑΚ ασχέτως τι έλεγε δημόσια».

Για τις επεκτάσεις της Αττικής οδού, ο κ. Καραμανλής είπε ότι θα πρέπει να αποφασίσουμε πρώτα τι θα κάνουμε με το λιμάνι του Λαυρίου για να ξεκαθαριστεί και αν είναι βιώσιμο το έργο των επεκτάσεων καθώς το κόστος των επεκτάσεων αυτών προς Λαύριο και Ραφήνα φτάνει τα 400 εκατομμύρια ευρώ. Εμείς, εξήγησε, θα συστήσουμε επιτροπή αρμοδίων επιστημόνων για να μας υποβάλει πόρισμα.

Σε κάθε περίπτωση, πρόσθεσε, όπως έχουμε δεσμευτεί και προεκλογικά, για μας έχει προτεραιότητα η επέκταση της δυτικής περιφερειακής Υμηττού μέχρι το ελληνικό και τον χώρο της ανάπλασης.

Η αύξηση των διοδίων στην Αττική Οδό

Ο υπουργός Υποδομών δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να επανέλθει η Αττική Οδός, ζητώντας αύξηση των διοδίων από την 1η Ιανουαρίου.

Εγώ, τόνισε, δεν πρόκειται να το δεχτώ, όπως έκανα και τον Ιούλιο και θα κάνω τα πάντα να τις μπλοκάρω. Ανέφερε επίσης ότι θα γίνει νέα διαπραγμάτευση για την εκμετάλλευση της Αττικής Οδού και αποκάλυψε ότι η προηγούμενη πολιτική ηγεσία διαπραγματευόταν παράταση της παραχώρησης σε συνδυασμό με τις επεκτάσεις προς Λαύριο και Ραφήνα.

Αναφορικά με την αναγκαιότητα παραχώρησης των υπόλοιπων περιφερειακών αεροδρομίων, ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι κινδυνεύουμε να έχουμε 23 σύγχρονα αεροδρόμια και τα υπόλοιπα τριτοκοσμικά.

Μιλώντας τέλος για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού υπογράμμισε ότι ο ίδιος είναι θετικός αλλά θα πρέπει να προχωρήσουμε με προσοχή διασφαλίζοντας τα συμφέροντα του Ελληνικού Δημοσίου.

Πηγή ΑΠΕ
Ευχαριστώ.
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Αυτά είναι τα νέα διόδια στην Εγνατία Οδό – Αναλυτικό κόστος

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Οι τιμές των διοδίων στην Εγνατία Οδό, όπως ανακοινώθηκαν προχτές.

Αυτά είναι τα νέα διόδια στην Εγνατία Ο ... ικό κόστος
Αυτά είναι τα νέα διόδια στην Εγνατία Οδό – Αναλυτικό κόστος

Οι χρεώσεις θα ισχύουν μέχρι να τεθούν σε λειτουργία όλοι οι μετωπικοί και πλευρικοί σταθμοί.

Το ύψος των διοδίων τελών για τους σταθμούς της Εγνατίας Οδού σε Θεσσαλονίκη, Πολύμυλο, Μάλγαρα, Ασπροβάλτα, Ανάληψη, καθώς και σε Στρυμονικό και Προμαχώνα του κάθετου άξονα καθορίστηκε με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών και Μεταφορών.

Παράλληλα, με την ΚΥΑ τίθεται σε λειτουργία από τα μέσα Ιανουαρίου ο σταθμός διοδίων του Στρυμονικού.

Ωστόσο θα πρέπει να επισημάνουμε ότι η χιλιομετρική χρέωση στον αυτοκινητόδρομο έχει διατηρηθεί μετά από πρόσφατη απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή, στο 0,03 ευρώ ανά χλμ., αντί 0,05 ευρώ ανά χλμ., όπως προέβλεπε προηγούμενη απόφαση.

Σύμφωνα με απόφαση των υπουργείων Οικονομικών και Υποδομών και Μεταφορών, που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, «καθορίζεται το ύψος διοδίων τελών που θα εισπράττονται στους μετωπικούς σταθμούς διοδίων του άρθρου 2 κατά το μεταβατικό διάστημα μέχρι την πλήρη θέση σε λειτουργία του συνόλου των μετωπικών και πλευρικών σταθμών διοδίων που χωροθετήθηκαν επί της Εγνατίας Οδού και των καθέτων σε αυτήν οδικών αξόνων με την 6686/14-11-2014 απόφαση των υπουργών Οικονομικών – Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (ΦΕΚ Β΄ 3086/2014), ως έχει τροποποιηθεί με τις ΔΝΣγ/οικ.35897/ΦΝ 393/18.05.2017 (Β΄ 1867) και ΔΝΣβ/οικ42900/ΦΝ393/01-06-2018 (ΦΕΚ Β΄ 2090/07.06.2018) αποφάσεις των υπουργών Οικονομικών – Υποδομών και Μεταφορών, περί χωροθέτησης σταθμών διοδίων και καθορισμού τελών διοδίων στην Εγνατία Οδό και στους καθέτους άξονες αυτής και ισχύει, εκτός αν άλλως προβλεφθεί με νεότερη απόφαση κατά τη σταδιακή θέση σε λειτουργία νέων σταθμών διοδίων».

Το τέλος διοδίων επιβάλλεται ή τροποποιείται για τα εξής τμήματα:

– Α/Κ Καλοχωρίου–Α/Κ Ευκαρπίας, Σταθμός Διοδίων Θεσσαλονίκης με τον χρόνο είσπραξης να ορίζεται το νωρίτερο η 18η/11/2019 με κόστος από 0,30 έως και 1,5 ευρώ.

– Α/Κ Δυτικής Σιάτιστας–Α/Κ Βέροιας (τροποποίηση τιμήματος), Σταθμός Διοδίων Πολυμύλου με τον χρόνο είσπραξης να ορίζεται το νωρίτερο η 18η/11/2019 με κόστος από 1,5 ευρώ έως 7,7 ευρώ.

– Α/Κ Βέροιας–Α/Κ Καλοχωρίου (τροποποίηση τιμήματος), Σταθμός Διοδίων Μαλγάρων με τον χρόνο είσπραξης να ορίζεται επίσης το νωρίτερο η 18η/11/2019 με κόστος από 0,80 ευρώ έως 4,20 ευρώ.

– Α/Κ Ρεντίνας – Α/Κ Στρυμόνα, Σταθμός Διοδίων Ασπροβάλτας για τον οποίο ως χρόνος έναρξης της είσπραξης ορίζεται η 4η/12/2019 με κόστος από 0,60 ευρώ έως 3,20 ευρώ.

– Α/Κ Ευκαρπίας – Α/Κ Ρεντίνας (τροποποίηση τιμήματος), Σταθμός Διοδίων Ανάληψηςγια τον οποίο ως χρόνος έναρξης της είσπραξης ορίζεται η 4η/12/2019 με κόστος από 1,30 ευρώ έως 6,30 ευρώ.

– Α/Κ Λαγκαδά-Α/Κ Στρυμονικού, Σταθμός Διοδίων Στρυμονικό με τον χρόνο έναρξης είσπραξης να ορίζεται στις 15/01/2020 με κόστος από 0,70 έως 3,50 ευρώ.

-Α/Κ Στρυμονικού–Μεθοριακός Σταθμός Προμαχώνας (τροποποίηση τιμήματος), Σταθμός Διοδίων Προμαχώνας με τον χρόνο έναρξης είσπραξης να ορίζεται στις 15/01/2020 με κόστος από 1,40 ευρώ έως 7,00 ευρώ.
Ευχαριστώ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Breaking News...”