Κορίνθου-Πατρών: θέση στο οδόστρωμα

Χώρος ανοικτών συζητήσεων περί οδήγησης...

Πατάτε την δεξιά πλευρά του οδοστρώματος για χάτη ρων βιαστικών;

1. Ναι, φυσικά. Αυτό είναι το σωστό.
2
40%
2. Όχι, αφού απαγορεύεται.
1
20%
3. Κανονικά θα 'πρεπε αλλά αδιαφορώ.
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
4. Πάω δεξιά μόνο όταν μου κορνάρουν.
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
5. Πάω δεξιά για να μην φάω ξύλο.
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
6. Πάω δεξιά για χάρη μου, όχι για χάρη των άλλων.
2
40%
 
Σύνολο ψήφων: 5

ItaBita
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 19:15

Re: Κορίνθου-Πατρών: θέση στο οδόστρωμα

Δημοσίευση από ItaBita »

Mod (ItaBita): Αφαιρέθησαν οι άσχετες προς το θέμα δημοσιεύσεις. Παρακαλείσθε να παραμένετε εντός θέματος. Το odigein.com δεν αποτελεί πεδίο προσωπικών αντιπαραθέσεων!!


Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6637
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Κορίνθου-Πατρών: θέση στο οδόστρωμα

Δημοσίευση από MacPap »

pipinos1976 έγραψε:
Άρθρο 16, παράγραφος 2 έγραψε:οι δε οδηγοί μοτοποδηλάτων, ποδηλάτων και μη μηχανοκίνητων οχημάτων, καθώς και οι οδηγοί ζώων, υποχρεούνται να κινούνται κατά μήκος οποιουδήποτε προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας βατού ερείσματος της οδού, εφόσον υπάρχει, και δεν προκαλεί δυσχέρεια στους χρησιμοποιούντες αυτό, άλλως πλησίον του άκρου δεξιού του οδοστρώματος
Καταλαβαίνεις τι διαβάζεις? Η έχεις τυφλωθεί από τον εγωισμό σου? "... οι δε οδηγοί μοτοποδηλάτων, ποδηλάτων και μη μηχανοκίνητων οχημάτων, καθώς και οι οδηγοί ζώων" ΟΧΙ αυτοκινήτων και φορτηγών και εν πάση περιπτώσει κανονικών μηχανοκίνητων οχημάτων.

Αυτό που παραθέτεις εδώ (που έχει γράψει κάποιος ανεπίσημος)
pipinos1976 έγραψε:Δεδομένου ότι η οριογραμμή είναι συνεχής γραμμή, η κίνηση στο έρεισμα των οδών απαγορεύεται. Εν τούτοις, προς διευκόλυνση της κυκλοφορίας, κυρίως ως προς τα προσπεράσματα, επιτρέπεται η κίνηση των οχημάτων και πέραν της οριογραμμής, στο έρεισμα, εφόσον ο οδηγός ελέγχει σε ικανοποιητικό μήκος ότι το πλάτος του ερείσματος είναι επαρκές για την ασφαλή κίνησή του, προκειμένου να διευκολύνεται το ασφαλές προσπέρασμα των ταχύτερα κινουμένων οχημάτων. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η προς τα δεξιά κίνηση στο έρεισμα ναι μεν δεν είναι υποχρεωτική, αλλά δείχνει την καλή κυκλοφοριακή αγωγή αυτού που διευκολύνει με τον τρόπο αυτόν την ασφαλή κίνηση των άλλων οδηγών.
είναι αυθαίρετο συμπέρασμα και προσωπική άποψη κάποιου δεν αποτελεί μέρος του ΚΟΚ και δεν υποχρεούται κάνεις να το ακολουθήσει.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: Κορίνθου-Πατρών: θέση στο οδόστρωμα

Δημοσίευση από pipinos1976 »

MacPap έγραψε:Καταλαβαίνεις τι διαβάζεις? Η έχεις τυφλωθεί από τον εγωισμό σου? "... οι δε οδηγοί μοτοποδηλάτων, ποδηλάτων και μη μηχανοκίνητων οχημάτων, καθώς και οι οδηγοί ζώων" ΟΧΙ αυτοκινήτων και φορτηγών και εν πάση περιπτώσει κανονικών μηχανοκίνητων οχημάτων.
Εγώ καταλαβαίνω πολύ καλά τι διαβάζω. Εσύ έχεις καταλάβει ή ο εγωισμός σου σε κάνει να παραποιείς πράγματα; Απαντώ στο ίδιο ύφος, αν και δεν πρέπει γιατί 1η φορά δίνεις σημασία στο σοβαρό μέρος της κουβέντας.

Ας το πάμε από την αρχή, δεχόμενος ότι έχεις καλή πρόθεση. Μπορείς να διαβάσεις ολόκληρη την παράγραφο 2 του άρθρου 16; Βλέπεις τι γράφει; Οι οδηγοί των ... που παραθέτεις υποχρεούνται να κινούνται κατά μήκος βατού ερείσματος στην κατεύθυνση κυκλοφορίας που πηγαίνουν. Μέχρις εδώ συμφωνούμε και είναι η παράθεση που έχεις μόλις κάνει. Πραγματικά ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ καθόλου μαζί σου σε αυτό. Δες το παρακάτω, όμως, που είναι η συνέχεια και δεν το έχεις διαβάσει ή αναφέρει: "εφόσον υπάρχει (το βατό έρεισμα) και (η κίνηση εκεί) δεν προκαλεί δυσχέρεια στους χρησιμοποιούντες αυτό". Ποιοι είναι οι χρησιμοποιούντες το βατό έρεισμα, αφού, προφανώς, μοτοποδήλατα, ποδήλατα, μη μηχανοκίνητα οχήματα, ζώα και άνθρωποι (οι οδηγοί των ζώων) δεν πρέπει να κινούνται εκεί αν προκαλούν δυσχέρεια; Υπάρχουν δύο εξηγήσεις: (α) μιλάμε για έρεισμα που χρησιμοποείται για έργα ή για πεζούς, αλλά εκεί θα έπρεπε να αναφέρει "ειδικό έρεισμα", όπως στα υπόλοιπα άρθρα που έχω ήδη παραθέσει, (β) μιλάμε για έρεισμα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οχήματα, αλλά κι εδώ υπάρχει πρόβλημα μιας και τότε οι κατηγορίες που έχεις παραθέσει πρέπει να κινούνται στις κανονικές λωρίδες.

Από αυτά που καταλαβαίνω εγώ, η παράγραφος 2 αναφέρεται στα παρακάτω σενάρια:

α) Όλες οι κατηγορίες οχημάτων που κινούνται βραδέως (αυτά που παρέθεσες και παρέθεσα νωρίτερα) κινούνται εντός του βατού ερείσματος, αν αυτό υπάρχει. Προφανώς μιλάμε για επαρχιακούς δρόμους γιατί σε Ε.Ο. βατό έρεισμα υπάρχει μόνο σε μία που εγώ θυμάμαι, δηλαδή στην Κορίνθου - Πατρών. Στην Κορίνθου - Πατρών μόνο σύγχρονα παπάκια μπορούν να κινηθούν (το C50 που έχω στο χωριό π.χ. απαγορεύεται να κινηθεί) από τα οχήματα που αναφέρει το άρθρο 2.
β) Αν αυτές οι κατηγορίες ενοχλούν (πώς, αφού ακόμη και το Ford Model T κινείται πιο γρήγορα από αραμπάδες;) πρέπει να βγουν στην κανονική λωρίδα του δρόμου. Προφανώς, ενόχληση σημαίνει να έχει σταματήσει κάποιος δεξιά με μηχανικό πρόβλημα, άρα ο αραμπάς δεν μπορεί να είναι στην ίδια λωρίδα, ή να πηγαίνει κάποιος εξαιρετικά αργά, λόγω προβλήματος, και το παπάκι C50 του 1970 που έχω στο χωριό να τον φτάσει και επομένως υποχρεούται να βγει σε κανονική λωρίδα για να μην πέσει πάνω του.

Όλα αυτά, αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι υπάρχουν και βατά ερείσματα όπου κινούνται ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ οχήματα, όπως τα μοτοποδήλατα (π.χ. κάτι μικρά μηχανάκια που τα λέγανε monkey και gorilla και είχαν κινητήρες από παπάκια ή κάτι άλλα παλιά που ξεκινούσαν με πετάλι), αν δεν εμποδίζουν τους άλλους χρήστες.

Για να το εξηγήσω με απλά λόγια: όταν φτιάχθηκε ο δρόμος (Κορίνθου - Πατρών) δεν μπορούσαν ή δεν σκέφτηκαν να φτιάξουν 2+1 λωρίδες και έτσι έφτιαξαν μία λωρίδα + 1 πολλαπλής χρήστης (έρεισμα σήμερα) που εξυπηρετούσε και για τα προσπεράσματα, αλλά και για τα οχήματα με πρόβλημα (ως υποτυπώδης ΛΕΑ του '60). Αυτά μπορεί να στα εξηγήσει καλύτερα ένας μηχανικός (π.χ. erling). Ο ΚΟΚ, ακόμη και σήμερα, έχει προβλέψει αυτή την κατάσταση και γι' αυτό την περιγράφει, έμμεσα σε μία παράγραφο ενός άρθρου, μιας και το φαινόμενο του βατού ερείσματος (τουλάχιστον σε Ε.Ο.) είναι εξαιρετικά σπάνιο με προοπτική να εκλείψει στο τέλος του 2015, όταν, θεωρητικά, θα παραδοθεί και η Κορίνθου - Πατρών.
MacPap έγραψε:Αυτό που παραθέτεις εδώ (που έχει γράψει κάποιος ανεπίσημος)
Είναι το ίδιο ανεπίσημος με εσένα και το συμπέρασμα που έχεις γράψει, αλλά με πολύ πιο σοβαρή σχέση με το χώρο. Είναι ένα κείμενο που έχουν τουλάχιστον 3-4 σχολές οδήγησης στο διαδίκτυο (με μια εντελώς πρόχειρη ματιά που έχω ρίξει), άρα είναι κάτι κοινό και σίγουρα αποδεκτό από την πολιτεία, για να το διδάσκουν όλοι.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6637
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Κορίνθου-Πατρών: θέση στο οδόστρωμα

Δημοσίευση από MacPap »

Καταλαβαίνεις τι σημαίνει "... οι δε οδηγοί μοτοποδηλάτων, ποδηλάτων και μη μηχανοκίνητων οχημάτων, καθώς και οι οδηγοί ζώων" ή γράφουμε άσκοπα και χωρίς λόγο? Καταλαβαίνεις πως σε αυτούς απευθύνεται το άρθρο και όχι στους υπόλοιπους?ΟΧΙ σε αυτούς δηλαδή που ΔΕΝ οδηγούν τα ανωτέρω?

Τι σημασία έχει αν στο έρεισμα χωράει αεροπλανοφόρο. Είναι εκτός δρόμου? Α π α γ ο ρ ε ύ ε τ α ι?
Αυτό έχει σημασία. Τα άλλα είναι αυθαίρετες ερμηνείες και τραβήγματα του ΚΟΚ για να τον φέρουμε στα μέτρα μας.

ΤΟ λέει! Τους προσδιορίζει! Δεν το αφήνει να εννοηθεί σε πους αναφέρεται!!!! Τι παραπάνω να γράψει για να καταλάβουν κάποιοι πως δεν μιλάει για κανονικά αυτοκίνητα αλλά για συγκεκριμένα είδη χρηστών?

ΑΝ ξανά δεν κατάλαβες (που έχεις καταλάβει! Γιατί βλάκας δεν είσαι εγωιστής και ισχυρογνώμων είσαι) Ε! Τότε ελπίζω να κατάλαβαν οι άλλοι και να ξέρουν πλέον γιατί θα φάνε κλήση αν πέσουν σε τροχονόμο που θα τηρήσει τον ΚΟΚ κατά γράμμα. Διότι είπαμε ο δρόμος τελειώνει (για όλους πλην αυτών που προβλέπονται στο άρθρο 16 §2 στην άσπρη γραμμή. Στην Oριoγραμμή του οδοστρώματος.

"Ἔρρωσο καὶ εὐδαιμόνει"
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: Κορίνθου-Πατρών: θέση στο οδόστρωμα

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Εγωιστής είμαι μόνο όταν κάποιος πονηρός πάει να με δουλέψει. Σε ρωτάω ξανά και θα το κάνω μέχρι να απαντήσεις ή να αρχίζεις τα σβησίματα:

Στο άρθρο λέει ότι αυτοί που αναφέρεις μπορούν να κινούνται σε βατά ερείσματα, αρκεί να μην προκαλούν δυσχέρεια στους χρησιμοποιούντες τα ερείσματα αυτά. Σε ποιούς αναφέρεται αυτό το κομμάτι; Ποιοι είναι οι χρησιμοποιούντες τα βατά ερείσματα; Οι ίδιοι που επιτρέπεται να μπουν μπορεί να προκαλούν δυσχέρεια στον εαυτό τους και τότε μπαίνουν στις κανονικές λωρίδες; Θέλω καθαρή απάντηση.

Δεν κάνω πλάκα, αλλά δεν το καταλαβαίνω. Δεν έχει λογική η εξήγηση που καταλαβαίνω ότι δίνεις, αν έχεις φτάσει σε αυτό το κομμάτι και δεν το κανείς γάργαρα όπως επί 3 σελίδες τα βατά ερείσματα.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6637
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Κορίνθου-Πατρών: θέση στο οδόστρωμα

Δημοσίευση από MacPap »

ΤΟ γράφει ποιοι! Δεν χρειάζεται να στο πώ! Κανένας δεν χρειάζεται να στο πει! Το γράφει Ο ΚΟΚ

Άρθρο 16§2
"οι δε οδηγοί μοτοποδηλάτων, ποδηλάτων και μη μηχανοκίνητων οχημάτων, καθώς και οι οδηγοί ζώων"

Είναι ξεκάθαρο! Τους κατονομάζει πόσο ποιο σαφές να το κάνει?
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: Κορίνθου-Πατρών: θέση στο οδόστρωμα

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Το άρθρο γράφει τα εξής:
οι δε οδηγοί μοτοποδηλάτων, ποδηλάτων και μη μηχανοκίνητων οχημάτων, καθώς και οι οδηγοί ζώων, υποχρεούνται να κινούνται κατά μήκος οποιουδήποτε προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας βατού ερείσματος της οδού, εφόσον υπάρχει, και δεν προκαλεί δυσχέρεια στους χρησιμοποιούντες αυτό, άλλως πλησίον του άκρου δεξιού του οδοστρώματος
Δηλαδή αναλυτικά θα έγραφε: "οι οδηγοί μοτοποδηλάτων, ποδηλάτων και μη μηχανοκίνητων οχημάτων, καθώς και οι οδηγοί ζώων, υποχρεούνται να κινούνται κατά μήκος οποιουδήποτε προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας βατού ερείσματος της οδού, εφόσον υπάρχει, και δεν προκαλεί δυσχέρεια στους οδηγούς μοτοποδηλάτων, ποδηλάτων και μη μηχανοκίνητων οχημάτων, καθώς και στους οδηγούς ζώων";

Αυτό εννοεί το άρθρο; Το βρίσκεις λογικό να λέει ένα άρθρο: υποχρεωτικά κινείσαι εκεί, εκτός κι αν προκαλείς δυσχέρεια στους άλλους σαν κι εσένα, οπότε μπαίνεις στον κανονικό δρόμο...!!!

Με συγχωρείς, αλλά αυτό είναι χαζό, παράλογο, και αφελές να το πιστέψουμε. Ας μας πει και κάποιος άλλος τη γνώμη του. Όλοι, δηλαδή, καταλαβαίνουν αυτό που έγραψα πιο πάνω, αυτό που λες εσύ με λίγα λόγια;

Αύριο θα ρωτήσω και Φιλολόγους στο σχολείο αν το χρησιμοποιούντες αντιστοιχεί, σύμφωνα με τη σύνταξη, στις κατηγορίες που αναφέρει αρχικά και τότε θα ξέρουμε και επιστημονικά αν έχεις ή αν έχω δίκιο.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6637
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Κορίνθου-Πατρών: θέση στο οδόστρωμα

Δημοσίευση από MacPap »

Σε Βαρέθηκα.

Εσύ να οδηγείς και στα ερείσματα και στα χωράφια και στις τσουκνίδες όπου θες. Εγω θα συνεχίσω να οδηγώ μεσα στον δρόμο. Δεν περνάω δηλαδή την οριογραμμή που ορίζει το δρόμο όπως ορίζεται στον ΚΟΚ δηλαδή
Αρθρο 2
Ορισμοί


Oριoγραμμή oδoστρώματoς: H γραμμή η oπoία oρίζει τo τέλoς τoυ oδoστρώματoς. Eπί oδoστρωμάτων στα oπoία υπάρχoυν μία ή περισσότερες ακραίες λωρίδες κυκλoφoρίας ή ζώνες για τη χρήση oρισμένων κατηγoριών oχημάτων, πεζών ή ζώων, oριoγραμμή oδoστρώματoς είναι, για τoυς λoιπoύς πoυ χρησιμoπoιoύν την oδό, τo τέλoς τoυ oδoστρώματoς πoυ απομένει.
Οτι είναι έξω από αυτή ΔΕΝ είναι για τα αυτοκίνητα. είναι γι' αυτά που αναφέρονται. Τουλάχιστον όταν θα πέσεις (και όσοι αποφασίσουν να ακολουθήσουν την προτροπή σου) στον τροχονόμο που θα τηρεί τον ΚΟΚ κατά γράμμα θα ξέρεις γιατί σε γράφει.

Αντε γεια!
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Κορίνθου-Πατρών: θέση στο οδόστρωμα

Δημοσίευση από erling »

Κρίμα που δεν έχω χρόνο και χώρο για να γράψω...
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6637
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Κορίνθου-Πατρών: θέση στο οδόστρωμα

Δημοσίευση από MacPap »

Γράψε γράψε τώρα που σε βρήκαμε!!!!
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικά περί οδήγησης...”