Διαχωριστικό ασφαλείας στα ταξί
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 4893
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Διαχωριστικό ασφαλείας στα ταξί
Με διαχωριστικό ασφαλείας τα ταξί
H απόφαση ελήφθη μετά από καταγγελίες για επανειλημμένα κρούσματα εγκληματικότητας κατά οδηγών ταξί
Διαχωριστικό ασφαλείας με την άδεια του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων θα μπορούν να τοποθετούν προαιρετικά στο εξής οι αυτοκινητιστές ταξί στα οχήματά τους.
H απόφαση του αρμόδιου υφυπουργού Σπύρου Βούγια, ελήφθη μετά από καταγγελίες για επανειλημμένα κρούσματα εγκληματικότητας κατά οδηγών ταξί, ενώ, όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση του υπουργείου ήταν αίτημα και σωματείων αλλά και μεμονωμένων ιδιοκτητών και οδηγών.
Συγκεκριμένα, στο εξής προβλέπεται η προαιρετική τοποθέτηση ενός ειδικού συστήματος, κατασκευασμένου από υλικό διαφανές, μη τοξικό, μη εύφλεκτο και ανακυκλώσιμο που θα διαχωρίζει τον οδηγό από τους λοιπούς επιβαίνοντες στο όχημα, χωρίς να δυσχεραίνει την μεταξύ τους επικοινωνία και τη συναλλαγή.
Η τοποθέτησή του δεν επηρεάζει την οδήγηση και είναι απολύτως ασφαλής για όλους τους επιβαίνοντες ενώ δεν θα επιτρέπεται να εξυπηρετεί άλλους σκοπούς (π.χ. διαφημιστικούς).
Το κόστος της τοποθέτησης του διαχωριστικού ασφαλείας, επιβαρύνει αποκλειστικά τον ιδιοκτήτη του ταξί.
Η απόφαση αυτή ωστόσο, έχει διχάσει τους αυτοκινητιστές, πολλοί από τους οποίους δηλώνουν ότι δεν είχαν ενημερωθεί και δεν είχαν κληθεί σε διάλογο.
Ρεπορτάζ: Κώστας Ντελέζος
11/04/2011
tanea.gr
H απόφαση ελήφθη μετά από καταγγελίες για επανειλημμένα κρούσματα εγκληματικότητας κατά οδηγών ταξί
Διαχωριστικό ασφαλείας με την άδεια του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων θα μπορούν να τοποθετούν προαιρετικά στο εξής οι αυτοκινητιστές ταξί στα οχήματά τους.
H απόφαση του αρμόδιου υφυπουργού Σπύρου Βούγια, ελήφθη μετά από καταγγελίες για επανειλημμένα κρούσματα εγκληματικότητας κατά οδηγών ταξί, ενώ, όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση του υπουργείου ήταν αίτημα και σωματείων αλλά και μεμονωμένων ιδιοκτητών και οδηγών.
Συγκεκριμένα, στο εξής προβλέπεται η προαιρετική τοποθέτηση ενός ειδικού συστήματος, κατασκευασμένου από υλικό διαφανές, μη τοξικό, μη εύφλεκτο και ανακυκλώσιμο που θα διαχωρίζει τον οδηγό από τους λοιπούς επιβαίνοντες στο όχημα, χωρίς να δυσχεραίνει την μεταξύ τους επικοινωνία και τη συναλλαγή.
Η τοποθέτησή του δεν επηρεάζει την οδήγηση και είναι απολύτως ασφαλής για όλους τους επιβαίνοντες ενώ δεν θα επιτρέπεται να εξυπηρετεί άλλους σκοπούς (π.χ. διαφημιστικούς).
Το κόστος της τοποθέτησης του διαχωριστικού ασφαλείας, επιβαρύνει αποκλειστικά τον ιδιοκτήτη του ταξί.
Η απόφαση αυτή ωστόσο, έχει διχάσει τους αυτοκινητιστές, πολλοί από τους οποίους δηλώνουν ότι δεν είχαν ενημερωθεί και δεν είχαν κληθεί σε διάλογο.
Ρεπορτάζ: Κώστας Ντελέζος
11/04/2011
tanea.gr
Ἰστότοπος κοινωνικῆς δικτυώσεως γιὰ Ἕλληνες, χωρὶς νεοταξίτικη λογοκρισία, χωρὶς ὀρθοπολιτικὴ ἠλιθιότητα.
https://hellasbook.gr/
https://hellasbook.gr/
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 4893
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Διαχωριστικό ασφαλείας στα ταξί
Αντιδράσεις για το διαχωριστικό ασφαλείας στα ταξί
Αρνητική είναι η στάση του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής απέναντι στην απόφαση του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, για την προαιρετική τοποθέτηση διαχωριστικών ασφαλείας στα δημόσιας χρήσης αυτοκίνητα.
Η απόφαση λήφθηκε ύστερα από καταγγελίες των οδηγών ταξί και των σωματείων τους για επανειλημμένα κρούσματα εγκληματικότητας σε βάρος τους. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου, το κόστος της τοποθέτησης του διαχωριστικού θα επιβαρύνει τους ιδιοκτήτες ταξί.
Ο πρόεδρος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ), Θύμιος Λυμπερόπουλος, τονίζει ότι «το διαχωριστικό δεν πρόκειται να λύσει κανένα πρόβλημα», και προσθέτει: «Είναι λάθος. Πρόκειται για παλαιωμένο και αναποτελεσματικό μέτρο ασφαλείας, το οποίο έχει καταργηθεί σ’ όλο τον κόσμο, με εξαίρεση τα μαύρα ταξί του Λονδίνου, στα οποία υπάρχει τελείως ξεχωριστή καμπίνα για τους επιβάτες, με αλεξίσφαιρο διαχωριστικό και είναι 100% ασφαλή. Επίσης, έχει αποδειχθεί ότι αυτή η μικρή δυσκολία που παρουσιάζει το διαχωριστικό, όχι μόνο δεν αποθάρρυνε τους εγκληματίες, αλλά προκάλεσε αύξηση των φονικών επιθέσεων εναντίων των οδηγών, όπου εφαρμόστηκε».
Οι ιδιοκτήτες ταξί προτείνουν ως λύση στο πρόβλημα την τοποθέτηση καμερών και τη χρήση GPS. «Ενδεικτικές λύσεις, για την ασφάλεια των οδηγών, σε επίπεδο πρόληψης, το οποίο είναι και το πλέον σημαντικό, είναι η χρήση κάμερας, η οποία θα “ξεκλειδώνει” μόνο από την αστυνομία, σε περίπτωση εγκληματικής ενέργειας και η χρήση GPS, το οποίο θα γνωστοποιεί στην αστυνομία την ακριβή θέση του ταξί σε περίπτωση επίθεσης», λέει ο κ. Λυμπερόπουλος και σημειώνει ότι οι προτάσεις του ΣΑΤΑ έχουν κατατεθεί εδώ και χρόνια στο αρμόδιο υπουργείο.
Επιπλέον, επισημαίνει ότι τα ταξί στην Ελλάδα είναι συμβατικά οχήματα και είναι άκρως δυσλειτουργική η τοποθέτηση του διαχωριστικού, τόσο για τον οδηγό όσο και για τους επιβάτες, ενώ συμπληρώνει πώς σε περίπτωση ατυχήματος και τραυματισμού του επιβάτη στο διαχωριστικό, καμία ασφαλιστική εταιρεία δεν αναλαμβάνει την αστική ευθύνη.
«Στη Νέα Υόρκη, που τα ταξί είχαν διαχωριστικό, καταργήθηκε από τον τέως δήμαρχο της πόλης και εφαρμόστηκε η χρήση GPS, γιατί είχαν αυξηθεί τα κρούσματα εναντίον των οδηγών. Το ίδιο ισχύει και στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως στη Γερμανία και στην Ιταλία, εμείς γιατί να είμαστε 20 χρόνια πίσω, νομίζοντας ότι πάμε μπροστά;».
Ο οδηγός ταξί, Χρήστος Κουρίδης, τονίζει: «Δεν νομίζω ότι υπάρχει ανάγκη για διαχωριστικό για τους περισσότερους οδηγούς, οι οποίοι δουλεύουν την ημέρα. Τη νύχτα είναι πιο επικίνδυνα τα πράγματα, αλλά και πάλι δεν ξέρω κατά πόσο το διαχωριστικό μπορεί να προστατεύσει τον οδηγό, αποτρέποντας τον εγκληματία, ειδικά όταν αυτός είναι αποφασισμένος να του επιτεθεί».
Ο οδηγός ταξί, Στάθης Ναστούλης, λέει: «Το θέμα είναι να προστατευθεί ο οδηγός ουσιαστικά. Στη Βόρεια Ελλάδα, υπάρχει σημαντικό πρόβλημα και ενδεχομένως να βοηθήσει, αλλά και πάλι δε νομίζω ότι θα λύσει πλήρως το πρόβλημα των επιθέσεων».
Από την πλευρά της η Μαρία, φοιτήτρια, η οποία χρησιμοποιεί συχνά το ταξί για τις μετακινήσεις της, θεωρεί ότι το διαχωριστικό θα βοηθήσει ουσιαστικά τους οδηγούς, «οι οποίοι είναι απόλυτα εκτεθειμένοι σε οποιαδήποτε εγκληματική ενέργεια», όπως λέει. Ενώ, θετικός ήταν και ο Μάρκος Παπαδόπουλος, ιδιωτικός υπάλληλος, ο οποίος σημειώνει ότι «από τη στιγμή που έχει αυξηθεί η εγκληματικότητα, οι οδηγοί πρέπει να αυξήσουν και τα μέτρα προστασίας τους».
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
14/04/2011
nooz.gr
Αρνητική είναι η στάση του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής απέναντι στην απόφαση του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, για την προαιρετική τοποθέτηση διαχωριστικών ασφαλείας στα δημόσιας χρήσης αυτοκίνητα.
Η απόφαση λήφθηκε ύστερα από καταγγελίες των οδηγών ταξί και των σωματείων τους για επανειλημμένα κρούσματα εγκληματικότητας σε βάρος τους. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου, το κόστος της τοποθέτησης του διαχωριστικού θα επιβαρύνει τους ιδιοκτήτες ταξί.
Ο πρόεδρος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ), Θύμιος Λυμπερόπουλος, τονίζει ότι «το διαχωριστικό δεν πρόκειται να λύσει κανένα πρόβλημα», και προσθέτει: «Είναι λάθος. Πρόκειται για παλαιωμένο και αναποτελεσματικό μέτρο ασφαλείας, το οποίο έχει καταργηθεί σ’ όλο τον κόσμο, με εξαίρεση τα μαύρα ταξί του Λονδίνου, στα οποία υπάρχει τελείως ξεχωριστή καμπίνα για τους επιβάτες, με αλεξίσφαιρο διαχωριστικό και είναι 100% ασφαλή. Επίσης, έχει αποδειχθεί ότι αυτή η μικρή δυσκολία που παρουσιάζει το διαχωριστικό, όχι μόνο δεν αποθάρρυνε τους εγκληματίες, αλλά προκάλεσε αύξηση των φονικών επιθέσεων εναντίων των οδηγών, όπου εφαρμόστηκε».
Οι ιδιοκτήτες ταξί προτείνουν ως λύση στο πρόβλημα την τοποθέτηση καμερών και τη χρήση GPS. «Ενδεικτικές λύσεις, για την ασφάλεια των οδηγών, σε επίπεδο πρόληψης, το οποίο είναι και το πλέον σημαντικό, είναι η χρήση κάμερας, η οποία θα “ξεκλειδώνει” μόνο από την αστυνομία, σε περίπτωση εγκληματικής ενέργειας και η χρήση GPS, το οποίο θα γνωστοποιεί στην αστυνομία την ακριβή θέση του ταξί σε περίπτωση επίθεσης», λέει ο κ. Λυμπερόπουλος και σημειώνει ότι οι προτάσεις του ΣΑΤΑ έχουν κατατεθεί εδώ και χρόνια στο αρμόδιο υπουργείο.
Επιπλέον, επισημαίνει ότι τα ταξί στην Ελλάδα είναι συμβατικά οχήματα και είναι άκρως δυσλειτουργική η τοποθέτηση του διαχωριστικού, τόσο για τον οδηγό όσο και για τους επιβάτες, ενώ συμπληρώνει πώς σε περίπτωση ατυχήματος και τραυματισμού του επιβάτη στο διαχωριστικό, καμία ασφαλιστική εταιρεία δεν αναλαμβάνει την αστική ευθύνη.
«Στη Νέα Υόρκη, που τα ταξί είχαν διαχωριστικό, καταργήθηκε από τον τέως δήμαρχο της πόλης και εφαρμόστηκε η χρήση GPS, γιατί είχαν αυξηθεί τα κρούσματα εναντίον των οδηγών. Το ίδιο ισχύει και στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως στη Γερμανία και στην Ιταλία, εμείς γιατί να είμαστε 20 χρόνια πίσω, νομίζοντας ότι πάμε μπροστά;».
Ο οδηγός ταξί, Χρήστος Κουρίδης, τονίζει: «Δεν νομίζω ότι υπάρχει ανάγκη για διαχωριστικό για τους περισσότερους οδηγούς, οι οποίοι δουλεύουν την ημέρα. Τη νύχτα είναι πιο επικίνδυνα τα πράγματα, αλλά και πάλι δεν ξέρω κατά πόσο το διαχωριστικό μπορεί να προστατεύσει τον οδηγό, αποτρέποντας τον εγκληματία, ειδικά όταν αυτός είναι αποφασισμένος να του επιτεθεί».
Ο οδηγός ταξί, Στάθης Ναστούλης, λέει: «Το θέμα είναι να προστατευθεί ο οδηγός ουσιαστικά. Στη Βόρεια Ελλάδα, υπάρχει σημαντικό πρόβλημα και ενδεχομένως να βοηθήσει, αλλά και πάλι δε νομίζω ότι θα λύσει πλήρως το πρόβλημα των επιθέσεων».
Από την πλευρά της η Μαρία, φοιτήτρια, η οποία χρησιμοποιεί συχνά το ταξί για τις μετακινήσεις της, θεωρεί ότι το διαχωριστικό θα βοηθήσει ουσιαστικά τους οδηγούς, «οι οποίοι είναι απόλυτα εκτεθειμένοι σε οποιαδήποτε εγκληματική ενέργεια», όπως λέει. Ενώ, θετικός ήταν και ο Μάρκος Παπαδόπουλος, ιδιωτικός υπάλληλος, ο οποίος σημειώνει ότι «από τη στιγμή που έχει αυξηθεί η εγκληματικότητα, οι οδηγοί πρέπει να αυξήσουν και τα μέτρα προστασίας τους».
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
14/04/2011
nooz.gr
Ἰστότοπος κοινωνικῆς δικτυώσεως γιὰ Ἕλληνες, χωρὶς νεοταξίτικη λογοκρισία, χωρὶς ὀρθοπολιτικὴ ἠλιθιότητα.
https://hellasbook.gr/
https://hellasbook.gr/
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 4893
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Διαχωριστικό ασφαλείας στα ταξί
Πιστεύω ὄτι εἶναι ἕνα καλὸ μέσο ἀσφαλείας. Ὅμως τὰ ἐπιβατικὰ αὐτοκίνητα δὲν εἶναι σχεδιασμένα ὤστε νὰ μποροῦν νὰ δεχθοῦν τέτοιο διαχωριστικό. Πῶς θὰ ῥυθμίσει τὸ κάθισμα ὁ ὁδηγός;
Τὰ ὀχήματα τῆς Ἀγγλίας εἶναι μιὰ καλὴ λύση. Δὲν ξέρω πόσα ἐργοστάσια κατασκευάζουν τέτοια αὐτοκίνητα. Βέβαια εἶναι ὄτι καλύτερο. Ἕνα προστατευτικὸ ἰκανὸ νὰ σταματήσει ῥιπὴ 7,62 δὲν εἶνα πολυτέλεια.
Αὐτὸ δὲν τὸ καταλαβαίνω. Δηλαδὴ οἱ ἐγκληματίες ἀφηνίασαν στὴν θέα τοῦ διαχωριστικοῦ;Επίσης, έχει αποδειχθεί ότι αυτή η μικρή δυσκολία που παρουσιάζει το διαχωριστικό, όχι μόνο δεν αποθάρρυνε τους εγκληματίες, αλλά προκάλεσε αύξηση των φονικών επιθέσεων εναντίων των οδηγών, όπου εφαρμόστηκε».
Τὰ ὀχήματα τῆς Ἀγγλίας εἶναι μιὰ καλὴ λύση. Δὲν ξέρω πόσα ἐργοστάσια κατασκευάζουν τέτοια αὐτοκίνητα. Βέβαια εἶναι ὄτι καλύτερο. Ἕνα προστατευτικὸ ἰκανὸ νὰ σταματήσει ῥιπὴ 7,62 δὲν εἶνα πολυτέλεια.
Ἰστότοπος κοινωνικῆς δικτυώσεως γιὰ Ἕλληνες, χωρὶς νεοταξίτικη λογοκρισία, χωρὶς ὀρθοπολιτικὴ ἠλιθιότητα.
https://hellasbook.gr/
https://hellasbook.gr/
-
- Δημοσιεύσεις: 4673
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Διαχωριστικό ασφαλείας στα ταξί
Τα οχήματα της Αγγλίας είναι δικά τους.. Διάφορες μάρκες, κυρίως austin. Μετά την διάλυση της Αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, σήμερα βγαίνει σε αυτή τη μορφή κατασκευής σύμφωνα με το wikipedia: "Manganese Bronze Holdings / LTC The London Taxi Company, formerly LTI London Taxis International"
Εγώ πάντως δεν κατάλαβα. Εφόσον είναι προαιρετικό. Και εφόσον επιβαρύνει αυτόν που θα το βάλει.. Γιατι πρέπει να έρθει κάποιο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και κάποιος αρμόδιος υφυπουργός για να μου το αποφασίσει? Τίποτα πιο σοβαρό δεν έχουνε να κάνουνε? Θα μου πούνε δηλαδή εμένα με υπουργική απόφαση, τι είναι προαιρετικό να βάλω στο αμάξι μου?
Εγώ πάντως δεν κατάλαβα. Εφόσον είναι προαιρετικό. Και εφόσον επιβαρύνει αυτόν που θα το βάλει.. Γιατι πρέπει να έρθει κάποιο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και κάποιος αρμόδιος υφυπουργός για να μου το αποφασίσει? Τίποτα πιο σοβαρό δεν έχουνε να κάνουνε? Θα μου πούνε δηλαδή εμένα με υπουργική απόφαση, τι είναι προαιρετικό να βάλω στο αμάξι μου?
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6654
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Διαχωριστικό ασφαλείας στα ταξί
Φυσικά διότι το ζητούμενο είναι να γκρινιάξεις και να αντιδράσεις. Πώς θα αντιδράσεις λοιπόν αν δεν υπάρχει υπουργική απόφαση και επαφίεται στην δική σου διακριτική ευχέρεια να το κάνεις?UltiMo_ έγραψε:...Θα μου πούνε δηλαδή εμένα με υπουργική απόφαση, τι είναι προαιρετικό να βάλω στο αμάξι μου?
-
- Δημοσιεύσεις: 1880
- Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54
Re: Διαχωριστικό ασφαλείας στα ταξί
Η χρήση κάμερας προσκρούει στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και περιμένουν γνωμοδότηση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα από το 2009!!!!!!!
Το GPS μπορεί να το εγκαταστήσει ο καθένας χωρίς νομοθετική ρύθμιση. Το θέμα όμως είναι το κόστος του και προφανώς η επιδότηση που ζητάνε.
Βέβαια σύμφωνα με αυτό το ρεπορτάζ, του 2005, κάποιοι έχουν ήδη βάλει κάμερες.
Το GPS μπορεί να το εγκαταστήσει ο καθένας χωρίς νομοθετική ρύθμιση. Το θέμα όμως είναι το κόστος του και προφανώς η επιδότηση που ζητάνε.
Βέβαια σύμφωνα με αυτό το ρεπορτάζ, του 2005, κάποιοι έχουν ήδη βάλει κάμερες.
- Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 4893
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Διαχωριστικό ασφαλείας στα ταξί
Διότι προαιρετικὸ σημαίνει μὴ ἀπαγορευμένο.UltiMo_ έγραψε:Εγώ πάντως δεν κατάλαβα. Εφόσον είναι προαιρετικό. Και εφόσον επιβαρύνει αυτόν που θα το βάλει.. Γιατι πρέπει να έρθει κάποιο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και κάποιος αρμόδιος υφυπουργός για να μου το αποφασίσει?
2009; Μὴν βιαζόμαστε τότε. Νὰ περάσουν 1-2 ὀλυμπιάδες καὶ βλέπουμε.erling έγραψε:Η χρήση κάμερας προσκρούει στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και περιμένουν γνωμοδότηση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα από το 2009!!!!!!!
Θέλουν ἐπιδότηση γιὰ τὸ GPS; Ἄντε γειά!!!erling έγραψε:Το GPS μπορεί να το εγκαταστήσει ο καθένας χωρίς νομοθετική ρύθμιση. Το θέμα όμως είναι το κόστος του και προφανώς η επιδότηση που ζητάνε.
Προφανῶς παρανόμως. Ἀλλὰ τὶ νὰ τὴν κάνεις τὴν κάμερα ἀν σὲ ἔχουν "φάει"; Ἀκόμα κι ἀν ἡ Ἀστυνομία βρεῖ τὸν δράστη σὲ 2 ὦρες ὁ ὁδηγὸς θὰ ἔχει ἤδη φύγει γιὰ τὸ ταξίδι ἄνευ ἐπιστροφῆς.erling έγραψε:Βέβαια σύμφωνα με αυτό το ρεπορτάζ, του 2005, κάποιοι έχουν ήδη βάλει κάμερες.
Τὸ σημαντικὸ εἶναι νὰ σωθεῖ ὁ ὀδηγὸς. Ἕνα διαχωριστικὸ τὸ ὁποῖο δὲν θὰ εἶναι ἀπλῶς περτσινωμένο ἀλλὰ πιασμένο γερὰ στὸ ἀμάξωμα ἰκανὸ νὰ σταματήσει 7,62 εἶναι μιὰ πολὺ καλὴ λύση.
Ἰστότοπος κοινωνικῆς δικτυώσεως γιὰ Ἕλληνες, χωρὶς νεοταξίτικη λογοκρισία, χωρὶς ὀρθοπολιτικὴ ἠλιθιότητα.
https://hellasbook.gr/
https://hellasbook.gr/
-
- Δημοσιεύσεις: 2050
- Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6654
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Διαχωριστικό ασφαλείας στα ταξί
Οχι βέβαια δεν είναι ηλίθιοι... Εγκλέζοι είναι....
-
- Δημοσιεύσεις: 397
- Εγγραφή: 05 Φεβ 2011, 17:48
- Τοποθεσία: ΕΞΟΡΙΣΤΟΣ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ
Re: Διαχωριστικό ασφαλείας στα ταξί
Μια χαρά λύση το βλέπω...
ΝΑ ΠΛΗΡΏΣΩ ΔΙΌΔΙΑ;... ΤΟ ΆΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΌ ΤΟ ΞΈΡΕΙΣ;