Σωστή χρήση φλας σε ελιγμό
-
- Δημοσιεύσεις: 1880
- Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54
Re: Σωστή χρήση φλας σε ελιγμό
Ο κανόνας είναι ένας
Πας αριστερά, βγάζεις αριστερό φλας
Πας δεξιά, βγάζεις δεξιό φλας.
Πας αριστερά, βγάζεις αριστερό φλας
Πας δεξιά, βγάζεις δεξιό φλας.
- Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
-
- Δημοσιεύσεις: 670
- Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28
Re: Σωστή χρήση φλας σε ελιγμό
δεν πολυκατάλαβα τι εννοείς στο α σενάριό σουUltiMo_ έγραψε:κάτσε δεν σε κατάλαβα. λες σαφώς το δεύτερο, αλλα λες οτι απο μεσαία λωρίδα, προσπερνάς μόνο με αριστερό φλας. το οποίο περιγράφω στο α.
το δεξί φλας το ανάβεις καθόλου;
και το θεμα σου ειναι πότε σβήνεις το αριστερό σου/δεξί σου φλας;
-
- Δημοσιεύσεις: 2050
- Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46
Re: Σωστή χρήση φλας σε ελιγμό
Όλοι, εκτός απο μένα και ολόκληρη την Ιταλία.UltiMo_ έγραψε:Δηλαδή το α. θεωρείτε όλοι οτι είναι λάθος?
Εμείς εκεί (στην Ιταλία) στον αυτοκινητόδρομο, εφαρμόζαμε το α. γιατί η αριστερή λωρίδα θεωρείται "λωρίδα προσπέρασης". Ως εκ τούτου θεωρείται αυτονόητο (και εφαρμόζεται) οτι δεν οδηγείς στην αριστερή ενώ έχεις χώρο στην αμέσως δεξιότερη (μεσαία ή δεξιά) και η επαναφορά σου σε αυτήν είναι και αυτή τόσο αυτονόητη που δεν χρειάζεται να ανάψεις δεξί φλας. Αφήνεις όμως το αριστερό αναμένο για να δείξεις στους απο πίσω της αριστερής λωρίδας (που ενδέχεται να σε έχουν φτάσει γιατί τρέχουν περισσότερο) οτι είσαι ακόμα σε "φάση προσπέρασης" ο οποία θα ολοκληρωθεί με την επαναφορά σου στην αμέσως δεξιότερη.
Αν όμως η δεξιότερη είναι γεμάτη με αυτοκίνητα και έχεις καταλήξει στην αριστερή, τότε σβήνεις το φλάς και απο τη στιγμή που το έσβησες (και δείχνεις οτι κινείσαι κανονικά σε αυτή και δεν είσαι σε φάση προσπέρασης) τότε κατά την επαναφορά σου αργότερα στη δεξιότερη (που μπορεί να έχει αδειάσει) πρέπει να χρησιμοποιήσεις δεξί φλας.
Για τους ελιγμούς λόγω εμποδίων, και εγώ ψηφίζω το β.
Αινείας
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6671
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Σωστή χρήση φλας σε ελιγμό
Εμείς όμως ζούμε στην Ελλάδα και οδηγούμε με βάσει τον Ελληνικό ΚΟΚ
Αν και μου κάνει εντύπωση οι Ιταλοί να διαφέρουν σε αυτό από τους άλλους... Αν τώρα έχει γίνει συνήθεια για Χ λόγους όπως σε εμάς το οτι δεν σταματάμε σε STOP αλλά του συμπεριφερόμαστε σαν να ήταν ανεστραμμένο τρίγωνο είναι μια άλλη ιστορία....
Υπάρχει τρόπος να βρούμε το άρθρο στα Ιταλικά?
Α! και κάτι άλλο τα άλλα κινούμενα οχήματα στις οδούς δεν είναι εμπόδια
Αν και μου κάνει εντύπωση οι Ιταλοί να διαφέρουν σε αυτό από τους άλλους... Αν τώρα έχει γίνει συνήθεια για Χ λόγους όπως σε εμάς το οτι δεν σταματάμε σε STOP αλλά του συμπεριφερόμαστε σαν να ήταν ανεστραμμένο τρίγωνο είναι μια άλλη ιστορία....
Υπάρχει τρόπος να βρούμε το άρθρο στα Ιταλικά?
Α! και κάτι άλλο τα άλλα κινούμενα οχήματα στις οδούς δεν είναι εμπόδια
-
- Δημοσιεύσεις: 670
- Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28
Re: Σωστή χρήση φλας σε ελιγμό
παρκαρισμένο οχημα στην λωρίδα στην οποια κινείται κάποιος θεωρείται εμπόδιο;MacPap έγραψε:
Α! και κάτι άλλο τα άλλα κινούμενα οχήματα στις οδούς δεν είναι εμπόδια
-
- Δημοσιεύσεις: 2050
- Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46
Re: Σωστή χρήση φλας σε ελιγμό
Πολύ πιθανό, γιατί δεν βρήκα πουθενά στον Ιταλικό ΚΟΚ για τη χρήση των φλας κατα το προσπέρασμα. Πάντως όλοι έτσι το κάνουν και δεν ξαφνιάζεται κανείς, ούτε κορνάρει, βρίζει κτλMacPap έγραψε:Αν τώρα έχει γίνει συνήθεια για Χ λόγους όπως σε εμάς το οτι δεν σταματάμε σε STOP αλλά του συμπεριφερόμαστε σαν να ήταν ανεστραμμένο τρίγωνο είναι μια άλλη ιστορία....
Υπάρχει τρόπος να βρούμε το άρθρο στα Ιταλικά?
Τα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα όμως μαζί με τα παρκαρισμένα κατα το ήμισυ πάνω στο πεζοδρόμιο και κατά το ήμισυ κάτω, είναι εμπόδια και υπάρχουν και άλλα πολλά εμπόδια άλλου τύπου. Σε αυτά αναφερόμουν.MacPap έγραψε:Α! και κάτι άλλο τα άλλα κινούμενα οχήματα στις οδούς δεν είναι εμπόδια
Αινείας
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6671
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Σωστή χρήση φλας σε ελιγμό
Μα ούτε στην Ελλάδα θα σου πει κανείς τίποτε αυτό όμως δεν το καθιστά και σωστό...
Όπως και να έχει ο ΚΟΚ μιλάει για αλλαγή πορείας δεν αναφέρει τους λόγους που την επιβάλλουν ούτε που αυτή λαμβάνει χώρα...
Όπως και να έχει ο ΚΟΚ μιλάει για αλλαγή πορείας δεν αναφέρει τους λόγους που την επιβάλλουν ούτε που αυτή λαμβάνει χώρα...
-
- Δημοσιεύσεις: 4673
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Σωστή χρήση φλας σε ελιγμό
Το τι κάνουν στην Ιταλία δε με ενδιαφέρει γιατι δεν μπορώ να τους φανταστώ σαν σωστούς οδηγούς άρα ούτε και να τους έχω σαν πρότυπο.
Ούτε το οτι το κάνουν όλοι, σημαίνει οτι είναι σωστό (απλά ίσως, έτσι συνηθίσανε και έτσι καθιερώθηκε), ούτε οι Ιταλοί φημίζονται για την τυπική οδήγηση τους.
thanos στο α. εννοώ ακριβώς αυτά που λέω. Ανάβεις αριστερό, κάνεις ελιγμό, ολοκληρώνεις ελιγμό, επιστρέφεις δεξιά, σβήνεις το αριστερό φλας. Όχι δεξί φλάς.
Πάντως μπορεί να ακούγεται αστείο να θεωρείς ένα αυτοκίνητο που κινείτε, σαν "εμπόδιο" αλλα θεωρώ οτι προσπερνάς και το εμπόδιο και το αυτοκίνητο με τον ίδιο τρόπο. Δεν κατάλαβα γιατι θα πρέπει να συμπεριφερθείς διαφορετικά στις δύο περιπτώσεις.
Ούτε το οτι το κάνουν όλοι, σημαίνει οτι είναι σωστό (απλά ίσως, έτσι συνηθίσανε και έτσι καθιερώθηκε), ούτε οι Ιταλοί φημίζονται για την τυπική οδήγηση τους.
thanos στο α. εννοώ ακριβώς αυτά που λέω. Ανάβεις αριστερό, κάνεις ελιγμό, ολοκληρώνεις ελιγμό, επιστρέφεις δεξιά, σβήνεις το αριστερό φλας. Όχι δεξί φλάς.
Πάντως μπορεί να ακούγεται αστείο να θεωρείς ένα αυτοκίνητο που κινείτε, σαν "εμπόδιο" αλλα θεωρώ οτι προσπερνάς και το εμπόδιο και το αυτοκίνητο με τον ίδιο τρόπο. Δεν κατάλαβα γιατι θα πρέπει να συμπεριφερθείς διαφορετικά στις δύο περιπτώσεις.
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
-
- Δημοσιεύσεις: 670
- Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28
Re: Σωστή χρήση φλας σε ελιγμό
νομίζω οτι οταν προσπερνάς οχημα σε αυτοκινητοδρομο με 2 λωρίδες και άνω τη στιγμή που εισέρχεσαι μπροστά στο προσπερασμένο όχημα, το φλας που θα πρέπει να λειτουργεί ειναι το δεξί και όχι το αριστερό!UltiMo_ έγραψε:
thanos στο α. εννοώ ακριβώς αυτά που λέω. Ανάβεις αριστερό, κάνεις ελιγμό, ολοκληρώνεις ελιγμό, επιστρέφεις δεξιά, σβήνεις το αριστερό φλας. Όχι δεξί φλάς.
οπως το εγραψε ο ερλινγκ
δεν κατάλαβα που βασίζεται οποιαδήποτε άλλη ερμηνεία της διαδικασίας προσπέρασης αυτοκινήτου σε αυτοκινητόδρομο...
και φυσικά ειναι λάθος!
-
- Δημοσιεύσεις: 2050
- Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46
Re: Σωστή χρήση φλας σε ελιγμό
Δεν υπάρχουν πρότυπα. Κανείς δεν είναι τέλειος. Ούτε ο ΚΟΚ.UltiMo_ έγραψε:Το τι κάνουν στην Ιταλία δε με ενδιαφέρει γιατι δεν μπορώ να τους φανταστώ σαν σωστούς οδηγούς άρα ούτε και να τους έχω σαν πρότυπο.
Δεν είπα οτι αυτό είναι το σωστό. Είπα τι εφαρμόζω εγώ, που μπορεί να μην είναι το σωστό. Τι να κάνεις; Αν κάτι δεν είναι ξεκάθαρο, αναγκάζεσαι να κάνεις υποθέσεις και να αυτοσχεδιάζεις. Τουλάχιστον εφαρμόζοντας όλοι το ίδιο πράγμα (σε μια χώρα) είτε σωστό, είτε όχι, κινείται στην φιλοσοφία του ΚΟΚ που είναι "κοινός κώδικας". Με αυτό το σκεπτικό, έκανα και εγώ (στην Ιταλία), αυτό έβλεπα να κάνουν και οι άλλοι.MacPap έγραψε:Μα ούτε στην Ελλάδα θα σου πει κανείς τίποτε αυτό όμως δεν το καθιστά και σωστό...
Αινείας