odigein.com

Το site των οδηγών και των πεζών...
Τώρα είναι 20 Ιαν 2018, 18:41

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 350 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 31, 32, 33, 34, 35  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΟΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Σεπ 2014, 13:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Δημοσιεύσεις: 6134
Εδώ μέχρι να πας στα Καμένα Βούρλα από ΑΘήνα (180χλμ) πλέον θέλεις 3Χ3,90= 11,7 Δηλαδή όσο και βενζίνη.
Αν λοιπόν το 80% είναι φόροι στην Βενζίνη τότε ….

_________________
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Ένα νεκρό χωριό από τροχαία, το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράττεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΟΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Σεπ 2014, 14:53 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28
Δημοσιεύσεις: 637
Φέτος το καλοκαίρι που πήγαμε από Θεσσαλονίκη προς νέους πόρους (σημ. Λίγο μετα το κάστρο του Πλαταμώνα), πληρώσαμε 1, 20+ 2, 20 +2 = 5, 40ε. Στην Λεπτοκαρυά μάλιστα λειτουργούσαν κ τα πλευρικά διόδια, κάτι που σημαίνει ότι για να τα αποφύγει κανείς θα πρέπει να μπει/βγει στην ΠΑΘΕ από την έξοδο της Πλάκας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΟΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Σεπ 2014, 15:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54
Δημοσιεύσεις: 1880
Έλα βρε συ, αυτό δεν είναι τίποτα. Εσύ έκανε 100km και πλήρωσες 5.4€, δηλαδή 0,054€/km
Εγώ πήγα Βόλο, 60km, και έπρεπε να πληρώσω 4€, δηλαδή 0,067€/km.
Επίσης για να πάω πλαταμώνα πρέπει να πληρώσω, για 50km, 3.10€, δηλαδή 0,062€/km
Μην το πεις του παπά.. τζάμπα την έβγαλες....

edit. Thanos, στην Λεπτοκαρύα τα πλευρικά προς Αθήνα είναι χωρίς χρέωση.....

_________________
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΟΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Σεπ 2014, 16:12 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28
Δημοσιεύσεις: 637
erling έγραψε:
Έλα βρε συ, αυτό δεν είναι τίποτα. Εσύ έκανε 100km και πλήρωσες 5.4€, δηλαδή 0,054€/km
Εγώ πήγα Βόλο, 60km, και έπρεπε να πληρώσω 4€, δηλαδή 0,067€/km.
Επίσης για να πάω πλαταμώνα πρέπει να πληρώσω, για 50km, 3.10€, δηλαδή 0,062€/km
Μην το πεις του παπά.. τζάμπα την έβγαλες....

edit. Thanos, στην Λεπτοκαρύα τα πλευρικά προς Αθήνα είναι χωρίς χρέωση.....


Όντως τα πλευρικά προς Αθήνα είναι άνευ χρέωσης ενώ στο αντίθετο ρεύμα είναι με χρέωση. Αλήθεια πως εξηγείται αυτό? Από το ένα ρεύμα να χρεώνουν κ από το άλλο όχι?


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΟΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2014, 01:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Δημοσιεύσεις: 6134
Τι εσύ θες να χρεώνουν και από τα δύο? Μαζεύουν λεφτά να τα χτίσουν ή δεν έχουν βρει ακόμα τζάμπα υπαλλήλους

_________________
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Ένα νεκρό χωριό από τροχαία, το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράττεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΟΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Σεπ 2014, 08:32 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28
Δημοσιεύσεις: 637
http://www.e-evros.gr/index.php?sec=85&cid=2485
Έρχονται λέει τα πλευρικά διόδια Α λα Ιταλία στην Εγνατία.
Δηλαδή τέρμα τα μετωπικά κ σε κάθε έξοδο από αυτήν θα πληρώνουμε?


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΟΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Σεπ 2014, 18:22 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52
Δημοσιεύσεις: 473
Το "παράξενο" για όσους έχουν την αφελή, ακόμη, θεώρηση της ζωής, ειδικά σε αυτή τη χώρα, είναι το παρακάτω:

Θέλουμε να είμαστε ένα κράτος που να μην έχει παραγωγή (αυτό το θέλουν οι επικυρίαρχοι, αλλά ας δεχθούμε ότι το αποφασίσαμε κι εμείς μέσω εκλογών και προγραμμάτων που επιλέξαμε) εκτός από ελάχιστα αγροτικά προϊόντα που πρέπει να φεύγουν κυρίως στο εξωτερικό (βλέπετε καμιά διαφορά με το χειμώνα του '41-'42 και την αγροτική παραγωγή τότε;) και στηριζόμαστε κυρίως στις υπηρεσίες οι οποίες έχουν έναν και μόνο σκοπό από αυτά που φαίνονται εκ πρώτης όψεως: να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τους τουρίστες που μας επισκέπτονται. Σε δεύτερο επίπεδο προσπαθούμε να είμαστε ένα κέντρο από το οποίο περνάνε προϊόντα και υπηρεσίες (αγωγοί, εμπορεύματα κτλ). Όλα καλά μέχρις εδώ και μπράβο μας, αν τα καταφέρουμε. Πώς επιτυγχάνεται αυτός το στόχος, όμως, με πανάκριβους δρόμους που εμποδίζουν όχι μόνο τον εγχώριο τουρισμό (που αποδείχθηκε ότι είναι αυτός που αφήνει το περισσότερο χρήμα), αλλά, κυρίως, τον τουρισμό από τις όμορες χώρες που είναι σε δεινότερη οικονομική θέση από εμάς; Πώς γινόμαστε "δρόμος εμπορίου" όταν πλέον δε συμφέρει καθόλου να μεταφέρεις προϊόντα οδικά, παρά μόνο δια θαλάσσης, ενώ και τα "ιδιωτικά" αεροδρόμια (βλ. Ελ. Βενιζέλος) είναι πανάκριβα για τις εταιρείες, άρα απωθητικά;

Αυτό που βλέπω, δυστυχώς, είναι ότι το κράτος, σε αγαστή συνεργασία με τους επικυριάρχους του έχει επιλέξει μία ελίτ (κατά καιρούς ανανεώνεται κι αυτή, αλλά πολύ αργά) η οποία κάνει κουμάντο στη χώρα, ακριβώς όπως έκαναν κουμάντο οι μπέηδες επί Οθωμανών. Η ελίτ αυτή απομυζεί τον πλούτο της χώρας, την κάνει τσιφλίκι της, με απώτερο σκοπό να χαίρεται μόνο αυτή τις όποιες ομορφιές υπάρχουν και να εκμεταλλεύεται τις υπηρεσίες και ό,τι άλλο προορίζεται για κοινή χρήση προς όφελός της, χωρίς να ρίχνει ούτε καν ψίχουλα στον υπόλοιπο λαό. Όχι πως αυτή η κατάσταση δεν συναντάνται και στο εξωτερικό, αλλά εδώ ξεπερνάει κάθε όριο. Ναι, και στη Γερμανία οι μισθοί χαμηλώνουν, αλλά τη μία φορά που θα βγουν διακοπές έχουν κομμάτια δρόμων χωρίς όρια. Και στη Σουηδία τρώνε πίεση από το κράτος, αλλά οι υπηρεσίες που αυτό προσφέρει (π.χ. υγεία) απέχουν έτη φωτός από την κατάσταση που αντιμετωπίζουμε στην Ελλάδα. Για να αναφέρουμε το παράδειγμα των διοδίων - και να είμαστε εντός θέματος / on topic ελληνιστί - που μας ενδιαφέρει άμεσα: με αυτές τις τιμές διοδίων οι μετακινήσεις έχουν κοπεί δραματικά. Αυτό ενδιαφέρει τους εργολάβους / μπέηδες / μπατσους* καθώς έχουν ήδη φροντίσει να παίρνουν τα χρήματα που επιθυμούν χωρίς εργασία (συντήρηση), εφόσον έχουν εξασφαλισμένο εισόδημα μέσω των συμβάσεων που έχουν υπογραφεί**. Εμείς τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση; Σε άλλα κράτη θα έλεγα ότι οι ενώσεις οδηγών θα μπορούσαν να κάνουν πολλά. Στο συγκεκριμένο κράτος που ελέγχει ακόμη και τον περιπτερά της γωνίας μέσω του ρουσφετιού, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε. Ή θα μπούμε στο σύστημα (πατώντας τον πλησίον μας) ή θα είμαστε μια ζωή από κάτω δεχόμενοι τα πάντα.

* από το τουρκικό bac > αστυνόμος, φοροεισπράκτορας
** εξασφαλίζουμε συγκεκριμένη πελατεία (αυτοκίνητα / ημέρα - μήνα - έτος ή ό,τι άλλο), οπότε αν δεν περάσουν τόσοι (βάζουμε τιμή €1.000 / διέλευση / σταθμό) τα χαμένα τα πληρώνει το κράτος. Εμείς, για να αποφύγουμε τη συντήρηση, βάζουμε (όπως έγραψα) την τιμή στα ύψη κι έτσι έχουμε λιγοστή κίνηση, ελάχιστους υπαλλήλους (σε λίγο καθόλου με τα nfc, τις κάρτες κτλ) και ολόκληρα τα κέρδη. Και μετά οι Υπουργοί δεν πήραν τίποτε στο χέρι...

Ευχαριστώ.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΟΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Οκτ 2014, 21:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Δημοσιεύσεις: 1520
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Αυτός είναι ο νέος χάρτης των διοδίων στη χώρα...Δείτε που θα ανοίξουν οι 34 νέοι σταθμοί!


Επιπλέον 34 νέοι σταθμοί διοδίων θα ανοίξουν στα επόμενα δύο χρόνια με τους οδηγούς να βάζουν ακόμα πιο βαθιά το χέρι στη τσέπη.

Από τη… νέα γενιά διοδίων που και αυτοί θα ανήκουν στις ιδιωτικές κοινοπραξίες που διαχειρίζονται τους αυτοκινητοδρόμους, οι οκτώ πρώτοι σταθμοί αναμένεται να ανοίξουν από την αρχή της νέας χρονιάς ως το ερχόμενο καλοκαίρι, καθώς θα παραδίδονται τα νέα τμήματα και θα εξελίσσεται το σχέδιο ιδιωτικοποίησης της Εγνατίας. Τον τελευταίο ελληνικό αυτοκινητόδρομο που κατασκευάστηκε ως αμιγώς δημόσιο έργο, χωρίς τη συμμετοχή ιδιωτικών κεφαλαίων και τώρα πωλείται σε ιδιώτες οι οποίοι θα διαχειριστούν τα διόδια.

Με τον τρόπο αυτό, στους ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους, μήκους περίπου 1.800 χλμ., οι οδηγοί θα «πέφτουν» πάνω σε 66 σταθμούς διοδίων συνολικά, πληρώνοντας 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο που διανύουν, χωρίς να υπολογίζεται ο ΦΠΑ.

Το ταξίδι Αθήνας-Θεσσαλονίκης, σε έναν χρόνο από σήμερα, θα έχει 12 μετωπικά διόδια και το κόστος αναμένεται να εκτοξευτεί στα 70 ευρώ, με επιστροφή, από περίπου 58 ευρώ που κοστίζει σήμερα.

Μέσα στους επόμενους τρεις με τέσσερις μήνες, θα ανοίξει ο νέος μετωπικός σταθμός λίγο έξω από τη Λαμία καθώς και πλευρικοί σταθμοί στους κόμβους Αγίας Μαρίνας και Στυλίδας, στο πλαίσιο της παράδοσης των τελευταίων τμημάτων του Πετάλου του Μαλιακού.

Σε έναν χρόνο από σήμερα, αναμένεται ότι θα έχει ολοκληρωθεί και η κατασκευή των σηράγγων στα Τέμπη κι αυτό σημαίνει ότι θα επιβληθούν, όπως προβλέπεται από τη σύμβαση, αυξήσεις στις τιμές στο Μακρυχώρι και στη Λεπτοκαρυά ενώ θα ανοίξουν δυο νέοι πλευρικοί σταθμοί σε Ευαγγελισμό και Πλαταμώνα.

Αν υπολογίσουμε και τους πλευρικούς σταθμούς διοδίων όπου πληρώνουν μόνο όσοι εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο, ο άξονας Αθήνας-Θεσσαλονίκης, θα διαθέτει 27 σταθμούς.

Επιπλέον στις αρχές της νέας χρονιάς αναμένεται να επιβληθούν δεύτερα διόδια σε όσους κινούνται μεταξύ Αθήνας και Χαλκίδας. Σήμερα για την διαδρομή αυτή, διόδια επιβάλλονται μόνο στις Αφίδνες ενώ τώρα τίθεται σε λειτουργία και ο σταθμός στο Βαθύ Αυλίδας.

ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ

Ένας ακόμη μετωπικός σταθμός προστίθεται στους υφιστάμενους τέσσερις της διαδρομής Ελευσίνα-Πάτρα. Θα βρίσκεται στα Νικολαίικα του Διακοφτού. Ακόμη θα ανοίξουν άλλοι πέντε πλευρικοί σταθμοί στους κόμβους Αραχωβίτικων, Καλαβρύτων, Ακράτας, Δερβενίου, Κιάτου και Ζευγολατιού.

Αυξήσεις προβλέπονται στα υφιστάμενα διόδια Ζευγολατιού και Ρίου καθώς και επιβολή αμφίπλευρων διοδίων ενώ σήμερα οι οδηγοί πληρώνουν μόνο προς μια κατεύθυνση.

Όλα αυτά θα γίνουν έως το τέλος της ερχόμενης χρονιάς, όταν και θα παραδοθεί ο αυτοκινητόδρομος Κορίνθου-Πάτρας που θα αντικαταστήσει τον σημερινό δρόμο που έχει χαρακτηριστεί ως «εθνική καρμανιόλα». Το ταξίδι πάντως τότε, αναμένεται ότι θα κοστίζει πάνω απο 26 ευρώ με επιστροφή, απο περίπου 18 ευρώ που κοστίζει σήμερα.

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ

Συνολικά 9 σταθμοί, εκ των οποίων οι 4 θα είναι μετωπικοί θα τοποθετηθούν απο τις αρχές του 2016 στην διαδρομή Αντίρριο-Ιωάννινα, καθώς τότε αναμένεται να παραδοθεί ο νέος αυτοκινητόδρομος της Ιόνιας Οδού. Οι τιμές των νέων διοδίων δεν έχουν ακόμη αποφασιστεί.

Κάποιοι απο αυτούς τους σταθμούς δεν αποκλείεται πάντως να μπουν νωρίτερα, πριν ολοκληρωθεί το σύνολο του άξονα καθώς η εταιρεία ήδη έχει αιτηθεί για να ανοίξει ο πρώτος σταθμός στην Άρτα.

Η Ιόνια Οδός χρηματοδοτείται εν μέρη απο τα διόδια που πληρώνουν σήμερα οι ταξιδιώτες στην Αθηνών-Λαμίας, στους σταθμούς Αφιδνών, Θήβας και Τραγάνας τα οποία πάντως δεν προβλέπεται να μειωθούν μετά την ολοκλήρωση του νέου άξονα.

ΜΟΡΕΑΣ

Ένας ακόμη μετωπικός σταθμός προστίθεται στην νότια Πελοπόννησο. Θα ανοίξει όπως όλα δείχνουν έως το ερχόμενο καλοκαίρι, λίγα χιλιόμετρα νότια της Μεγαλόπολης και θα πληρώνουν σε αυτόν όσοι κινούνται απο και προς την Σπάρτη, στο νέο αυτοκινητόδρομο που την ενώνει με τον άξονα Μορέα που συνδέει Κόρινθο,Τρίπολη και Καλαμάτα. Έξω απο τη Καλαμάτα θα προστεθεί ένας ακόμη πλευρικός σταθμός, στον κόμβο Θουρίας με την παράδοση της Περιφερειακής της πόλης.

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΔΟΣ

Νέοι σταθμοί διοδίων θα ανοίξουν απο τις αρχές του 2016 και στον κάμπο της Δυτικής Θεσσαλίας, με την παράδοση του πρώτου τμήματος της Κεντρικής Οδού, που θα ενώνει την Ξυνιάδα με τα Τρίκαλα. Στο τμήμα αυτό προβλέπονται δυο μετωπικοί σταθμοί. Έξω απο τα Τρίκαλα και στους Σοφάδες, ωστόσο μπορεί σε πρώτη φάση να λειτουργήσει μόνο ο ένας. Στη πλήρη ανάπτυξη του άξονα της Κεντρικής Οδού απο τη Λαμία έως την Εγνατία Οδό, προβλέπονται συνολικά 4 μετωπικοί σταθμοί διοδίων.

ΠΑΤΡΑ – ΠΥΡΓΟΣ

Στον νέο άξονα που εξήγγειλε ο υπουργός Υποδομών και θα υλοποιηθεί με δημόσια και κοινοτικά χρήματα, θα επιβληθεί μόνο ένας σταθμός διοδίων, σε πρώτη φάση, αντί των δυο που προβλεπόταν αρχικά. Εκτός σχεδιασμού βγήκε ο σταθμός έξω απο την Πάτρα ενώ θα γίνει κανονικά ο νότιος σταθμός διοδίων μεταξύ Πύργου και Αμαλιάδας.

ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ

Μέσα στους επόμενους μήνες ανοίγουν οι πρώτοι σταθμοί διοδίων στους κάθετους άξονες της Εγνατίας και αφορούν κυρίως την διεθνή κίνηση. Οι σταθμοί ανοίγουν στον Προμαχώνα, τους Ευζώνους και την Κρυσταλλοπηγή.

Ωστόσο, το ΤΑΙΠΕΔ σχεδιάζει να αυξηθούν άμεσα, κατά τρεις οι εφτά σημερινοί σταθμοί της Εγνατίας Οδού καθώς ετοιμάζεται η προκήρυξη για την πώληση του αυτοκινητοδρόμου σε ιδιώτες.

Το ΤΑΙΠΕΔ σχεδιάζει να επιβάλει 21 σταθμούς διοδίων σε όλο τον άξονα, κάτι που σε πρώτη φάση τουλάχιστον, αποκλείστηκε από τον υπουργό Υποδομών. Έτσι, αναμένεται μέχρι το 2017, να λειτουργούν 15 σταθμοί διοδίων.
Πηγή:tro-ma-ktiko.blogspot.gr

_________________
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΟΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2015, 23:53 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52
Δημοσιεύσεις: 473
Ανεβάζω 4 links που ανέβασε κάποιος χρήστης στο petrolheads.gr, δηλαδή στο forum άνοιξαν κάποιοι που έφυγαν από το 4tforum. Έχουν άμεση σχέση με τα διόδια και αμεσότερη με τους αυτοκινητοδρόμου, τις παραχωρήσεις και τους μεγαλοεργολάβους. Διαβάστε τα άρθρα και απολαύστε, όλα αυτά που έγραφα από το 2004 στο bloka και στο 4tforum (μόνο που εκεί οι εκπρόσωποι των εργολάβων μου έκαναν επιθέσεις συνεχώς):

ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ- ΑΝΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΥΠΟΥ FBI ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ

ΦΑΚΕΛΟΣ «ΔΗΜΟΣΙΑ» ΕΡΓΑ: ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ… ΚΕΡΔΗ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ

ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΠΟΥ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ!

Ας ελπίσουμε να βγάλουν κάποια άκρη και να τιμωρηθούν οι ένοχοι, αν και θα προτιμούσα τους ΥΠΕΧΩΔΕ από το '74 μέχρι σήμερα στο σκαμνί παρέα με τους εργολάβους, περιουσίες δημευμένες και ζωές τελειωμένες μία και καλή, όπως έκαναν όλοι αυτοί στον λαό για περίπου 40 χρόνια.

Ευχαριστώ.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΟΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2015, 00:03 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Δημοσιεύσεις: 4293
Θὰ μοῦ πάρει μερικὲς ἡμέρες νὰ μελετήσω τὰ ἄρθρα. Πρὸς τὸ παρόν, θὰ ἀρκεστῶ στὸ νὰ σχολιάσω τὸ παρακάτω.

pipinos1976 έγραψε:
Ας ελπίσουμε να βγάλουν κάποια άκρη και να τιμωρηθούν οι ένοχοι, αν και θα προτιμούσα τους ΥΠΕΧΩΔΕ από το '74 μέχρι σήμερα στο σκαμνί παρέα με τους εργολάβους, περιουσίες δημευμένες και ζωές τελειωμένες μία και καλή, όπως έκαναν όλοι αυτοί στον λαό για περίπου 40 χρόνια.
ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΚΙ ΑΣ ΠΕΘΑΝΩ.

_________________
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 350 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 31, 32, 33, 34, 35  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε:  
cron
POWERED_BY

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com