MacPap έγραψε:Δεν νομίζω πως θα ήταν σωστο να υπάρξει υποχρέωση ελάχιστης ταχυτητας κίνησης, ακόμα και στους αυτοκι ητόδρομους. Πρώτον διότι πρακτικά κανεις δεν κινήται άνευ λόγου με λιγότερα απο 50χλμ/ώρα.
Διαφωνῶ.
MacPap έγραψε:Κατα δεύτερον ο κινούμενος με λιγότερα θα καθήστατο παράνομος ακόμα και αν ειχε πρόβλημα (πχ σκασμένο λάστιχο).
Ἐξαρτάται. Ἀν λόγω βλάβης κινεῖται ἀργὰ ὀφείλει (ἠθικῶς) νὰ ἐγκαταλέιψει τὸν αὐτοκινητόδρομο/δρόμο ταχείας κυκλοφορίας στὴν πρώτη ἔξοδο. Ἀν συνεχίσει ὄμως νὰ παραμένει στὸν αὐτοκινητόδρομο/δρόμο ταχείας κυκλοφορίας εἶναι γιὰ λακτίσματα στοὺς γλουτοὺς.
MacPap έγραψε:Ακόμα και στην Γερμανία καθώς και στις χώρες της κεντρικής ευρώπης ισχίει το ίδιο με την Ελλαδα. Δηλαδή απαγορεύεται η κινηση σε αυτοκινητόδρομους οχημάτων που απο την φύση τους δεν μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητα μεγαλύτερη των 50χλμ/ώρα και οχι η κίνηση σε αυτούς με ταχύτητα μικρότερη των 50 χλμ/ωρα. ΕΚΤΟΣ και αν υπάρχει ειδική σήμανση που μα επιβάλει ελάχστη ταχύτητα.
Ξέρω (καὶ μοῦ ἔχει ἐπιβεβαιωθεῖ ἀπὸ κοινὸ γνωστό μας) ὄτι τὸ κατώτατο ὄριο εἶναι 80 χ.α.ω.. Ἄν ἔχετε δίκιο καὶ οἱ δύο τότε συμπεραίνω ὄτι σὲ κάθε εἴσοδο αὐτοκινητοδρόμου ὑπάρχει πινακίδα γιὰ κατώτατο ὄριο 80 χ.α.ω..
erling έγραψε:Haridimos έγραψε:
erling έγραψε:Αλλά σαφώς και είναι επικίνδυνο να οδηγεί κάποιος στην ΠΑΘΕ με 40km/h έστω και στην δεξιά.
ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ; ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΕΙ;
Σκέψου ότι πλησιάζει κονβόι φορτηγών και πρέπει να προσπεράσει. Πόση ώρα θα χρειαστεί? Η οδική οργή (road rage) είναι κάτι που είναι πολύ εύκολο να δημιουργηθεί. Και από τα μικρότερα ζητήματα.
Αααααααααααααααααααααααααααἀ ... ... τώρα σὲ πιάνω. Τέτοιο κίνδυνο ἐννοεῖς, μὴ ὀδηγικό. Τέτοιο κίνδυνο διατρέχουμε ὄλοι μας ἐπειδὴ σταματάμε στὸ κίτρινο καὶ ὀ πίσω πλακώνεται στὰ φρένα, ἐπειδὴ δὲν μπαίνουμε στὴν Λ.Ε.Α. γιὰ νὰ ἀνοίξουμε δρόμο στὸν μαχαραγιά κ.ο.κ..
Βέβαια τὸ προσπέρασμα ἀπὸ τὸν κονβόι τῶν φορτηγῶν ἀποφεύγεται μὲ κατώτατο ὄριο 80 χ.α.ω. Νομίζω ὄτι τὰ μεγάλα φορτηγὰ δὲν ἐπιτρέπεται νὰ κινηθοῦν ταχύτερα.
erling έγραψε:Και η λύση δεν είναι "να έχει υπομονή"
Τὴν λύση τὴν ξέρω ἀλλὰ δὲν μοῦ ἐπιτρέπει ὁ Ποινικὸς Κώδικας νὰ τὴν ἀναφέρω.
erling έγραψε:Haridimos έγραψε:
erling έγραψε:Η κίνηση με τέτοια ταχύτητα υποδηλώνει κάποιο πρόβλημα, είτε του οχήματος είτε του οδηγού.
Δὲν εἶναι ἀπαραίτητο νὰ ἰσχύει ἡ παραπάνω φράση.
- Μπορεῖ ὁ ὁδηγὸς νὰ παρατηρεῖ δεξιὰ ἀριστερὰ προκειμένου νὰ βρεῖ τὸν προορισμό του.
- Μπορεῖ νὰ κάτι νὰ ἄκουσε κάποιον περίεργο ἤχο στὸ ὄχημά του καὶ νὰ ἔκανε δεξιά, νὰ ἐπιβράδυνε ὤστε νὰ ἐστιάσει τὶς αἰσθήσεις του στὸ ὄχημα.
Πιστεύω πως από την στιγμή που είναι σε αυτοκινητόδρομο και οι μόνες δυνατές έξοδοι είναι από κόμβους, με μια ταχύτητα 80 km/h μπορεί να δει τι λέει η σήμανση του κόμβου που πλησιάζει.
Αν τώρα άκουσε κάτι περίεργο, όντως θα πάει αργά για 500 ή 1000μ. Αν είναι για παραπάνω, καλό είναι να βάλει τα alarm για να αντιληφθούν οι άλλοι οδηγοί πως κάποιο πρόβλημα υπάρχει.
Οἱ πινακίδες στὸν αὐτοκινητόδρομο πρέπει νὰ μεγάλες, φαρδιές, πλατιὲς ὤστε νὰ φαίνονται ἀπὸ μακρυά. Μοῦ ἔχει ἀναφερθεῖ ὄτι σὲ νέο δρόμο στὴν ἀνατολικὴ Κρήτη ἔχουν βάλει πινακίδες μικρὲς (οἱ μεγάλες ἀπαιτοῦν σιδηροκατασκευὴ γιὰ τὴν στήριξη) οἱ ὁποῖες φαίνονται μόλις πλησιάσεις στὸ μέτρο.
Ὄσο γιὰ τὸ ἄλλο μὲ τὰ 500 ἤ 1.000 μέτρα συμφωνῶ. Πέραν αὐτῶν πρέπει νὰ ἀνάψουν τὰ ἀλάρμ καὶ τὸ όχημα νὰ βγεῖ στὴν πρώτη ἔξοδο. Φανταστεῖτε νὰ ἔχει σκάσει ἀριστερὸ λάστιχο. Θὰ τὸ ἀλλάξεις στὸν αὐτοκινητόδρομο;