Έργα οδικής ασφάλειας σε 7.000 επικίνδυνα σημεία!

Θέλετε να δώσετε συγχαρητήρια για κάτι που είδατε να γίνεται κάντε το εδώ...
Απάντηση
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 979
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Έργα οδικής ασφάλειας σε 7.000 επικίνδυνα σημεία!

Δημοσίευση από pipinos1976 » 29 Σεπ 2020, 00:50

Αν κάνουν αυτές τις παρεμβάσεις και διορθώσουν ορισμένα προβλήματα, μαζί με την αναβάθμιση των ΜΜΜ και την τηλε-εργασία να καταφέρουμε να κάνουμε τις πόλεις πιο ανθρώπινες. Ίσως αν δίνονταν και γενναία φορολογικά κίνητρα για εγκατάσταση σε ακριτικές περιοχές* (βλ. τηλε-εργασία), σε περιπτώσεις όπου η εργασία μπορεί να γίνει από απόσταση, να είχαμε μεγαλύτερο κέρδος τελικά και η όλη υπόθεση COVID να βγει σε καλό.

Έργα οδικής ασφάλειας σε 7.000 επικίνδυνα σημεία!
Έργα οδικής ασφάλειας σε 7.000 επικίνδυνα σημεία!

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αποκάλυψε ότι έως τέλος του μήνα θα έχει υπογραφεί η δανειακή σύμβαση με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.

Μέχρι τέλη Δεκεμβρίου θα ανακηρυχθεί ανάδοχος για τη σύνδεση της έκτης προβλήτας του Λιμένα Θεσσαλονίκης με την ΠΑΘΕ ανακοίνωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στο Thessaloniki Helexpo Forum για τα έργα υποδομών και επίσης αποκάλυψε για την οδική ασφάλεια ότι εντός του μήνα υπογράφεται η δανειακή σύμβαση με την ΕΤΕπ για έργα οδικής ασφάλειας σε πάνω από 7.000 επικίνδυνες θέσεις σε όλη τη χώρα.

Ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι η επόμενη γενιά έργων είναι τα σιδηροδρομικά και αναφερόμενος στις συνδυασμένες μεταφορές και τα logistics, τόνισε ότι δεν μπορεί η Θεσσαλονίκη να παίξει το ρόλο που πρέπει να παίξει, εάν το λιμάνι της δεν είναι συνδεδεμένο με το σιδηρόδρομο και με ένα σύγχρονο δρόμο.

«Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου θα έχουμε ανάδοχο για τη σύνδεση της έκτης προβλήτας με την ΠΑΘΕ, ένα έργο που συζητάμε σε αυτή την πόλη 15 χρόνια και ποτέ δεν ολοκληρώνεται, ένα έργο 70 εκατομμυρίων ευρώ» είπε και πρόσθεσε:

«Επίσης εντός του 2021 ξεκινάει η διαγωνιστική διαδικασία για να συνδεθούν και τα υπολειπόμενα τρία χιλιόμετρα σιδηροδρομικά με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης».

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπογράμμισε ότι η χώρα μας έχει μία πολύ μεγάλη ευκαιρία μέσα στην κρίση αυτή, αφού θα διαχειριστεί από το Ταμείο Ανάκαμψης και το ΕΣΠΑ περίπου 70 δισ. ευρώ και τόνισε ότι πολύ σημαντικό ρόλο θα παίξουν τα πολύ μεγάλα projects υποδομών και μεταφορών.

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε σε μία σειρά από μεγάλα εμβληματικά έργα ύψους περίπου 13 δισ. ευρώ που προχωρά η κυβέρνηση, με πρώτο το Flyover της Θεσσαλονίκης, το οποίο δημοπρατήθηκε πρόσφατα. Αλλά και έργα όπως είναι οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού και του Μετρό της Αθήνας, το βόρειο τμήμα του Ε65 και μια σειρά από στοχευμένες παρεμβάσεις:

Πρώτον, για την οδική ασφάλεια, όπου εντός του μήνα υπογράφεται η δανειακή σύμβαση με την ΕΤΕπ για έργα οδικής ασφάλειας σε πάνω από 7.000 επικίνδυνες θέσεις σε όλη τη χώρα.

Δεύτερον και αυτό όπως επισήμανε καθίσταται επίκαιρο λόγω κλιματικής αλλαγής και καθώς ο Ιανός «επισκέπτεται» τη χώρα, την αντιπλημμυρική προστασία. Επίσης εντός του μήνα, ξεκινά το πρόγραμμα για την υλοποίηση επειγόντων αντιπλημμυρικών έργων κοντά στους αυτοκινητόδρομους. Παράλληλα, υλοποιείται ένα πρόγραμμα 10 έργων, επίσης με τη χρηματοδότηση της ΕΤΕπ. Και τα δύο αυτά προγράμματα έχουν συνολικό ύψος 750 εκ ευρώ, όπως ανέφερε ο κ. Καραμανλής.

Σημείωσε επίσης ότι πριν από μία εβδομάδα δόθηκε στην κυκλοφορία ο νέος διάδρομος προσγείωσης και απογείωσης στο αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης, αρκετούς μήνες πριν τη σύμβαση με τη Fraport.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε επίσης στην Πατρών- Πύργου, τον ΒΟΑΚ, τον Ε65, και φυσικά στον ΟΑΣΘ και στο Μετρό Θεσσαλονίκης. Σχολίασε ότι κάποτε πρέπει ορισμένα ζητήματα τεχνοκρατικά να αποπολιτικοποιηθούν και να συμφωνήσουν οι πολιτικές δυνάμεις στους βασικούς άξονες για τα μεγάλα έργα υποδομών, τα οποία δεν είναι μπλε, κόκκινα ή πράσινα, αλλά ανήκουν σε όλους τους Έλληνες.
Ευχαριστώ.

* Π.χ. για μόνιμη παρουσία (σε ακριτικά νησιά και σε περιοχές έως 30-40km από τα σύνορα) για 6 μήνες το χρόνο και πάνω να υπάρχει αφορολόγητο στο 100% του εισοδήματος και επιδοτήσεις για χρήση δικτύων (π.χ. με 20€ να παίρνεις πρόγραμμα σταθερού ή κινητού που κοστίζει σήμερα 100€), επιδότηση πετρελαίου στο 50% την αξίας του και αγορά οχημάτων σε προνομιακές τιμές (π.χ. χωρίς τέλη ταξινόμησης και χωρίς τέλη κυκλοφορίας για 10 χρόνια). Πολλές τέτοιες λύσεις μπορεί να βρεθούν και να οδηγήσουν σε άμεση αποσυμφόρηση τις πόλεις, ειδικά από συνταξιούχους που είναι ακόμη μικροί σε ηλικία και δεν έχουν σοβαρά προβλήματα υγείας, αλλά και εργαζόμενους που μπορούν να δουλέψουν από το σπίτι (πωλήσεις, υποστήριξη, ακόμη και μαθήματα).

Απάντηση

Επιστροφή σε “Τα εύσημα μας...”