ΔΙΟΔΙΑ

Ενημερώστε μας για τα τελευταία νέα που ακούσατε...
Απάντηση
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 900
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από pipinos1976 » 15 Φεβ 2020, 20:25

Μία νέα είδηση για τα διόδια της Αττικής Οδού. Σκέπτονται να κάνουν αυξήσεις σε συγκεκριμένα διόδια για συγκεκριμένες ώρες (ώρες αιχμής), ώστε να αποσυμφορήσουν (βλ. να τσεπώσουν χρήμα) την οδό, που πήζει κάποιες συγκεκριμένες ώρες.

Αύξηση διοδίων στην Αττική Οδό σε σημεία με συχνό μποτιλιάρισμα
Αύξηση διοδίων στην Αττική Οδό σε σημεία με συχνό μποτιλιάρισμα

Εναλλακτική φόρμουλα βρήκε το υπουργείο Υποδομών για την παράταση της σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού. Τα διόδια θα αυξηθούν εκεί όπου διαπιστώνεται κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Με πρόβλεψη για αύξηση τιμών στα διόδια της Αττικής Οδού, αλλά μόνο σε συγκεκριμένες ζώνες και μόνο για συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα μέσα στην ημέρα, θα προχωρήσει ο διαγωνισμός για την επέκταση της σύμβασης παραχώρησης του οδικού άξονα, που προετοιμάζουν στο υπουργείο Υποδομών. Σήμερα τα διόδια στην Αττική Οδό είναι ενιαία, φτάνουν τα 2,80 ευρώ, ενώ ο υπουργός Υποδομών Κ. Καραμανλής είχε μπλοκάρει πρόσφατη απόπειρα της Αττικής Οδού για αύξησή τους, με βάση όσα προβλέπει η σύμβαση παραχώρησης.

Στο υπουργείο υποστηρίζουν τώρα πως τα διόδια στην Αττική Οδό μπορεί να αυξηθούν, καθώς σε ορισμένα τμήματα του οδικού άξονα παρατηρείται κυκλοφοριακή συμφόρηση. Ένα εργαλείο για να μειωθεί η κίνηση, για παράδειγμα στο τμήμα από τον ανισόπεδο κόμβο της Κηφισίας μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο της Μεταμόρφωσης είναι να αυξηθεί το ύψος των διοδίων κατά τις ώρες αιχμής. Οι ουρές, ειδικά τις πρωινές ώρες, αλλά και το απόγευμα, στο συγκεκριμένο τμήμα είναι πολύ μεγάλες, καθώς απουσιάζουν και έργα στον κόμβο της Μεταμόρφωσης που θα μπορούσαν να βελτιώσουν την κατάσταση.

Ο σχεδιασμός για τη νέα σύμβαση της Αττικής Οδού έχει ήδη ξεκινήσει, αφού ο νέος διαγωνισμός πρέπει να προκηρυχθεί αρκετά νωρίτερα από το φθινόπωρο του 2024 που θα λήξει η σημερινή σύμβαση παραχώρησης η οποία προβλέπει και μικρό χρονικό διάστημα παράτασης. Αντικείμενο μελέτης δεν είναι μόνο το ύψος του διοδίου, αλλά και οι τυχόν επεκτάσεις της Αττικής Οδού που μπορεί να ενταχθούν στη νέα σύμβαση. Διαδοχικές κυβερνήσεις έχουν εξαγγείλει την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης μέχρι την εθνική οδό ή την επέκταση της Αττικής Οδού μέχρι την Ραφήνα ή την επέκταση της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού μέχρι την Λεωφόρο Βουλιαγμένης με στόχο να διευκολυνθεί η σύνδεση του Ελληνικού με το αεροδρόμιο.

Η Αττική Οδός είναι πλέον ώριμη και είναι η πλέον κερδοφόρα παραχώρηση οδικού άξονα στην Ελλάδα. Βρίσκεται σήμερα στην ώριμη φάση της, έχει ολοκληρώσει τις δαπάνες κατασκευής και έχει σχεδόν αποπληρώσει τα δάνειά της, γι' αυτό και από το 2013 έχει ξεκινήσει την καταβολή μερισμάτων στους μετόχους της. Τα τελευταία χρόνια τα μερίσματα αυτά ανέρχονται σε σχεδόν 80 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση.

Σε πρόσφατη παρουσίαση του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ αναφερόταν πως η εταιρεία «ως βασικός μέτοχος που χρηματοδότησε, σχεδίασε, κατασκεύασε, συντηρεί και λειτουργεί τον εν λόγω αυτοκινητόδρομο, βρίσκεται σε πλεονεκτική θέση έναντι του ανταγωνισμού σε περίπτωση προκήρυξης νέου διαγωνισμού».

Όμως, «ακόμα κι αν ο αυτοκινητόδρομος δεν περάσει ξανά στον έλεγχό της, αφενός θα λάβει μέρισμα περί τα 50 εκατ. ευρώ το 2025 (από τη χρήση του 2024) κι αφετέρου τα επόμενα 2-3 χρόνια (2026-2028) έχει λαμβάνειν περί τα 115 εκατ. ευρώ από την επιστροφή του μετοχικού κεφαλαίου και των αποθεματικών της κοινοπραξίας που της αναλογούν».
Ευχαριστώ.

pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 900
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από pipinos1976 » 10 Μαρ 2020, 01:21

Μία ενδιαφέρουσα είδηση. Εξυπηρετική για τους οδηγούς η κίνηση αυτή:

Σε ποιον αυτοκινητόδρομο τοποθετήθηκαν 92 POS για την εξόφληση διοδίων
Σε ποιον αυτοκινητόδρομο τοποθετήθηκαν 92 POS για την εξόφληση διοδίων

H Ολυμπία Οδός που είναι και η εταιρεία διαχείρισης του αυτοκινητοδρόμου τοποθέτησε τα μηχανήματα στις λωρίδες με Αυτόματα Μηχανήματα Πληρωμής.

Ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση μηχανημάτων πληρωμής με κάρτα (POS) σε όλες τις λωρίδες με Αυτόματα Μηχανήματα Πληρωμής (APM) των μετωπικών και πλευρικών σταθμών διοδίων της Ολυμπίας Οδού. Συγκεκριμένα, τοποθετήθηκαν συνολικά 92 POS στους 5 Μετωπικούς και 9 Πλευρικούς Σταθμούς διοδίων, με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους οδηγούς – χρήστες του αυτοκινητόδρομου.

Η νέα υπηρεσία θα κάνει πιο άνετη και εύκολη τη διέλευση από σταθμούς διοδίων, καθώς η διαδικασία είναι απλή και πολύ σύντομη:

-Περνώντας από τη Λωρίδα των Αυτόματων Μηχανημάτων Πληρωμής (με το χαρακτηριστικό πράσινο χρώμα) αγγίζουμε τον αναγνώστη ανέπαφων συναλλαγών με την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μας και περιμένουμε μερικά δευτερόλεπτα για την εκτύπωση της απόδειξης.

-Εναλλακτικά, τοποθετούμε την κάρτα στην ειδική σχισμή και πληκτρολογούμε το PIN μας.

Μέχρι σήμερα στα Αυτόματα Μηχανήματα Πληρωμής παρέχονταν και θα συνεχίσουν να παρέχονται οι ακόλουθοι τρόποι πληρωμής:

Πληρωμή με κέρματα (εκτός από κέρματα των 0,01, 0,02 και 0,05 ευρώ).

Πληρωμή με χαρτονομίσματα των 5, 10 και 20 ευρώ.

Πληρωμή με Μοτο-κάρτα για τους μοτοσυκλετιστές.
Βέβαια, η αλήθεια, τώρα που δεν υπάρχω εκεί, μπορεί να λεχθεί με άνεση, αφού πληροφορίες πλέον δεν μπορεί να πάρει.

https://www.petrolheads.gr/viewtopic.ph ... 73#p631273

Ευχαριστώ.

Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 1901
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από Johnny » 17 Μάιος 2020, 21:41

Με έναν πομποδέκτη στους αυτοκινητοδρόμους, από το φθινόπωρο


Την εφαρμογή της διαλειτουργικότητας εξήγγειλε ο γενικός γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης.


Το παράδοξο να κυκλοφορείς στους ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους και να θέλεις διαφορετικό πομποδέκτη για να περάσεις, αν δεν πληρώνεις με μετρητά, το φθινόπωρο θα λάβει τέλος.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Γιώργου Καραγιάννη, γενικού γραμματέα Υποδομών, σε ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης, η συμφωνία που είχε επιτευχθεί από πέρυσι, μεταξύ Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και παραχωρησιούχων αυτοκινητοδρόμων, ολοκληρώνεται το φθινόπωρο και πλέον με έναν πομποδέκτη θα μπορούν να περνούν όλοι οι οδηγοί από: Αττική Οδό, Ολυμπία Οδό, Νέα Οδό, Ιόνια Οδό, Μωρέα, Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου και Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου, με την Εγνατία Οδό να μπαίνει κι αυτή στο σύστημα αργότερα, καθώς ήδη τοποθετούνται περισσότεροι σταθμοί διοδίων.

Πάντως, το ζήτημα είναι να μπορούν να απολαμβάνουν και εκπτώσεις οι χρήστες των πομποδεκτών, σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους. Δηλαδή, ενώ τώρα με τον πομποδέκτη της Αττικής Οδού μπορείς να περάσεις και από την Ολυμπία Οδό (και το αντίστροφο), εντούτοις έκπτωση απολαμβάνεις μόνον αν χρησιμοποιήσεις τον πομποδέκτη της κάθε εταιρείας στον δικό της αυτοκινητόδρομο, και όχι σε άλλον. Αυτό το ζήτημα πρόκειται να λυθεί, σύμφωνα με τον Γιώργο Καραγιάννη, καθώς σχεδιάζονται ειδικά «πακέτα» προσφορών.
Πηγή:huffingtonpost.gr-Δημήτρης Μπαλής

Η κάτωθι φωτογραφία ειναι στην παλαια εξοδο προς Κόρινθο. Μόλις στήθηκε και την δοκίμαζαν κατα πάσα πιθανότητα για την νέα λειτουργία ειτε των πομποδεκτών ειτε για την νεα λειτουργία πληρωμής συγκεντρωτικά σε εξόδους της εθνικής οδού.
Μπαίνεις σε καταγράφει η μία κάμερα με καταγραφικό, βγαίνεις σε χρεώνει.
Θα δείξει τι ειναι.


Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή σε “Breaking News...”