odigein.com

Το site των οδηγών και των πεζών...
Τώρα είναι 23 Ιουν 2018, 06:48

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 17 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ωράριο οδηγών φορτηγών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2013, 09:26 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 23:23
Δημοσιεύσεις: 148
Γνωρίζει κάποιος από εσάς μέχρι πόσες ώρες μπορεί να εργάζεται ένας οδηγός φορτηγού ; δηλαδή από την ώρα που θα ανοίξει την πόρτα για να μπει στο φορτηγό και αρχίζει την εργασία του ( οδήγηση – άλλες εργασίες – συντήρηση οχήματος – φόρτωση οχήματος – διάλειμμα κλπ ) έως την ώρα που θα κλίσει την πόρτα του φορτηγού για να σχολάσει και να πάει στο σπίτι του . Πως τιμωρείται και από ποιο νόμο ;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ωράριο οδηγών φορτηγών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2013, 11:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Δημοσιεύσεις: 4615
Τοποθεσία: Βόλος
Ας σου απαντήσω εγώ γιατι ο Johnny αποκλείεται να άνοιξε βιβλίο στο ΠΕΙ :lol:

Είναι 4,5 ώρες οδήγησης, 45 λεπτά διάλειμμα, 4,5 ώρες οδήγησης.
Το διάλειμμα είναι υποχρεωτικό και δεν μπορείς να κάνεις "άλλες εργασίες" κατα τη διάρκειά του καθώς και να μειώσεις την διάρκειά του.
Μπορείς όμως να το σπάσεις σε δύο μικρότερα διαλείμματα 15 και 30 λεπτών.
Συνολικά ο καθαρός χρόνος οδήγησης είναι 9 ώρες (χωρίς το διάλειμμα) αλλα 2 νομίζω φορές τη βδομάδα επιτρέπεται να φτάσει και στις 10. Γιαυτό υπάρχει και ένας συνολικός εβδομαδιαίος χρόνος που δεν πρέπει να υπερβείς καθώς και υποχρεωτικά ρεπό και υποχρεωτική ξεκούραση (απο βάρδια σε βάρδια)
Γενικά εμένα μου έκανε εντύπωση το πόσο δύσκολα μπορείς να το παραβείς.
Αντί για 8 ώρες που δουλεύει όλος ο κόσμος, εδώ μπορεί να φτάσει τις 10, Αντι για 40 ώρες τη βδομάδα εδώ φτάνεις τις 56. Αν κάτσεις μια μόνο μέρα ρεπό πάλι και εδώ νόμιμος είσαι. Απο βάρδια σε βάρδια για όλο το κόσμο είναι 16 ώρες, εδώ είναι 9 ώρες. κτλ κτλ


Και επι της ευκαιρίας να πω και κάτι που δεν καταλαβαίνω. Εστω το ταξίδι Βόλος Αθήνα με υπεραστικό λεωφορείο είναι 4,5 ώρες. Δηλαδή Βόλος->Αθήνα->Διάλειμμα->Βόλος.
Και για κάποιο λόγο χάσεις δέκα λεπτά ας πούμε μποτιλιάρισμα στα διόδια.
Θα παραβείς το όριο ταχύτητας για να φτάσεις στην ώρα σου, θα παραβείς το ωράριο για δέκα λεπτά ή θα κάνεις 9 ώρες ανάπαυση με τους επιβάτες μέσα, 10 λεπτά έξω απο το Βόλο?

_________________
When life throws you curves, aim for the apex
ὓβρις -> ἂτη -> νέμεσις -> τίσις


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ωράριο οδηγών φορτηγών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2013, 23:40 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 17:36
Δημοσιεύσεις: 1264
Μήπως γι αυτό είναι οι μέρες που μπορεί να φτάσει τις 10 ώρες το ωράριο;

_________________
Σ’ όλους τους τόπους κι αν γυρνώ μόνον ετούτον αγαπώ !
Οδυσσέας Ελύτης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ωράριο οδηγών φορτηγών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2013, 13:43 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 23:23
Δημοσιεύσεις: 148
UltiMo_ έγραψε:
Ας σου απαντήσω εγώ γιατι ο Johnny αποκλείεται να άνοιξε βιβλίο στο ΠΕΙ :lol:

Είναι 4,5 ώρες οδήγησης, 45 λεπτά διάλειμμα, 4,5 ώρες οδήγησης.
Το διάλειμμα είναι υποχρεωτικό και δεν μπορείς να κάνεις "άλλες εργασίες" κατα τη διάρκειά του καθώς και να μειώσεις την διάρκειά του.
Μπορείς όμως να το σπάσεις σε δύο μικρότερα διαλείμματα 15 και 30 λεπτών.
Συνολικά ο καθαρός χρόνος οδήγησης είναι 9 ώρες (χωρίς το διάλειμμα) αλλα 2 νομίζω φορές τη βδομάδα επιτρέπεται να φτάσει και στις 10. Γιαυτό υπάρχει και ένας συνολικός εβδομαδιαίος χρόνος που δεν πρέπει να υπερβείς καθώς και υποχρεωτικά ρεπό και υποχρεωτική ξεκούραση (απο βάρδια σε βάρδια)
Γενικά εμένα μου έκανε εντύπωση το πόσο δύσκολα μπορείς να το παραβείς.
Αντί για 8 ώρες που δουλεύει όλος ο κόσμος, εδώ μπορεί να φτάσει τις 10, Αντι για 40 ώρες τη βδομάδα εδώ φτάνεις τις 56. Αν κάτσεις μια μόνο μέρα ρεπό πάλι και εδώ νόμιμος είσαι. Απο βάρδια σε βάρδια για όλο το κόσμο είναι 16 ώρες, εδώ είναι 9 ώρες. κτλ κτλ


Και επι της ευκαιρίας να πω και κάτι που δεν καταλαβαίνω. Εστω το ταξίδι Βόλος Αθήνα με υπεραστικό λεωφορείο είναι 4,5 ώρες. Δηλαδή Βόλος->Αθήνα->Διάλειμμα->Βόλος.
Και για κάποιο λόγο χάσεις δέκα λεπτά ας πούμε μποτιλιάρισμα στα διόδια.
Θα παραβείς το όριο ταχύτητας για να φτάσεις στην ώρα σου, θα παραβείς το ωράριο για δέκα λεπτά ή θα κάνεις 9 ώρες ανάπαυση με τους επιβάτες μέσα, 10 λεπτά έξω απο το Βόλο?

Από όσα διάβασα στον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 561/06 δεν διευκρινίζεται η συνολική ημερήσια εργασία παρά μόνο η ημερήσια ανάπαυση η οποία είναι 11 ώρες το ελάχιστο ή 9 + 3 και κάτω από αυτό έχει τα ανάλογα πρόστιμα . Η ημερήσια οδήγηση πράγματι είναι όπως γραφείς αλλά ο ανωτέρω κανονισμός τιμωρεί όσους υπερβούν τις ώρες οδήγησης δηλαδή αν υπερβείς τον αδιάλειπτο χρόνο οδήγησης των 4,5 ωρών ή των 9 ωρών συνολικά , δεν προσμετράτε στις ώρες αυτές ο χρόνος που κάποιος οδηγός που μεταφέρει πχ εμπορεύματα και έχει σταματήσει για φορτοεκφόρτωση εμπορευμάτων που μπορεί να κρατήσει πχ 3 ώρες που σημαίνει ότι έχει εργαστεί 9 + 3 = 12 ώρες συν 45’ λεπτά διάλειμμα ίσον 12 ώρες και 45 λεπτά και αυτό μπορεί να συμβαίνει κάθε μέρα. Σε αυτές τις περιπτώσεις των καθημερινών δεκατριών ωρών εργασίας αναρωτιέμαι αν υπάρχει κάτι , κάπου , Νόμος , ΚΥΑ κλπ που να διευκρινίζει με σαφήνεια ποιο είναι το ωράριο και σε περίπτωση συνεχούς υπέρβασης του ποιες ενέργειες γίνονται και από ποιόν


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ωράριο οδηγών φορτηγών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2013, 21:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Δημοσιεύσεις: 6180
Εγώ δεν είμαι ειδικός αλλά παρακάτω μπορείτε να δειτε διάφορα που βρήκα.

Παράθεση:
Σύμφωνα με τη νομοθεσία (Κοινοτική και Εθνική):

1. Ο ημερήσιος χρόνος οδήγησης δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 9 ώρες.
Ωστόσο, ο ημερήσιος χρόνος οδήγησης μπορεί να παρατείνεται σε 10 ώρες κατ' ανώτατο όριο, όχι περισσότερες από δύο φορές στη διάρκεια της εβδομάδας.

2. Ο εβδομαδιαίος χρόνος οδήγησης δεν υπερβαίνει τις 56 ώρες και δεν έχει ως αποτέλεσμα την υπέρβαση του μέγιστου εβδομαδιαίου χρόνου εργασίας.

3. Ο συνολικός χρόνος οδήγησης, ο οποίος σωρεύεται κατά τη διάρκεια δύο διαδοχικών εβδομάδων, δεν υπερβαίνει τις 90 ώρες.

4. Ο ημερήσιος και ο εβδομαδιαίος χρόνος οδήγησης περιλαμβάνουν το συνολικό χρόνο οδήγησης στο έδαφος της Κοινότητας ή τρίτης χώρας.

5. Ο οδηγός καταγράφει ως «άλλη εργασία» οποιονδήποτε χρόνο που αναλώνει εκτός οδήγησης και καταγράφει οποιεσδήποτε περιόδους «διαθεσιμότητας». Η καταγραφή αυτή γίνεται χειρογράφως σε φύλλο καταγραφής, σε εκτυπωμένο αντίγραφο ή με το χέρι μέσω της συσκευής ελέγχου. (Διάβαζε και ένθετο ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΤΑΧΟΓΡΑΦΟΣ που κυκλοφορεί μαζί με το τεύχος Τ&Τ Φεβρουρίου).

Μετά από περίοδο οδήγησης τεσσερισήμισι ωρών, ο οδηγός κάνει διάλειμμα 45 τουλάχιστον λεπτών χωρίς διακοπή, εκτός εάν λάβει περίοδο ανάπαυσης.

Το διάλειμμα αυτό μπορεί να αντικαθίσταται από διάλειμμα τουλάχιστον 15 λεπτών, που ακολουθείται από διάλειμμα τουλάχιστον 30 λεπτών, τα οποία κατανέμονται μέσα στην περίοδο οδήγησης κατά τρόπον ώστε να γίνονται σεβαστές οι παραπάνω διατάξεις.

Ημερήσιες και εβδομαδιαίες αναπαύσεις
1. Ο οδηγός λαμβάνει περιόδους ημερήσιας και εβδομαδιαίας ανάπαυσης.

2. Εντός 24 ωρών από το τέλος της προηγούμενης περιόδου ημερήσιας ή εβδομαδιαίας ανάπαυσής του, ο οδηγός πρέπει να έχει λάβει νέα περίοδο ημερήσιας ανάπαυσης.

Αν το τμήμα της περιόδου ημερήσιας ανάπαυσης, το οποίο πραγματοποιείται εντός της 24ωρης περιόδου, έχει διάρκεια τουλάχιστον 9 ωρών αλλά κάτω των 11 ωρών, η εν λόγω περίοδος ημερήσιας ανάπαυσης θεωρείται μειωμένη περίοδος ημερήσιας ανάπαυσης.

3. Μια περίοδος ημερήσιας ανάπαυσης μπορεί να παρατείνεται ώστε να συμπληρωθεί μια κανονική ή μια μειωμένη περίοδος εβδομαδιαίας ανάπαυσης.

4. Ο οδηγός μπορεί να πραγματοποιεί τρεις, το πολύ, μειωμένες περιόδους ημερήσιας ανάπαυσης μεταξύ δύο περιόδων εβδομαδιαίας ανάπαυσης.

5. Κατά παρέκκλιση της παραγράφου 2, σε περίπτωση πολλαπλής επάνδρωσης οχήματος, ο οδηγός πρέπει, εντός 30 ωρών από το τέλος μιας περιόδου ημερήσιας ή εβδομαδιαίας ανάπαυσής του, να έχει λάβει νέα περίοδο ημερήσιας ανάπαυσης διάρκειας τουλάχιστον 9 ωρών.

6. Κατά τη διάρκεια δεκαπενθημέρου, ο οδηγός πρέπει να λαμβάνει τουλάχιστον:
- δύο κανονικές περιόδους εβδομαδιαίας ανάπαυσης, ή
- μία κανονική περίοδο εβδομαδιαίας ανάπαυσης και μία μειωμένη περίοδο εβδομαδιαίας ανάπαυσης διάρκειας τουλάχιστον 24 ωρών, ωστόσο, η μείωση πρέπει να αντισταθμίζεται με ισοδύναμη ανάπαυση που λαμβάνεται συνολικά πριν από το τέλος της τρίτης εβδομάδας που έπεται της εν λόγω εβδομάδας.

Μια περίοδος εβδομαδιαίας ανάπαυσης πρέπει να αρχίζει το αργότερο μόλις συμπληρωθούν έξι συνεχόμενα εικοσιτετράωρα από το τέλος της προηγούμενης περιόδου εβδομαδιαίας ανάπαυσης.

7. Οιαδήποτε ανάπαυση, η οποία λαμβάνεται ως αντιστάθμιση για μια μειωμένη περίοδο εβδομαδιαίας ανάπαυσης, πρέπει να λαμβάνεται μαζί με άλλη περίοδο ανάπαυσης τουλάχιστον 9 ωρών.
8. Κατ' επιλογήν του οδηγού, οι περίοδοι ημερήσιας ανάπαυσης και οι περίοδοι μειωμένης εβδομαδιαίας ανάπαυσης μακριά από τη βάση, μπορούν να λαμβάνονται μέσα σε όχημα, εφόσον αυτό διαθέτει κατάλληλες εγκαταστάσεις ύπνου για κάθε οδηγό και είναι σταθμευμένο.

9. Εβδομαδιαία περίοδος ανάπαυσης που αναλογεί σε δύο εβδομάδες μπορεί να καταλογίζεται σε οποιαδήποτε από τις δύο εβδομάδες, αλλά όχι και στις δύο.

1.Κατά παρέκκλιση, όταν ο οδηγός συνοδεύει όχημα που μεταφέρεται με πορθμείο ή σιδηρόδρομο , και λαμβάνει κανονική περίοδο ημερήσιας ανάπαυσης, η περίοδος αυτή μπορεί να διακόπτεται δύο μόνον φορές από άλλες δραστηριότητες, η συνολική διάρκεια των οποίων δεν υπερβαίνει τη μία ώρα. Κατά τη διάρκεια αυτής της κανονικής ημερήσιας ανάπαυσης, ο οδηγός πρέπει να έχει στη διάθεσή του κρεββάτι ή κουκέτα.

2. Κάθε χρόνος ο οποίος καταναλώνεται από οδηγό για να μεταβεί στον τόπο όπου θα αναλάβει ένα όχημα ή για να επιστρέψει από τον τόπο αυτόν, και το οποίο δεν βρίσκεται στον τόπο διαμονής του οδηγού ή στην έδρα λειτουργίας του εργοδότη την οποία έχει κανονικά ως βάση ο οδηγός, δεν υπολογίζεται ως ανάπαυση ή ως διάλειμμα, εκτός εάν ο οδηγός βρίσκεται σε πορθμείο ή τρένο και έχει στη διάθεσή του κρεββάτι ή κουκέτα.

3. Κάθε χρόνος ο οποίος καταναλώνεται από οδηγό οχήματος οδηγώντας όχημα το οποίο δεν βρίσκεται στον τόπο διαμονής του οδηγού ή στην έδρα λειτουργίας του εργοδότη την οποία έχει κανονικά ως βάση ο οδηγός, υπολογίζεται ως «άλλη εργασία».
Πηγή: Τροχοί & TIR

Ολη δε η νομοθεσία που αφορά το ανωτέρω είναι εδώ. Θα την μετέφερα αλλά είναι πολύ πράγμα.

"Ωράριο οδηγών φορτηγών αυτοκινήτων"

Πηγή: Ελληνικό Ινστιτούτο Υγιεινής & Ασφάλειας της Εργασίας

_________________
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Ένα νεκρό χωριό από τροχαία, το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράττεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ωράριο οδηγών φορτηγών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Δεκ 2013, 09:08 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 23:23
Δημοσιεύσεις: 148
Αυτά που γράφεις macpap είναι γνωστά και είναι ευρωπαϊκός κανονισμός ο οποίος έχει εναρμονιστεί με την ελληνική νομοθεσία ο οποίος ώμος δεν γράφει πουθενά πόσες ώρες μπορεί ένας οδηγός που οδηγεί φορτηγό ή λεωφορείο να απασχολείται συνολικά , γράφει για τις ώρες οδήγησης δηλαδή το χρόνο που είναι στο τιμόνι και οδηγά αλλά δεν γράφει μέχρι πόσες ώρες πρέπει να βρίσκεται στην εργασία του όπως συμβαίνει με τις συμβάσεις άλλων εργαζόμενων π.χ. 8 ώρες , 6 ώρες, 4 ώρες κλπ. :biritses


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ωράριο οδηγών φορτηγών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Δεκ 2013, 11:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Δημοσιεύσεις: 4615
Τοποθεσία: Βόλος
angello έγραψε:
γράφει για τις ώρες οδήγησης δηλαδή το χρόνο που είναι στο τιμόνι και οδηγά αλλά δεν γράφει μέχρι πόσες ώρες πρέπει να βρίσκεται στην εργασία του



Αφού δεν το γράφει τότε είναι εύκολο. 9-11 ώρες ξεκούραση τη μέρα υποχρεωτικά. 9-10 ώρες οδήγησης, το υπόλοιπο 24ωρο κάντο οτι θέλεις.
Ό,τι δεν απαγορεύεται, επιτρέπεται.

Βέβαια ο ελεύθερος επαγγελματίας προσπαθεί να δουλέψει όσο περισσότερο μπορεί και ψάχνει τι τον περιορίζει.
Ο υπάλληλος προσπαθεί να δουλέψει όσο λιγότερο μπορεί και συνδικαλίζεται.

_________________
When life throws you curves, aim for the apex
ὓβρις -> ἂτη -> νέμεσις -> τίσις


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ωράριο οδηγών φορτηγών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Δεκ 2013, 13:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Δημοσιεύσεις: 6180
Δεν καταλαβαίνω angello τι εννοείς τι θα πει στην εργασία του? Ένας οδηγός φορτηγού είναι στην εργασία του όταν οδηγεί όταν δεν οδηγεί δεν εργάζεται? Εκτός και αν κάνει και τον λογιστή στην εταιρία αλλά αυτό δεν αφορά τον νομοθέτη. Σχετικά με τις ώρες οδήγησης και ανάπαυσης είναι ο νόμος. Εκτός και αν δεν εχω καταλάβει κάτι.

_________________
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Ένα νεκρό χωριό από τροχαία, το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράττεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ωράριο οδηγών φορτηγών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Δεκ 2013, 15:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Δημοσιεύσεις: 4615
Τοποθεσία: Βόλος
Το μόνο που μου περνάει απο το μυαλό angello είναι να σκέφτεσαι μια περίπτωση όπως πχ.
Να κάθεσαι στην εργασία σου όντας υπάλληλος, για κανα τρίωρο ΜΕΧΡΙ να προκύψει δουλειά. Εαν προκύψει να σου πει το αφεντικό σου, πάρε το φορτηγό και φύγε για δρομολόγιο.
Δεν υπάρχει κάτι που να σε υποχρεώνει να μπορείς να οδηγήσεις για άλλες 5ώρες μόνο (μέχρι την συμπλήρωση του 8ώρου). Μπορείς να οδηγήσεις κανονικά για 9-10 ώρες. Τώρα το πότε θα σχολάσεις, πόσες ώρες σε απασχόλησε το αφεντικό σου και πόσα πρέπει να σε πληρώσει υπερωριακά, δεν αφορά τις συγκεκριμένες διατάξεις

_________________
When life throws you curves, aim for the apex
ὓβρις -> ἂτη -> νέμεσις -> τίσις


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ωράριο οδηγών φορτηγών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Δεκ 2013, 21:30 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 23:23
Δημοσιεύσεις: 148
Π.χ . οδηγός νταλίκας οδηγεί από τον ένα προορισμό στον άλλον φορτώνει την νταλίκα του και επιστρέφει στον αρχικό τόπο αναχώρησης . Στο παράδειγμά μου συμπεριλαμβάνονται 9 ώρες οδήγησης 45 λεπτά διάλειμμα και 3 ώρες άλλη εργασία ( φόρτωμα νταλίκας , επισκευή βλάβης κλπ) δηλαδή 13 ώρες . Δυστυχώς δεν διευκρινίζει πουθενά κανένας νόμος πόσος πρέπει να είναι ο συνολικός χρόνος απασχόλησης ενός οδηγού φορτηγού ή λεωφορείου αλλά αντίθετα αναφέρει και τιμωρεί μόνο την υπέρβαση , τον χρόνο και συγκεκριμένα την στιγμή που διαρκεί η οδήγηση δηλαδή 9 ώρες και 45 λεπτά διάλλειμα οι 3 ώρες πάνε υπέρ πίστεως και πατρίδας το ίδιο συμβαίνει και στο συνολικό εβδομαδιαίο χρόνο οδήγησης ( ΟΔΗΓΗΣΗΣ ).
Θέλω να πω ότι μια μεγάλη μερίδα εργαζόμενων εργάζεται 13 ώρες καθημερινά και αυτοί οι εργαζόμενοι είναι οδηγοί που είναι στο δρόμο με μεγάλα οχήματα και για εμένα αποτελούν κίνδυνο. :biritses
MacPap έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω angello τι εννοείς τι θα πει στην εργασία του? Ένας οδηγός φορτηγού είναι στην εργασία του όταν οδηγεί όταν δεν οδηγεί δεν εργάζεται? Εκτός και αν κάνει και τον λογιστή στην εταιρία αλλά αυτό δεν αφορά τον νομοθέτη. Σχετικά με τις ώρες οδήγησης και ανάπαυσης είναι ο νόμος. Εκτός και αν δεν εχω καταλάβει κάτι.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 17 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε:  
cron
POWERED_BY

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com