MacPap έγραψε:pipinos1976 έγραψε:…Αν δεν οδηγούσαμε όπως οδηγούμε, σε πολλές περιπτώσεις θα είχαμε πολύ αυξημένο αριθμό θυμάτων. …
Αν δεν οδηγούσαμε όπως οδηγούμε δεν θα σκοτωνόταν ένα μεγάλο χωριό το χρόνο.
Αν οδηγούσαμε όπως προτείνεις θα είχαμε 10 χωριά το χρόνο. Σε προκαλώ, βάζω και τις βενζίνες. Πάμε ένα ταξίδι Αντιρρίου - Ιωαννίνων; Αν ΔΕΝ πάθεις ζημιά στο αμάξι τηρώντας στον ΚΟΚ χάνω και 500€.
MacPap έγραψε:pipinos1976 έγραψε:…κάτσε και γράψε 100.000 άτομα κάθε Σάββατο βράδυ …
Κάτσε και γράψε 100.000 άτομα ανεξαρτήτως προστίμου και κάθε μέρα όχι μόνο το Σάββατο.
Για μουσική καθημερινά; θα πετύχεις έναν σε όλο τον Πειραιά και αυτόν είναι ζήτημα. Παλιά ίσως να έβρισκες 4-5. Με την κρίση και ο ένας είναι σπάνιος πλέον. Σάββατο, όμως, υπάρχουν πολλοί και εκεί συμφέρει να υπάρξει στοχευμένη προσπάθεια. Διαφορετικά καταλήγουμε σε αυτό που γράφει άλλος πιο κάτω: παράλογο κόστος για στόχο που ουσιαστικά ΔΕΝ επιτυγχάνεται.
MacPap έγραψε:pipinos1976 έγραψε:…ΟΛΕΣ οι ποινές πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα οικονομικά δεδομένα, …
Ολες οι ποινές να μή(
είν)νουν εκεί που είναι αλλά να αστυνομευτεί ο ΚΟΚ
Οι ποινές είναι υπερβολικά μεγάλες σήμερα. Πρέπει να προσαρμοστούν στα δεδομένα της εποχής. Δεν μπορεί το πρόστιμο να είναι δυσανάλογο με την παράβαση. Και όταν για κλοπή μπαίνεις μέσα και βγαίνεις αμέσως, δεν μπορεί για ταχύτητα να καταλήγεις με 6 μήνες φυλάκιση για χρέη προς το Δημόσιο.
MacPap έγραψε:pipinos1976 έγραψε:… μία και μόνο κλήση είναι δυνατόν να σε καταστρέψει οικονομικά και να καταλήξεις στην φυλακή …
Να το σκεπτόταν ο παραβάτης πριν κάνει την καγκουριά του. Αυτό σημαίνει οτι εκτός από παραβάτης ο οδηγός είναι και βλάκας ή αναίσθητος, αν γνωρίζει πόσο στοιχίζει και παρόλα αυτά το κάνει. Σε κάθε περίπτωση, επικίνδυνος και ας πάει σπίτι του.
Θα ρωτήσω και πάλι. Για ταχύτητα να τον καταστρέψουμε οικονομικά, να του κλείσουμε το σπίτι. Για κλοπή; για ληστεία; για ένοπλη ληστεία; ποιες ποινές προτείνεις; γιατί αν προτείνεις την πλήρη καταστροφή για παράβαση ορίου ταχύτητας, προφανώς, για κλοπή προτείνεις κόψιμο χεριού τουλάχιστον, για ληστεία εκτέλεση, για ένοπλη ληστεία βασανισμό και εκτέλεση και για φόνους κτλ τι;;;;
Ξαναλέω, έχεις σοβαρό πρόβλημα ως προς την κατανόηση του νόμου και των σκοπών που αυτός εξυπηρετεί. Επίσης, δεν καταλαβαίνεις ότι υπάρχει ΠΑΝΤΑ αναλογία πράξης και τιμωρίας ή, τουλάχιστον, θα πρέπει να υπάρχει.
pipinos1976 έγραψε:1. Όριο ταχύτητας: πληρώνεις 1-2€ ανά km/h πάνω από το όριο. Γιατί να πληρώσω 175€ εγώ που πάω με 151 και ο τύπος που πήγαινε με 245… στην Ε.Ο.; …
Για το(
ν) ίδιο λόγο που πρέπει να πληρώνει πολλά αυτός που πάει με 70 σε όριο 10.[/quote]
Δεν είναι το ίδιο και το ξέρεις. Καταρχάς, όριο 10 δεν υπάρχει πουθενά στον ΚΟΚ, αλλά υπάρχει μόνο σε ειδικές περίπτωσεις (π.χ. πρόσβαση σε χώρο στάθμευση μέσω πεζοδρόμου). Το ελάχιστο όριο είναι 30. Όριο 10 θα δεις σε μερικές περιπτώσεις απάτες που έχουν τοποθετήσει οι "εργολάβοι" γιατί τους περίσσευαν σήματα από άλλα έργα (βλ. ΕΚΠΑ 2004-2006, στο χωριό μου πριν κάποια χρόνια κτλ). Πάμε παρακάτω.
151 σε όριο 120 σημαίνει: 26% παραβίαση του ορίου
245 σε όριο 120 σημαίνει: 104% παραβίαση του ορίου
70 σε όριο 10 σημαίνει: 600% παραβίαση του ορίου
Είναι το ίδιο; το 1ο είναι σαν να πας 63 σε όριο 50, το 2ο σαν να πας 102 σε όριο 50 και το 3ο σαν να πας 350 σε όριο 50. Για σκέψου το λίγο, είναι το ίδιο;
MacPap έγραψε:pipinos1976 έγραψε:… Αν ψάξεις θα δεις ότι ο pipinos1976, μόνος του και με αντιδράσεις από τους "μηχανικούς", φωνάζει εδώ και χρόνια για Ε.Ο. με ΤΡΕΙΣ (3) λωρίδες γιατί οι δύο δημιουργούν πρόβλημα. …
Σωστά πρέπει να υπάρχει πάντα μια τρίτη για να είναι άδεια αλλιώς μας χαλάει το σκηνικό.
ΠΡΕΠΕΙ στις Ε.Ο. να υπάρχουν τρεις λωρίδες για άνεση. Δεξιά τα βαριά οχήματα και μεσαία για να προσπερνάνε τα πούλμαν (και πάλι δεξιά). Μεσαία τα ΙΧ που κινούνται αργά (π.χ. 100 σε όριο 120) και αριστερά για προσπέρασμα αυτών. Αν τα μαζέψεις αυτά σε δύο λωρίδες, όπως προτείνεις εσύ και αρκετοί άλλοι (μερικοί έχουν και συμφέρον γιατί έφτιξαν τα έργα, οπότε τι να πουν), τότε βρισκόμαστε σε διαρκή διαδικασία προσπεράσματος. Το είδες στο βίντεο που πήγαινα, όπως εσύ θέλεις, κατά τον ΚΟΚ, δηλαδή τηρώντας το όριο των 100 km/h.
MacPap έγραψε:pipinos1976 έγραψε:… Οι οδηγοί δημιουργούν και μια τρίτη λωρίδα κυκλοφορίας με αυτή την κίνηση. Το έχεις παρατηρήσει, ειδικά με φορτηγά στις ανηφόρες; …
Μέχρι μετά την στροφή να βρει ένα χαλασμένο και να το πάρουν μαζί τους.
Δική σου ερμηνεία αυτό. Οι κλήσεις και οι καμπές στις Ε.Ο. είναι τόσο μικρές που, όχι απλά βλέπεις, αλλά έχεις την άνεση να σταματήσεις κιόλας πριν τη στροφή. Μη σκέφτεσαι την Αντιρρίου - Ιωαννίνων, αλλά την Εγνατία, για αυτή μιλάμε. Μη σκέφτεσαι ταχύτητες ΙΧ της αριστερής λωρίδας, αλλά ταχύτητες ΙΧ στη δεξιά και πιο πέρα και ταχύτητες φορτηγών, ειδικά σε ανηφόρα. Για τι ταχύτητες μιλάμε; για 100 km/h στα ΙΧ (ίσως βάζω πολύ) και για 50-80 km/h στα φορτηγά. Λες να μη σταματάει φορτηγό σε ανηφόρα με 80; απλά αφήνει το γκάζι και σταμάτησε σε 20 m.
Το παν είναι να μπορείς να αντιληφθείς την φυσική πραγματικότητα και τα μεγέθη τα οποία εμπλέκονται. Σαφώς και 180 στη ΛΕΑ σε στροφή με όριο 100 της Αθηνών - Θεσσαλονίκης δε σου δίνει περιθώρια για αποφυγή. Δες το, έχω πολλά βίντεο που δεν πηγαίνω ΠΟΤΕ σε τέτοιο σημείο κινούμενος με πολλά. Βάλε τα βίντεο από Λεπτοκαρυά, βάλε τα βίντεο με το Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 3:35, βάλε το Αθηνών - Θεσσαλονίκης, είναι αρκετά που κινούμαι γρήγορα και ΠΟΤΕ δεν πλησιάζω δεξιά, ειδικά σε στροφές.
MacPap έγραψε:pipinos1976 έγραψε:… τότε εγώ που πηγαίνω χαλαρά θα περνάω στην αριστερή λωρίδα και ο πιο γρήγορος θα κολλήσει πίσω μου = αυξημένες πιθανότητες ατυχήματος, εκνευρισμός, κορναρίσματα, μποτιλιάρισμα σε μεγαλύτερο μήκος δρόμου κτλ κτλ. …
Ο γρηγορότερος να προσαρμοστεί με τους προπορευόμενους και να περιμένει μέχρι να μπορεί να περάσει ασφαλώς και νόμιμα συμορφούμενος με τον ΚΟΚ αλλιώς είναι απρόβλεπτος και άρα επικίνδυνος.
Να προσαρμοστεί, δε διαφωνούμε, αλλά και ο "νομοθέτης" πρέπει να τον σκεφτεί. Επειδή εσύ κάνεις την τρέλλα σου και προσπερνάς με +1 το φορτηγό δεν μπορεί να τους καθυστερείς όλους. Δέξου και την τρέλλα του άλλου, διαφορετικά σε ίδρυμα.
MacPap έγραψε:pipinos1976 έγραψε:… Για όσους αναρωτηθούν, ναι, γνωρίζω το δρόμο τόσο καλά που σε κάποιες στροφές βλέπω πριν δείξει η κάμερα ότι δεν υπάρχει κάτι και γι' αυτό οι προσπεράσεις γίνονται με θάρρος και θράσος. …
Ελπίζω (ειλικρινά) να μην πούμε και για σένα κάποια μέρα "άλλος ένα που μερικά δεύτερα πριν ήταν βέβαιος πως έλεγχε την κατάσταση."
Ελπίζω να μην πάρω άλλον μαζί, γιατί, αν νομίζεις ότι ελπίζω να γλυτώσω ή να ζήσω 100 χρόνια... κάνεις λάθος.
MacPap έγραψε:pipinos1976 έγραψε:… Σήμερα, με 3 περάσματα του συγκεκριμένου δρόμου, είμαι για ζυγοστάθμιση, αν όχι για ίσιωμα στις ζάντες που κοστίζουν ~800€ η τετράδα και είναι πολύ πιθανόν μέχρι να πουλήσω το αυτοκίνητο να τις αντικαταστήσω ξανά λόγω του συγκεκριμένου δρόμου και μόνο. …
Αλλά μυαλό δεν βάζουμε να προσαρμόσουμε την ταχύτητά του οχήματος στην κατάσταση του δρόμου. Συνεχίζουμε και οδηγούμε σαν να είμαστε στην Autobahn μέχρι να καταστρέψουμε το αυτοκίνητο ή να σκοτωθούμε!!! Καλόοοοοοο!!!!!
Έχω γράψει παραπάνω ότι κινούμαι πιο αργά και από φορτηγά σε συγκεκριμένα σημεία. Αυτό, όμως, ΔΕΝ είναι αρκετό γιατί το χαμηλό προφίλ στα λάστιχα απαιτεί να περάσω από τα χωριά που αναφέρει ο enias (ford + Αντιρρίου-Ιωαννίνων => enrico από bloka ή κάνω λάθος;;;) με ταχύτητα 10 km/h πράγμα που απαγορεύεται από τον ΚΟΚ. Από την άλλη, αν δεν υπάρχει κίνηση και βγεις στο αντίθετο τη γλύτωσες, αν, όμως, πρέπει να περάσεις μέσα από χαντάκια, τότε και με 10 να περάσω, 1-2-102 θα την πάθει το λάστιχο.
Αν ρωτήσεις για το χαμηλό προφίλ σου απαντώ ότι είναι η διάσταση που δίνει η Opel (205/50R16), οπότε δεν μπορώ να κάνω κάτι, τηρώ τις οδηγίες του κατασκευαστή. Άλλωστε, με προφίλ 55 βρίσκει στο θόλο, οπότε απορρίπτεται.
MacPap έγραψε:pipinos1976 έγραψε:… Μην το κάνεις αυτό. Είναι κακό. Σε όλο το διαδίκτυο ΟΛΟΙ πρέπει να διαφωνούν μαζί μου. Χαλάς την πιάτσα τώρα…!!! …
Τι ένας χιλιάδες πάνε ανάποδα…
(εις παράφραση του ανεκδότου)
Έτσι ακριβώς. Βρήκαμε έναν που λέει κάποια πράγματα "αιρετικά", τον βάζουμε στο στόχο, κάνουμε επιθέσεις - ενορχηστρωμένες από ψηλά ορισμένες φορές - και μετά, όταν αυτός αποδειχθεί σωστός, κάνουμε την πάπια. Πόσες φορές τα έγραφα στους 4Τροχούς και με έβριζαν και τώρα, αυτό τον καιρό, διαβάζω να γράφουν ακριβώς τα ίδια πράγματα. Τι σημαίνει αυτό; ότι πολύ απλά ήθελαν, κατόπιν εντολών προφανώς, να με ξεφορτωθούν. Ξέρεις με τι ευκολία γράφουν πλέον ότι δουλεύουν σε κατασκευαστικές και εκτελούν, ουσιαστικά, συμβόλαια παροχής υπηρεσιών στο διαδίκτυο; αφού δεν υπάρχει ΚΑΝΕΙΣ να τους στριμώξει και να τους πει το πολύ απλό: εκτελείς συμβόλαιο και το δηλώνεις; άρα, ό,τι έλεγες πριν ήταν πληρωμένο και όχι αντικειμενικό, άρα η άποψη διαγράφεται εφόσον δεν είναι η "αντικειμενική" άποψη ενός μηχανικού, αλλά η άποψη ενός εκπροσώπου τύπου μιας εταιρείας.
Ευχαριστώ.