Άρθρo 25: Eιδικoί κανόνες για oχήματα δημόσιων συγκoινωνιών
-
- Δημοσιεύσεις: 4673
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
- Τοποθεσία: Βόλος
Άρθρo 25: Eιδικoί κανόνες για oχήματα δημόσιων συγκoινωνιών
Eιδικoί κανόνες για τα oχήματα των δημόσιων συγκoινωνιών
1. Για τη διευκόλυνση της κίνησης των oχημάτων δημόσιων συγκoινωνιών (μαζικής μεταφoράς επιβατών) μέσα στις κατoικημένες περιοχές, oι oδηγoί των άλλων oχημάτων υπoχρεoύνται, εφόσoν δεν δημιoυργείται κίνδυνoς, να μειώσoυν την ταχύτητά τoυς και σε ανάγκη να διακόπτoυν την πoρεία τoυς για να επιτρέπoυν στα oχήματα αυτά να εκτελέσoυν τoν αναγκαίo ελιγμό για την εκκίνηση από τις καθoρισμένες στάσεις.
2. Στις περιπτώσεις της πρoηγoύμενης παραγράφoυ, oι oδηγoί των oχημάτων δημόσιων συγκoινωνιών δεν απαλλάσσoνται από την υπoχρέωση να πρoειδoπoιήσoυν με τoυς δείκτες κατεύθυνσης των oχημάτων τoυς για την πρόθεσή τoυς να εκκινήσoυν και να λάβoυν τις αναγκαίες πρoφυλάξεις για την απoφυγή κάθε κινδύνoυ.
3. Για την επιβίβαση ή απoβίβαση επιβατών oι oδηγoί των oχημάτων δημόσιων συγκoινωνιών υπoχρεoύνται να πλησιάζoυν, κατά τo δυνατόν, τo άκρo τoυ oδoστρώματoς.
4. Ο οδηγός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο εκατό (100,00) ευρώ.
1. Για τη διευκόλυνση της κίνησης των oχημάτων δημόσιων συγκoινωνιών (μαζικής μεταφoράς επιβατών) μέσα στις κατoικημένες περιοχές, oι oδηγoί των άλλων oχημάτων υπoχρεoύνται, εφόσoν δεν δημιoυργείται κίνδυνoς, να μειώσoυν την ταχύτητά τoυς και σε ανάγκη να διακόπτoυν την πoρεία τoυς για να επιτρέπoυν στα oχήματα αυτά να εκτελέσoυν τoν αναγκαίo ελιγμό για την εκκίνηση από τις καθoρισμένες στάσεις.
2. Στις περιπτώσεις της πρoηγoύμενης παραγράφoυ, oι oδηγoί των oχημάτων δημόσιων συγκoινωνιών δεν απαλλάσσoνται από την υπoχρέωση να πρoειδoπoιήσoυν με τoυς δείκτες κατεύθυνσης των oχημάτων τoυς για την πρόθεσή τoυς να εκκινήσoυν και να λάβoυν τις αναγκαίες πρoφυλάξεις για την απoφυγή κάθε κινδύνoυ.
3. Για την επιβίβαση ή απoβίβαση επιβατών oι oδηγoί των oχημάτων δημόσιων συγκoινωνιών υπoχρεoύνται να πλησιάζoυν, κατά τo δυνατόν, τo άκρo τoυ oδoστρώματoς.
4. Ο οδηγός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο εκατό (100,00) ευρώ.
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
-
- Δημοσιεύσεις: 4673
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Άρθρo 25
Ήθελα να σας ρωτήσω.. χωρίς να θέλω να σας κάνω "έλεγχο" για τις γνώσεις σας στον ΚΟΚ. Απλά κατανοώντας οτι οι οδηγοί, πολλά άρθρα του ΚΟΚ τα αγνοούμε. (Δε φταίμε κιόλας, γιατί 5 άρθρα μας μαθαίνουν στις σχολές και σε 5 άρθρα μας εξετάζει το υπουργείο στα σήματα)
Το παραπάνω άρθρο το γνωρίζει η πλειοψηφία των οδηγών? Γιατί δεν φαίνεται να το γνωρίζουν μεν, αντιθέτως όταν φτάνω στο αμήν και αρχίζω να βγάζω σιγά σιγά τη μούρη στο δρόμο, μερικοί κορνάρουν και βρίζουν
Το παραπάνω άρθρο το γνωρίζει η πλειοψηφία των οδηγών? Γιατί δεν φαίνεται να το γνωρίζουν μεν, αντιθέτως όταν φτάνω στο αμήν και αρχίζω να βγάζω σιγά σιγά τη μούρη στο δρόμο, μερικοί κορνάρουν και βρίζουν
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6651
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Άρθρo 25
Φίλε Ultimo_ μπορώ να μιλήσω μόνο για το εαυτό μου.
Το άρθρο και φυσικά υφίσταται και φυσικά θα έπρεπε να τηρείται όπως και όλα τα άλλα του ΚΟΚ. Αλλά πολλοί το αγνοούν όπως αγνοούν και ότι άλλο δεν τους βολεύει.
Αλλά εδώ για να είμαστε δίκαιοι, θα έπρεπε να αναφέρουμε και την απαράδεκτη συμπεριφορά πολλών (των περισσότερων στα μεγάλα αστικά κέντρα) συναδέλφων σου που οδηγούν και αυτοί όπως τους βολεύει αγνοώντας τους υπόλοιπους.
1) Σπανίως πλησιάζουν στο πεζοδρόμιο για να παραλάβουν επιβάτες με αποτέλεσμα να κλείνουν 2 λωρίδες.
2) Κινούνται με ταχύτητες που όχι να σταματήσουν δεν μπορούν αν πεταχτεί κάτι αλλά και στην στάση ακόμα αν δεν κρατιέσαι έχεις φύγει από το παρμπρίζ.
3) Συχνά πυκνά σταματούν μέσα σε διασταύρωση με την δικαιολογία ότι "ήταν πράσινο όταν πέρασα" ναι και την ουρά μπροστά ΔΕΝ την είδες?
4) Ελίσσονται στον δρόμο μπαινοβγαίνοντας από τις λεωφορειολωρίδες λες και οδηγούν cinquecento.
κλπ κλπ κλπ
Πρέπει λοιπόν να σκέπτονται και αυτοί πως επειδή ο ΚΟΚ τους δίνει μια σχετική προτεραιότητα δεν σημαίνει πως όλοι οι υπόλοιποι στον δρόμο πρέπει να γίνουμε αόρατοι και να εξαφανιστούμε. Λεωφορεία είναι! Δεν είναι ασθενοφόρα ή γενικότερα οχήματα εκτάκτου ανάγκης και οφείλουν να σέβονται τον ΚΟΚ όπως και οι υπόλοιποι. Ίσως δε και περισσότερο λόγω όγκου.
Φιλικά Κώστας
Το άρθρο και φυσικά υφίσταται και φυσικά θα έπρεπε να τηρείται όπως και όλα τα άλλα του ΚΟΚ. Αλλά πολλοί το αγνοούν όπως αγνοούν και ότι άλλο δεν τους βολεύει.
Αλλά εδώ για να είμαστε δίκαιοι, θα έπρεπε να αναφέρουμε και την απαράδεκτη συμπεριφορά πολλών (των περισσότερων στα μεγάλα αστικά κέντρα) συναδέλφων σου που οδηγούν και αυτοί όπως τους βολεύει αγνοώντας τους υπόλοιπους.
1) Σπανίως πλησιάζουν στο πεζοδρόμιο για να παραλάβουν επιβάτες με αποτέλεσμα να κλείνουν 2 λωρίδες.
2) Κινούνται με ταχύτητες που όχι να σταματήσουν δεν μπορούν αν πεταχτεί κάτι αλλά και στην στάση ακόμα αν δεν κρατιέσαι έχεις φύγει από το παρμπρίζ.
3) Συχνά πυκνά σταματούν μέσα σε διασταύρωση με την δικαιολογία ότι "ήταν πράσινο όταν πέρασα" ναι και την ουρά μπροστά ΔΕΝ την είδες?
4) Ελίσσονται στον δρόμο μπαινοβγαίνοντας από τις λεωφορειολωρίδες λες και οδηγούν cinquecento.
κλπ κλπ κλπ
Πρέπει λοιπόν να σκέπτονται και αυτοί πως επειδή ο ΚΟΚ τους δίνει μια σχετική προτεραιότητα δεν σημαίνει πως όλοι οι υπόλοιποι στον δρόμο πρέπει να γίνουμε αόρατοι και να εξαφανιστούμε. Λεωφορεία είναι! Δεν είναι ασθενοφόρα ή γενικότερα οχήματα εκτάκτου ανάγκης και οφείλουν να σέβονται τον ΚΟΚ όπως και οι υπόλοιποι. Ίσως δε και περισσότερο λόγω όγκου.
Φιλικά Κώστας
-
- Δημοσιεύσεις: 4673
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Άρθρo 25
Όταν εκπαιδευόμουν, για κανα δίμηνο, αυτό μου είπαν και μένα να κάνω με την δικαιολογία, "αν μπείς, δε θα σε αφήσουν ποτέ να βγείς"MacPap έγραψε:1) Σπανίως πλησιάζουν στο πεζοδρόμιο για να παραλάβουν επιβάτες με αποτέλεσμα να κλείνουν 2 λωρίδες.
Εγώ άρχισα τα δικά μου, όχι όχι είμαι σωστός οδηγός, δεν τα κάνω αυτά, κτλ.
Το αποτέλεσμα ήταν να αγανακτήσω και να ποστάρω το παρών τόπικ. Μήπως πρέπει και εγώ να σταματάω στη μέση του δρόμου αγνοώντας για τους υπόλοιπους? Εφόσον δεν με αφήνουν ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ να βγώ? Άσε που μερικοί, ενώ έχεις ήδη ξεκινήσει, με ασφάλεια και τα σχετικά, και έχεις ο μισός βγεί στη σωστή λωρίδα, ακούς απο πίσω κάτι μοτέρ στο κόφτη, με την πρώτη, για να σε περάσουν στον πόντο πάση θυσία!! Λες και αν κάτσουν απο πίσω, θα τους φάω 2 μήνες απο τη ζωή τους! Αφού ρε καραγκιόζη σε 30 μέτρα θα ξανασταματήσω!
αυτό το κάνουν και σε μας οι υπάλληλοι. σεβασμός προς επιβάτες (που σου δίνουν ψωμί να φας) αλλα και στο αυτοκίνητο (1000 με 2000 ευρώ το μήνα για ζημιές ρουτίνας, σε κάνουν να το σέβεσαι). Στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη που οι οδηγοί είναι δημόσιοι υπάλληλοι πιθανόν να έχεις δίκιο.MacPap έγραψε:2) Κινούνται με ταχύτητες που όχι να σταματήσουν δεν μπορούν αν πεταχτεί κάτι αλλά και στην στάση ακόμα αν δεν κρατιέσαι έχεις φύγει από το παρμπρίζ.
Αυτό αν το κάνεις με το ΙΧ θα το κάνεις και με το λεωφορείο. Εγώ δεν το κάνω ούτε με το ΙΧ άρα..MacPap έγραψε:3) Συχνά πυκνά σταματούν μέσα σε διασταύρωση με την δικαιολογία ότι "ήταν πράσινο όταν πέρασα" ναι και την ουρά μπροστά ΔΕΝ την είδες?
λεωφορειολωρίδες? Τι είναι αυτό?MacPap έγραψε:4) Ελίσσονται στον δρόμο μπαινοβγαίνοντας από τις λεωφορειολωρίδες λες και οδηγούν cinquecento.
κλπ κλπ κλπ
Βέβαια εγώ άλλο ρώτησα, και κατέληξα να τα ακούω για το οτι δε σέβονται οι επαγγελματίες τον ΚΟΚ, αλλα τέλος πάντων.
Η έκφραση εππαγελματίες-εγκληματίες υπάρχει στο μυαλό όλων. δυστυχώς
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 4893
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Άρθρo 25
Μᾶλλον ἡ συζήτηση πῆρε πορεία ἐκτὸς θέματος.UltiMo_ έγραψε:Βέβαια εγώ άλλο ρώτησα, και κατέληξα να τα ακούω για το οτι δε σέβονται οι επαγγελματίες τον ΚΟΚ, αλλα τέλος πάντων.
Η έκφραση εππαγελματίες-εγκληματίες υπάρχει στο μυαλό όλων. δυστυχώς
Δὲν νομίζω ὄτι εἶναι ἐφικτὸ νὰ μάθουν ὅλοι οἰ ὀδηγοὶ ὅλο τὸν ΚΟΚ ἀπ'ἔξω.UltiMo_ έγραψε:Απλά κατανοώντας οτι οι οδηγοί, πολλά άρθρα του ΚΟΚ τα αγνοούμε. (Δε φταίμε κιόλας, γιατί 5 άρθρα μας μαθαίνουν στις σχολές και σε 5 άρθρα μας εξετάζει το υπουργείο στα σήματα)
Δὲν πιστεύω ὄτι εἶναι θέμα ΚΟΚ, μᾶλλον θέμα γαϊδουριᾶς εἶναι.UltiMo_ έγραψε:Γιατί δεν φαίνεται να το γνωρίζουν μεν, αντιθέτως όταν φτάνω στο αμήν και αρχίζω να βγάζω σιγά σιγά τη μούρη στο δρόμο, μερικοί κορνάρουν και βρίζουν
Πολλοὶ ἀνεγκέφαλοι ἔχουν μανία μὲ αὐτοὺς οἱ ὁποῖοι ἐπιχειροῦν νὰ ἀλλάξουν λωρίδα. Ὁ ἤδη εὐρισκόμενος στὴν λωρίδα ἔχει προτεραιότητα, ναὶ μὲν τὸ φλὰς δὲν κατοχυρώνει τὸ δικαίωμα γιὰ ἄμεση ἀλλαγὴ λωρίδας ἀλλὰ ... ... κάποια στιγμὴ δὲν πρέπει νὰ δοθεῖ ἡ εὐκαιρία νὰ ἀλλάξει λωρίδα ὁ ὁδηγός; Κάποιος πρέπει νὰ ἀφήσει χῶρο.
Ἰστότοπος κοινωνικῆς δικτυώσεως γιὰ Ἕλληνες, χωρὶς νεοταξίτικη λογοκρισία, χωρὶς ὀρθοπολιτικὴ ἠλιθιότητα.
https://hellasbook.gr/
https://hellasbook.gr/
-
- Δημοσιεύσεις: 670
- Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28
Re: Άρθρo 25
τι ψάχνεις τώρα να μάθεις ψύλλους μέσα στα άχυρα...UltiMo_ έγραψε:Ήθελα να σας ρωτήσω..
Το παραπάνω άρθρο το γνωρίζει η πλειοψηφία των οδηγών? Γιατί δεν φαίνεται να το γνωρίζουν μεν, αντιθέτως όταν φτάνω στο αμήν και αρχίζω να βγάζω σιγά σιγά τη μούρη στο δρόμο, μερικοί κορνάρουν και βρίζουν
το αρθρο που περιγράφεις, πρέπει να υπάρχει ως αναφορά στις ερωτήσεις τις γραπτές, χωρις εκει να διευκρινιζει ποιο είναι το αρθρο του ΚΟΚ...
Προσωπικά αυτό που περιγράφει το αρθρο
το θυμάμαι σε ερώτηση τύπου multiple choice για το ποια πρέπει να είναι η συμπεριφορά του οδηγού καθώς πλησιάσει με το όχημα του σε στάση οχήματος δημοσίας συγκοινωνίας καθώς βοηθούσα τον πατέρα μου για την επικείμενη εξέτασή του στα γραπτά...Eιδικoί κανόνες για τα oχήματα των δημόσιων συγκoινωνιών
1. Για τη διευκόλυνση της κίνησης των oχημάτων δημόσιων συγκoινωνιών (μαζικής μεταφoράς επιβατών) μέσα στις κατoικημένες περιοχές, oι oδηγoί των άλλων oχημάτων υπoχρεoύνται, εφόσoν δεν δημιoυργείται κίνδυνoς, να μειώσoυν την ταχύτητά τoυς και σε ανάγκη να διακόπτoυν την πoρεία τoυς για να επιτρέπoυν στα oχήματα αυτά να εκτελέσoυν τoν αναγκαίo ελιγμό για την εκκίνηση από τις καθoρισμένες στάσεις.
να ρωτήσω και εγώ κάτι:
υπάρχει τροχονόμος που να έχει βεβαιώσει την παραπάνω παράβαση σε οδηγό ΙΧ?
-
- Δημοσιεύσεις: 1880
- Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54
Re: Άρθρo 25
Φίλε μου προσωπικά το γνωρίζω και, χωρίς να θέλω να περιαυτολογήσω, το κάνω πράξη.
Αλλά μόνο αν βγάλει φλας. Κάτι που δυστυχώς δεν το κάνουν όλοι.
Οι περισσότεροι πρώτα ξεκινούν και μετά βγάζουν φλας.
Άλλοι ενώ είσαι στην μέση τους, βγάζουν φλας και βγαίνουν. Ωπα ρε μεγάλε. Είπαμε να σε δώσω προτεραιότητα αλλά όχι και έτσι.
Ο λόγος που το κάνουν είναι αυτός που ανέφερες. Οτι οι περισσότεροι δεν τους αφήνουν.
Αλλά πλέον δεν υπάρχει καλή θέληση από καμία πλευρά.
Αλλά μόνο αν βγάλει φλας. Κάτι που δυστυχώς δεν το κάνουν όλοι.
Οι περισσότεροι πρώτα ξεκινούν και μετά βγάζουν φλας.
Άλλοι ενώ είσαι στην μέση τους, βγάζουν φλας και βγαίνουν. Ωπα ρε μεγάλε. Είπαμε να σε δώσω προτεραιότητα αλλά όχι και έτσι.
Ο λόγος που το κάνουν είναι αυτός που ανέφερες. Οτι οι περισσότεροι δεν τους αφήνουν.
Αλλά πλέον δεν υπάρχει καλή θέληση από καμία πλευρά.
- Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
-
- Δημοσιεύσεις: 2050
- Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46
Re: Άρθρo 25: Eιδικoί κανόνες για oχήματα δημόσιων συγκoινων
Φαντάζομαι οτι εδω πέρα συμπεριλαμβάνεται και η κλασσική περίπτωση που τα λεωφορεία πιάνουν και το αντίθετο ρεύμα για να στρίψουν, και γι' αυτό πρέπει να τα περιμένεις λίγο πιο πίσω. Μονο που καμία σχολή δεν στο μαθαίνει, το βιβλίο δεν το αναφέρει πουθενά και για να βγάλεις δίπλωμα οδήγησης δεν εξετάζεσαι στον ΚΟΚ όπως πχ σε ένα μάθημα αστικού δικαίου σε ενα πανεπιστήμιο, αλλα σου ζητάτε να ξέρεις μόνο αυτά που γράφει το βιβλίο.UltiMo_ έγραψε:Eιδικoί κανόνες για τα oχήματα των δημόσιων συγκoινωνιών
1. Για τη διευκόλυνση της κίνησης των oχημάτων δημόσιων συγκoινωνιών (μαζικής μεταφoράς επιβατών) μέσα στις κατoικημένες περιοχές, oι oδηγoί των άλλων oχημάτων υπoχρεoύνται, εφόσoν δεν δημιoυργείται κίνδυνoς, να μειώσoυν την ταχύτητά τoυς και σε ανάγκη να διακόπτoυν την πoρεία τoυς για να επιτρέπoυν στα oχήματα αυτά να εκτελέσoυν τoν αναγκαίo ελιγμό για την εκκίνηση από τις καθoρισμένες στάσεις.
Αινείας
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6651
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Άρθρo 25
Οχι στο δικό μου πάντως.UltiMo_ έγραψε:...Η έκφραση εππαγελματίες-εγκληματίες υπάρχει στο μυαλό όλων. δυστυχώς...
Η γνώμη μου είναι πως όχι διότι τότε θα μπεις και εσύ στην κατηγορία "Ωχ δε βαριέσαι ας κάνω εγώ τη δουλειά μου....". Αλλά thats me...UltiMo_ έγραψε:...Μήπως πρέπει και εγώ να σταματάω στη μέση του δρόμου αγνοώντας για τους υπόλοιπους?....
Εφικτό είναι!!! Οι Γερμανοί πως το κάνουν είναι τελικώς εξυπνότεροι από εμάς? Αλλά ποιος κάθεται να ασχοληθεί με τέτοιες λεπτομέρειεςHaridimos έγραψε:....Δὲν νομίζω ὄτι εἶναι ἐφικτὸ νὰ μάθουν ὅλοι οἰ ὀδηγοὶ ὅλο τὸν ΚΟΚ ἀπ'ἔξω....
Haridimos έγραψε:...Δὲν πιστεύω ὄτι εἶναι θέμα ΚΟΚ, μᾶλλον θέμα γαϊδουριᾶς εἶναι...
Η γνώση της ύπαρξης ενός πράγματος απέχει κατά πολύ από την εφαρμογή του... και όπως ελέχθη είναι κυρίως θέμα γαϊδουριάς και "κάλου".thanos έγραψε:...το αρθρο που περιγράφεις, πρέπει να υπάρχει ως αναφορά στις ερωτήσεις τις γραπτές..
Και αυτό σωστό.erling έγραψε:Οι περισσότεροι πρώτα ξεκινούν και μετά βγάζουν φλας.
Τέλος λεωφορειολωρίδα είναι κάτι που θα έπρεπε να μοιάζει με αυτό
αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα μοιάζει με αυτό
-
- Δημοσιεύσεις: 670
- Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28
Re: Άρθρo 25
πολύ αμφιβάλλω οτι οι Γερμανοί γνωρίζουν απ εέξω και ανακατωτά τον ΚΟΚ,,,MacPap έγραψε:UltiMo_ έγραψε:Εφικτό είναι!!! Οι Γερμανοί πως το κάνουν είναι τελικώς εξυπνότεροι από εμάς? Αλλά ποιος κάθεται να ασχοληθεί με τέτοιες λεπτομέρειεςHaridimos έγραψε:....Δὲν νομίζω ὄτι εἶναι ἐφικτὸ νὰ μάθουν ὅλοι οἰ ὀδηγοὶ ὅλο τὸν ΚΟΚ ἀπ'ἔξω....
αυτό που γνωρίζουν καλύτερα απο μας, ειναι να εφαρμόζουν στην πράξη αυτά που έμαθαν σστην σχολή και εξετάστηκαν γραπτώς πριν πάρουν το δίπλωμα!!!
τι θέλω να πω:
στη θεωρία μάθανε πως πρέπει να συμφεριφέρονται ως οδηγοι ΙΧ οταν στον δρόμο τους συναντάνε ενα λεωφορείο των δημοσίων συγκοινωνίων ...
τους το υπενθυμίζει και ο δάσκαλος της σχολής στο 45λεπτο μάθημα οταν κινούνται σε κάποια πολη πριν συμπληρώσουν τις 25 η 30 υποχρεωτικές ώρες... και στην καθημερινότητά τους την οδηγική το κάνουν πράξη..
δεν ξέρουν οτι το αρθρο 25 του γερμανικού κωδικα οδικής κυκλοφορίας λέει οτι πρέπρει να συμπεριφερθούν έτσι.
αυτό που θελω να πω ειναι οτι μαθαίνουν να οδηγούν οπως πρέπει βάση ΚΟΚ εμπερικά εντελώς...
δεν μαθαίνουν τον ΚΟΚ ως νομικό κείμενο, κάτι που συμβαινει πχ με τους αστυνομικούς της Τροχαίας.