Νέοι πεζόδρομοι στην Αθήνα: Ποιες περιοχές κλείνουν για τα αυτοκίνητα

Ενημερώστε μας για τα τελευταία νέα που ακούσατε...
Απάντηση
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Νέοι πεζόδρομοι στην Αθήνα: Ποιες περιοχές κλείνουν για τα αυτοκίνητα

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Και μια αυτοκινητιστικού ενδιαφέροντος είδηση. Πάλι θα αλλάξουν τα πάντα (βλέπε €€€€€) και θα κάνουν την κατάσταση ακόμη χειρότερη. Το χρήμα να πέφτει και όλα γίνονται. Άλλωστε, σε 10-15 χρόνια θα έχουμε την ευκαιρία για νέα έργα από την αρχή.

Νέοι πεζόδρομοι στην Αθήνα: Ποιες περιο ... αυτοκίνητα
Νέοι πεζόδρομοι στην Αθήνα: Ποιες περιοχές κλείνουν για τα αυτοκίνητα

Την πεζοδρόμηση κεντρικών οδικών αξόνων στο κέντρο της πόλης προανήγγειλε ο Δήμαρχος Αθηναίων

Αλλαγές στο κέντρο της Αθήνας με πεζοδρομήσεις σε κεντρικούς δρόμους προανήγγειλε ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.

Μιλώντας στο στο 2ο Συνέδριο για τις Βραχυχρόνιες Μισθώσεις με τίτλο «The Best For The Guest» έκανε λόγο για δραστικό περιορισμό της κυκλοφορίας στο κέντρο με κλείσιμο κεντρικών οδικών αξόνων και την μετατροπή τους σε πεζόδρομους. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι τόσο στο εμπορικό τρίγωνο όσο και στην Πλάκα δεν θα επιτρέπεται η είσοδος οχημάτων.

«Στην παρούσα φάση ετοιμάζουμε τον ''μεγάλο περίπατο''. Από τη Διονυσίου Αρεοπαγίτου την Αποστόλου Παύλου με την πεζοδρόμηση της Βασιλίσσης Όλγας, της Ηρώδου Αττικού, της Βασιλίσσης Σοφίας, την Πανεπιστημίου μέχρι την Πλατεία Αιγύπτου και θα ολοκληρώνεται το σχέδιο με την ένταξη της περιοχής του Θησείου. Η λογική είναι να κλείσουμε κομμάτια της πόλης και του κέντρου στην κυκλοφορία», είπε ο κ. Μπακογιάννης.

Ο Δήμος της Αθήνας έχει συνεργασία με το Μετσόβιο Πολυτεχνείο για την πραγματοποίηση κυκλοφοριακής μελέτης στην πόλη, καθώς η τελευταία χρονολογείται από το 2004. «Η Αθήνα δεν έχει αλλάξει καθόλου από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004» σχολίασε χαρακτηριστικά ο κ. Μπακογιάννης.

«Η πρόθεσή μας είναι να κλείσουμε την περιοχή της Πλάκα και το εμπορικό τρίγωνο. Θα υπάρχουν εξαιρέσεις για τον εφοδιασμό των καταστημάτων και την είσοδο των μόνιμων κατοίκων» πρόσθεσε.

Σκοπός είναι «να αποχαιρετήσουμε το αυτοκίνητο για να ανταγωνιστούμε τις πρωτεύουσες άλλων χωρών. Η Αθήνα έχει μείνει πίσω και πρέπει να τρέξουμε για να προλάβουμε έχοντας ως βασικό στόχο να αλλάξουμε ως πόλη, δίνοντας χώρο στον πεζό, στον ποδηλάτη, στα μέσα μαζικής μεταφοράς και μετά στα αυτοκίνητα» εξήγησε προσθέτοντας ότι όλες αυτές οι παρεμβάσεις έρχονται να αλλάξουν την εικόνα της πόλης αλλά και να διαμορφώσουν μία νέα καθημερινότητα για τους πολίτες.

Τα νέα σχέδια για την ασφάλεια και το πράσινο

Όπως τόνισε ο δήμαρχος της Αθήνας, θα δοθεί προτεραιότητα στο πράσινο, την καθαριότητα και την ασφάλεια καθώς ο δήμος επενδύει στην υπηρεσία της καθαριότητας, με νέο εξοπλισμό και αλλάζοντας τον προγραμματισμό με στόχο την αποτελεσματικότητα.

«Για το πράσινο έχουμε διαμορφώσει ένα νέο σχέδιο. Θα συνεργαστούμε με ιδιωτική εταιρεία για τον οδοφωτισμό μέσω ΣΔΙΤ. Για την ασφάλεια των πολιτών λειτουργούμε για πρώτη φορά συντονιστικό κέντρο σε συνεργασία με τη Δημοτική και την Ελληνική Αστυνομία. Ξεριζώνουμε φαινόμενα, που απαιτούν νέες υποδομές, υπομονή και επιμονή καθώς απαιτείται αρκετός χρόνος για να υλοποιηθούν», σημείωσε ο κ. Μπακογιάννης.

Εντός Φεβρουαρίου έτοιμη η Ομόνοια

Μέσα στον Φεβρουάριο θα έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες ανακατασκευής της πλατείας Ομονοίας ανακοίνωσε τη Δευτέρα ο αντιδήμαρχος Αστικών Υποδομών και Σχεδίου Πόλεως, Βασίλης-Φοίβος Αξιώτης κατά τη διάρκεια του Δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας.

Ο ίδιος, ενημέρωσε επίσης το Σώμα ότι ο δήμος προβαίνει και στην περίφραξη οκτώ επικίνδυνων κτιρίων. Για το θέμα αυτό, ο αντιδήμαρχος Δόμησης και Κτιριακών Υποδομών, Γιώργος Αποστολόπουλος, δήλωσε ότι η εργολαβία κατεδάφισης επικίνδυνων κτιρίων έχει δρομολογηθεί και αυτό που αναμένεται για να ξεκινήσει, είναι η έκδοση των σχετικών αδειών και εγκρίσεις όπως από το Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής.
Ευχαριστώ.


Απάντηση

Επιστροφή στο “Breaking News...”