εκτός από τις ΗΠΑ, χωρις να ειμαι σιγουρος, σε ποια αλλη ευρωπαική χωρα συμβαίνει κάτι τέτοιο;pipinos1976 έγραψε: ΟΛΕΣ οι Ε.Ο. θα έπρεπε να είναι με 3 λωρίδες για να έχουν μια προοπτική 20-30 ετών. Με 2 λωρίδες θα είναι ικανοποιητική η Ε.Ο. για τα επόμενα 10 χρόνια που θα έχουμε ακόμη τις παρενέργεις της κρίσης. Μετά; μετά άλλη Ε.Ο. από την αρχή; και αν βγω σωστός και σε 10 χρόνια μιλάμε για νέα χάραξη, νέα χρήματα, νέα χαράτσια, νέοι φόροι, νέες ρεμούλες κτλ τι θα χάσεις; και αν χάσεις μόνο τα λεφτά σου, γιατί να τα χάσω κι εγώ που το βλέπω να έρχεται; θες να βάλουμε ένα στοίχημα; αν σε 10 χρόνια υπάρχει κουβέντα για νέο δρόμο θα μου πληρώσεις μια χρονιά τους φόρους;
πολυ ουτοπικό μου μοιάζει αυτο για την Ελλαδίτσα μας.
μπορεί η 3 λωρίδες να χρειάζονται για την Πατρών Κορίνθου
μπορεί κ για τμήματα της Αθηνών Θεσσαλονίκης
οχι ομως κ για όλους τους αυτοκινητόδρομους.
πχ αντιλαμβάνεσαι εκτίναξη κόστους στην Θεσσαλονίκης Ιωαννίνων;
χωρις να ειμαι γνώστης ειδικός το πως κατασκευάζονται οι αυτοκινητόδρομοι, κάποιες μελέτες θα γίνονται, καποιες μετρήσεις των αυτοκινήτων θα γίνονται πριν παρθουν οι σχετικές αποφάσεις για 2 η 3 λωρίδες
η θεσσαλονικης Μουδανιών καθε Σ-Κ βουλιάζει απο αυτοκινητα και με 4 λωρίδες ισως παλι να ειχε προβλημα,
ολο αυτο το σκηνικό ομως για μετρημένες λιγοστές μέρες η μήνες του χρόνου. απο τον Οκτώβρη μεχρι τον Μαιο θα ειναι ερημωμένος δρόμος...
υπάρχουν κ άλλα τέτοια παραδείγματα....
αν ηταν ετσι οπως τα σκέφτεσαι, οι πιο προηγμένοι απο μας σε τέτοια θέματα θα το ειχαν κανει ηδη πράξη αυτο που προτείνεις αλλά δεν το επραξαν!