odigein.com

Το site των οδηγών και των πεζών...
Τώρα είναι 22 Ιαν 2018, 19:55

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 44 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο

Πατάτε την δεξιά πλευρά του οδοστρώματος για χάτη ρων βιαστικών;
1. Ναι, φυσικά. Αυτό είναι το σωστό. 40%  40%  [ 2 ]
2. Όχι, αφού απαγορεύεται. 20%  20%  [ 1 ]
3. Κανονικά θα 'πρεπε αλλά αδιαφορώ. 0%  0%  [ 0 ]
4. Πάω δεξιά μόνο όταν μου κορνάρουν. 0%  0%  [ 0 ]
5. Πάω δεξιά για να μην φάω ξύλο. 0%  0%  [ 0 ]
6. Πάω δεξιά για χάρη μου, όχι για χάρη των άλλων. 40%  40%  [ 2 ]
Σύνολο ψήφων : 5
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2015, 14:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Δημοσιεύσεις: 6137
ΤΟ θέμα δεν είναι αν έχει η δεν έχει ΛΕΑ και πως ονομάζεται αυτός ο χώρος στους αυτοκινητόδρομους ή στους επαρχιακούς δρόμους. Το θέμα είναι αν μπαίνουμε στο πέραν της δεξιάς συνεχούς γραμμής στο οδόστρωμα για να οδηγούμε. Και η απάντηση είναι όχι είτε το λένε ΛΕΑ είτε όχι. Στην μία περίπτωση διότι απαγορεύεται (ΛΕΑ) και στην δεύτερη διότι βγα΄νουμε εκτός δρόμου και δεν το θέλουμε.

Εδώ σταματάω όμως αυτή την κουβέντα διότι δεν έχει νόημα να ξανά συζητάμε τα ίδια και τα ίδια. Απλώς υπάρχουν αυτοί που σέβονται τον ΚΟΚ και είναι καλοί οδηγοί και αυτοί που δεν το σέβονται προσπαθώντας κάθε φορά κάνουν την τρίχα τριχιά και είναι επικίνδυνοι διότι είναι απρόβλεπτοι.

"Ἔρρωσθε καὶ εὐδαιμονεῖτε"
Κώστας

_________________
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Ένα νεκρό χωριό από τροχαία, το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράττεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Φεβ 2015, 00:43 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52
Δημοσιεύσεις: 473
MacPap έγραψε:
ΤΟ θέμα δεν είναι αν έχει η δεν έχει ΛΕΑ και πως ονομάζεται αυτός ο χώρος στους αυτοκινητόδρομους ή στους επαρχιακούς δρόμους.


Έχει μεγάλη σημασία πώς ονομάζεται αυτός ο χώρος γιατί από εκεί εξαρτάται τι μπορούμε να κάνουμε σε αυτόν. Επίσης, η κατασκευή αυτού του χώρου είναι άμεσα συσχετισμένη με τον ορισμό του. Αν είναι ΛΕΑ, τοτε έχει επαρκές πλάτος για οχήματα (έστω και οριακά) γιατί, προφανώς, θέλουμε να μπορούν να σταματήσουν μέσα ή και να περάσουν (οχήματα εκτάκτου ανάγκης). Αν είναι έρεισμα το πλάτος είναι μικρό, ελάχιστο και μόνο μηχανές ή ποδήλατα χωράνε και αυτά όχι σε όλα τα σημεία. Για αυτό το θέμα θα επανέλθω πιο κάτω.

MacPap έγραψε:
Το θέμα είναι αν μπαίνουμε στο πέραν της δεξιάς συνεχούς γραμμής στο οδόστρωμα για να οδηγούμε. Και η απάντηση είναι όχι είτε το λένε ΛΕΑ είτε όχι. Στην μία περίπτωση διότι απαγορεύεται (ΛΕΑ) και στην δεύτερη διότι βγα΄νουμε εκτός δρόμου και δεν το θέλουμε.


Το θέμα είναι να γνωρίζουμε για ποιο πράγμα κάνουμε αναφορά. Είναι εμφανές ότι δεν έχεις γνώση της κατάστασης και της περίπτωσης που εξετάζουμε και γι' αυτό εκφράζεις μια γνώμη που, ναι μεν σου φαίνεται ορθή νομικά, στερείται, όμως, πρακτικής εφαρμογής γιατί δεν γνωρίζεις την κατασκευή του δρόμου.

Όπως ανέφερα και σε άλλη δημοσίευση ο δρόμος Κορίνθου - Πατρών, ως κεντρική Ε.Ο. που ήταν, είχε ιδιαίτερη κατασκευή. Είχε μεγάλο (τεράστιο θα έλεγα) έρεισμα, ώστε να χρησιμοποιείται ως χώρος που επιτρέπει το προσπέρασμα, κάτι που προέβλεπε ο τότε ΚΟΚ, όπως αποδεικνύεται από την παράθεση που έκανα. Αντιθέτως, άλλοι δρόμοι που δεν ήταν τόσο κεντρικοί (π.χ. Αντιρρίου - Ιωαννίνων) είχαν μικρό έως μηδαμινό έρεισμα, ώστε να μην προσπερνάνε οι οδηγοί, κάτι φυσιολογικό μιας και η ορατότητα και οι στροφές ήταν τέτοιες που δεν επέτρεπαν ασφαλή προσπεράσματα.

Ας το δούμε και πρακτικά αυτό που ανέφερα.

Διαδρομή από Φιλιππιάδα έως Ιωάννινα. Δείτε όπου θέλετε τα ερείσματα και θα καταλάβετε πως δεν χωράει ούτε ποδήλατο.



Διαδρομή Κερατσίνι - Ναύπακτος. Δείτε από το 23:10 και μετά. Δείτε πως στο έρειμα που υπάρχει στο δρόμο μετά τα διόδια χωράει ολόκληρη νταλίκα και ουδεμία σχέση έχει με την παραπάνω περίπτωση.



MacPap έγραψε:
Εδώ σταματάω όμως αυτή την κουβέντα διότι δεν έχει νόημα να ξανά συζητάμε τα ίδια και τα ίδια. Απλώς υπάρχουν αυτοί που σέβονται τον ΚΟΚ και είναι καλοί οδηγοί και αυτοί που δεν το σέβονται προσπαθώντας κάθε φορά κάνουν την τρίχα τριχιά και είναι επικίνδυνοι διότι είναι απρόβλεπτοι.


Όντως, δεν υπάρχει νόημα. Υπάρχουν αυτοί που θέλουν να μάθουν και να καταλάβουν και αυτοί που, για λόγους που η επιστήμη θα πρέπει να αναζητήσει, προτιμούν να δολοφονήσουν κόσμο, παρά να διαβάσουν 5 λεπτά ένα κείμενο και να καταλάβουν το πώς και γιατί έχει κατασκευαστεί με συγκεκριμένο τρόπο ένα ανθρώπινο δημιούργημα.

MacPap έγραψε:
"Ἔρρωσθε καὶ εὐδαιμονεῖτε"
Κώστας


Με αυτά που προσπαθείς να κάνεις στους άλλους οδηγούς, δυστυχώς, είσαι ο μόνος που θα τα έχει και τα δύο. Οι υπόλοιποι όλο και κάτι θα πάθουμε με τα κλεισίματα και τις υπόλοιπες "νομότυπες" απατεωνιές που εφαρμόζεις.

Ευχαριστώ.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Φεβ 2015, 03:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Δημοσιεύσεις: 6137
Δεν έχει καμία σημασία πως λέγεται και με το να τραβάς τον ΚΟΚ για να έρθει στα μέτρα σου δεν βγαίνει τίποτε.

Αν λοιπόν είναι ΛΕΑ απαγορεύεται και αν είναι έρεισμα είναι εκτός δρόμου! Συνεπώς είναι ή παράνομο ή επικίνδυνο ή και τα δύο. Σε κάθε περίπτωση πάντως σημασία έχει πως είναι συνεχής λευκή γραμμή και δεν την περνάμε.

"ἔρρωσο καὶ εὐδαιμόνει"

Κώστας

ΥΓ Τώρα μπορείς να γράφεις μέχρι να στεγνώσει ο Δούναβης

_________________
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Ένα νεκρό χωριό από τροχαία, το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράττεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Φεβ 2015, 07:31 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52
Δημοσιεύσεις: 473
MacPap έγραψε:
Δεν έχει καμία σημασία πως λέγεται και με το να τραβάς τον ΚΟΚ για να έρθει στα μέτρα σου δεν βγαίνει τίποτε.

Αν λοιπόν είναι ΛΕΑ απαγορεύεται και αν είναι έρεισμα είναι εκτός δρόμου! Συνεπώς είναι ή παράνομο ή επικίνδυνο ή και τα δύο. Σε κάθε περίπτωση πάντως σημασία έχει πως είναι συνεχής λευκή γραμμή και δεν την περνάμε.

"ἔρρωσο καὶ εὐδαιμόνει"

Κώστας

ΥΓ Τώρα μπορείς να γράφεις μέχρι να στεγνώσει ο Δούναβης


Δεν τραβάω τίποτε. Εσύ προσπαθείς να χρησιμοποιήσεις νόμο του 2005 για να κρίνεις κατασκευή που έγινε σύμφωνα με νόμο του 1965. Το κάνεις από άγνοια; Δεν νομίζω, στο εξήγησα. Το κάνεις από βλακεία; Πιθανόν. Το κάνεις λόγω κολλήματος με τους νόμους; Σίγουρα.

Δεν έχεις απαντήσει, όμως, γιατί το έρεισμα στην Αντιρρίου - Ιωαννίνων είναι ελάχιστο, ενώ στην Κορίνθου - Πατρών τόσο μεγάλο. Είναι λάθος στην κατασκευή; Έφαγαν χρήμα; Υπήρχε φόβος να βγουν εκτός δρόμου; Η άσφαλτος ήταν πιο επισφαλής; Τί μπορεί να συμβαίνει και ξόδεψαν, σε σχέση με τους άλλους αντίστοιχους δρόμους, παραπάνω χρήμα και κόπο; Όχι πως θα απαντήσεις, αυτό πονάει, αλλά εγώ τα θέτω τα ερωτήματα για να υπάρχουν.

Την τελευταία κουβέντα ΔΕΝ θα την πεις, όσο κι αν το θες. Ο κόσμος θα μάθει την πραγματικότητα.

Ευχαριστώ.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Φεβ 2015, 07:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Δημοσιεύσεις: 4603
Τοποθεσία: Βόλος
pipinos1976 έγραψε:
Εσύ προσπαθείς να χρησιμοποιήσεις νόμο του 2005 για να κρίνεις κατασκευή που έγινε σύμφωνα με νόμο του 1965


Καλά εδώ είναι σαν να λες οτι επιτρέπεται να χτυπάμε τις γυναίκες με ρόπαλο στο κεφάλι, γιατι το 10.000πχ που εφευρέθηκαν τα ρόπαλα, αυτό επιτρεπόταν..

τον σημερινό νόμο εξετάζουμε και οχι το τι υπήρχε όταν κατασκευάστηκε ο δρόμος, ούτε ποιος ο λόγος που τότε αποφάσισαν να το κάνουν έτσι. μπορεί να φοβήθηκαν καθίζηση και σπασίματα απο τα χωράφια. μπορεί να ήταν αναμονή για να βάλουν μελλοντικά μια έξτρα λωρίδα. μπορεί να αφήσαν χώρο για να βάλουν αργότερα ζαρντινιέρες για ομορφιά. τι σημασία έχει για ποιό λόγο το αποφάσισαν. σημασία έχει, σήμερα, επιτρέπεται?

και για να σε προλάβω πιπίνε, δεν υποστηρίζω τον μακπαπ τυφλά. και εγώ θα την πατούσα τη λωρίδα αν κάποιος ερχότανε απο πίσω μου με 200. απο το να τον αναγκάσω να φρενάρει απότομα, ή να βγει στο αντίθετο, ή να πέσει πάνω μου, ή ή ή...
θα το έκανα όμως μόνο αν σύμφωνα με την εμπειρία μου έκρινα οτι είναι ασφαλές. με αυτή την κρίση έχει πρόβλημα ο μάκπαπ. γιατι άλλη κρίση έχω εγώ, άλλη κρίση ο παππούς, άλλη ο πιτσιρικάς, άλλη ο μεθυσμένος και πάει λέγωντας. άρα ίσως δεν είναι σωστό να το αφήνουμε στην κρίση του καθενός

_________________
When life throws you curves, aim for the apex
ὓβρις -> ἂτη -> νέμεσις -> τίσις


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Φεβ 2015, 12:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Δημοσιεύσεις: 6137
Thx ultimo_ couldn't have said it better myself.

:applause

_________________
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Ένα νεκρό χωριό από τροχαία, το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράττεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Φεβ 2015, 12:25 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Δημοσιεύσεις: 4297
Δὲν νομίζω. ΛΕΑ ὑφίσταται μόνο σὲ ταχείας κυκλοφορίας καὶ αὐτοκινητόδρομο. Φτάνοντας στὴν Κορίνθου-Πατρῶν (πρὸς Πάτρα) ἔχει τὴν χαρακτηριστικὴ πράσινη πινακίδα ἠ ὁποία δηλώνει τέλος αὐτοκινητοδρόμου.

Θέμα ΛΕΑ δὲν τίθεται στὴν Κορίνθου-Πατρῶν.

_________________
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Φεβ 2015, 00:27 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52
Δημοσιεύσεις: 473
Εννοείται ότι ΛΕΑ δεν υπάρχει. ΛΕΑ υπάρχει σε οδούς με 2+ λωρίδες κυκλοφορίας.

Ας δούμε δύο ορισμούς γιατί, όπως φαίνεται, δεν έχετε διαβάσει προσεκτικά τον ΚΟΚ.

Παράθεση:
Έρεισμα: Η πέραν του οδοστρώματος ακραία λωρίδα της οδού.


Άρα, πρόκειται για λωρίδα και όχι για χωράφια, όπως ισχυρίζονται όσοι δεν έχουν διαβάσει τον ΚΟΚ. Συνεχίζω...

Παράθεση:
ΛΕΑ: Η επί αυτοκινητοδρόμου λωρίδα που βρίσκεται μεταξύ της ακραίας δεξιάς συνεχούς διαγράμμισης και του άκρου της οδού.


Εμφανέστατα διαχωρίζεται η ακραία δεξιά διαγράμμιση από το άκρο της οδού. Τελείως αντίθετα από αυτά που ισχυρίζονται όσοι δεν έχουν διαβάσει τον ΚΟΚ, όπως φαίνεται από το παρακάτω απόσπασμα:

MacPap έγραψε:
Αν λοιπόν είναι ΛΕΑ απαγορεύεται και αν είναι έρεισμα είναι εκτός δρόμου!


Προχωράω...

Όταν το έρεισμα οδηγεί σε χωράφια ή είναι επικίνδυνο να σε ρίξει σε γκρεμό, θάλασσα κτλ υπάρχει σχετική σήμανση, δηλαδή οι πινακίδες Κ-38. Φαντάζομαι ούτε αυτό το γνωρίζατε.

Πάμε παρακάτω...

Αντιγράφω από τον τωρινό ΚΟΚ.

Άρθρο 16, παράγραφος 2 έγραψε:
οι δε οδηγοί μοτοποδηλάτων, ποδηλάτων και μη μηχανοκίνητων οχημάτων, καθώς και οι οδηγοί ζώων, υποχρεούνται να κινούνται κατά μήκος οποιουδήποτε προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας βατού ερείσματος της οδού, εφόσον υπάρχει, και δεν προκαλεί δυσχέρεια στους χρησιμοποιούντες αυτό, άλλως πλησίον του άκρου δεξιού του οδοστρώματος


Τι μαθαίνουμε από το παραπάνω κομμάτι που ΟΛΟΙ αγνοείτε, όπως φάνηκε από τα γραπτά σας;

1. Υπάρχει και βατό και μη βατό έρεισμα. Άρα το επιχείρημα MacPap ότι έρεισμα σημαίνει χωράφι έχει τελειώσει (ήδη είχε τελειώσει, αλλά κουβέντα να γίνεται). Προφανώς, ο ΚΟΚ αναφέρει ως βατό έρεισμα αυτό που ανέφερα κι εγώ (βλ. σχετικό βίντεο με Κορίνθου - Πατρών), ενώ ως μή βατό ή άβατο είναι το σχεδόν ανύπαρκτο, όπως είχα αναφέρει στην παραπάνω δημοσίευση (βλ. σχετικό βίντεο με ταξίδι από Φιλιππιάδα -> Ιωάννινα).

2. Σε βατό έρεισμα κινούνται οχήματα που δεν μπορούν να αναπτύξουν υψηλές ταχύτητες. Από ζώα που πηγαίνουν με 2-3-4km/h μέχρι και μοτοποδήλατα που φτάνουν τα 70-80km/h. Άρα, το επιχείρημα ότι απαγορεύεται καθολικά να κινείσαι στο έρεισμα καταρρέει επιτόπου.

3. Αναφέρει ξεκάθαρα ότι μπορούν να βρίσκονται εκεί, ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΔΥΣΧΕΡΕΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΒΑΤΟ ΕΡΕΙΣΜΑ. Ποιοι χρησιμοποιούν το βατό έρεισμα; Οι γεωργοί για καλλιέργεια ή οι οδηγοί για διάφορους λόγους (στάθμευση ανάγκης, για να εξυπηρετήσουν τους υπόλοιπους οδηγούς κτλ); Φαντάζομαι η απάντηση είναι προφανής.

Αν θέλετε υπάρχουν κι άλλα σημεία, όπου υπάρχει αναφορά σε έρεισμα. Π.χ. σου δίνει δικαίωμα να περάσεις από έρεισμα που είναι για πεζούς (εννοεί κάποιο είδος πεζοδρομίου) αν υπάρχει ανάγκη π.χ. για να μπεις στην pilotis σου που βρίσκεται επί πεζοδρόμου περνάς από έρεισμα, που, προφανώς, δεν είναι χωράφι, άρα το αυτοκίνητο μπορεί να ανέβει και να περάσει.

Όπως λένε και στα ελληνικά: I rest my case. Δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσουμε την κουβέντα. Όσοι χρησιμοποιούν τον ΚΟΚ ως οδηγό, καλά θα κάνουν να τον διαβάσουν γιατί, ό,τι υποστήριζαν μέχρι σήμερα είναι αντίθετο ΚΑΙ με τον υπάρχοντα ΚΟΚ.

Ευχαριστώ.

* Ήθελα να δω μέχρι πού θα το τραβήξετε χωρίς να διαβάσετε τον νόμο. ΚΑΝΕΙΣ δεν τον διάβασε και όλες οι απόψεις είχαν προέλθει από αυτό που νομίζατε ότι γράφει ο ΚΟΚ. Καλό να έχετε γνώμη, αλλά για να έχεις γνώμη για τον νόμο πρέπει να τον έχεις διαβάσει πρώτα, έτσι δεν είναι; Και δεν αρχίζω τα καλός ή κακός οδηγός γιατί δεν θέλω να προσβάλλω κόσμο, όπως κάνουν ορισμένοι.


Τελευταία επεξεργασία από pipinos1976 και 25 Φεβ 2015, 00:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Φεβ 2015, 00:36 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52
Δημοσιεύσεις: 473
UltiMo_ έγραψε:
θα το έκανα όμως μόνο αν σύμφωνα με την εμπειρία μου έκρινα οτι είναι ασφαλές. με αυτή την κρίση έχει πρόβλημα ο μάκπαπ. γιατι άλλη κρίση έχω εγώ, άλλη κρίση ο παππούς, άλλη ο πιτσιρικάς, άλλη ο μεθυσμένος και πάει λέγωντας. άρα ίσως δεν είναι σωστό να το αφήνουμε στην κρίση του καθενός


Στον ΚΟΚ είναι αναγκαία η ύπαρξη κρίσης. Άλλωστε το αναφέρει πολλές φορές. Π.χ. κατά την κρίση του οδηγού υπάρχει μείωση ταχύτητας σε άσχημες καιρικές συνθήκες. Ή κατά την κρίση του οδηγού προλαβαίνει να διασχίσει μια διασταύρωση ή περιμένει τον καθέτως ερχόμενο. Μην νομίζετε ότι με τήρηση του ΚΟΚ αφαιρείται η κρίση γιατί ξεκινάτε εντελώς λανθασμένα. Ήδη ανέφερα πιο πάνω πως λέει για "πρόκληση δυσχέρειας στους χρησιμοποιούντες το έρεισμα". Κι αυτό δεν είναι κάτι που εναπόκειται στην κρίση του οδηγού; Ένας με παπάκι και 50 θεωρεί ότι δεν ενοχλεί και άλλος ότι ενοχλεί. Για να μην αναφέρουμε και το βατό ή άβατο έρεισμα που, σύμφωνα με τον MacPap, όλα τα ερείσματα είναι άβατα, ενώ σύμφωνα με όλους τους υπόλοιπους υπάρχουν και βατά. Ευτυχώς ή δυστυχώς δεν υπάρχουν πάντα σαφή όρια μεταξύ "αντικειμενικότητας" και "υποκειμενικής κρίσης". Αυτό να το βάλετε καλά στο μυαλό σας, αν και perception is reality...

Και εννοείται ότι σύμφωνα με την κρίση σου θα μπεις στο έρεισμα ή όχι. Αν βλέπεις ότι είναι στροφή χωρίς ορατότητα ή ότι ο άλλος έρχεται αργά και δεν θα προλάβει να περάσει πριν φτάσεις στην κορυφή της στροφής, εννοείται ότι μένεις στη λωρίδα σου, όσο δεξιά γίνεται (για διευκόλυνση προσπεράσματος κατά ΚΟΚ), αλλά με τίποτε στο έρεισμα. Από αυτό, όμως, μέχρι του σημείου να λέμε ότι απαγορεύεται στο έρεισμα ή ότι το έρεισμα είναι χωράφι απέχει έτη φωτός και το να πετάμε μια κουβέντα και μετά να λέμε δεν το συζητάω γιατί ξέρω ότι έχω δίκιο (που αποδείχθηκε ότι δεν είχε) είναι το λιγότερο εγωιστικό και αφελές.

Ευχαριστώ.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Φεβ 2015, 03:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Δημοσιεύσεις: 6137
MacPap έγραψε:
Αν λοιπόν είναι ΛΕΑ απαγορεύεται και αν είναι έρεισμα είναι εκτός δρόμου! Συνεπώς είναι ή παράνομο ή επικίνδυνο ή και τα δύο. Σε κάθε περίπτωση πάντως σημασία έχει πως είναι συνεχής λευκή γραμμή και δεν την περνάμε.

_________________
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Ένα νεκρό χωριό από τροχαία, το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράττεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 44 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε:  
cron
POWERED_BY

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com