ΔΙΟΔΙΑ

Ενημερώστε μας για τα τελευταία νέα που ακούσατε...
Απάντηση
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από erling »

Μα καλά τα διόδια των Μαλγάρων δεν ανήκουν στο κράτος?
Γιατί τα αυξάνει???

υ.γ. θα τα μειώσουν δεν έλεγαν???


Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από thanos »

μηπως για να πάρει κανένα φράγκο η Εγνατία οδός, μιας και τόσο καιρό η χρήση της ήταν στο τζάμπα; :?:
xrisa
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 17:45

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από xrisa »

thanos έγραψε:μηπως για να πάρει κανένα φράγκο η Εγνατία οδός, μιας και τόσο καιρό η χρήση της ήταν στο τζάμπα; :?:
Επειδή δεν λειτουργούν τα διόδια του Αιγινίου για να καλύψουν την χασούρα
xrisa
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 17:45

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από xrisa »

ΝΕΑ ΔΙΟΔΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΤΙΜΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ : Γ. Λιάλιος-Θ. Τσιγγάνας
(από την Καθημερινή)
Tο αλαλούμ που επικρατεί ανάμεσα στους παραχωρησιούχους και το Δημόσιο αποκαλύπτει η χθεσινή ανατιμολόγηση των διοδίων της Αγίας Τριάδας στον Μαλιακό. Η διαμόρφωση νέων τιμών επήλθε μετά τον επαναπροσδιορισμό των χιλιομέτρων που εκμεταλλεύεται σήμερα στον Μαλιακό η κοινοπραξία...
Κεντρική Οδός. Εν τω μεταξύ ανακοινώθηκε μέσα στο Σαββατοκύριακο η προαναγγελθείσα λειτουργία του σταθμού διοδίων Ασέας και οι αυξήσεις στους υπόλοιπους δύο σταθμούς της εθνικής οδού Κορίνθου - Μεγαλόπολης, όλα μια εβδομάδα μετά τις εκλογές...
Η κοινοπραξία Κεντρική Οδός ανακοίνωσε αργά την Παρασκευή τη λειτουργία του πρώτου της σταθμού διοδίων, στην Αγία Τριάδα (Θερμοπύλες). Χθες, επανήλθε με νέα ανακοίνωση και νέες τιμές, αποδίδοντας το γεγονός στον επαναπροσδιορισμό (από πλευράς Εγνατίας Οδού Α.Ε., που εκπροσωπεί το Δημόσιο στη σύμβαση) της απόστασης στην οποία τα διόδια αντιστοιχούν από 26,5 χλμ. σε 25 χλμ. Αξιοσημείωτο είναι ότι το υπουργείο Υποδομών έδωσε άδεια λειτουργίας στα διόδια χωρίς να έχει ολοκληρωθεί ο παράδρομος, όπως ορίζει η σύμβαση παραχώρησης. Αντ’ αυτού η εταιρεία, σε συμφωνία με το Δημόσιο, προχώρησε στη διανομή 2.000 «ελευθέρας» σε κατοίκους του γειτονικού χωριού Μώλος. Υπενθυμίζεται ότι η κατασκευή των παράδρομων και η ολοκλήρωση των έργων στον Μαλιακό είναι στην ευθύνη του υπ. Υποδομών. Τα έσοδα από τα διόδια προορίζονται για την κατασκευή του Ε65, που θα συνδέει τη Λαμία με την Εγνατία οδό στα Ιωάννινα.
Σε αυξήσεις προχώρησε και η κοινοπραξία Μορέας, στην εθνική οδό Κορίνθου - Μεγαλόπολης. Η λειτουργία του σταθμού διοδίων Ασέας, καθώς και η αύξηση στην τιμολόγηση των διοδίων (από 0,03 ευρώ ανά χλμ. σε 0,04 ευρώ/χλμ.) συνδέονται με την πρόσφατη παράδοση τμήματος του άξονα. Αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι (προαναγγελθείσες από την «Κ») αυξήσεις συγκρατήθηκαν από το υπουργείο Υποδομών... λόγω δημοτικών εκλογών.
Κινητοποιήσεις
Εν τω μεταξύ, με κλιμάκωση των κινητοποιήσεων απαντούν οι κινήσεις πολιτών στην πρόσφατη αιφνιδιαστική αύξηση κατά 4050% των διοδίων στα Μάλγαρα. Η Εθελοντική Ομάδα Δράσης νομού Πιερίας, η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα κατά των νέων διοδίων στην Πιερία και η Οργάνωση «Ακρίβεια Στοπ» Θεσσαλονίκης προχώρησαν το μεσημέρι της Κυριακής σε δίωρη κατάληψη των σταθμών σε Μάλγαρα και Λεπτοκαρυά επιτρέποντας τη δωρεάν διέλευση 4.000 οχημάτων. Στην κινητοποίηση πήραν μέρος και κάτοικοι των περιοχών Βέροιας και Κοζάνης απ’ όπου διέρχεται η Εγνατία Οδός, και στην οποία ξεκίνησε η λειτουργία διοδίων στον Πολύμυλο Κοζάνης. Οπως τονίζουν οι κινήσεις πολιτών, το συνολικό κόστος των διοδίων μεταξύ Αθήνας - Θεσσαλονίκης έφθασε από 11 ευρώ το 2005 στα 44,2 ευρώ.
στις 11:30

Πηγή: fimotro.blogspot
xrisa
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 17:45

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από xrisa »

Στη Βουλή τα διόδια Μαλγάρων

ΘΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ;

Επερώτηση για την αιφνιαδιαστική αύξηση κατά 40% των διοδίων στα Μάλγαρα κατέθεσαν οι βουλευτές της Δημοκρατικής Αριστεράς, Φώτης Κουβέλης, Θανάσης Λεβέντης, Νίκος Τσούκαλης και Γρηγόρης Ψαριανός, στον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρη Ρέππα. Ειδικότερα οι τέσσερις βουλευτές αναφέρουν τα ακόλουθα: ...


Από τις 16 Νοεμβρίου 2010, την επομένη των αυτοδιοικητικών εκλογών, αυξήθηκαν οι τιμές των τελών διέλευσης οχημάτων από τα κρατικά διόδια στα Μάλγαρα Θεσσαλονίκης στα 2,80 ευρώ (από 2 ευρώ) για τα Ι.Χ, σε 1,40 ευρώ (από 1 ευρώ) για τα δίκυκλα, στα 6 ευρώ (από 4,30 ευρώ) για τα μικρά φορτηγά και στα 7 ευρώ (από 5 ευρώ) για τα μεγάλα φορτηγά.
Σύμφωνα με το υπουργείο η αύξηση 40% - 50% "κρίνεται αναγκαία λόγω αύξησης του συντελεστή ΦΠΑ και ισοσκελίζεται σε ένα βαθμό, κατόπιν συμφωνίας με την "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ, η κατάργηση των διοδίων Αιγινίου που προβλεπόταν στη σύμβαση παραχώρησης". Είναι προφανές ότι σε συνθήκες πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης, η μετακύλιση του κόστους της τιμαριθμικής προσαρμογής, των συμβατικών υποχρεώσεων και της συντήρησης του οδικού άξονα που δεν έχει παραχωρηθεί στην ιδιωτική κοινοπραξία με τη σύμβαση του 2007, από τα Μάλγαρα μέχρι το Δερβένι Θεσσαλονίκης, είναι απαράδεκτη και σε καμιά περίπτωση δεν θα έπρεπε να επιβαρύνει τον τελικό καταναλωτή - διερχόμενο.
Η αιφνιδιαστική αύξηση έχει προκαλέσει διαμαρτυρίες και έντονες αντιδράσεις των οδηγών και κατοίκων της περιοχής, οι οποίοι ετοιμάζουν κινητοποιήσεις. Μάλιστα, ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης χαρακτηρίζει την αναπροσαρμογή των τιμών των διοδίων "πλήγμα για την οικονομία της Θεσσαλονίκης" επισημαίνοντας παράλληλα ότι "επηρεάζεται η καθημερινότητα δεκάδων χιλιάδων κατοίκων του νομού, οι οποίοι χρησιμοποιούν την εθνική οδό για να πάνε στις δουλειές τους, ενώ επιβαρύνεται και το μεταφορικό κόστος εμπορευμάτων και επιβατών". Με δεδομένο ότι η μονοσήμαντη εισπρακτική λογική που οδήγησε στην αύξηση των τελών διέλευση των διοδίων Μαλγάρων εγείρει σοβαρά ερωτήματα, ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:

* Θα επαναφέρει άμεσα τις τιμές των διοδίων Μαλγάρων σε τιμές που θα συμβαδίζουν με το κοινό αίσθημα δικαίου και θα λαμβάνουν υπόψη την οικονομική κατάσταση των ελληνικών νοικοκυριών, μετά την απαράδεκτη αύξηση κατά 40% που ισχύει σήμερα;
στις 10:01 π.μ.

Πηγή: thessaloniki-dialogos.blogspot
xrisa
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 17:45

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από xrisa »

Ξεκινούν τα διόδια χωρίς να ολοκληρωθεί ο δρόμος!...


Απίστευτο κι όμως ελληνικό! Μόνο ως φάρσα θα μπορούσε να εκληφθεί όμως στο ελληνικό κράτος όλα επιτρέπονται, όπως φαίνεται κι από τα γεγονότα. Η «Κεντρική Οδός Α.Ε.» ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας του σταθμού διοδίων στην Αγ. Τριάδα από τα μεσάνυχτα της Δευτέρας, τη στιγμή που ο δρόμος παραμένει ημιτελής! Οι διερχόμενοι οδηγοί θα καταβάλουν το αντίτιμο για το τμήμα ...
Σκάρφεια – είσοδος Λαμίας, με τη νέα εθνική οδό να τελειώνει 7χλμ. από τη Λαμία, στην Ανθήλη. Για παράδρομους, ούτε λόγος…
Οι πολυεθνικές και οι εργολάβοι φαίνεται ότι πήραν τις εγγυήσεις από τους κυβερνώντες να κάνουν ό,τι τους «καπνίσει». Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας επί υπουργίας Σουφλιά, με... τις ψήφους ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ, παραχώρησαν τους δημόσιους δρόμους στο πολυεθνικό κεφάλαιο. Από τότε σταθμοί διοδίων ξεφυτρώνουν παντού, μετεκλογικά και έπεται συνέχεια, καθώς αναμένονται οι πλευρικοί σε Μώλο και Θερμοπύλες, όπως και τα μετωπικά στην Αγία Παρασκευή Λαμίας.

Δίκυκλα και τρίκυκλα θα πληρώνουν στα διόδια σε περιοχή NATURA στην Αγ. Τριάδα 1,10 ευρώ, τα ΙΧ 1,55, φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 4 ευρώ και φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 5,60. Ανάστατοι είναι οι κάτοικοι της Φθιώτιδας από το νέο χαράτσι που τους επιβάλλεται, τη στιγμή που το Υπουργείο Υποδομών δεσμευόταν για αναδιαπραγμάτευση με τις εταιρείες. Πώς να γίνει κάτι τέτοιο βέβαια όταν απ’ αυτά θα εισπράττει περίπου το 70%;

«Οι διεθνείς και ντόπιοι τοκογλύφοι αφού επί δεκαετίες, με την συνεργασία του διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος, κερδοσκοπούσαν ασύστολα, τώρα ζητούν από την εργατική τάξη και τον εργαζόμενο λαό να πληρώσει με την ζωή του την κρίση του καπιταλιστικού συστήματος. Το κίνημα «αρνούμαι να πληρώσω διόδια» είναι μέρος του κινήματος που δεν δέχεται οι εργάτες και ο εργαζόμενος λαός να πληρώσει την κρίση του καπιταλιστικού τους συστήματος», τονίζει σε ανακοίνωσή της η Επιτροπή Κατοίκων και Φορέων Μώλου ενάντια στα διόδια η οποία πραγματοποίησε σύσκεψη την Κυριακή για να χαράξει στρατηγική διαμαρτυρίας. Έτσι μαζί με την Επιτροπή Λαμίας θα βρεθεί στα μετωπικά της Αγ. Τριάδας την Τρίτη στις 15:00, ώστε να ανοίξουν τις μπάρες και οι οδηγοί να περνούν ελεύθερα. Είναι η πραγματοποίηση της υπόσχεσής τους για δυναμικές κινητοποιήσεις από την πρώτη μέρα λειτουργίας του νέου σταθμού.

Λένε συνεχώς τη μισή αλήθεια ότι διόδια υπάρχουν σε όλη την Ευρώπη, όταν στην Ελλάδα κλέβουν τον ιδρώτα του ελληνικού λαού απροκάλυπτα. Ο Ελβετός πολίτης πληρώνει 31 ευρώ το χρόνο και έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ελεύθερα ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας του μέσω ειδικής κάρτας. Ο Έλληνας πολίτης πληρώνει πάνω από 1.300 ευρώ το χρόνο και δεν έχει τη δυνατότητα αγοράς εκπτωτικής κάρτας. Γιατί; Γιατί δεν είναι Ευρωπαίος πολίτης προφανώς και γι’ αυτόν ισχύουν δύο μέτρα και δύο σταθμά.

Τι έχουν να πουν σήμερα στον φθιωτικό λαό οι Βουλευτές του Νομού που ψήφισαν αυτές τις συμβάσεις; Πόσες δικαιολογίες θα πλασάρουν ακόμη στον κόσμο; Μέχρι πότε οι πολιτικοί θα κάνετε συμβάσεις με το κεφάλαιο και όχι με το λαό; Δεν υπάρχει κανείς να σταματήσει τις εταιρείες; Ποιος κυβερνά επιτέλους, η πολιτική ή το χρήμα;
VolosPres
Πηγή: nonews-news.blogspot
xrisa
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 17:45

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από xrisa »

TA ΔΙΟΔΙΑ "ΚΛΕΙΝΟΥΝ" ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ


Ρεπορτάζ : Γιώργιος Λιάλιος
(από την Καθημερινή)
Είχαν προβλεφθεί τα πάντα. Ολα, εκτός από την αντίδραση των πολιτών. Οι διαδοχικές αυξήσεις στα διόδια τους τελευταίους μήνες δείχνουν να οδηγούν στα άκρα τους πολίτες, που βλέπουν ότι η μετακίνησή τους σε αξιοπρεπή οδικά...
δίκτυα γίνεται όλο και ακριβότερη και τείνει να μετατραπεί από δικαίωμα όλων σε δικαίωμα ολοένα και λιγότερων. Ολα αυτά εν μέσω οικονομικής κρίσης και χωρίς -στις περισσότερες περιπτώσεις-τα νέα διόδια να αντιστοιχούν ακόμα σε θεαματική βελτίωση των αυτοκινητόδρομων, λόγω των προβλημάτων που έχουν ανακύψει στην υλοποίηση των συμβάσεων. Ολα δείχνουν ότι οι συμβάσεις παραχώρησης, το μοντέλο που επελέγη για την ανακατασκευή των αυτοκινητόδρομων της χώρας, πάσχει σοβαρά όχι μόνο στην υλοποίησή του, αλλά και στη φιλοσοφία του.
Οι εξελίξεις των τελευταίων δύο εβδομάδων ήταν καταιγιστικές. Το υπουργείο Υποδομών έδωσε το «πράσινο φως» για νέα και υψηλότερα διόδια. Τον χορό των αυξήσεων άνοιξε το ίδιο το υπουργείο, ανεβάζοντας χωρίς καμία προειδοποίηση από 40% έως 50% τα κρατικά διόδια των Μαλγάρων (ανήκουν στο Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας και έχει ανακοινωθεί ότι θα μεταβιβαστούν στην Εγνατία). Αξίζει να σημειωθεί ότι μεγάλο μέρος της αύξησης προορίζεται για να καλύψει το κόστος των διοδίων Αιγινίου - Πιερίας. Δηλαδή το υπουργείο Υποδομών αποφάσισε σε αυτήν την οικονομική συγκυρία να διαθέτει 600.000 - 800.000 ευρώ μηνιαίως από δημόσια έσοδα, προκειμένου να κρατήσει κλειστό έναν σταθμό διοδίων και να εμφανιστεί ως... προασπιζόμενο τα δίκαια της περιοχής! Επειτα από λίγες ημέρες δόθηκε το «πράσινο φως» στην κοινοπραξία Μορέας Α.Ε. για τη λειτουργία των διοδίων της Ασέας Αρκαδίας (ενώ το τμήμα στο οποίο βρίσκονται δόθηκε στην κυκλοφορία... 20 ημέρες νωρίτερα), αλλά και για την ανατίμηση των σταθμών διοδίων Σπαθοβουνίου και Νεστάνης, από 0,03 ευρώ ανά χιλιόμετρο σε 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο. Ταυτόχρονα ξεκίνησε τη λειτουργία του και ο πρώτος από τους δύο σταθμούς διοδίων της κοινοπραξίας Κεντρική Οδός Α.Ε. στον Μαλιακό, χωρίς όμως να έχουν ολοκληρωθεί οι παράδρομοι (όπως προβλέπουν οι συμβάσεις, για την τήρηση των οποίων κόπτονται παραχωρησιούχοι και Δημόσιο), αλλά και η αναβάθμιση της Εθνικής Οδού σε όλο τον Μαλιακό (καθώς το έργο -του Δημοσίου-έχει «κολλήσει»). Το αποτέλεσμα είναι, μπαίνοντας στον Μαλιακό, ο οδηγός να πληρώνει 1,50 ευρώ για να χρησιμοποιήσει τη νέα Εθνική Οδό για... ένα δεκάλεπτο οδήγησης και κατόπιν να εισέρχεται στην παλαιά Εθνική. Ο παραλογισμός της υπόθεσης δεν δείχνει να απασχολεί κανέναν.
Σε πέντε σταθμούς
Και οι αυξήσεις συνεχίζονται. Στις αρχές του επόμενου έτους, η κοινοπραξία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου θα έχει το δικαίωμα να αυξήσει τα διόδια στους 5 σταθμούς που διαχειρίζεται στο τμήμα από Μαλιακό έως Κλειδί Ημαθίας. Το ίδιο δικαίωμα έχει και η νέα Οδός, για τους τρεις σταθμούς διοδίων στην Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας. Μέχρι τα μέσα του έτους η Ολυμπία Οδός θα μετατρέψει τους σταθμούς διοδίων σε Ελευσίνα και Ισθμό σε αμφίπλευρους, ξεκινώντας και αυτή τη χιλιομετρική χρέωση. Εν τω μεταξύ το υπουργείο Υποδομών έχει ανακοινώσει ότι θα δημιουργήσει προσωρινούς σταθμούς διοδίων στην Εγνατία Οδό.
Οσο τα διόδια ανατιμώνται τόσο αυξάνεται και η δυσαρέσκεια των πολιτών. Η αντίδραση εκφράζεται προς το παρόν με δύο τρόπους. Με εκδηλώσεις διαμαρτυρίας, οι οποίες αναζωπυρώθηκαν το τελευταίο διάστημα. Και με μείωση της χρήσης των αυτοκινητοδρόμων.
Η τελευταία εξέλιξη, συνεπακόλουθη του συνδυασμού οικονομικής κρίσης και αυξήσεων στα διόδια, ανατροφοδοτεί το πρόβλημα, καθώς ασκεί πίεση στο χρηματοδοτικό μοντέλο των συμβάσεων παραχώρησης. Ανεξάρτητα από το αν οι πέντε κοινοπραξίες που διαχειρίζονται σήμερα αντίστοιχα τμήματα των Εθνικών Οδών δικαιούνται, βάσει των συμβάσεων που υπέγραψαν με το κράτος (και σημειωτέον, ψήφισαν στη Βουλή και η Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ), να προχωρήσουν στις αντίστοιχες αυξήσεις στα διόδια και στη δημιουργία νέων σταθμών, ο πολίτης έχει δικαίωμα να αντιδρά όταν ανακαλύπτει τι ακριβώς περιλάμβαναν αυτές οι συμβάσεις. Αλλωστε, η τακτική που ακολουθήθηκε από το τότε ΥΠΕΧΩΔΕ και το σημερινό υπουργείο Υποδομών δεν ήταν μια πολιτική πλήρους διαφάνειας. Αλήθεια, τι πρόκειται να γίνει όταν το υπουργείο Υποδομών «θυμηθεί» ότι έχει ψηφίσει στη Βουλή νόμο, που δίνει το δικαίωμα λειτουργίας διοδίων σε τέσσερις κόμβους της Εθνικής Οδού μέσα στην Αθήνα; Με ποιο τρόπο θα κατευναστούν οι πολίτες της Β.Δ. Αττικής που χρησιμοποιούν καθημερινά τους κόμβους Λυκόβρυσης, Καλυφτάκη, Αγίου Στεφάνου και Βαρυμπόμπης και θα κληθούν να πληρώνουν διόδια για να χρησιμοποιούν τα λιγοστά χιλιόμετρα που τους χωρίζουν μέχρι το «δημόσιο» τμήμα της Εθνικής Οδού; Αραγε, πόσοι γνωρίζουν ότι τα 0,03 ή 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο τα οποία καλούνται να πληρώσουν αντιστοιχούν σε τιμές του 2003 και πως στην πραγματικότητα πληρώνουν 0,04 και 0,06 ευρώ ανά χιλιόμετρο
στις 10:46
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

Πηγή: fimotro.blogspot
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από thanos »

δεν πληρώνω διόδια:
τάδε έφη και έπραξε ο Σάββας Κωφίδης, ο πρώην ποδοσφαιριστής του Ηρακλή και του Ολυμπιακού:


http://www.youtube.com/watch?v=H6KKzqFj_sQ

o Σάββας Κωφίδης έδωσε και συνέντευξη εκφράζοντας τις απόψεις του για την ενέργεια του αυτή:
- Κύριε Κωφίδη, η κίνησή σας σχολιάστηκε θετικά από πολλούς και προκάλεσε έντονο ενδιαφέρον. Μάλιστα, μέσα σε λίγη ώρα, το σχετικό βίντεο έγινε ανάρπαστο…

"Ειλικρινά δεν περίμενα να έχει τέτοια απήχηση το βίντεο. Ξέρω ότι υπάρχουν και άλλα τέτοια περιστατικά με απλούς πολίτες που αρνούνται να πληρώσουν τα διόδια, αλλά δεν είχε γίνει τέτοιος ντόρος. Μάλλον έπρεπε να το κάνει κάποιος που γνωρίζει ο κόσμος για να υπάρξει μεγάλη απήχηση. Χαίρομαι, πάντως, που τα μηνύματα που λαμβάνω μέχρι στιγμής και εγώ είναι θετικά".

- Πόσον καιρό περνάτε από τα διόδια χωρίς να πληρώνετε;

"Εδώ και περίπου ένα χρόνο έχω σταματήσει να πληρώνω διόδια. Πόσο μάλλον σε δρόμους - καρμανιόλες όπως αυτός των Μαλγάρων".

- Το βίντεο που απαθανατίζει την ενέργειά σας πότε γυρίστηκε;

"Την Τετάρτη το βράδυ πηγαίναμε με κάτι φίλους στη Λάρισα. Τη στιγμή που ετοιμαζόμουν να κατέβω, ως συνήθως, για να σηκώσω τη μπάρα, μου λέει ο συνοδηγός: "θα σε τραβήξω βίντεο". Την επόμενη μέρα αναρτήθηκε στο youtube και το είδαν σχεδόν όλοι".

- Ποιο ήταν το ερέθισμα για την αντίδρασή σας αυτή;

"Εδώ και αρκετό καιρό έχω ιδρύσει με φίλους μία οργάνωση, τη «hasta la Victoria siempre», όπου συμμετέχουν και άλλα πρόσωπα από το χώρο του αθλητισμού, της τέχνης και του τραγουδιού. Διοργανώνουμε ποδοσφαιρικούς αγώνες με κοινωνικό σκοπό. Μόλις ενημερώθηκα για την ύπαρξη δύο ακόμα οργανώσεων που αντιτίθενται στα διόδια, τη «Δεν πληρώνω διόδια» και τη «STOP διόδια», τότε είπα και εγώ τέρμα. Για ποιο λόγο να πληρώνουμε διόδια από τη στιγμή που πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας για να είμαστε στους δρόμους; Ποιος μας το επιβάλλει αυτό; Και σε δρόμους μάλιστα που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις…".

- Να υποθέσω ότι αναφέρεστε στα διόδια των Μαλγάρων;

"Ακριβώς. Στο δρόμο Θεσσαλονίκη - Αθήνα υπάρχουν δέκα σχεδόν σταθμοί διοδίων. Είναι τρελό! Και μιλάμε για ένα δρόμο - καρμανιόλα, που δεν πληροί στοιχειώδεις προϋποθέσεις. Δεν υπάρχει ούτε ένας παράδρομος. Γιατί λοιπόν να πληρώνω εγώ και ο υπόλοιπος κόσμος κάτι το οποίο, όχι μόνο είναι αυθαίρετο, αλλά είναι και λάθος; Ας μην ξεχνάμε, μάλιστα, πως τα περισσότερα από αυτά τα διόδια είναι ιδιωτικά. Αν είναι δυνατόν! Τέρμα το χαράτσι..."

- Αυτό είναι και το σύνθημα - μήνυμα προς τους συμπολίτες;

"Ας αρχίσουμε να διεκδικούμε όλοι τα δικαιώματά μας. Μη σκύβουμε άλλο το κεφάλι. Ζούμε στην Ελλάδα, τη χώρα της δημοκρατίας… Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να πληρώνουμε για να περάσουμε μπάρες, τις οποίες έβαλαν κάποιοι αυθαίρετα, για να κινηθούμε ελεύθερα. Ας αρχίσει να διεκδικεί ο Έλληνας τα δικαιώματά του. Το δικαίωμα να κινείται ελεύθερος και το δικαίωμα να διεκδικεί το δίκιο του".

- Είναι και ένα μήνυμα αυτό προς τους εκάστοτε κυβερνώντες;

"Δεν φτάνει ούτε μία μέρα για να τους στείλω τα μηνύματα που θέλω. Απλά θα τους πω πως αν αρχίσουν να δουλεύουν χωρίς να σκέφτονται το ατομικό συμφέρον, τότε τα πράγματα στη χώρα μας θα είναι καλύτερα. Αν ασχοληθούν λίγο περισσότερο με τον Έλληνα πολίτη και νοιαστούν γι' αυτόν, χωρίς να έχουν ως πρώτο στόχο το προσωπικό κέρδος, τότε όλα θα είναι καλύτερα".

- Γνωρίζετε ότι θα τοποθετηθούν διόδια και στη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Χαλκιδική;

"Το άκουσα και αυτό! Από τη στιγμή που υπάρχουν διόδια στο δρόμο Θεσσαλονίκης - Λάρισας, περίμενα πως θα έμπαιναν και για τη Χαλκιδική. Μιάμιση ώρα δρόμος για τη Λάρισα και υπάρχουν πέντε σταθμοί διοδίων! Τι να πω…".

- Να υποθέσω πως δεν θα πληρώσετε ούτε σε αυτά…

"Εννοείται! Θα μείνω πιστός σε αυτό που ξεκίνησα".

- Και τα πρόστιμα δεν τα φοβάστε;

"Στις δύο οργανώσεις που σας προαανέφερα υπάρχει αναλυτική ενημέρωση στο internet για τα δικαιώματα των πολιτών. Υπάρχουν έμπειροι νομικοί οι οποίοι εξηγούν βάσει νόμου πως δεν υποχρεούται ο Έλληνας να πληρώσει διόδια. Είναι κάτι τελείως αυθαίρετο. Ποιος τα βάζει; Γιατί; Με ποιο δικαίωμα; Οπότε όχι, δεν φοβάμαι...".
πηγή: contra.gr

Υ.Γ.: υπερβολή να λέει πως η Εθνική οδό στα Μάλγαρα είναι καρμανιόλα. Και αν δεν κάνω λάθος τα διόδια στα Μάλγαρα είναι εθνικά και όχι ιδιωτικά διόδια, ετσι η πληρωμή διοδίων είναι υποχρεωτική. Στα ιδιωτικά διόδια μπορούμε να μην πληρώνουμε... Αλήθεια ποια άλλα διόδια της επικράτειας είναι ιδιωτικά;
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από enias »

Υπάρχουν έμπειροι νομικοί οι οποίοι εξηγούν βάσει νόμου πως δεν υποχρεούται ο Έλληνας να πληρώσει διόδια. Είναι κάτι τελείως αυθαίρετο. Ποιος τα βάζει; Γιατί; Με ποιο δικαίωμα; Οπότε όχι, δεν φοβάμαι....
Τότε αφού τους καλύπτει ο νόμος γιατί δεν πάνε στα δικαστήρια αντί να κάνουν αντάρτικο;
Τα λόγια και η δημαγωγία είναι εύκολα πράγματα. Το να περνάς σε πράξεις, είναι άλλο θέμα όμως!
Αινείας
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από UltiMo_ »

Οι λωποδύτες ξαναχτυπούν

Νέα πατέντα για να μην χάνουν ..... πελάτες οι σταθμοί διοδίων.

Οι ντόπιοι γνωρίζουν ότι ο σταθμός διοδίων του πυργετού Λάρισας, παρακάμπτεται μέσω του δρόμου που οδηγεί προς Πυργετό Κρανιά.
Τι έκαναν λοιπόν;...
Κατασκεύσαν τα παρακάτω έργα, ώστε να εμποδίζουν τη διέλευση φορτηγών με ύψος πάνω από 2,8 μέτρα, για να εξαναγκάσουν τους φορτηγατζήδες να πληρώσουν διόδια. Αν τώρα κανείς πιστεύει ότι οι παρακάτω κατασκευές έχουν άλλη χρησιμότητα ή σκοπιμότητα, ας μας το γνωρίσει. Και φυσικά έχουμε την απορία, κατά πόσο οι κατασκευές αυτές είναι νόμιμες!

Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Πηγή: volosreporter.blogspot
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
Απάντηση

Επιστροφή στο “Breaking News...”