odigein.com

Το site των οδηγών και των πεζών...
Τώρα είναι 17 Αύγ 2018, 13:35

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 28 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αγνοια ΚΟΚ - Ασυνεννοησία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Μάιος 2013, 14:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Δημοσιεύσεις: 4624
Τοποθεσία: Βόλος
Με το ΙΧ, όταν έχετε ένα λεωφορείο μπροστά σας, σας κόβει το οπτικό πεδίο εμπρός.
Απο την δικιά μου οπτική γωνία, με το λεωφορείο, κόβω το οπτικό πεδίο των αυτοκινήτων απο πίσω μου. Με αποτέλεσμα να συμβαίνουν διάφορα ηλίθια περιστατικά. Πιο συχνό φαινόμενο, μέσα στην πόλη (δρόμος διπλής, μια λωρίδα ανα κατεύθυνση) όταν έχει κόκκινο φανάρι και σε αυτό σταματημένα καμμια δεκαριά αυτοκίνητα, το μοναδικό που μπορώ να κάνω, είναι να φρενάρω και να κάτσω πίσω τους. Ούτε αλάρμ, ούτε φλας, ούτε κάτι που να υποδηλώνει στάση. Απλά φρένο. Ξαφνικά οι έξυπνοι απο πίσω μου, μη βλέποντας το μποτιλιάρισμα, αποφασίζουν να προσπεράσουν, για να διαπιστώσουν οτι μπροστά μου έχει άλλα δέκα αυτοκίνητα, και δεν έχουν χώρο να ξαναμπούν στο ρεύμα. άλλοι μένουν στ αντίθετο και μπλέκουν με τα αυτοκίνητα απο απέναντι, άλλοι γκαζώνουν και προσπερνάνε 10 αυτοκίνητα απο το αντίθετο ρεύμα, άλλοι κορνάρνουν (δεν ξέρω σε ποιόν) και άλλοι κάνουν όπισθεν για να ξαναπάνε πίσω μου.

Χτες έγινε ο,τι πιο επικύνδυνο έχω συναντήσει. Που δείχνει πως η ασυνεννοησία μπορεί να σκοτώσει. Στον παραλιακό Βόλου-Αγριάς (ένα χωριό 7 χιλιόμετρα απο το Βόλο) πήγαινα με καμμια 60αριά χιλιόμετρα. Πίσω μου κάμποσα αυτοκίνητα, μπροστά μου στα 100 μέτρα ένα παπάκι. Ξαφνικά απο ένα παράδρομο, πετάγεται ένα αγροτικό, ο πιτσιρικάς στο παπάκι δεν προλαβαίνει να φρενάρει, και πέφτει πάνω του. Παπάκι σμπαραλιασμένο, ο πιτσιρικάς πετάχτηκε 5 μέτρα μπροστά, τάβλα ανάσκελα και το αγροτικό στη μέση του δρόμου. Ευτυχώς που είχα κάποια απόσταση και δεν τους πέρασα απο πάνω. Ακαριαία όμως άναψα τα αλάρμ και άφησα το γκάζι για να μειώσω την ταχύτητα σταδιακά με σκοπό να σταματήσω. Δεν είχα σκοπό να προσπεράσω.

Αυτή ήταν η σωστή χρήση αλάρμ. Σημαίνει κίνδυνος, θα σταματήσω. Ο απο πίσω μου όμως, αποφασίζει να με προσπεράσει με ιλιγγιώδη ταχύτητα, για να συνειδητοποιήσει αρκετά αργά τι είχε γίνει. Λίγο ακόμα και θα το περνούσε το παιδάκι απο πάνω. Σταμάτησε μπλοκαρισμένος στα 10 μέτρα ο μισός στο αντίθετο ρεύμα, οι απέναντι πλακωθήκανε κι αυτοί στα φρένα, ένας πανικός για το τίποτα. Ίσως φταίνε οι συνάδερφοι που ανάβουν αλάρμ πριν σταματήσουν σε στάση, ίσως το στραβό του το κεφάλι που βιαζότανε, λίγο έλειψε πάντως να έχουμε θάνατο

_________________
When life throws you curves, aim for the apex
ὓβρις -> ἂτη -> νέμεσις -> τίσις


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγνοια ΚΟΚ - Ασυνεννοησία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Μάιος 2013, 14:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Δημοσιεύσεις: 6200
Γιαυτό πρέπει να ακολουθείται ο ΚΟΚ κατά γράμμα διότι είναι ένας κώδικας επικοινωνίας που φωνάζω Χροοοοοοοονια τώρα!!!

_________________
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Ένα νεκρό χωριό από τροχαία, το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράττεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγνοια ΚΟΚ - Ασυνεννοησία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2013, 13:20 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Δημοσιεύσεις: 4411
Ὁ πιτσιρικὰς φοροῦσε κράνος;

_________________
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγνοια ΚΟΚ - Ασυνεννοησία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2013, 21:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Δημοσιεύσεις: 4624
Τοποθεσία: Βόλος
οχι. αλλα και με κράνος, δε νομίζω να γλίτωνε αν τον περνούσε απο πάνω το σαξόραλο

_________________
When life throws you curves, aim for the apex
ὓβρις -> ἂτη -> νέμεσις -> τίσις


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγνοια ΚΟΚ - Ασυνεννοησία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Φεβ 2014, 00:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Δημοσιεύσεις: 4624
Τοποθεσία: Βόλος
UltiMo_ έγραψε:
Με το ΙΧ, όταν έχετε ένα λεωφορείο μπροστά σας, σας κόβει το οπτικό πεδίο εμπρός.......



Δείτε το απόσπασμα στο 3:00


_________________
When life throws you curves, aim for the apex
ὓβρις -> ἂτη -> νέμεσις -> τίσις


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγνοια ΚΟΚ - Ασυνεννοησία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Φεβ 2014, 00:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Δημοσιεύσεις: 6200
Μα δεν καταλαβαίνω όλοι αυτοί σουρωμένοι είναι? Κοιμισμένοι τι στο διάτανο?

_________________
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Ένα νεκρό χωριό από τροχαία, το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράττεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγνοια ΚΟΚ - Ασυνεννοησία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2014, 09:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54
Δημοσιεύσεις: 1880
UltiMo_ έγραψε:
Ίσως φταίνε οι συνάδερφοι που ανάβουν αλάρμ πριν σταματήσουν σε στάση, ίσως το στραβό του το κεφάλι που βιαζότανε, λίγο έλειψε πάντως να έχουμε θάνατο


Θα πάρω πάσα από αυτό.
Θεωρώ πως σωστά κάνουν και ανάβουν αλάρμ από την στιγμή που σταματάνε επί της οδού και όχι σε εσοχή. Το φλας σημαίνει πρόθεση για αλλαγή κατεύθυνσης, για ελιγμό.
Όμως ο πίσω οδηγός δεν γνωρίζει πως το φλας βγήκε επειδή υπάρχει στάση.

Εδώ υπάρχει ένα έλλειμμα στον ΚΟΚ. Ενώ όταν δεν δουλεύουν τα φλας υπάρχει ειδική σήμανση με τα χέρια για την στάθμευση, δεν υπάρχει κάτι ανάλογο με χρήση των φλας...
Παράθεση:
2. Πριν από κάθε ελιγμό, o oδηγός υπoχρεoύται να καταστήσει έγκαιρα γνωστή την πρόθεσή τoυ αυτή, χρησιμoπoιώντας για τo σκoπό αυτόν τoυς δείκτες κατεύθυνσης, αν δε αυτoί δεν λειτoυργoύν, υπoχρεoύται να δώσει τα ακόλoυθα σήματα με τo χέρι:
α) Έκταση τoυ βραχίoνα για στρoφή πρoς την κατεύθυνση αυτoύ.
β) Kάμψη τoυ βραχίoνα πρoς τα πάνω για στρoφή πρoς την αντίθετη πλευρά αυτoύ.
γ) Kάμψη τoυ βραχίoνα πρoς τα κάτω, για τoν ελιγμό στάθμευσης.

_________________
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγνοια ΚΟΚ - Ασυνεννοησία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2014, 09:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Δημοσιεύσεις: 4624
Τοποθεσία: Βόλος
Μα ελιγμός είναι. Ακόμα και να μην έχει εσοχή μεγάλη, πάλι πλαγιάζεις το όχημα προς τα δεξιά για να πλησιάσεις στο πεζοδρόμιο και να κλείσεις το χώρο στα παπάκια για προσπέρασμα απο δεξιά πριν ανοίξεις την πόρτα.
Όταν πια σταματήσεις και ανοίξεις τις πόρτες, τότε υπάρχει κίνδυνος και τότε ανάβουν τα αλάρμ αυτόματα.

Για να βρούμε ποιος τρόπος είναι πιο σωστός (αλάρμ ή φλας για στάση) ας υποθέσουμε οτι είναι και τα δύο λάθος. Πως μπορεί να τα παρερμηνεύσει ο απο πίσω οδηγός?
Τι είναι χειρότερο? Ποιο δημιουργεί πιο πολύ, λάθος εντύπωση και μπερδεύει τον απο πίσω για το τι πραγματικά θέλεις να κάνεις?

Φλας σημαίνει οτι αν θέλεις, έχεις το δικαίωμα να με προσπεράσεις. είτε γιατι στρίβω δεξιά, είτε γιατι πλαγιάζω λίγο προς τα δεξιά, είτε γιατι στρίβω αριστερά στο κάτω κάτω. Το αλαρμ τι σημαίνει? Οτι μπροστά μου έχει πέσει παπάκι, ή βράχος ή έχει κατσίκια στο δρόμο, θα πλακωθώ στα φρένα, κάντε όλοι σας το ίδιο. Ακόμα και για λακούβα τα έχω ανάψει στην εθνική, πριν τον ελιγμό, και είδα τον απο πίσω οτι φρέναρε, αυτοσυγκεντρώθηκε και ακολούθησε τον ελιγμό μου.

Η συχνή λάθος χρήση του αλαρμ όμως, σημαίνει οτι και παπάκι/κατσίκι/βράχος να βρεθεί, δε θα μπορείς να προειδοποιήσεις τους απο πίσω για τον επερχόμενο κίνδυνο γιατι είναι σαν το παραμύθι με τον ψεύτη βοσκό. Ο άλλος θα νομίζει απλά οτι "στο άμεσο μέλλον, θα θελήσω να παρκάρω, άρα αρχίζω και ψάχνω απο τώρα θέση για παρκάρισμα, και αν δε μου αρέσει μια θέση, ενδεχομένως και να κάνω σλάλομ και πιρουέτες μέσα έξω μέχρι να αποφασίσω ποια θέση μου αρέσει". Γιατι αυτό έχει καταντήσει να σημαίνει το αλαρμ.

erling έγραψε:
γ) Kάμψη τoυ βραχίoνα πρoς τα κάτω, για τoν ελιγμό στάθμευσης.
Kάμψη τoυ βραχίoνα πρoς τα κάτω κρατώντας και τσιγάρο και συνήθως με μπούκλα μαλλί, το βλέπω αρκετά συχνά. Αυτό σημαίνει? Δεν το ήξερα!





*Με το σκεπτικό σου οτι σταματάω στο δρόμο και δεν μπαίνω σε εσοχή, θα έπρεπε και στην εκκίνηση απο τη στάση, να μην ανάψω αριστερό φλας, αλλα απλά να ξεκινήσω? Γιατι απλά ευθεία θα πάω? Σβήνω τα αλάρμ και βουρ?

_________________
When life throws you curves, aim for the apex
ὓβρις -> ἂτη -> νέμεσις -> τίσις


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγνοια ΚΟΚ - Ασυνεννοησία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2014, 11:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54
Δημοσιεύσεις: 1880
Καταρχήν να ξεκαθαρίσω πως η αντίδρασή σου (αλάρμ) στο συμβάν με το παπάκι ήταν η απολύτως σωστή..... Σε κάποιο παλιό θέμα έχω αναφέρει παρόμοιο περιστατικό και εγώ...

Στη στάση όμως επί της οδού, θεωρώ πως το σωστό δεν είναι το φλας αλλά το αλάρμ. Διότι δεν κάνεις κανέναν ελιγμό αλλά σταματάς επί της οδού.
Το πως θα αντιδράσει ο από πίσω είναι θέμα δικό του. Η σωστή αντίδραση θα είναι να περιμένει να δει τι συμβαίνει μπροστά από το λεωφορείο και μετά να αποφασίσει τι θα κάνει....

Σκέψου τώρα πως έχεις μπροστά σου κάποιον, με ΙΧ, που βγάζει φλας επειδή θέλει να παρκάρει. Εσύ πως θα το καταλάβεις ότι θέλει να παρκάρει και όχι να στρίψει στην γωνία, ώστε να του αφήσεις χώρο από πίσω; Λέγοντας εσύ εννοώ των πίσω οδηγό....
Αποκλειστικά όμως για την στάση των λεωφορείων θεωρώ πως η σωστή κίνηση είναι το αλάρμ...

edit.
Για την εκκίνηση που λες, ποιο ακίνδυνο είναι το να σταματήσεις τα αλάρμ, να βγάλεις αριστερό φλας και να ξεκινήσεις. Αλλά γιατί; Γιατί πάντα θα υπάρχει ο γρήγορος που θα θελήσει να σε προσπεράσει την ώρα που ξεκινάς..... Αλλά αν έχει επίγνωση του τι συμβαίνει πίσω σου και οι οδηγοί περιμένουν να ξεκινήσεις, απλά σταματάς τα αλάρμ και ξεκινάς...ειδικά αν σκεφτώ πως, αν δεν κάνω λάθος, εντός πόλεων με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση έχει συνεχόμενη γραμμή κάτω (όταν υπάρχει αυτή η γραμμή και δεν έχει εξαφανισθεί την επόμενη από το βάψιμο εβδομάδα) πράγμα που σημαίνει πως το προσπέρασμα δεν επιτρέπεται....



υ.γ. Προσωπικά παρκάρω με χρήση του φλας και όχι των αλάρμ αλλά τσιμπάω λίγο το φρένο μαζί με το φλας, κάνω έναν μικρό ελιγμό δεξιά, προς την θέση στάθμευσης, και μετά σταματάω για την όπισθεν... έτσι ο από πίσω μου δεν είναι κοντά μου και μπορώ να κάνω όπισθεν....

_________________
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγνοια ΚΟΚ - Ασυνεννοησία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2014, 12:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Δημοσιεύσεις: 4624
Τοποθεσία: Βόλος
Εφόσον για να ξεκινήσεις θες αριστερό φλας, σημαίνει οτι και για να σταματήσεις θες δεξί. Αλλιώς μόνο αλαρμ, και καθόλου φλας ούτε στο σταμάτα ούτε στο ξεκίνα.

Δηλαδή είτε για στάση (λεωφορείο), είτε για στάθμευση (ΙΧ) προτείνεις αλάρμ γιατι στην Ελλάδα το φλας το παρερμηνεύουν.
Άρα συμβιβαζόμαστε με την Ελλάδα και πράττουμε ο,τι ο απο πίσω μας καταλαβαίνει, ή κάνουμε ο,τι λέει ο ΚΟΚ?

Άρθρo 21
Kανόνες για τoυς ελιγμoύς των oχημάτων
2. Πριν από κάθε ελιγμό, o oδηγός υπoχρεoύται να καταστήσει έγκαιρα
γνωστή την πρόθεσή τoυ αυτή, χρησιμoπoιώντας για τo σκoπό αυτόν τoυς
δείκτες κατεύθυνσης
, αν δε αυτoί δεν λειτoυργoύν, υπoχρεoύται να δώσει τα
ακόλoυθα σήματα με τo χέρι
3. H πρoειδoπoίηση πoυ δίνεται με τoυς δείκτες κατεύθυνσης επιβάλλεται
να συνεχίζεται σε όλη τη διάρκεια τoυ ελιγμoύ και να παύει όταν oλoκληρωθεί
o ελιγμός.

_________________
When life throws you curves, aim for the apex
ὓβρις -> ἂτη -> νέμεσις -> τίσις


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 28 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε:  
cron
POWERED_BY

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com