Οι ανεγκέφαλοι της Μεσαίας λωρίδας...

Χώρος ανοικτών συζητήσεων περί οδήγησης...
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6648
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Οι ανεγκέφαλοι της Μεσαίας λωρίδας...

Δημοσίευση από MacPap »

Οι ανεγκέφαλοι της Μεσαίας λωρίδας...

Είναι πολύ καιρό τώρα που θέλω να γράψω κάτι για την μάστιγα αυτών των ανεγκέφαλων (80-90% των κινουμένων στους αυτοκινητόδρομους) που σε αυτοκινητόδρομους τριών λωρίδων ταξιδεύουν στην μεσαία λες και το να οδηγείς στην δεξιά είναι υποτιμητικό και απαγορεύεται.

Αυτοί οι (κατ'εμέ) κακοί οδηγοί δεν αντιλαμβάνονται πως με αυτή την συμπεριφορά τους πρακτικά μετατρέπουν τον αυτοκινητόδρομο των τριών λωρίδων σε αυτοκινητόδρομο δύο λωρίδων. Επίσης δεν αντιλαμβάνονται ότι υπό συνθήκες μπορούν να προξενήσουν ατυχήματα που ούτε φαντάζονται.

Λάθος αντίληψη 1η:
Η αριστερή λωρίδα είναι για τους γρήγορους. ΛΑΘΟΣ
ΟΛΕΣ οι λωρίδες με εξαίρεση την δεξιά είναι για αυτούς που κάνουν προσπέραση.

Λάθος αντίληψη 2η:
Η δεξιά λωρίδα είναι για τους αργούς και τα φορτηγά. ΛΑΘΟΣ
Η δεξιά λωρίδα είναι για όλους όσους ΕΚΕΙΝΗ την στιγμή ΔΕΝ κάνουν προσπέραση.

Λάθος αντίληψη 3η:
Εφόσον κινούμαι στα όρια της επιτρεπόμενης ταχύτητας μπορώ να κινούμαι σε όποια λωρίδα επιθυμώ. ΛΑΘΟΣ
Εφόσον δεν τελείται προσπέραση ΠΡΕΠΕΙ το όχημα να καταλάβει την δεξιότερη δυνατή λωρίδα του οδοστρώματος..

Λάθος αντίληψη 4η:
Εφόσον κινούμαι με την ίδια ταχύτητα με τους άλλους μπορώ να παραμείνω στην μεσαία λωρίδα. ΛΑΘΟΣ
Κάνοντας αυτό και μη πηγαίνοντας όσο πιο δεξιά γίνεται εκτός του ότι είναι παράνομο μπλοκάρονται 2 λωρίδες αντί για μία.

Λάθος αντίληψη 5η:
Εφόσον κινούμαι με την επιτρεπόμενη ταχύτητα τότε έτσι και αλλιώς αυτοί που πάνε γρηγορότερα είναι παράνομοι άρα μπορώ να μείνω στην μεσαία. ΛΑΘΟΣ
Αυτός που μένει στην μεσαία είναι το ίδιο παράνομος με αυτόν που οδηγεί γρηγορότερα από το όριο.

Λάθος αντίληψη 6η:
Αφού κάποια στιγμή θα χρειαστεί να προσπεράσω είναι προτιμότερο να μένω στην μεσαία από το να μπαινοβγαίνω. ΛΑΘΟΣ
Το να μπαινοβγαίνει κανείς στην δεξιά λωρίδα (εκτός και αν αυτή είναι γεμάτη με οχήματα που έχουν απόσταση μεταξύ τους μικρότερη από 400-500 μέτρα) δεν είναι επικίνδυνο. Αυτό που ΕΙΝΑΙ επικίνδυνο είναι να το κάνει αγνοώντας τι γίνεται γύρο του. Τέλος μιλόντας για συνεχή προσπέραση (γιατί θα υπάρξουν και αυτοί που θα το πουν και αυτό) ενοούμε ΣΥΝΕΧΗ όχι ένα όχημα εδώ και το άλλο σε 4 χιλιόμετρα. Οταν οδηγούμε δεν είναι σαν να πηγαίνουμε με το τραίνο. Είναι απαραίτητο να έχουμε τεταμένες τις αισθήσεις μας. Η οδήγηση ΔΕΝ είναι περίπατος.

Λάθος αντίληψη 7η:
Είναι ασφαλέστερο να κινούμαι με την επιτρεπόμενη ταχύτητα στην μεσαία λωρίδα. ΛΑΘΟΣ
Αυτός που μένει στην μεσαία λωρίδα αναγκάζει τους άλλους να τον περάσουν έχοντας στην διάθεσή τους μόνο την τρίτη. Επίσης αυτοί που κινούνται στην δεξιά γρηγορότερα από αυτόν αναγκάζονται να αλλάξουν 2 λωρίδες για να τον περάσουν. Αυτό δημιουργεί κίνηση στις λωρίδες άνευ λόγου και αυξάνει τις πιθανότητες ατυχήματος.

Με το να κινείται κανείς μόνιμα στην μεσαία λωρίδα δημιουργεί προβλήματα που ούτε αντιλαμβάνεται ο ίδιος συνήθως. Ειδικά αν κινείται με αργότερους ρυθμούς από την δεξιά λωρίδα ακόμα και αν κινείται με την επιτρεπόμενη ταχύτητα. Αυτοί οι άνθρωποι συνήθως φοβούνται να μείνουν δεξιά τόσο κοντά στο κράσπεδο έστω και αν δεν έχουν καμία πρόθεση προσπεράσματος. Δεν αντιλαμβάνονται όμως πως με αυτή τους την συμπεριφορά αποτελούν ένα εμπόδιο στην μέση του δρόμου και αναγκάζουν όλους να τους προσπεράσουν απ' όπου μπορούν θέτοντας σε κίνδυνο τον εαυτό τους και τους άλλους..

Τα ανωτέρω περιγράφονται στον Κ.Ο.Κ. εδώ:

Άρθρο 16
Θέση επί της οδού
1. Στο οδικό δίκτυο της Χώρας ισχύει η δεξιά κατεύθυνση κυκλοφορίας.
O οδηγός κάθε οχήματος υποχρεούται, τηρουμένων των διατάξεων των άρθρων 12 παράγραφος 1 και 17 παράγραφος 6 του παρόντος Κώδικα, να οδηγεί το όχημά του πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος και αν ακόμη ολόκληρο το οδόστρωμα είναι ελεύθερο.

Άρθρο 17
Προσπέρασμα – Kυκλoφoρία σε στοίχους
6. O οδηγός, υποχρεούται μετά το προσπέρασμα, να επαναφέρει το όχημά του πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος, χωρίς κίνδυνο γι’ αυτούς που προσπερνά.
Αν όμως κινείται σε οδόστρωμα με δύο τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας κατά κατεύθυνση και προτίθεται να προσπεράσει περισσότερα από ένα οχήματα, μπορεί να παραμείνει στη λωρίδα που χρησιμοποιεί για το προσπέρασμα, αν η ενέργειά του αυτή δεν προκαλεί δυσχέρεια στους οδηγούς ταχύτερων οχημάτων που τον πλησιάζουν από πίσω.

Άρθρο 12
Γενικές διατάξεις
1. Αυτοί που χρησιμοποιούν τις οδούς πρέπει να αποφεύγουν οποιαδήποτε συμπεριφορά που είναι ενδεχόμενο να εκθέσει σε κίνδυνο ή να παρεμβάλλει εμπόδια στην κυκλοφορία, ... ...Οι οδηγοί υποχρεούνται να οδηγούν με σύνεση και με διαρκώς τεταμένη την προσοχή, ... ...να μην προκαλούν γενικά με τη συμπεριφορά τους τρόμο, ανησυχία ή παρενόχληση στους λοιπούς χρήστες των οδών....

Φιλικά Κώστας

ΥΓ θα ακολουθήσει και το "Οι ανεγκεφαλότεροι της αριστερής λωρίδας"


Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Οι ανεγκέφαλοι της Μεσαίας λωρίδας...

Δημοσίευση από enias »

MacPap έγραψε:Λάθος αντίληψη 2η:
Η δεξιά λωρίδα είναι για τους αργούς και τα φορτηγά. ΛΑΘΟΣ
Η δεξιά λωρίδα είναι για όλους όσους ΕΚΕΙΝΗ την στιγμή ΔΕΝ κάνουν προσπέραση.

Άρθρο 16
Θέση επί της οδού
1. Στο οδικό δίκτυο της Χώρας ισχύει η δεξιά κατεύθυνση κυκλοφορίας.
O οδηγός κάθε οχήματος υποχρεούται, τηρουμένων των διατάξεων των άρθρων 12 παράγραφος 1 και 17 παράγραφος 6 του παρόντος Κώδικα, να οδηγεί το όχημά του πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος και αν ακόμη ολόκληρο το οδόστρωμα είναι ελεύθερο.
Εδω δημιουργείται συχνά η παρανόηση. Η δεξιά λωρίδα είναι όντως για τα φορτηγά χωρις όμως αυτο να σημαίνει οτι είναι αποκλειστικη λωρίδα όπως εκείνη του λεωφορείου. Οταν είναι άδεια πράγματι ο οδηγός υποχρεούται να μετακινηθεί απο τη μεσαία για να πάει στην δεξιά. Αν παρατηρήσετε και στο εξωτερικό ο αυτοκινητόδρομος με 3 λωρίδες αφορά κυρίως δρόμους ανάμεσα ή πλησίον σε μεγάλες πόλεις, λιμανια όπου ο κυκλοφοριακός φόρτος απο τα φορτηγά είναι τόσο μεγάλος που σε δρόμο με 2 λωρίδες τα φορτηγά πιάνουν μόνιμα τη δεξιά με αποτέλεσμα να έχουμε καθυστερήσεις στην αριστερη. Γι αυτο υπάρχει και η μεσαια, όταν η δεξιά ουσιαστικά "εξαφανίζεται" λόγω των φορτηγών.
Το πρόβλημα στην Ελλαδα είναι οτι κάνεις δεν έχει καταλάβει αυτο που λέει ο Macpap παραπάνω, οτι δηλαδή ουσιαστικά μιά λωρίδα είναι για πορεία και οι άλλες για προσπεραση. Οι Έλληνες αντιθετα πιστεύουν λανθασμενα οτι η επιλογή της λωρίδας θα πρεπει να γίνεται με βάση την ταχύτητα που τρέχουν. Έτσι παρατηρήται σύχνα το φαινόμενο να βλέπεις δύο οχήματα με παραπλησια ταχύτητα να κινουνται το ένα δίπλα στο αλλο πιανοντας δεξια και μεσαία λωρίδα, υποχρεώνοντας σε να αλλάξεις δύο λωρίδες για να τους περάσεις πράγμα δύσκολο όταν δεν έχεις διάθεση να πας με παραπάνω απο 20χλμ/ωρα περισσότερα απο αυτούς και έχεις να αντιμετωπίσεις τα κορναρίσματα και τα φώτα του μάγκα με τη Μερσεντές στην αριστέρη που πάει με 150 και θεωρεί την αριστερή λωρίδα αποκλειστική για τα αυτοκίνητα σαν το δικό του.
Αλαλούμ το οποίο βλέπουμε καθημερινά.
Αινείας
xrisa
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 17:45

Re: Οι ανεγκέφαλοι της Μεσαίας λωρίδας...

Δημοσίευση από xrisa »

Όπως έχω αναφέρει σε άλλο τόπικ σπάνια συναντάμε στην Ελλάδα τρεις λωρίδες κυκλοφορίας εκτός από Αττική Οδό και το τμήμα της ΕΟ Θεσσαλονίκης - Κατερίνης.
Θα συμφωνήσω με τις παραπάνω δημοσιεύσεις, αλλά επειδή τίποτα δεν είναι απόλυτο θα μιλήσω για μένα, φαντάζομαι πολλοί οδηγοί θα αντιμετωπίζουν τα ίδια.
Στην Αττική Οδό πολλές φορές οδηγώ στην μεσαία λωρίδα γιατί ανά 1km ή 2km υπάρχουν έξοδοι.
Στο κομμάτι Θεσσαλονίκη -Κατερίνη αποφεύγω την δεξιά όταν έχει μεγάλη κίνηση φορτηγών αυτό με αναγκάζει να κάνω "σλάλομ" και με κουράζει + ότι το οδόστρωμα είναι κατεστραμμένο στην δεξιά λωρίδα.
Αντίθετα στην ΕΟ και στην Εγνατία οδηγώ κανονικά στην δεξιά.
Πρόβλημα σοβαρό είχε παρατηρηθεί στην Εγνατία το χρονικό διάστημα που ήταν κλειστά τα Τέμπη, δηλ η δεξιά είχε καταληφθεί από φορτηγά και η αριστερή με επιβατικά αυτοκίνητα, και δεν ήταν και λίγες οι περιπτώσεις που τα φορτηγά κυκλοφορούσαν μόνιμα και στην αριστερή,συνήθως αυτά που δεν ήταν πολύ φορτωμένα.
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Οι ανεγκέφαλοι της Μεσαίας λωρίδας...

Δημοσίευση από enias »

xrisa έγραψε:Όπως έχω αναφέρει σε άλλο τόπικ σπάνια συναντάμε στην Ελλάδα τρεις λωρίδες κυκλοφορίας εκτός από Αττική Οδό και το τμήμα της ΕΟ Θεσσαλονίκης - Κατερίνης.
Υπάρχει επίσης σε όλο το τμήμα απο Ελευσίνα έως Κόρινθο, σε όλους τους κόμβους απο Κόρινθο έως Πάτρα, δηλαδή Κιάτο, Ξυλόκαστρο, Αίγιο, Ακράτα, Λόγγο. Και στην Αθήνα έχουμε άλλο ένα, που όμως δεν είναι αυτοκινητόδρομος, στο δρόμο απο τα Νότια Προάστεια προς το Σούνιο στο τμήμα απο Αναβυσσό εώς Παλαιά Φώκαια.
Κατα τα άλλα που έγραψες, είναι περιπτώσειw που τις βρίσκω απόλυτα λογικές όπως φαντάζομαι το ίδιο και ο MacPap. Δεν λέμε κάτι το διαφορετικό.
Αινείας
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6648
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Οι ανεγκέφαλοι της Μεσαίας λωρίδας...

Δημοσίευση από MacPap »

Εγώ αυτό που έχω να πω και δεν θα πάψω να το λέω είναι πως είναι μεγάλο λάθος να παίρνει κανείς τις εξαιρέσεις ενός κανόνα και να προσπαθεί στηριζόμενος σε αυτές να αποδείξει πως δεν ισχύει ο κανόνας.

Και ο κανόνας είναι πως το να οδηγεί κανείς μόνιμα στην μεσαία δημιουργεί τεράστια προβλήματα ακόμα και στον ίδιο, άσχετα αν δεν το καταλαβαίνει. Εκνευρίζει σχεδόν όλο τον κόσμο και αναγκάζει όλους να στριμωχτούν στην αριστερή για να τον περάσουν.

Οι περισσότεροι δε τέτοιοι συνήθως δεν τρέχουν παραπάνω από τα κοινούμενα στην δεξιά φορτηγά ή άλλα οχήματα. Απλώς επειδή είναι ΙΧ φοβάται ή δεν καταδέχεται να βρεθεί στην ίδια λωρίδα με τα "αργά" οχήματα. Ασχετα αν κινείται συνήθως με μια ταχύτητα που ακόμα και τα αργά κινούνται γρηγορότερα από αυτόν.

Φυσικά δεν αναφέρομαι ούτε στις περιπτώσεις με πολλά φορτηγά κινούμενα στον αυτοκινητόδρομο ούτε στις περιπτώσεις που έχει έργα ούτε στις περιπτώσεις που είναι κοντά σε εισόδους αυτοκινητοδρόμων (και όχι εξόδους) και σίγουρα όχι στις περιπτώσεις όπου έχουμε 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση. Αναφέρομαι στο 90% των περιπτώσεων που είναι οι υπόλοιπες αν εξαιρέσει κανείς τις προαναφερθείσες.

Φιλικά Κώστας
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4885
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Οι ανεγκέφαλοι της Μεσαίας λωρίδας...

Δημοσίευση από rasPUTIN »

enias έγραψε:Έτσι παρατηρήται σύχνα το φαινόμενο να βλέπεις δύο οχήματα με παραπλησια ταχύτητα να κινουνται το ένα δίπλα στο αλλο πιανοντας δεξια και μεσαία λωρίδα ... ... ...
Αὐτὸ μπορεῖ νὰ τὸ πάθει κάποιος ὠς εξής: εἶσαι στὴν δεξιὰ καὶ ὀ μπροστινὸς κινεῖται μὲ 70χ.α.ω. (δικαίωμά του). Θὲς νὰ τρέξεις περισσότερο (δικαίωμά σου ἐφ'ὄσον δὲν παραβιάζεις ὄριο ταχύτητας) ὁπότε ξεκινάς διαδικασία προσπέρασης: νὰ ἀνάψεις φλάς, νὰ ἐλέγξεις κλπ κλπ
Μόλις ἀλλάξεις λωρίδα καὶ βρεθεῖς πλάί του διαπιστώνεις ὄτι ξαφνικὰ ἔχει ἀποφασίσει νὰ ἐπιταχύνει. Αὐτὸ δυσκολεύει καὶ παρατείνει τὴν προσπέραση.

xrisa έγραψε:Στο κομμάτι Θεσσαλονίκη -Κατερίνη αποφεύγω την δεξιά όταν έχει μεγάλη κίνηση φορτηγών αυτό με αναγκάζει να κάνω "σλάλομ" και με κουράζει + ότι το οδόστρωμα είναι κατεστραμμένο στην δεξιά λωρίδα.
Ἐδῶ ἔχουμε λαυράκι!!!! Εδῶ τὶ κάνουμε; Σπάμε τὸ ἀμάξι μας; Ἐπιβραδύνουμε; Πόσο θὰ ἐπιβραδύνουμε; Θὰ κινηθοῦμε μὲ 30χ.α.ω.;
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
xrisa
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 17:45

Re: Οι ανεγκέφαλοι της Μεσαίας λωρίδας...

Δημοσίευση από xrisa »

Haridimos έγραψε:
xrisa έγραψε:Στο κομμάτι Θεσσαλονίκη -Κατερίνη αποφεύγω την δεξιά όταν έχει μεγάλη κίνηση φορτηγών αυτό με αναγκάζει να κάνω "σλάλομ" και με κουράζει + ότι το οδόστρωμα είναι κατεστραμμένο στην δεξιά λωρίδα.
Ἐδῶ ἔχουμε λαυράκι!!!! Εδῶ τὶ κάνουμε; Σπάμε τὸ ἀμάξι μας; Ἐπιβραδύνουμε; Πόσο θὰ ἐπιβραδύνουμε; Θὰ κινηθοῦμε μὲ 30χ.α.ω.;
Σε αυτές τις περιπτώσεις αλλάζω λωρίδα.
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6648
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Οι ανεγκέφαλοι της Μεσαίας λωρίδας...

Δημοσίευση από MacPap »

Είναι όντως συχνό φαινόμενο αυτό που περιγράφεις -> Haridimos αλλά συχνότερα εγώ το έχω αντιμετωπίσει στην αριστερή και μεσαία όπου ο άλλος δεν διανοείται πως πρέπει να κάνει δεξιά για να περάσεις. Οταν δε το κάνεις, επιταχύνοντας δεν σε αφήνει να μπεις από την αριστερή στη μεσαία... γιατί του ενόχλησες τον ύπνο στην αριστερή, χωρίς να του ζητήσεις ταπεινά συγνώμη.

Και φυσικά καλά κάνεις για να φυλάξεις τον εαυτό σου και την περιουσία σου...-> xrisa.

Αλλά αυτά φίλοι μου δεν εμπίπτουν στο 90% που ανέφερα :-) Είναι στις εξαιρέσεις...

Φιλικά Κώστας
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: Οι ανεγκέφαλοι της Μεσαίας λωρίδας...

Δημοσίευση από thanos »

MacPap έγραψε:Οι ανεγκέφαλοι της Μεσαίας λωρίδας...

Είναι πολύ καιρό τώρα που θέλω να γράψω κάτι για την μάστιγα αυτών των ανεγκέφαλων (80-90% των κινουμένων στους αυτοκινητόδρομους) που σε αυτοκινητόδρομους τριών λωρίδων ταξιδεύουν στην μεσαία λες και το να οδηγείς στην δεξιά είναι υποτιμητικό και απαγορεύεται.

Αυτοί οι (κατ'εμέ) κακοί οδηγοί δεν αντιλαμβάνονται πως με αυτή την συμπεριφορά τους πρακτικά μετατρέπουν τον αυτοκινητόδρομο των τριών λωρίδων σε αυτοκινητόδρομο δύο λωρίδων. Επίσης δεν αντιλαμβάνονται ότι υπό συνθήκες μπορούν να προξενήσουν ατυχήματα που ούτε φαντάζονται.
καθώς ταξίδευα χθες το μεσημέρι για Κατερίνη συνάντησα το παραπάνω σύνηθες οδηγικό φαινόμενο στον δρόμο της ΠΑΘΕ oπως περιγράφεται παραπάνω.
3 λωρίδες, κανένα φορτηγό στην δεξιά οσο το μάτι μπορεί να διακρίνει και οι περισσοτεροι κινούνταν στην μεσαία!
Εικόνα,Εικόνα,Εικόνα,Εικόνα

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

οταν κοίταξα στο δικο μου κοντέρ εδειχνε 110χιλ ενώ το οριο σε αυτο το κομματι του δρόμου ηταν 120.
Οι κύριοι οδηγοί που βλεπουμε στις φωτο κινουνταν με την ιδια η και μικρότερη ταχύτητα πχ το οχημα με το τρέιλερ και το σκάφος...
και ολα τα παραπάνω συνέβαιναν σε μια απόσταση πάνω απο 30 χιλιόμετρα με ελάχιστη κίνηση. Από την εξοδο για την Σίνδο έως την έξοδο για Κορινό.

και αναρωτήθηκα εκεινη τη στιγμη νοερώς:
γιατι οδηγουν ετσι;
δεν ξέρουν;
δεν τους το εχουν πει στη σχολή οδηγησης;
τους το εχουν πει, αλλα εγραψαν στα παλια τους υποδυματα οσα τους ειπε ο δάσκαλος;
το ξέχασαν;

και πως μπορει να αλλαξει αυτος ο λανθασμένος τροπος οδήγησης;
ενα φορουμ, σαν αυτο μπορει;
συνεντευξεις του ιαβερη η του σταθάκη που τα λενε συνεχεια μπορουν;
η μηπως σωστη αστυνομευση θα ειχε τα επιθυμητά αποτελέσματα;

ενα ειναι σιγουρο:
δεν ξέρουμε οτι δεν ξερουμε να οδηγούμε με τον σωστο τρόπο, οπως πολύ σωστά ανελυσε στο 1ο ποστ ο φιλος μακπαπ και οπως το εχει πει χιλιάδες φορές ο γνωστος Ιαβέρης

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6648
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Οι ανεγκέφαλοι της Μεσαίας λωρίδας...

Δημοσίευση από MacPap »

Φιλε thanos πολύ καλό το "φωτορεπορταζ" και έχεις δίκιο κατά την άποψή μου.
thanos έγραψε:...δεν ξέρουμε οτι δεν ξερουμε να οδηγούμε με τον σωστο τρόπο...
Αυτό είναι το μόνο βέβαιο. Αλλά Ιαβέρης και Σταθάκης ή όχι σημασία έχει να προσπαθήσουμε να μεταφέρουμε σε όλους πως σημασία έχει να είσαι προβλέψιμος γιατί ΜΟΝΟ έτσι ο απέναντι θα αντιδράσει σωστά. Και προβλέψιμος σημαίνει να ακολουθείς τον κοινό Κώδικα συνεννόησης.

Φιλικά Κώστας
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικά περί οδήγησης...”