Μήπως είμαι ο μόνος που θα θελα να δω διπλώματα και οχήματα να καταλήγουν στην ευγενή φροντίδα της τροχαίας όταν ένας επαγγελματίας σταματάει για 2 λεπτά και μπλοκάρει το σύμπαν;
Επιτέλους πότε θα καταλάβουμε ότι τα διπλοπαρκαρισμένα ταλαιπωρούν όλους τους χρήστες του δρόμου και είτε πρέπει να αλλάξουμε ώρες παραδόσεων είτε να παραδίδουν με μικρά οχήματα.
Τάσος
Διπλο παρκαρισμένα και μποτιλιάρισμα
- Johnny
- Δημοσιεύσεις: 3420
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
- Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Re: Διπλο παρκαρισμένα και μποτιλιάρισμα
Αγαπητέ Τάσο θα διαφωνήσω εν μέρη μαζί σου. Συμφωνώ οτι για 2'' στάση μπλοκάρει το σύμπαν στην διαδικασία τροφοδοσίας, διαφωνω στο οτι ενα μικρό οχημα λύνει εν μέρει το πρόβλημα.
Ενα θα σου υπενθυμήσω ''2004 Ολυμπιακοί αγώνες''.
Ασχολούμαι με τροφοδοσία καταστημάτων απο το 1982 και ωρες απο τις 01,00 τα ξημερώματα εως το μεσημέρι.
Δεν υπήρχε πρόβλημα κατα την διάρκεια των Ολυμπιακών αγώνων διότι το σχέδιο βασιζόταν σε Ευρωπαικων προδιαγραφών διαδικασία τροφοδοσίας.
Οποιος ηθελε εμπορεύματα τα παραλάμβανε μέχρι τις 06,00. Νόμος και τέρμα οι δικαιολογίες. Ουτε το μεγάλο κατάστημα δικαιολογία (να φέρω προσωπικο και να πληρώνω νυχτερινό) ουτε το μικρό κατάστημα (τι να κάνω μεσα στην νύχτα στο κέντρο για κυνήγι θα πάω;) διότι αυτες ειναι οι απαντήσεις των μαγαζατόρων.
Υπάρχει και η ηλιθιότητα των νόμων, παράδειγμα στα s/m δίνεις την αδεια στα κεντρικά σημεία αλλα δεν προβλέπεις χώρους τροφοδοσίας στην αδεια, δεν προβλέπεις στα κεντρικά σημεία να αναγράφεται οτι η τροφοδοσία στα εν λόγω καταστήματα θα γίνεται μέχρι τις 07,00. Αυτο το γράφουν μόνο στις ταμπέλες των δρόμων η μέσα στο νομοσχέδιο.
Αντε και πήγε κάποιος απο τις 06,00 να παραλάβει, εξω απο το κατάστημα υπάρχει και μία ταμπέλα απαγορεύεται η στάση και στάθμευση.
Ολα αυτά ειναι παραβάσεις του Κ.Ο.Κ. και καλείται ο κάθε οδηγός η η εταιρεία να πληρώνει.
Ολα στο πόδι χωρίς ιχνος σκέψης, οπως πάντα.
Ενα θα σου υπενθυμήσω ''2004 Ολυμπιακοί αγώνες''.
Ασχολούμαι με τροφοδοσία καταστημάτων απο το 1982 και ωρες απο τις 01,00 τα ξημερώματα εως το μεσημέρι.
Δεν υπήρχε πρόβλημα κατα την διάρκεια των Ολυμπιακών αγώνων διότι το σχέδιο βασιζόταν σε Ευρωπαικων προδιαγραφών διαδικασία τροφοδοσίας.
Οποιος ηθελε εμπορεύματα τα παραλάμβανε μέχρι τις 06,00. Νόμος και τέρμα οι δικαιολογίες. Ουτε το μεγάλο κατάστημα δικαιολογία (να φέρω προσωπικο και να πληρώνω νυχτερινό) ουτε το μικρό κατάστημα (τι να κάνω μεσα στην νύχτα στο κέντρο για κυνήγι θα πάω;) διότι αυτες ειναι οι απαντήσεις των μαγαζατόρων.
Υπάρχει και η ηλιθιότητα των νόμων, παράδειγμα στα s/m δίνεις την αδεια στα κεντρικά σημεία αλλα δεν προβλέπεις χώρους τροφοδοσίας στην αδεια, δεν προβλέπεις στα κεντρικά σημεία να αναγράφεται οτι η τροφοδοσία στα εν λόγω καταστήματα θα γίνεται μέχρι τις 07,00. Αυτο το γράφουν μόνο στις ταμπέλες των δρόμων η μέσα στο νομοσχέδιο.
Αντε και πήγε κάποιος απο τις 06,00 να παραλάβει, εξω απο το κατάστημα υπάρχει και μία ταμπέλα απαγορεύεται η στάση και στάθμευση.
Ολα αυτά ειναι παραβάσεις του Κ.Ο.Κ. και καλείται ο κάθε οδηγός η η εταιρεία να πληρώνει.
Ολα στο πόδι χωρίς ιχνος σκέψης, οπως πάντα.
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 4893
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Διπλο παρκαρισμένα και μποτιλιάρισμα
Τὸν κακομοίρη, ὀδηγεῖται στὴν χρεωκοπία!!! Νὰ προσαρμοστοῦν. Ἐπίσης, μποροῦν νὰ τροφοδοτοῦνται νύχτα, 21:00-00:00.Johnny έγραψε:Ουτε το μεγάλο κατάστημα δικαιολογία (να φέρω προσωπικο και να πληρώνω νυχτερινό) ουτε το μικρό κατάστημα (τι να κάνω μεσα στην νύχτα στο κέντρο για κυνήγι θα πάω;) διότι αυτες ειναι οι απαντήσεις των μαγαζατόρων.
Μπορεῖ νὰ ῥυθμιστεῖ διὰ νόμου. Ἀρκεῖ νὰ τὸ αἰτηθοῦν οἱ ἐμπορικοὶ σύλλογοι (ἰκανὴ καὶ ἀναγκαία συνθήκη εἶναι νὰ ξέρουν τὶ θέλουν) καὶ νὰ πιέσουν τοῦς ἀρμόδιους ὐπουργούς.Johnny έγραψε:Αντε και πήγε κάποιος απο τις 06,00 να παραλάβει, εξω απο το κατάστημα υπάρχει και μία ταμπέλα απαγορεύεται η στάση και στάθμευση.
Ολα αυτά ειναι παραβάσεις του Κ.Ο.Κ. και καλείται ο κάθε οδηγός η η εταιρεία να πληρώνει.
Νὰ δῶ πότε θὰ τὸ ξεπεράσουμε´ Θὰ ζήσουμε νὰ τὸ δοῦμε;Johnny έγραψε:Ολα στο πόδι χωρίς ιχνος σκέψης, οπως πάντα.
Ἰστότοπος κοινωνικῆς δικτυώσεως γιὰ Ἕλληνες, χωρὶς νεοταξίτικη λογοκρισία, χωρὶς ὀρθοπολιτικὴ ἠλιθιότητα.
https://hellasbook.gr/
https://hellasbook.gr/
-
- Δημοσιεύσεις: 384
- Εγγραφή: 13 Ιούλ 2010, 20:26
Re: Διπλο παρκαρισμένα και μποτιλιάρισμα
Το θέμα είναι ότι την ταλαιπωρία στο μποτιλιάρισμα την μοιραζόμαστε οι χρήστες του δρόμου ενώ το χαμηλό κόστος λόγω ανεφοδιασμού τις εργάσιμες μέρες το χαίρετε ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού. Αν τα πρόστιμα και οι κατασχέσεις οχημάτων για πχ 6 μήνες με αφαίρεση των επαγγελματικών διπλωμάτων έμπαιναν στην εξίσωση η κατάσταση θα ήταν πολύ διαφορετική.
Για να μην πούμε για τους μαγαζάτορες που κρατάνε θέσεις για την πάρτη τους έξω από το μαγαζί τους. Και μετά αναρωτιούνται γιατί ο κόσμος πάει για ψώνια αλλού.
Τάσος
Για να μην πούμε για τους μαγαζάτορες που κρατάνε θέσεις για την πάρτη τους έξω από το μαγαζί τους. Και μετά αναρωτιούνται γιατί ο κόσμος πάει για ψώνια αλλού.
Τάσος