ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλοφορ

Χώρος ανοικτών συζητήσεων περί οδήγησης...
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από enias »

Είναι ωραία να είμαστε politicaly correct, άλλα εδώ -όσο κι αν το απεχθάνομαι- θα συμφωνήσω με τον Pipinos1976. Έχω κάνει κι εγώ πρόσφατα την Αντιρρίου-Ιωαννίνων και θα σας πω οτι μέσα και πριν το χωριό Άγιος Στέφανος Αιτωλοακαρνανίας και μεταξύ Στάνου και Αμφιλοχίας του ίδιου Νομού, μιλάμε για πραγματικό ναρκοπέδιο. Σε κάποιο σημείο οδηγούσα σχεδόν στην αριστερή πλευρά του δρόμου στο αντίθετο ρεύμα για να μην μου μείνει το αμάξι στο χέρι.

Και για την Κορίνθου Πατρών, σύχνα έβρισκα (στο παρελθόν κυρίως) σε αθλία κατάσταση την δεξιά λωρίδα και έτσι την σνόμπαρα κι εγώ για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Ωραίο το politicaly correct, άλλα όταν σκας λεφτά για ευθυγραμμίσεις, ζάντες, λάστιχα + τον κίνδυνο και μόνο, να μείνεις με αυτοκίνητο στον τόπο, σου περνάει η όρεξη και λες δεν γαμ......, δεν μπορώ και να ζω υποκρινόμενος οτι βρίσκομαι στην Ελβετία.


Αινείας
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Καταλαβαίνω σε ποιο σημείο αναφέρεσαι, είναι το κομμάτι πριν και μετά τη λίμνη, το οποίο είναι τραγικό. Ελπίζω να ανεβάσω ένα βίντεο και από αυτό, για να καταλαβαίνει ο κόσμος τι ακριβώς υπάρχει σε αυτή την περιοχή αυτή τη στιγμή. Ή μάλλον τι ΔΕΝ υπάρχει.

Και ναι, κι εγώ, κάποιες φορές, όταν μου το επιτρέπει η κίνηση, είμαι στο αντίθετο, δε γίνεται αλλιώς. Σκέψου ότι Πάσχα έκανα ζυγοστάθμιση (κάνω κάθε χρόνο, όποτε βρω χρόνο) και τα λάστιχα ήταν Τ Ε Λ Ε Ι Α πάνω στις ζάντες μέχρι την τελική του αυτοκινήτου. Σήμερα, με 3 περάσματα του συγκεκριμένου δρόμου, είμαι για ζυγοστάθμιση, αν όχι για ίσιωμα στις ζάντες που κοστίζουν ~800€ η τετράδα και είναι πολύ πιθανόν μέχρι να πουλήσω το αυτοκίνητο να τις αντικαταστήσω ξανά λόγω του συγκεκριμένου δρόμου και μόνο.
[color=#008000]enias[/color] έγραψε:άλλα εδώ -όσο κι αν το απεχθάνομαι- θα συμφωνήσω με τον Pipinos1976
Μην το κάνεις αυτό. Είναι κακό. Σε όλο το διαδίκτυο ΟΛΟΙ πρέπει να διαφωνούν μαζί μου. Χαλάς την πιάτσα τώρα...!!!

Άντε, να και το 2ο μέρος (το 3ο υπάρχει ήδη):



Να τονίσω ότι στο συγκεκριμένο υπάρχουν κάποιες οδηγικές συμπεριφορές δύσκολο να τις κατανοήσεις, πόσο μάλλον να τις εφαρμόσεις στην πράξη. Για όσους αναρωτηθούν, ναι, γνωρίζω το δρόμο τόσο καλά που σε κάποιες στροφές βλέπω πριν δείξει η κάμερα ότι δεν υπάρχει κάτι και γι' αυτό οι προσπεράσεις γίνονται με θάρρος και θράσος.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6660
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από MacPap »

pipinos1976 έγραψε:…Αν δεν οδηγούσαμε όπως οδηγούμε, σε πολλές περιπτώσεις θα είχαμε πολύ αυξημένο αριθμό θυμάτων. …
Αν δεν οδηγούσαμε όπως οδηγούμε δεν θα σκοτωνόταν ένα μεγάλο χωριό το χρόνο.
pipinos1976 έγραψε:…κάτσε και γράψε 100.000 άτομα κάθε Σάββατο βράδυ …
Κάτσε και γράψε 100.000 άτομα ανεξαρτήτως προστίμου και κάθε μέρα όχι μόνο το Σάββατο.
pipinos1976 έγραψε:…ΟΛΕΣ οι ποινές πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα οικονομικά δεδομένα, …
Ολες οι ποινές να μήνουν εκεί που είναι αλλά να αστυνομευτεί ο ΚΟΚ
pipinos1976 έγραψε:… μία και μόνο κλήση είναι δυνατόν να σε καταστρέψει οικονομικά και να καταλήξεις στην φυλακή …
Να το σκεπτόταν ο παραβάτης πριν κάνει την καγκουριά του. Αυτό σημαίνει οτι εκτός από παραβάτης ο οδηγός είναι και βλάκας ή αναίσθητος, αν γνωρίζει πόσο στοιχίζει και παρόλα αυτά το κάνει. Σε κάθε περίπτωση, επικίνδυνος και ας πάει σπίτι του.
pipinos1976 έγραψε:1. Όριο ταχύτητας: πληρώνεις 1-2€ ανά km/h πάνω από το όριο. Γιατί να πληρώσω 175€ εγώ που πάω με 151 και ο τύπος που πήγαινε με 245… στην Ε.Ο.; …
Για το ίδιο λόγο που πρέπει να πληρώνει πολλά αυτός που πάει με 70 σε όριο 10.
pipinos1976 έγραψε:… Αν ψάξεις θα δεις ότι ο pipinos1976, μόνος του και με αντιδράσεις από τους "μηχανικούς", φωνάζει εδώ και χρόνια για Ε.Ο. με ΤΡΕΙΣ (3) λωρίδες γιατί οι δύο δημιουργούν πρόβλημα. …
Σωστά πρέπει να υπάρχει πάντα μια τρίτη για να είναι άδεια αλλιώς μας χαλάει το σκηνικό.
pipinos1976 έγραψε:… Οι οδηγοί δημιουργούν και μια τρίτη λωρίδα κυκλοφορίας με αυτή την κίνηση. Το έχεις παρατηρήσει, ειδικά με φορτηγά στις ανηφόρες; …
Μέχρι μετά την στροφή να βρει ένα χαλασμένο και να το πάρουν μαζί τους.
pipinos1976 έγραψε:… τότε εγώ που πηγαίνω χαλαρά θα περνάω στην αριστερή λωρίδα και ο πιο γρήγορος θα κολλήσει πίσω μου = αυξημένες πιθανότητες ατυχήματος, εκνευρισμός, κορναρίσματα, μποτιλιάρισμα σε μεγαλύτερο μήκος δρόμου κτλ κτλ. …
Ο γρηγορότερος να προσαρμοστεί με τους προπορευόμενους και να περιμένει μέχρι να μπορεί να περάσει ασφαλώς και νόμιμα συμορφούμενος με τον ΚΟΚ αλλιώς είναι απρόβλεπτος και άρα επικίνδυνος.
pipinos1976 έγραψε:… Για όσους αναρωτηθούν, ναι, γνωρίζω το δρόμο τόσο καλά που σε κάποιες στροφές βλέπω πριν δείξει η κάμερα ότι δεν υπάρχει κάτι και γι' αυτό οι προσπεράσεις γίνονται με θάρρος και θράσος. …
Ελπίζω (ειλικρινά) να μην πούμε και για σένα κάποια μέρα "άλλος ένα που μερικά δεύτερα πριν ήταν βέβαιος πως έλεγχε την κατάσταση."
pipinos1976 έγραψε:… Σήμερα, με 3 περάσματα του συγκεκριμένου δρόμου, είμαι για ζυγοστάθμιση, αν όχι για ίσιωμα στις ζάντες που κοστίζουν ~800€ η τετράδα και είναι πολύ πιθανόν μέχρι να πουλήσω το αυτοκίνητο να τις αντικαταστήσω ξανά λόγω του συγκεκριμένου δρόμου και μόνο. …
Αλλά μυαλό δεν βάζουμε να προσαρμόσουμε την ταχύτητά του οχήματος στην κατάσταση του δρόμου. Συνεχίζουμε και οδηγούμε σαν να είμαστε στην Autobahn μέχρι να καταστρέψουμε το αυτοκίνητο ή να σκοτωθούμε!!! Καλόοοοοοο!!!!!
pipinos1976 έγραψε:… Μην το κάνεις αυτό. Είναι κακό. Σε όλο το διαδίκτυο ΟΛΟΙ πρέπει να διαφωνούν μαζί μου. Χαλάς την πιάτσα τώρα…!!! …
Τι ένας χιλιάδες πάνε ανάποδα… ;-) (εις παράφραση του ανεκδότου)
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από thanos »

enias έγραψε:Είναι ωραία να είμαστε politicaly correct, άλλα εδώ -όσο κι αν το απεχθάνομαι- θα συμφωνήσω με τον Pipinos1976. Έχω κάνει κι εγώ πρόσφατα την Αντιρρίου-Ιωαννίνων και θα σας πω οτι μέσα και πριν το χωριό Άγιος Στέφανος Αιτωλοακαρνανίας και μεταξύ Στάνου και Αμφιλοχίας του ίδιου Νομού, μιλάμε για πραγματικό ναρκοπέδιο. Σε κάποιο σημείο οδηγούσα σχεδόν στην αριστερή πλευρά του δρόμου στο αντίθετο ρεύμα για να μην μου μείνει το αμάξι στο χέρι.

Και για την Κορίνθου Πατρών, σύχνα έβρισκα (στο παρελθόν κυρίως) σε αθλία κατάσταση την δεξιά λωρίδα και έτσι την σνόμπαρα κι εγώ για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Ωραίο το politicaly correct, άλλα όταν σκας λεφτά για ευθυγραμμίσεις, ζάντες, λάστιχα + τον κίνδυνο και μόνο, να μείνεις με αυτοκίνητο στον τόπο, σου περνάει η όρεξη και λες δεν γαμ......, δεν μπορώ και να ζω υποκρινόμενος οτι βρίσκομαι στην Ελβετία.
υπάρχει δηλαδή και politicaly correct οδήγηση; :roll:
δεν νομίζω.
οδηγούμε συμφωνα με κανόνες! δεν γινεται η χρήση ενος οδικού δικτύου να γίνεται ανευ κανόνων...
το να αναφερόμαστε στο οδικό δικτυο του Αντίριου Ιωαννίνων ειναι νομίζω οφ τόπικ

ο λόγος στο παρών τοπικ γινεται για την οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους με 3 λωρίδες ανα κατεύθυνση, οχι σε μια λωρίδα...
οταν οδηγουμε σε αυτοκινητόδρομο με 3 λωρίδες ανα κατεύθυνση και η δεξια λωρίδα εχει κατασκευαστικό πρόβλημα, και φυσικά θα πάμε στην μεσαία γιατί δεν γίνεται με το στανιό να μεινουμε στην δεξιά λωρίδα καταστρέφοντας ετσι το οχημα μας η θέτοντας σε κίνδυνο τα προπερευόμενα η τα οχηματα που ειναι πίσω μας.

και πόσα χιλιομετρα δεξιάς λωρίδας εχουν τέτοια κατασκευαστικά προβλήματα ωστε μεγαλος αριθμός οδηγών να κινουνται μονίμως στην μεσαία;
βεβαια στην Ελλάδα καποιος αριθμός οδηγών, οταν παίρνανε το δίπλωμά τους, δεν υπήρχαν αυτοκινητόδρομοι με 3 λωρίδες ανα κυκλοφορία οπως τους ξέρουμε σήμερα!
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από UltiMo_ »

Και 40 λωρίδων δρόμο αν φτιάξουνε, οι Έλληνες θα πάνε στις δυο αριστερές. Εκεί γίνετε ο πανικός. Γιατι αν πας με 100 και βρεις μπροστά σου έναν με 99, θα θελήσεις να το προσπεράσεις. Όλοι θέλουν να πάνε πιο αριστερά απο τον άλλον, και οι δεξιές λωρίδες είναι άδειες
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από thanos »

pipinos1976 έγραψε:
Καθόλου ρητορικό, μα καθόλου. Είναι πολύ σωστό και σοφό ερώτημα που έχει μια πολύ απλή απάντηση / εξήγηση. Οι οδηγοί δημιουργούν και μια τρίτη λωρίδα κυκλοφορίας με αυτή την κίνηση. Το έχεις παρατηρήσει, ειδικά με φορτηγά στις ανηφόρες; Αν κάτσει το φορτηγό στη λωρίδα του, τότε εγώ που πηγαίνω χαλαρά θα περνάω στην αριστερή λωρίδα και ο πιο γρήγορος θα κολλήσει πίσω μου = αυξημένες πιθανότητες ατυχήματος, εκνευρισμός, κορναρίσματα, μποτιλιάρισμα σε μεγαλύτερο μήκος δρόμου κτλ κτλ.
μα οπως προανέφερα στο ερωτημα μου κινούνται εντός της ΛΕΑ ΧΩΡΙΣ να υπαρχει αλλο οχημα μπροστά η πίσω και φυσικά αυτο το βλέπω να γινεται σε ισιάδια και οχι σε ανηφόρες οπως λες
αλλά και σε ανηφόρες να κινούνταν, παλι λαθος και απαράδεκτο ειναι να κινούνται εντός της ΛΕΑ

το δικο μου το μυαλό λέει οτι κινουνται ετσι λογω της εξης συλλογιστικής: ας κάνω στην άκρη να περάσει και αυτός και δεν τον απασχολει αν αυτη του η ενεργεια ειναι σωστή η λαθος.
Αν ψάξεις θα δεις ότι ο pipinos1976, μόνος του και με αντιδράσεις από τους "μηχανικούς", φωνάζει εδώ και χρόνια για Ε.Ο. με ΤΡΕΙΣ (3) λωρίδες γιατί οι δύο δημιουργούν πρόβλημα. Μάλιστα, είχα ανεβάσει και σχετικό βίντεο πριν χρόνια με την Ε.Ο. Πατρών - Κορίνθου μια Κυριακή πρωί (δηλαδή χαλαρή κίνηση σε σχέση με τις ώρες αιχμής, έστω και αν ήταν καλοκαίρι) που η κίνηση ήταν φυσιολογική, αλλά όχι και μηδενική.
τι ακριβώς εννοείς;
στην ΕΟ Πατρων κορίνθου να γινουν 3 οι λωρίδες ανα κατεύθυνση
και γενικά σε όλο το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων εν Ελλάδι οι 2 λωρίδες ανα κατευθυνση να γίνουν 3;

εχεις αναλογιστει το κατασκευαστικό/οικονομικό κόστος μιας τέτοιας πρωτοβουλίας;

εντελώς συμπτωματικά ετυχε προχτες να δω στιγμιότυπο απο αυτοκινητόδρομο της αλλοδαπής με 3 λωρίδες ανα κατευθυνση μποτιλιαρισμένος σε 20 χιλιόμετρα οπως αναφέρθηκε... Φυσικά εκει δεν διανοήθηκαν να κανουν και 4η λωρίδα εντός της ΛΕΑ! μαλλον το πράττουν επειδή κατανοουν οι οδηγοί οτι πρεπει να οδηγουν βάση κανόνων και δεν μπορουν να παιρνουν δικές τους πρωτοβουλίες οδηγώντας κατα το ατομικό τους δοκούν!
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από thanos »

xrisa έγραψε: Υπενθύμισε ότι κατά την οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο με τρεις λωρίδες θα πρέπει οι οδηγοί να χρησιμοποιούν την αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας. Η χρήση της μεσαίας και της δεξιάς λωρίδας επιτρέπεται για σκοπούς προσπεράσματος και για όσο χρόνο και απόσταση χρειάζεται μέχρι να επανέλθει ο οδηγός πίσω στην αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας.

http://www.nonews-news.blogspot.gr/2012 ... _1486.html


αυτά στην Τζίμπρον,
στην Ελλάδα:

κατά την οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο με τρεις λωρίδες θα πρέπει οι οδηγοί να χρησιμοποιούν την δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας. Η χρήση της μεσαίας και της αριστερής λωρίδας επιτρέπεται για σκοπούς προσπεράσματος και για όσο χρόνο και απόσταση χρειάζεται μέχρι να επανέλθει ο οδηγός πίσω στην δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας.

τόσο απλό και ευκολο που σπάνια ομως εφαρμόζεται ειτε η δεξια λωρίδα ειναι σε άριστη κατάσταση είτε όχι!
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από pipinos1976 »

MacPap έγραψε:
pipinos1976 έγραψε:…Αν δεν οδηγούσαμε όπως οδηγούμε, σε πολλές περιπτώσεις θα είχαμε πολύ αυξημένο αριθμό θυμάτων. …
Αν δεν οδηγούσαμε όπως οδηγούμε δεν θα σκοτωνόταν ένα μεγάλο χωριό το χρόνο.
Αν οδηγούσαμε όπως προτείνεις θα είχαμε 10 χωριά το χρόνο. Σε προκαλώ, βάζω και τις βενζίνες. Πάμε ένα ταξίδι Αντιρρίου - Ιωαννίνων; Αν ΔΕΝ πάθεις ζημιά στο αμάξι τηρώντας στον ΚΟΚ χάνω και 500€.
MacPap έγραψε:
pipinos1976 έγραψε:…κάτσε και γράψε 100.000 άτομα κάθε Σάββατο βράδυ …
Κάτσε και γράψε 100.000 άτομα ανεξαρτήτως προστίμου και κάθε μέρα όχι μόνο το Σάββατο.
Για μουσική καθημερινά; θα πετύχεις έναν σε όλο τον Πειραιά και αυτόν είναι ζήτημα. Παλιά ίσως να έβρισκες 4-5. Με την κρίση και ο ένας είναι σπάνιος πλέον. Σάββατο, όμως, υπάρχουν πολλοί και εκεί συμφέρει να υπάρξει στοχευμένη προσπάθεια. Διαφορετικά καταλήγουμε σε αυτό που γράφει άλλος πιο κάτω: παράλογο κόστος για στόχο που ουσιαστικά ΔΕΝ επιτυγχάνεται.
MacPap έγραψε:
pipinos1976 έγραψε:…ΟΛΕΣ οι ποινές πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα οικονομικά δεδομένα, …
Ολες οι ποινές να μή(είν)νουν εκεί που είναι αλλά να αστυνομευτεί ο ΚΟΚ
Οι ποινές είναι υπερβολικά μεγάλες σήμερα. Πρέπει να προσαρμοστούν στα δεδομένα της εποχής. Δεν μπορεί το πρόστιμο να είναι δυσανάλογο με την παράβαση. Και όταν για κλοπή μπαίνεις μέσα και βγαίνεις αμέσως, δεν μπορεί για ταχύτητα να καταλήγεις με 6 μήνες φυλάκιση για χρέη προς το Δημόσιο.
MacPap έγραψε:
pipinos1976 έγραψε:… μία και μόνο κλήση είναι δυνατόν να σε καταστρέψει οικονομικά και να καταλήξεις στην φυλακή …
Να το σκεπτόταν ο παραβάτης πριν κάνει την καγκουριά του. Αυτό σημαίνει οτι εκτός από παραβάτης ο οδηγός είναι και βλάκας ή αναίσθητος, αν γνωρίζει πόσο στοιχίζει και παρόλα αυτά το κάνει. Σε κάθε περίπτωση, επικίνδυνος και ας πάει σπίτι του.
Θα ρωτήσω και πάλι. Για ταχύτητα να τον καταστρέψουμε οικονομικά, να του κλείσουμε το σπίτι. Για κλοπή; για ληστεία; για ένοπλη ληστεία; ποιες ποινές προτείνεις; γιατί αν προτείνεις την πλήρη καταστροφή για παράβαση ορίου ταχύτητας, προφανώς, για κλοπή προτείνεις κόψιμο χεριού τουλάχιστον, για ληστεία εκτέλεση, για ένοπλη ληστεία βασανισμό και εκτέλεση και για φόνους κτλ τι;;;;

Ξαναλέω, έχεις σοβαρό πρόβλημα ως προς την κατανόηση του νόμου και των σκοπών που αυτός εξυπηρετεί. Επίσης, δεν καταλαβαίνεις ότι υπάρχει ΠΑΝΤΑ αναλογία πράξης και τιμωρίας ή, τουλάχιστον, θα πρέπει να υπάρχει.
pipinos1976 έγραψε:1. Όριο ταχύτητας: πληρώνεις 1-2€ ανά km/h πάνω από το όριο. Γιατί να πληρώσω 175€ εγώ που πάω με 151 και ο τύπος που πήγαινε με 245… στην Ε.Ο.; …
Για το(ν) ίδιο λόγο που πρέπει να πληρώνει πολλά αυτός που πάει με 70 σε όριο 10.[/quote]

Δεν είναι το ίδιο και το ξέρεις. Καταρχάς, όριο 10 δεν υπάρχει πουθενά στον ΚΟΚ, αλλά υπάρχει μόνο σε ειδικές περίπτωσεις (π.χ. πρόσβαση σε χώρο στάθμευση μέσω πεζοδρόμου). Το ελάχιστο όριο είναι 30. Όριο 10 θα δεις σε μερικές περιπτώσεις απάτες που έχουν τοποθετήσει οι "εργολάβοι" γιατί τους περίσσευαν σήματα από άλλα έργα (βλ. ΕΚΠΑ 2004-2006, στο χωριό μου πριν κάποια χρόνια κτλ). Πάμε παρακάτω.

151 σε όριο 120 σημαίνει: 26% παραβίαση του ορίου
245 σε όριο 120 σημαίνει: 104% παραβίαση του ορίου
70 σε όριο 10 σημαίνει: 600% παραβίαση του ορίου

Είναι το ίδιο; το 1ο είναι σαν να πας 63 σε όριο 50, το 2ο σαν να πας 102 σε όριο 50 και το 3ο σαν να πας 350 σε όριο 50. Για σκέψου το λίγο, είναι το ίδιο;
MacPap έγραψε:
pipinos1976 έγραψε:… Αν ψάξεις θα δεις ότι ο pipinos1976, μόνος του και με αντιδράσεις από τους "μηχανικούς", φωνάζει εδώ και χρόνια για Ε.Ο. με ΤΡΕΙΣ (3) λωρίδες γιατί οι δύο δημιουργούν πρόβλημα. …
Σωστά πρέπει να υπάρχει πάντα μια τρίτη για να είναι άδεια αλλιώς μας χαλάει το σκηνικό.
ΠΡΕΠΕΙ στις Ε.Ο. να υπάρχουν τρεις λωρίδες για άνεση. Δεξιά τα βαριά οχήματα και μεσαία για να προσπερνάνε τα πούλμαν (και πάλι δεξιά). Μεσαία τα ΙΧ που κινούνται αργά (π.χ. 100 σε όριο 120) και αριστερά για προσπέρασμα αυτών. Αν τα μαζέψεις αυτά σε δύο λωρίδες, όπως προτείνεις εσύ και αρκετοί άλλοι (μερικοί έχουν και συμφέρον γιατί έφτιξαν τα έργα, οπότε τι να πουν), τότε βρισκόμαστε σε διαρκή διαδικασία προσπεράσματος. Το είδες στο βίντεο που πήγαινα, όπως εσύ θέλεις, κατά τον ΚΟΚ, δηλαδή τηρώντας το όριο των 100 km/h.
MacPap έγραψε:
pipinos1976 έγραψε:… Οι οδηγοί δημιουργούν και μια τρίτη λωρίδα κυκλοφορίας με αυτή την κίνηση. Το έχεις παρατηρήσει, ειδικά με φορτηγά στις ανηφόρες; …
Μέχρι μετά την στροφή να βρει ένα χαλασμένο και να το πάρουν μαζί τους.
Δική σου ερμηνεία αυτό. Οι κλήσεις και οι καμπές στις Ε.Ο. είναι τόσο μικρές που, όχι απλά βλέπεις, αλλά έχεις την άνεση να σταματήσεις κιόλας πριν τη στροφή. Μη σκέφτεσαι την Αντιρρίου - Ιωαννίνων, αλλά την Εγνατία, για αυτή μιλάμε. Μη σκέφτεσαι ταχύτητες ΙΧ της αριστερής λωρίδας, αλλά ταχύτητες ΙΧ στη δεξιά και πιο πέρα και ταχύτητες φορτηγών, ειδικά σε ανηφόρα. Για τι ταχύτητες μιλάμε; για 100 km/h στα ΙΧ (ίσως βάζω πολύ) και για 50-80 km/h στα φορτηγά. Λες να μη σταματάει φορτηγό σε ανηφόρα με 80; απλά αφήνει το γκάζι και σταμάτησε σε 20 m.

Το παν είναι να μπορείς να αντιληφθείς την φυσική πραγματικότητα και τα μεγέθη τα οποία εμπλέκονται. Σαφώς και 180 στη ΛΕΑ σε στροφή με όριο 100 της Αθηνών - Θεσσαλονίκης δε σου δίνει περιθώρια για αποφυγή. Δες το, έχω πολλά βίντεο που δεν πηγαίνω ΠΟΤΕ σε τέτοιο σημείο κινούμενος με πολλά. Βάλε τα βίντεο από Λεπτοκαρυά, βάλε τα βίντεο με το Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 3:35, βάλε το Αθηνών - Θεσσαλονίκης, είναι αρκετά που κινούμαι γρήγορα και ΠΟΤΕ δεν πλησιάζω δεξιά, ειδικά σε στροφές.
MacPap έγραψε:
pipinos1976 έγραψε:… τότε εγώ που πηγαίνω χαλαρά θα περνάω στην αριστερή λωρίδα και ο πιο γρήγορος θα κολλήσει πίσω μου = αυξημένες πιθανότητες ατυχήματος, εκνευρισμός, κορναρίσματα, μποτιλιάρισμα σε μεγαλύτερο μήκος δρόμου κτλ κτλ. …
Ο γρηγορότερος να προσαρμοστεί με τους προπορευόμενους και να περιμένει μέχρι να μπορεί να περάσει ασφαλώς και νόμιμα συμορφούμενος με τον ΚΟΚ αλλιώς είναι απρόβλεπτος και άρα επικίνδυνος.
Να προσαρμοστεί, δε διαφωνούμε, αλλά και ο "νομοθέτης" πρέπει να τον σκεφτεί. Επειδή εσύ κάνεις την τρέλλα σου και προσπερνάς με +1 το φορτηγό δεν μπορεί να τους καθυστερείς όλους. Δέξου και την τρέλλα του άλλου, διαφορετικά σε ίδρυμα.
MacPap έγραψε:
pipinos1976 έγραψε:… Για όσους αναρωτηθούν, ναι, γνωρίζω το δρόμο τόσο καλά που σε κάποιες στροφές βλέπω πριν δείξει η κάμερα ότι δεν υπάρχει κάτι και γι' αυτό οι προσπεράσεις γίνονται με θάρρος και θράσος. …
Ελπίζω (ειλικρινά) να μην πούμε και για σένα κάποια μέρα "άλλος ένα που μερικά δεύτερα πριν ήταν βέβαιος πως έλεγχε την κατάσταση."
Ελπίζω να μην πάρω άλλον μαζί, γιατί, αν νομίζεις ότι ελπίζω να γλυτώσω ή να ζήσω 100 χρόνια... κάνεις λάθος.
MacPap έγραψε:
pipinos1976 έγραψε:… Σήμερα, με 3 περάσματα του συγκεκριμένου δρόμου, είμαι για ζυγοστάθμιση, αν όχι για ίσιωμα στις ζάντες που κοστίζουν ~800€ η τετράδα και είναι πολύ πιθανόν μέχρι να πουλήσω το αυτοκίνητο να τις αντικαταστήσω ξανά λόγω του συγκεκριμένου δρόμου και μόνο. …
Αλλά μυαλό δεν βάζουμε να προσαρμόσουμε την ταχύτητά του οχήματος στην κατάσταση του δρόμου. Συνεχίζουμε και οδηγούμε σαν να είμαστε στην Autobahn μέχρι να καταστρέψουμε το αυτοκίνητο ή να σκοτωθούμε!!! Καλόοοοοοο!!!!!
Έχω γράψει παραπάνω ότι κινούμαι πιο αργά και από φορτηγά σε συγκεκριμένα σημεία. Αυτό, όμως, ΔΕΝ είναι αρκετό γιατί το χαμηλό προφίλ στα λάστιχα απαιτεί να περάσω από τα χωριά που αναφέρει ο enias (ford + Αντιρρίου-Ιωαννίνων => enrico από bloka ή κάνω λάθος;;;) με ταχύτητα 10 km/h πράγμα που απαγορεύεται από τον ΚΟΚ. Από την άλλη, αν δεν υπάρχει κίνηση και βγεις στο αντίθετο τη γλύτωσες, αν, όμως, πρέπει να περάσεις μέσα από χαντάκια, τότε και με 10 να περάσω, 1-2-102 θα την πάθει το λάστιχο.

Αν ρωτήσεις για το χαμηλό προφίλ σου απαντώ ότι είναι η διάσταση που δίνει η Opel (205/50R16), οπότε δεν μπορώ να κάνω κάτι, τηρώ τις οδηγίες του κατασκευαστή. Άλλωστε, με προφίλ 55 βρίσκει στο θόλο, οπότε απορρίπτεται.
MacPap έγραψε:
pipinos1976 έγραψε:… Μην το κάνεις αυτό. Είναι κακό. Σε όλο το διαδίκτυο ΟΛΟΙ πρέπει να διαφωνούν μαζί μου. Χαλάς την πιάτσα τώρα…!!! …
Τι ένας χιλιάδες πάνε ανάποδα… ;-) (εις παράφραση του ανεκδότου)
Έτσι ακριβώς. Βρήκαμε έναν που λέει κάποια πράγματα "αιρετικά", τον βάζουμε στο στόχο, κάνουμε επιθέσεις - ενορχηστρωμένες από ψηλά ορισμένες φορές - και μετά, όταν αυτός αποδειχθεί σωστός, κάνουμε την πάπια. Πόσες φορές τα έγραφα στους 4Τροχούς και με έβριζαν και τώρα, αυτό τον καιρό, διαβάζω να γράφουν ακριβώς τα ίδια πράγματα. Τι σημαίνει αυτό; ότι πολύ απλά ήθελαν, κατόπιν εντολών προφανώς, να με ξεφορτωθούν. Ξέρεις με τι ευκολία γράφουν πλέον ότι δουλεύουν σε κατασκευαστικές και εκτελούν, ουσιαστικά, συμβόλαια παροχής υπηρεσιών στο διαδίκτυο; αφού δεν υπάρχει ΚΑΝΕΙΣ να τους στριμώξει και να τους πει το πολύ απλό: εκτελείς συμβόλαιο και το δηλώνεις; άρα, ό,τι έλεγες πριν ήταν πληρωμένο και όχι αντικειμενικό, άρα η άποψη διαγράφεται εφόσον δεν είναι η "αντικειμενική" άποψη ενός μηχανικού, αλλά η άποψη ενός εκπροσώπου τύπου μιας εταιρείας.

Ευχαριστώ.
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από pipinos1976 »

thanos έγραψε:υπάρχει δηλαδή και politicaly correct οδήγηση; :roll:
δεν νομίζω.
οδηγούμε συμφωνα με κανόνες! δεν γινεται η χρήση ενος οδικού δικτύου να γίνεται ανευ κανόνων...
το να αναφερόμαστε στο οδικό δικτυο του Αντίριου Ιωαννίνων ειναι νομίζω οφ τόπικ

ο λόγος στο παρών τοπικ γινεται για την οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους με 3 λωρίδες ανα κατεύθυνση, οχι σε μια λωρίδα...
οταν οδηγουμε σε αυτοκινητόδρομο με 3 λωρίδες ανα κατεύθυνση και η δεξια λωρίδα εχει κατασκευαστικό πρόβλημα, και φυσικά θα πάμε στην μεσαία γιατί δεν γίνεται με το στανιό να μεινουμε στην δεξιά λωρίδα καταστρέφοντας ετσι το οχημα μας η θέτοντας σε κίνδυνο τα προπερευόμενα η τα οχηματα που ειναι πίσω μας.

και πόσα χιλιομετρα δεξιάς λωρίδας εχουν τέτοια κατασκευαστικά προβλήματα ωστε μεγαλος αριθμός οδηγών να κινουνται μονίμως στην μεσαία;
βεβαια στην Ελλάδα καποιος αριθμός οδηγών, οταν παίρνανε το δίπλωμά τους, δεν υπήρχαν αυτοκινητόδρομοι με 3 λωρίδες ανα κυκλοφορία οπως τους ξέρουμε σήμερα!
Πολιτικώς ορθή οδήγηση σημαίνει να τηρείς τον ΚΟΚ και κάτι παραπάνω (π.χ. να αφήνεις να βγαίνουν από τα στενά ή ό,τι άλλο φανταστείς). Αν δοκιμάσεις, όμως, να είσαι σωστός σε δρόμο προβληματικό, όπως αναφέρεις, τότε θα κάνεις ζημιά στο αυτοκίνητο και θα κινδυνεύσεις. Αν θες, δε μιλάμε για Αντιρρίου - Ιωαννίνων που είναι ΕΝΑ πρόβλημα όλος ο δρόμος. Και στις Ε.Ο., όμως, το πρόβλημα αυτό υπάρχει σε πολλά σημεία.

Τώρα, γιατί έχουν συνηθίσει όλοι να είναι στη μεσαία και την αριστερή. Καταρχάς, έχουν δεδομένο ότι η δεξιά έχει πρόβλημα, οπότε ούτε καν ασχολούνται να σκεφθούν να πάνε δεξιά. Μετά, έχουμε τους αργούς στη μεσαία και όλοι οι υπόλοιποι προσπαθούν να περάσουν τους αργούς από αριστερά = πρόβλημα. Είναι σωστό αυτό; όχι, αλλά για να αλλάξουν οι αντιλήψεις τόσων ετών χρειάζεται χρόνος, προσπάθεια ΚΑΙ λόγος για να κινηθεί ο άλλος δεξιά = διόρθωση των δρόμων.

Ευχαριστώ.
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: ΚΥΠΡΟΣ: Θα μοιράζουν εξώδικα για τις τρεις λωρίδες κυκλο

Δημοσίευση από pipinos1976 »

thanos έγραψε:μα οπως προανέφερα στο ερωτημα μου κινούνται εντός της ΛΕΑ ΧΩΡΙΣ να υπαρχει αλλο οχημα μπροστά η πίσω και φυσικά αυτο το βλέπω να γινεται σε ισιάδια και οχι σε ανηφόρες οπως λες
αλλά και σε ανηφόρες να κινούνταν, παλι λαθος και απαράδεκτο ειναι να κινούνται εντός της ΛΕΑ

το δικο μου το μυαλό λέει οτι κινουνται ετσι λογω της εξης συλλογιστικής: ας κάνω στην άκρη να περάσει και αυτός και δεν τον απασχολει αν αυτη του η ενεργεια ειναι σωστή η λαθος.
Το ότι είναι παράνομο να βρίσκονται στη ΛΕΑ είναι δεδομένο, γνωρίζουμε τον ΚΟΚ. Το ότι είναι ενοχλητικό σε άδειο δρόμο ή επικίνδυνο δεν το δέχομαι. Αν μου λες για ισιάδι, με ορατότητα, τι θα γίνει αν κάνει δεξιά για να σε διευκολύνει; θα κλείσει τη ΛΕΑ; από ποιον; και στο κάτω κάτω της γραφής, την κλείνει και, αν έρχεται κάποιος με όχημα έκτακτης ανάγκης, μπαίνει πάλι αριστερά. Σιγά το πράγμα δηλαδή που ενοχλεί να μπει στη ΛΕΑ για να σε διευκολύνει να περάσεις. Και τι σημαίνει σωστή ή λάθος ενέργεια; κατά νόμον ή κατά πράξην; κατά νόμον, το έγραψα, ναι, κατά πράξην όχι. Αν είναι να διευκολύνει, δε με απασχολεί ο νόμος.

Αυτό που δε γράφεις και που δε γράφουν και οι υπόλοιποι είναι άλλο: Ότι βρίσκονται όλοι στη ΛΕΑ όταν ΔΕΝ πρέπει να βρίσκονται, δηλαδή σε ένα μποτιλιάρισμα = ατύχημα, ή όταν όλοι έχουν μία σειρά και τους περνάνε οι άλλοι από τη ΛΕΑ κάνοντας τους έξυπνους..
thanos έγραψε:τι ακριβώς εννοείς;
στην ΕΟ Πατρων κορίνθου να γινουν 3 οι λωρίδες ανα κατεύθυνση
και γενικά σε όλο το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων εν Ελλάδι οι 2 λωρίδες ανα κατευθυνση να γίνουν 3;

εχεις αναλογιστει το κατασκευαστικό/οικονομικό κόστος μιας τέτοιας πρωτοβουλίας;

εντελώς συμπτωματικά ετυχε προχτες να δω στιγμιότυπο απο αυτοκινητόδρομο της αλλοδαπής με 3 λωρίδες ανα κατευθυνση μποτιλιαρισμένος σε 20 χιλιόμετρα οπως αναφέρθηκε... Φυσικά εκει δεν διανοήθηκαν να κανουν και 4η λωρίδα εντός της ΛΕΑ! μαλλον το πράττουν επειδή κατανοουν οι οδηγοί οτι πρεπει να οδηγουν βάση κανόνων και δεν μπορουν να παιρνουν δικές τους πρωτοβουλίες οδηγώντας κατα το ατομικό τους δοκούν!
Ακριβώς αυτό εννοώ. ΟΛΕΣ οι Ε.Ο. θα έπρεπε να είναι με 3 λωρίδες για να έχουν μια προοπτική 20-30 ετών. Με 2 λωρίδες θα είναι ικανοποιητική η Ε.Ο. για τα επόμενα 10 χρόνια που θα έχουμε ακόμη τις παρενέργεις της κρίσης. Μετά; μετά άλλη Ε.Ο. από την αρχή; και αν βγω σωστός και σε 10 χρόνια μιλάμε για νέα χάραξη, νέα χρήματα, νέα χαράτσια, νέοι φόροι, νέες ρεμούλες κτλ τι θα χάσεις; και αν χάσεις μόνο τα λεφτά σου, γιατί να τα χάσω κι εγώ που το βλέπω να έρχεται; θες να βάλουμε ένα στοίχημα; αν σε 10 χρόνια υπάρχει κουβέντα για νέο δρόμο θα μου πληρώσεις μια χρονιά τους φόρους;

Όσο για την αλλοδαπή: Υπάρχουν πολλά κράτη και διαφορετικές συμπεριφορές. Υπάρχουν περιπτώσεις, όπως αυτές που αναφέρεις, υπάρχουν και περιπτώσεις που κάνουν άλλα κόλπα: (α) η ΛΕΑ για κάποιο διάστημα γίνεται κανονική λωρίδα και σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ξαναγίνεται ΛΕΑ ή (β) ανοίγουν τις μπαριέρες και διώχνουν τα αυτοκίνητα στο αντίθετο ρεύμα και άλλα τέτοια καλά που εμείς εδώ δεν τα σκεφτόμαστε ή δε θέλουμε να τα εφαρμόσουμε. Δεν είναι το θέμα,όμως, αυτό, αλλά το γιατί να μην πιάνουν δεξιά οι οδηγοί ή γιατί να είναι μισοί στη ΛΕΑ κτλ.

Ευχαριστώ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικά περί οδήγησης...”