Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας - Ερωτήσεις εξέτασης

Ο χώρος αυτός είναι αφιερωμένος στους επαγγελματίες οδηγούς...
Απάντηση
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας - Ερωτήσεις εξέτασης

Δημοσίευση από UltiMo_ »

Στις ερωτήσεις για το ΠΕΙ λεωφορείου στο οποίο θα εξεταστώ σε λίγο καιρό, έχω βρει μερικές οι οποίες είναι τραγικά λάθη. Εκτός και αν κάνω εγώ λάθος...


1. Η αντικατάσταση λεωφορείου που έχει πάθει μηχανική βλάβη με νέο όχημα προβλέπεται συνήθως σε:
α. Μακρινές αποστάσεις ή σε νυχτερινά δρομολόγια. ΣΩΣΤΟ
β. Αστικά δρομολόγια ή σε δρομολόγια εντός των ωρών αιχμής. ΛΑΘΟΣ
γ. Δρομολόγια εξυπηρέτησης αεροδρομίων. ΛΑΘΟΣ

Εγώ στην εταιρία μου κάνω αποκλειστικά αστικά δρομολόγια ή δρομολόγια εντός των ωρών αιχμής.
Όταν κάποιο λεωφορείο "μείνει" απο μηχανική βλάβη, έχουμε κάποιο εφεδρικό λεωφορείο standby όλη μέρα για την αντικατάσταση αυτού. Γιατι λοιπον το β να είναι λάθος?
Σε κοντινές αποστάσεις και σε δρομολόγιο ημέρας δηλαδή δεν αντικαθίστατε το χαλασμένο λεωφορείο? Λες στο κόσμο να φύγει με τα πόδια?

================================================================================

2. Γενικά, οι πιο επικίνδυνες ώρες για εμφάνιση του φαινομένου της κόπωσης του οδηγού είναι οι:
α. Πρωίες πρωινές. ΣΩΣΤΟ
β. Μεσημβρινές. ΛΑΘΟΣ
γ. Απογευματινές. ΛΑΘΟΣ

Απο την εμπειρία μου, όταν έχεις φάει μεσημεριανό νωρίς νωρίς στη μιάμιση και μετά πας για απογευματινή βάρδια σε πιάνει η φυσική υπνηλία του φαγητού. Γιατί πρέπει να μάθω οτι ο συγγραφέας θεωρεί οτι το πρωί είναι πιο κουραστικό και πως μπορεί αυτό να με βοηθήσει στο να γίνω πιο σωστός οδηγός? (Οι πρωινές μας βάρδιες ξεκινάνε απ τις 5 έως τις 6:30)

================================================================================

3. Η μάζα ενός σώματος είναι η ποσότητα:
α. Των κιλών του. ΛΑΘΟΣ
β. Του όγκου του. ΛΑΘΟΣ
γ. Της ύλης του. ΣΩΣΤΟ

Η μάζα, μάθαμε απο το γυμνάσιο, οτι μετριέται σε γραμμάρια και κιλά. Γιατι το α να είναι λάθος? ΚΑι τι ακριβώς σημαίνει η φράση "Η μάζα ενός σώματος είναι η ποσότητα της ύλης τους"? Τι φυσικό μέγεθος είναι η ύλη και σε τι μετριέται?

================================================================================

4. Κατά τις ώρες της ημερήσιας ανάπαυσης, ο οδηγός βρίσκεται:
α. Εκτός ή εντός οχήματος υπό προϋποθέσεις. ΛΑΘΟΣ
β. Υποχρεωτικά εντός οχήματος. ΣΩΣΤΟ
γ. Υποχρεωτικά εκτός οχήματος. ΛΑΘΟΣ

Δεν ήξερα οτι υπάρχει νόμος που στο μισάωρο διάλειμμα μου, με το λεωφορείο και τον κλιματισμό σβηστό, με υποχρεώνει να κάθομαι μέσα στο λεωφορείο που βράζει.
Το υποχρεωτικά εκτός θα το καταλάβαινα καλύτερα γιατι ο σκοπός του υποχρεωτικού απο το νόμο διαλείμματος έχει σκοπό να σε ξεμουδιάσει, να σε ξεκουράσει σωματικά και πνευματικά, να πας τουαλέτα, να φας, να πιείς νερό κτλ.

================================================================================

5. Η πέδη στάθμευσης (χειρόφρενο):
α. Λειτουργεί ανεξάρτητα του κύριου συστήματος πέδησης και η λειτουργία της είναι μηχανική. ΣΩΣΤΟ
β. Λειτουργεί ανεξάρτητα του κύριου συστήματος πέδησης και η λειτουργία της είναι ηλεκτρική. ΛΑΘΟΣ
γ. Λειτουργεί σε συνεργασία με το κύριο σύστημα στάθμευσης και η λειτουργία της είναι πνευματική. ΛΑΘΟΣ

Και ο πιο άσχετος, ξέρει οτι στα λεωφορεία το χειρόφρενο είναι με αέρα και οχι μηχανικό.
Αρκεί να σταθείς σε απόσταση 40 μέτρων απο λεωφορείο ή φορτηγό ή νταλίκα την στιγμή που δένει ή λύνει το χειρόφρενο και θα το ακούσεις.

================================================================================

6. Η συνδυασμένη χρήση φρένων και επιβραδυντή:
α. Πρέπει να αποφεύγεται σε κατωφέρειες με έντονη κλίση. ΛΑΘΟΣ
β. Πρέπει πάντοτε να προτιμάται. ΛΑΘΟΣ
γ. Πρέπει να αποφεύγεται εντός πόλεων. ΣΩΣΤΟ

Γιατί??????? Φυσικά και το σωστό είναι το β. Γιαυτό υπάρχει το σύστημα του επιβραδυντή και για αυτό όλα τα αστικά λεωφορεία είναι εφοδιασμένα με αυτό.

================================================================================

7. Υποχρέωση εξοπλισμού με ταχογράφο έχουν όλα τα λεωφορεία με χωρητικότητα άνω των:
α. 24 θέσεων επιβατών. ΛΑΘΟΣ
β. 16 θέσεων επιβατών. ΛΑΘΟΣ
γ. 8 θέσεων επιβατών. ΣΩΣΤΟ

Τα αστικά λεωφορεία εξαιρούνται της υποχρέωσης χρήσης ταχογράφου.

================================================================================

8. Τροφές πλούσιες σε ενέργεια που πρέπει να καταναλώνονται καθημερινό είναι:
α. Το μοσχαρίσιο και το χοιρινό κρέας.
β. Τα τηγανητά και το αλάτι.
γ. Τα δημητριακά, το ρύζι, τα μακαρόνια.

Αυτό μάλλον το πήραν απο το Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας Διαιτολόγων
Όπως και άλλες που περιλαμβάνουν την διατροφική αξία των λαχανικών, των πουλερικών και τις εκτιμώμενες θερμίδες των μπισκότων που τρώς στο διάλειμμα.

================================================================================

9. Η οδήγηση με στροφές κινητήρα περισσότερες από αυτές που αντιστοιχούν στην περιοχή μέγιστης ισχύος πρέπει να αποφεύγεται διότι:
α. Μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου, όπως και οι επιδόσεις του κινητήρα. ΛΑΘΟΣ
β. Αυξάνεται η κατανάλωση καυσίμου χωρίς να αυξάνονται οι επιδόσεις του κινητήρα. ΛΑΘΟΣ
γ. Αυξάνονται οι επιδόσεις του κινητήρα, αλλά και η κατανάλωση καυσίμου. ΣΩΣΤΟ

Με περισσότερες στροφές απο την ΜΕΓΙΣΤΗ ισχύ, σημαίνει οτι η ισχύς αρχίζει και μειώνεται. Σωστό είναι το β. Όποιος έγραψε το γ είναι ηλίθιος. Αν η επιδόσεις αυξανόταν, τότε δε θα είχαμε περάσει την περιοχή μέγιστης ισχύς

================================================================================

10. Ορμή ενός οχήματος ονομάζεται:
Η αντίσταση στην αλλαγή της κατάστασης κίνησής του. ΛΑΘΟΣ
Η δύναμη που διατηρεί το όχημα σε κίνηση. ΣΩΣΤΟ
Η ταχύτητα με την οποία εισέρχεται σε στροφή. ΛΑΘΟΣ

Ορμή είναι το γινόμενο μάζα επι ταχύτητα και ΟΧΙ κάποια δύναμη. Ο ρυθμός μεταβολής της ορμής είναι δύναμη. Φυσική λυκείου

================================================================================

11. Η πιο αποτελεσματική λύση για την αντιμετώπιση της υπνηλίας είναι:
α. Ο ολιγόλεπτος ύπνος. ΛΑΘΟΣ
β. Ο εξαερισμός της καμπίνας του οδηγού. ΣΩΣΤΟ
γ. Ο δυνατός καφές. ΛΑΘΟΣ

Οκ αυτό δεν το περίμενα. Συνήθως η σωστή απάντηση είναι η πιο "συνετή"

================================================================================

12. Σε περίπτωση ατυχήματος, μία από τις πρώτες ενέργειες που πρέπει να γίνουν είναι:
α. Η αφαίρεση των ρούχων των τραυματιών. ΛΑΘΟΣ
β. Η αφαίρεση των παπουτσιών των τραυματιών. ΛΑΘΟΣ
γ. Το σβήσιμο του τσιγάρου. ΣΩΣΤΟ

ΕΕΕ???

================================================================================

13. Η ενεργοποίηση του abs γενικώς:
α. Μειώνει την απόσταση ακινητοποίησης του οχήματος. ΛΑΘΟΣ
β. Αυξάνει την απόσταση ακινητοποίησης του οχήματος. ΛΑΘΟΣ
γ. Δεν μεταβάλλει την απόσταση ακινητοποίησης του οχήματος. ΣΩΣΤΟ

Αυτό προφανώς είναι λάθος

================================================================================

14. Από τα παρακάτω αντικείμενα, πιο κοντά στον οδηγό πρέπει να τοποθετούνται:
α. Τα γυαλιά ηλίου.
β. Οι χάρτες.
γ. Ο καφές και το νερό.

Εδώ δεν σας λέω πιο είναι το σωστό. Σας αφήνω να το μαντέψετε

================================================================================

15. Το μηχανόφρενο (κλαπέτο) είναι επιβραδυντής που λειτουργεί με:
α. Έλεγχο της ισχύος του ρεύματος. ΛΑΘΟΣ
β. Έγχυση λαδιού. ΛΑΘΟΣ
γ. Μηδενισμό της παροχής πετρελαίου μέσω ποδομοχλού. ΣΩΣΤΟ

Το κλαπέτο είναι ένα βοηθητικό σύστημα πέδησης που επενεργεί στην εξάτμιση. Φράσσει την έξοδο των καυσαερίων. Το α το κάνει ο ηλεκτρομαγνητικός και το β ο υδραυλικός.
Το antispin επενεργεί στην παροχή πετρελαίου, οχι το κλαπέτο.


W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6649
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας - Ερωτήσεις εξέτ

Δημοσίευση από MacPap »

Εγώ έτσι ακριβώς όπως τα λες σε εμάς θα τα έστελνα στην επιτροπή εξετάσεων!!! Αν θέλεις το κάνουμε!
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας - Ερωτήσεις εξέτ

Δημοσίευση από UltiMo_ »

Είσαι ελεύθερος να το κάνεις. Οι ερωτοαπαντήσεις είναι επίσημες, τα σχόλιο δικά μου. Αν έχω δίκιο σε όλα, δεν το γνωρίζω
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας - Ερωτήσεις εξέτ

Δημοσίευση από UltiMo_ »

κάτι που με προβλιματίζει είναι οτι στο παρελθόν την είχα πατήσει με μια ερώτηση για την απόκτηση διπλώματος φορτηγού.
η ερώτηση ηταν ποια είναι η λειτουργία του θερμοστάτη του συστήματος ψύξης και η σωστή απάντηση ήταν οτι διατηρεί την θερμοκρασία ΥΨΗΛΗ.

Εγώ τότε διερύγνυα τα ιμάτιά μου οτι διατηρεί την θερμοκρασία ΧΑΜΗΛΗ γιατι αυτό κάνει το ψυγείο. Κρυώνει το νερό. Όπως και στα οικιακά μας ψυγεία, σταματάει το μοτέρ, και όταν η θερμοκρασία ανέβει, ένας θερμοστάτης ενεργοποιεί ξανά τον κομπρέσορα για να ξαναδροσίσει τα φαγητά.

Η αλήθεια όμως είναι οτι ο θερμοστάτης δεν ελέγχει την λειτουργία ή μη του ψυγείου, αλλα αλλάζει την πορεία του νερού, παρακάμπτοντας το ψυγείο κάτω απο κάποια ορισμένη θερμοκρασία.
Το χειμώνα, χωρίς τον θερμοστάτη, εκτός του οτι δεν θα είχαμε καλοριφέρ, το νερό με το ζόρι η θερμοκρασία θα έφτανε τους 60 βαθμούς, ενώ οι πετρελαιοκινητήρες έχουν καλύτερη απόδοση στους 80 με 85 βαθμούς. Άρα η απάντηση ήταν πράγματι σωστή. Αν και κανένας δεν καταλαβαίνει πριν πιάσει πράγματι δουλειά. Απλά το μαθαίνεις παπαγαλία γιατι that's the greek way. Πίστευε και μη ερεύνα
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας - Ερωτήσεις εξέτ

Δημοσίευση από UltiMo_ »

Ξέχασα και άλλο ένα σημαντικό που δεν το είχα παρατηρήσει με την πρώτη.

16. Πατώντας τον ποδομοχλό πέδησης επιτρέπουμε
α. Την ροή υγρού φρένων
β. Τη ροή πεπιεσμένου αέρα
γ. Τη ροή ηλεκτρικού ρεύματος

Είτε μιλάμε για αμιγώς πνευματικό, είτε για υδροπνευματικό σύστημα, με τον ποδομοχλό ελέγχουμε τον αέρα άρα το σωστό είναι το β.
Δεν επιτρέπουμε την ροή του όμως, αλλα την διακόπτουμε.
Το όχημα χρειάζεται συνεχή ροή αέρα για να κινηθεί.
Άρα αν "μείνει απο αέρα" είτε απο βλάβη, είτε επειδή του κόψεις τον αέρα πατώντας το πετάλ, φρενάρει.
Για το λόγο αυτό δεν απαιτείτε πλέον ύπαρξη μηχανικού χειροφρένου. Απλά δένοντας το, κόβεις τον αέρα, και το όχημα ακινητοποιείτε.

Πολύ παλιά τα αερόφρενα λειτουργούσαν ανάποδα, επιτρέποντας την ροή αέρα δηλαδή, αλλα εφόσον μιλάμε για μια νέα οδηγία, και μια νέα εξέταση, νέων οδηγών, που έχουν βγάλει δίπλωμα απο το 2008 και μετά, δεν μας ενδιαφέρει τι κάνανε τα αερόφρενα το 1970 αλλα το τι κάνουν τώρα
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας - Ερωτήσεις εξέτ

Δημοσίευση από UltiMo_ »

Διαφωνίες με το εγχειρίδιο των ΠΕΙ – λεωφορείου

1) Εισαγωγή 7 σελ. 19 Δεν συμφωνεί με όσα ορίζονται στη σελ.13 του εγχειριδίου
Σωστή απάντηση η Γ αντί της Β

7 Ένα λεωφορείο μεταφέρει 50 επιβάτες από την Αθήνα στη Θεσσαλονί-
κη (απόσταση περίπου 500 km) και επιστρέφει από τη Θεσσαλονίκη
στην Αθήνα με 30 επιβάτες. Το κόμιστρο για την απλή διαδρομή ανέρ-
χεται στα 20 ευρώ/επιβάτη. Tο έργο αυτό αντιστοιχεί σε:
Α 1.000 επιβατοχιλιόμετρα. Λάθος
Β 1.600 επιβατοχιλιόμετρα. Σωστό
Γ 40.000 επιβατοχιλιόμετρα. Λάθος


2) Ορθολογική οδήγηση 118 σελ.104 Δεν συμφωνεί με την ερώτηση 4 του κεφαλαίου «Βάρη και διαστάσεις» του βιβλίου θεωρητικής εκπαίδευσης υποψηφίων οδηγών λεωφορείων, και την αναγραφή του ωφέλιμου φορτίου στις αναγραφές βαρών έδρας στα φορτηγά
Σωστή απάντηση η Α αντί της Β

118 Ένα λεωφορείο έχει μεικτό βάρος 16 τόνους και μέγιστο επιτρεπόμε-
νο βάρος 19 τόνους. Το απόβαρό του είναι 11.500 κιλά. Το ωφέλιμο
φορτίο του είναι:
Α 7,5 τόνοι. Λάθος
Β 4,5 τόνοι. Σωστό
Γ 4 τόνοι. Λάθος


3) Ορθολογική οδήγηση 135 σελ.108 Η τριβή δεν μπορεί να είναι ποτέ μεγαλύτερη από την ελκτική δύναμη, καθώς η στατική τριβή είναι πάντα ίση με την ασκούμενη δύναμη εκτός και αν έχουμε ολίσθηση οπότε η ελκτική δύναμη είναι μεγαλύτερη από την τριβή ολίσθησης. Ή πρέπει να τεθεί ως οριακή τριβή.
Θα μπορούσε κάποιος να δώσει την Β ως σωστή απάντηση

135 Για τον πλήρη έλεγχο του οχήματος, η ελκτική δύναμη σε σχέση με
την τριβή πρέπει να είναι:
Α Mικρότερη. Σωστό
Β Ίση. Λάθος
Γ Mεγαλύτερη. Λάθος


4) Ορθολογική οδήγηση 147 σελ.110 Η ορμή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΗ! Η δύναμη είναι ίση με τον ρυθμό μεταβολής της ορμής.

147 Ορμή ενός οχήματος ονομάζεται:
Α H ταχύτητα με την οποία εισέρχεται σε στροφή. Λάθος
Β H δύναμη που διατηρεί το όχημα σε κίνηση. Σωστό
Γ H αντίσταση στην αλλαγή της κατάστασης κίνησής του. Λάθος


5) Κανονιστικές ρυθμίσεις 24 σελ.150 Δεν συμφωνεί με την θεωρία του κεφαλαίου και την επόμενη ερώτηση (25 σελ 150)
Σωστή απάντηση η Γ αντί της Β

24 Κατά τις ώρες της ημερήσιας ανάπαυσης, ο οδηγός βρίσκεται:
Α Yποχρεωτικά εκτός οχήματος. Λάθος
Β Yποχρεωτικά εντός οχήματος. Σωστό
Γ Eκτός ή εντός οχήματος υπό προϋποθέσεις. Λάθος

25 Κατά τις ώρες της ημερήσιας ανάπαυσης, ο οδηγός μπορεί να βρίσκεται
εντός οχήματος υπό την προϋπόθεση ότι:
Α Bρίσκεται σε απόσταση μεγαλύτερη των 100 km από την έδρα του. Λάθος
Β Tο όχημα είναι ακινητοποιημένο και διαθέτει υποδομή για ύπνο. Σωστό
Γ Tο όχημα είναι ακινητοποιημένο και διαθέτει κλιματισμό. Λάθος


6) Κανονιστικές ρυθμίσεις 42 σελ.154 Δεν συμφωνεί με όσα αναφέρονται στη σελ.129 του εγχειριδίου των ΠΕΙ - λεωφορείου
Σωστή απάντηση η Γ αντί της Β

42 Η μέγιστη διάρκεια εργασίας σε διάστημα οποιωνδήποτε 14 ημερών
είναι:
Α 144 ώρες. Λάθος
Β 96 ώρες. Σωστό
Γ 90 ώρες. Λάθος


7) Αρχές υγιεινής 20 σελ.221 Δεν συμφωνεί με το σχόλιο στη σελ.214
Σωστή απάντηση η Γ αντί της Β

20 Η πιο αποτελεσματική λύση για την αντιμετώπιση της υπνηλίας είναι:
Α O δυνατός καφές. Λάθος
Β O εξαερισμός της καμπίνας του οδηγού. Σωστό
Γ O ολιγόλεπτος ύπνος. Λάθος

Σχόλιο σελίδας 214:
6.4.3 Τρόποι αντιμετώπισης.
Το πρόβλημα της κόπωσης και της υπνηλίας αφορά σε όλους τους οδηγούς
και είναι αντιμετωπίσιμο.
Η κατανάλωση καφέ και η ενδυνάμωση της έντασης του ραδιοφώνου
επιφέρουν μικρό θετικό αποτέλεσμα.
Με την πρώτη ένδειξη υπνηλίας, κάντε στάση και περπατήστε για λίγα
λεπτά.
Αν η αίσθηση υπνηλίας επιμείνει, μην ρισκάρετε. Η πιο αποτελεσματική λύση
είναι να σταματήσετε σε κάποιον ειδικό χώρο και να κοιμηθείτε για λίγο (10-30
λεπτά).


Γεωργιάδης Σωκράτης
Εκπαιδευτής οδηγών – Φυσικός
Σύμβουλος ασφαλούς μεταφοράς
επικίνδυνων εμπορευμάτων
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας - Ερωτήσεις εξέτ

Δημοσίευση από UltiMo_ »

Και όλα αυτά μετά τις διορθώσεις με εγκύκλιο:
δουλειές του ποδαριού δηλαδή


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Παπάγου 27Σεπτεμβρίου 2011
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Δ/ΝΣΗ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ Αριθμ. Πρωτ.:Π140 44920/4529
ΤΜΗΜΑ Γ
Ταχ. Δ/νση
Τ.Κ.
Πληροφορίες
Τηλέφωνο
FAX
: Αναστάσεως 2 & Τσιγάντε
: 101 91 Παπάγου
: Ι. Αχλαδιανάκης
: 210 650 8513
: 210 650 8493
ΠΡΟΣ : 1. Γενικούς Δ/ντές Μεταφορών
Περιφερειακών Ενοτήτων της
Χώρας
2. Υπηρεσίες Μεταφορών &
Επικοινωνιών Περιφερειακών
Ενοτήτων της Χώρας
ΘΕΜΑ: Περί διορθώσεων των εγχειριδίων ΠΕΙ Λεωφορείων και Φορτηγών
Στα εγχειρίδια ΠΕΙ Λεωφορείων και στα προσφάτως παραληφθέντα ΠΕΙ Φορτηγών διαπιστώθηκαν μετά από έλεγχο τους, ορισμένα λάθη εκ παραδρομής. Για το σκοπό αυτό σας στέλνουμε συνημμένα δύο (2) σελίδες με τις σχετικές διορθώσεις.
Παρακαλούμε για την επισύναψη της αντίστοιχης σελίδας διόρθωσης σε κάθε ένα εγχειρίδιο. Επιπρόσθετα, σας επισημαίνουμε ότι κατά την θεωρητική εξέταση που διενεργείται από τις υπηρεσίες σας των υποψηφίων οδηγών για ΠΕΙ και έως ότου ολοκληρωθεί και εφαρμοσθεί η μηχανογραφική εξέταση ΠΕΙ (Μ.Σ.Θ.Ε.Π.Ε.Ι.), οι ερωτήσεις που θα υποβάλλονται στους υποψήφιους οδηγούς θα τίθενται πλέον από την ύλη των ανωτέρω βιβλίων ΠΕΙ Φορτηγών και Λεωφορείων όπως αναφέρεται στην παρ. 6 άρθρο 6 του Π.Δ. 74/08 (Α’ 112).
Εσωτερική Διανομή:
ΔΟΚ- Τμήμα Γ’ (2)
Ακριβές Αντίγραφο
Ελένη Ζούγκου
Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ,
ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ
ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΜΠΟΥΡΔΑΡΑΣ
ΑΔΑ: 45ΟΒ1-ΡΗΣ


ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ Π.Ε.Ι. ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ
1. Στη σελίδα 19, στην ερώτηση 7 σωστή απάντηση είναι η Γ.
2. Στη σελίδα 155, η ερώτηση 49 διαγράφεται.
3. Στη σελίδα 159, στην ερώτηση 67 σωστή απάντηση είναι η Β.
4. Στην σελίδα 48 οι εικόνες των σχημάτων 2.23 και 2.24 είναι οι εξής :
Σχήμα.2.23 Υδραυλικός Επιβραδυντής
Σχήμα 2.24 Ηλεκτρομαγνητικός Επιβραδυντής
ΑΔΑ: 45ΟΒ1-ΡΗΣ
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6649
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας - Ερωτήσεις εξέτ

Δημοσίευση από MacPap »

Τι περιμένεις από ένα ΜΠΟΥΡΔΑ-ΡΑ :twisted:
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Οδηγώ και είμαι επαγγελματίας...”