ΔΙΟΔΙΑ

Ενημερώστε μας για τα τελευταία νέα που ακούσατε...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6648
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από MacPap »

Η συνέχεια μήπως θα είναι κάπως έτσι?

"Πρόστιμο 14.000 ευρώ σε οδηγό-ταξί που δεν πλήρωνε διόδια."


Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από thanos »

ειναι αναρχικοί οι ελληνες οδηγοί,
γιατί δεν πληρώνουν διόδια...

τάδε εφη κύριος Φώτης Μπόμπολας
Σε μια από τις σπάνιες συνεντεύξεις του ο Φώτης Μπόμπολας χαρακτηρίζει «απλουστευτική» την ιδέα να φορολογήσεις τις μεγάλες επιχειρήσεις οι οποίες, όπως λέει πάντα θα καταφέρνουν να ξεφεύγουν. Ο ίδιος χαρακτηρίζει «αναρχικούς» τους πολίτες που αρνούνταν να πληρώσουν τα διόδια στους αυτοκινητόδρομους, τους οποίους κατασκεύαζε η εταιρεία του
πηγή:http://info-war.gr/2012/12/ολιγάρχες-κα ... φία-στο-s/
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από thanos »

Δωρεάν διέλευση από διόδια για βουλευτές της περιφέρειας


http://www.naftemporiki.gr/story/720159
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από UltiMo_ »

καλύτερα. Απο το να τους έδινε μηνιαίο επίδομα/αποζημίωση διοδίων κανα 200άρι ευρώ, προτιμώ έτσι
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από erling »

Δεν νομίζω να τα χαρίζει η εταιρεία. Μαλλον εμείς τα πλνρωνουμε και πάλι...
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από enias »

Γεμίζουν όλη την Ελλάδα με διόδια - Ανοίγουν νέοι σταθμοί σε Άγιο Στέφανο-Βαρυμπόμπη με κόστος 0,90 και 0,60 λεπτά αντίστοιχα - Χιλιάδες μηνύματα οργής στο Διαδίκτυο από αυτοκινητιστές - Το Δημόσιο δίνει επιπλέον 600 εκατ. ευρώ στους εργολάβους
Το... αίμα τους πίσω παίρνουν οι εθνικοί εργολάβοι ενεργοποιώντας μετά από 2,5 χρόνια «πάγου» τις αυξήσεις διοδίων, που προβλέπουν οι συμβάσεις παραχώρησης. Οι «μπουλντόζες» που τόσο περιμένει η εθνική οικονομία, για να ανασάνει και να δημιουργήσει νέες θέσεις απασχόλησης, δίνουν «γροθιά στο στομάχι» των οδηγών που εν μέσω βαθύτατης κρίσης από το νέο έτος καλούνται να πληρώσουν διόδια αυξημένα ακόμη και πάνω από 60%.

Πρόκειται για την μεγαλύτερη αύξηση που θα εφαρμοστεί στο εθνικό οδικό δίκτυο και αφορά στο τμήμα από Μεταφόρφωση Αττικής μέχρι Σκάρφεια περιλαμβάνοντας τους σταθμούς Αφίδνες, Καπανδρίτη, Μαλακάσα, Οινόφυτα, Βαθύ (πρώην Σχηματάρι), Θήβα και Τραγάνα. Επιπλέον, μπαίνουν και νέοι σταθμοί, καθώς από τον προσεχή Ιούλιο θα λειτουργήσει με καθυστέρηση περίπου τεσσάρων ετών ο σταθμός του Αγίου Στεφάνου και θα ακολουθήσει τον Ιούλιο του 2015 και ο σταθμός της Βαρυμπόμπης, πλήττοντας ακόμη και τις μετακινήσεις εντός του λεκανοπεδίου. Το κόστος θα διαμορφωθεί για τα ΙΧ σε 0,90 ευρώ και 3,25 ευρώ για τα μεγάλα φορτηγά και σε 0,60 και 2,15 ευρώ αντίστοιχα.

Η εκτίναξη των τιμών στα διόδια της Νέας Οδού οφείλεται στην αύξηση της χρέωσης ανά χιλιόμετρο η οποία από 0,025 ευρώ που ήταν μέχρι σήμερα, θα αυξηθεί σε 0,04 ευρώ το χιλιόμετρο από τις αρχές του χρόνου. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο σταθμό της Μαλακάσας η αύξηση θα φτάσει το 66,7% για την κατηγορία των δικύκλων και στα Οινόφυτα για τα ΙΧ η αύξηση διαμορφώνεται σε 62,5%.

Με τις νέες τιμές το ταξίδι Αθήνα-Λαμία μετ’ επιστροφής θα φτάσει τα 26 ευρώ. Μέχρι την Θεσσαλονίκη υπολογίζεται να ξεπεράσει τα 55 ευρώ. Στο υπουργείο Υποδομών σχολίαζαν τις προηγούμενες μέρες ότι όταν θα ξεκινήσει σε λίγα χρόνια ο γρήγορος σιδηρόδρομος που θα κάνει το δρομολόγιο ως την συμπρωτεύουσα σε 2,5 ώρες θα αυξήσει τον ανταγωνισμό και θα αναγκάσει τους εργολάβους να ρίξουν τις τιμές. Κάτι τέτοιο, όμως, είναι πολύ δύσκολο να συμβεί από την στιγμή που τα διόδια χρηματοδοτούν τα έργα και αποτελούν βασική παράμετρο του χρηματοοικονομικού μοντέλου κατά την περίοδο κατασκευής και λειτουργίας των οδικών αξόνων.

Σε ό,τι αφορά στα υπόλοιπα τμήματα του εθνικού δικτύου οι χρεώσεις κυμαίνονται άλλοτε αυξανόμενες και άλλοτε μειωμένες ειδικά σε ημιτελή τμήματα όπως η Κορίνθου-Πατρών, όπου οι τιμές θα υποχωρήσουν στα 2,50 ευρώ για τα ΙΧ από τα 3,10 ευρώ που ήταν στο σταθμό του Ρίο. Αντιθέτως στο κομμάτι Ελευσίνα–Κόρινθος η χρέωση θα γίνεται και από τις δύο κατευθύνσεις με την λειτουργία τριών πλευρικών σταθμών στη Νέα Πέραμο, την Πάχη και τους Αγίους Θεοδώρους.

Στην Ολυμπία Οδό, τις μεγαλύτερες αυξήσεις στα διόδια θα έχουμε στην Ελευσίνα όπου για τα ΙΧ αλλά και για τα μεσαία και μεγάλα φορτηγά θα φτάσει το 33,3%. Η κινητοποίηση των εργοταξίων ενεργοποιεί και τις αυξήσεις που ήταν να γίνουν προ τριετίας στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου που κατασκευάζει το Μαλιακός-Κλειδί και αναμένεται να φτάσουν το 32,8% στο Μοσχοχώρι ενώ στην Πελασγία, το κόστος από 2,70 ευρώ για τα ΙΧ, από την 1η Ιανουαρίου εκτινάσσεται σε 3,50 ευρώ, αυξημένο κατά 30%.

Το «αντίδοτο» των εργολάβων και της κυβέρνησης στην αύξηση του κόστους διελεύσεων στο εθνικό δίκτυο είναι οι εκπτώσεις για τους συχνούς χρήστες που φτάνουν το 80% στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου και το 50% στην Νέα Οδό. Επίσης, για τους χρήστες του πομποδέκτη (Olympia pass) στο Κόρινθος–Πάτρα (σταθμοί Ρίο, Ζευγολατιό) θα παρέχεται έκπτωση 10%. Στο Ελευσίνα –Κόρινθος, ακόμη, προγραμματίζεται σε 14 μήνες η λειτουργία υβριδικού συστήματος χρέωσης με το οποίο οι οδηγοί θα πληρώνουν με βάση την απόσταση που θα έχουν διανύσει.
πηγή: Πρώτο Θέμα

Περιμένατε κάτι άλλο;;; :mrgreen:
Αινείας
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Και αναρωτιόμουν τις τελευταίες ημέρες γιατί βάζουν μανιωδώς κάμερες στο ρεύμα ανόδου της Λ. Κηφισού (2 κάμερες σε απόσταση 2km και έρχονται κι άλλες). Η απάντηση είναι απλή: με διόδια Βαρυμπόμπη και Αγ. Στέφανο το μποτιλιάρισμα στη Λ. Κηφισού θα είναι τόσο μεγάλο που οποιαδήποτε ταχύτητα πάνω από 80km/h ισοδυναμεί με αυτοκτονία μιας και τα περιθώρια αντιδράσεως θα είναι πλέον μηδενικά με τα μποτιλιαρίσματα μετά τις στροφές καθημερινό φαινόμενο.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6648
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από MacPap »

Μάλιστα! Γουστάρω! Θα γνωρίσω και χωριά που δεν ήξερα μέχρι τώρα.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Άντε, ας γράψω άλλο ένα κείμενο που θα με στοχοποιήσει, αλλά, δυστυχώς, είναι 100% αληθινό και περιγράφει πώς έχει γίνει η "δουλειά".

Το θέμα Ε.Ο., διόδια, κάμερες κτλ ακολουθεί συγκεκριμένο σχέδιο που ήταν εμφανές εδώ και χρόνια, αλλά κανείς δεν τολμάει να το παραδεχτεί. Καταρχάς, χρειάζονται νέοι δρόμοι, ειδικά Ε.Ο. για να γίνονται οι μεταφορές που δεν μπορούν να γίνουν διαφορετικά (βλ. έλλειψη σιδηρόδρομου και έντονο ανάγλυφο της χώρας), όπως και για να πηγαίνουν οι αστοί στους τόπους καταγωγής τους κατά τις διακοπές. Για όλα τα υπόλοιπα ΔΕΝ έχει λογική να χρησιμοποιείς αυτοκίνητο και αυτό επιθυμούν να πετύχουν στην Ε.Ε. εδώ και χρόνια.

Η χρηματοδότηση των δρόμων γίνεται από εθνικά κονδύλια, από κονδύλια της Ε.Ε., όπως και από χρήμα που μπαίνει από τους εργολάβους. Το ζητούμενο για τους εργολάβους είναι να πληρώσουν όσο το δυνατόν λιγότερα οι ίδιοι και περισσότερα οι άλλοι. Το κόστος κατασκευής δεν το γλυτώνουν με τίποτε (δεχόμενοι ότι δε θα κάνουν εκπτώσεις στις μελέτες και την κατασκευή - κάτι που θα γίνει, αλλά δε θα φανεί για τους λόγους που ακολουθούν). Το κόστος συντήρησης, όμως, μπορούν να το περικόψουν αν η κίνηση είναι ελάχιστη και περιοριζόμενη στις ημέρες αργιών, αδειών κτλ, αφού έτσι οι φθορές από τα οχήματα είναι ελάχιστες. Πώς θα το πετύχουν αυτό; Ο τρόπος πολύ απλός: αντί να έχεις 1.000 ΙΧ με 1€ διόδια, βάζεις 10€ διόδια και περνάνε 100 ΙΧ, άρα έχεις ίδια κέρδη με μικρότερα έξοδα. Κάνεις, πολύ απλά, το δρόμο ασύμφορο και μαζί με τις κάμερες* που μειώνουν τις ταχύτητες κίνησης + το καύσιμο που είναι στα ύψη, ελάχιστοι θα χρησιμοποιούν τις Ε.Ο. σε καθημερινή βάση = ελάχιστη φθορά. Τα κέρδη βγαίνουν στις αργίες που όλοι πάνε στο χωριό, η παλιά Ε.Ο., δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τόσα οχήματα, τα παιδιά στο αυτοκίνητο φωνάζουν και γκρινιάζουν, οπότε 2-3 φορές το χρόνο θα πληρώσεις, απλά για να είσαι ήρεμος.

Φυσικά, για την Ε.Ε., μαζί με την κατασκευή των δρόμων επιτυγχάνονται και άλλοι σκοποί όπως η μείωση των ατυχημάτων (θυμηθείτε ότι δεν μπορούσαμε να πιάσουμε ΚΑΝΕΝΑΝ στόχο και μόνο η κρίση μείωσε μετακινήσεις, ατυχήματα κτλ), η ελαχιστοποίηση της χρήσης ΙΧ και των εισαγωγών πετρελαίου, η μείωση της ρύπανσης, η στροφή προς τραίνα και αεροπλάνα, η συγκέντρωση των κατοίκων στις πιο εύκολα ελεγχόμενες πόλεις κτλ. Η κρίση έφερε την ευκαιρία που ζητούσε η κυβέρνηση (γι' αυτό και την προώθησαν, την αύξησαν τεχνητά και, προφανώς για εμένα, την προκάλεσαν κιόλας), ώστε να επιβάλλει αυτά τα μέτρα. Μείωση ταχυτήτων κάνει τις κάμερες αποδεκτές. Αύξηση διοδίων, μέσω μείωσης των μετακινήσεων και των ταχυτήτων, μειώνει τη ρύπανση χωρίς αντικατάσταση του στόλου των οχημάτων, ενώ οδηγεί και σε χρήση τραίνων και αεροπλάνων. Απλά πράγματα που τα γράφω εδώ και χρόνια αλλά τώρα γίνονται πραγματικότητα.

Φυσικά, μαζί με όλα αυτά, ικανοποιείται και η "άρχουσα" τάξη, η ελίτ της χώρας, η οποία αποκτά σχεδόν "ιδιωτικούς" δρόμους κατά το μεγαλύτερο μέρος του έτους, φορτώνοντας το χρέος της κατασκευής σε αυτούς που πληρώνουν συνήθως, δηλαδή σε όλους τους υπόλοιπους. Το κόλπο κλασσικό. Πληρώνουμε όλοι, έστω κι από 1€, κάνουμε την υποδομή τόσο ακριβή που αυτός που έβαλε το 1€ δεν μπορεί να τη χρησιμοποιήσει, άρα μας μένει εμάς ανοιχτή, έτοιμη, διαθέσιμη κάθε ώρα και στιγμή. Το παράδειγμα απλό: πληρώνουμε 1.000 άτομα φόρους από 1-10€, άρα μαζεύεται ένα ποσό της τάξης των 5.000€. Με αυτό φτιάχνουμε μια παιδική χαρά η οποία έχει εισιτήριο 50€, οπότε τη χρησιμοποιούν οι 10 "πολίτες" που έχουν την οικονομική δυνατότητα. Οι άλλοι, απλά πλήρωσαν ως κορόιδα.

Για του λόγου το αληθές, αρκεί να διαβάσετε το forum των εργο... συγγνώμη, ένα άλλο, αυτοκινητιστικό forum ήθελα να πω. Για αύξηση της τάξης του 60% δεν μιλάει ΚΑΝΕΙΣ. Ούτε ΔΥΟ σελίδες δεν προστέθηκαν στο θέμα[1] μετά από 48 ώρες που έχει βγει η είδηση. ΜΟΝΟ ένας από τους υπερασπιστές των διοδίων μιλάει μιας και πληρώνεται από την εταιρεία για αυτή τη δουλειά (έχει παραδεχθεί ότι δουλεύει για κατασκευαστική), δηλαδή να λειτουργεί ως troll, κάτι που με εμένα ΔΕΝ μπορούσε να κάνει γιατί τον κολλούσα στον τοίχο μονίμως (να και οι λόγοι διαγραφής, για να λέμε και την αλήθεια κάποια στιγμή). Για τις νέες κάμερες δε... είναι οι μόνοι που ΔΕΝ τις έχουν δει [2]. Τι στο καλό; 31447 μέλη και υπάρχει ΜΙΑ δημοσίευση για την είδηση και 2 σχετικά σχόλια από κάτω με αναφορά για άλλη ΜΙΑ κάμερα. Η περισσότερη συζήτηση γίνεται για το όριο ταχύτητας με κάτι εξυπνάδες ενός βλ... "συναδέλφου" από το ΕΚΠΑ που προσπαθεί να αποφύγει την κλήση γιατί το όριο είναι 130, αφού δεν είδε άλλη πινακίδα και κάτι άλλες τέτοιες αρλούμπες... έλεος.

* Οι κάμερες εντός Αττικής έχουν σκοπό να μειώσουν τα ατυχήματα λόγω ανάσχεσης της κυκλοφορίας, όπως έγραψα στο παραπάνω post. Θα δείτε μποτιλιαρίσματα που δεν έχουν ξαναγίνει. Εδώ είμαστε, το γράφω τώρα και θα το δείτε. Λογική σκέψη χρειάζεται για να καταλάβεις τι θα γίνει και μετά έρχονται οι μελέτες που θα το υπολογίσουν και αριθμητικά και απλά θα επιβεβαιώσουν αυτό που έγραψα (θυμηθείτε στο bloka όταν έγραψα για τα φανάρια της Θεσσαλονίκης και έπεσαν να με φάνε και σε 6 μήνες βγήκε μελέτη του ΑΠΘ που αποδείκνυε και με νούμερα αυτά που είχα γράψει νωρίτερα, από την αίσθηση που είχα ως ο οδηγός για την κυκλοφορία).

Κλείνοντας, να τονίσω ότι κι εγώ πλέον, εδώ και καιρό δηλαδή, μόνο από την Π.Ε.Ο. πηγαίνω. Δεν υπάρχει περίπτωση να πληρώσω αυτές τις τιμές διοδίων. Ούτε μπορώ οικονομικά, ούτε και θέλω να το κάνω.

Ευχαριστώ.

[1] Αυξηση διοδίων.....38% και 43% ...πάμε καλά???
[2] Radar και πού βρίσκονται.
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από enias »

Οι εργολάβοι ακόμα δεν έβαλαν μυαλό. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πιστεύουν οτι θα κερδίσουν περισσότερα. Τα ίδια πίστευαν και οι κυβερνήσεις όταν οι οικονομικοί σύμβουλοί τους, τους είπαν οτι τα καύσιμα αποτελούν ανελαστική δαπάνη και ως εκ τούτου μια αύξηση στην τιμή θα αυξήσει την συνολική δαπάνη. Ο Ελληνικός λαός απέδειξε οτι μια ανελαστική δαπάνη μπορεί να μετατραπεί σε ελαστική και τελικά η μειωμένη κατανάλωση να οδηγήσει σε μειωμένη συνολική δαπάνη. Ρισκάρουν να εισπράξουν ακόμα λιγότερα με τέτοιες κινήσεις.

Κατα τη γνώμη μου κάποια στιγμή, όταν θα καταλάβουν το παραπάνω, όλη αυτή η ιστορία θα καταλήξει με την εθνικοποίηση των δρόμων αφού δωθεί μια "καλή" (για τα τότε απελπιστικά δεδομένα) προίκα στους εργολάβους που θα γραφτεί -πού αλλού- στο δημόσιο χρέος της χώρας και που θα πληρωθεί με τους γνωστούς τρόπους. Ίσως και μια μελλοντική αριστερή κυβέρνηση βοηθήσει και στο επικοινωνιακό σκέλος, αυτής της λύσης.
Αινείας
Απάντηση

Επιστροφή στο “Breaking News...”