Σελίδα 1 από 1

Διόδια τέλος, χρέωση με το χιλιόμετρο

Δημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2017, 17:30
από rasPUTIN
Διόδια τέλος. Θα πληρώνουμε ηλεκτρονικά και ανάλογα με τα χιλιόμετρα της διαδρομής

Εικόνα

Την κατάργηση των σταθμών διοδίων ανακοίνωσε ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, σήμερα Δευτέρα, μιλώντας στον ΑΝΤ1. Ειδικότερα, περιγράφοντας τον τρόπο λειτουργίας του νέου συστήματος πληρωμής και χρέωσης των διοδίων είπε πως «θα έχουμε μια συσκευή ή μια εφαρμογή στο κινητό, με την οποία θα χρεωνόμαστε για τα χιλιόμετρα που διανύουμε».

Αναφερόμενος στον τρόπο πληρωμής ο κ. Σπίρτζης διευκρίνισε πως η συσκευή ή η εφαρμογή θα φορτίζεται με κάποιο ποσό, από το οποίο στη συνέχεια θα αφαιρούνται τα χρήματα ανάλογα με τα διόδια που έχει κάποιος διανύσει. Το σύστημα θα ισχύει για όλες τις Εθνικές οδούς με τις τιμές των διοδίων να μην αλλάζουν. Σε ό,τι αφορά όμως στην Αττική Οδό θα χρειαστεί να γίνει ειδική διαπραγμάτευση. Ο υπουργός Μεταφορών τόνισε ότι «ο διαγωνισμός θα γίνει μέχρι το τέλος του χρόνου και μέσα στην επόμενη χρονιά θα προσπαθήσουμε να το έχουμε εφαρμόσει σίγουρα στην Εγνατία».

Σε ερώτηση για τους εργαζόμενους ο κ. Σπίρτζης δήλωσε «Οι αυτοκινητόδρομοι έχουν πάρα πολλές υπηρεσίες και οι εργαζόμενοι των διοδίων θα απορροφηθούν αλλού».

Σε ό,τι αφορά στα επαγγελματικά οχήματα επεσήμανε ότι το νέο αυτό σύστημα θα μπει υποχρεωτικά σε αυτά και με κάποιο μικρό κόστος. Παράλληλα, θα μπει και GPS, ώστε να παρακολουθείται η πορεία τους και να μην μπαίνουν στους παραδρόμους των Εθνικών Οδών.

Ο υπουργός αναφέρθηκε και στην απαγόρευση των φορτηγών στις εθνικές οδούς, σημειώνοντας πως «η κυκλοφορία των φορτηγών απαγορεύεται εκτάκτως όταν έχουμε μεγάλες εξόδους. Τα Σαββατοκύριακα πρέπει να συνεννοηθούμε με την Τροχαία, για να κυκλοφορούν συγκεκριμένα μεγάλα οχήματα»

«Το ότι σκοτώνονται οι πολίτες μας στους παραδρόμους είναι γεγονός. Δεν με νοιάζει καθόλου αυτό που λένε οι μεταφορικές εταιρείες», είπε απαντώντας στις αιτιάσεις των μεταφορικών εταιρειών ότι αν τα φορτηγά μπαίνουν αναγκαστικά στις Εθνικές Οδούς θα ανέβει το κόστος μεταφοράς και συνεπώς και διάθεσης των προϊόντων.

Πηγή: ANT1

06/11/2017
Πηγή: http://www.huffingtonpost.gr/2017/11/06 ... 80590.html

Re: Διόδια τέλος, χρέωση με το χιλιόμετρο

Δημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2017, 17:33
από rasPUTIN
Ὁ ἀρθρογράφος έγραψε:Σε ερώτηση για τους εργαζόμενους ο κ. Σπίρτζης δήλωσε «Οι αυτοκινητόδρομοι έχουν πάρα πολλές υπηρεσίες και οι εργαζόμενοι των διοδίων θα απορροφηθούν αλλού».
Ἄμα θέλω τὸ πιστεύω. Φέτος θὰ πάρουν μετάθεσιν καὶ σὲ 2-3 ἑξάμηνα θὰ γίνει ἀναδιάρθρωσις κάποιων τμημάτων καὶ θὰ σουτάρουν κόσμο. ΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΔΙΣΕΙ;

Ὑποψιάζομαι (ἀν θέλετε τὸ ἀποδέχεστε) ὅτι τὰ μετρήσανε καὶ τοὺς βγαίνει φθηνότερα.

Re: Διόδια τέλος, χρέωση με το χιλιόμετρο

Δημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2017, 20:36
από MacPap
Μάγος είσαι?

Re: Διόδια τέλος, χρέωση με το χιλιόμετρο

Δημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2017, 21:26
από Johnny
MacPap έγραψε:Μάγος είσαι?
Οχι βοηθός φακίρη... :lol:


Πάντως κάποια στιγμή επρεπε να γίνει.

Re: Διόδια τέλος, χρέωση με το χιλιόμετρο

Δημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2017, 11:54
από UltiMo_
πως φαίνεται ο αριστερός.. απο όλο το άρθρο ρε χαρίδημε η τύχη του εργατικού δυναμικού και της λαικής τάξης σου κεντρισε το ενδιαφέρον; :lol:

εδω θα βάλουν gps σε κάθε φορτηγό λέει που τα μισά δεν έχουν ταχογράφους και λάστιχα.

μόνο οι μεγάλοι πλέον κλείνουν δουλειές, γιατι οι μικροί δεν έχουνε ρευστότητα. η αγορά έχει γεμίσει με τετράμηνες επιταγές.
και τώρα θα υποχρεώσουν τον κάθε κακομοίρη που με το ζόρι περισσεύει κανα φράγκο να ζήσει έχοντας φυσικα το τέβε απλήρωτο, να βάλει gps "με μικρό κόστος".

καλό είναι να παμε μπροστά και να εξελισσόμαστε. και συμφωνώ, έπρεπε να γίνει. αλλα δεν έχουνε μπει τα κατάλληλα θεμέλια ακόμα για να γίνει ΤΩΡΑ κάτι τέτοιο. Όταν ο επαγγελματίας είναι με το λουκέτο στο χέρι, και ο ταξιδιώτης πλέον δεν υπάρχει καν, το πώς θα πληρώνουμε τα διόδια, ψηφιακά ή αναλογικά, είναι το τελευταίο που μας νοιάζει

Re: Διόδια τέλος, χρέωση με το χιλιόμετρο

Δημοσιεύτηκε: 13 Νοέμ 2017, 01:24
από MacPap
Δεν είναι απλώς ελληνικό φαινόμενο.
Από το 2018 κάθε νέο αυτοκίνητο θα περιέχει μαύρο κουτί! Και σε 10 χρόνια όποιο αυτοκίνητο δεν έχει δεν θα επιτρέπεται να κυκλοφορεί!!

All cars must have tracking devices to cut road deaths, says EU

From 2018 every new car will contain a black box that automatically alerts the emergency services in the event of a crash

Εικόνα

All new cars will within three years contain tracking devices that alert the emergency services in the event of an accident.

Under EU laws passed on Tuesday the technology will be compulsory from 2018 and fitted as standard in every model of car and small van.

A serious crash will prompt an automatic call to the nearest emergency centre. Even if nobody in the vehicle is able to speak, the device will still relay the exact location, time, direction of travel, the scale of the impact and whether airbags have been deployed.

Drivers will also be able to push a button inside their car to make a call if they have witnessed an accident and are in unfamiliar surroundings.


Drivers without black box could be forced off road within 10 years

Tests have shown that the technology could reduce ambulance, police and fire brigade response times by as much as 60 per cent in cities and half in the countryside, potentially saving around 2,500 lives a year and reducing the severity of injuries suffered by thousands more.

Günther_Oettinger, a European Commissioner, said the new law was a "perfect example" of the EU promoting technology that will "save people's lives."

However, privacy campaigners expressed concern over the protection of people's personal driving information, habits and locations from commercial companies such as insurers, as well as hackers with ulterior motives.

Ministers in Britain have also warned that the benefits to the UK might be "outweighed by the costs".

Forcing manufacturers to install the so-called eCall device as standard in cars is likely to add around £72 to the cost of each vehicle, the European Commission has forecast.

Emma Carr, director of Big Brother Watch, said: "There is a clear risk that once this device is installed, drivers will lose total control over who has access to their data and how they will use it.

"Forcing drivers to have a device installed in their car, which is capable of recording and transmitting exactly where and when they are driving, is totally unacceptable.

“The European Parliament itself admitted that it expects a whole host of commercial companies to have access to this data."


Now if you speed insurers will text your mum

She said there were lingering doubts around the value of the new alert system. Robert Goodwill, the transport minister, said in the UK, where emergency response times are faster than some remote parts of Europe, road deaths would be reduced by just one per cent.

Research for the Department of Transport suggested 747 deaths every year would be prevented by 2033. But at a cost of between £320 million and £445 million, the UK would not reach "break-even point" within 20 years, "even using the best estimates of benefits in terms of reduced casualties".

In a statement, the EC said that while it acknowledged the public concern over privacy, such fears were overblown. The device will be "dormant" unless a serious accident occurs, it said, and no data would be shared without consent.

"We are frequently getting contacted by citizens concerned that by having eCall installed in their vehicles, their location will be continuously tracked, their driving habits monitored and their private life infringed," the EC said.

"[But] there are absolutely no reasons to be worried about your privacy. Confusion should be avoided between the public Pan European 112 eCall that is proposed by the EC and other private road safety systems."

So-called black boxes with the eCall device are already fitted as standard in some BMW, Citroen and Volvo models and work anywhere in Europe by calling 112, the common emergency number which reverts to the local 999 in Britain.

The Commission plans to assess in 2021 whether eCall devices should also be fitted onto new buses, coaches and trucks.

By 2033, it expects the technology to present in almost every car on the roads in Europe.

Πηγή: The telegraph

eCall in all new cars from April 2018

Re: Διόδια τέλος, χρέωση με το χιλιόμετρο

Δημοσιεύτηκε: 13 Νοέμ 2017, 01:37
από MacPap
GPS to be mandatory for all commercial vehicles by year-end

Εικόνα
‘Autos, cars, trucks and buses must install device in line with Centre and apex court direction’

...Installation of the global positioning system (GPS) will be made mandatory for all commercial transport vehicles in the State by this year-end to bring in transparency.

All commercial vehicles, including autorickshaws, cars, trucks and buses, have to install GPS in line with the Centre and the Supreme Court’s direction, official sources in the Transport Department told The Hindu.

Those violating the rule will not be given permission to use the vehicle for commercial purposes or transportation, an official said. Owners have to install GPS devices at their own cost, which runs into a few thousand rupees, depending on the manufacturer...

Πηγη: "thehindu.com"

Peru introduces mandatory GPS tracking for heavy goods vehicles

Εικόνα

Since July 1, 2017, all vehicles in Peru involved in road transportation and freight distribution have been required by law to send GPS location feeds to the SUTRAN Monitoring and Management Center.

This legislation seeks to prevent heavy goods vehicles (HGVs) from exceeding national speed limits, helping to bring down the high incidence of road accidents in Peru.


Πηγη: "Frotcom Inteligent fleets"

Re: Διόδια τέλος, χρέωση με το χιλιόμετρο

Δημοσιεύτηκε: 13 Νοέμ 2017, 23:51
από pipinos1976
Και η συνέχεια γνωστή:

1. Αν πας να βάλεις jammer που σταματάει τα κινητά και τα gps δεν θα μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις κι εσύ, άρα η λύση αυτή δεν μπορεί να εφαρμοστεί στην πράξη.

2. Αν πας να αποσυνδέσεις τα κυκλώματα θα είσαι εκτός προδιαγραφών και σε περίπτωση ατυχήματος δεν σε καλύπτει η ασφαλιστική.

3. Αφού όλοι αποδεχτούν την μοίρα τους, τότε θα έρθει και το επόμενο στάδιο που είναι γνωστό: αν δεν καταγράφεις τις διαδρομές σου, τότε κι εγώ σου αυξάνω το ασφάλιστρο στο διπλάσιο ή σε όσο θέλω εγώ. Ή, ακόμη πιο ωραία, οι ασφαλιστικές συμφωνούν μεταξύ τους και λένε: χωρίς καταγραφή διαδρομής εμείς δεν καλύπτουμε, δεν υπογράφουμε συμβόλαιο. Μετά, άντε βρες εσύ ασφαλιστική να σε καλύψει. Μετά, αν θες να τρέξεις, θα μπορείς μεν, αλλά σε περίπτωση ατυχήματος, δεν σε καλύπτουν, κάτι που και σήμερα, θεωρητικά, ισχύει, χωρίς, όμως, να μπορούν να αποδείξουν τίποτε.

4. Και το επόμενο βήμα είναι προφανές και εύκολο: κάποιος που έτρεχε, γνωρίζοντας η ασφαλιστική δεν θα τον κάλυπτε, τράκαρε, σκότωσε κάποιον/κάποιους, δεν έχει λεφτά να καλύψει την ζημιά, άρα, πλέον, η μόνη λύση είναι οι καταγραφές να μην χρησιμοποιούνται για την ασφαλιστική μόνον, αλλά και για την αστυνομία, που θα μπορεί να σε σταματάει ή, ακόμη καλύτερα, να σου σβήνει το αυτοκίνητο όποτε αυτή θέλει, οπότε το παιχνίδι ταχύτητα, αυτοκίνητο, διαδρομές κτλ θα καταργηθεί. Βλ. Καββαθάς που τα περιγράφει από τις αρχές του '80 αυτά.

Ευχαριστώ.