Ο ορισμός του καλού οδηγού
-
- Δημοσιεύσεις: 2050
- Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46
Ο ορισμός του καλού οδηγού
Το τί είναι καλός οδηγός ο καθένας μπορεί να δώσει το δικό του ορισμό. Είναι αρκετά φιλοσοφικό το θέμα και δεν θα μπορούσε να λείπει απο το http://www.odigein.com οπου "Το Οδηγείν Εστί Φιλοσοφείν"!
Ας το φιλοσοφήσουμε λοιπόν... εγώ θα δανειστώ τα λόγια κάποιου άλλου:
"Γνωρίζω κάποιον οδηγό που ξέρει καλά τον κώδικα κυκλοφορίας, φρενάρει όταν πρέπει και ξέρει να χρησιμοποιεί τον κώδικα για το καλό του.
Είναι μάστορης στο να πατάει γκάζι και μετά να κατεβαίνει πάλι σε μια κανονική ταχύτητα, να μην κουράζει τη μηχανή του αυτοκίνητου του και έτσι να κατορθώνει να πορεύεται πάντα προσεκτικά ανάμεσα στα άλλα οχήματα.
Ένας άλλος οδηγός που γνωρίζω χρησιμοποιεί μιαν άλλη μέθοδο. Περισσότερο από το δικό του αμάξι, ενδιαφέρεται για ολάκερη την κυκλοφορία και θεωρεί τον εαυτό του ένα μικρό κομμάτι της. Δεν νοιάζεται ούτε να χρησιμοποιεί τα δικαιώματα που έχει ούτε και να προβάλλει ιδιαίτερα τον εαυτό του. Οδηγεί πάντα στο ίδιο πνεύμα με τον οδηγό που πάει μπροστά του και με εκείνον που έρχεται πίσω του, και η μόνιμη ικανοποίηση του είναι να μπορούν να πορεύονται όλα τα αμάξια μαζί και οι πεζοί.»
Μ. Μπρεχτ"
Ας το φιλοσοφήσουμε λοιπόν... εγώ θα δανειστώ τα λόγια κάποιου άλλου:
"Γνωρίζω κάποιον οδηγό που ξέρει καλά τον κώδικα κυκλοφορίας, φρενάρει όταν πρέπει και ξέρει να χρησιμοποιεί τον κώδικα για το καλό του.
Είναι μάστορης στο να πατάει γκάζι και μετά να κατεβαίνει πάλι σε μια κανονική ταχύτητα, να μην κουράζει τη μηχανή του αυτοκίνητου του και έτσι να κατορθώνει να πορεύεται πάντα προσεκτικά ανάμεσα στα άλλα οχήματα.
Ένας άλλος οδηγός που γνωρίζω χρησιμοποιεί μιαν άλλη μέθοδο. Περισσότερο από το δικό του αμάξι, ενδιαφέρεται για ολάκερη την κυκλοφορία και θεωρεί τον εαυτό του ένα μικρό κομμάτι της. Δεν νοιάζεται ούτε να χρησιμοποιεί τα δικαιώματα που έχει ούτε και να προβάλλει ιδιαίτερα τον εαυτό του. Οδηγεί πάντα στο ίδιο πνεύμα με τον οδηγό που πάει μπροστά του και με εκείνον που έρχεται πίσω του, και η μόνιμη ικανοποίηση του είναι να μπορούν να πορεύονται όλα τα αμάξια μαζί και οι πεζοί.»
Μ. Μπρεχτ"
Αινείας
-
- Δημοσιεύσεις: 1880
- Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54
Re: Ο ορισμός του καλού οδηγού
Καλός οδηγός για εμένα είναι αυτός που έχει αντιληφθεί πως ο ΚΟΚ είναι η κοινή γλώσσα επικοινωνίας μεταξύ των χρηστών των οδών και πως οι άλλοι χρήστες είναι συμπαίχτες και όχι αντίπαλοι.
- Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6638
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Ο ορισμός του καλού οδηγού
Δεν θα μπορούσα να το περιγράψω καλύτερα. Εξ´άλλου οσοι με ξέρουν γνωρίζουν πως πρεσβεύω αυτή την άποψη εδω και χρόνια...
Φιλικά Κώστας
Φιλικά Κώστας
-
- Δημοσιεύσεις: 2050
- Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46
Re: Ο ορισμός του καλού οδηγού
Κατ αρχήν, δεν διαφωνώ με αυτό που λέτε. Πίστευω όμως οτι δεδομένες τις συνθήκες που επικρατούν και που πάντα θα επικρατούν, αν θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές, προφανώς η τήρηση του ΚΟΚ δεν είναι αρκετή. Θέλω να πώ, οτι εφόσον αυτή την "κοινή γλώσσα επικοινωνίας" δεν την μιλούν όλοι, τότε δεν θα πρέπει να πάμε ακόμα ένα βήμα παραπέρα; Δεν θα πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να συνυπάρξουμε με αυτούς που επιμένουν να μην σέβονται τους κοινούς κανόνες κυκλοφορίας του ΚΟΚ;
Πιστεύω οτι ο ορισμός του καλού οδηγού σήμερα θα πρέπει να επεκταθεί προς έναν ορισμό που να περιλαμβάνει την οσο το περισσότερο δυνατόν πρόληψη των απρόβλεπτων ενεργειών των απείθαρχων οδηγών.
Η δεύτερη παράγραφος, νομίζω οτι αντικατοπτρίζει ακριβώς αυτο.
Δεν νοιάζεται ούτε να χρησιμοποιεί τα δικαιώματα που έχει...
...και η μόνιμη ικανοποίηση του είναι να μπορούν να πορεύονται όλα τα αμάξια μαζί και οι πεζοί
Παράδειγμα: οταν σε μια διασταύρωση έχουμε πράσινο, να κόβουμε ούτως ή άλλως ταχύτητα και να κοιτάμε το σταυροδρόμι αν κάποιος περνάει με κόκκινο, παρόλο που ο ΚΟΚ δεν μας υποχρεώνει να το κάνουμε.
Τι γνώμη έχετε;
Πιστεύω οτι ο ορισμός του καλού οδηγού σήμερα θα πρέπει να επεκταθεί προς έναν ορισμό που να περιλαμβάνει την οσο το περισσότερο δυνατόν πρόληψη των απρόβλεπτων ενεργειών των απείθαρχων οδηγών.
Η δεύτερη παράγραφος, νομίζω οτι αντικατοπτρίζει ακριβώς αυτο.
Δεν νοιάζεται ούτε να χρησιμοποιεί τα δικαιώματα που έχει...
...και η μόνιμη ικανοποίηση του είναι να μπορούν να πορεύονται όλα τα αμάξια μαζί και οι πεζοί
Παράδειγμα: οταν σε μια διασταύρωση έχουμε πράσινο, να κόβουμε ούτως ή άλλως ταχύτητα και να κοιτάμε το σταυροδρόμι αν κάποιος περνάει με κόκκινο, παρόλο που ο ΚΟΚ δεν μας υποχρεώνει να το κάνουμε.
Τι γνώμη έχετε;
Αινείας
-
- Δημοσιεύσεις: 384
- Εγγραφή: 13 Ιούλ 2010, 20:26
Re: Ο ορισμός του καλού οδηγού
macpap,
Μια ερώτηση σχετικά με την ανάγκη για συνεχή τήρηση του ΚΟΚ. Σε θάλασσα και αέρα υπάρχει η εξουσία του κυβερνήτη. Γιατί όχι και στο δρόμο. Να σου θυμίσω ότι τα λέγεται ότι τα όρια ταχύτητας δεν έχουν μπει κατόπιν μελέτης αλλά συχνά αυθαίρετα. Πρέπει να τα ακολουθούμε πάντα ή μια ηλιόλουστη στεγνή μέρα με λίγη κίνηση μπορούμε τα 50χλμ/ώρα σε μια ατελείωτη φαρδιά ευθεία μπορούν να γίνουν 70 με καινούργιο αυτοκίνητο με καλά λάστιχα;
Και να σου θυμίσω ότι πολλές θέσεις στάθμευσης δημιουργήθηκαν σε σημεία που προηγούμενα απαγορεύονταν η στάθμευση. Άρα άμα πληρώνω νόμιμα η παράβαση χάνεται!
Τάσος
Μια ερώτηση σχετικά με την ανάγκη για συνεχή τήρηση του ΚΟΚ. Σε θάλασσα και αέρα υπάρχει η εξουσία του κυβερνήτη. Γιατί όχι και στο δρόμο. Να σου θυμίσω ότι τα λέγεται ότι τα όρια ταχύτητας δεν έχουν μπει κατόπιν μελέτης αλλά συχνά αυθαίρετα. Πρέπει να τα ακολουθούμε πάντα ή μια ηλιόλουστη στεγνή μέρα με λίγη κίνηση μπορούμε τα 50χλμ/ώρα σε μια ατελείωτη φαρδιά ευθεία μπορούν να γίνουν 70 με καινούργιο αυτοκίνητο με καλά λάστιχα;
Και να σου θυμίσω ότι πολλές θέσεις στάθμευσης δημιουργήθηκαν σε σημεία που προηγούμενα απαγορεύονταν η στάθμευση. Άρα άμα πληρώνω νόμιμα η παράβαση χάνεται!
Τάσος
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6638
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Ο ορισμός του καλού οδηγού
Αγαπητε φιλε Tassos
στον αερα οπως πολυ καλα γνωριζεις τα πραγματα ειναι πολυ πιο αυστηρα και κανενας δεν μπορει να κανει του κεφαλιου του αν προτιστως δενενημερωσει τον πυργο η ρανταρ ελενχου που τον επιτηρει την εκαστοτε στιγμη.
Στην θαλασσα τα πραγματα επισης δεν ειναι ανεξελεγκτα και εκει υπαρχει ο ΚΑΣ (Κανονισμος προς Αποφυγη Συγκρουσεων) το αντιστοιχο του ΚΟΚ τον οποιο συνηθως οι ελληνες ερασιτεχνες Ε σεβονται οσο και τον ΚΟΚ.
Στο θεμα μας τωρα εχω να πω το εξης.
Ο ΚΟΚ ΝΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΝΟΟΥΜΑΣΤΕ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ.
το γεγονος με τα ορια δεν ειναι θεμα του ΚΟΚ (ο οποιος πουθενα δεν αναφερει ορια ταχυτητος απλα λεει πως πρεπει να τα σεβομαστε). Ο ΚΟΚ ομωσ εινα και αλλα πραγματα απο τα ορια ταχυτητος ποιο αρθρο λοιπον και ποτε μπορει ενα οδηγος να αγνοησει; Μηπως οταν δεν τον βολευει; Αλλα ας παρουμε την περιπτωση οπου το οριο ειναι οντως λαθος. Αυτο το ξερεις εσυ και ολοι οσοι ξερουν τον δρομο. ερχομαι εγω που δεν τον ξερω τι κανω το ακολουθω η οχι και πως ξερω οτι εινα λαθος; στο θεμα της σταθμευσησ παλι ειναι παρομοιο αλαζοντασ τουσ κανονεσ σταθμευσησ δεν σημαινει πωσ ξαφνικα επιτρεπεται η σταθμευση σε στροφη η σε δυοδο για αναπηρους
Με λιγα λογια πρεπει να ακολουθούμε τον ΚΟΚ. για να ειμαστε προβλεψημοι και οχι για να ειμαστε νομιμοι.
Φιλικα Κωστας
στον αερα οπως πολυ καλα γνωριζεις τα πραγματα ειναι πολυ πιο αυστηρα και κανενας δεν μπορει να κανει του κεφαλιου του αν προτιστως δενενημερωσει τον πυργο η ρανταρ ελενχου που τον επιτηρει την εκαστοτε στιγμη.
Στην θαλασσα τα πραγματα επισης δεν ειναι ανεξελεγκτα και εκει υπαρχει ο ΚΑΣ (Κανονισμος προς Αποφυγη Συγκρουσεων) το αντιστοιχο του ΚΟΚ τον οποιο συνηθως οι ελληνες ερασιτεχνες Ε σεβονται οσο και τον ΚΟΚ.
Στο θεμα μας τωρα εχω να πω το εξης.
Ο ΚΟΚ ΝΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΝΟΟΥΜΑΣΤΕ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ.
το γεγονος με τα ορια δεν ειναι θεμα του ΚΟΚ (ο οποιος πουθενα δεν αναφερει ορια ταχυτητος απλα λεει πως πρεπει να τα σεβομαστε). Ο ΚΟΚ ομωσ εινα και αλλα πραγματα απο τα ορια ταχυτητος ποιο αρθρο λοιπον και ποτε μπορει ενα οδηγος να αγνοησει; Μηπως οταν δεν τον βολευει; Αλλα ας παρουμε την περιπτωση οπου το οριο ειναι οντως λαθος. Αυτο το ξερεις εσυ και ολοι οσοι ξερουν τον δρομο. ερχομαι εγω που δεν τον ξερω τι κανω το ακολουθω η οχι και πως ξερω οτι εινα λαθος; στο θεμα της σταθμευσησ παλι ειναι παρομοιο αλαζοντασ τουσ κανονεσ σταθμευσησ δεν σημαινει πωσ ξαφνικα επιτρεπεται η σταθμευση σε στροφη η σε δυοδο για αναπηρους
Με λιγα λογια πρεπει να ακολουθούμε τον ΚΟΚ. για να ειμαστε προβλεψημοι και οχι για να ειμαστε νομιμοι.
Φιλικα Κωστας
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 4845
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Ο ορισμός του καλού οδηγού
Ὑπάρχει μιὰ ἄλλη προσέγγιση, ἡ τακτικὴ τοῦ ὁδηγοῦ ἐξαρτάται ἀπὸ τὸ ὄχημα τὸ ὁποῖο ὁδηγεῖ. Ἀν εἶναι λίγων ἐτῶν κόβεις ταχύτητα καὶ ἀν χρειαστεῖς παραχωρεῖς προτεραιότητα προκειμένου νὰ μὴν τὸ κλάψεις.enias έγραψε:Παράδειγμα: οταν σε μια διασταύρωση έχουμε πράσινο, να κόβουμε ούτως ή άλλως ταχύτητα και να κοιτάμε το σταυροδρόμι αν κάποιος περνάει με κόκκινο, παρόλο που ο ΚΟΚ δεν μας υποχρεώνει να το κάνουμε.
Ἀν ὁδηγεῖς μαοῦνα δεκαετίας '80 μὲ χοντρὴ λαμαρίνα συνεχίζεις ἀκάθεκτος.
Νομίζεις, στὴν θάλασσα καὶ στὸν ἀέρα κυβερνοῦν τὸ ΛΣ καὶ ἡ ΥΠΑ ἀντιστοίχως οἱ ὀποῖες ἄμα λάχει κόβουν κ*λους.Tassos έγραψε:Σε θάλασσα και αέρα υπάρχει η εξουσία του κυβερνήτη.
Τὸ ἀεροπλάνο θεωρεῖται τὸ ἀσφαλέστατο μέσο μεταφορᾶς παρὰ τὸ γεγονὸς ὄτι ὁ χειρισμὸς ἀεροσκάφους εἶναι δυσκολότερος ἀπ'ὄτι ἄλλων μεταφορικῶν μέσων. Τὸ ἀεροπλάνο ἔχει πάρα πάρα πολλὲς παραμέτρους σὲ σχέση μὲ τὸ αὐτοκίνητο. Ἐπιπλέον τὸ ἀεροπλάνο κινεῖται σὲ τρεὶς διαστάσεις. Ἀλλὰ ξέρεις γιατὶ εἶναι τὸ ἀσφαλέστατο μέσο; Διότι πέρα ἀπὸ τοὺς ὅποιους κανονισμοὺς ἀσφαλείας κ.ο.κ.. χειρισμὸ ἀεροσκάφους ΚΑΝΟΥΝ ΛΙΓΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟΙ, ΟΧΙ Ο ΚΑΘΕ ΒΛΑΚΑΣ.
Πότε ἤταν ἡ τελευταία φορὰ ποὺ ἄκουσες γιὰ μετωπικὴ σύγκρουση ἀεροσκαφῶν;
Ἐξουσία τοῦ κυβερνήτη στὸν δρόμο; Δὲν εἴμαστε καλά. Προσωπικὰ ἀναγνωρίζω τὴν ὑπέρτατη ἐξουσία τοῦ Κυρίου, ἀναγνωρίζω τὴν ἐξουσία τοῦ κράτους, ἀναγνωρίζω πολλὲς ἄλλες ἐξουσίες ἀλλὰ σὲ καμία περίπτωση δὲν ἀναγνωρίζω τὴν ἐξουσία τοῦ κάθε .... βάλτε ὄτι θέλετε .... ὁδηγοῦ.Tassos έγραψε:Γιατί όχι και στο δρόμο.
Ποῦ; Σὲ ποιὸ μέρος; Ἔχεις νὰ πεῖς κάτι συγκεκριμένο; Τὰ μόνα ὄρια γιὰ τὰ ὁποία βλαστημάω εἶναι αὐτὰ σὲ μέρη ὄπου τὰ ἔργα τελείωσαν πρὶν 10 χρόνια ἀλλὰ ἠ πινακίδα μὲ τὸ 20 παραμένει στὴν θέση της.Tassos έγραψε:Να σου θυμίσω ότι τα λέγεται ότι τα όρια ταχύτητας δεν έχουν μπει κατόπιν μελέτης αλλά συχνά αυθαίρετα.
ΝΑΙ!!! Ἀκόμα κι ὰν ἔχει ἐλάχιστη κίνηση πρέπει νὰ τηρεῖται ὁ ΚΟΚ. Ὁ κίνδυνος γιὰ πρόκληση βλάβης σὲ ἄλλον ἐξαλείφεται μόνο ἀν εῖσαι ὁ μοναδικὸς σὲ δρόμο ἐκτὸς κατοικημένης περιοχῆς.Tassos έγραψε:Πρέπει να τα ακολουθούμε πάντα ή μια ηλιόλουστη στεγνή μέρα με λίγη κίνηση μπορούμε τα 50χλμ/ώρα σε μια ατελείωτη φαρδιά ευθεία μπορούν να γίνουν 70 με καινούργιο αυτοκίνητο με καλά λάστιχα;
Παράδειγμα;Tassos έγραψε:Και να σου θυμίσω ότι πολλές θέσεις στάθμευσης δημιουργήθηκαν σε σημεία που προηγούμενα απαγορεύονταν η στάθμευση. Άρα άμα πληρώνω νόμιμα η παράβαση χάνεται!
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
-
- Δημοσιεύσεις: 384
- Εγγραφή: 13 Ιούλ 2010, 20:26
Re: Ο ορισμός του καλού οδηγού
Το τι "κ*λο(ς κόβει η ΥΠΑ και το Λιμενικό" να μη το συζητήσουμε στο φόρουμ. Κατ' ιδίαν μπορώ να σου πω αρκετά ιδιαίτερα για την πρώτη. Πάντως ενδεικτικά σου αναφέρω το μπάχαλο που ήταν η επιχείρηση της HELITALIA στην Ελλάδα που έκανε τις αερομεταφορές του ΕΚΑΒ από το 2000 έως το 2003 και έχανε μέσα και άτομα σε, σχεδόν, τακτική βάση κάτω από την εποπτεία της Υπηρεσίας Περιορισμένης Αντίληψης - ΥΠΑ.Haridimos έγραψε:Νομίζεις, στὴν θάλασσα καὶ στὸν ἀέρα κυβερνοῦν τὸ ΛΣ καὶ ἡ ΥΠΑ ἀντιστοίχως οἱ ὀποῖες ἄμα λάχει κόβουν κ*λους.Tassos έγραψε:Σε θάλασσα και αέρα υπάρχει η εξουσία του κυβερνήτη.
Τὸ ἀεροπλάνο θεωρεῖται τὸ ἀσφαλέστατο μέσο μεταφορᾶς παρὰ τὸ γεγονὸς ὄτι ὁ χειρισμὸς ἀεροσκάφους εἶναι δυσκολότερος ἀπ'ὄτι ἄλλων μεταφορικῶν μέσων. Τὸ ἀεροπλάνο ἔχει πάρα πάρα πολλὲς παραμέτρους σὲ σχέση μὲ τὸ αὐτοκίνητο. Ἐπιπλέον τὸ ἀεροπλάνο κινεῖται σὲ τρεὶς διαστάσεις. Ἀλλὰ ξέρεις γιατὶ εἶναι τὸ ἀσφαλέστατο μέσο; Διότι πέρα ἀπὸ τοὺς ὅποιους κανονισμοὺς ἀσφαλείας κ.ο.κ.. χειρισμὸ ἀεροσκάφους ΚΑΝΟΥΝ ΛΙΓΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟΙ, ΟΧΙ Ο ΚΑΘΕ ΒΛΑΚΑΣ.
Πότε ἤταν ἡ τελευταία φορὰ ποὺ ἄκουσες γιὰ μετωπικὴ σύγκρουση ἀεροσκαφῶν;
Σύγκρουση αεροσκαφών. Καλοκαίρι 2002 Είτε 30/6 είτε 1/7 πάνω από το uberlingen στη Γερμανία όπου και τα δυο αεροσκάφη ήταν εφοδιασμένα με συσκευές προειδοποίησης για επερχόμενη σύγκρουση (TCAS). Μπορώ να σου πω και άλλες και σκόπιμα δε περιλαμβάνω τα 2 F-16 στην Κρήτη πριν από λίγο καιρό.
Το όριο των 50 χλμ στη Βάρης Κορωπίου που το έθιξε και ο Καβαθθάς ήταν που είχα στο μυαλό μου. Άρα υπάρχουν περιπτώσεις που η υπέρβαση ενός ορίου ταχύτητας που είναι υπερβολικά χαμηλό δε δημιουργεί πρόβλημα. Το ίδιο και για δρόμους που κλείνονται για να μην ενοχλούνται κάποιοι. Στο Νέο Ψυχικό μπορείς να μπεις με δεξιά στροφή σε κάποιο δρόμο αλλά όχι με αριστερή για να αποθαρρύνουν την κίνηση μέσα στο προάστιο.Haridimos έγραψε:Ποῦ; Σὲ ποιὸ μέρος; Ἔχεις νὰ πεῖς κάτι συγκεκριμένο; Τὰ μόνα ὄρια γιὰ τὰ ὁποία βλαστημάω εἶναι αὐτὰ σὲ μέρη ὄπου τὰ ἔργα τελείωσαν πρὶν 10 χρόνια ἀλλὰ ἠ πινακίδα μὲ τὸ 20 παραμένει στὴν θέση της.Tassos έγραψε:Να σου θυμίσω ότι τα λέγεται ότι τα όρια ταχύτητας δεν έχουν μπει κατόπιν μελέτης αλλά συχνά αυθαίρετα.
ΟΚ. Θα θυμάσαι από τα bloka που είχε αναφερθεί το παράδειγμα στη μοναδική ευθεία ανάμεσα σε στροφές να βάζουν διπλή λωρίδα όταν όλοι θέλανε να προσπεράσουν, για να βγάζουν χρήματα οι ΟΤΑ από τα σχετικά πρόστιμα.Haridimos έγραψε:ΝΑΙ!!! Ἀκόμα κι ὰν ἔχει ἐλάχιστη κίνηση πρέπει νὰ τηρεῖται ὁ ΚΟΚ. Ὁ κίνδυνος γιὰ πρόκληση βλάβης σὲ ἄλλον ἐξαλείφεται μόνο ἀν εῖσαι ὁ μοναδικὸς σὲ δρόμο ἐκτὸς κατοικημένης περιοχῆς.Tassos έγραψε:Πρέπει να τα ακολουθούμε πάντα ή μια ηλιόλουστη στεγνή μέρα με λίγη κίνηση μπορούμε τα 50χλμ/ώρα σε μια ατελείωτη φαρδιά ευθεία μπορούν να γίνουν 70 με καινούργιο αυτοκίνητο με καλά λάστιχα;
Είναι αρκετά παλιό και είχε αναφερθεί όταν άρχιζε η ελεγχόμενη στάθμευση στο Κολωνάκι.Haridimos έγραψε:Παράδειγμα;Tassos έγραψε:Και να σου θυμίσω ότι πολλές θέσεις στάθμευσης δημιουργήθηκαν σε σημεία που προηγούμενα απαγορεύονταν η στάθμευση. Άρα άμα πληρώνω νόμιμα η παράβαση χάνεται!
Τάσος
ΥΓ. Δε μου βγήκαν καλά οι παραθέσεις του Haridimos.
-
- Δημοσιεύσεις: 2050
- Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46
Re: Ο ορισμός του καλού οδηγού
Μην το λές... αυτος ο δρόμος έχει μια φοβερή έλλειψη που καθιστά επικίνδυνες της υψηλές ταχύτητες: δεν εχει καθόλου ΛΕΑ. Αν σου μείνει εκεί το αμάξι, την έβαψες. Έχει και κάτι πεζούλια στο πλάι που ούτε με hummer δεν τα πηδάς!Tassos έγραψε:Το όριο των 50 χλμ στη Βάρης Κορωπίου που το έθιξε και ο Καβαθθάς ήταν που είχα στο μυαλό μου. Άρα υπάρχουν περιπτώσεις που η υπέρβαση ενός ορίου ταχύτητας που είναι υπερβολικά χαμηλό δε δημιουργεί πρόβλημα.
Αινείας
-
- Δημοσιεύσεις: 2050
- Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46
Re: Ο ορισμός του καλού οδηγού
Επαναφέρω το ερώτημα γιατί τελικά πήγε αλλού το θέμα. Θέλω πολυ να ακούσω τις απόψεις σας πάνω στο συγκεκριμένο.enias έγραψε:Κατ αρχήν, δεν διαφωνώ με αυτό που λέτε. Πίστευω όμως οτι δεδομένες τις συνθήκες που επικρατούν και που πάντα θα επικρατούν, αν θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές, προφανώς η τήρηση του ΚΟΚ δεν είναι αρκετή. Θέλω να πώ, οτι εφόσον αυτή την "κοινή γλώσσα επικοινωνίας" δεν την μιλούν όλοι, τότε δεν θα πρέπει να πάμε ακόμα ένα βήμα παραπέρα; Δεν θα πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να συνυπάρξουμε με αυτούς που επιμένουν να μην σέβονται τους κοινούς κανόνες κυκλοφορίας του ΚΟΚ;
Πιστεύω οτι ο ορισμός του καλού οδηγού σήμερα θα πρέπει να επεκταθεί προς έναν ορισμό που να περιλαμβάνει την οσο το περισσότερο δυνατόν πρόληψη των απρόβλεπτων ενεργειών των απείθαρχων οδηγών.
Η δεύτερη παράγραφος, νομίζω οτι αντικατοπτρίζει ακριβώς αυτο.
Δεν νοιάζεται ούτε να χρησιμοποιεί τα δικαιώματα που έχει...
...και η μόνιμη ικανοποίηση του είναι να μπορούν να πορεύονται όλα τα αμάξια μαζί και οι πεζοί
Παράδειγμα: οταν σε μια διασταύρωση έχουμε πράσινο, να κόβουμε ούτως ή άλλως ταχύτητα και να κοιτάμε το σταυροδρόμι αν κάποιος περνάει με κόκκινο, παρόλο που ο ΚΟΚ δεν μας υποχρεώνει να το κάνουμε.
Τι γνώμη έχετε;
Αινείας