ΔΙΟΔΙΑ

Ενημερώστε μας για τα τελευταία νέα που ακούσατε...
Απάντηση
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4845
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από rasPUTIN »

pipinos1976 έγραψε:Τα περισσότερα από αυτά υπάρχουν από εποχή bloka. Έτσι, για να δίνουμε τα εύσημα και να θυμόμαστε από πού ξεκίνησαν όλα.
Συμφωνῶ. Τὸ bloka.com ἔγραψε ἱστορία. Κρίμα ποὺ παρήκμασε καὶ ἔπεσε ἄδοξα. Μὲ τὸ ζόρι κρατιέμαι καὶ δὲν συνεχίζω τὸν σχολιασμὸ ἀλλὰ δὲν θέλω νὰ ἀνοίξει μέτωπο.
pipinos1976 έγραψε:Στο μέλλον πολλά θα αλλάξουν με τους νέους σταθμούς, αλλά προς το παρόν η συμβολή του bloka είναι καθοριστική.
Στὸ παιχνίδι ἔχουν μπεῖ κι οἱ 4 Τροχοί.
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic. ... &start=510

Well done, best regards σὲ ὅλους.


οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Οι 4Τροχοί τα ανεβάζουν αναγκαστικά αυτά. Είναι το forum των εργολάβων και καταλαβαίνεις... Βασικά αυτό που κερδίζουν από τη δημοσίευση αυτή είναι η γνώση των σημείων εισόδου/εξόδου, άρα και η δυνατότητα να τα κλείσουν με πλευρικά διόδια.

Για να γίνω πιο προκλητικός, όποιος έχει πρόσβαση στο εκεί forum, ας ενημερώσει αυτόν που ανεβάζει τις παρακάμψει να τις ανεβάζει κι εδώ. Έτσι, σιγά-σιγά να το αποδομήσουμε το forum εκεί, να τελειώνει το πανηγύρι με την αλητεία και την εξυπηρέτηση συμφερόντων.

Ευχαριστώ.
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4845
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από rasPUTIN »

pipinos1976 έγραψε:Βασικά αυτό που κερδίζουν από τη δημοσίευση αυτή είναι η γνώση των σημείων εισόδου/εξόδου, άρα και η δυνατότητα να τα κλείσουν με πλευρικά διόδια.
Αυτὸ μποροῦσε νὰ συμβεῖ καὶ τὴν ἐποχὴ τοῦ bloka.com. Ἀπὸ τὴν στιγμὴ ποὺ δίνεις κάποια πληροφορία στὸ εὐρὺ κοινὸ θὰ τὴν λάβει κι ὀ ἐργολάβος῎
pipinos1976 έγραψε:Για να γίνω πιο προκλητικός, όποιος έχει πρόσβαση στο εκεί forum, ας ενημερώσει αυτόν που ανεβάζει τις παρακάμψει να τις ανεβάζει κι εδώ.
Σιγὰ μὴν μὰς κάνει τὸ χατηρι.
pipinos1976 έγραψε:Έτσι, σιγά-σιγά να το αποδομήσουμε το forum εκεί, να τελειώνει το πανηγύρι με την αλητεία και την εξυπηρέτηση συμφερόντων.
Τὸ odigein.com δὲν ἀποσκοπεῖ στὴνἀποδόμησιν ἄλλων διαδικτυακῶν κοινοτήτων συζητήσεων. Ἄσε ποὺ ἀπ'ὄτι φαίνεται ἔχει πάρα πάρα πολλὰ μέλη καὶ γενικῶς καλὰ κραττεῖ.
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Θα σου απαντήσω σε 3 παραγράφους και θα δεις ότι έχω δίκιο.

1. Στο εκεί forum κυκλοφορούν συγκεκριμένα άτομα. Θα το ανάπτυξω αναλυτικά άλλη φορά, ή σε pm, αν θες. Πάντως, γενικά, σνομπάρουν τα άλλα fora. Γι' αυτό και δε θα δεις π.χ. δημοσιεύσεις για τις κάμερες, μιας και, αν δεν το ανεβάσει κάποια πηγή "αξιόπιστη", δεν το βλέπουν. Ακόμη και στο gpspocketpc που τα ανεβάζει αυτά δε συχνάζει κόσμος.

2. Θα το κάνει. Δεν είναι τακτικός χρήστης εκεί. Απλά τα ανεβάζει για "ενημέρωση", χωρίς να γνωρίζει ότι οι μισοί τον βρίζουν, αφού χάνουν χρήματα.

3. Τελευταία, γράφουν λίγοι μιας και έχει καταληφθεί από συμφέροντα. Το έχουν παρατηρήσει και το έχουν σχολιάσει προσφάτως. Όποιος δεν ανήκει στην κλίκα δέχεται επιθέσεις μέχρι να αποχωρήσει ή να τον διαγράψουν (διακινούνται pm's για συντονισμένες επιθέσεις, αιτούνται διαγραφές στη διαχείριση, συνεννοούνται για διαγραφές με αυτή κτλ - μου τα αποκάλυψαν αυτά άτομα που διαφωνούσαν, όταν γίνονταν οι παρασκηνιακές κινήσεις για τη διαγραφή μου). Οι μέρες του είναι μετρημένες, αν δεν γίνει κάποια δραματική αλλαγή. Δες τη συζήτηση από εδώ και κάτω:

http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic. ... 4#p2910044

Ευχαριστώ.
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4845
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από rasPUTIN »

pipinos1976 έγραψε:1. Στο εκεί forum κυκλοφορούν συγκεκριμένα άτομα. Θα το ανάπτυξω αναλυτικά άλλη φορά, ή σε pm, αν θες. Πάντως, γενικά, σνομπάρουν τα άλλα fora.
Σὲ κάθε φόρουμ ὑπάρχουν οἱ τακτικοί, φανατικοί, hardcore θαμῶνες, παλιοὶ οἰ ὁποῖοι γράφουν σπανίως, παλιοὶ ποὺ σταμάτησαν, νέοι κ.ο.κ..
pipinos1976 έγραψε:3. Τελευταία, γράφουν λίγοι μιας και έχει καταληφθεί από συμφέροντα. Το έχουν παρατηρήσει και το έχουν σχολιάσει προσφάτως.
Εἶναι φόρουμ τὸ ὁποῖο σχετίζεται μὲ περιοδικό. Τὸ περιοδικὸ τὸ κατέχει κάποιος ἐκδότης ὁ ὀποῖος ἀσκεῖ διάφορες ἐπιχειρμηατικὲς δραστηριότητες κ.ο.κ.. Ὁ καθένας μπορεῖ νὰ ὑποψιαστεῖ ὀτιδήποτε ἀκόμα καὶ χωρὶς inside information. τὸ τὶ πραγματικὰ ἰσχύει εἶναι ἄλλη ἱστορία ἀλλὰ τὸ odigein δὲν ἰδρύθηκε μὲ τέτοια agenda.
pipinos1976 έγραψε:Όποιος δεν ανήκει στην κλίκα δέχεται επιθέσεις μέχρι να αποχωρήσει ή να τον διαγράψουν ... ...
Νὰ ἐπαναλάβω, δὲν εἴμαστε anti-4T forum.
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4845
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από rasPUTIN »

pipinos1976 έγραψε:Το θέμα Ε.Ο., διόδια, κάμερες κτλ ακολουθεί συγκεκριμένο σχέδιο που ήταν εμφανές εδώ και χρόνια, αλλά κανείς δεν τολμάει να το παραδεχτεί. Καταρχάς, χρειάζονται νέοι δρόμοι, ειδικά Ε.Ο. για να γίνονται οι μεταφορές που δεν μπορούν να γίνουν διαφορετικά (βλ. έλλειψη σιδηρόδρομου και έντονο ανάγλυφο της χώρας), όπως και για να πηγαίνουν οι αστοί στους τόπους καταγωγής τους κατά τις διακοπές. Για όλα τα υπόλοιπα ΔΕΝ έχει λογική να χρησιμοποιείς αυτοκίνητο και αυτό επιθυμούν να πετύχουν στην Ε.Ε. εδώ και χρόνια.
Ποιὰ εἶναι αὐτὰ τὰ ὑπόλοιπα;
  • Ὁ στρατιωτικὸς ὁ ὁποῖος ὑπηρετεῖ στὸ ΚΕΤΘ (ἢ ὁ μόνιμος ὑπάλληλος) πῶς θὰ πηγαίνει στὴν δουλειά; Ὑπάρχει τὸ τραῖνο. Τὸν βολεύει; Ἐπιπλέον ἀν εἶναι νὰ στριμώχνεται (δὲν ἔχω προσωπικὴ ἄποψι, εἰκάζω) ὅπως στὰ λεωφορεία τοῦ ΟΑΣΑ κλάφτα Χαράλαμπε.
  • Ὁ κάτοικος Ἀθηνῶν ὁ ὁποῖος θὰ θέλει νὰ πεταχτεῖ τὸ ΣΚ ὠς τὴν Χαλκίδα, τὸ Σχηματάρι, τὴν Θῆβα, τὴν Λειβαδιά, τὸ Δίστομο κ.ο.κ. θὰ τὸν γδέρνουν;
pipinos1976 έγραψε:Το κόστος συντήρησης, όμως, μπορούν να το περικόψουν αν η κίνηση είναι ελάχιστη και περιοριζόμενη στις ημέρες αργιών, αδειών κτλ, αφού έτσι οι φθορές από τα οχήματα είναι ελάχιστες. Πώς θα το πετύχουν αυτό; Ο τρόπος πολύ απλός: αντί να έχεις 1.000 ΙΧ με 1€ διόδια, βάζεις 10€ διόδια και περνάνε 100 ΙΧ, άρα έχεις ίδια κέρδη με μικρότερα έξοδα. Κάνεις, πολύ απλά, το δρόμο ασύμφορο
Ἐλεύθερη οἰκονομία, ὁ καθένας χρεώνει ὅσο γουστάρει.
pipinos1976 έγραψε: και μαζί με τις κάμερες* που μειώνουν τις ταχύτητες κίνησης
Τὸ νὰ ἀσκεῖται κάποιος ἔλεγχο εἰς τὸ ὄνομα τῆς ὁδικῆς ἀσφαλείας δὲν εἶναι κακό. Ἀλλὰ φοβάμαι ὄτι θὰ δοῦμε ὑπερβολές. Γιὰ παράδειγμα, δὲν μπορῶ νὰ καταλάβω γιατὶ στὸ μεγαλύτερο μέρος τῆς Ἀττικῆς Ὁδοῦ ἔχει ὅριο ταχύτητας τὰ 100χ.α.ω. κι ὄχι τὰ 130; Γιατὶ στὴν ἔξοδο τῆς Κάντζας τὸ ὅριο τῶν 110χ.α.ω. μειώθηκε στὰ 100χ.α.ω.;
Τὰ 70χ.α.ω γιὰ τὴν Κορίνθου Πατρῶν εἶναι εὔλογο ὄριο, λὲς νὰ δοῦμε ὅριο 80χ.α.ω. σὲ ὁδὸ μὲ προδιαγραφὲς αὐτοκιητοδρόμου;
pipinos1976 έγραψε: + το καύσιμο που είναι στα ύψη, ελάχιστοι θα χρησιμοποιούν τις Ε.Ο. σε καθημερινή βάση = ελάχιστη φθορά.
Ὅπως κάνουν στοὺς σταθμοὺς τοῦ Μετρὸ μὲ τοὺς ἀνελκυστῆρες.

pipinos1976 έγραψε:Φυσικά, μαζί με όλα αυτά, ικανοποιείται και η "άρχουσα" τάξη, η ελίτ της χώρας, η οποία αποκτά σχεδόν "ιδιωτικούς" δρόμους κατά το μεγαλύτερο μέρος του έτους, φορτώνοντας το χρέος της κατασκευής σε αυτούς που πληρώνουν συνήθως, δηλαδή σε όλους τους υπόλοιπους. Το κόλπο κλασσικό. Πληρώνουμε όλοι, έστω κι από 1€, κάνουμε την υποδομή τόσο ακριβή που αυτός που έβαλε το 1€ δεν μπορεί να τη χρησιμοποιήσει, άρα μας μένει εμάς ανοιχτή, έτοιμη, διαθέσιμη κάθε ώρα και στιγμή. Το παράδειγμα απλό: πληρώνουμε 1.000 άτομα φόρους από 1-10€, άρα μαζεύεται ένα ποσό της τάξης των 5.000€. Με αυτό φτιάχνουμε μια παιδική χαρά η οποία έχει εισιτήριο 50€, οπότε τη χρησιμοποιούν οι 10 "πολίτες" που έχουν την οικονομική δυνατότητα. Οι άλλοι, απλά πλήρωσαν ως κορόιδα.
Τὶ ἔγραψε τὸ ἄτομο; Ταξικὸ προνόμιο κι οἱ ὀδικὲς μετακινήσεις; :astrakia :astrakia :astrakia :astrakia

pipinos1976 έγραψε:* Οι κάμερες εντός Αττικής έχουν σκοπό να μειώσουν τα ατυχήματα λόγω ανάσχεσης της κυκλοφορίας, όπως έγραψα στο παραπάνω post. Θα δείτε μποτιλιαρίσματα που δεν έχουν ξαναγίνει. Εδώ είμαστε, το γράφω τώρα και θα το δείτε.
Μόνο ποὺ δὲν θὰ φταῖνε τυχὸν εὔλογα ὅρια ἀλλὰ ὁ κακὸς πολεοδομικὸς σχεδιασμός, ἡ ἔλλειψις μακροπροθέσμου σχεδιασμου κ.ο.κ..
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από enias »

Εδω μέσα δεν υπάρχουν εργολάβοι στην ομάδα διαχείρισης του φόρουμ ούτε κανενός άλλου τύπου συμφέροντα και την ελευθερία λόγου, την υπερασπιζόμαστε μέχρι τελικής πτώσεως (του φόρουμ).

Η φάση με τους δρόμους και τα διόδια, είναι πασιφανές οτι έγινε για σκοπούς κέρδους των εργολάβων. Αν γίνονταν για την ανάπτυξη του τόπου, τότε δεν θα υπήρχαν καθόλου διόδια. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να φτιάξεις αυτοκινητόδρομο όταν επιβαρύνεις τα προϊόντα με κόστος μεταφοράς που είναι παρόμοιο με εκείνο που επιβαρύνονται απο έναν παλιό δρόμο. Τα υπόλοιπα περι οδικής ασφάλειας είναι μπούρδες. Η ΕΕ χέστηκε για το αν εμείς σκοτωνόμαστε στους δρόμους. Ήθελε να φέρνει πιο εύκολα και γρήγορα τα προϊόντα της στην χώρα μας, με κόστος που στο τέλος επιβαρύνει και πάλι εμάς.

Σε ετούτη την χώρα όμως, εκμεταλλεύτηκαν και το γεγονός της χαμηλής ανταγωνιστηκότητας που είναι έως και μηδενική σε κάποια προϊόντα επειδή δεν παράγονται καθόλου στην χώρα μας. Έτσι, σε οποιαδήποτε τιμή θα αγοράζονταν. Ταυτόχρονα, για ένα χρονικό διάστημα, ρίχνοντας ευρωπαϊκό χρήμα στην Ελλάδα φρόντισαν να εμπεδώσουν τον φιλοευρωπαϊσμό ο οποίος ακόμα και σήμερα, μετά απο τόσα δεινά, κρατά ακόμα γερά στην συνείδηση των Ελλήνων, κι ας τους δημεύουν και τις περιουσίες.
Αινείας
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Haridimos έγραψε:Σὲ κάθε φόρουμ ὑπάρχουν οἱ τακτικοί, φανατικοί, hardcore θαμῶνες, παλιοὶ οἰ ὁποῖοι γράφουν σπανίως, παλιοὶ ποὺ σταμάτησαν, νέοι κ.ο.κ..
Το συγκεκριμένο στο οποίο αναφέρομαι δεν είναι κοινό forum. Υπάρχουν όλα αυτά που έγραψες, αλλά η ηγετική ομάδα, η άτυπη ή η τυπική ηγετική ομάδα, αυτή που δίνει τη γραμμή, ήταν τελείως ανεξάρτητη από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη (τον Κ. Καββαθά) και έχει συγκεκριμένη πολιτική τοποθέτηση και υπάρχουν από κάτω οι δικοί της που κάνουν τη βρώμικη δουλειά με - ποιος ξέρει ποια; - ανταλλάγματα.
Haridimos έγραψε:Εἶναι φόρουμ τὸ ὁποῖο σχετίζεται μὲ περιοδικό. Τὸ περιοδικὸ τὸ κατέχει κάποιος ἐκδότης ὁ ὀποῖος ἀσκεῖ διάφορες ἐπιχειρμηατικὲς δραστηριότητες κ.ο.κ.. Ὁ καθένας μπορεῖ νὰ ὑποψιαστεῖ ὀτιδήποτε ἀκόμα καὶ χωρὶς inside information. τὸ τὶ πραγματικὰ ἰσχύει εἶναι ἄλλη ἱστορία ἀλλὰ τὸ odigein δὲν ἰδρύθηκε μὲ τέτοια agenda.
Δεκτό, υπό την προϋπόθεση ότι εκτελούσε τις επιθυμίες και του προηγούμενου ιδιοκτήτη, πράγμα που δε συνέβαινε. Αυτό που πιθανολογώ είναι ότι είχε έρθει η άλωση του forum εδώ και καιρό και ο Καββαθάς το κρατούσε σε ζωή, απλά γιατί πίστευε στην ελευθερία του λόγου (δηλαδή στο να τον βρίζουν εν χορώ στο ίδιο του το σπίτι) ή θεωρούσε πως μπορούσε να ξεχρεώσει και να ανακτήσει τον έλεγχο της εταιρείας, οπότε το forum θα ήταν σημαντικό για το μέλλον (κάτι που, φυσικά, δεν έγινε). Για το σημερινό ιδιοκτησιακό καθεστώς δε γράφεται ούτε κουβέντα, πράγμα που σημαίνει ότι έχουν δοθεί οι κατάλληλες οδηγίες. Όπως και με εμένα: σπανίως με βρίζουν πλέον γιατί έχω ενημερώσει ότι θα υπάρξουν μηνύσεις αν με βρίζουν και δε δέχονται την απάντησή μου (κάθε φορά που υπάρχει ύβρις στέλνω και mail στη διαχείριση για να την ενημερώσω ότι είναι υπεύθυνη αυτής της κατάστασης).
Haridimos έγραψε:Νὰ ἐπαναλάβω, δὲν εἴμαστε anti-4T forum.
Αν πιστεύεις στην ελευθερία του λόγου, τη δημοκρατία, τη δικαιοσύνη, την αξιοκρατία κτλ, τότε είσαι αντίθετος με το εν λόγω forum είτε το θέλεις, είτε όχι.

Ευχαριστώ.
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Haridimos έγραψε:Ποιὰ εἶναι αὐτὰ τὰ ὑπόλοιπα;
  • Ὁ στρατιωτικὸς ὁ ὁποῖος ὑπηρετεῖ στὸ ΚΕΤΘ (ἢ ὁ μόνιμος ὑπάλληλος) πῶς θὰ πηγαίνει στὴν δουλειά; Ὑπάρχει τὸ τραῖνο. Τὸν βολεύει; Ἐπιπλέον ἀν εἶναι νὰ στριμώχνεται (δὲν ἔχω προσωπικὴ ἄποψι, εἰκάζω) ὅπως στὰ λεωφορεία τοῦ ΟΑΣΑ κλάφτα Χαράλαμπε.
  • Ὁ κάτοικος Ἀθηνῶν ὁ ὁποῖος θὰ θέλει νὰ πεταχτεῖ τὸ ΣΚ ὠς τὴν Χαλκίδα, τὸ Σχηματάρι, τὴν Θῆβα, τὴν Λειβαδιά, τὸ Δίστομο κ.ο.κ. θὰ τὸν γδέρνουν;
Όποιος θέλει να πηγαίνει ΣΚ εκδρομές θα πληρώνει. Επειδή δε θα μπορούν οι περισσότεροι ή δε θα πηγαίνουν ή θα πηγαίνουν με άλλα μέσα - ΜΜΜ. Για καθημερινή χρήση ή με υπηρεσιακά οχήματα (π.χ. το ΚΕΤΘ θα βάλει λεωφορείο) ή με ΜΜΜ ή με ένα όχημα 3-4-5 άτομα για να συμφέρει.
Haridimos έγραψε:Ἐλεύθερη οἰκονομία, ὁ καθένας χρεώνει ὅσο γουστάρει.
Δεν είναι ακριβώς έτσι γιατί δεν έφτιαξε κάτι δικό του. Υπήρξε συμφωνία με το κράτος. Του δώσαμε ένα μερίδιο των χρημάτων από τους φόρους μας, του δώσαμε από ΕΣΠΑ, έβαλε και ο εργολάβος και έφτιαξε κάτι για κοινή χρήση σε δημόσια έκταση. Γι' αυτό και υπάρχουν οι συμφωνίες που λένε πόσο θα εκμεταλλεύεται το δρόμο, με τι ποσοστά κέρδους κτλ. Δεν κάνει ό,τι θέλει. Απλά, οι πολιτικοί μας φροντίζουν όχι το δημόσιο συμφέρον, αλλά το συμφέρον των εργολάβων και τους δίνουν τα πάντα.
Haridimos έγραψε:Τὸ νὰ ἀσκεῖται κάποιος ἔλεγχο εἰς τὸ ὄνομα τῆς ὁδικῆς ἀσφαλείας δὲν εἶναι κακό. Ἀλλὰ φοβάμαι ὄτι θὰ δοῦμε ὑπερβολές. Γιὰ παράδειγμα, δὲν μπορῶ νὰ καταλάβω γιατὶ στὸ μεγαλύτερο μέρος τῆς Ἀττικῆς Ὁδοῦ ἔχει ὅριο ταχύτητας τὰ 100χ.α.ω. κι ὄχι τὰ 130; Γιατὶ στὴν ἔξοδο τῆς Κάντζας τὸ ὅριο τῶν 110χ.α.ω. μειώθηκε στὰ 100χ.α.ω.;
Τὰ 70χ.α.ω γιὰ τὴν Κορίνθου Πατρῶν εἶναι εὔλογο ὄριο, λὲς νὰ δοῦμε ὅριο 80χ.α.ω. σὲ ὁδὸ μὲ προδιαγραφὲς αὐτοκιητοδρόμου;
Είναι κλασσική συνταγή. Πρώτα έχουμε όριο 120 και βάζουμε την κάμερα στα 150. Μετά κόβουν όλοι και μειώνουν σταδιακά την κάμερα στα 120. Όταν όλοι είναι νόμιμοι αυξάνουν τις κάμερες και μειώνουν κι άλλο το όριο. Π.χ. στην Αγγλία έχουν όριο 115km/h, αλλά μόνο 90 όταν υπάρχει μποτιλιάρισμα. Πετάνε, λοιπόν, στις ενημερωτικές πινακίδες ότι υπάρχει μποτιλιάρισμα (π.χ. αυξημένη κίνηση στον Ασπρόπυργο) και πιάνουν και αυτούς που κινούνται πολύ πριν και δεν έχουν δει την πινακίδα (π.χ. σε γράφει στην Κινέτα). Κάμερες = χρήμα και τίποτε άλλο.
Haridimos έγραψε:Ὅπως κάνουν στοὺς σταθμοὺς τοῦ Μετρὸ μὲ τοὺς ἀνελκυστῆρες.
Και σε πολλές άλλες περιπτώσεις ακόμη. Π.χ. εμείς δεν ανάβουμε όλες τις λάμπες ή κόβουμε ασκήσεις ή μειώνουμε την ποιότητα της δουλειάς μας για να αντέξουν τα μηχανήματα λίγο ακόμη, μιας και δεν υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης.
Haridimos έγραψε:Τὶ ἔγραψε τὸ ἄτομο; Ταξικὸ προνόμιο κι οἱ ὀδικὲς μετακινήσεις; :astrakia :astrakia :astrakia :astrakia
Κι όμως ισχύει. Διάβασε λίγο στο γνωστό forum εκεί που γράφει για τα διόδια και θα το δεις. Π.χ. χρήστης που δίνει και το κανονικό του όνομα λέει, εμμέσα, ή και άμεσα πολλές φορές ότι, εφόσον έχει και πληρώνει θέλει να βλέπει το δρόμο άδειο για να πηγαίνει γρήγορα, εφόσον οι άλλοι δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν οικονομικά. Έτσι είναι τα πράγματα, αλλά τι να κάνεις; θέλει πόλεμο και πρέπει να συσπειρωθούμε όλοι για να αλλάξουμε αυτή την κατάσταση.
Haridimos έγραψε:Μόνο ποὺ δὲν θὰ φταῖνε τυχὸν εὔλογα ὅρια ἀλλὰ ὁ κακὸς πολεοδομικὸς σχεδιασμός, ἡ ἔλλειψις μακροπροθέσμου σχεδιασμου κ.ο.κ..
Θα φταίνε τα διόδια που είναι πολύ κοντά στην έξοδο της πόλης και θα δημιουργούν μποτιλιαρίσματα από τα ακινητοποιημένα οχήματα. Δες στο youtube το βίντεο που ανέβασα με το περιστατικό της Μαλακάσας, τότε που τα διόδια σε συνδυασμό με το χιόνι μας άφησαν ακίνητους επί ώρες στην Ε.Ο.

Ευχαριστώ.
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: ΔΙΟΔΙΑ

Δημοσίευση από pipinos1976 »

enias έγραψε:Εδω μέσα δεν υπάρχουν εργολάβοι στην ομάδα διαχείρισης του φόρουμ ούτε κανενός άλλου τύπου συμφέροντα και την ελευθερία λόγου, την υπερασπιζόμαστε μέχρι τελικής πτώσεως (του φόρουμ).
Γι' αυτό και γράφω με άνεση. Αν ανέβαζα αυτά που ανέβασα χτες σε άλλο forum τώρα θα έπρεπε να σβήνω "τυχαίες" επιθέσεις στο youtube, να κάνω 20 δημοσιεύσεις report στη διαχείριση και να αντικρούω επιθέσεις για κάθε τι που έχω γράψει από την Α΄ Δημοτικού μέχρι και σήμερα, το βρήκαν και το διαστρέβλωσαν.
enias έγραψε:Η φάση με τους δρόμους και τα διόδια, είναι πασιφανές οτι έγινε για σκοπούς κέρδους των εργολάβων. Αν γίνονταν για την ανάπτυξη του τόπου, τότε δεν θα υπήρχαν καθόλου διόδια. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να φτιάξεις αυτοκινητόδρομο όταν επιβαρύνεις τα προϊόντα με κόστος μεταφοράς που είναι παρόμοιο με εκείνο που επιβαρύνονται απο έναν παλιό δρόμο. Τα υπόλοιπα περι οδικής ασφάλειας είναι μπούρδες. Η ΕΕ χέστηκε για το αν εμείς σκοτωνόμαστε στους δρόμους. Ήθελε να φέρνει πιο εύκολα και γρήγορα τα προϊόντα της στην χώρα μας, με κόστος που στο τέλος επιβαρύνει και πάλι εμάς.
Εγώ δέχομαι ότι, επειδή το κράτος δεν έχει χρήματα, θα πρέπει να υπάρχουν διόδια για την κατασκευή του δρόμου. Όχι, όμως, πριν την κατασκευή του δρόμου και όχι με αυτό το τίμημα. Φυσικά, θα έπρεπε να υπάρχει κοινό σύστημα, μειώσεις τιμών σε όποιον περνάει συχνά (π.χ. στην Α.Ο. έχω έκπτωση 10% κι ας περνάω μία φορά το μήνα κι αν) κτλ κτλ. Όπως έγιναν τα πράγματα ήταν εμφανές ότι είχαν σκοπό να εξυπηρετήσουν κάποιους δικούς μας και τίποτε περισσότερο.

Η Ε.Ε. θέλει να πετύχει διάφορους στόχους, απλά για λόγους κυριαρχίας παγκοσμίως. Θέλει μειωμένα τροχαία, τελεία οικονομία κτλ. Να είναι πρώτη σε στρατιωτική ισχύ δεν μπορεί άμεσα, αλλά σε ποιότητα ζωής το καταφέρνει. Είναι Γερμανία, βασικά, όχι Ε.Ε., άρα, πρέπει να τα βλέπουμε με τη λογική που είχαν οι Γερμανοί από το 1850 και μετά. Προς το παρόν πάνε να κάνουν ό,τι και η Κίνα: κυριαρχία οικονομική, μετά τεχνολογική και τέλος οπλική. Τα ίδια προσπαθούν όλοι, με διαφορετική σειρά κάθε φορά (έχουν μάθει από τους δύο πολέμους και δεν πάνε άμεσα σε στρατιωτική ισχύ και επικράτηση).
enias έγραψε:Σε ετούτη την χώρα όμως, εκμεταλλεύτηκαν και το γεγονός της χαμηλής ανταγωνιστηκότητας που είναι έως και μηδενική σε κάποια προϊόντα επειδή δεν παράγονται καθόλου στην χώρα μας. Έτσι, σε οποιαδήποτε τιμή θα αγοράζονταν. Ταυτόχρονα, για ένα χρονικό διάστημα, ρίχνοντας ευρωπαϊκό χρήμα στην Ελλάδα φρόντισαν να εμπεδώσουν τον φιλοευρωπαϊσμό ο οποίος ακόμα και σήμερα, μετά απο τόσα δεινά, κρατά ακόμα γερά στην συνείδηση των Ελλήνων, κι ας τους δημεύουν και τις περιουσίες.
Βρέθηκαν, όπως έχω ξαναγράψει, πρόθυμοι ηλίθιοι που εφάρμοσαν πολιτικές που κατέστρεψαν τη χώρα. Μετά, η άλωση ήταν εύκολη σε όλους τους τομείς. Νομίζεις ότι το lifestyle που επεκράτησε να ήταν τυχαίο; βρήκαν και τα έκαναν χρηματοδοτώντας αυτούς που έπρεπε. Ο λαός, όπως και ο κάθε λαός, δεν καταλαβαίνει και πολλά (90% είναι ηλίθιοι, όπως παντού στον κόσμο), έχουμε και τα προηγούμενα της τουρκοκρατίας (π.χ. φακελάκια / μπαξίσια κτλ), οπότε ήμασταν εύκολος στόχος.

Ευχαριστώ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Breaking News...”