Σταματούν να κυκλοφορούν όσα οχήματα δεν έχουν ABS
-
- Δημοσιεύσεις: 4673
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
- Τοποθεσία: Βόλος
Σταματούν να κυκλοφορούν όσα οχήματα δεν έχουν ABS
Σταματούν να κυκλοφορούν όσα οχήματα δεν έχουν ABS
Από την 1η Ιανουαρίου 2014 απαγορεύεται η κυκλοφορία, η ταξινόμηση και η μεταβίβαση των μεταχειρισμένων οχημάτων (λεωφορείων, φορτηγών κ.λπ.) που έχουν εισαχθεί στην Ελλάδα μετά την 11η Σεπτεμβρίου 2003 από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εφόσον δεν φέρουν σύστημα αντιεμπλοκής κατά την πέδηση (ABS).
Αυτό αποφάσισε το Δ' Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας με την υπ' αριθμ. 3283/2012 απόφασή του και απέρριψε σχετική προσφυγή της Πανελλαδικής Ένωσης Εισαγωγέων Αυτοκινήτων, καθώς και εισαγωγέων και εμπόρων μεταχειρισμένων οχημάτων....
Η Ένωση ζητούσε από το Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο να ακυρωθεί η απόφαση του υπουργού Μεταφορών με την οποία απαγορεύθηκε η ταξινόμηση, μεταβίβαση και κυκλοφορία των εισαγομένων μεταχειρισμένων μετά τις 11.9.2003 από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης οχημάτων ορισμένων κατηγοριών (Μ2, Μ3, Ν2, Ν3, Ο3 και Ο4, οι οποίες αναφέρονται στο Π.Δ. 431/1983), όπως είναι λεωφορείων, φορτηγών και ρυμουλκούμενων οχημάτων τα οποία δεν φέρουν σύστημα αντιεμπλοκής στα φρένα (ABS).
Σύμφωνα με την επίμαχη υπουργική απόφαση (η οποία έχει τροποποιηθεί με μεταγενέστερες) από 31 Δεκεμβρίου 2013 και μετά απαγορεύεται η κυκλοφορία, η ταξινόμηση και η μεταβίβαση των οχημάτων αυτών εφόσον δεν έχουν σύστημα ABS.
Όμως τα οχήματα αυτά μπορεί να κυκλοφορούν στον ελλαδικό χώρο, να ταξινομούνται και να μεταβιβάζονται εφόσον τοποθετηθεί σε αυτά σύστημα ABS και υπάρχει σχετική βεβαίωση του ΚΤΕΟ.
Σύμφωνα με τους συμβούλους Επικρατείας οι επίμαχοι περιορισμοί δικαιολογούνται από λόγους γενικού συμφέροντος. Και αυτό γιατί αποβλέπουν (οι περιορισμοί αυτοί) στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, η οποία συνιστά λόγο «γενικού συμφέροντος, δυνάμενο να δικαιολογήσει περιορισμούς στην ελεύθερη κυκλοφορία των εμπορευμάτων».
Οι δικαστές απέρριψαν τον ισχυρισμό των εισαγωγέων ότι το μέτρο αυτό δεν εφαρμόζεται σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, καθώς η εφαρμογή του, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία, εναπόκειται στα κράτη μέλη να καθορίσουν το επιδιωκόμενο επίπεδο οδικής ασφάλειας.
Το γεγονός ότι ένα κράτος θεσπίζει λιγότερο αυστηρές προϋποθέσεις κυκλοφορίας των οχημάτων απ' ότι ένα άλλο, αυτό δεν σημαίνει, υπογραμμίζουν οι σύμβουλοι Επικρατείας, ότι παραβιάζεται η αρχή της αναλογικότητας.
Το ΣτΕ απέρριψε όλους τους ισχυρισμούς της ένωσης εισαγωγέων κ.λπ., όπως ότι παραβιάζεται το Πρώτο Πρόσθετο Πρωτόκολλο της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ) που προστατεύει την περιουσία.
Τέλος οι δικαστές απέρριψαν τον ισχυρισμό αυτό, καθώς έκριναν ότι οι περιορισμοί της επίμαχης υπουργικής απόφασης δεν συνιστά στέρηση της ιδιοκτησίας, καθώς οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων μπορούν να τοποθετήσουν σύστημα ABS και να κυκλοφορούν ελεύθερα τα αυτοκίνητά τους, αλλά και να τα μεταβιβάζουν. Για το λόγο αυτό και δόθηκε από την Πολιτεία ο απαιτούμενος χρόνος για να μπορεί να γίνει η τοποθέτηση του συστήματος πέδησης ABS σε όσα οχήματα δεν υπάρχει.
Από την 1η Ιανουαρίου 2014 απαγορεύεται η κυκλοφορία, η ταξινόμηση και η μεταβίβαση των μεταχειρισμένων οχημάτων (λεωφορείων, φορτηγών κ.λπ.) που έχουν εισαχθεί στην Ελλάδα μετά την 11η Σεπτεμβρίου 2003 από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εφόσον δεν φέρουν σύστημα αντιεμπλοκής κατά την πέδηση (ABS).
Αυτό αποφάσισε το Δ' Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας με την υπ' αριθμ. 3283/2012 απόφασή του και απέρριψε σχετική προσφυγή της Πανελλαδικής Ένωσης Εισαγωγέων Αυτοκινήτων, καθώς και εισαγωγέων και εμπόρων μεταχειρισμένων οχημάτων....
Η Ένωση ζητούσε από το Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο να ακυρωθεί η απόφαση του υπουργού Μεταφορών με την οποία απαγορεύθηκε η ταξινόμηση, μεταβίβαση και κυκλοφορία των εισαγομένων μεταχειρισμένων μετά τις 11.9.2003 από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης οχημάτων ορισμένων κατηγοριών (Μ2, Μ3, Ν2, Ν3, Ο3 και Ο4, οι οποίες αναφέρονται στο Π.Δ. 431/1983), όπως είναι λεωφορείων, φορτηγών και ρυμουλκούμενων οχημάτων τα οποία δεν φέρουν σύστημα αντιεμπλοκής στα φρένα (ABS).
Σύμφωνα με την επίμαχη υπουργική απόφαση (η οποία έχει τροποποιηθεί με μεταγενέστερες) από 31 Δεκεμβρίου 2013 και μετά απαγορεύεται η κυκλοφορία, η ταξινόμηση και η μεταβίβαση των οχημάτων αυτών εφόσον δεν έχουν σύστημα ABS.
Όμως τα οχήματα αυτά μπορεί να κυκλοφορούν στον ελλαδικό χώρο, να ταξινομούνται και να μεταβιβάζονται εφόσον τοποθετηθεί σε αυτά σύστημα ABS και υπάρχει σχετική βεβαίωση του ΚΤΕΟ.
Σύμφωνα με τους συμβούλους Επικρατείας οι επίμαχοι περιορισμοί δικαιολογούνται από λόγους γενικού συμφέροντος. Και αυτό γιατί αποβλέπουν (οι περιορισμοί αυτοί) στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, η οποία συνιστά λόγο «γενικού συμφέροντος, δυνάμενο να δικαιολογήσει περιορισμούς στην ελεύθερη κυκλοφορία των εμπορευμάτων».
Οι δικαστές απέρριψαν τον ισχυρισμό των εισαγωγέων ότι το μέτρο αυτό δεν εφαρμόζεται σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, καθώς η εφαρμογή του, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία, εναπόκειται στα κράτη μέλη να καθορίσουν το επιδιωκόμενο επίπεδο οδικής ασφάλειας.
Το γεγονός ότι ένα κράτος θεσπίζει λιγότερο αυστηρές προϋποθέσεις κυκλοφορίας των οχημάτων απ' ότι ένα άλλο, αυτό δεν σημαίνει, υπογραμμίζουν οι σύμβουλοι Επικρατείας, ότι παραβιάζεται η αρχή της αναλογικότητας.
Το ΣτΕ απέρριψε όλους τους ισχυρισμούς της ένωσης εισαγωγέων κ.λπ., όπως ότι παραβιάζεται το Πρώτο Πρόσθετο Πρωτόκολλο της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ) που προστατεύει την περιουσία.
Τέλος οι δικαστές απέρριψαν τον ισχυρισμό αυτό, καθώς έκριναν ότι οι περιορισμοί της επίμαχης υπουργικής απόφασης δεν συνιστά στέρηση της ιδιοκτησίας, καθώς οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων μπορούν να τοποθετήσουν σύστημα ABS και να κυκλοφορούν ελεύθερα τα αυτοκίνητά τους, αλλά και να τα μεταβιβάζουν. Για το λόγο αυτό και δόθηκε από την Πολιτεία ο απαιτούμενος χρόνος για να μπορεί να γίνει η τοποθέτηση του συστήματος πέδησης ABS σε όσα οχήματα δεν υπάρχει.
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
-
- Δημοσιεύσεις: 4673
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Σταματούν να κυκλοφορούν όσα οχήματα δεν έχουν ABS
Δηλαδή με πρόσχημα την ασφάλεια, σου επιτρέπουν να οδηγείς ένα μη ασφαλές αυτοκίνητο, αλλα δεν σου επιτρέπουν να το πουλήσεις/μεταβιβάσεις. Είναι τόσο ηλίθιοι ή μου διαφεύγει κάτι?
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6652
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Σταματούν να κυκλοφορούν όσα οχήματα δεν έχουν ABS
Αν έλεγαν απαγορεύονται θα έλεγες όμως τι να κάνω εγώ που δεν έχω να πάρω άλλο!
-
- Δημοσιεύσεις: 4673
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Σταματούν να κυκλοφορούν όσα οχήματα δεν έχουν ABS
Μα τόσο το χειρότερο. Εγώ ήθελα να το πουλήσω και να πάρω κάτι πιο ασφαλές. Τώρα δεν μπορώ. Είμαι καταδικασμένος να οδηγάω τη νεκροφόρα για πάντα!
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6652
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Σταματούν να κυκλοφορούν όσα οχήματα δεν έχουν ABS
Ήθελες δηλαδή να την ξεφορτωθείς εσύ να την πάρει ένας άλλος...
-
- Δημοσιεύσεις: 4673
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Σταματούν να κυκλοφορούν όσα οχήματα δεν έχουν ABS
Δεν μπορώ να καταλάβω που τη βρίσκεις εσύ τη λογική. Δηλαδή πως μπορεί το γεγονός οτι απαγορεύετε να το πουλήσω, να βελτιώσει την ασφάλεια των επιβατών?
Η απαγόρεψε το εντελώς ή μην κάνεις κανένα ημίμετρο. Στο κάτω κάτω κοίτα τι κάνουν στην Ευρώπη. Γιατι πρέπει η Ελλάδα να πρωτοτυπεί μόνο στη βλακεία που την δέρνει?
Η απαγόρεψε το εντελώς ή μην κάνεις κανένα ημίμετρο. Στο κάτω κάτω κοίτα τι κάνουν στην Ευρώπη. Γιατι πρέπει η Ελλάδα να πρωτοτυπεί μόνο στη βλακεία που την δέρνει?
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6652
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Σταματούν να κυκλοφορούν όσα οχήματα δεν έχουν ABS
Γιατί αν έλεγαν απαγορεύονται θα έλεγες όμως τι να κάνω εγώ που δεν έχω να πάρω άλλο!
Πάμε πάλι?
Κάπου πρέπει να γίνει η αρχή. Και θεωρώ πως αυτό είναι δικαιότερο από το άλλο.
Πάμε πάλι?
Κάπου πρέπει να γίνει η αρχή. Και θεωρώ πως αυτό είναι δικαιότερο από το άλλο.
-
- Δημοσιεύσεις: 1880
- Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54
Re: Σταματούν να κυκλοφορούν όσα οχήματα δεν έχουν ABS
Μα με την απόφαση του υπουργού Μεταφορών, απαγορεύθηκε η ταξινόμηση, μεταβίβαση και κυκλοφορία των εισαγομένων μεταχειρισμένων μετά τις 11.9.2003...........
- Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
-
- Δημοσιεύσεις: 4673
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Σταματούν να κυκλοφορούν όσα οχήματα δεν έχουν ABS
Ε πες το βρε χριστιανέ μου οτι κάτι μου ξέφυγε. Γιατι με το αντιδραστικό στοιχείο απο πάνω, άσπρο λέω εγώ, μαύρο λέει αυτός
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6652
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Σταματούν να κυκλοφορούν όσα οχήματα δεν έχουν ABS
Whahahahahha!!!!