Άρθρo 25: Eιδικoί κανόνες για oχήματα δημόσιων συγκoινωνιών

Ο χώρος αυτός είναι αφιερωμένος στους επαγγελματίες οδηγούς...
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Άρθρo 25

Δημοσίευση από UltiMo_ »

MacPap έγραψε:αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα μοιάζει με αυτό
Εικόνα
Τέλειο παράδειγμα αυτή η φωτό. Το αριστερό ταξί (όπως κοιτάμε την φωτογραφία) είναι ζώο και τέλος. το να κάτσεις απο πίσω και να κορνάρεις, δεν έχει κανένα νόημα. ούτε θα συγκινηθεί, ούτε θα βάλει μυαλό. Γιαυτό κάνεις υπομονή, κρατάς τα νεύρα σου (που έχουν ξεπεράσει προ πολλού το 150% του μέσου οδηγού, αλλα εσύ έχεις αποκτήσει ικανότητα να συσσωρεύεις μέχρι και 300% χωρίς να εκραγείς) και αποφασίζεις να προσπεράσεις.
Ο δεξιός ταξής όμως, δεν θα μπορούσε να χάσει ένα δευτερόλεπτο απο το χρόνο του (και πολύ λέω) για να αφήσει το λεωφορείο να περάσει? Ένα τακ-τακ ελιγμό θέλει. ένα δευτερόλεπτο δουλειά. είναι ανάγκη να έχει ένα αμάξι στους 10 πόντους δίπλα του, απλά επειδή "βιάζεται" ωστε να μπορεί να σου παραχωρήσει ένα δευτερόλεπτο απο το χρόνο του?
Ξέρετε πόσο δύσκολο είναι με δύο μάτια να κοιτάς 6 σημεία? 2 γωνίες μπροστά, δύο γωνίες πίσω (μέσω καθρεπτών) γιατι το λεωφορείο "πετάει κώλο" και δύο νεκρές γωνίες στις οποίες μονίμως πάνε και χώνονται παπάκια και ποδήλατα δίπλα στη ρόδα σου?
Ξέρετε πόσο αγχωτικό μετατρέπετε όλο αυτό, όταν χάνεις την εμπιστοσύνη σου στους υπόλοιπους οδηγούς, επειδή ξέρεις οτι είναι γαιδούρια?


W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6649
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Άρθρo 25

Δημοσίευση από MacPap »

thanos έγραψε:πολύ αμφιβάλλω οτι οι Γερμανοί γνωρίζουν απ εέξω και ανακατωτά τον ΚΟΚ,,,δεν ξέρουν οτι το αρθρο 25 του γερμανικού κωδικα οδικής κυκλοφορίας λέει οτι πρέπρει να συμπεριφερθούν έτσι....αυτό που θελω να πω ειναι οτι μαθαίνουν να οδηγούν οπως πρέπει βάση ΚΟΚ εμπερικά εντελώς...δεν μαθαίνουν τον ΚΟΚ ως νομικό κείμενο, κάτι που συμβαινει πχ με τους αστυνομικούς της Τροχαίας.
Φυσικά και δεν ξέρουν τον ΚΟΚ ως νομικό κείμενο σαν τους τροχονόμους. Εξάλλου δεν είναι και απαραίτητο... ΟΜΩΣ στην σχολή τον διδάχθηκαν και κυριότερο όλων ξέρουν τι επιτρέπεται και τι όχι. Δεν ξερουν το άρθρο αλλά ξέρουν ότι υπάρχει. Και σημαντικότερο όλων ΤΟ ΤΗΡΟΥΝ.

Σχετικά με το εμπειρικά ΔΕν κατάλαβα τι ενοείς.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Άρθρo 25: Eιδικoί κανόνες για oχήματα δημόσιων συγκoινων

Δημοσίευση από erling »

Εννοεί πως όταν τους βγάζει ο δάσκαλος για εκπαίδευση τους μαθαίνει τι να προσέχουν και όχι πως να πατάνε γκάζι και συμπλέκτη.
Δεν τους μαθαίνει να παρκάρουν ανάποδα σε 2/πλο δρόμο.
Δεν τους μαθαίνει να παρκάρουν όπου βρούνε.
Δεν τους μαθαίνει να παρκάρουν πάνω στην πλατεία ή στην θέση λεωφορείου.
Κλπ κλπ κλπ
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
Απάντηση

Επιστροφή στο “Οδηγώ και είμαι επαγγελματίας...”