Στη γραμμή παραγωγής μπαίνει ξανά το θρυλικό Pony

Ενημερώστε μας για τα τελευταία νέα που ακούσατε...
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6648
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Στη γραμμή παραγωγής μπαίνει ξανά το θρυλικό Pony

Δημοσίευση από MacPap »

enias έγραψε:...Μπορεί εγώ και εσύ (που είμαστε νέοι, ελεύθεροι και ωραίοι) ...
Μη γενικεύεις... μη γενικεύεις!!!

Επί το ελληνικότερο speak for yourself... Πολλοί ούτε νέοι, ούτε ελεύθεροι είναι (πλέον). Όσο για το όμορφοι σηκώνει πολυυυυυυυυ νερό...


Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Στη γραμμή παραγωγής μπαίνει ξανά το θρυλικό Pony

Δημοσίευση από enias »

MacPap έγραψε:
enias έγραψε:...Μπορεί εγώ και εσύ (που είμαστε νέοι, ελεύθεροι και ωραίοι) ...
Μη γενικεύεις... μη γενικεύεις!!!

Επί το ελληνικότερο speak for yourself... Πολλοί ούτε νέοι, ούτε ελεύθεροι είναι (πλέον). Όσο για το όμορφοι σηκώνει πολυυυυυυυυ νερό...
Γι αυτό και εγώ έβαλα το "μπορεί" μπροστά ;) :lol:
Αινείας
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Στη γραμμή παραγωγής μπαίνει ξανά το θρυλικό Pony

Δημοσίευση από erling »

Και κάτι για την σχέση που λέγαμε με τα αυτοκίνητα.
"Οι άνθρωποι έχουν φτιαχτεί για να αγαπιούνται. Τα πράγματα έχουν φτιαχτεί για να χρησιμοποιούνται.
Ο λόγος που ο κόσμος μας πάει κατά διαόλου είναι γιατί αγαπάμε τα πράγματα και χρησιμοποιούμε τους ανθρώπους"
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Στη γραμμή παραγωγής μπαίνει ξανά το θρυλικό Pony

Δημοσίευση από enias »

erling έγραψε:Ο λόγος που ο κόσμος μας πάει κατά διαόλου είναι γιατί αγαπάμε τα πράγματα και χρησιμοποιούμε τους ανθρώπους"
Ωραίο αυτό... :roll:
Αινείας
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4885
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Στη γραμμή παραγωγής μπαίνει ξανά το θρυλικό Pony

Δημοσίευση από rasPUTIN »

UltiMo_ έγραψε:Δεν είπα οτι ο πλούσιος είναι καλός οδηγός, ούτε οτι ο φτωχός είναι πάντα κακός. Αλλα ο κακός σίγουρα θα αγοράσει αμάξι με 5000. Γιατι αν τον ενδιέφερε η οδήγηση, με 5 χιλιαρικάκια θα μπορούσε να πάρει πολλά καλά μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.
Τὸ μεταχειρισμένο εἶναι παγίδα. Δὲν ξέρεις τὶ τοῦ ἔχει κάνει ὁ προηγούμενος. Οἱ μαντράδες εἶναι εἰδικοὶ στὸ νὰ καλύπτουν ὁποιοδήποτε σημάδι. Μπορεῖ νὰ σοῦ φαίνεται καλὸ καὶ νὰ ἔχει πέσει ἀπὸ γκρεμὸ ἢ νὰ τὸ ἔχει πατήσει τραῖνο.

UltiMo_ έγραψε:Είναι σαν να με στέλνεις εμένα να αγοράσω κατσαρόλες. Δεν με ενδιαφέρει το θέμα, άρα δε θα κοιτάξω τίποτα άλλο πέραν της τιμής. Θα πάρω μια φθηνή και τέλος.
Τὴν φθηνότερη ὅλων; Δὲν σὲ ἐνδιαφέρει νὰ μὴν εἶναι ἀνοξείδωτη;

erling έγραψε:Φίλε μου, εγώ θεωρώ το αυτοκίνητο ότι είναι ένα μέσο μετακίνησης. Το χρησιμοποιώ για να κάνω την δουλειά μου, για να με πάει στον προορισμό μου και δεν έχω καμία άλλη σχέση με αυτό. Απλά ένα εργαλείο.
... ... ...
Για αυτό και με ξενίζουν τέτοιες γενικεύσεις και αναγωγή ενός πράγματος σε μία θέση που δεν του αξίζει.
Σωστός!!!
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
athanatos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 17:36

Re: Στη γραμμή παραγωγής μπαίνει ξανά το θρυλικό Pony

Δημοσίευση από athanatos »

Ποιοι και γιατί βάζουν φρένο στο ελληνικό Pony, το τζιπ των φτωχών
Απαντώντας στον κ. Κοντογούρη, το ιδιοκτήτη της εταιρείας NAMCO που φιλοδοξεί να επαναφέρει το Pony, γνωστό και ως «τζιπ των φτωχών» στην Ελλάδα, και ο οποίος άφησε αιχμές για «γραφειοκρατικές διατυπώσεις που εμποδίζουν την έκδοση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου ή περί συμφερόντων που δεν θέλουν την ανάπτυξη του ελληνικού αυτοκινήτου», το υπουργείο Υπoδομών, Μεταφορών και Δικτύων με ανακοίνωσή του αναφέρει ότι o συγκεκριμένος επιχειρηματίας ούτε έχει απευθυνθεί στο υπουργείο ούτε και εκκρεμεί αίτημά του.

Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι η χορήγηση εθνικών εγκρίσεων τύπου μικρής σειράς γίνεται με την διαδικασία της Κοινοτικής Οδηγίας 2007/46, εφόσον τα οχήματα ελεγχθούν από φορείς που έχουν οριστεί ως Τεχνικές Υπηρεσίες, εφόσον προηγουμένως έχουν διαπιστευτεί από το ΕΣΥΔ (Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης) και τονίζεται:

«Η διαπίστευση βεβαιώνει ότι ο διαπιστευμένος φορέας ικανοποιεί τα προβλεπόμενα διεθνή πρότυπα και ότι έχει την επάρκεια να εκτελεί ή να εποπτεύει τις σχετικές δοκιμές που απαιτούνται.

Τέτοιες εταιρείες στην χώρα μας, έχουν οριστεί με απόφαση του υπουργείου, μετά την υποβολή των σχετικών δικαιολογητικών, η Dekra Automotive ServicesSrl την 14-3-2012 και η TuV Austria Automotive GmbH την 14-3-2012.

H ανώνυμη εταιρεία Βιομηχανικής Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Εργαστηριακών Δοκιμών, Πιστοποίησης και Ποιότητας A.E. με διακριτικό τίτλο «ΕΒΕΤΑΜ» λειτουργεί υπό την επίβλεψη της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας του Υπουργείου Ανάπτυξης.

Η ΕΒΕΤΑΜ δεν διέθετε σχετική διαπίστευση, το υπουργείο όμως την όρισε ως ΤΥ την 20-6-2013, για διάστημα έξι μηνών μόνο για τα ρυμουλκούμενα-ημιρυμουλκούμενα (των οποίων οι δοκιμές είναι λίγες και πιο απλές) με την προϋπόθεση στο διάστημα αυτό να προσκομίσει την αντίστοιχη διαπίστευση.

Η προνομιακή αυτή ρύθμιση αυτή έγινε αφού λάβαμε υπόψη τις ανάγκες της αγοράς διότι την εποχή ορισμού δραστηριοποιούνταν μόνο μία ΤΥ ενώ υπήρχαν ελληνικές κατασκευές ρυμουλκουμένων που ζητούσαν έγκριση και δεν μπορούσαν να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις.

Το διάστημα αυτό παρατάθηκε για δύο επιπλέον μήνες και έληξε στις αρχές του Μαΐου και στη συνέχεια για ακόμη δύο μήνες μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2014.

Βέβαια, υπέβαλε έγγραφο του ΕΣΥΔ από το οποίο αποδεικνύεται ότι ο συγκεκριμένος Οργανισμός, ο οποίος σημειωτέον ελέγχεται από το υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, δεν έχει ορίσει συμβούλιο για να εγκρίνει το αίτημά της.

Η Ελληνική Ένωση των Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης και Πιστοποίησης από την άλλη μεριά διαμαρτυρήθηκε για τον ορισμό της ΕΒΕΤΑΜ ως ευνοϊκή μεταχείριση.

Οι δοκιμές που απαιτούνται από την οδηγία 2007/46 είναι κρίσιμες για την ασφάλεια των οχημάτων που εγκρίνονται, λαμβάνοντας ιδιαίτερα υπόψη ότι ο έλεγχος των επιβατικών αυτοκινήτων είναι πιο απαιτητικός από εκείνον των ρυμουλκουμένων.

Υπενθυμίζοντας ότι ήδη δραστηριοποιούνται δύο φορείς που ικανοποιούν τις σχετικές απαιτήσεις της ανωτέρω οδηγίες και οι οποίοι μπορούν να καλύψουν τις απαιτήσεις της αγοράς λαμβάνοντας δε υπόψη την αρχή της ίσης μεταχείρισης το υπουργείο δεν μπορεί να ορίσει κατ' εξαίρεση την ΕΒΕΤΑΜ ως ΤΥ χωρίς να έχει διαπιστευθεί από το ΕΣΥΔ.

Ως εκ τούτου και μέχρι η ΕΒΕΤΑΜ πιστοποιηθεί ως ΤΥ, ο κ. Κοντογούρης θα μπορούσε να απευθυνθεί σε άλλους πιστοποιημένους φορείς, ώστε να μην υπάρξει καθυστέρηση στην έκδοση της εθνικής έγκρισης τύπου μικρής σειράς».
http://www.topontiki.gr/article/80928/P ... ton-ftoxon
Σ’ όλους τους τόπους κι αν γυρνώ μόνον ετούτον αγαπώ !
Οδυσσέας Ελύτης
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6648
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Στη γραμμή παραγωγής μπαίνει ξανά το θρυλικό Pony

Δημοσίευση από MacPap »

Το διάβασα αλλά δεν κατάλαβα γιατι και ποιος βάζει το φρένο.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Στη γραμμή παραγωγής μπαίνει ξανά το θρυλικό Pony

Δημοσίευση από enias »

Το φρένο το βάζει απο την μια ο ΕΣΥΔ, με την χαζοδικαιολογία οτι δεν έχει ορίσει συμβούλιο για να εγκρίνει το αιτημά της ΕΒΕΤΑΜ και απο την άλλη οι άλλες δυο εταιρίες (οι γερμανικές)* που διαμαρτύρονται για άνιση μεταχείριση αν δοθεί ξανά προσωρινή άδεια.

Το ερώτημα που προκύπτει είναι άλλο... γιατί η NAMCO περιμένει την Ελληνική ΕΒΕΤΑΜ και δεν πάει στις γερμανικές; Μήπως γιατί ξέρει οτι απο αυτές θα κοπεί; Μήπως οι γερμανικοί φορείς προσπαθούν να προστατεύσουν τα συμφέροντα γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών;

* Δεν το λέει ξεκάθαρα το άρθρο. Γράφει "Η Ελληνική Ένωση των Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης και Πιστοποίησης από την άλλη μεριά διαμαρτυρήθηκε για τον ορισμό της ΕΒΕΤΑΜ ως ευνοϊκή μεταχείριση."
Οι μόνοι δύο διαπιστευμένοι φορείς είναι γερμανικοί. Επειδή όμως λειτουργούν στην Ελλάδα, έχουν κάνει μια ένωση που λέγεται "Ελληνική Ένωση Διαπιστευμένων...κτλ" η οποία τελικά, με δυο γερμανικά μέλη, μόνο Ελληνική δεν είναι στην ουσία. Μόνο κατ όνομα.
Αινείας
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6648
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Στη γραμμή παραγωγής μπαίνει ξανά το θρυλικό Pony

Δημοσίευση από MacPap »

Εγώ ξέρω μονο για το Βέλγιο τι συμβαίνει. Εκεί πας στο και κάνεις το λεγόμενο Homologation de Vehicule στο Υπουργείο συγκοινωνιών και μεταφορών με μια διαδικασία που προβλέπεται τόσο για τα εισαγόμενα όσο και για τα εγχώρια αλλά και για τις ειδικές κατασκευές ή ιδιοκατσκευεύες. Μετά από αυτό έχεις δικαίωμα να το κυκλοφορείς στον δρόμο.
Certificat de conformité – COC: Chaque type de véhicule construit ou importé en Belgique est homologué par le Service Public Fédéral Mobilité et Transports dans un procès-verbal d’agréation (PVA). Le certificat de conformité belge (CDC) confirme que le véhicule correspond bien à la description du PVA. Le CDC vous est délivré par le constructeur ou le mandataire officiel lors de l’achat de votre véhicule. C’est pourquoi ce document varie de forme et de couleur selon la marque du véhicule. Depuis janvier 1999, le CDC est obligatoirement remplacé par le certificat de conformité européen (COC).
Πηγή: Carguide (auto info)
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Στη γραμμή παραγωγής μπαίνει ξανά το θρυλικό Pony

Δημοσίευση από erling »

Τελικά πήρε έγκριση καθ βγει στους δρόμους.
Κόστος 6-7000€
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
Απάντηση

Επιστροφή στο “Breaking News...”