ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλοφορ

Χώρος ανοικτών συζητήσεων περί οδήγησης...
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από enias »

thanos έγραψε:η κακοτεχνία είναι απλά άλλοθι
Είναι και αυτό που λες, αλλα αρκετές φορές ισχύει και αυτό που λέει ο pipinos.


Αινείας
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από thanos »

pipinos1976 έγραψε: Άσε που η χρήση της μεσαίας λωρίδας δίνει και μεγαλύτερα περιθώρια απόδρασης από επικίνδυνες συνθήκες (έχεις 2 λωρίδες να διαλέξεις).
τέτοιου ειδους σκεπτικά έχουν οδηγήσει σε αυτήν την απαράδεκτη κατάσταση
και τέτοια σκεπτικά δεν υπάρχουν σε προηγμένες κοινωνίες οδηγών...

με τετοιο σκεπτικό λοιπόν οταν οδηγούμε σε μη αυτοκινητόδρομο, δηλ. σε επαρχιακό η εθνικό οδικό με μια λωρίδα κινησης ανα κατεύθυνση να μην οδηγούμε στην δική μας λωρίδα αλλά να κινουμαστε στην μέση του δρόμου και όταν βλέπουμε οτι ερχεται απο απέναντι όχημα μονο τοτε να κινουμαστε εξ ολοκκλήρου στην δική μας λωρίδα. ο οδηγός κινούμενος στην μεση του δρόμου θα νιώθει μεγαλύτερη ασφάλεια!
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από pipinos1976 »

thanos έγραψε:δηλαδή για αυτούς τους λόγους μεγάλος αριθμός Ελλήνων οδηγών κινείται οπως κινείται στους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους;
δεν νομίζω.
μπορεί να υπάρχουν κακοτεχνίες στην δεξιά λωρίδα, αλλά και να μην υπήρχαν πάλι με τον ίδιο τρόπο θα κινούνταν.
ολοι αυτοι οι οδηγοί αν μεταφερόταν πχ σε γερμανικούς αυτοκινητόδρομους, πάλι με τον ίδιο απαράδεκτο τρόπο θα κινούνταν.
η κακοτεχνία είναι απλά άλλοθι
Υπάρχουν διαφορές στον Έλληνα οδηγό όταν κινείται εντός και εκτός Ελλάδος. Αυτές προέρχονται και από τη συμμόρφωση λόγω φόβου, αλλά και από την ευκολία που απολαμβάνει ο οδηγός στα υπόλοιπα ευρωπαϊκά (τουλάχιστον) κράτη. Άλλωστε, δεν είναι ελληνικό φαινόμενο η κίνηση αριστερά / δεξιά (αντιστοίχως συστήματος). Υπάρχουν πολλά βίντεο στο youtube από ΗΠΑ που σχολιάζεται το ίδιο ακριβώς φαινόμενο.
thanos έγραψε:τέτοιου ειδους σκεπτικά έχουν οδηγήσει σε αυτήν την απαράδεκτη κατάσταση
και τέτοια σκεπτικά δεν υπάρχουν σε προηγμένες κοινωνίες οδηγών...
Σκέψου, όμως, πόσες φορές αυτά τα σκεπτικά έχουν σώσει τη ζωή εκατομμυρίων Ελλήνων.

Η διαφορά είναι η εξής:

Στη Γερμανία, υπάρχει περίπτωση στη μέση της Ε.Ο. να δεις να κόβει βόλτες μια αρκούδα γιατί ο εργολάβος, σε συνεργασία με το Δημόσιο δε σχεδιάσαν το δρόμο με πέρασμα για τις αρκούδες; τολμάς στην Εγνατία, κοντά στα Γρεβενά, να πηγαίνεις με το όριο δεξιά; για να γίνω ακόμη πιο προκλητικός: κινούμαι με το όριο σε Ε.Ο., στροφή δεξιά, μόλις ισώνουν τα φώτα βλέπω να έρχεται κατά πάνω μου μια κατσίκα. Φρένο όσο γίνεται, κράτημα τιμόνι, ζημιά 1.000 ευρώ (στις εκλογές του Μαΐου). 9/10 οδηγούς θα έπεφταν αφρενάριστοι αν είχαν οδηγήσει, όπως εγώ, 5 ώρες σερί. Θα το δεις αυτό στην Ε.Ο. σε ευρωπαϊκό κράτος;
thanos έγραψε:με τετοιο σκεπτικό λοιπόν οταν οδηγούμε σε μη αυτοκινητόδρομο, δηλ. σε επαρχιακό η εθνικό οδικό με μια λωρίδα κινησης ανα κατεύθυνση να μην οδηγούμε στην δική μας λωρίδα αλλά να κινουμαστε στην μέση του δρόμου και όταν βλέπουμε οτι ερχεται απο απέναντι όχημα μονο τοτε να κινουμαστε εξ ολοκκλήρου στην δική μας λωρίδα. ο οδηγός κινούμενος στην μεση του δρόμου θα νιώθει μεγαλύτερη ασφάλεια!
Ακριβώς. Δεν το έχεις παρατηρήσεις σε επαρχιακούς δρόμου ότι όλοι πηγαίνουν στη μέση του δρόμου; αν οδηγήσεις λίγο στην Αντιρρίου - Ιωαννίνων θα δεις ότι το κάνουν συχνότατα. Αν θες σου ανεβάζω και βίντεο (αύριο, όμως) που οδηγώ εκεί και θα δεις ότι πρέπει να είσαι όσο γίνεται στο μέσον του δρόμου για να αποφεύγεις τις λακκούβες που έχει δεξιά.

Το συμπέρασμα είναι ένα:

Ή φτιάχνεις δρόμο και απαιτείς συμμόρφωση ή έχεις δρόμους της μορφής της Αντιρρίου - Ιωαννίνων και οι οδηγοί κάνουν ό,τι μπορούν για να επιβιώσουν.

Ευχαριστώ.

* Όπως έχω ξαναγράψει, υπάρχουν κομμάτια της Αντιρρίου - Ιωαννίνων τόσο άσχημα από οδόστρωμα που πλέον κινούμαι πιο αργά από τα φορτηγά. Δύο φορές την πέρασα φέτος, κινούμενος με το όριο ή και πιο κάτω (δε γίνεται αλλιώς πλέον) και χρειάζομαι ζυγοστάθμιση, αν όχι ίσιωμα στις ζάντες.
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από UltiMo_ »

pipinos1976 έγραψε:κινούμενος με το όριο ή και πιο κάτω (δε γίνεται αλλιώς πλέον)
Αναγκάστηκες να πας με το όριο ή και (αυτό μην το πεις ουτε του παπα) πιο κάτω? Ε δεν υπάρχει κράτος!
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από pipinos1976 »

UltiMo_ έγραψε:
pipinos1976 έγραψε:κινούμενος με το όριο ή και πιο κάτω (δε γίνεται αλλιώς πλέον)
Αναγκάστηκες να πας με το όριο ή και (αυτό μην το πεις ουτε του παπα) πιο κάτω? Ε δεν υπάρχει κράτος!
Σίγουρα δεν υπάρχει κράτος. Το να αναγκαστώ να πάω κάτω από το όριο λόγω δρόμου σημαίνει ότι ο δρόμος είναι σε τραγική κατάσταση και αυτό μετράει. Δεν είναι ότι δεν μπορώ να πάω πάνω από το όριο, το θέμα είναι ποιοι θα είναι οι συνέπειες. Γίνομαι πιο σαφής:

Στο βίντεο που έχω ανεβάσει κινούμαι μέχρι και 190 km/h, δηλαδή +70 του ορίου χωρίς ΚΑΜΙΑ συνέπεια για εμένα ή το αυτοκίνητο, εκτός των φθορών που αυξάνονται.

Αν κάνω το ίδιο στην Αντιρρίου - Ιωαννίνων, σε συγκεκριμένα σημεία, θα πάρω στο χέρι αμορτισέρ, ζάντες, λάστιχα και πολύ πιθανόν εξατμίσεις, πλαστικά στο εσωτερικό, προφυλακτήρες και ό,τι άλλο φανταστεί ο καθένας, χωρίς να υπολογίζουμε τη σωματική φθορά από τα χτυπήματα στη μέση. Εκεί, πλέον, μόνο από SUV και πάνω μπορεί να περάσει άνετα.

Και επειδή το ανέφερες θα ανεβάσω και βίντεο, όχι πως ενδιαφέρεται κανείς στην κατάσταση που ζούμε καθημερινά, αλλά για του λόγου το αληθές.

Ευχαριστώ.
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από UltiMo_ »

Δεν με ενδιαφέρει να δω τις λακούβες. Και εγώ στην Ελλάδα ζω και βλέπω καθημερινά.
Το λυπηρό είναι οτι δεν σε ανάγκασε κάτι θετικό να πας με το όριο. πχ παιδεία, σεβασμός σε νόμους και συνανθρώπους ή κάποιο άλλο κίνητρο. Αλλα οι λακούβες
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από pipinos1976 »

UltiMo_ έγραψε:Δεν με ενδιαφέρει να δω τις λακούβες. Και εγώ στην Ελλάδα ζω και βλέπω καθημερινά.
Το λυπηρό είναι οτι δεν σε ανάγκασε κάτι θετικό να πας με το όριο. πχ παιδεία, σεβασμός σε νόμους και συνανθρώπους ή κάποιο άλλο κίνητρο. Αλλα οι λακούβες
Σεβασμός σε νόμους; ποιους νόμους; τον ΚΟΚ του Μισέλ; ξέρεις ότι ο ΚΟΚ τιμωρεί με τη μισή ποινή όποιον μπει ανάποδα στην Ε.Ο. ή τη Συγγρού σε σχέση με αυτόν που θα έχει δυνατά το στερεοφωνικό; αυτός ο νόμος είναι για το πανηγύρι τον 15Αύγουστο και θα πρέπει να διορθωθεί, όχι προς την κατεύθυνση που έχει πάρει, αλλά προς μια άλλη, πιο ορθολογική και πιο φυσιολογική. Επίσης, θα πρέπει, για πρώτη φορά, να τιμωρεί και τους πραγματικούς παραβάτες και όχι να τους αφήνει στο απυρόβλητο (βλ. εργολάβους που τιμωρούνται ΑΝ δεν έχουν σήμανση στα έργα*).

Σεβασμός στους συνανθρώπους υπάρχει πάντα. Ούτε ενοχλώ ποτέ κανέναν, ούτε έχω τρακάρει ποτέ κανέναν (μία φορά χτύπησα έναν με το παλιό αμάξι στο ξεπαρκάρισμα), ούτε κλείνω κανέναν, ούτε κάνω κάτι που θα δημιουργούσε πρόβλημα στον υπόλοιπο κόσμο. Ίσα ίσα που δέχομαι στωικά - έστω, στο 99% των περιπτώσεων - αυτά που κάνουν οι υπόλοιποι στο δρόμο και, αν δω κάτι στραβό, βρίζω μόνος μου χωρίς καν να πω τίποτε στον ενοχλητικό.

Παιδεία; παιδεία σημαίνει να μην ενοχλείς του υπολοίπους, να τους σέβεσαι. Αυτό φροντίζω να το τηρώ πάντα, αλλά δε βλέπω η πλειοψηφία να το τηρεί με αποτέλεσμα να υπάρχουν πολλαπλές ενοχλήσεις καθημερινά. Λες τα 100-120 σε όριο 90 να είναι έλλειψη παιδείας; τότε, αυτός που είναι αριστερά και δεν αφήνει να τον περάσουν ή αυτός που επιταχύνει την ώρα που τον περνάς (πολύ κλασσικό στην Αντιρρίου - Ιωαννίνων) ή αυτός που έχει το δρόμο στη σημερινή κατάσταση τι θα πρέπει να είναι; ανθρωποφάγος του 18ου αιώνα;

Ευχαριστώ.

* Κινούμαι πριν 1-1,5 χρόνο (αν θυμάμαι καλά ήταν κάπου Μάιος+/- 1 μήνας) στην "Ε.Ο." Κορίνθου - Πατρών. Νύχτα, η σήμανση καταπληκτική για να μην την πληρώσει ο "εργολάβος" και είμαι σε άσχημο κομμάτι με λακκούβες. Κόβω και πηγαίνω με το όριο, δηλαδή 60 km/h γιατί το αυτοκίνητο αναπηδούσε. Σε κάποια φάση, μια λακκούβα στη μέση της "λωρίδας" των έργων (αυτό σημαίνει 0% δυνατότητα αποφυγής) με φάρδος όσο τα 3/4 της λωρίδας και βάθος 10-20 cm. Φρένο, διαφυγή δεν υπάρχει και ή θα περάσεις ή θα σταματήσεις τελείως να μπεις από τις κορίνες και ο Θεός βοηθός. Μπαίνω μέσα με 20-30 km/h θεωρώντας πως δεν μπορεί στην Ε.Ο. να υπάρχει τέτοιο χαντάκι. Έκανα λάθος. Ένα λάστιχο τελείως κατεστραμμένο, ευτυχώς όχι σκασμένο (κλασσικά μπροστά που έχει το βάρος), 2 ζάντες στραβωμένες, ένα λάστιχο στραβωμένο (καρούμπαλο) = 40€ οι ζάντες για ίσιωμα + 490€ αλλαγή ελαστικών = 530€ ζημιά και ευτυχώς που ήταν καλοκαίρι σχεδόν και θα άλλαζα τα λάστιχα τον Οκτώβριο, οπότε το χρήμα απλά έφυγε 3-4 μήνες νωρίτερα. Για αποζημίωση δεν το συζητάω, πρέπει να έρθει η Τροχαία να καταγράψει το συμβάν, δηλαδή να σταματήσω σε parking μετά τα έργα, να πάμε πίσω για να γράψουν τι και πώς και μετά να κινηθώ δικαστικά εναντίον της κοινοπραξίας που θα ισχυρίζεται ότι δε φταίει και έχει βάλει σήμανση.
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Πάρε μία δόση από Ευηνοχώρι και αύριο θα ανεβάσω κάτι πιο ακραίο και ως προς το δρόμο και ως προς τις ταχύτητες.



Αν αυτό χαρακτηρίζεται δρόμος, εντάξει, να κάτσω και δεξιά και αριστερά και όπου ορίζει ο ΚΟΚ.

Ευχαριστώ.
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από thanos »

pipinos1976 έγραψε: Σκέψου, όμως, πόσες φορές αυτά τα σκεπτικά έχουν σώσει τη ζωή εκατομμυρίων Ελλήνων.

.
υπερβολικό μου φαίνεται, το εκατομμύρια!
εχουμε που έχουμε παρα πολλά τροχαία ατυχήματα, τραγικά μεγάλο αριθμό νεκρών από τροχαία
να λέμε και μπράβο που οδηγούμε ετσι οπως οδηγούμε!

ειλικρινά δεν σε καταλαβαίνω και δεν μπορώ να ακολουθήσω τον συλλογισμό σου

δεν νομίζω οτι ο ελληνας οδηγός προσαρμόζει την οδήγησή του αναλογα με τις συνθήκες στον δρόμο που οδηγάει.
οδηγάει με τον ίδιο λανθασμένο τρόπου σε οποιον δρόμο και αν κινείται, είτε υπάρχουν συνθήκες απαράδεκτες οπως τις περιγραφεις στο δρομο αντιρριο γιαννενα, ειτεοχι
είτε κινείται στην Εγνατία, ειτε στην ΠΑΘΕ, ειτε στην Ε.Ο ιωαννίνων αντίριου, ειτε στην Α9 Μονάχου βερολίνου ειναι το ιδιο και το αυτό!

πως εξηγείς λοιπόν το αλλο κουφό να εισαι στην Εγνατία οδό, με 2 λωρίδες ανα κατεύθυνση, αδειος ο δρόμος μπροστά και πίσω, και ο αλλος να κινείται με το μισό του όχημα μέσα στην ΛΕΑ;
ρητορικό το ερώτημα!

Υ.Γ.: ο ΚΟΚ του ....Μισέλ θέλει επειγόντως αναθεώρηση. Ποιός ομως θα το πράξει ετούτο; ασχολείται κανείς πλεον στην χωρα μας σοβαρά με το οδιγείν;
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από pipinos1976 »

thanos έγραψε:υπερβολικό μου φαίνεται, το εκατομμύρια!
εχουμε που έχουμε παρα πολλά τροχαία ατυχήματα, τραγικά μεγάλο αριθμό νεκρών από τροχαία
να λέμε και μπράβο που οδηγούμε ετσι οπως οδηγούμε!
Κυριολεκτικά εκατομμύρια. Αν δεν οδηγούσαμε όπως οδηγούμε, σε πολλές περιπτώσεις θα είχαμε πολύ αυξημένο αριθμό θυμάτων. Πρέπει να ξεχωρίσουμε, όμως, σε τι αναφέρεται ο καθένας. Εγώ δε γενικεύω, εσύ το γενικεύεις και δεν εστιάζεις στο συγκεκριμένο πρόβλημα.
thanos έγραψε:ειλικρινά δεν σε καταλαβαίνω και δεν μπορώ να ακολουθήσω τον συλλογισμό σου
Ελπίζω να με καταλάβεις λίγο πιο κάτω.
thanos έγραψε:δεν νομίζω οτι ο ελληνας οδηγός προσαρμόζει την οδήγησή του αναλογα με τις συνθήκες στον δρόμο που οδηγάει.
Κι όμως, το κάνει. Εκεί που δημιουργούνται προβλήματα είναι όταν υπάρχει κίνηση και χάνει την ψυχραιμία του*. Τότε, αρχίζουν οι σφήνες, οι ΛΕΑ κτλ.
thanos έγραψε:οδηγάει με τον ίδιο λανθασμένο τρόπου σε οποιον δρόμο και αν κινείται, είτε υπάρχουν συνθήκες απαράδεκτες οπως τις περιγραφεις στο δρομο αντιρριο γιαννενα, ειτεοχι
είτε κινείται στην Εγνατία, ειτε στην ΠΑΘΕ, ειτε στην Ε.Ο ιωαννίνων αντίριου, ειτε στην Α9 Μονάχου βερολίνου ειναι το ιδιο και το αυτό!
Γενικεύεις και πάλι. Αν θες, μπορείς να πεις ότι τα ποσοστά "παρανομίας" είναι μεγαλύτερα σε σχέση με του Γερμανούς π.χ., αλλά πρέπει να διακρίνεις ότι τα ποσοστά παραβατικότητας είναι μικρότερα σε μια Ε.Ο. σε σχέση με την πόλη και πολύ μικρότερα στην Εγνατία π.χ. που είναι άδεια σε σχέση με την περιφερειακή Θεσσαλονίκης που υπάρχει συνεχώς κίνηση.
thanos έγραψε:πως εξηγείς λοιπόν το αλλο κουφό να εισαι στην Εγνατία οδό, με 2 λωρίδες ανα κατεύθυνση, αδειος ο δρόμος μπροστά και πίσω, και ο αλλος να κινείται με το μισό του όχημα μέσα στην ΛΕΑ;
ρητορικό το ερώτημα!
Καθόλου ρητορικό, μα καθόλου. Είναι πολύ σωστό και σοφό ερώτημα που έχει μια πολύ απλή απάντηση / εξήγηση. Οι οδηγοί δημιουργούν και μια τρίτη λωρίδα κυκλοφορίας με αυτή την κίνηση. Το έχεις παρατηρήσει, ειδικά με φορτηγά στις ανηφόρες; Αν κάτσει το φορτηγό στη λωρίδα του, τότε εγώ που πηγαίνω χαλαρά θα περνάω στην αριστερή λωρίδα και ο πιο γρήγορος θα κολλήσει πίσω μου = αυξημένες πιθανότητες ατυχήματος, εκνευρισμός, κορναρίσματα, μποτιλιάρισμα σε μεγαλύτερο μήκος δρόμου κτλ κτλ.

Αν ψάξεις θα δεις ότι ο pipinos1976, μόνος του και με αντιδράσεις από τους "μηχανικούς", φωνάζει εδώ και χρόνια για Ε.Ο. με ΤΡΕΙΣ (3) λωρίδες γιατί οι δύο δημιουργούν πρόβλημα. Μάλιστα, είχα ανεβάσει και σχετικό βίντεο πριν χρόνια με την Ε.Ο. Πατρών - Κορίνθου μια Κυριακή πρωί (δηλαδή χαλαρή κίνηση σε σχέση με τις ώρες αιχμής, έστω και αν ήταν καλοκαίρι) που η κίνηση ήταν φυσιολογική, αλλά όχι και μηδενική. Σε αυτό το βίντεο φαινόταν καθαρά ότι βρισκόμουν, κινούμενος με το όριο, σε μια διαρκή διαδικασία προσπεράσματος των αργών της δεξιάς λωρίδας. Αυτοί που ήθελαν να πάνε πιο γρήγορα πού θα πήγαιναν; και μην πείτε "γιατί να περάσουν το όριο;" γιατί αυτό γίνεται σε ΟΛΑ τα κράτη του ΟΗΕ και ακόμα και σε αυτά που δεν είναι μέσα σε αυτόν. Φυσικά, και κάτω από το όριο να πήγαινα (π.χ. 90 σε όριο 100) πάλι θα περνούσα τα φορτηγά (όριο 80) και αυτός που θα ήθελε να πάει με 91 από πού θα περνούσε;

Δες και το βίντεο:


thanos έγραψε:Υ.Γ.: ο ΚΟΚ του ....Μισέλ θέλει επειγόντως αναθεώρηση. Ποιός ομως θα το πράξει ετούτο; ασχολείται κανείς πλεον στην χωρα μας σοβαρά με το οδιγείν;
Στη χώρα, αυτή τη στιγμή, κανείς δεν ασχολείται με τίποτε. Υπάρχει μια γενικευμένη παράδοση και παραίτηση. Όλοι περιμένουμε να περάσει η κρίση και μέχρι τότε δε γίνεται τίποτε. Μετά, θα πέσουμε με τα μούτρα στην κατανάλωση και πάλι και δε θα αλλάξει, δυστυχώς, τίποτε σε σχέση με το παρελθόν. Πρέπει, όμως, αν θέλουμε να προχωρήσουμε να γίνουν κάποιες κινήσεις. Είχα προτείνει διάφορα μέτρα πολύ απλά:

1. Όριο ταχύτητας: πληρώνεις 1-2€ ανά km/h πάνω από το όριο. Γιατί να πληρώσω 175€ εγώ που πάω με 151 και ο τύπος που πήγαινε με 245 (ξέρω τι λέω, αναφέρομαι σε συγκεκριμένο παράδειγμα από bloka) στην Ε.Ο.;

2. Κάποιες παραβάσεις να προσδιοριστούν ορθά. Δεν μπορεί το στερεοφωνικό να κοστίζει 200€ και το ανάποδα στο μονόδρομο 100€. Βάλε κύριε το στερεοφωνικό 50€ και κάτσε και γράψε 100.000 άτομα κάθε Σάββατο βράδυ που ενοχλούν τον κόσμο. Γράψε και τα μηχανάκια με τις εξατμίσεις και τα αυτοκίνητα με τα μπουριά και να δεις πώς βελτιώνεται η ποιότητα ζωής.

3. ΟΛΕΣ οι ποινές πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα οικονομικά δεδομένα, δηλαδή να γίνουν οι μισές από σήμερα. Παλιά, όταν ο μισθός ήταν 1.000€ (τυχαίο νούμερο, δεν έχω ψάξει πόσος ήταν και πόσος είναι ο μέσος μισθός) μπορούσες να πληρώσεις κλήση ταχύτητας, ακόμη ακόμη και κλήση αλκοόλ (1200€). Σήμερα, με το μισθό στα 700€ (επίσης τυχαίο νούμερο, κατά 30€ μεγαλύτερο του μισθού μου) μία και μόνο κλήση είναι δυνατόν να σε καταστρέψει οικονομικά και να καταλήξεις στην φυλακή, πράγμα που ο ΚΟΚ απέρριψε στην τελευταία του μορφή με την αφαίρεση των δικαστηρίων για ταχύτητα (μιλάω για χρέη στην εφορία γιατί στο χέρι να δώσεις 600€ από αλκοόλ ή 1.000€ από αντιραντάρ ή 350€ από κόκκινο - αυτό πολύ συνηθισμένο - είναι αδύνατον πλέον).

4. Επιτέλους, ΕΝΑΣ έλεγχος / έτος για όλα. Περνάς ΚΤΕΟ και τα παίρνεις όλα: ΚΕΚ, πιστοποιητικό ότι κυκλοφορείς ασφαλώς, ασφάλεια, τέλη. Δεν περνάς; δεν παίρνεις τίποτε και η ΕΛΑΣ αναλαμβάνει να κάνει έλεγχο μηνιαίο αν το όχημα κυκλοφορεί ή όχι**. Αν δεν περάσεις εντός 6 μηνών για επανέλεγχο το αυτοκίνητο αποσύρεται και τέλος.

5. Εξορθολογισμός των ποινών. Π.χ. σου έρχεται ποινή για 200€ και 10 μέρες το δίπλωμα (τυχαίο παράδειγμα). Αν εντός 5 ημερών πληρώσεις, τότε η ποινή γίνεται μισή και το δίπλωμα πάλι για τις μισές ημέρες. Αν εντός 2 ετών πάρεις πάλι την ίδια ποινή η ποινή είναι ολόκληρη και το δίπλωμα ολόκληρο. Δεν μπορεί να σε γράφουν για ταχύτητα 1 φορά στα 5 χρόνια και να έχεις τις ίδιες ποινές με αυτόν που τον γράφουν 2 φορές το χρόνο.

Ευχαριστώ.

* Είναι το κλασσικό που έλεγαν στα αρχαία χρόνια ότι οι Έλληνες είναι σαν παιδιά και τα παιδιά (οι νέοι δηλαδή) είναι: "εὐμετάβολοι δὲ καὶ ἁψίκοροι πρὸς τὰς ἐπιθυμίας" (Αριστοτέλης) και γι' αυτό και δημιουργούνται όλα αυτά τα προβλήματα.

** Όχημα που δεν κυκλοφορεί = μόνιμη θέση στάθμευσης (όχι στη γειτονιά) με έλεγχο της ΕΛΑΣ 1-2-3 φορές το μήνα σε τυχαίο χρονικό διάστημα ή για να μην μπαίνει και η ΕΛΑΣ στο παιχνίδι η Δημ. Αστυνομία μπορεί να ελέγχει ότι το όχημα βρίσκεται εκεί που λες εσύ ότι βρίσκεται. Αν δεν το βρει, το όχημα κατάσχεται υπερ του κράτους...!!!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικά περί οδήγησης...”