Σελίδα 3 από 4

Re: Περίεργες χρεώσεις σε συνεργεία

Δημοσιεύτηκε: 04 Νοέμ 2011, 11:05
από leftergr
Διαφορετική αντιμετώπιση συνεργείων :

Στο συνεργείο citroen ( όχι αντιπροσωπίας ) που πάω το δικό μου αυτοκινήτο , πάει και ο αδερφός μου το δικό του ( μιας και όλη η οικογένεια citroen έχει ) . Το πηγε για να δεί μια βλάβη που είχε , και εκεί μετά από έλεγχο που του έκανε του βρήκε ότι είχε και πρόβλημα με το χειρόφρενο . Είχε σπάσει η βάση που το στηρίζει και ο αδερφός μου δεν το είχε πάρει χαμπάρι .

Μερικές ημέρες πιο πριν , είχα πάει το επαγγελματικό VW που έχω στην αντιπροσωπεία για να δει τι γίνεται με τα μπροστινά φλας που δεν άναβαν και έπρεπε να το περάσω KTEO . Τα επιδιόρθωσαν βέβαια , αλλά δεν μου έκαναν καμία παρατήρηση για το λαμπάκι του service που χτυπάει μόλις γυρίσεις το κλειδί . Να πούνε βρε αδερφέ ότι είδαμε το λαμπάκι να ανάβει , οπότε πρέπει να το φέρεις για να του κάνουμε service . Έφτιαξαν τα φλας , επειδή αυτό έγραφε το χαρτί που τους έδωσαν , και απο εκεί και μετά τίποτε .

Φιλικά Λευτέρης

Re: Περίεργες χρεώσεις σε συνεργεία

Δημοσιεύτηκε: 04 Νοέμ 2011, 11:50
από UltiMo_
MacPap έγραψε:Φίλε lefterisgr αυτοί είναι που τελικά θα επιβιώσουν γιατί αργά η γρήγορα οι άλλοι θα χάσουν τους πελάτες τους.
Μπα μην το λές. η ηλίθια εμμονή του Έλληνα στο ακριβό το συνεργείο, στις 2 "καλύτερες" (και ακριβότερες) μάρκες βενζίνης, στις 2 "καλύτερες ομάδες" και στα 2 "καλύτερα" κόμματα, δε θα αλλάξει εύκολα.

Re: Περίεργες χρεώσεις σε συνεργεία

Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2012, 17:21
από enias
Haridimos έγραψε:
DELPIERO1981 έγραψε:Οι αντιπροσωπίες λογικό είναι να βαράνε παρπάνω, λόγω και του αριθμού των υπαλλήλων που έχουν.
Ὄχι δὲν εἶναι λογικό. Ὁ ἀριθμὸς τῶν ὑπαλλήλων στὴν μεριὰ τῆς ἐκθέσεως αὐτοκινήτων ἐξαρτάται ἀπὸ τὶς πωλήσεις. Ὁ ἀριθμὸς τῶν μαστόρων ἐξαρτάται ἀπὸ τὴν πελατεία γιὰ συντήρηση (σέρβις) καὶ ἐπισκευές.
Αυτό συμβαίνει μόνο όταν ο επιχειρηματίας έχει σωστό τρόπο κοστολόγησης. Δεν νομίζω οτι συμβαίνει σε πολλές αντιπροσωπείες. Γεγονός είναι πάντως οτι στις μέρες μας, πολλές αντιπροσωπείες έκλεισαν την έκθεση και κράτησαν το service. Και τώρα πλέον διαθέτουν περισσότερο χρόνο για το κάθε αυτοκίνητο αφου η κίνηση, και στα συνεργεία, έχει πέσει.

Εγω πάντως ακόμα προτιμώ έναν καλό μηχανικό (της γειτονιάς, αλλα όχι της δικής μου) και οτι μπορώ το ελέγχω μόνος μου. Έχω φτιάξει και ένα πρόγραμμα συντήρησης, με βάση ένα βιβλίο απο τη γνωστή σειρά βιβλίων HAYNES και όχι το πρόγραμμα της αντιπροσωπείας που είναι φτιαγμένο για να εξυπηρετεί τις επισκέψεις στην αντιπροσωπεία. Χρόνια τώρα, βαρέθηκα να πληρώνω κερατιάτικα. Ειδικά απο τις αντιπροσωπείες της Ford είμαι πολύ απογοητευμένος. Παρατηρώ οτι οι αντιπροσωπείες της Hyundai (το αμάξι των γονιών μου) είναι πολύ καλύτερες και για αυτά τα αυτοκίνητα δεν χρειάζεται μηχανικός της γειτονιάς.

Για παράδειγμα, η αλλαγή ιμάντα χρονισμού στη Ford συνοδεύονταν απο αλλαγές σε αντλία νερού και κάτι τροχαλίες με αποτέλεσμα να φτάνει τα 450-500€. :shock: :shock: :shock:

Μια άλλη φορά, είχε σπάσει ο σταυρός του ημιαξονίου (μην με ρωτήσετε τι είναι) γιατί ένας βλάκας μηχανικός (της γειτονιάς) μάλλον του έπεσε καθώς το έλυνε προκειμένου να αλλάξει τον δίσκο του συμπλέκτη (και δεν είπε τίποτα το καθίκι) και όταν μετά το πήγα στην αντιπροσωπεία (για καλύτερα) δεν μπορούσαν να βρουν τι είναι και ήθελαν να μου ξαναλάξουν δίσκο συμπλέκτη (μα πόσο άσχετοι τελοσπάντων; :shock: ) μήπως και πετύχουν τη βλάβη (κατα τύχη; :? ). Μετά το πήγα σε έναν άλλον, ούτε κι αυτός το βρήκε.

Τελικά, το ανακάλυψε άλλος μηχανικός (3ος).

Ταλαιπωρήθηκα πολύ και σε πολλές περιπτώσεις για βρω έναν καλό μηχανικό, κι αυτός που βρήκα τώρα, αλλάζει συνεχώς συνεργεία λόγω αναδουλειάς. :shock:

Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2012, 19:18
από UltiMo_
enias έγραψε:Για παράδειγμα, η αλλαγή ιμάντα χρονισμού στη Ford συνοδεύονταν απο αλλαγές σε αντλία νερού και κάτι τροχαλίες με αποτέλεσμα να φτάνει τα 450-500€.
Άσχετο, αλλα εγώ συμφωνώ με αυτή τη κίνηση. Η αλλαγή ιμάντα γίνεται προληπτικά γιατι έχει περάσει αρκετός χρόνος ζωής. Για τον ίδιο λόγο πρέπει να αλλαχτούν και η αντλία και τυχόν τροχαλίες. Δουλεύουν πολλά χρόνια ασταμάτητα και σε ακραίες καταστάσεις. Εξάλλου η δυσκολία του να φτάσεις σε αυτό το σημείο, είναι αρκετά μεγάλη και τα εργατικά πολλά. Ενώ η τιμή της αντλίας και της τροχαλίας είναι σχετικά μικρή. Εκτός απο την προληπτική αλλαγή είναι και ο λόγος της σωστής λειτουργίας του καινούργιου ιμάντα. Αλλιώς θα έχει κι αυτός μειωμένη διάρκεια ζωής

Re: Περίεργες χρεώσεις σε συνεργεία

Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2012, 23:08
από enias
Η αντλία κάνει 100€. Και τι έχεις να πεις με τα στατιστικά αποδεδειγμένα ελαττωματικά ανταλλακτικά; Φαντάζεσαι να αλλάξεις προληπτικά μια αντλία που δουλεύει για μια ελαττωματική απο το εργοστάσιο;

Re: Περίεργες χρεώσεις σε συνεργεία

Δημοσιεύτηκε: 15 Μάιος 2012, 10:44
από UltiMo_
Αλλαγή φρέον-λαδιού 0,8 κιλά, 10 ευρώ :D
Η ταρίφα στη citroen είναι 60 ευρώ

Re: Περίεργες χρεώσεις σε συνεργεία

Δημοσιεύτηκε: 16 Μάιος 2012, 00:25
από enias
Αυτός ο μάστορας θα τραβήξει και πελάτες απο Θεσσαλονίκη! :lol:

Re: Περίεργες χρεώσεις σε συνεργεία

Δημοσιεύτηκε: 16 Μάιος 2012, 08:10
από erling
Μαζί με υλικά;

Re: Περίεργες χρεώσεις σε συνεργεία

Δημοσιεύτηκε: 16 Μάιος 2012, 08:49
από UltiMo_
Φρέον στο λεωφορείο (κρατηθείτε, αυτό θα τσούξει)
9 κιλά φρέον = 8 x 25 = 200
2 ρουλεμαν κομπρεσερ = 2 x 30 = 60
2 ιμάντες κομπρεσέρ = 2 x 25 = 50
2 βεντιλατέρ ψυγείου κλιματισμού (4) = 2 x 160 = 320
3 ανεμιστήρια κλιματισμού καμπίνας (8) = 3 x 140 = 420
σπρέυ κλιματισμού για μύκητες = μισό λίτρο = 40
καθάρισμα ψυγείου-λοιπά εργατικά (8 ώρες δουλειά) = 200

Σύνολο 1300

Re: Περίεργες χρεώσεις σε συνεργεία

Δημοσιεύτηκε: 16 Μάιος 2012, 10:39
από MacPap
Αυτά τα νούμερα είναι όμως για το λεωφορείο.!!