ΔΙΟΔΙΑ

Ενημερώστε μας για τα τελευταία νέα που ακούσατε...
Απάντηση
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από enias »

pipinos1976 έγραψε:Εγώ δέχομαι ότι, επειδή το κράτος δεν έχει χρήματα, θα πρέπει να υπάρχουν διόδια για την κατασκευή του δρόμου.
Το κράτος ούτως ή άλλως δεν είχε χρήματα τα τελευταία 35 χρόνια και έβγαζε ελλείμματα που κάλυπτε με δανεισμό. Και ενώ δεν υπήρχαν υποτίθεται χρήματα το 2007 για να γίνουν αυτές οι συμβάσεις, τα τελευταία χρόνια βρέθηκαν χρήματα για να μειωθεί το έλλειμμα. Άρα λοιπόν, το κράτος πάντα μπορεί να βρεί χρήματα είτε με τον έναν είτε με τον άλλον τρόπο. Το θέμα είναι τι κάνει με αυτά τα χρήματα. Θα μπορούσε να έσφιγγε τότε το ζωνάρι για να κάνει πραγματικές επενδύσεις υποδομών, φτιάχνοντας εναν σύγχρονο δρόμο που θα ήταν δωρεάν και θα μείωνε π.χ. τα κόστη μεταφοράς αγροτικών προϊόντων προς την Ε.Ε. κάνοντας τα πιο ανταγωνιστικα για να αυξήσει έπειτα το εισόδημα που θα αφαιρούσε μέσω φορολογίας. Αυτό είναι το σωστό σκεπτικό των έργων υποδομής. Όταν χρεώνεις την υποδομή που υποτίθεται πρέπει να σου μειώσει τα κόστη τότε αντε γειά. Αυτοί οι δρόμοι όντως, φτιάχτηκαν για να κονομάνε εργολάβοι απο την βόλτα των Αθηναίων στα εξοχικά και στους τόπους καταγωγής τους.


Αινείας
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Νέες αυξήσεις στα διόδια

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Αντιγράφω από εδώ:

Κι όμως! Έρχονται νέες αυξήσεις στα διόδια
Κι όμως! Έρχονται νέες αυξήσεις στα διόδια
Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013 20:49

Αυξήσεις στις τιμές των διοδίων από 1ης Ιανουαρίου ανακοινώνουν οι κοινοπραξίες που κατασκευάζουν και διαχειρίζονται τους αυτοκινητοδρόμους.

Η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, που κατασκευάζει τον οδικό άξονα Μαλιακός – Κλειδί Ημαθίας γνωστοποίησε σήμερα αυξήσεις από την 1η Ιανουαρίου 2014, αλλά και αναπροσαρμογές των διοδίων, όπως προβλέπεται από τη σύμβαση παραχώρησης, επισημαίνοντας πάντως ότι τελούν υπό την έγκριση του υπουργού Υποδομών.

Συγκεκριμένα, στα διόδια Πελασγίας και Μοσχοχωρίου, οι αυξήσεις αφορούν μόνο όσους πληρώνουν μετρητά και ανέρχονται σε 0,040 ευρώ/χλμ , με τις νέες τιμές να διαμορφώνονται ως εξής: 2,40 ευρώ για τις μοτοσικλέτες, 3,50 ευρώ για ΙΧ, 8,7 ευρώ για μικρά φορτηγά, 12,2 ευρώ για νταλίκες. Και στο Μοσχοχώρι 2,8 ευρώ για μοτοσικλέτες, 4 ευρώ για ΙΧ, 10,10 ευρώ για φορτηγά και 14,10 ευρώ για νταλίκες.

Στους υπόλοιπους σταθμούς, γίνονται αναπροσαρμογές. Στις κατηγορίες 1 και 2 (μοτοσικλέτες και ΙΧ) επέρχεται μείωση που δεν είναι ορατή, λόγω της πολύ μικρής διαφοράς και της στρογγυλοποίησης, ενώ στις κατηγορίες 3 και 4 (μικρά φορτηγά και νταλίκες), η αναπροσαρμογή επιφέρει μειώσεις, και αυτό οφείλεται στον αρνητικό δείκτη τιμών καταναλωτή.
Για όλους τους ηλεκτρονικούς χρήστες (όλων των κατηγοριών οχημάτων) που διαθέτουν πομποδέκτη, είτε της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου είτε των συνεργαζόμενων διαλειτουργικών αυτοκινητοδρόμων, οι τιμές διοδίων στην Πελασγία και το Μοσχοχώρι παραμένουν ίδιες με σήμερα.

Μέσα στο 2014 προβλέπεται να τεθούν σε λειτουργία πλευρικά διόδια στον κόμβο της Γλύφας με την τιμή να είναι ίδια με εκείνη των διοδίων της Πελασγίας. Εντός του 2014 αναμένεται να ολοκληρωθεί η κατασκευή και να τεθούν σε λειτουργία και τα πλευρικά διόδια του Ευαγγελισμού, που βρίσκεται στο νομό Λαρίσης, λίγο πριν το Μακρυχώρι, ενώ έως τα τέλη του 2015 θα λειτουργήσει κι ο πλευρικός σταθμός διοδίων στον Πλαταμώνα.
Ευχαριστώ.
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Αντιγράφω από εδώ:

Μείωση των διοδίων στην εθνική οδό Κορίνθου - Πατρών
Μείωση των διοδίων στην εθνική οδό Κορίνθου - Πατρών
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013 16:56

Νέες, μειωμένες τιμές θα ισχύσουν από τα μεσάνυχτα της Δευτέρας στα διόδια Ζευγολατιού και Ρίου, στην εθνική οδό Κορίνθου- Πατρών.

Όπως ανακοίνωσε η «Ολυμπία Οδός», το αντίτιμο που θα πρέπει να καταβάλουν τα επιβατικά ΙΧ στους δύο αυτούς σταθμούς διοδίων μειώνεται κατά 20% και διαμορφώνεται στα 2,50 ευρώ από 3,10 ευρώ που είναι σήμερα.

Για τους οδηγούς που θα πληρώνουν με πομποδέκτη προβλέπεται επιπλέον μείωση κατά 10%.
Βέβαια, δεν αναφέρεται όλη η αλήθεια γιατί υπάρχει και συνέχεια που δε γράφεται στο άρθρο.

Αντιγράφω από εδώ:

Φθηνότερα διόδια στην Κορίνθου-Πατρών
Φθηνότερα διόδια στην Κορίνθου-Πατρών
Μειωμένες τιμές στα διόδια Ζευγολατιού και Ρίου από την Τρίτη 24 Δεκεμβρίου
Γιάννης Λημναίος στις 24.12.2013

Νέες μειωμένες τιμές ισχύουν από την Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013 στην Εθνική Οδό Κορίνθου-Πατρών στα διόδια Ζευγολατιού και Ρίου. Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η Ολυμπία Οδός, το αντίτιμο που θα καταβάλλουν τα επιβατικά ΙΧ στους δύο αυτούς σταθμούς διοδίων διαμορφώνεται στα 2,50 ευρώ, από 3,10 ευρώ που είναι σήμερα, μειωμένο κατά 20%. Μάλιστα για τους οδηγούς που πληρώνουν με πομποδέκτη προβλέπεται επιπλέον μείωση 10%. Θυμίζουμε πως η συγκεκριμένη μείωση ήταν προγραμματισμένη για τις αρχές του νέου έτους, όπως άλλωστε και η μετατροπή των διοδίων της Ελευσίνας και του Ισθμού σε αμφίπλευρα από τα μέσα Ιανουαρίου.
Τα τονισμένα στο τέλος (σχετικά με τη μετατροπή των διοδίων σε αμφίπλευρα) είναι δικά μου.

Ευχαριστώ.
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Υπάρχει, βέβαια, και η αντίθετη άποψη, αυτή των εργολάβων, την οποία αναλαμβάνει να εκφράσει ο Υπουργός κ. Χρυσοχοΐδης.

Αντιγράφω από εδώ:

Χρυσοχοΐδης: Καμία αύξηση διοδίων πέρα από Αφίδνες-Καμένα Βούρλα
Χρυσοχοΐδης: Καμία αύξηση διοδίων πέρα από Αφίδνες-Καμένα Βούρλα
Τετάρτη 04 Δεκεμβρίου 2013 20:11

«Δεν υπάρχει καμία καινούργια πρόβλεψη για αύξηση των διοδίων. Καμία απολύτως», είναι η απάντηση που έδωσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοΐδης απέναντι στα δημοσιεύματα των ημερών για επικείμενες αυξήσεις.

Όπως διευκρίνισε ο κ. Χρυσοχοΐδης η μόνη νέα πρόβλεψη που περιελήφθη στη συμφωνία για την επανεκκίνηση των μεγάλων οδικών έργων είναι αυτή η οποία με διάταξη υποχρεώνει τον παραχωρησιούχο να φέρει σχέδιο εγκεκριμένο και από τις τράπεζες για την εφαρμογή αναλογικών υβριδικών διοδίων, «διότι είναι άδικο να μην υπάρχει τέτοιο σύστημα». «Και όπου ακόμα δεν υπάρχουν αναλογικά διόδια, θα λειτουργήσουν εκπτώσεις της τάξεως του 50%, ενώ θα προχωρήσει και το θέμα της διαλειτουργικότητας», είπε ο υπουργός Υποδομών. Ο κ. Χρυσοχοΐδης διαβεβαίωσε τους βουλευτές ότι δεν αυξάνονται τα διόδια:

- στον αυτοκινητόδρομο του Μορέα, «δεν θα γίνει καμία αύξηση ούτε τώρα ούτε ποτέ»,
- στον αυτοκινητόδρομο Μαλιακός- Κλειδί,
- Καμένα Βούρλα- Ράχες και
- στον Ε65 γιατί υπάρχει ένα διόδιο στις Θερμοπύλες.


«Η μόνη αύξηση διοδίων», είπε ο υπουργός «και αυτό διότι έχει προβλεφθεί στην αρχική σύμβαση, είναι στο τμήμα από Αφίδνες- Καμένα Βούρλα. Όμως, επειδή το πρόβλημα έχει να κάνει με τους κατοίκους της Ανατολικής Αττικής, θα διασφαλιστεί ότι ο συχνός χρήστης θα έχει έκπτωση 50%. Επίσης η έκπτωση στο Αιγίνιο θα φθάνει το 80% για τους συχνούς χρήστες».

Ο υπουργός Υποδομών είπε ακόμα ότι στον δρόμο Κόρινθος- Πάτρα θα υπάρξουν άμεσα μειώσεις 20% στα διόδια και για τους αναλογικούς χρήστες η έκπτωση θα είναι επιπλέον 10%. «Άφησα όλη αυτήν τη σπέκουλα που έγινε όλες αυτές τις μέρες για τις αυξήσεις στα διόδια για να φανεί πού πάει το πράγμα. Σας άφησα να κάνετε λαϊκισμό, αλλά το ψέμα έχει κοντά πόδια», είπε ο υπουργός για το ζήτημα που κυριαρχεί στη δημόσια συζήτηση.

Αναφερόμενος στη συμφωνία για την επανεκκίνηση των έργων, ο υπουργός ενημέρωσε τους βουλευτές ότι την έχει στείλει παντού, στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο, τον OLAF, στον οικονομικό εισαγγελέα, στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου και στον εισαγγελέα κατά της διαφθοράς, «γιατί χρειάζεται πλέον να δείξουμε στους πολίτες ότι βάζουμε τον εαυτό μας κάτω από τον προληπτικό και κατασταλτικό έλεγχο των οργάνων».

Στην καταγγελία βουλευτών ότι οι παραχωρησιούχοι εισέπρατταν τα διόδια αν και τα έργα είχαν «παγώσει», ο κ. Χρυσοχοΐδης εξήγησε ότι υπήρχε απόφαση του ΣτΕ σύμφωνα με την οποία το Δημόσιο μπορεί να εκχωρεί το δικαίωμα είσπραξης σε ιδιώτη και επισήμανε ότι η σύμβαση ήταν σε ισχύ, δεν την κατήγγειλε το Δημόσιο, «όλοι αυτοί συντηρούσαν δρόμους, και κάποιοι κατασκεύαζαν δρόμους έστω και με αργούς ρυθμούς» και «παύση της είσπραξης θα οδηγούσε σε καταγγελία της σύμβασης από την άλλη μεριά». Είπε επίσης ότι όλα τα έσοδα πήγαν σε δαπάνες και όχι στην τσέπη κάποιου παραχωρησιούχου. Σε δαπάνες κατασκευής, αποπληρωμής δανείων και δαπάνες συντήρησης των δρόμων. Άρα δεν υπάρχει διαφυγή χρημάτων σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος.

Για το τμήμα Πάτρα- Πύργος- Τσακώνα, ο κ. Χρυσοχοΐδης είπε ότι θα είναι δημόσιο έργο και πως «το υπουργείο περιμένει ακόμη κάποιες μελέτες». Το έργο θα χρηματοδοτηθεί με 390 εκατομμύρια ευρώ, θα προχωρήσει η κατασκευή του και στόχος είναι το καλοκαίρι να αρχίσουν να δουλεύουν οι εργολάβοι. Επειδή μάλιστα τις προηγούμενες ημέρες υπήρξαν σοβαρές ενστάσεις από βουλευτές για το ενδεχόμενο να μην προχωρήσει το έργο, ο κ. Χρυσοχοΐδης είπε ότι το Τμήμα Πάτρα- Πύργος- Τσακώνα είναι ένα βασανισμένο έργο που εξαιρείται από τη διαπραγμάτευση, αλλά πρέπει να κατασκευαστεί ως δημόσιο έργο και είναι εξασφαλισμένες οι πιστώσεις. Γι' αυτό κάλεσε τους βουλευτές να καταθέσουν νομοτεχνικές βελτιώσεις, ώστε να γίνει περισσότερο σαφές στον κυρωτικό νόμο που υποχρεώνει το δημόσιο να προκηρύξει το έργο άμεσα.

Επίσης, ο υπουργός ανέφερε ότι ο αυτοκινητόδρομος του Μορέα πρέπει να «κουμπώσει» με τη Δυτική Ελλάδα. Για την κατασκευή του έργου ΠΑΘΕ- Καρπενήσι, είπε ότι θα είναι σε θέση να πει περισσότερα πράγματα κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για την επανεκκίνηση των έργων στην Ολομέλεια. Το νομοσχέδιο για την επανεκκίνηση των έργων ψηφίστηκε επί της αρχής κατά πλειοψηφία στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή και αναμένεται να ψηφιστεί στην Ολομέλεια έως τις 15 Δεκεμβρίου.
Τα βασικά στοιχεία είναι τα εξής:
  • 1. λέει είναι πως δε θα γίνουν αυξήσεις <-> ψέμα, αφού αυξήσεις είδαμε ήδη πιο πάνω ότι θα γίνουν και μάλιστα στο Αθήνα - Πάτρα θα πάμε από 6,4€ στα 10€, άρα έχουμε αύξηση 56% (αν θυμάμαι σωστά τις σημερινές τιμές)

    2. υποστηρίζει πως οι συμβάσεις τα προβλέπουν όλα αυτά <-> ψεύτικη δικαιολογία. Οι συμβάσεις αλλάζουν εύκολα, αν διαπιστωθεί ότι ο ένας συμβαλλόμενος δεν τηρεί τους όρους (βλ. ισχύς του Δημοσίου, αν θέλει να τη χρησιμοποιήσει)

    3. ισχυρίζεται ότι οι εργολάβοι κάνουν έργα και άρα δεν μπορούμε να καταγγείλουμε τη σύμβαση <-> από μόνος του λέει ότι κάτι ψιλοκάνουν, κάνουν κάποια συντήρηση: αλλάζουν, δηλαδή, τις χαλασμένες κορίνες στο δρόμο, κάνουν κάποια έργα: ναι, στο Κόρινθος - Πάτρα το τελευταίο έτος, πριν ανακινηθεί το θέμα και τρέξουν να βγάλουν έξω τα φορτηγά θα είδα και 2 εργάτες να φτυαρίζουν χώμα

    4. υποστηρίζει ότι ΘΑ υπάρξει διαλειτουργικότητα συστημάτων <-> αν δείτε τους ίδιους πομπούς σε όλη την Ελλάδα εντός 3 ετών θα είμαστε ευτυχισμένοι και τότε, πάλι δε θα έχουμε πλήρη διαλειτουργικότητα = εκπτώσεις κτλ (τους ξέρω από τους 4Τροχούς τους εργολάβους, έχει μερικές δεκάδες εκεί και βρίσκουν προβλήματα στην εφαρμογή του συστήματος, ακόμη και λόγω χρώματος του πομποδέκτη)

    5. επιβεβαιώνει ότι το τμήμα Πάτρα - Τσακώνα πάει για το μέλλον και βλέπουμε <-> τα χρήματα, οι προκηρύξεις, οι υπογραφές κτλ που έλεγαν για κατασκευή του πάνε περίπατο
Γενικά, με δύο γραμμές: αυτό που κάνει είναι να υπερασπίζεται τους προκατόχους του και να παίρνει το μέρος των εργολάβων, λέγοντας εμφανέστατα ψέματα και χρησιμοποιώντας "χαζές" δικαιολογίες (το σκούπισμα γίνεται συντήρηση) που δεν τις πιστεύει ούτε ο ίδιος. Να θυμίσουμε ότι είναι ο Υπουργός που, όπως ισχυρίστηκε, δε διάβασε το 1ο μνημόνιο που ψήφισε. Ελπίζω, να έχει διαβάσει και τις συμβάσεις. Λέμε και κανένα ανέκδοτο να περνάει η ώρα...

Ευχαριστώ.
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από UltiMo_ »

Μαζικές δίκες στη Θεσσαλία για τους αγώνες ενάντια στα διόδια

Όλοι και όλες στις συγκεντρώσεις αλληλεγγύης την Τετάρτη 15/1, την Παρασκευή 31/1 και τη Δευτέρα 10/2 στις 9:30 το πρωί έξω από τα Δικαστήρια της Λάρισας.

Τον Ιανουάριο και το Φεβρουάριο του 2014 οδηγούνται μαζικά σε δίκες στη Λάρισα πολίτες από περιοχές της Θεσσαλίας, που εναντιώθηκαν στην πληρωμή των διοδίων, κατηγορούμενοι για τη συμμετοχή τους σε πανελλαδικές κινητοποιήσεις φορέων και κινήσεων κατά των διοδίων.

Πρόκειται για διώξεις ευθέως πολιτικές, αφού ποινικοποιούν το φρόνημα και κάθε πράξη ή έκφραση πολιτικής κριτικής και αντίστασης, ...
με βάση ένα αναχρονιστικό και αντιδημοκρατικό πλαίσιο. Οι διώξεις αποσκοπούν στην ευθεία ποινικοποίηση του μαζικού κινήματος και αποτελούν ευθεία βολή στην καρδιά όλων των κινημάτων αντίστασης του λαού μας.

Είναι γνωστό ότι με μια σειρά ληστρικών συμβάσεων που υπέγραψαν οι κυβερνήσεις ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και διατήρησαν όλες οι κυβερνήσεις των μνημονίων, στα πλαίσια της πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης, παραδόθηκαν προς εκμετάλλευση οι δρόμοι στις μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες για πολλές δεκαετίες.

Επιβλήθηκαν πολλαπλά και ακριβά διόδια τα οποία συνεχώς αυξάνουν. Το δικαίωμα της γρήγορης και ασφαλούς μετακίνησης μετατράπηκε σε εμπόρευμα. Πραγματοποιείται στην κυριολεξία μια ληστεία σε βάρος του λαϊκού εισοδήματος.

Στη ληστεία ο λαός αντέδρασε με κινητοποιήσεις και άνοιγμα των εθνικών δρόμων για ελεύθερη διέλευση των οχημάτων. Η κυβέρνηση σε συνεργασία με τις εταιρείες εκμετάλλευσης των αυτοκινητοδρόμων, θορυβημένη από τις λαϊκές αντιδράσεις για το χαράτσι των διοδίων και για το σύνολο της αντιλαϊκής φορομπηχτικής της πολιτικής, προχώρησε σε διαταγές πληρωμής και απειλές για κατασχέσεις ενάντια σε αγωνιστές που κινητοποιούνται και στη συνέχεια σε μπαράζ τρομοκρατικών προσχηματικών δικαστικών διώξεων.

Με την ποινικοποίηση των λαϊκών κινητοποιήσεων για την κατάργηση των διοδίων, η κυβέρνηση επιχειρεί να προστατεύσει τη ληστεία του λαού, που διαπράττουν οι μεγαλοκατασκευαστές μέσω των διοδίων.

Δεν θα πετύχουν την επιδίωξή τους να κάμψουν τις αντιστάσεις της κοινωνίας που αγωνίζεται ενάντια στα μνημόνια και στο γενικό ξεπούλημα της χώρας, στα πλαίσια του οποίου ετοιμάζονται για «παραχώρηση» και η ηλεκτρική ενέργεια, το νερό, η υγεία, η παιδεία, το σύνολο των δημόσιων κοινωνικών αγαθών.

Αντιστεκόμαστε στην ιδιωτικοποίηση κοινωνικών αγαθών, όπως η ελεύθερη, γρήγορη και ασφαλής μετακίνηση. Αντιστεκόμαστε στη φοροληστεία και στις ληστρικές και συχνές αυξήσεις των τιμών των διοδίων, που σε συνδυασμό με τη γενικότερη αντιλαϊκή πολιτική συρρικνώνουν δραματικά το ήδη ισχνό λαϊκό εισόδημα.

Το μαζικό λαϊκό κίνημα θα αντιδράσει οργανωμένα απέναντι στη βάρβαρη πολιτική.
Καταδικάζουμε τις δικαστικές διώξεις και ζητάμε:
· Απόσυρση όλων των κατηγοριών και σταμάτημα κάθε δίωξης για τους αγώνες ενάντια διόδια.
· Την κατάργηση όλων των διοδίων και την ελεύθερη κυκλοφορία σε όλους τους αυτοκινητόδρομους.
· Την ακύρωση των ληστρικών συμβάσεων παράδοσης του οδικού δικτύου και των δημοσίων έργων στους επιχειρηματίες.
· Κατασκευή δημοσίων έργων και συγκοινωνιών χωρίς να επιβαρύνεται ο λαός.
· Δημόσιες, σύγχρονες, δωρεάν συγκοινωνίες για άνεργους, νεολαία, χαμηλόμισθους και χαμηλοσυνταξιούχους.

ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4845
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Ποιοὶ καὶ γιὰ ποιὰ ἀδικήματα διώκονται;
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από Johnny »

Σε λειτουργία οι πρώτες κάμερες στα διόδια, πρόστιμο 200 ευρώ σε όσους δεν πληρώνουν


Οι πρώτες φωτογραφικές κάμερες, που θα καταγράφουν όσους δεν πληρώνουν τέλος στα διόδια και στη συνέχεια θα τους έρχεται πρόστιμο στο σπίτι, θα αρχίσουν να λειτουργούν από τα μεσάνυχτα στην εθνική οδό Αθηνών- Κορίνθου. Όπως ανακοινώθηκε από την Τροχαία, τα «εγκαίνια» των Ειδικών Ηλεκτρονικών Τεχνικών Συσκευών θα γίνουν την 00.01 στα εξής σημεία:

Σταθμός Διοδίων Ελευσίνας.
Πλευρικός Σταθμός Διοδίων Κόμβου 3 Ν. Περάμου.
Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων Κόμβου 5 Πάχης.

Σε βάρος των παραβατών, επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο διακοσίων 200 ευρώ, καθώς και αφαίρεση διπλώματος, άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων για 20 ημέρες, σύμφωνα με τον ΚΟΚ.

Τα νέα πρόστιμα για την μη πληρωμή των διοδίων έρχονται ως συμπλήρωμα στην νέα αύξηση των διοδίων που θα ισχύσει από σήμερα τα ξημερώματα. Έτσι η χρέωση στα μετωπικά διόδια Ελευσίνας και Ισθμού θα γίνεται πλέον και στις δύο κατευθύνσεις, με νέες τιμές. Οι τιμές διοδίων ανάλογα με την κατηγορία του οχήματος (και με ΦΠΑ 23%) διαμορφώνονται ως ακολούθως:

Οχήματα με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος έως 2,2 μέτρα: Στην Ελευσίνα θα πληρώνουμε 2,1 ευρώ και στον Ισθμό επιπλέον 1,8 ευρώ. Μέχρι τώρα πληρώναμε 3,2 ευρώ στην Ελευσίνα. Το άθροισμα (3,9 ευρώ) είναι μεγαλύτερο κατά 25,8% σε σχέση με αυτά που πληρώναμε μέχρι τώρα.

Δίκυκλα και τρίκυκλα θα πληρώνουν 1,3 ευρώ στον Ισθμό και 1,5 ευρώ στην Ελευσίνα δηλαδή 2,8 ευρώ από 2,2 ευρώ που ήταν μέχρι τώρα. Η αύξηση για τις μοτοσικλέτες φτάνει στο 33%.

Σε βάρος των παραβατών, επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο διακοσίων 200 ευρώ, καθώς και αφαίρεση διπλώματος, άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων για 20 ημέρες, σύμφωνα με τον ΚΟΚ.
Πηγή:AutoBlog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από thanos »

Αυξημένα διόδια από αύριο
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231293179
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από MacPap »

Στην Αθηνών Κορίνθου οι μόνες πλευρικές είσοδοι/έξοδοι είναι στην Κινέττα. Αλλά δεν έχει σημασία διότι έτσι και αλλιώς αφού υπάρχουν πλευρικά και στην Ελευσίνα και στην Κόρινθο δεν γλυτώνει κανείς τίποτε. Απ' εδώ και πέρα από την παλιά και να παν να …..

Επίσης στην Κόρινθο ο παράδρομος που ήταν παράλληλα με την Εθνική είναι κλειστός!
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από thanos »

thanos έγραψε:
thanos έγραψε: συγκεκριμένα μέτρησα τον χρόνο από την στιγμή που βγαίνει ο οδηγός από την Εγνατία μέχρι να ξαναμπεί σε αυτή.
συνολικός χρόνος 23 λεπτα
ενω ο χρονος από το Δερβένι εως την 1η εξοδο στον Προφήτη μεσω Εγνατίας ειναι περίπου στα 12 λεπτά

την επόμενη φορά θα καταγράψω τις χιλιομετρικές διαφορές!
εγινε και αυτή η καταγραφή τις προηγούμενες μέρες:
χιλιόμετρα από το σημείο που βγαίνεις απο την Εγνατία οδό για Λαγκάδα, μέχρι το σημείο να ξαναμπείς στην Εγνατία στην εξοδο Προφήτη, συνολικά χιλιόμετρα 27,5
χιλιόμετρα που διασχίζεις απο το σημείο της εξόδου για Λαγκαδά εως το σημείο εισόδου στον κόμβο Προφήτη 23 χιλιόμετρα

στην κρίση του κάθε οδηγού ειναι η επιλογή της παράκαμψης και η αποφυγή του 2ευρουπου λιαν συντόμως θα αυξηθεί!
ΤΑ 2 ευρώ πλέον έχουν γίνει 2 χρόνια μετά 2, 40ε
Απάντηση

Επιστροφή στο “Breaking News...”