ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλοφορ

Χώρος ανοικτών συζητήσεων περί οδήγησης...
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από thanos »

pipinos1976 έγραψε: ΟΛΕΣ οι Ε.Ο. θα έπρεπε να είναι με 3 λωρίδες για να έχουν μια προοπτική 20-30 ετών. Με 2 λωρίδες θα είναι ικανοποιητική η Ε.Ο. για τα επόμενα 10 χρόνια που θα έχουμε ακόμη τις παρενέργεις της κρίσης. Μετά; μετά άλλη Ε.Ο. από την αρχή; και αν βγω σωστός και σε 10 χρόνια μιλάμε για νέα χάραξη, νέα χρήματα, νέα χαράτσια, νέοι φόροι, νέες ρεμούλες κτλ τι θα χάσεις; και αν χάσεις μόνο τα λεφτά σου, γιατί να τα χάσω κι εγώ που το βλέπω να έρχεται; θες να βάλουμε ένα στοίχημα; αν σε 10 χρόνια υπάρχει κουβέντα για νέο δρόμο θα μου πληρώσεις μια χρονιά τους φόρους;
εκτός από τις ΗΠΑ, χωρις να ειμαι σιγουρος, σε ποια αλλη ευρωπαική χωρα συμβαίνει κάτι τέτοιο;
πολυ ουτοπικό μου μοιάζει αυτο για την Ελλαδίτσα μας.

μπορεί η 3 λωρίδες να χρειάζονται για την Πατρών Κορίνθου
μπορεί κ για τμήματα της Αθηνών Θεσσαλονίκης

οχι ομως κ για όλους τους αυτοκινητόδρομους.
πχ αντιλαμβάνεσαι εκτίναξη κόστους στην Θεσσαλονίκης Ιωαννίνων;

χωρις να ειμαι γνώστης ειδικός το πως κατασκευάζονται οι αυτοκινητόδρομοι, κάποιες μελέτες θα γίνονται, καποιες μετρήσεις των αυτοκινήτων θα γίνονται πριν παρθουν οι σχετικές αποφάσεις για 2 η 3 λωρίδες

η θεσσαλονικης Μουδανιών καθε Σ-Κ βουλιάζει απο αυτοκινητα και με 4 λωρίδες ισως παλι να ειχε προβλημα,
ολο αυτο το σκηνικό ομως για μετρημένες λιγοστές μέρες η μήνες του χρόνου. απο τον Οκτώβρη μεχρι τον Μαιο θα ειναι ερημωμένος δρόμος...
υπάρχουν κ άλλα τέτοια παραδείγματα....

αν ηταν ετσι οπως τα σκέφτεσαι, οι πιο προηγμένοι απο μας σε τέτοια θέματα θα το ειχαν κανει ηδη πράξη αυτο που προτείνεις αλλά δεν το επραξαν!


pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από pipinos1976 »

thanos έγραψε:
pipinos1976 έγραψε: ΟΛΕΣ οι Ε.Ο. θα έπρεπε να είναι με 3 λωρίδες για να έχουν μια προοπτική 20-30 ετών. Με 2 λωρίδες θα είναι ικανοποιητική η Ε.Ο. για τα επόμενα 10 χρόνια που θα έχουμε ακόμη τις παρενέργεις της κρίσης. Μετά; μετά άλλη Ε.Ο. από την αρχή; και αν βγω σωστός και σε 10 χρόνια μιλάμε για νέα χάραξη, νέα χρήματα, νέα χαράτσια, νέοι φόροι, νέες ρεμούλες κτλ τι θα χάσεις; και αν χάσεις μόνο τα λεφτά σου, γιατί να τα χάσω κι εγώ που το βλέπω να έρχεται; θες να βάλουμε ένα στοίχημα; αν σε 10 χρόνια υπάρχει κουβέντα για νέο δρόμο θα μου πληρώσεις μια χρονιά τους φόρους;
εκτός από τις ΗΠΑ, χωρις να ειμαι σιγουρος, σε ποια αλλη ευρωπαική χωρα συμβαίνει κάτι τέτοιο;
πολυ ουτοπικό μου μοιάζει αυτο για την Ελλαδίτσα μας.

μπορεί η 3 λωρίδες να χρειάζονται για την Πατρών Κορίνθου
μπορεί κ για τμήματα της Αθηνών Θεσσαλονίκης

οχι ομως κ για όλους τους αυτοκινητόδρομους.
πχ αντιλαμβάνεσαι εκτίναξη κόστους στην Θεσσαλονίκης Ιωαννίνων;

χωρις να ειμαι γνώστης ειδικός το πως κατασκευάζονται οι αυτοκινητόδρομοι, κάποιες μελέτες θα γίνονται, καποιες μετρήσεις των αυτοκινήτων θα γίνονται πριν παρθουν οι σχετικές αποφάσεις για 2 η 3 λωρίδες

η θεσσαλονικης Μουδανιών καθε Σ-Κ βουλιάζει απο αυτοκινητα και με 4 λωρίδες ισως παλι να ειχε προβλημα,
ολο αυτο το σκηνικό ομως για μετρημένες λιγοστές μέρες η μήνες του χρόνου. απο τον Οκτώβρη μεχρι τον Μαιο θα ειναι ερημωμένος δρόμος...
υπάρχουν κ άλλα τέτοια παραδείγματα....

αν ηταν ετσι οπως τα σκέφτεσαι, οι πιο προηγμένοι απο μας σε τέτοια θέματα θα το ειχαν κανει ηδη πράξη αυτο που προτείνεις αλλά δεν το επραξαν!
Δεν είναι απαραίτητο να γίνουν όλες οι Ε.Ο. με 3 λωρίδες. Υπάρχουν, όμως, κομμάτια που χρειάζονται οπωσδήποτε να έχουν 3 λωρίδες. Πρώτο και χαρακτηριστικότερο παράδειγμα η Κορίνθου - Πατρών που τρώει όλη την κίνηση της Δ. Ελλάδας, εφόσον οι εναλλακτικές ή δεν έχουν κατασκευαστεί ή, ακόμη και όταν κατασκευαστούν, δε θα προσφέρουν τα ίδια (μεγαλύτερες αποστάσεις, δυσκολότερη πρόσβαση κτλ). Επίσης, σε πολλές περιοχές θα χρειαζόντουσαν 3 λωρίδες, όπως στην είσοδο/έξοδο Πάτρας, Ιωαννίνων κτλ. Σε πολλές περιπτώσεις (π.χ. Βόλος) δεν υπάρχει τέτοια ανάγκη γιατί μέχρι σήμερα δεν έχω συναντήσει ποτέ τέτοια κίνηση που να απαιτεί τέτοια κατασκευή. Στην έξοδο Θεσσαλονίκης που υπάρχουν οι τρεις λωρίδες αποδεικνύεται σωτήριο τις ημέρες με κίνηση (που δεν είναι και λίγες αν υπολογίσουμε τα μπάνια προς Κατερίνη που κρατάνε 2 μήνες το χρόνο). Υπάρχουν και άλλα σημεία για βελτίωση. Π.χ. 3 λωρίδες απαιτούνται μέχρι - τουλάχιστον - το Κάστρο Βοιωτίας που η κίνηση και στην έξοδο και στην είσοδο είναι αυξημένη.

Ουτοπικό, λοιπόν, καθόλου. Άλλωστε, 3 λωρίδες έχει ο δρόμος μέχρι Κόρινθο (~ στο 90km) και - υποτίθεται - κοντά στην Πάτρα πάλι 3 θα έχει (μπορώ να ψάξω τα στοιχεία να σου πω τις ακριβείς θέσεις). Ασχολούμαστε, δηλαδή με ~100km δρόμο προς Πάτρα και με ~40km δρόμο προς Θεσσαλονίκη, άντε και 10 km προς Γιάννενα, όταν γίνει ο δρόμος. Αυτά τα κομμάτια πρέπει να κατασκευαστούν ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ, αν θέλουμε να έχουμε έργα με μέλλον. Διαφορετικά, πάω πάσο και σε 10 χρόνια συζητάμε πάλι για νέες χαράξεις, νέα χρήματα, νέα κονδύλια κτλ, αντί για απλή συντήρηση δρόμων.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από MacPap »

pipinos1976 έγραψε:… Για ταχύτητα να τον καταστρέψουμε οικονομικά, να του κλείσουμε το σπίτι. …
ΝΑΙ πριν κλείσει αυτός το σπίτι κανενός άλλου.
pipinos1976 έγραψε:… Επειδή εσύ κάνεις την τρέλλα σου και προσπερνάς με +1 το φορτηγό δεν μπορεί να τους καθυστερείς όλους …
Αν πρόκειται να παρανομήσω και να οδηγήσω εκτός ΔΙΚΩΝ μου ορίων για τους κάνω την χάρη έχασαν.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από pipinos1976 »

MacPap έγραψε:
pipinos1976 έγραψε:… Για ταχύτητα να τον καταστρέψουμε οικονομικά, να του κλείσουμε το σπίτι. …
ΝΑΙ πριν κλείσει αυτός το σπίτι κανενός άλλου.
Αυτό είναι αυθαίρετο και δικό σου συμπέρασμα. Ούτε είναι δεδομένο, ούτε μπορείς να κλείνεις σπίτια γιατί έτσι σου αρέσει. Εκτός και αν... φίλε μου Αδόλφε / Ιωσήφ έχεις άλλον τρόπο σκέψης. Ευτυχώς που οι περισσότεροι δε σκέπτονται όπως εσύ γιατί τότε θα είχαμε καταστραφεί προ πολλού.
MacPap έγραψε:
pipinos1976 έγραψε:… Επειδή εσύ κάνεις την τρέλλα σου και προσπερνάς με +1 το φορτηγό δεν μπορεί να τους καθυστερείς όλους …
Αν πρόκειται να παρανομήσω και να οδηγήσω εκτός ΔΙΚΩΝ μου ορίων για τους κάνω την χάρη έχασαν.
Φυσικά. Ο εγωισμός σου πάνω από το κοινό συμφέρον. Επειδή δε θες να κάψεις 10mL καύσιμο παραπάνω, ας περιμένουν όλοι εσένα. Γι' αυτό και οι υπόλοιποι σε γράφουν κι εσένα εκεί που τους γράφεις κι εσύ και η κατάσταση είναι όπως είναι στους δρόμους. Δες στον καθρέπτη έναν από τους ενόχους.

Ευχαριστώ.
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από enias »

Μα τι κάθεστε και γράφετε...

Σοβάρα τώρα...

'Εχετε ένα διαλυμένο δρόμο μπροστά σας με τρύπες, ή μια δεξιά λωρίδα με σαμαράκια και τρύπες...

δεν θα πάτε πιο πέρα να τις αποφύγετε (προσέχοντας βεβαίως!) για να μην πέσετε μέσα...

ή δεν θα φρενάρετε λίγο απότομα ώστε να πέσετε μέσα με 40 αντί για 80χλμ/ώρα;

Κι όλα αυτά για να μην παραβείτε το ΚΟΚ έστω κι αν δεν κινδυνεύει κανείς απο τον ελιγμό σας;

Απαντείστε σε αυτό το απλό ερώτημα.
Αινείας
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από thanos »

ναι φυσικά θα πάω λιγο πιο πέρα
ναι θα φρενάρω λιγο απότομα!

αυτο ομως δεν σημαινει οτι σε κάθε δρόμο με 3 λωρίδες που θα κινουμαι μετά
θα κινούμαι στην μεσαία λωρίδα επειδή θα θεωρώ ντε φάκτο οτι η δεξιά θα ειναι ελλατωματική κατασκευαστικά!

αυτά μονο εδώ γινονται.
γιατί πολύ απλά δεν ειναι ολες οι δεξιές λωρίδες προβληματικές σε αυτοκινητόδρομους 3 λωρίδων
παραδειγματα απο εδώ στα βόρεια:
1, Ε.Ο θεσσαλονικη κατερίνη
2. Περιφερειακός Θεσσαλονίκης
και αρκετοί άλλοι!
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από MacPap »

pipinos1976 έγραψε:
MacPap έγραψε:
pipinos1976 έγραψε:… Για ταχύτητα να τον καταστρέψουμε οικονομικά, να του κλείσουμε το σπίτι. …
ΝΑΙ πριν κλείσει αυτός το σπίτι κανενός άλλου.
Αυτό είναι αυθαίρετο και δικό σου συμπέρασμα …
Ένα ξεκληρισμένο χωριό το χρόνο στους ελληνικούς δρόμους φτάνει για συμπέρασμα δεν χρειάζεται και το δικό μου.
pipinos1976 έγραψε:
MacPap έγραψε:
pipinos1976 έγραψε:… Επειδή εσύ κάνεις την τρέλλα σου και προσπερνάς με +1 το φορτηγό δεν μπορεί να τους καθυστερείς όλους …
Αν πρόκειται να παρανομήσω και να οδηγήσω εκτός ΔΙΚΩΝ μου ορίων για τους κάνω την χάρη έχασαν.
… Γι' αυτό και οι υπόλοιποι σε γράφουν κι εσένα εκεί που τους γράφεις κι εσύ και η κατάσταση είναι όπως είναι στους δρόμους. Δες στον καθρέπτη έναν από τους ενόχους.
Δεν βλέπω έναν αλλά πολλούς ενόχους κάθε μέρα στους καθρέπτες του αυτοκινήτου μου όπως και μπροστά μου. Βλέπω όλους αυτούς που βλακωδώς νομίζουν, πως είναι οι παντογνώστες και άρχοντες του δρόμου. Βλέπω αυτούς τους "ελληνάρες" που έχουν την απαίτηση, όλοι να υποκλίνονται στις τρελές και ανεύθυνες οδηγικές τους συνήθειες, με το γνωστό νεκρό χωριό κάθε χρόνο ως συνέπεια.
thanos έγραψε:ναι φυσικά θα πάω λιγο πιο πέρα
ναι θα φρενάρω λιγο απότομα!…αυτο ομως δεν σημαινει οτι σε κάθε δρόμο με 3 λωρίδες που θα κινουμαι μετά … θα κινούμαι στην μεσαία λωρίδα επειδή θα θεωρώ ντε φάκτο οτι η δεξιά θα ειναι ελλατωματική κατασκευαστικά! … αυτά μονο εδώ γινονται.
Ακριβώς!!! +3! :applause
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από thanos »

pipinos1976 έγραψε:
thanos έγραψε:μα οπως προανέφερα στο ερωτημα μου κινούνται εντός της ΛΕΑ ΧΩΡΙΣ να υπαρχει αλλο οχημα μπροστά η πίσω και φυσικά αυτο το βλέπω να γινεται σε ισιάδια και οχι σε ανηφόρες οπως λες
αλλά και σε ανηφόρες να κινούνταν, παλι λαθος και απαράδεκτο ειναι να κινούνται εντός της ΛΕΑ

το δικο μου το μυαλό λέει οτι κινουνται ετσι λογω της εξης συλλογιστικής: ας κάνω στην άκρη να περάσει και αυτός και δεν τον απασχολει αν αυτη του η ενεργεια ειναι σωστή η λαθος.
Το ότι είναι παράνομο να βρίσκονται στη ΛΕΑ είναι δεδομένο, γνωρίζουμε τον ΚΟΚ. Το ότι είναι ενοχλητικό σε άδειο δρόμο ή επικίνδυνο δεν το δέχομαι. Αν μου λες για ισιάδι, με ορατότητα, τι θα γίνει αν κάνει δεξιά για να σε διευκολύνει; θα κλείσει τη ΛΕΑ; από ποιον; και στο κάτω κάτω της γραφής, την κλείνει και, αν έρχεται κάποιος με όχημα έκτακτης ανάγκης, μπαίνει πάλι αριστερά. Σιγά το πράγμα δηλαδή που ενοχλεί να μπει στη ΛΕΑ για να σε διευκολύνει να περάσεις. Και τι σημαίνει σωστή ή λάθος ενέργεια; κατά νόμον ή κατά πράξην; κατά νόμον, το έγραψα, ναι, κατά πράξην όχι. Αν είναι να διευκολύνει, δε με απασχολεί ο νόμος.


.[/quote]

δεν μπορώ να κατανοήσω τον συλλογισμό σου.
κάνεις λόγο για διευκόλυνση
εγω ουδεμία διευκόλυνση βλέπω

τον προσπερνάω με τον ίδιο ακριβώς τρόπο αν θα κινουνταν στην λωρίδα του κανονικά.
δεν με διευκολύνει στο ελάχιστο.
διότι οταν κινείται μισός στην ΛΕΑ και μισός στην δεξιά λωρίδα κίνησης,
για εμενα που τον ακολουθώ κ κινουμαι ταχύτερα απο αυτόν
ειναι αδύνατον να τον προσπεράσω χωρίς να αλλάξω λωρίδα και χωρίς να ακολουθήσω την διαδικασία προσπεράσματος

ουσιαστικά ειναι δώρο άδωρο η κίνησή του στην μισή ΛΕΑ

μην μπερδευουμε με τον δρόμο που εχει 2 λωρίδες κινησης, μια ανα κατεύθυνση
και σε κάθε λωρίδα εχει και ενα μικρό κομματι ασφαλτο στα δεξιά της λωρίδας κινησης.
εκει το να κινηθει μισός στην λωρίδα κινησης και μισός στην βοηθητική άσφαλτος,
ναι με διευκολύνει γιατί δεν αναγκάζομαι οταν τον προσπερνάω να βρεθώ με το 100% του ογκου του οχήματός μου στο αντίθετο ρεύμα

εχω την αίσθηση οι οδηγοί που το κάνουν αυτό το κάνουν λόγω συνήθειας από την εποχή που δεν υπήρχαν ακομη ΛΕΑ και αυτοκινητόδρομοι με 2 η 3 λωρίδες και έκαναν στην άκρη για να διευκολύνουν τα οχήματα που κινουνταν ταχύτερα απο αυτούς!


μπορεί ο ΚΟΚ να έχει χιλια δυο άλλα αδύνατα σημεία,
αλλα σε οτι αφορά αυτο το κομμάτι νομίζω οτι αν εφαρμόζεται απο ολους τους οδηγούς με τον ίδιο τρόπο δεν θα υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα.
οταν ομως ο καθένας αρχίζει και οδηγάει οπως του καπνίσει,
τοτε υπάρχει θέμα
οχι ομως
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από erling »

Αν και δεν δεν διάβασα όλα τα μηνύματα μετά το δικό μου, ένα θα πω.
Είχα ρωτήσει κάποτε δύο γνωστούς που πηγαίναμε Θεσ/νίκη γιατί οδηγούν στην αριστερή.
Η απάντηση και των δύο ήταν "Μα τι να κάνω; συνέχεια φλας,προσπέραση,φλας. Κουραστικό είναι."
Μετά από αυτήν την απάντηση, πραγματικά τα υπόλοιπα είναι απλές δικαιολογίες...
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από thanos »

erling έγραψε:Αν και δεν δεν διάβασα όλα τα μηνύματα μετά το δικό μου, ένα θα πω.
Είχα ρωτήσει κάποτε δύο γνωστούς που πηγαίναμε Θεσ/νίκη γιατί οδηγούν στην αριστερή.
Η απάντηση και των δύο ήταν "Μα τι να κάνω; συνέχεια φλας,προσπέραση,φλας. Κουραστικό είναι."
Μετά από αυτήν την απάντηση, πραγματικά τα υπόλοιπα είναι απλές δικαιολογίες...
ψέματα λένε; :lol:

κ εγώ εχω νιώσει κάπως έτσι αρκετές φορές.
άν κινείσαι στην δεξιά λωρίδα και κάθε 1000 μετρα πρέπει να κανεις αυτή την διαδικασία απο θεσσαλονίκη εως κατερινη, καταπονείς το φλας κ άλλα εξαρτήματα του οχήματος...

ο ΚΟΚ ομως αλλιώς ορίζει να κινουμαστε
δεν μας αρέσει, μας κουράζει αλλά ετσι πρέπει...
και οχι μονο εδώ αλλά σε ολο τον προηγμένο ντουνιά!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικά περί οδήγησης...”