Εννοείται ότι ΛΕΑ δεν υπάρχει. ΛΕΑ υπάρχει σε οδούς με 2+ λωρίδες κυκλοφορίας.
Ας δούμε δύο ορισμούς γιατί, όπως φαίνεται, δεν έχετε διαβάσει προσεκτικά τον ΚΟΚ.
Έρεισμα: Η πέραν του οδοστρώματος ακραία λωρίδα της οδού.
Άρα, πρόκειται για λωρίδα και όχι για χωράφια, όπως ισχυρίζονται όσοι δεν έχουν διαβάσει τον ΚΟΚ. Συνεχίζω...
ΛΕΑ: Η επί αυτοκινητοδρόμου λωρίδα που βρίσκεται μεταξύ της ακραίας δεξιάς συνεχούς διαγράμμισης και του άκρου της οδού.
Εμφανέστατα διαχωρίζεται η ακραία δεξιά διαγράμμιση από το άκρο της οδού. Τελείως αντίθετα από αυτά που ισχυρίζονται όσοι δεν έχουν διαβάσει τον ΚΟΚ, όπως φαίνεται από το παρακάτω απόσπασμα:
MacPap έγραψε:Αν λοιπόν είναι ΛΕΑ απαγορεύεται και αν είναι έρεισμα είναι εκτός δρόμου!
Προχωράω...
Όταν το έρεισμα οδηγεί σε χωράφια ή είναι επικίνδυνο να σε ρίξει σε γκρεμό, θάλασσα κτλ υπάρχει σχετική σήμανση, δηλαδή οι πινακίδες Κ-38. Φαντάζομαι ούτε αυτό το γνωρίζατε.
Πάμε παρακάτω...
Αντιγράφω από τον τωρινό ΚΟΚ.
Άρθρο 16, παράγραφος 2 έγραψε:οι δε οδηγοί μοτοποδηλάτων, ποδηλάτων και μη μηχανοκίνητων οχημάτων, καθώς και οι οδηγοί ζώων, υποχρεούνται να κινούνται κατά μήκος οποιουδήποτε προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας βατού ερείσματος της οδού, εφόσον υπάρχει, και δεν προκαλεί δυσχέρεια στους χρησιμοποιούντες αυτό, άλλως πλησίον του άκρου δεξιού του οδοστρώματος
Τι μαθαίνουμε από το παραπάνω κομμάτι που ΟΛΟΙ αγνοείτε, όπως φάνηκε από τα γραπτά σας;
1. Υπάρχει και βατό και μη βατό έρεισμα. Άρα το επιχείρημα MacPap ότι έρεισμα σημαίνει χωράφι έχει τελειώσει (ήδη είχε τελειώσει, αλλά κουβέντα να γίνεται). Προφανώς, ο ΚΟΚ αναφέρει ως βατό έρεισμα αυτό που ανέφερα κι εγώ (βλ. σχετικό βίντεο με Κορίνθου - Πατρών), ενώ ως μή βατό ή άβατο είναι το σχεδόν ανύπαρκτο, όπως είχα αναφέρει στην παραπάνω δημοσίευση (βλ. σχετικό βίντεο με ταξίδι από Φιλιππιάδα -> Ιωάννινα).
2. Σε βατό έρεισμα κινούνται οχήματα που δεν μπορούν να αναπτύξουν υψηλές ταχύτητες. Από ζώα που πηγαίνουν με 2-3-4km/h μέχρι και μοτοποδήλατα που φτάνουν τα 70-80km/h. Άρα, το επιχείρημα ότι απαγορεύεται καθολικά να κινείσαι στο έρεισμα καταρρέει επιτόπου.
3. Αναφέρει ξεκάθαρα ότι μπορούν να βρίσκονται εκεί, ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΔΥΣΧΕΡΕΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΒΑΤΟ ΕΡΕΙΣΜΑ. Ποιοι χρησιμοποιούν το βατό έρεισμα; Οι γεωργοί για καλλιέργεια ή οι οδηγοί για διάφορους λόγους (στάθμευση ανάγκης, για να εξυπηρετήσουν τους υπόλοιπους οδηγούς κτλ); Φαντάζομαι η απάντηση είναι προφανής.
Αν θέλετε υπάρχουν κι άλλα σημεία, όπου υπάρχει αναφορά σε έρεισμα. Π.χ. σου δίνει δικαίωμα να περάσεις από έρεισμα που είναι για πεζούς (εννοεί κάποιο είδος πεζοδρομίου) αν υπάρχει ανάγκη π.χ. για να μπεις στην pilotis σου που βρίσκεται επί πεζοδρόμου περνάς από έρεισμα, που, προφανώς, δεν είναι χωράφι, άρα το αυτοκίνητο μπορεί να ανέβει και να περάσει.
Όπως λένε και στα ελληνικά: I rest my case. Δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσουμε την κουβέντα. Όσοι χρησιμοποιούν τον ΚΟΚ ως οδηγό, καλά θα κάνουν να τον διαβάσουν γιατί, ό,τι υποστήριζαν μέχρι σήμερα είναι αντίθετο ΚΑΙ με τον υπάρχοντα ΚΟΚ.
Ευχαριστώ.
* Ήθελα να δω μέχρι πού θα το τραβήξετε χωρίς να διαβάσετε τον νόμο. ΚΑΝΕΙΣ δεν τον διάβασε και όλες οι απόψεις είχαν προέλθει από αυτό που
νομίζατε ότι γράφει ο ΚΟΚ. Καλό να έχετε γνώμη, αλλά για να έχεις γνώμη για τον νόμο πρέπει να τον έχεις διαβάσει πρώτα, έτσι δεν είναι; Και δεν αρχίζω τα καλός ή κακός οδηγός γιατί δεν θέλω να προσβάλλω κόσμο, όπως κάνουν ορισμένοι.