1800 κυβικά γιατί?

Ο χώρος για τους δικυκλιστές και τα τρίκυκλα...
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

1800 κυβικά γιατί?

Δημοσίευση από MacPap »

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει 1800 κυβικά σε μια μηχανή σε τι ακριβώς εξυπηρετούν?

Ειδικά αν πρόκειται για μια μηχανή touring.


Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: 1800 κυβικά γιατί?

Δημοσίευση από UltiMo_ »

στα αστικά λεωφορεία υπάρχουν μηχανές 6000 και υπάρχουν και 12000. και κάνουν την ίδια δουλειά και τα ίδια δρομολόγια.
στα αυτοκίνητα υπάρχει το δικό μου 1124 κυβικά που έχει το δικό μου και εχει οργώσει την ελλάδα χωρις περιορισμους και υπάρχει και...sky is the limit.
στις μηχανές υπάρχουν διαόλοι με 600 κυβικά αλλα στους περισσότερους δεν φτάνουν και παίρνουν 1000 και πάνω.
άρα στην ερώτησή σου. γιατι υπάρχει 1800 κυβικά μηχανή, η απάντηση είναι απλή. γιατι οχι!?

εφόσον υπάρχει αγοραστικό κοινό... γιατι οχι;
όσο υπάρχουν καταναλωτές (υπερκαταναλωτες), οι κατασκευαστές θα στο προσφέρουν

οχι τόσο για του τι σου προσφέρει. αλλα κυρίως για να πίνεις καφε με άλλο μηχανόβιο και να του λες "εμένα ειναι 1800"
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: 1800 κυβικά γιατί?

Δημοσίευση από MacPap »

Να σου πω κατι όμως! Στο αυτοκίνητο (και μιλάω γι' αυτο διότι αυτό ξέρω) τα 1200 με τα 6000 έχουν κάποια αισθητή διαφορά. Αυτή ειναι της δύναμης που χρειάζεται για να κάνεις κάποια πράγματα με το βάρος τους αυτοκινήτου. Θέλω να πω πως Toyota Yaris 6000 κυβικά δεν υπάρχει (μιλάμε για αυτοκίνητα σειράς). γιατί πολύ απλά εκτός του ότι δεν την χωράει θα το έκανε να πηγαίνει με 2000χλμ/ώρα κάτι που δεν είναι απαραίτητο.

Θέλω να πω πως η Honda GL1800 πχ ζυγίζει 370 κιλά και 1000 και 1500 κυβικά να είχε με τις ίδιες επιδόσεις θα πήγαινε και το ίδιο άνετα κλπ. Δεν μιλάμε για ένα όχημα που θες να πηγαίνει με 500 γιατί αυτοί που το οδηγούν ΔΕΝ πάνε με τόσα. Δηλαδή στην Mercedes S600 έχει νοημα να της βάλεις 6000 κυβικά γιατι ζυγίζει 2500 τόνους και για να την κάνεις να κινηθεί όπως όλα τα άλλα οχήματα τα χρειάζεται.

Τέλος πάντων καταλαβαίνω πως περισσότερα κυβικά = πιο γραμμική συμπεριφορά μιας μηχανής αλλά εκτός από το να λέω και τόσα αλλα εχω τόσα κυβικά αδυνατώ να καταλάβω τον λόγο που θα βάλω 1800 κυβικά σε μια μηχανή τουρισμού.

Δηλαδή οι πάλαι ποτέ Goldwing με τα 1000 κυβικά ζοριζόταν?
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: 1800 κυβικά γιατί?

Δημοσίευση από UltiMo_ »

δεν ειναι μονο θεμα ζορίσματος και άνεσης κίνησης. γιατι όλα τα δίλιτρα και τρίλιτρα αυτοκίνητα δεν τα έχουν τα κυβικα για να τραβανε τροχόσπιτο. ουτε το σουμπαρού ιμπρέζα στην 1600 έκδοση, ζορίζεται και θελει πιο πολλά άλογα.

όπως επίσης, ο,τι απαιτήσεις έχει ο έλληνας τόσες έχει και ο άγγλος.
πως γίνεται όμως ο άγγλος να οδηγάει 2000 κυβικά οικογενειακό αμάξι και βαριά βαριά να πέφτει στα 1800 όταν είναι φτωχός.
ενώ ο έλληνας εχει οικογενειακό αμάξι 1400 με το 1800 να είναι άπιαστο όνειρο. και ας εχει και ανηφορες κατηφόρες και βουνά που ο άγγλος δεν τα έχει

με όλο αυτο, θέλω να πω, οτι οι απαιτήσεις σε ιπποδύναμη μάλλον περνάνε σε τελευταίο ρόλο δυστυχώς. και πιο πολύ ειναι για μαγκια κλανια και τζαμπα γκάζια. παρα το οτι ειναι "απαραίτητο"
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: 1800 κυβικά γιατί?

Δημοσίευση από MacPap »

Μα εγώ δεν μιλάω για γκάζια γιατί αν ήταν γιαυτό θα το καταλάβαινα. Μιλάω για κυβικά χωρίς αύξηση στις επιδόσεις! Αυτό δεν καταλαβαίνω. Κατι σαν τις αμερικανικες μαούνες 8000 κυβικά για ένα τζιπάκι που πάει τον κώλο του με 1500.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: 1800 κυβικά γιατί?

Δημοσίευση από Johnny »

Manufacturer Honda Motor Co., Ltd
Also called GL1800A (with ABS)
Production 2000—
Assembly Marysville, Ohio (2000—2009); Kikuchi, Kumamoto Japan (2011—present)
Predecessor GL1000, GL1100, GL1200, GL1500
Class Touring
Engine 1,832 cc
================================================================
1998 Honda Goldwing GL1500SE
Production 1987—2000
Assembly Marysville, Ohio
Engine 1,520 cc
================================================================
Honda Gold Wing GL1200
Production 1983—1987
Assembly Marysville, Ohio
Engine 1,182 cc
================================================================
1980 Honda Gold Wing GL1100
Assembly Japan '79-'80; Marysville, Ohio '80-'83
Engine 1,085 cc
================================================================
1975 Honda Gold Wing GL1000
Production 1974—1979
Assembly Japan
Engine 999 cc
================================================================

Η Honda Goldwing δείχνει οτι στην πορεία κατασκευής της κινείται ανοδικά σε cc. Ενα τέτοιο τροχοφόρο κινούμενο σε δύο τροχούς με βάρος 400+ κιλά και με δύο αναβάτες 580 τουλάχιστον κιλά.
Weight 799 lb (362 kg)
GL1800A [1] (dry)
858 lb (389 kg) (fuel tank empty)
898 lb (407 kg)[4] (wet)
σίγουρα θέλει αρκετα cc για να κινεί την υπέρβαρη μηχανή τουρισμού η οποία αναλογικά δεν ειναι στην κατηγορία των γρήγορων (σε επιτάχυνση) αλλα με μόλις 118hp και εναν εξακύλινδρο 12βάλβιδο κινήται ανετα και με τελική που αγγίζει τα 190χλμ.

Ειναι η Ιαπωνική εκδοχή τών Harley οι οποίες κινούνται σε ανάλογα επίπεδα.

Ολες αυτές οι μοτο βρίσκονται σε παρόμοια επίπεδα.
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: 1800 κυβικά γιατί?

Δημοσίευση από MacPap »

Δηλαδή Γιάννη όπως λέει και ο ultimo_ το κάναμε έτσι γιατί υπάρχουν κάποιοι που θέλουν να έχουν μηχανή τρακτέρ ανάμεσα στα πόδια τους.

Εντάξει δεν είναι κακό!!
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: 1800 κυβικά γιατί?

Δημοσίευση από Johnny »

MacPap έγραψε:Δηλαδή Γιάννη όπως λέει και ο ultimo_ το κάναμε έτσι γιατί υπάρχουν κάποιοι που θέλουν να έχουν μηχανή τρακτέρ ανάμεσα στα πόδια τους.

Εντάξει δεν είναι κακό!!


Κάποτε ειχα ενα Honda Superboldor 1100cc σε πληροφορώ και εαν εβγαζε ενα αλλο μοντέλο με 1200cc η 1300cc τοτε θα το επαιρνα. Η διαφορα σε θέμα ογκου δεν θα διέφερε, σιγουρα θα υπήρχε διαφορά τιμής αλλα θα το εκανα.
Αλλοι φίλοι που επαιζαν με πιο μικρού ογκου μοτο με πολύ λιγότερα cc ειχαν πιο πολλές επιδόσεις τ ό τ ε εποχή 1985 με 1989.
Τώρα με 650cc - 750cc εχεις απίστευτες επιδόσεις αλλα κάθεσαι ορθιος και η μοτο περνάει κάτω απο τα πόδια σου.
Ειναι πλέον μικροσκοπικές ολες οι street οπότε ολοι εμείς που γουστάρουμε ογκο καταλήγουμε σε αυτές που λές <<μηχανές τρακτέρ>> κάτω απο τα πόδια μας :lol: :lol: .




Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
athanatos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 17:36

Re: 1800 κυβικά γιατί?

Δημοσίευση από athanatos »

Την εποχή που λες Γιάννη, 1985-1989, είχε βγει το Yamaha FJ 1200. Πως σου ξέφυγε;
Σ’ όλους τους τόπους κι αν γυρνώ μόνον ετούτον αγαπώ !
Οδυσσέας Ελύτης
athanatos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 17:36

Re: 1800 κυβικά γιατί?

Δημοσίευση από athanatos »

1800 cc και 118 hp.
Με τίποτα……….



:astrakia :astrakia :astrakia
Σ’ όλους τους τόπους κι αν γυρνώ μόνον ετούτον αγαπώ !
Οδυσσέας Ελύτης
Απάντηση

Επιστροφή στο “Οδηγώ αλλά όχι τετράτροχο...”