Συνφορουμήτες, χάνεται το όποιο δίκιο σας, χρησιμοποιώντας αυτόν τον όρο.
Πριν με αποπάρετε, σκεφτείτε το ρίσκο που αναλαμβάνει ο καθένας σας στην δουλειά του και κάντε την αντιστοιχία.
Μετά βρείτε τον λόγο που αναλαμβάνεται το οποιοδήποτε ρίσκο, στην δουλειά σας, και ξανακάντε την αντιστοιχία.
Πρώτα όμως να έχετε στο μυαλό σας πως ρίσκο είναι το ενδεχόμενο απώλειας από μια ενέργεια με αβέβαιο αποτέλεσμα.
Και κάτι άλλο. Στην σύμβαση με την "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου" υπάρχει όρος που λέει, με δικά μου λόγια, πως αν τα έσοδα από τα διόδια είναι πάνω από ένα ποσό ή ποσοστό, τότε το κράτος θα εισπράξει περισσότερα χρήματα.
Αντιγράφω από την εγκριτική απόφαση της επιτροπής της Ε.Ε.:
Επιπλέον, όπως αναφέρεται κατωτέρω, η ΣΠ προβλέπει μηχανισμό προκειμένου να εξασφαλιστεί ότι ο παραχωρησιούχος δεν μπορεί να επωφεληθεί από υπερβολικά έσοδα (“ανώτατο όριο διοδίων τελών”). Όπως περιγράφεται στο τμήμα 2.5 ανωτέρω, η ΣΠ θεσπίζει ένα σύστημα επιστροφής, βάσει του οποίου το 85% των υπερβολικών εσόδων του παραχωρησιούχου ανακτάται από το ελληνικό Δημόσιο.
Για όποιον έχει όρεξη να διαβάσει, ο νόμος είναι ο Ν3605/2007 και μπορεί να διαβαστεί, πλέον, από τον καθένα.
Και βρήκα επιτέλους το παρακάτω, όπου λέει "ανωτέρω" εννοεί το διόδιο.
Και να συμπληρώσω. Το κράτος θα συμβάλλει με 278.100.000€ ενώ θα εισπράξει 3.258.291.504€ (σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση)
υ.γ. Ωραία τα λόγια στην δημοσίευση στο τρομακτικό. Αλλά από που προκύπτουν όλα αυτά? κανένα στοιχείο θα δώσει για να πείσει? Η φοβάται πως δεν θα μπορούν οι αναγνώστες να καταλάβουν τι γράφει?