Λάρισα. Λεωφόρος Καραμανλή. Πόσοι ακόμα βρε άχρηστοι?

Έχετε να κάνετε παράπονα προς τις αρχές? Εδώ είναι ο χώρος γι'αυτό...
Απάντηση
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Λάρισα. Λεωφόρος Καραμανλή. Πόσοι ακόμα βρε άχρηστοι?

Δημοσίευση από erling »

Το ποτήρι πλέον έχει ξεχειλίσει.

Κυριακή, 1 Μαΐου 2011
http://www.eleftheria.gr/index.asp?cat=7&aid=28429
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΧΩΡΙΖΕΙ ΤΗ ΛΑΡΙΣΑ: ΥΨΗΛΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΦΟΡΤΟΥ, ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΚΑΙ... ΑΦΗΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΗΣ!
Λεωφόρος Καραμανλή: Ένα απέραντο φρενοκομείο!


Οι σιδηροδρομικές γραμμές «κατηγορούνταν» πάντα ότι έτεμναν την πόλη, χωρίζοντας περιοχές και διακόπτοντας διασυνοικιακές λειτουργίες της. Δεν είναι όμως μόνο οι γραμμές. Αλλά και ένας δρόμος. Ο οποίος, αν και μετατράπηκε από εθνικός σε αστικός, εντούτοις χωρίζει αντί να ενώνει τη Λάρισα.

Το βιώνουν καθημερινά οι κάτοικοι της Τούμπας και του Αγίου Γεωργίου. Η λεωφόρος Κων. Καραμανλή είναι απροσπέλαστη για πεζούς, καθώς έχει γίνει ακόμη πιο επικίνδυνη, από την εποχή που αποτελούσε μεν τμήμα της εθνικής οδού, πλην όμως ήταν ένας περιφερειακός δρόμος της πόλης. Κι αυτό γιατί πλέον, δεν δέχεται μόνο τη διαμπερή κίνηση των οχημάτων που διέρχονται τη Λάρισα χρησιμοποιώντας την παλιά εθνική Λάρισας-Αθήνας, αλλά πολλαπλάσιο, καθημερινό και διαρκή φόρτο αυτοκινήτων κάθε μορφής, που τη χρησιμοποιούν ως ένα αστικό δρόμο!

Μάλιστα, διαψεύστηκαν όσοι πρόβλεπαν ότι η κίνηση θα μειωθεί στη συγκεκριμένη οδό μετά την κατασκευή της παράκαμψης στον άξονα της ΠΑΘΕ. Συνέβη ακριβώς το αντίθετο: Η κυκλοφοριακή κίνηση πολλαπλασιάστηκε, οι ταχύτητες ποικίλλουν, ενώ οι δραστηριότητες που έχουν αναπτυχθεί κατά μήκος του δρόμου έχουν δημιουργήσει έναν περιφερειακό πόλο λειτουργίας που βρίσκεται σε διαρκή κίνηση.

Από τη μια είναι ενθαρρυντικό το γεγονός ότι αποκεντρώθηκαν ορισμένες υπηρεσίες. Πολλές Τράπεζες για παράδειγμα έχουν ανοίξει εκεί υποκαταστήματα, διευκολύνοντας σημαντικά. Από κοντά και άλλες λειτουργίες και καταστήματα «ζωντανεύουν» το τμήμα αυτό της πόλης που κάποτε φιλοξενούσε μόνο συνεργεία αυτοκινήτων. Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμη και καφέ που λειτουργούν στην περιοχή, γνωρίζουν υψηλή κίνηση, με πελατεία καθόλη τη διάρκεια της ημέρας.

Αν όμως «λύθηκαν τα χέρια» για τους επαγγελματίες ή εκείνους που θέλουν απλά να πιουν τον καφέ τους χωρίς να ψάχνουν χώρο στάθμευσης στο κέντρο, δεν συμβαίνει το ίδιο για όσους ζουν στην περιοχή. Η διάσχιση, πεζή, της λεωφόρου Καραμανλή αποτελεί μια απόπειρα με υψηλό ρίσκο, αφού ακόμη και στις οριοθετημένες διαβάσεις, ελάχιστοι σέβονται ή λαμβάνουν υπόψη τους φωτεινούς σηματοδότες.

Η οδός είναι επικίνδυνη ακόμη και για οδηγούς δικύκλων ή και αυτοκινήτων καθώς επικρατεί συμπεριφορά πλήρους αναρχίας. Με τη συνήθεια της εθνικής οδού από τη μια και την πραγματικότητα της αστικής λεωφόρου από την άλλη, βασιλεύει η απόλυτη σύγχυση. Έτσι, οχήματα κινούνται με ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, ενώ άλλα με ρυθμό χελώνας αναζητώντας κάποια θέση στάθμευσης... Ακόμη χειρότερα και πολύ πιο επικίνδυνα είναι τα πράγματα με τους οδηγούς που εύκολα αποφασίζουν να περάσουν από τη μια στην άλλη πλευρά του δρόμου, από οποιοδήποτε σημείο και με οποιοδήποτε τρόπο. Κυριολεκτικά ο καθένας κάνει ό,τι θέλει...

ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ... ΑΚΙΝΗΣΙΑ

Για τη συγκεκριμένη οδό υπάρχει μελέτη και εγκεκριμένη σύμβαση διαμόρφωσής της από το 1985 ακόμη. Κι ενώ έχουν περάσει 25 χρόνια, ένας Θεός ξέρει ακόμη πόσα θα χρειαστούν για να μετατραπεί σε ένα δρόμο με στοιχειώδη ασφάλεια και τάξη. Η αρχική σύμβαση τροποποιήθηκε το 2000, για να γίνει νέα τροποποίηση το 2009 και να περιοριστεί η αρχική χάραξη (από τον κόμβο της Νίκαιας μέχρι εκείνο του Συκουρίου), στη σημερινή που περιλαμβάνει μόλις ένα τμήμα 800 μέτρων, από την οδό Διγενή, έως την οδό Βαρδουσίων (εκεί δηλαδή που αρχίζει η αερογέφυρα των σιδηροδρομικών γραμμών Βόλου). Ο λόγος βέβαια, οικονομικός. Ελαχιστοποιήθηκαν οι εκατέρωθεν απαλλοτριώσεις, τα έξοδα των μελετών ανέλαβε ο Δήμος, ενώ τα υδραυλικά προθυμοποιείται να αναλάβει η ΔΕΥΑΛ, τελικά το αρχικό κόστος μειώθηκε στα 4 εκ. ευρώ. Παρά ταύτα, το έργο δεν εντάχθηκε στο Γ΄ ΚΠΣ, ενώ κρίθηκε ως μη επιλέξιμο στο ΕΣΠΑ, καθώς θεωρείται έργο οδοποιϊας και όχι συγκοινωνιακό (σ.σ.: αν βέβαια αφορούσε κάποια συνοικία της Αθήνας...)

- Τι θα γινόταν με τα χρήματα αυτά;

- Ό,τι ακριβώς και στην οδό Βόλου, μας εξηγούν από τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου. Δηλαδή, λεωφόρος με δύο ρεύματα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, κεντρική νησίδα και παράδρομοι με παράπλευρες νησίδες, καθώς και τρεις ισόπεδοι κόμβοι-διαβάσεις, στις διασταυρώσεις Διγενή, Δούκα και Βαρδουσίων. Φυσικά και οι σχετικές διαμορφώσεις με πράσινο, φωτισμό κ.ο.κ.

Καθώς όμως το έργο δεν θεωρήθηκε επιλέξιμο, οι όποιες ελπίδες έχουν αφεθεί σε κάποιο τομεακό πρόγραμμα του υπ. Υποδομών. Κάτι που απαιτεί πολιτική πίεση.

Στο μεταξύ, το κόστος συνεχώς αυξάνεται. Μόνο η άσφαλτος για τα 800 αυτά μέτρα έχει ακριβύνει κατά 60.000 ευρώ, λόγω των τιμών του πετρελαίου. Οπότε, όπως θα έλεγε και ο άλλος Καραμανλής... άστο γι’ αργότερα.

Αλλά έως πότε; Πόσα χρόνια πρέπει να περάσουν ακόμη;

Δ. Χατζ.

Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2011
http://www.eleftheria.gr/index.asp?cat=5&aid=30854
Τρεις νεκροί στην άσφαλτο!

Τρεις νεκρούς από τρία διαφορετικά τροχαία θρηνούν οικογένειες σε Λάρισα και Αγιά σε ένα αιματηρό ξέσπασμα του φετινού Ιουλίου.

- Το τρίτο αιματηρό τροχαίο με θύμα της ασφάλτου τον 41χρονο Αθανάσιο Σαλταγιάννη συνέβη χθες ένα τέταρτο πριν τις τέσσερις στην παλιά εθνική οδό Λάρισας- Αθήνας, στο ύψος της διασταύρωσης με την οδό Φλωρίνης. Το δίκυκλο που οδηγούσε ο 41χρονος υπάλληλος της εξωτερικής φρουράς των φυλακών Λάρισας και πατέρας δύο παιδιών, συγκρούστηκε με ΙΧΕ που οδηγούσε 21χρονη, με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ο Αθαν. Σαλταγιάννης.

Ο συγκεκριμένος δρόμος, αν και από χρόνια «δρομολογείται» να μετατραπεί σε αστική οδό με πεζοδρόμια, διαβάσεις, κόμβους και φανάρια, παραμένει ως έχει, «λαιμητόμος» με άναρχη κυκλοφορία οχημάτων, που μπαινοβγαίνουν από παντού. Παρά τις εξαγγελίες κατά καιρούς και τη μετονομασία του δρόμου σε λεωφόρο Κ. Καραμανλή, παραμένει «ξέφραγος».

Συνεχίζεται...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος erling την 17 Οκτ 2011, 16:08, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.


Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Πόσοι ακόμα βρε άχρηστοι?

Δημοσίευση από erling »

Παρασκευή, 29 Ιουλίου 2011
http://www.eleftheria.gr/index.asp?cat=7&aid=30898
ΕΡΙΖΟΥΝ ΔΗΜΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΩΦΟΡΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ
Βαρύ το τίμημα μέχρι να βρεθούν κονδύλια...
Έντονος παραμένει ο προβληματισμός της τοπικής κοινωνίας και κυρίαρχα των κατοίκων της Τούμπας και της Χαραυγής στη Λάρισα, για τις παρεμβάσεις που απαιτούνται να γίνουν στη λεωφόρο Καραμανλή, ώστε αυτή η αστική οδός (πρώην εθνική) να πάψει να είναι επικίνδυνη για πεζούς και οδηγούς.

Η «ανθρωποθυσία» που συνεχίζεται στη λεωφόρο Καραμανλή απασχόλησε και χθες την τοπική επικαιρότητα, με ένα και μόνο ερώτημα: «Πότε επιτέλους θα γίνουν οι αναγκαίες παρεμβάσεις για να ελαχιστοποιηθούν οι κίνδυνοι πρόκλησης τροχαίου δυστυχήματος». Η οδός είναι επικίνδυνη ακόμη και για οδηγούς δικύκλων ή και αυτοκινήτων καθώς επικρατεί συμπεριφορά πλήρους αναρχίας. Με τη συνήθεια της εθνικής οδού από τη μια και την πραγματικότητα της αστικής λεωφόρου από την άλλη, βασιλεύει η απόλυτη σύγχυση. Έτσι, οχήματα κινούνται με ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, ενώ άλλα με ρυθμό χελώνας αναζητώντας κάποια θέση στάθμευσης... Ακόμη χειρότερα και πολύ πιο επικίνδυνα είναι τα πράγματα με τους οδηγούς που εύκολα αποφασίζουν να περάσουν από τη μια στην άλλη πλευρά του δρόμου, από οποιοδήποτε σημείο και με οποιοδήποτε τρόπο. Κυριολεκτικά ο καθένας κάνει ό,τι θέλει...

Απαντώντας στην κριτική που δέχτηκε η δημοτική αρχή Λάρισας πέταξε το «μπαλάκι» στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, η οποία, με τη σειρά της, υποστηρίζει πως ο άξονας των οδικών προσβάσεων, απ’ όπου μπορεί να χρηματοδοτηθεί το έργο, μέσω ΕΣΠΑ είναι υπερκαλυμμένος κατά 157% και υπάρχει μια δυσκολία στο να βρεθούν άμεσα οι πόροι. «Γι’ αυτό τον λόγο και οι συνεχείς, τελευταία, συσκέψεις του κ. Αγοραστού με τους δημάρχους της Θεσσαλίας» σχολίασαν συνεργάτες του περιφερειάρχη.

Η δημοτική αρχή Λάρισας υποστηρίζει πως «το συγκεκριμένο έργο παρακολουθείται στενά από την ίδια, γι’ αυτό και οι συνεχείς αλλαγές επί της αρχικής μελέτης, ώστε επιτέλους να ξεπεραστούν τα εμπόδια και να βρεθεί τρόπος ένταξης του έργου στο πρόγραμμα». Όσον αφορά στο αίτημα κατοίκων της περιοχής να προχωρήσει σε κάποιες μικροπαρεμβάσεις, μέχρις ότου βρεθεί τρόπος χρηματοδότησης του έργου, συνεργάτες του δημάρχου τονίζουν πως «αυτό δεν μπορεί να γίνει, δεν είναι νόμιμο».

Υπενθυμίζεται πως για τη συγκεκριμένη οδό υπάρχει μελέτη και εγκριμένη σύμβαση διαμόρφωσής της από το 1985 ακόμη. Κι ενώ έχουν περάσει 25 χρόνια, ένας Θεός ξέρει ακόμη πόσα θα χρειαστούν για να μετατραπεί σε ένα δρόμο με στοιχειώδη ασφάλεια και τάξη. Η αρχική σύμβαση τροποποιήθηκε το 2000, για να γίνει νέα τροποποίηση το 2009 και να περιοριστεί η αρχική χάραξη (από τον κόμβο της Νικαίας, μέχρις εκείνον του Συκουρίου), στη σημερινή που περιλαμβάνει μόλις ένα τμήμα 800 μέτρων, από την οδό Διγενή, έως την οδό Βαρδουσίων (εκεί δηλαδή που αρχίζει η αερογέφυρα των σιδηροδρομικών γραμμών Βόλου). Ο λόγος βέβαια, οικονομικός. Ελαχιστοποιήθηκαν οι εκατέρωθεν απαλλοτριώσεις, τα έξοδα των μελετών ανέλαβε ο Δήμος, ενώ τα υδραυλικά προθυμοποιείται να αναλάβει η ΔΕΥΑΛ, τελικά το αρχικό κόστος μειώθηκε στα 4 εκ. ευρώ. Παρά ταύτα, το έργο δεν εντάχθηκε στο Γ’ ΚΠΣ, ενώ κρίθηκε ως μη επιλέξιμο στο ΕΣΠΑ, καθώς θεωρείται έργο οδοποιίας και όχι συγκοινωνιακό.

Να σημειωθεί τέλος ότι στην περιοχή της Τούμπας και της Χαραυγής, αποτελεί κοινό μυστικό πως δεν επιθυμούν όλοι την επιτάχυνση των διαδικασιών, για την εκτέλεση όλων αυτών των έργων, που θα μετέτρεπαν σε πιο ασφαλή τη λεωφόρο Καραμανλή.

Σύμφωνα με κατοίκους της περιοχής «πιθανότατα οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, δεν επιθυμούν την τοποθέτηση νησίδας, που δεν θα επέτρεπε στον οδηγό να στρίψει, όπου τον βολεύει». Μας θύμισαν μάλιστα προ τριετίας, κινητοποιήσεις επαγγελματιών, στο κομμάτι μετά το στρατόπεδο του 303 ΠΕΒ προς Αθήνα, όταν η 3η ΔΕΚΕ επιχείρησε να τοποθετήσει κορίνες στον δρόμο για να μην υπάρχει η άναρχη αυτή οδηγική συμπεριφορά.

Το ερώτημα είναι αν οι τοπικές αρχές προτάσσουν την αξία της ανθρώπινης ζωής από το πρόσκαιρο κέρδος κάποιων επιχειρήσεων.

Γ. Ρούστας

Παρασκευή, 2 Σεπτεμβρίου 2011
http://www.eleftheria.gr/index.asp?cat=19&aid=31880
Τα τροχαία ατυχήματα
Στο φύλλο της «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ» της 14/8/11 αναφέρθηκαν στατιστικά στοιχεία σχετικά με την αύξηση των τροχαίων στην περιοχή μας αλλά και στον λοιπό θεσσαλικό χώρο, σε αντίθεση με την υπόλοιπη Ελλάδα, όπως δόθηκαν από την αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου...

Γιατί όμως προέκυψε κάτι τέτοιο;

Η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι η παραπάνω αναντιστοιχία εμφανίζεται συγκυριακή και συμπτωματική, καθόσον η οδηγική ικανότητα και κυκλοφοριακή αγωγή των Ελλήνων οδηγών είναι ίδια σε όλο τον ελλαδικό χώρο, όπως επίσης και η κακή κατάσταση του δευτερεύοντος οδικού δικτύου . Το σίγουρο είναι ότι η πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων έχει να κάνει με την παντελή έλλειψη κυκλοφοριακής αγωγής, που σχετίζεται με τον ανθρώπινο παράγοντα ο οποίος ευθύνεται κύρια στην τέλεση τροχαίου ατυχήματος και συγκεκριμένα για την υπερβολική ταχύτητα, την ανεξέλεγκτη είσοδο στο αντίθετο ρεύμα πορείας, την οδήγηση υπό την επήρεια οινοπνεύματος ή και ναρκωτικών ουσιών, ως και την παραβίαση των σηματοδοτών και των ρυθμιστικών πινακίδων κυκλοφορίας του Κ.Ο.Κ. Έχει να κάνει επίσης με την κακή κατάσταση του οδοστρώματος, την κακή οριζόντια και κάθετη σήμανση, την συνεχή αύξηση οχημάτων και δικύκλων, την επιεική -ενίοτε- μεταχείριση των παραβατών και την αριθμητική ανεπάρκεια του προσωπικού τροχονομικής αστυνόμευσης.

Στην περιοχή μας το επαρχιακό οδικό δίκτυο «είναι απλωμένο» και ως εκ τούτου οι πιθανότητες να επισυμβούν αυξημένα τροχαία ατυχήματα,-ιδίως τους θερινούς μήνες-, είναι αυξημένες, συνεπικουρούντος προς τούτο και του μεγάλου αριθμού των κινουμένων αγροτικών οχημάτων και μηχανημάτων, τον αυξημένο κυκλοφοριακό φόρτο π.χ. [ Π.Ε.Ο. Λάρισας-Βόλου] . Η αύξηση βέβαια των τροχαίων συγκρούσεων συναρτάται με την απαράδεκτη οδήγηση πολλών οδηγών, οι οποίοι ανά πάσα στιγμή είναι «εν δυνάμει» υπαίτιοι τέλεσης ατυχήματος, την ελλειπή αστυνόμευση -σε σχέση με το εθνικό δίκτυο-αυτοκινητόδρομο- αλλά ακόμη και με τους «καλοκαιρινούς οδηγούς». Την αύξηση ακόμη στην περιοχή μας ευθύνεται και ο «στοιχειωμένος» ημιτελής οδικός άξονας Λάρισας-Τρικάλων που αποτελεί «λαιμητόμο»για τους χρήστες αυτής της Ε.Ο.

Στα παραπάνω αίτια θα πρέπει να προστεθούν και οι περιφερειακοί οδοί της πόλης, στους οποίους, κύρια κατά τις νυχτερινές ώρες συμβαίνουν συχνά ατυχήματα, όπως συγκρούσεις, προσκρούσεις, εκτροπές, παρασύρσεις πεζών, οφειλόμενες στην υπερβολική ταχύτητα, την αμέλεια και την κίνηση υπό την επήρεια οινοπνεύματος και ναρκωτικών ουσιών από μερίδα οδηγών.

Στις εν λόγω οδούς κυρίαρχα συγκαταλέγεται η λεωφόρος Καραμανλή, λόγω της αυξημένης κίνησης τροχοφόρων, της εισόδου στο αντίθετο ρεύμα πορείας, της υπερβολικής ταχύτητας και αντικανονικής επί τόπου στροφής των οχημάτων που εξέρχονται από τα πολλά σημεία στάθμευσης εκατέρωθεν της λεωφόρου.

Για τη συγκεκριμμένη οδό, -επειδή πράγματι το πρόβλημα είναι σοβαρό-, θα πρότεινα δύο απλές παρεμβάσεις με πολύ χαμηλό οικονομικό κόστος, οι οποίες εκτιμώ ότι θα συμβάλλουν στη μείωση των τροχαίων.

Α]. Τοποθέτηση σιδηρών κηγκλιδωμάτων-χαμηλού ύψους-, σε επιλεγμένα σημεία στάθμευσης των οχημάτων ένθεν και ένθεν της οδού, από το ύψος της δ/σης Αεροδρομίου, έως την δ/ση της 303 Π.Ε.Β., προκειμένου να μειωθούν τα σημεία ανεξέλεγκτης εξόδου των οχημάτων σε αντίθετη κατεύθυνση, με την ταυτόχρονη τοποθέτηση σχετικών πινακίδων Κ.Ο.Κ. για την αποφυγή πλαγιομετωπικών συγκρούσεων.

Β]. Τοποθέτηση κορυνών κατά μήκος του παραπάνω άξονα της οδού, για να αποτρέπεται η είσοδος στο αντίθετο ρεύμα πορείας με συνέπεια τη πρόκληση μετωπικών συγκρούσεων

Γ]. Ενισχυμένη τροχονομική αστυνόμευση.

Το γεγονός ότι είμαστε η τελευταία χώρα της Ε.Ε. σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής και πρώτοι στα τροχαία ατυχήματα ας μας βάλει σε σκέψεις....

Συνεχίζεται....
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Πόσοι ακόμα βρε άχρηστοι?

Δημοσίευση από erling »

Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου 2011
http://www.eleftheria.gr/index.asp?cat=7&aid=32240
ΚAΙ ΑΛΛΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΕΛΑΦΡΥ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ
«Βροχή» τα τροχαία στην οδό Κ. Καραμανλή

Κι άλλο τροχαίο, ευτυχώς με ελαφρύ τραυματισμό μοτοσικλετιστή, χθες το πρωί στη λεωφόρο- «λαιμητόμο», όπως εξελίσσεται, Κων. Καραμανλή της Λάρισας. Γύρω στις 11 το πρωί στην παλαιά εθνική οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης, στο ύψος που βρίσκεται το κτίριο του ΣΘΕΒ και τράπεζα, αυτοκίνητο συγκρούστηκε με μοτοσικλέτα. Σύμφωνα με μαρτυρίες, η μοτοσικλέτα κατευθυνόταν προς Θεσσαλονίκη και συγκρούστηκε με το αυτοκίνητο που μπήκε κάθετα στο οδόστρωμα. Ο αναβάτης του δικύκλου φορούσε κράνος.

Ο δρόμος, στα «χαρτιά» είναι αστική οδός, αλλά παραμένει όπως ακριβώς ήταν χρόνια πριν, ως «εθνική οδός» προς Αθήνα. Ουδέν έργο διαμόρφωσης προχώρησε, αλλά προχώρησε η κατοίκιση της περιοχής και από τις δύο πλευρές του δρόμου. Η κυκλοφορία πύκνωσε και από όλες τις καθέτους μπαινοβγαίνουν αυτοκίνητα στη λεωφόρο. Φανάρια δεν υπάρχουν, διασταυρώσεις, στηθαία και τα συναφή και γενικά η οδός είναι «μπάστε σκύλοι αλέστε...». Γι’ αυτό και κάθε τρεις και λίγο συμβαίνουν τροχαία και μάλιστα κάποια φέτος το καλοκαίρι ήταν ιδιαίτερα σοβαρά και χάθηκαν ζωές. Μέχρι να βρεθούν χρήματα και να γίνουν τα περίφημα «έργα», μια- δυο διασταυρώσεις με φανάρια, θα βοηθούσαν τα μέγιστα, ώστε να γίνεται με ασφάλεια η πρόσβαση στο δρόμο. Αλλιώς...

Ε. Ρ.

Κυριακή, 25 Σεπτεμβρίου 2011
http://www.eleftheria.gr/index.asp?cat=7&aid=32596
ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΕΖΟΙ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ - ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΕΣ
Τα σοβαρά τροχαία... μπήκαν μέσα στην πόλη!

Όταν έγινε η πρώτη σκέψη για ρεπορτάζ με τους επικίνδυνους, για τους μαθητές κυρίως, δρόμους της Λάρισας είχαν προηγηθεί η έναρξη του σχολικού έτους και το πολύ σοβαρό τροχαίο με τη 14χρονη μαθήτρια στην οδό Λαγού. Στην πορεία, ένας ακόμα πεζός, ηλικίας 73 χρόνων έχασε τη ζωή του, πάλι σε πολυσύχναστο δρόμο, στη διασταύρωση Καρδίτσης και Γ. Παπανδρέου. Ζαλάδα! Aπό πού να φυλαχθεί κανείς;

Παλιά, τα σοβαρά τροχαία γίνονταν έξω από την πόλη. Πλέον ήρθαν μέσα στη Λάρισα και με αυξανόμενη συχνότητα. Τι να συμβαίνει; Είναι συγκυρία ή κάτι αλλάζει στο κυκλοφοριακό σκηνικό και γίνεται αντιληπτό με τόσο οδυνηρό τρόπο; Στην αρχή της σχολικής χρονιάς, όπως κάθε φορά και με αυξημένη συχνότητα, υπήρξε «βομβαρδισμός» από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη για την οδική ασφάλεια, σε μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς και σε όλους. Το πρώτο «σοκ» ήρθε με το τροχαίο με τη μαθήτρια στη Λαγού. Δεν είχε ξανασυμβεί παρόμοιο εδώ και χρόνια. Μετά από 2- 3 μέρες και άλλο τροχαίο με πεζό, θανατηφόρο, στην οδό Καρδίτσης.

Σε πρώτο πλάνο λοιπόν η μετακίνηση μαθητών και γενικά πεζών στις οδικές αρτηρίες με μεγάλη κίνηση, αλλά και γενικά τα τροχαία εντός του αστικού ιστού. Μια πρόχειρη εικόνα, με βάση και την εμπειρία αστυνομικών της τροχαίας, για τα επικίνδυνα σημεία των περασμάτων των μαθητών, πρώτο μακράν η λεωφόρος Καραμανλή, στο ύψος της Τούμπας και γενικά το κομμάτι από τη διασταύρωση του 303 ΠΕΒ μέχρι την αερογέφυρα προς τη διασταύρωση Βόλου. Πολλά τα θανατηφόρα τροχαία και με τραυματισμούς, σε ένα δρόμο με πολλές καθέτους και εισόδους- εξόδους οχημάτων και πηγαινέλα πεζών, βασικά μαθητών. Ευθεία, με φανάρια μόνο σε ένα σημείο και με σβησμένη τη διαγράμμιση στο μέσον, στα περισσότερα σημεία.

Ανάλογα προβλήματα και συχνά τροχαία και στη Σωκράτους, όπου εκεί υπάρχει οφθαλμοφανές πρόβλημα με διπλή (!) διαγράμμιση. Ποια είναι η σωστή; Πάντως κι εκεί τα τροχαία είναι συχνά, έστω και ελαφρά. Χρόνια η κατάσταση και στη Φαρσάλων, με συχνά τροχαία, διαχρονικά, σε όλο το μήκος από τη διασταύρωση Βερόπουλου μέχρι την υπόγεια διάβαση.

Παντού, σε όλους τους παραπάνω δρόμους, περνούν μαθητές και πεζοί. Και η μείωση των κινδύνων είναι το ζητούμενο. Μήπως θα έπρεπε να γίνει και μια συνάντηση δήμου, τροχαίας, επιτροπής κυκλοφοριακού, ένωσης γονέων κ.λπ. και να συζητηθούν όλα αυτά και να δρομολογηθούν λύσεις;

Ε. ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΣ

Συνεχίζεται....
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Πόσοι ακόμα βρε άχρηστοι?

Δημοσίευση από erling »

Σάββατο, 15 Οκτωβρίου 2011
http://www.eleftheria.gr/index.asp?cat=7&aid=33256
ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΔΙΑΜΕΛΙΣΤΗΚΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΣΥΡΣΗ ΑΠΟ ΤΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ...
Κι άλλος «μάρτυρας» στην εθνική - καρμανιόλα!

Σε σύγχρονη λαιμητόμο εξελίσσεται το τμήμα της παλιάς Εθνικής οδού Κ. Καραμανλή, που διέρχεται πλέον μέσα από τον ιστό της πόλης. Νωρίς χθες το βράδυ, ένας ακόμα άνθρωπος - «μάρτυρας» έχασε τη ζωή με τραγικό τρόπο, προσπαθώντας να διασχίσει κάθετα το δρόμο, αλλά δεν τα κατάφερε, καθώς παρασύρθηκε διαδοχικά από δύο, πιθανώς και από τρία οχήματα!

Τα ακριβή στοιχεία της ταυτότητας του νεκρού, μέχρις αργά χθες το βράδυ, δεν είχαν γίνει γνωστά, ενώ πληροφορίες έκαναν λόγο για άνδρα ηλικίας 25 – 30 ετών, που, σύμφωνα τις ίδιες πηγές, δεν αποκλείεται να είναι αλλοδαπός. Να σημειωθεί πάντως ότι η αναγνώριση της σορού είναι πάρα πολύ δύσκολη, λόγω των πολλαπλών κακώσεων.

Την ώρα του δυστυχήματος, που έγινε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες γύρω στις 8.30 το βράδυ, έβρεχε, είχε πέσει το πρώτο σκοτάδι και η κίνηση ήταν ιδιαιτέρως αυξημένη, με έντονη την παρουσία φορτηγών.

Υπενθυμίζεται ότι στην παλιά εθνική οδό και ειδικότερα στο συγκεκριμένο σημείο, το τελευταίο διάστημα έχουν σημειωθεί πάρα πολλά τροχαία, μεταξύ των οποίων και θανατηφόρα.

Είναι πλέον επιτακτικό να δρομολογηθούν μέτρα και παρεμβάσεις, ώστε να αποφευχθούν και άλλες τραγωδίες. Η ανάπτυξη της πόλης, και των περιοχών ανατολικά της παλιάς εθνικής επιτάσσει την άμεση λήψη μέτρων απ’ όλους τους συναρμόδιους (Κράτος, Περιφέρεια, Δήμος), ασχέτως των «τυπικών» αρμοδιοτήτων, που έχει ο κάθε φορέας.

Να υπενθυμίσουμε ότι εδώ και χρόνια έχει εκπονηθεί σχετική μελέτη για την «αστικοποίηση» της παλιάς εθνικής (κατασκευή ακόμα και ανισόπεδων κόμβων, νησίδων, διαβάσεων κ.ά.) Κάποια έργα και δράσεις που προβλέπονται στη συγκεκριμένη μελέτη, μάλιστα, έχουν εξαγγελθεί δύο- τρεις φορές στο πρόσφατο παρελθόν.

Οι ανθρώπινες ζωές, ωστόσο, εξακολουθούν να χάνονται τόσο άδικα και ουδείς (δείχνει να) συγκινείται...

Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2011
http://www.eleftheria.gr/index.asp?cat=5&aid=33299
ΕΝΑΣ 32ΧΡΟΝΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΟΣ ΕΧΑΣΕ ΤΑ ΧΑΡΑΜΑΤΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΣΤΟ 4ο ΧΛΜ. ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ - ΑΘΗΝΑΣ
Κι άλλος νεκρός στο «σφαγείο» της οδού Καραμανλή
* Παγίδα θανάτου η νησίδα, ειδικά όταν απουσιάζει ο φωτισμός, όπως χθες...


Ακόμη μια χαμένη ζωή στον ίδιο δρόμο!

Η λεωφόρος Κ. Καραμανλή μετατρέπεται σε πραγματικό «σφαγείο», με τον Μολώχ της ασφάλτου να στήνει καθημερινά ενέδρες στα θύματά του. Προχθές ήταν ο 24χρονος Δημήτρης Μπακούρας. Χθες ένας 32χρονος, ο Λάμπρος Δημ. Τζαμπύρας, επίσης Λαρισαίος, ήρθε να προστεθεί στον μακρύ κατάλογο των θανατηφόρων δυστυχημάτων, στον πλέον αιματοβαμμένο δρόμο της Λάρισας. Τον πιο επικίνδυνο και πολύνεκρο, ακόμη και από την εποχή που αποτελούσε τμήμα της εθνικής οδού και όχι τώρα που είναι ημιαστικός δρόμος.

Για τον Λάμπρο το χθεσινό πρωινό ξεκίνημα για το μεροκάματο αποδείχθηκε πορεία προς το θάνατο. Υπάλληλος των διοδίων, έφυγε γύρω στις 5.30 το πρωί για τη δουλειά του, το σταθμό Μοσχοχωρίου, όπου εργαζόταν εδώ και δύο χρόνια.

Δεν έμελλε όμως να φτάσει. Μόλις στο 4ο χιλιόμετρο του δρόμου προς Αθήνα, άγνωστο για ποιο λόγο έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του, το οποίο καρφώθηκε με σφοδρότητα σε τσιμεντένια κολώνα φωτισμού της ΔΕΗ. Το ασημί «πεζό» συνεθλίβη από τη σύγκρουση, ο Λάμπρος εκσφενδονίστηκε από το κάθισμά του, το σώμα του πέρασε από το παρμπρίζ και χτύπησε στην κολώνα: το νήμα της ζωής κόπηκε ακαριαία.

ΝΗΣΙΔΑ - ΠΑΓΙΔΑ

Η ώρα ήταν γύρω στις 5.40 το πρωί κι εκείνο που ίσως έχει σημασία είναι ότι στο συγκεκριμένο σημείο δύο παράγοντες συνθέτουν μια επικίνδυνη παγίδα για κάθε οδηγό: είναι η ύπαρξη διαχωριστικής νησίδας, υποτίθεται... ασφαλείας. Όχι όμως έτσι όπως έχει κατασκευαστεί και προπάντων όταν λείπει ο φωτισμός, όπως συνέβαινε χθες. Τότε η νησίδα μετατρέπεται σε παγίδα θανάτου. Βρίσκεται ακριβώς στη μέση του οδοστρώματος, απουσιάζει οποιαδήποτε προειδοποιητική σήμανση, κάθε ανυποψίαστος οδηγός με μειωμένη ορατότητα, είτε λόγω απουσίας φωτισμού, είτε επειδή θαμπώνεται από τα φώτα αντιθέτως κινούμενου οχήματος, οδηγείται κατευθείαν σ’ αυτή.

Να μιλήσουμε για ευθύνες; Μάλλον γινόμαστε κοινότοποι.

Από την άλλη, όμως, ήταν ένας δρόμος που ο νεαρός έκανε τακτικά…

Πάντως, μέχρι τώρα δεν έχουν διακριβωθεί οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το δυστύχημα.

Λίγα χιλιόμετρα από το σημείο εκείνο, μια δραματική μέρα άφατου πόνου ξημέρωνε για την οικογένεια του Λάμπρου. Το σπίτι του στη Νεράιδα ξυπνούσε για να βρεθεί μέσα σε βαρύ πένθος. Το ίδιο σπίτι όπου πριν μερικές εβδομάδες γιόρταζε το γάμο της αδελφής του.

Φίλοι και συγγενείς αποσβολωμένοι πληροφορούνταν το κακό νέο και άρχισαν να καταφτάνουν, προσπαθώντας να δώσουν κουράγιο στους γονείς του αδικοχαμένου.

Μερικοί έσπευδαν ως το σημείο του δυστυχήματος, να αποθέσουν λίγα λουλούδια, ν’ ανάψουν ένα κεράκι για το παιδί που χάθηκε. Ταυτόχρονα είχαν να αντιμετωπίσουν και τον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα που δεν επιτρέπει εργασία τα Σαββατοκύριακα για τους ιατροδικαστές. Κι έτσι αποδύθηκαν σε μια αγωνιώδη, αλλά μάταια, προσπάθεια να πάρουν τη σορό από το νεκροτομείο στο σπίτι, να την κλάψουν οι δικοί του άνθρωποι.

Η κηδεία του Λάμπρου θα γίνει σήμερα στις 3 μ.μ., στην Παναγία Κριτσιλάρι των Μύρων, απ’ όπου καταγόταν.






Για πόσο καιρό θα συνεχίζεται ??????
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6648
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Λάρισα. Λεωφόρος Καραμανλή. Πόσοι ακόμα βρε άχρηστοι?

Δημοσίευση από MacPap »

1ον¨Αυτός ο δρόμος είναι ευθύνη του Δήμου? Αν ΝΑΙ τον έχετε ψηφίσει συνεχόμενα από το 1998....

2ον "ο Λάμπρος εκσφενδονίστηκε από το κάθισμά του, το σώμα του πέρασε από το παρμπρίζ και χτύπησε στην κολώνα" Αρα δεν φόραγε ζώνη διότι και αυτός πίστευε πως στην πόλη δεν χρειάζεται η ζώνη....
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Λάρισα. Λεωφόρος Καραμανλή. Πόσοι ακόμα βρε άχρηστοι?

Δημοσίευση από erling »

Φίλε μου το ξέρεις ότι συμφωνούμε σε αυτό.
Δεν ξέρω αν θυμάσαι, ένα φωτορεπορτάζ που είχα κάνει στο bloka, πολύ παλιά, για τον ίδιο δρόμο.
Υπάρχουν παιδιά που πρέπει να πάνε σχολείο και να περάσουν απέναντι. Δημοτικό και νήπια ακόμα.
Παιδικός σταθμός με πόρτα επάνω στον δρόμο.
Μιλάμε για έναν καθημερινό πανικό. Τράπεζες, super market, μάντρες γενικά επιχειρήσεις.

Όσο για τον δρόμο και τίνος ευθύνη είναι. Είναι ένα μεγάλο θέμα.
Ανήκει στο ΥΠΕΚΑ το οποίο ΥΠΕΚΑ τσινάει εδώ και χρόνια.
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Λάρισα. Λεωφόρος Καραμανλή. Πόσοι ακόμα βρε άχρηστοι?

Δημοσίευση από erling »

Τρίτη, 18 Οκτωβρίου 2011
http://www.eleftheria.gr/index.asp?cat=5&aid=33330
ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΛΥΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
«Μπαλάκι» η αιματοβαμμένη λεωφόρος
Δήμος: Θα πιέσουμε την Περιφέρεια να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ…

Μέσα σε κλίμα οδύνης και παρουσία πλήθους κόσμου κηδεύτηκε χθες το μεσημέρι στα Μύρα ο 32χρονος Λάμπρος Τζαμπύρας, το τελευταίο θύμα της ασφάλτου στην πολύνεκρη λεωφόρο Κ. Καραμανλή.

Ο άτυχος νεαρός έχασε τη ζωή του τα χαράματα της Κυριακής, όταν πηγαίνοντας στη δουλειά του, στα διόδια Μοσχοχωρίου, στο 4ο χλμ. του δρόμου προς Αθήνα το αυτοκίνητο που οδηγούσε, έπεσε πάνω στη διαχωριστική νησίδα, που βρίσκεται στο συγκεκριμένο σημείο, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί θανάσιμα.

Στο τελευταίο αντίο ένα μεγάλο «γιατί» κυριαρχούσε στη βουβή ατμόσφαιρα, από τους τραγικούς γονείς, την αδελφή του, φίλους και συναδέλφους, οι οποίοι δεν μπορούσαν να πιστέψουν τον άδικο τρόπο που έφυγε από κοντά τους ο αγαπημένος τους Λάμπρος.

«Μια καλύτερη σήμανση, ένας καλύτερος φωτισμός στο σημείο, όπου ξεκινά η νησίδα και από τις δύο πλευρές θα μπορούσε να αποτρέψει το μοιραίο» μονολογούσαν φίλοι του άτυχου νεαρού, ενώ κάποιοι συγγενείς του, δηλώνουν αποφασισμένοι «να ελέγξουν εξονυχιστικά την περίπτωση, ο δρόμος να κρύβει παγίδες για τα διερχόμενα οχήματα».

Επίσης συμπολίτες έσπευσαν να μας υπενθυμίσουν ότι πριν από χρόνια η προσπάθεια της ΔΕΣΕ να τοποθετήσει διαχωριστική νησίδα με μπάρες, αμέσως μετά το 303 ΠΕΒ, στο ρεύμα προς Αθήνα έπεσε στο κενό, λόγω της έντονης αντίδρασης κατοίκων και επιχειρηματιών της περιοχής, οι οποίοι δήλωναν «αποκλεισμένοι» και δεν δέχονταν την άποψη της υπηρεσίας, που επικαλούνταν «θέματα ασφάλειας».

Η πίεσή τους τότε έφερε αποτελέσματα και οι μπάρες ξηλώθηκαν.

ΛΥΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ

Το νέο τροχαίο δυστύχημα στη λεωφόρο Καραμανλή αποτέλεσε βασικό θέμα συζήτησης σε ολόκληρη την πόλη, επισκιάζοντας ακόμη και την πολυσυζητημένη οικονομική κρίση. Παλλαϊκό και επιτακτικό πλέον το αίτημα της άμεσης αντίδρασης των τοπικών φορέων (Δήμος- Περιφέρεια-Υπουργείο Υποδομών), ώστε να βρεθούν τα χρήματα και να κατασκευαστούν όλα όσα προβλέπει η σχετική μελέτη, κάνοντας ασφαλή -για πεζούς και οδηγούς- την αιματοβαμμένη λεωφόρο.

Πολλοί είναι αυτοί που κάνουν λόγο ακόμη και για παρέμβαση της Δικαιοσύνης, ενώ ζητούν «περισσότερο έντονη παρουσία της Τροχαίας και σε μόνιμη βάση και όχι μόλις ξεχαστεί το νέο τροχαίο να ατονήσουν οι έλεγχοι».

Όσον αφορά στην περίφημη μελέτη Γεωργίου, για τη συγκεκριμένη οδό υπάρχει εγκεκριμένη σύμβαση διαμόρφωσής της από το 1985 ακόμη. Κι ενώ έχουν περάσει 25 χρόνια, ένας Θεός ξέρει ακόμη πόσα θα χρειαστούν για να μετατραπεί σε ένα δρόμο με στοιχειώδη ασφάλεια και τάξη. Η αρχική σύμβαση τροποποιήθηκε το 2000, για να γίνει νέα τροποποίηση το 2009 και να περιοριστεί η αρχική χάραξη (από τον κόμβο της Νίκαιας μέχρι εκείνο του Συκουρίου), στη σημερινή που περιλαμβάνει μόλις ένα τμήμα 800 μέτρων, από την οδό Διγενή, έως την οδό Βαρδουσίων (εκεί δηλαδή που αρχίζει η αερογέφυρα των σιδηροδρομικών γραμμών Βόλου). Ο λόγος βέβαια, οικονομικός. Ελαχιστοποιήθηκαν οι εκατέρωθεν απαλλοτριώσεις, τα έξοδα των μελετών ανέλαβε ο Δήμος, ενώ τα υδραυλικά προθυμοποιείται να αναλάβει η ΔΕΥΑΛ, τελικά το αρχικό κόστος μειώθηκε στα 4 εκ. ευρώ. Παρά ταύτα, το έργο δεν εντάχθηκε στο Γ’ ΚΠΣ, ενώ κρίθηκε ως μη επιλέξιμο στο ΕΣΠΑ, καθώς θεωρείται έργο οδοποιϊας και όχι συγκοινωνιακό».

ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ:

«ΤΟ ΕΡΓΟ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ

ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΣΠΑ»

Στο μεταξύ η δημοτική αρχή Λάρισας, με αφορμή τις επισημάνσεις-παράπονα πολλών συμπολιτών μας για την καταλληλότητα της νησίδας, διευκρινίζει ότι «αυτή κατασκευάστηκε νομότυπα, με ευθύνη του εμπορικού κέντρου που λειτουργεί στην οδό Καραμανλή και σύμφωνα με όσα προέβλεπε η αρχική μελέτη Γεωργίου. Πριν δοθεί το «πράσινο φως» στην έναρξη λειτουργίας του εμπορικού κέντρου, υπηρεσίες του ΥΠΕΧΩΔΕ ήλεγξαν και ενέκριναν την καταλληλότητα της νησίδας, ενώ το έργο στοίχισε 1 εκατ. ευρώ περίπου στην εταιρία. Η νησίδα όχι μόνο δεν είναι επικίνδυνη, αλλά έχει συμβάλει στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Πρόθεσή μας είναι να πιέσουμε την Περιφέρεια Θεσσαλίας, ώστε επιτέλους το έργο που προβλέπει τη διαμόρφωση της πρώην εθνικής οδού σε αστική, από τον κόμβο ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ ως τον κόμβο Συκουρίου να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ, καθώς ο προϋπολογισμός του αγγίζει τα 4 εκατ. ευρώ και μόνο από μεγάλα προγράμματα, όπως το παραπάνω μπορεί να χρηματοδοτηθεί. Λόγω της οικονομικής κρίσης μπορεί να επιτευχθεί μια ικανοποιητική έκπτωση, ενώ η ΔΕΥΑΛ προτίθεται να αναλάβει τα υδραυλικά έργα» κατέληξαν, μιλώντας στην «Ε» συνεργάτες του δημάρχου Κώστα Τζανακούλη.

Γ.Ρ.
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6648
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Λάρισα. Λεωφόρος Καραμανλή. Πόσοι ακόμα βρε άχρηστοι?

Δημοσίευση από MacPap »

erling έγραψε:...ένα φωτορεπορτάζ που είχα κάνει...
Κάνε ένα καινούργιο να το στέλνουμε ως odigein στους υπεύθυνους (σε όλους ανεξαιρέτως) ξεμπροστιάζοντας τους μέχρι να κάνουν κάτι...
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Λάρισα. Λεωφόρος Καραμανλή. Πόσοι ακόμα βρε άχρηστοι?

Δημοσίευση από erling »

Το μπαλάκι το παίρνω αλλά δεν ξέρω πότε θα παίξω μπάλα :)
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6648
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Λάρισα. Λεωφόρος Καραμανλή. Πόσοι ακόμα βρε άχρηστοι?

Δημοσίευση από MacPap »

Αν θες βοήθεια πες το και από μένα ότι μπορώ...
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Παράπονα προς τις αρχές...”