odigein.com

Το site των οδηγών και των πεζών...
Τώρα είναι 21 Ιούλ 2018, 01:58

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 350 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 35  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΔΙΟΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Σεπ 2010, 19:46 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 17:45
Δημοσιεύσεις: 261

Όλοι στους δρόμους για την Ελευθερία - Δελτίο Τύπου των Επιτροπών Αγώνα Κατοίκων, Πολιτών & Εργαζομένων ενάντια στα διόδια - Πανελλαδικό Συντονιστικό



Χθες (Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010) το ΑΠΕ-ΜΠΕ (Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων) δημοσίευσε εκτενές ρεπορτάζ για το κίνημα "δεν πληρώνουμε". Με το ΑΠΕ-ΜΠΕ μίλησε ο υπεύθυνος τύπου της Ελληνικής Αστυνομίας που ξεκαθάρισε για το "δεν πληρώνω" ότι "Δεν είναι θέμα της αστυνομίας, από τη στιγμή που δεν εμπίπτει σε παράβαση στον ΚΟΚ". Επίσης στο ρεπορτάζ αναφέρθηκαν οι θέσεις των εταιρειών "Νέα Οδός" και "Ολυμπία Οδός".
Η κυρία Φωτεινή Λάμπρου, υπεύθυνη τύπου της "Νέα Οδός", επισημαίνει ότι "Δεν τίθεται θέμα αντισυνταγματικότητας"!
Σύμφωνα με το Σύνταγμα (άρθρο 5 παρ. 4) απαγορεύεται οποιοσδήποτε περιορισμός της ελευθερίας μετακίνησης εντός της χώρας. Οι εκάστοτε επιλογές της πολιτείας για τον τρόπο χρηματοδότησης της κατασκευής και συντήρησης των εθνικών οδών όφειλαν και οφείλουν να εξασφαλίζουν την ισότιμη άσκηση του παραπάνω συνταγματικού δικαιώματος, από οποιονδήποτε πολίτη. Εύλογα, η εξάρτηση οιουδήποτε δικαιώματος ή ελευθερίας από χρηματικό ή άλλο αντάλλαγμα, αυτομάτως το καταργεί ως τέτοιο (δικαίωμα ή ελευθερία) μετατρέποντάς το σε εμπόρευμα, το οποίο ασκούν/αγοράζουν οι πολίτες ανάλογα με την οικονομική τους δυνατότητα, άρα όχι ισότιμα ούτε και ελεύθερα.

Κατά τις προηγούμενες δεκαετίες, η πολιτεία, επέλεξε, εκτός της άμεσης και έμμεσης φορολογίας των πολιτών, την θέσπιση διοδίων για την συντήρηση των εθνικών οδών. Προκειμένου να εξασφαλίζεται η προαναφερθείσα συνταγματική ελευθερία, παρέμειναν ελεύθερες (χωρίς διόδια) για όλους, παράπλευρες οδοί, ενώ σε μια προφανή προσπάθεια στάθμισης των εννόμων αγαθών, οι σταθμοί των διοδίων ήταν λιγοστοί και το απαιτούμενο αντίτιμο σχετικά χαμηλό, γεγονότα που συνέβαλαν στην σιωπηρή συναίνεση των πολιτών στον σχετικό περιορισμό του συνταγματικού τους δικαιώματος.

Σήμερα, οι παράπλευρες οδοί είτε έχουν καταργηθεί λόγω επέκτασης του οικιστικού ιστού, είτε έχουν αποσαρθρωθεί και έχουν καταστεί επικίνδυνοι, λόγω έλλειψης συντήρησης.

Είμαστε υποχρεωμένοι για να κινηθούμε ακόμη και στις μικρότερες απαραίτητες καθημερινές αποστάσεις (από το σπίτι στην εργασία, στο σχολείο των παιδιών μας, στη Δ.Ο.Υ., στα καταστήματα της περιοχής) είτε να πληρώνουμε πανάκριβα διόδια που ολοένα αυξάνονται είτε να διακινδυνεύουμε την ζωή μας και να χάνουμε πολύτιμο χρόνο σε ημιτελείς «παράδρομους» που διακόπτονται από ιδιοκτησίες, εντελώς ακατάλληλους ως προς τη χάραξη, το πλάτος, τις κλίσεις, την ποιότητα του οδοστρώματος, τη σήμανση, το φωτισμό κλπ. Σημειώνουμε επίσης ότι σε αυτούς τους παράδρομους έχουμε πλέον πολύ μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο και με πολλά μεγάλα οχήματα που προσπαθούν να αποφύγουν τα ακριβά και πυκνά διόδια.

Σήμερα, οι εταιρίες δρουν με μόνο γνώμονα το ασύδοτο κέρδος, ενάντια στο κοινό όφελος – στο οποίο υποτίθεται πως σκοπεύουν – και καταργούν, με σωρεία άδικων, παράλογων, αλλά και παράνομων πράξεων, το δικαίωμα των πολιτών στην ελεύθερη μετακίνηση.

Θέλουμε να απευθύνουμε στην Νέα Οδό τα παρακάτω ερωτήματα:
Υπάρχει, έστω και μία, πινακίδα που να πληροφορεί για εναλλακτική διαδρομή χωρίς διόδια;
Πώς μπορεί κάποιος να μεταβεί στην τροχαία Καπανδριτίου, που στεγάζεται στον ΣΕΑ Σείριος, χωρίς να πληρώσει διόδια; Στην απάντησή σας να λάβετε υπόψη και το έγγραφο του διοικητή της τροχαίας που αναφέρει ότι η πρόσβαση γίνεται μόνο διαμέσου της Αθηνών-Λαμίας με διόδια. Η πρόσβαση στη δημόσια υπηρεσία δεν είναι δυνατή ούτε σε πεζούς!

Γιατί έχει φραχτεί η είσοδος και η έξοδος προς Οινόφυτα στο ρεύμα από Λαμία προς Αθήνα; Η συγκεκριμένη έξοδος λειτουργούσε πολλά χρόνια και είναι ασφαλής μιας και διαθέτει λωρίδα επιτάχυνσης και επιβράδυνσης. Δεν υπάρχει όμως χώρος για κατασκευή σταθμού διοδίων! Υποχρεώνεται τους κάτοικους να εξέρχονται στο επόμενο σημείο, στον Αυλώνα, ώστε να πληρώσουν εκεί αυξημένα διόδια και στη συνέχεια να διανύσουν δεκάδες χιλιόμετρα στον ακατάλληλο και επικίνδυνο παράδρομο για να επιστρέψουν στα Οινόφυτα.

Έχει γίνει κάποια ενέργεια από μέρους σας για την συντήρηση της παράπλευρου οδού και της κατασκευής στοιχείων ασφαλείας σε αυτήν; Εμείς πάντως διαπιστώσαμε πλήρη έλλειψη στοιχείων ασφαλείας στο οδοιπορικό με τον κ. Ιαβέρη.

Ποιος είναι υπεύθυνος για την κατασκευή και την συντήρηση των παράπλευρων δρόμων και των στοιχείων ασφαλείας τους; Πριν βιαστείτε να απαντήστε καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε το 4ο άρθρο της σύμβασή σας για το "Συμβατικό Αντικείμενο" και συγκεκριμένα το 4.3.3 (1) (ii) που ορίζει: "Τα έργα για τα οποία ο Παραχωρησιούχος αναλαμβάνει με την παρούσα Σύμβαση μόνο την υποχρέωση μελέτης, χρηματοδότησης, κατασκευής και εγγύησης … είναι (1) Το δευτερεύον οδικό δίκτυο με όλο τον εξοπλισμό ασφαλείας ως εξής: … (ii) οι παράπλευροι οδοί (S.R.)"

Η κυρία Λάμπρου συνεχίζει "Μέσα στη σύμβαση παραχώρησης υπάρχει συγκεκριμένο άρθρο, που αναφέρει ότι η εταιρεία έχει το δικαίωμα επιβολής διοδίων. Συνεπώς, οι Έλληνες πολίτες οφείλουν να πληρώνουν διόδια". Θα διαφωνήσουμε με την κυρία Λάμπρου, οι Έλληνες πολίτες οφείλουν να υπερασπιστούν τα Συνταγματικά τους δικαιώματα και να χρησιμοποιούν τις εθνικές οδούς χωρίς να πληρώνουν διόδια.
Με βάση τη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής ένωσης τα διόδια πρέπει να βασίζονται μόνο στην ανάκτηση του κόστους λειτουργίας, συντήρησης και ανάπτυξης του σχετικού δικτύου υποδομής. (Άρθρο 7 παρ. 9 της 1999/62/ΕΚ όπως τροποποιήθηκε από την 2006/38/ΕΚ). Τα διόδια όμως της Αθηνών - Λαμίας χρηματοδοτούν την ανάπτυξη της Ιονίας Οδού στο τμήμα Αντίρριο - Ιωάννινα.
Αντίθετα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία είναι και τα διόδια της Ελευσίνας, όπου ο δημόσιος δρόμος Αθηνών - Κορίνθου, που έχει κατασκευαστεί με τους φόρους μας, τα τέλη κυκλοφορίας, το φόρο στη βενζίνη και τα διόδια που πληρώναμε τόσα χρόνια, παραχωρήθηκε στην πολυεθνική εταιρεία "Ολυμπία Οδός" για να κατασκευάσει την Κορίνθου - Πατρών.
Η Ολυμπία Οδός στην εθνική οδό Ελευσίνας - Πάτρας - Τσακώνας έχει εκτελέσει τα τελευταία 3 χρόνια το 17% του έργου. Δηλαδή με αυτούς τους ρυθμούς για να ολοκληρωθεί το υπόλοιπο 83% του έργου θα χρειαστούν ακόμη 14 χρόνια!
Δηλαδή για όλα αυτά τα χρόνια θέλετε να πληρώνουμε ανύπαρκτες υπηρεσίες για να χρηματοδοτήσουμε, σαν να είμαστε συνέταιροι, την κατασκευή του δρόμου και στο τέλος δεν θα πάρουμε μέρισμα από τα κέρδη της "Ολυμπίας Οδός";
Η άποψή μας είναι ότι η "Ολυμπία Οδός" πρέπει να μας πληρώνει ψυχική οδύνη για να διανύουμε αυτό το δρόμο. Με αυτή τη μέθοδο θα επιταχυνθούν και οι κατασκευές των έργων.

Ο δρόμος αυτός έχει πληρωθεί με αίμα. Τα στατιστικά σας "99,7% των χρηστών πληρώνουν διόδια" που έχουν να κάνουν με το αν είναι δημοφιλές το κίνημα μας αφήνουν αδιάφορους. Κάποια στιγμή ανεξάρτητα με το αν είναι δημοφιλής ή όχι κάποια ενέργεια είμαστε υποχρεωμένοι να αντιδράσουμε και να υπερασπιστούμε τα δικαιώματά μας.
Το ξεπούλημα της χώρας μας συνεχίζεται. Μετά τους δρόμους ξεπουλάμε και τους χώρους. Ήδη πήρε σειρά το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού.

Η τρομοκράτηση των πολιτών συνεχίζεται. Μετά τις μηνύσεις της "Νέα Οδός", έρχεται η αγωγή της "Ολυμπία Οδός" και η ψήφιση στα μουλωχτά του 3ου τρομονόμου (3875/2010) που χαρακτηρίζει ως τρομοκρατική πράξη κακουργηματικού χαρακτήρα κάθε διαδήλωση, κατάληψη, φθορά ξένης περιουσίας, αδικήματα με τα οποία ήδη μας κατηγορούν.
Το σύνθημά μας "Ελεύθεροι δρόμοι για όλους" γίνεται "Όλοι στους δρόμους για την Ελευθερία".
Όλοι την Κυριακή 3 Οκτωβρίου στις 9:30 πμ στα διόδια Αφιδνών, στις 10:15 πμ στην Αττική Οδό (κόμβος Μεταμόρφωσης) και στις 11:00 πμ στα διόδια Ελευσίνας.
ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΠΟΛΙΤΩΝ & ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ
epitropesdiodiastop.blogspot.com/2010/09/blog-post_450.html
4.bp.blogspot.com/_UFTp0OrMPAo/S2oJR6KQq6I/AAAAAAAAAMs/RlwLnD4FCpI/s1600-h/troxea.jpg
youtube.com/watch?v=TYN2soPke7s

Για περισσότερες πληροφορίες επισκευτείτε το epitropesdiodiastop.blogspot.com/


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΟΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Οκτ 2010, 09:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Ιούλ 2010, 15:47
Δημοσιεύσεις: 176
Τοποθεσία: Αθήνα - Χανιά
Κινητοποίηση ενάντια στα διόδια στη Λεπτοκαρυά Πιερίας!

Τα ξημερώματα της Παρασκευής 1 Οκτωβρίου, στις 02:30, κάτοικοι της περιοχής, παρά την παρουσία ισχυρής αστυνομικής δύναμης, κατάφεραν να σταματήσουν τα συνεργεία της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.» η οποία ετοιμάζει την κατασκευή νέου σταθμού διοδίων στις εισόδους και εξόδους της Λεπτοκαρυάς.
Οι κάτοικοι της Πιερίας είναι αποφασισμένοι να σταματήσουν την κατασκευή των διοδίων εκείΗ εταιρεία λίγο μετά τις 08:00 σήμερα ξεκίνησε πάλι τις εργασίες, αγνοώντας για τις αντιδράσεις των εξαγριωμένων πολιτών.
Η Επιτροπή Αγώνα κατά των διοδίων και η Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας κλήθηκαν από τη δημαρχία Ανατ. Ολύμπου να ειδοποιήσει τους πολίτες για τη νέα κινητοποίηση που βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε εξέλιξη.
«Φίλες και φίλοι, τώρα η Νότια Πιερία χρειάζεται τη βοήθειά μας!
Ξεκινάμε όλοι ΤΩΡΑ για τη γέφυρα της Λεπτοκαρυάς!
ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ!!
Χρησιμοποιήστε τον παράδρομο. Οι έξοδοι του κόμβου είναι κλειστοί και φυλάσσονται από την Αστυνομία!» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας.

Πηγή: zougla.gr

_________________
"Ό,τι δεν λύνεται, κόβεται...."


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΟΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Οκτ 2010, 10:36 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 17:45
Δημοσιεύσεις: 261
Νέα διόδια και αυξήσεις για τους Αθηναίους


Στη δημιουργία τεσσάρων σταθμών διοδίων που θα «κυκλώσουν» το Λεκανοπέδιο φαίνεται ότι προσανατολίζεται το Υπουργείο Υποδομών, ενώ νέα διόδια θα μπουν και στο νότιο άξονα της Αττικής, δηλαδή στο τμήμα Ελευσίνας - Κορίνθου.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Καθημερινή», τα νέα διόδια θα γίνουν στους κόμβους Αγίου Στεφάνου, Βαρυμπόμπης, Καλυφτάκη και Λυκόβρυσης, ενώ οι οδηγοί θα καταβάλλουν το αντίτιμο με ηλεκτρονική κάρτα.

Την δημιουργία των διοδίων προβλέπει η σύμβαση που επικύρωσαν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ και βρίσκεται στα συρτάρια του υπουργείου από το 2008. Αν και είχε «παγώσει», το υπουργείο σκέφτεται να το εφαρμόσει προκειμένου να μην διωχθεί από την εταιρεία, μιας και πρόκειται για όρο της μεταξύ τους σύμβασης.

Ο χρόνος λειτουργίας των διοδίων εξαρτάται από την ανακατασκευή των τεσσάρων κόμβων και την ολοκλήρωση του παράπλευρου οδικού δικτύου. Για παράδειγμα, στον Αγιο Στέφανο «λείπουν» περίπου 700 μέτρα στην κάθοδο προς Αθήνα, ενώ σε μήκος ενός χλμ. πρέπει ο παράδρομος να γίνει αμφίδρομος. Η πρόθεση του υπουργείου είναι να ζητηθεί από τους παραχωρησιούχους να αναλάβουν αυτά τα έργα, που ήταν υποχρέωση του κράτους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στον κόμβο Καλυφτάκη (προς Νέα Κηφισιά, ή Θρακομακεδόνες - Ολυμπιακό Χωριό) προγραμματίζεται να καταλήξει η προέκταση της λεωφόρου Κύμης, ενώ μετά την ολοκλήρωση του έργου θα κλείσει η σημερινή έξοδος της εθνικής οδού προς Κηφισιά.
Προς το παρόν, το μόνο που εξετάζεται άμεσα είναι η λειτουργία διοδίων στον Άγιο Στέφανο μόνο για τα βαρέα οχήματα, ώστε να μην εισέρχονται στο τοπικό οδικό δίκτυο.

Εξελίξεις θα υπάρξουν και στα «νότια» διόδια της Αθήνας, στο τμήμα Ελευσίνας - Κορίνθου. Μέσα στο 2011 πρόκειται να προστεθούν κι άλλοι πλευρικοί σταθμοί στους κόμβους εντός της Αττικής, εκτός από αυτούς της Νέας Περάμου και των Αγίων Θεοδώρων.

Παράλληλα, νέα διόδια περιμένουμε εντός του 2011 στον δρόμο Ελευσίνας - Κορίνθου, ενώ αυξήσεις έως 40% αναμένονται στο τμήμα της εθνικής Μαλιακός - Κλειδί.

Τέλος, δικαίωμα νέας αύξησης έχει και η εταιρεία που διαχειρίζεται τα διόδια στην Αθηνών - Λαμίας, ενώ στα μέσα του 2011 στα διόδια Ελευσίνας - Κορίνθου θα πληρώνουμε και στο «πήγαινε» και στο «έλα».
Αναρτήθηκε από NEWS στις 10/03/2010 01:58:00 μμ

Πηγή: stavros-marinis.blogspot


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΟΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Οκτ 2010, 21:55 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 17:45
Δημοσιεύσεις: 261
Η μεγάλη κλοπή στα Διόδια.


Posted on October 5, 2010 by newdimensioncosmos

Η χρήση των ελβετικών αυτοκινητόδρομων και οδών ταχείας κυκλοφορίας υπόκειται για όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα σε υποχρέωση πληρωμής διοδίων. Για μηχανοκίνητα οχήματα με μέχρι 3,5 t (ΕΙΧ, μοτοσικλέτες και τροχόσπιτα) υπάρχει υποχρέωση ειδικού σήματος (βινιέτας)…

Πριν από τη χρήση αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας πρέπει να αγοραστεί μία βινιέτα, η οποία ισχύει για απεριόριστες διαδρομές σε όλους τους αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας.

Μέλη της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας ταξίδεψαν αυτή την εβδομάδα στο εξωτερικό, βρέθηκαν με ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο στην Ελβετία και αγόρασαν μια vignette. Το κόστος της; 31 Ευρώ για όλο το χρόνο, δηλαδή μέχρι το τέλος του 2010, με τη δυνατότητα χρήσης απεριόριστων διαδρομών,εννοείται και των πολυάριθμων τούνελ της ορεινής χώρας.

Δηλαδή, ο Ελβετός πολίτης πληρώνει 31 ευρώ το χρόνο και έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ελεύθερα ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας του.

Ο Έλληνας πολίτης, π.χ. ο κάτοικος Κατερίνης που εργάζεται στην Θεσσαλονίκη και πηγαινοέρχεται καθημερινά, πληρώνει 1.344 Ευρώ μόνο γι αυτή τη διαδρομή (20 εργάσιμες Χ 12 μήνες Χ 5,80 ? καθημερινά) και δεν έχει τη δυνατότητα αγοράς εκπτωτικής κάρτας, όπως συμβαίνει σε ολόκληρο τον κόσμο!

Οι Ελβετοί συνάδελφοι των φίλων μας δεν μπορούσαν να το πιστέψουν, λέγοντας: «Αυτό λέγεται κλοπή!». Οι δε πολιτικοί που υπέγραψαν την παραχώρηση της χρήσης των εθνικών μας δρόμων, κάτω από τέτοιους όρους,είναι πουλημένα τομάρια!

Αυτό, το τελευταίο, δεν είπαν οι Ελβετοί! Το είπαν οι Τσέχοι που καθόταν στο ίδιο τραπέζι! Κι εμείς βέβαια τους εξηγήσαμε, πως. απλά «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ».

Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας
newdimensioncosmos.wordpress.com


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΟΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Οκτ 2010, 22:57 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28
Δημοσιεύσεις: 645
γιατί εδώ στην Ελλάδα ποτέ δεν ακούστηκε η αναφέρθηκε η λύση της βινιέτας;
:?:
μήπως επειδή τα έδοσα θα είναι πάαααρα πολύ λίγα σε σχέση με τα κλασσικά διόδια? :?:

και άλλες χώρες πάντως εχουν υιοθετήσει την λύση της βινιέτας.
η Σλοβενία,Aυστρία,Τσεχία. κ.α.

Στην Τσεχία πχ η βινιέτα
με ισχύ για 10 μέρες κοστίζει 10Ε
για 30 μέρες 14Ε
και η ετήσια 48,5Ε

στην αυστρία για τη χρήση αυτοκινητόδρομων ειναι υποχρεωτική η αγορά βινιέτας
για 10 μερες πληρωνει ο οδηγος ΙΧ 7,9Ε
για 2 μήνες πληρώνει 22,9Ε και για
1 χρόνο 76,20Ε

στην αυστρία υπάρχουν ομως και διόδια που οι τιμές τους κυμαίνονται από 14Ε εως 24Ε!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΟΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Οκτ 2010, 06:38 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 13 Ιούλ 2010, 20:26
Δημοσιεύσεις: 384
Το αυτοκόλλητο σήμα αφορά στην Ελβετία, από όσο ξέρω ξένους οδηγούς ή για την ακρίβεια αυτοκίνητα με πινακίδες άλλων χωρών. Δεν είναι μια μορφή έκπτωσης αλλά είσπραξης διοδίων από αυτούς που δεν πληρώνουν τα τέλη κυκλοφορίας γιατί μένουν στο εξωτερικό.

Τάσος


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΟΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Οκτ 2010, 17:17 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46
Δημοσιεύσεις: 2050
thanos έγραψε:
γιατί εδώ στην Ελλάδα ποτέ δεν ακούστηκε η αναφέρθηκε η λύση της βινιέτας;

Δεν θα μπορούσε ποτε να γίνει γιατι έχουμε πολύ λίγους αυτοκινητόδρομους και πάρα πολλα νησιά. Δηλαδη ο Κυκλαδίτης ο Ροδίτης και ο Κρητικος θα πληρώνουν τις διαδρομές για τον Σαλονικό, τον Αθηναίο και τον Πελλοπονήσιο; Μέχρι πρόσφατα και η Ηπειρος με τη Θρακη δεν είχαν αυτοκινητόδρομο.

Η πιο σωστή λύση είναι τα διόδια, αλλα όχι όπως εφαρμόστηκαν.

Η σωστή λύση είναι η εξής:

Στο ιταλικό πρότυπο, ο αυτοκινητόδρομος ανάμεσα σε δύο σημεία (π.χ. Αθήνα έως Λαμία) θα πρέπει να είναι εξοπλισμένος με δύο μετωπικούς σταθμούς διοδίων, στα δύο άκρα της διαδρομής (π.χ. έναν Αθήνα και έναν Λαμία). Επίσης θα πρέπει να κατασκευαστούν πλευρικά διόδια σε όλους του κόμβους εισόδου-εξόδου (π.χ. Καπανδρίτι, Μαλακάσα, Οινόφυτα, Θήβα, Τραγάνα). Το σκεπτικό είναι το εξής: Αφού θέλουμε χρέωση με το χιλιόμετρο, τότε θα πρέπει να υπάρχει ένας τρόπος τεκμηρίωσης για το πόσα χιλιόμετρα έχει διανύσει το κάθε αυτοκίνητο. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί αν σε όλα τα σημεία εισόδου στον αυτοκινητόδρομο, είτε αυτά είναι από μετωπικά είτε από πλευρικά διόδια, υπάρχει ένα μηχάνημα το οποίο πατώντας ένα κουμπί, θα εκδίδει ένα χαρτί το οποίο θα αναγράφει το σταθμό διοδίων από το οποίο εκδόθηκε. Αντίστοιχα, σε όλα τα σημεία εξόδου του αυτοκινητόδρομου, είτε πρόκειται για μετωπικό σταθμό διοδίων είτε για πλευρικό, θα υπάρχει εισπράκτορας ο οποίος θα παραλαμβάνει από τον οδηγό το χαρτί που εκδόθηκε στο σταθμό εισόδου, και θα χρεώνει το συγκεκριμένο οδηγό το ποσό που του αντιστοιχεί στα χιλιόμετρα που έχει διανύσει.
Συνοψίζοντας, η λογική είναι η εξής: στην είσοδο παίρνεις χαρτάκι και στην έξοδο γίνεται η «εκκαθάριση».

Ναι...είναι ΤΟΣΟ απλό! Τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες για το κλέψιμο.

_________________
Αινείας


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΟΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2010, 22:48 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 17:45
Δημοσιεύσεις: 261
ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΦΡΟΝΗΜΑΤΑ, ΜΟΝΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ

Σιγά-σιγά το κίνημα για την κατάργηση των διοδίων γίνεται ποτάμι... Γιατί τώρα ξεσηκώθηκαν ΚΑΙ στη Λάρισα...

Κι έκλεισαν τα διόδια Μοσχοχωρίου, επιτρέποντας στα οχήματα να περνούν δωρεάν για δυόμιση ώρες...

Γιατί, ανάλογη κινητοποίηση είχε πραγματοποιηθεί και στις 6 Ιουνίου... Όμως, 5 διαδηλωτές δέχτηκαν κλήσεις από την αστυνομία για να προσέλθουν να καταθέσουν για την κίνησή τους αυτή!!!

Τώρα λοιπόν η αστυνομία γίνεται υπάλληλος των ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ εταιρειών που εκμεταλλεύονται τα διόδια...!
Και περάσαμε από τις πολιτικές διώξεις για λόγους φρονημάτων σε πολιτικές διώξεις για λόγους αντίθεσης σε ΙΔΙΩΤΙΚΑ συμφέροντα...!

Γιατί, τα ιδιωτικά συμφέροντα έγιναν τα νέα φρονήματα πλέον... Γιατί, δεν υπάρχουν άλλο δεξιοί κι αριστεροί... Υπάρχουν αυτοί που σκύβουν το κεφάλι στα ΙΔΙΩΤΙΚΑ συμφέροντα, κι αυτοί που αντιδρούν... Κι όσοι αντιδρούν, πλέον διώκονται με τη βοήθεια ΚΑΙ της αστυνομίας...

Το καλό νέο λοιπόν είναι οτι ο κόσμος το έχει καταλάβει αυτό.. Και αντιδρά... Και θα συνεχίσει να αντιδρά, όλο και περισσότερο... Γιατί, πάνω από όλα, βάζει τα δικά του συμφέροντα, κι όχι αυτά των εταιρειών...


dimolog.blogspot.com
Αναρτήθηκε από tro(ma)ktikos στις 11:38 μ.μ.
Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΟΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2010, 23:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Δημοσιεύσεις: 6189
Πάντως σε άλλες χώρες όπου υπάρχει το σύστημα με την "βινιέτα" Αυτή είναι απαραίτητη μόνο για τους χρήστες των αυτοκινητοδρόμων και έχει και βινιέτες για 1 βδομάδα 1 μήνα και 1 χρόνο. Έτσι ακόμα και οι νησιώτες φίλοι θα μπορούσαν να μην έχουν πρόβλημα.

Το θέμα είναι άλλο πώς αστυνομεύεις ένα τέτοιο σύστημα που κατά τα άλλα είναι πολύ δίκαιο και δεν στοιχίζει (διόδια κόσμο κλπ κλπ κλπ) με μια ανύπαρκτη σε ελέγχους αστυνομία.

Φιλικά Κώστας

ΥΓ προσωπικά όποτε μπορώ δεν χρησιμοποιώ τους αυτοκινητόδρομους.

_________________
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Ένα νεκρό χωριό από τροχαία, το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράττεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΟΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2010, 23:07 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46
Δημοσιεύσεις: 2050
Ολο στα άκρα. Απο τα ακριβά διόδια, στα καθόλου διοδια. Χαζομάρες. Και η βιενετα δεν νομίζω οτι ειναι η σωστή λυση. Ερχεσαι απο την Συρο, πας Αθηνα-Πατρα και επιστροφή. Θα πληρώσεις για μια εβδομάδα διελεύσεις. Δεν είναι δίκαια πράγματα αυτα. Παλι ακριβότερα θα είναι.

Διελευση και πληρωμή. Κοστος αναλογα με τα χιλιομετρα. Ειναι απλό.

_________________
Αινείας


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 350 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 35  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε:  
cron
POWERED_BY

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com