Κυκλικός κόμβος υπερ και κατά

Χώρος ανοικτών συζητήσεων περί οδήγησης...
Los
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 23 Σεπ 2013, 10:51
Επικοινωνία:

Re: Κυκλικός κόμβος υπερ και κατά

Δημοσίευση από Los »

MacPap έγραψε:Μα στην μηδενική ορατότητα δεν σε σώνει κανένα σήμα (ούτε το STOP) εκεί είναι που χρειάζεται φανάρι!!
Εντάξει το "μηδενική" ήταν υπερβολικό. Εννοώ να χρειάζεται να βγάλεις αρκετά τη μούρη του αυτοκινήτου για να δεις αν έρχεται κάποιος.


erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Κυκλικός κόμβος υπερ και κατά

Δημοσίευση από erling »

Το ερώτημα που θέλει απάντηση είναι "γιατί υπάρχει μηδενική ορατότητα;"
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Κυκλικός κόμβος υπερ και κατά

Δημοσίευση από MacPap »

Los έγραψε:
MacPap έγραψε:Μα στην μηδενική ορατότητα δεν σε σώνει κανένα σήμα (ούτε το STOP) εκεί είναι που χρειάζεται φανάρι!!
Εντάξει το "μηδενική" ήταν υπερβολικό. Εννοώ να χρειάζεται να βγάλεις αρκετά τη μούρη του αυτοκινήτου για να δεις αν έρχεται κάποιος.
Μα και έτσι που το περιγράφεις πάλι δεν σε σώνει το STOP :-)
erling έγραψε:Το ερώτημα που θέλει απάντηση είναι "γιατί υπάρχει μηδενική ορατότητα;"
Σε αυτό συμφωνούμε απόλυτα!!! Και γιαυτό ο κώδικάς ας πούμε προβλέπει να μην παρκάρεις κοντά στην στροφή!! Αλλά τι λέμε τώρα όταν βρίσκει κανείς σε στροφή ακόμα και παρκαρισμένους κάδους! :evil:
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Κυκλικός κόμβος υπερ και κατά

Δημοσίευση από enias »

MacPap έγραψε:
erling έγραψε:Το ερώτημα που θέλει απάντηση είναι "γιατί υπάρχει μηδενική ορατότητα;"
Σε αυτό συμφωνούμε απόλυτα!!! Και γιαυτό ο κώδικάς ας πούμε προβλέπει να μην παρκάρεις κοντά στην στροφή!! Αλλά τι λέμε τώρα όταν βρίσκει κανείς σε στροφή ακόμα και παρκαρισμένους κάδους! :evil:
Η απάντηση είναι, κάδοι, παρκαρισμένα αυτοκίνητα όπως επίσης μικρά πεζοδρόμια στη γωνία και απο τις δύο πλευρές. Και επειδή το ένα δεν αποκλείει το άλλο σας ενημερώνω οτι πετύχει δρόμο όπου το πρώτο να συνδυάζεται με το τρίτο. :shock:
Αινείας
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Κυκλικός κόμβος υπερ και κατά

Δημοσίευση από erling »

Η απαντηση στην ρητορική ερώτηση που έκανα είναι μονολεκτική. ΑΤΙΜΩΡΗΣΊΑ
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4845
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Κυκλικός κόμβος υπερ και κατά

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Los έγραψε:Το πιο σημαντικό θετικό από τη δημιουργία κυκλικών κόμβων είναι η ασφάλεια. Έχεις καλύτερη ορατότητα με το όχημα που θα διασταυρωθείς, το οποίο αφού κινείται στον κόμβο θα έχει ελαττώσει ταχύτητα*.

*εκτός αν είναι πισωκίνητο :lol:
Στὴν διασταύρωσι, ἀν ἔχεις πράσινο, μπορεῖς νὰ περάσεις "μαλλιοκούβαρα". Στὸν κυκλικὸ κόμβο θὲς δὲν θὲς θὰ ἐπιβραδύνεις.
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικά περί οδήγησης...”