Χάος με τα επαγγελματικά διπλώματα

Έχετε να κάνετε παράπονα προς τις αρχές? Εδώ είναι ο χώρος γι'αυτό...
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Χάος με τα επαγγελματικά διπλώματα

Δημοσίευση από UltiMo_ »

Εγώ είμαι οδηγός αστικού λεωφορείου, παύλα επαγγελματίας οδηγός, παύλα οδικός μεταφορέας επιβατών. Ανήκω δηλαδή στην κατηγορία των οδηγών, που ενώ είμαστε όλη μέρα στους δρόμους, πρέπει να σκάσουμε σε μαθήματα και παράβολα 500 ευρώ για να πάμε σε μια ερημιά, να κάνουμε μια βόλτα πάνω κάτω για να μας πει κάποιος εξεταστής-υπάλληλος του δήμου χωρίς δίπλωμα, αν ξέρουμε να οδηγάμε μέσα στην πόλη.

Ο γαμπρός μου είναι οδηγός/χειριστής γερανού. Και κάτοχος Γ κατηγορίας διπλώματος. Τον ρώτησα αν πρέπει να βγάλει ΠΕΙ, τον έπιασα ανενημέρωτο, και πήρε τηλέφωνο κάποιον απο κάποιο σωματείο. Ο οποίος τον ενημέρωσε όχι μόνο για το γεγονός οτι το ΠΕΙ δεν τους χρειάζεται, αλλα πλέον δεν χρειάζεται καν το Γ ! :astrakia

Δηλαδή για να οδηγήσεις γερανό, πρέπει να έχεις ερασιτεχνικό Β δίπλωμα + άδεια χειριστή.

Δηλαδή εγώ ο χαζός σκέφτομαι. Αν δεν θέλω να χειριστώ τον γερανό, αλλα απλά να τον οδηγήσω δεν μπορώ με δίπλωμα Γ κατηγορίας??
Έστω οτι λιποθύμησε ο οδηγός, πήγε στο νοσοκομείο, και θέλω εγώ ο συνοδηγός του, κάτοχος Γ και γνώστης οδήγησης βαρέων οχημάτων, αλλα ΟΧΙ χειριστής, να τον οδηγήσω. Δεν έχω την ικανότητα? Πρέπει να ξέρω επίσης πως να χειρίζομαι την μπούμα??

Δηλαδή ο κάθε κάτοχος Β ερασιτεχνικού, μπορεί πλέον να οδηγήσει γερανό 50 τόνων, αλλα ο λεωφορειατζής που ΕΧΕΙ ΔΙΠΛΩΜΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ πρέπει να περάσει απο επανεξέταση?

Η κλασσική απάντηση όλων είναι οτι όλα γίνονται για το χρήμα. Για τα παράβολα. Πλέον όμως ανακαλύπτω οτι ακόμα και εδώ κρύβεται πολύ δόση ηλιθιότητας απο πίσω. Κλασσικό φαινόμενο στην Ελλάδα.


W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Χάος με τα επαγγελματικά διπλώματα

Δημοσίευση από erling »

Έτσι για την ιστορία αντιγράφω από εδώ
Σύμφωνα με το π.δ. 74/2008 (ΦΕΚ 112/Α΄) «Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την οδηγία 2003/59/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 15ης Ιουλίου 2003 ‘’σχετικά με την αρχική επιμόρφωση και την περιοδική κατάρτιση των οδηγών ορισμένων οδικών οχημάτων τα οποία χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά εμπορευμάτων ή επιβατών, για την τροποποίηση του κανονισμού (ΕΟΚ) αριθμ. 3820/1985 του Συμβουλίου και της οδηγίας 91/439/ΕΟΚ του Συμβουλίου και για την κατάργηση της οδηγίας 76/914/ΕΟΚ του Συμβουλίου’’, όπως αυτή η οδηγία τροποποιήθηκε με τις οδηγίες 2004/66/ΕΚ του Συμβουλίου της 26ης Απριλίου 2004 και 2006/103/ΕΚ της 20ης Νοεμβρίου 2006» :
• οι οδηγοί που αποκτούν άδεια οδήγησης κατηγορίας Δ1, Δ1+Ε, Δ, Δ+Ε από 10-9-2008 προκειμένου να μπορούν να εξασκούν το επάγγελμα του οδηγού, είναι υποχρεωμένοι πέραν της απαιτούμενης άδειας οδήγησης να κατέχουν και ΠΕΙ μεταφοράς επιβατών, ενώ οι οδηγοί που αποκτούν άδεια οδήγησης κατηγορίας Γ1, Γ1+Ε, Γ, Γ+Ε από 10-9-2009 ακολουθώντας την διαδικασία της αρχικής επιμόρφωσης. Οι εξαιρέσεις φαίνονται στη επισυναπτόμενη νομοθεσία.
Δεν απαιτούνται υποχρεωτικά θεωρητικά και πρακτικά μαθήματα από Σχολή Οδηγών ή Κέντρα Θεωρητικής Εκπαίδευσης (ΚΕΘΕΥΟ).
• οι οδηγοί που είναι κάτοχοι άδειας οδήγησης των προαναφερόμενων κατηγοριών πριν από τις προαναφερθείσες ημερομηνίες αντίστοιχα από 10-9-2013 και 10-9-2014 προκειμένου να μπορούν να εξασκούν το επάγγελμα του οδηγού πρέπει να τύχουν περιοδικής θεωρητικής κατάρτισης χωρίς εξετάσεις. Δικαίωμα διοργάνωσης προγραμμάτων εκπαίδευσης περιοδικής κατάρτισης έχουν :
α) Οι Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης Μεταφορέων (ΣΕΚΑΜ)
β) Οι Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης Οδηγών Οχημάτων Μεταφοράς Επικίνδυνων Εμπορευμάτων (ΣΕΚΟΟΜΕΕ)
γ) Τα Κέντρα Θεωρητικής Εκπαίδευσης Υποψηφίων Οδηγών (ΚΕΘΕΥΟ)
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Χάος με τα επαγγελματικά διπλώματα

Δημοσίευση από UltiMo_ »

Δηλαδή κάποιος νέος, ορεξάτος, φρέσκος που έβγαλε δίπλωμα την τελευταία πενταετία, πρέπει να επανεξεταστεί για να δούμε αν τα θυμάται καλά. Ενώ ο παππούς που έβγαλε το δίπλωμα μισό αιώνα πριν (στο στρατό συνήθως) δεν χρειάζεται εξέταση. Μόνο θεωρία. Να δω τους παππούδες του ΚΤΕΛ στα θρανία, βαριεστημένους, τους πιο πολλούς αγράμματους, και να μετράνε μέρες για την σύνταξη και τι στο κόσμο. Εγώ απο την άλλη, με την καθημερινή εμπειρία μέσα στην πόλη και στην κίνηση, πρέπει να εξεταστώ σε άδειο δρόμο στην βιομηχανική περιοχή για να δούνε αν ξέρω να παρκάρω

Ενώ ο αλβανός που δουλεύει στη μάντρα με τους γερανούς κάνοντας αγγαρείες, με ένσημα 2 ετών, βγάζει άδεια χειριστή και οδηγάει πενηντάρι γερανό χωρίς εξετάσεις!!
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4885
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Χάος με τα επαγγελματικά διπλώματα

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Οὐλτιμόπουλε,

τὸ εἴχα ἐρευνήσει (διαδικτυακῶς) παλαιότερα. Ὑπάρχει τὸ Π.Δ. 31/90 τὸ ὁποῖο ἀναφέρεται στὰ περὶ μηχανημάτων ἐκτελέσεως τεχνικῶν ἔργων.

Μηχανήματα ἔργων (γενικῶς)

Π.Δ. 31/90 ΦΕΚ 11/Α/90
Επίβλεψη της λειτουργίας. χειρισμός και συντήρηση μηχανημάτων εκτέλεσης τεχνικών έργων

Πρωτότυπο ΦΕΚ
Τὸ ΠΔ 31/90 μὲ τὸ κείμενο σὲ ἀντιγράψιμη μορφή

Π.Δ. 499/91 - ΦΕΚ 180/Α/91
Τροποποίηση και συμπλήρωση διατάξεων του Π.Δ. 31/90 ΦΕΚ 11/Α/90 (Επίβλεψη της λειτουργίας. χειρισμός και συντήρηση μηχανημάτων εκτέλεσης τεχνικών έργων)
Πρωτότυπο ΦΕΚ
Τὸ ΠΔ 499/91 μὲ τὸ κείμενο σὲ ἀντιγράψιμη μορφή

Ὁ ὅρος "μηχανήματα ἐκτελέσεως τεχνικῶν ἔργων" καλύπτει μιὰ μεγάλη γκάμα μηχανημάτων. Ἐνδεικτικὰ ἀναφέρω (ἀντιγράφοντας ἀπὸ τὸ ΦΕΚ).
  • βυθόκοροι
  • πασαλοπήχτες
  • τσάπες αλυσότροχες και λαστιχοφόρες
  • σύνθετα εκσκαπτικά και φορτωτικά μηχανήματα ΤΣΙ-ΣΙ-ΜΠΙ κ.λπ.
  • γερανοί μεταθετοί και σταθεροί
  • γερανοφόρα μηχανήματα παντός τύπου.
  • γερανοφόρα οχήματα (παπαγάλοι) με ικρίωμα (βέλος) επί του οχήματος
  • αντλίες (πρέσες) εκτοξεύσεως ετοίμου σκυροδέματος και άλλων υλικών.
  • καλαθοφόρα οχήματα συντηρήσεως – εξυπηρετήσεως ηλεκτρικών εναέριων δικτύων ή άλλων αιωρουμένων εργασιών
  • τρυπανοφόρα οχήματα – μηχανήματα εμφυτεύσεως και στηρίξεως στύλων ΔΕΗ, ΟΤΕ κ.λπ.
  • μηχανήματα διανοίξεως στοών – γαλαριών (αρουραίου) τύπου ΤΖΑΜΠΟ, ΑΛΠΙΝΕ
  • βαρέα οχήματα – μηχανήματα μεταφοράς και σειραδοποίησης γαιωδών υλικών κ.λπ. τύπων GATERPILLAR, BOTTOM-DUMP, COAL-HAULERS, EARTH-WAGON και λοιπών τύπων.
  • βαρέα οχήματα – μηχανήματα μεταφοράς και εναποθέσεως πετρίνων όγκων και άλλων γαιωδών υλικών, τύπου TEREX, CATER-PILLAR, PERLIE, ΓΙΟΥΓΚΛΙΣ κλπ.
  • ΓΚΕΪΝΤΕΡ: διαμορφωτές γαιών, οδών και διανοίξεως χανδάκων και ορυγμάτων
  • φρέζες: μηχανήματα εκσκαφής και αποξέσεως παλαιάς ασφάλτου
  • ΦΙΝΙΤΣΕΡ: μηχανήματα ασφαλτοστρώσεως
  • οδοστρωτήρες
  • στατικά και δονητικά μηχανήματα συμπυκνώσεως εδαφών
  • ανακυκλωτές παλαιάς και νέας ασφάλτου
  • προθερμαντήρες θερμάνσεως παλαιάς ασφάλτου
  • ασφαλτοκόπτες: μηχανήματα κοπής παλαιάς ασφάλτου και πεζοδρομίων τύπου ΑΡΟΟΥ
  • μηχανικά σάρωθρα (σκούπες)
  • ειδικά οχήματα – μηχανήματα καθαρισμού αεροδρομίων από τα κατάλοιπα των ελαστικών των αεροσκαφών δια πιέσεως νερού και αέρος
  • μηχανήματα σημάνσεως – διαγραμμίσεως οδών και αεροδρομίων
  • εκχιονιστικά οχήματα – μηχανήματα παντός τύπου
  • οχήματα – μηχανήματα διαστρώσεως αλατιού (αλατιέρες) οδών και αεροδρομίων
  • ηλεκτροκίνητα μηχανήματα διανοίξεως στοών – γαλαριών (αρουραίοι) παντός τύπου
  • ηλεκτροκίνητοι περιστρεφόμενοι γερανοί κινητοί και σταθεροί παντός τύπου
  • ηλεκτροκίνητοι οικοδομικοί γερανοί παντός τύπου
  • πλωτοί ηλεκτροκίνητοι γερανοί παντός τύπου
  • ηλεκτροκίνητες γερανογέφυρες με αιωρούμενη καμπίνα χειριστηρίου ή με χειριστήριο από εδάφους
  • σταθεροί γερανοί τροφοδοτήσεως υλικών για την παραγωγή σκυροδέματος και άλλων οδοποιητικών και οικοδομικών
  • υλικών παντός τύπου (ΕΛΜΠΑ) και λοιπών τύπων
  • ηλεκτροκίνητα περονοφόρα ανυψωτικά μηχανήματα (ΚΛΑΡΚ)
  • ηλεκτροκίνητα μηχανήματα (αναβατώρες – πηλώνες) φορτοεκφορτώσεως χύμα καρπών και άλλων χύμα υλικών
  • ηλεκτροκίνητες ανυψωτικές πλατφόρμες


Χονδρικά, ξεκινὰς ὡς βοηθὸς χειριστοῦ σὲ μηχάνημα Δ' κατηγορίας (ἡ χαμηλότερη), μαζεύεις ἔνσημα καὶ παίρνεις ἄδεια Δ' κατηγορίας. Ἔπειτα ὡς βοηθὸς σὲ Γ' μαζεύεις ἔνσημα, παίρνεις ἄδεια χειριστοῦ Γ' κ.ο.κ..
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4885
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Χάος με τα επαγγελματικά διπλώματα

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Ὅσον ἀφορὰ τὸν γερανό, νομίζω ὄτι ἔχεις στὸ νού σου κάτι σὰν τὰ παρακάτω.

Εικόνα Εικόνα

Ὑποθέτω ὄτι διὰ τὴν ὁδήγηση ἀπαιτεῖται ἄδεια ὁδηγήσεως Γ' κατηγορίας ἐνῶ διὰ τὸν χειρισμὸ τοῦ γερανοῦ ἄδεια χειριστοῦ γερανοῦ.

Δεῖτε κι ἕνα ἄρθρο. Εἶναι λίγο παλιό.
Δεν είμαστε όλοι οδηγοί γερανών
ΘΕΜΑ νομιμότητας για μεγάλο αριθμό οδηγών γερανοφόρων οχημάτων που παράλληλα ασκούν και καθήκοντα χειριστή γερανού θέτει ο πρόεδρος του Σωματείου Οδηγών Φορτηγών Αυτοκινήτων Μάρκος Βολίκας.
Εικόνα
Μετά και το θανατηφόρο περιστατικό στη χωματερή με θύμα τον 32χρονο οδηγό γερανοφόρου Κώστα Σταθάκη που παρασύρθηκε στο κενό μαζί με τον γερανό εξαιτίας υπερφόρτωσης της μπούμας, οι οδηγοί αναστατωμένοι αρχίζουν να θέτουν θέμα άρνησης παροχής υπηρεσιών χειριστή γερανού.
Εικόνα
«Για το χειρισμό τέτοιου είδους μηχανημάτων δεν αρκεί η άδεια οδηγού φορτηγού αυτοκινήτου και απαιτείται ειδικό δίπλωμα» τόνισε ο κ. Βολίκας που συστήνει στα μέλη του Σωματείου ακόμα και στην περίπτωση που ασκούν τέτοιου είδους καθήκοντα «να αγνοήσουν τις εντολές του εργοδότη για πιο γρήγορα και να κάνουν τη δουλειά τους τηρώντας όλους τους κανόνες».
Επίσης προτού ξεκινήσουν να χειρίζονται τόσο απαιτητικά μηχανήματα, ακόμα και αν έχουν τα τυπικά προσόντα να ζητήσουν να πάρουν την κατάλληλη εκπαίδευση από πιο έμπειρους συναδέλφους ώστε να μειώνεται ο κίνδυνος εμπλοκής τους σε ατυχήματα.
Παράλληλά ο ίδιος απαντώντας σε ερώτηση κατήγγειλε ότι «υπάρχει μέχρι και ένστολος υπάλληλος δημοσίου που χειρίζεται τέτοιου είδους μηχάνημα για λογαριασμό ιδιωτικής εταιρείας χωρίς να έχει τα προσόντα.»

15/01/2008
http://www.alithia.gr/newspaper/2008/15 ... 24098.html
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Χάος με τα επαγγελματικά διπλώματα

Δημοσίευση από UltiMo_ »

αυτά στις φωτογραφίες τα λένε παπαγάλους. Όταν λέω γερανό, εννοώ αυτό:

Εικόνα


Κάποτε που δούλευα σε μάντρα με γερανούς (με σκοπό να μαζέψω ένσημα και να γίνω χειριστής) οδηγούσα τέτοια θηρία, προφανώς παράνομα απο οτι μάθαμε, γιατι έχω Γ' και εμπειρία σε φορτηγά, αλλα δεν έχω ένσημα βοηθού, και πίστεψέ με, δεν είναι εύκολο. Οι τυφλές γωνίες απλά δεν περιγράφονται. Δεν βλέπεις που πατάνε οι ρόδες. Χωρίς δίπλωμα Γ πάντως και με διετή εμπειρία στην αγγαρεία απλά ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Να κουβαλάς ιμάντες, να δένεις αλυσίδες, να στήνεις τάκους στα ποδαρικά και αν δεν έχει δουλειά να πλένεις με τη βούρτσα. Αυτά κάνει ο βοηθός χειριστή, δεν μαθαίνει να οδηγάει.

Ο γαμπρός μου που έχει μάντρα στα Γλυκά νερά, κάθε μέρα οργώνει όλη την Αθήνα. Συνεχώς στην Αττική οδό, και όπου τον βγάλει ο δρόμος. Το να ξέρεις να χειρίζεσαι τον γερανό, αφού στηθεί, δε σημαίνει οτι μπορείς και να τον οδηγήσεις μέχρι εκεί
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος UltiMo_ την 11 Μάιος 2013, 01:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Χάος με τα επαγγελματικά διπλώματα

Δημοσίευση από UltiMo_ »

Δώρο και μια φωτογραφία απο το νοσοκομείο του Βόλου (με υπόγειο πάρκινγκ ακριβώς κάτω απο το σημείο, που έστησε ο "χειριστής" το γερανό)
Και εδώ σου λένε οτι χωρίς καν να έχει μάθει φυσική γυμνασίου, ο κάθε τσοπάνης μαζεύοντας 5 ένσημα, μπορεί να γίνει χειριστής και οδηγός

Εικόνα


Και εγώ απο τον άλλο μήνα, θα κάνω μισή ώρα μάθημα οδήγησης λεωφορείου κάθε μέρα. Πριν πάω για την οχτάωρη βάρδιά μου..............................

Και μετά μας φταίει η Χρυσή Αυγή..
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4885
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Χάος με τα επαγγελματικά διπλώματα

Δημοσίευση από rasPUTIN »

UltiMo_ έγραψε:αυτά στις φωτογραφίες τα λένε παπαγάλους. Όταν λέω γερανό, εννοώ αυτό:

http://www.crane-spare-parts.com/images ... -parts.jpg
Ὁ χειρισμὸς τοῦ γερανοῦ ἀπαιτεῖ ἄδεια χειριστοῦ μηχανημάτων τεχνικῶν ἔργων.

Ἄρα ὐποθέτω ὄτι αὐτὸ ἰσχύει καὶ γιὰ τὸν εἰκονιζόμενο γερανό.

Γιὰ τὴν ὁδήγηση (ΜΟΝΟ) φαντάζομαι ὄτι ἀπαιτεῖται ἄδεια ὁδηγήσεως Γ' κατηγορίας. Ἀν, γιὰ παράδειγμα, πρέπει νὰ πάει στὸ συνεργεῖο γιὰ ἀλλαγὴ λαδιῶν/φίλτρου στὸν κινητήρα ἕνας κάτοχος ἀδείας Γ' κατηγορίας μπορεῖ νὰ τὸ ὀδηγήσει.
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Χάος με τα επαγγελματικά διπλώματα

Δημοσίευση από UltiMo_ »

Φαντάζεσαι...
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4885
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Χάος με τα επαγγελματικά διπλώματα

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Ἔθεσα ἐρώτημα στὸ ἄλλο φόρουμ, τῶν ἀστυνομικῶν.
http://www.ecfpo.gr/forum/viewtopic.php?f=78&t=5432
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
Απάντηση

Επιστροφή στο “Παράπονα προς τις αρχές...”