Road rage

Χώρος ανοικτών συζητήσεων περί οδήγησης...
Απάντηση
athanatos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 17:36

Re: Road rage

Δημοσίευση από athanatos »

MacPap έγραψε:
athanatos έγραψε:
MacPap έγραψε:1) Το κόκκινο ΑΝ είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας (βλέπε εθνική) όφειλε να είναι δεξιά για να μπορέι να περάσει η μοτοσυκλέτα από αριστερά.
2) ΑΝ πρόκειται περί δρόμου ταχείας κυκλοφορίας (βλέπε εθνική) η μοτοσυκλέτα κακώς προσπερνά από δεξιά!
Εσύ τον βλέπεις αυτόν τον δρόμο για "ταχείας κυκλοφορίας"; !
Γιαυτό γράφω ΑΝ. You know "ΑΝ"? :-)
Δεν απάντησες. Και αφού βλέπεις καθαρά ότι δεν είναι, το γυρίζεις στην ειρωνεία. Αλλά και στην περίπτωση που ήταν Ταχείας κυκλοφορίας, σε ποιο άρθρο του ΚΟΚ λέει ότι απαγορεύεται η προσπέραση από δεξιά;
MacPap έγραψε:
athanatos έγραψε:
MacPap έγραψε:3) Αν απο την άλλη δεν πρόκειται περί δρόμου ταχείας κυκλοφορίας (βλέπε εθνική) η μοτοσυκλέτα κακώς προσπερνάει πάνω σε διασταύρωση διότι αυτό απαγορεύεται (ακριβώς γιατί μπορέι να συμβεί αυτό που συνέβη).
Άρθρο 17, παράγραφος 3ββ.
Το άρθρο λέει "3. To πρoσπέρασμα απαγoρεύεται γενικά στις εξής περιπτώσεις: … δ) Aμέσως πρo ή επί μη κυκλικoύ ισόπεδoυ oδικoύ κόμβoυ, εκτός αν: ...ββ) η oδός, στην oπoία γίνεται τo πρoσπέρασμα, έxει πρoτεραιότητα.". Αυτό όμως στην προκειμένη περίπτωση ΔΕΝ το ξέρουμε . Εξ'ού και το ΑΝ στην πρότασή μου You know "ΑΝ"? :-)
Αφού δεν είναι ταχείας κυκλοφορίας, τότε το πιθανότερο είναι να ισχύει το άρθρο 17 παρ. 3ββ.
MacPap έγραψε:
athanatos έγραψε:
MacPap έγραψε:4) Το LADA αν είχε ανεστραμμένο τρίγωνο δεν υποχρεούται μεν να σταματήσει αλλά πρέπει να παραχωρεί προτεραιότητες. Στην περίπτωση STOP δεν θέλει συζήτηση. Σε κάθε περίπτωση όμως οφείλει να είναι πίσω από το σήμα. (όπως και το φορτηγό)
Το Lada όφειλε να είναι πίσω από το φορτηγό.
Οχι αν είναι μονόδρομος 2 λωρίδων. Πράγμα που μάλλον είναι.
Και έτσι να είναι ,πάλι δεν έπρεπε να βγει. Πόσο μάλλον χωρίς να έχει ορατότητα.
MacPap έγραψε:
athanatos έγραψε:
MacPap έγραψε:5) Η μοτοσυκλέτα αν υπάρχει όριο (που στις ανατολικές χώρες είναι 50 μέσα σε κατοικημένες περιοχές δεν πρέπει να τρέχει. Αν πάλι είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας (βλέπε εθνική) τότε έχει διαπράξει τα ανωτέρω.
Για λεωφόρος μοιάζει. Το ίδιο όριο έχουν και οι λεωφόροι στις ανατολικές χώρες; Εδώ είναι στα 90 (επιβατηγά, μοτοσυκλέτες άνω των 125 κ.ε.).
Σε κατοικημένες περιοχές εκτός και ΑΝ πρόκειται για δρόμους ταχείας κυκλοφορίας που είναι συνήθως κλειστοί (δηλαδή δεν έχουν στενάκια κάθε 100. Κάτι σαν την παραλιακή δηλαδή) το όριο συνήθως είναι 50 χλμ. Ακόμα και στις εθνικές οδούς που περνούν μέσα από χωριά!
Στο άρθρο 20 παρ. 2 μιλάει και για "άλλο οδικό δίκτυο" που ισχύουν άλλα όρια ταχύτητας και ανάλογα το όχημα. Στην περίπτωση λοιπόν που ο δρόμος αυτός κατατάσσεται (για μένα) σε "άλλο οδικό δίκτυο" και με βάση την βελόνα του κοντέρ κοντά στα 110 χλμ., τότε ξεπερνάει το όριο κατά 20% περίπου. (Με όριο 90 χλμ).
MacPap έγραψε:
athanatos έγραψε:
MacPap έγραψε:6) Το φορτηγό δεν πρέπει να σταματήσει εκεί που σταμάτησε (με τη μισή μούρη στον δρόμο).
Μια χαρά σταμάτησε το φορτηγό. Ούτε ο προφυλακτήρας του δεν είναι στο δρόμο.
Το φορτηγό δεν σταμάτησε καλά, διότι τυπικά οφείλει να είναι σταματημένο πριν την πινακίδα και όχι μετά από αυτή.
Πιο πάνω γράφεις :
MacPap έγραψε:Σε κάθε περίπτωση όμως οφείλει να είναι πίσω από το σήμα. (όπως και το φορτηγό)
Αποφάσισε.


Σ’ όλους τους τόπους κι αν γυρνώ μόνον ετούτον αγαπώ !
Οδυσσέας Ελύτης
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6637
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Road rage

Δημοσίευση από MacPap »

athanatos έγραψε:
MacPap έγραψε:
athanatos έγραψε:
MacPap έγραψε:1) Το κόκκινο ΑΝ είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας (βλέπε εθνική) όφειλε να είναι δεξιά για να μπορέι να περάσει η μοτοσυκλέτα από αριστερά.
2) ΑΝ πρόκειται περί δρόμου ταχείας κυκλοφορίας (βλέπε εθνική) η μοτοσυκλέτα κακώς προσπερνά από δεξιά!
Εσύ τον βλέπεις αυτόν τον δρόμο για "ταχείας κυκλοφορίας"; !
Γιαυτό γράφω ΑΝ. You know "ΑΝ"? :-)
Δεν απάντησες. Και αφού βλέπεις καθαρά ότι δεν είναι, το γυρίζεις στην ειρωνεία. Αλλά και στην περίπτωση που ήταν Ταχείας κυκλοφορίας, σε ποιο άρθρο του ΚΟΚ λέει ότι απαγορεύεται η προσπέραση από δεξιά;
Εγώ δεν ειρωνεύομαι καθόλου. Μα καθόλου. Εσυ μπορείς να μου εξηγήσεις πως είσαι τόσο σίγουρος πως πρόκειται για δρόμο με πριοτεραιότητα? Εχεις δει κανενα ρόμβο που ΔΕΝ βλέπω εγώ? Εχει δει κανένα τρίγωνο στο στενό? Για εξήγησε μου από που συμπεραίνεις πως είναι δρόμος με προτεραιοτητα? Εγώ αυτό που λέω είναι πως αν συμβαίνει αυτό τότε εκείνο. Δεν παίρνω θέση για το τι ακριβώς συβαίνει επιμενω πως απαυτά που βλέπουμε ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ.
athanatos έγραψε:
MacPap έγραψε:
athanatos έγραψε:
MacPap έγραψε:3) Αν απο την άλλη δεν πρόκειται περί δρόμου ταχείας κυκλοφορίας (βλέπε εθνική) η μοτοσυκλέτα κακώς προσπερνάει πάνω σε διασταύρωση διότι αυτό απαγορεύεται (ακριβώς γιατί μπορέι να συμβεί αυτό που συνέβη).
Άρθρο 17, παράγραφος 3ββ.
Το άρθρο λέει "3. To πρoσπέρασμα απαγoρεύεται γενικά στις εξής περιπτώσεις: … δ) Aμέσως πρo ή επί μη κυκλικoύ ισόπεδoυ oδικoύ κόμβoυ, εκτός αν: ...ββ) η oδός, στην oπoία γίνεται τo πρoσπέρασμα, έxει πρoτεραιότητα.". Αυτό όμως στην προκειμένη περίπτωση ΔΕΝ το ξέρουμε . Εξ'ού και το ΑΝ στην πρότασή μου You know "ΑΝ"? :-)
Αφού δεν είναι ταχείας κυκλοφορίας, τότε το πιθανότερο είναι να ισχύει το άρθρο 17 παρ. 3ββ.
Δεν ξέρουμε αν είναι δρόμος ταχεία κυκλοφορίας ΔΕΝ ξέρουμε τίποτε γιαυτό τον δρόμο από το βίντεο. Εξ ού και τα ΑΝ.
athanatos έγραψε:
MacPap έγραψε:
athanatos έγραψε:
MacPap έγραψε:4) Το LADA αν είχε ανεστραμμένο τρίγωνο δεν υποχρεούται μεν να σταματήσει αλλά πρέπει να παραχωρεί προτεραιότητες. Στην περίπτωση STOP δεν θέλει συζήτηση. Σε κάθε περίπτωση όμως οφείλει να είναι πίσω από το σήμα. (όπως και το φορτηγό)
Το Lada όφειλε να είναι πίσω από το φορτηγό.
Οχι αν είναι μονόδρομος 2 λωρίδων. Πράγμα που μάλλον είναι.
Και έτσι να είναι ,πάλι δεν έπρεπε να βγει. Πόσο μάλλον χωρίς να έχει ορατότητα.
ΑΝ δεν υποχρεούται να παραχωρήσει προτεραιότητα (πράγμα που δεν ξέρουμε ξανατονίζω) τότε έχει κάθε δικαίωμα να βγεί.
athanatos έγραψε:
MacPap έγραψε:
athanatos έγραψε:
MacPap έγραψε:5) Η μοτοσυκλέτα αν υπάρχει όριο (που στις ανατολικές χώρες είναι 50 μέσα σε κατοικημένες περιοχές δεν πρέπει να τρέχει. Αν πάλι είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας (βλέπε εθνική) τότε έχει διαπράξει τα ανωτέρω.
Για λεωφόρος μοιάζει. Το ίδιο όριο έχουν και οι λεωφόροι στις ανατολικές χώρες; Εδώ είναι στα 90 (επιβατηγά, μοτοσυκλέτες άνω των 125 κ.ε.).
Σε κατοικημένες περιοχές εκτός και ΑΝ πρόκειται για δρόμους ταχείας κυκλοφορίας που είναι συνήθως κλειστοί (δηλαδή δεν έχουν στενάκια κάθε 100. Κάτι σαν την παραλιακή δηλαδή) το όριο συνήθως είναι 50 χλμ. Ακόμα και στις εθνικές οδούς που περνούν μέσα από χωριά!
Στο άρθρο 20 παρ. 2 μιλάει και για "άλλο οδικό δίκτυο" που ισχύουν άλλα όρια ταχύτητας και ανάλογα το όχημα. Στην περίπτωση λοιπόν που ο δρόμος αυτός κατατάσσεται (για μένα) σε "άλλο οδικό δίκτυο" και με βάση την βελόνα του κοντέρ κοντά στα 110 χλμ., τότε ξεπερνάει το όριο κατά 20% περίπου. (Με όριο 90 χλμ).
Να διαβάζεις ολοκληρα που γ΄ρταφει ο άλλος. Εγραψες "Για λεωφόρος μοιάζει. Το ίδιο όριο έχουν και οι λεωφόροι στις ανατολικές χώρες;" και απάντησα "Σε κατοικημένες περιοχές εκτός και ΑΝ πρόκειται για δρόμους ταχείας κυκλοφορίας που είναι συνήθως κλειστοί (δηλαδή δεν έχουν στενάκια κάθε 100. Κάτι σαν την παραλιακή δηλαδή) το όριο συνήθως είναι 50 χλμ". Δεν αναφέρθηκα πουτθενά στην Ελλάδα.
athanatos έγραψε:
MacPap έγραψε:
athanatos έγραψε:
MacPap έγραψε:6) Το φορτηγό δεν πρέπει να σταματήσει εκεί που σταμάτησε (με τη μισή μούρη στον δρόμο).
Μια χαρά σταμάτησε το φορτηγό. Ούτε ο προφυλακτήρας του δεν είναι στο δρόμο.
Το φορτηγό δεν σταμάτησε καλά, διότι τυπικά οφείλει να είναι σταματημένο πριν την πινακίδα και όχι μετά από αυτή.
Πιο πάνω γράφεις :
MacPap έγραψε:Σε κάθε περίπτωση όμως οφείλει να είναι πίσω από το σήμα. (όπως και το φορτηγό)
Αποφάσισε.
Αφού θες να είμαστε τυπικοί στο τι λέμε να είμαστε. ΤΟ φορτηγό όφειλε να είναι σταματημένο ΠΡΙΝ το σήμα. ΑΝ υπάρχει σήμα.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικά περί οδήγησης...”