manos έγραψε:δεν ενοχλει μονο εμενα ενοχλει πολλους.και δεν πειραζει ενας ανθρωπος να πει, δεν το ηξερα.δεν ειναι ντροπη.διαβασε ασφαλη οδηγηση εαν σε ενδιαφερει.(macpap)
Το ζήτημα δεν είναι να διαβάσω (κάτι που κάνω έτσι και αλλιώς) αλλά να μου απαντήσεις εσύ στην ερώτηση τι σε ενοχλεί εσένα...
Φιλικά Κώστας
Τὸ παραπάνω μήνυμα εἶναι στὴν τρίτη σελίδα. Μέχρι τὴν ἕκτη δὲν ἔχει δοθεῖ μιὰ αἰτιολογημένη ἀπάντηση.
enias έγραψε:
manos έγραψε:αμα σε βρω μπροστα μου σε καμια ομιχλη με αλαρμ θα περασω απο πανω σου.σε πειραζει?
Σε συτήν την περίπτωση, θα είσαι εσυ ο παράνομος!
Ελπίζω να έχεις καλη ασφάλεια!!!
UltiMo_ έγραψε:Αν κρίνω οτι βρέχει θα ανάψω τα φώτα μου. Αν κρίνω οτι έχει ομίχλη, θα ανάψω τα φώτα ομίχλης. Αν ταυτόχρονα κρίνω οτι υπάρχει και κίνδυνος, θα ανάψω τα αλάρμ.
Το σωστότερο ποστ του θέματος. Αυτο ακριβώς εννοώ και εγω.
εγω δεν μιλησα ουτε για βροχη ουτε για κινδυνο.ειπα απλα για ομιχλη.ξερω τι εγραψα και μαλλον δεν ξερετε να διαβαζετε.(αν κρινω οτι εχει ομιχλη,θα αναψω τα φωτα ομιχλης)σωστος!!!και μιλαω για αυτουσ που αναβουν τα αλαρμ διχωσ να υπαρχει κινδυνος.
Δε μετανιώνω στη ζωή
όσα κι αν κάνω λάθη
γιατί απ' αυτά διδάχτηκα
όλα όσα 'χω μάθει.....(Το παρελθόν είναι δάσκαλος του παρόντος και οδηγός του μέλλοντος)
Αν οδηγείται με τέτοιες καιρικές συνθήκες όπως δυνατή βροχή , ομίχλη , χιόνι και ισχυρούς ανέμους στον αυτοκινητόδρομο είναι σοβαρό λάθος να συνεχίζεις να κίνησε με τα αλάρμ ανοιχτά . ΣΤΗΝ Ελλάδα όλοι γνωρίζουν ότι τα αλάρμ τα ανάβουμε όταν πρόκειται να σταματήσουμε, « άσχετα» αν κάπου στον ΚΟΚ αναφέρεται η χρίση σε περίπτωση κίνδυνου.
Πότε υπάρχει κίνδυνος ; αυτό δε το γράφει ο ΚΟΚ , αυτό είναι θέμα του καθενός να κρίνει αν και πότε υπάρχει κίνδυνος . Θα συμφωνήσω απόλυτα με το manos και θα προσπαθήσω να σας δώσω μια εικόνα .
Σκεφτείτε ότι οδηγείτε σε ένα αυτοκινητόδρομο , για παράδειγμα την εθνική οδό η’ την αττική οδό η’ τη λεωφόρο Κηφισίας με πολύ δυνατή βροχή που σε κάνει να μη βλέπεις στα 100 μέτρα και ίσος σε μικρότερη απόσταση , οι καθαριστήρες σου μόλις και μετά βίας προλαβαίνουν να σου καθαρίσουν το παρ μπριζ έχεις χαμηλώσει την ταχύτητα σου και προχωράς . Μπροστά σου διακρίνεις με δυσκολία τα αλαρμ από ένα αυτοκίνητο. Τι κάνεις συνεχίζεις να προχωράς ; αλλάζεις λωρίδα για να το αποφύγεις ; η’ ανάβεις και εσύ τα αλαρμ ;
Για να αποφασίσεις τι από τα παραπάνω θα κάνεις πρέπει πρώτα να καταλάβεις αν προχωρά η’ αν είναι σταματημένο ( πιθανόν να του έφυγε , και τρακάρισε ) . Στη δεύτερη περίπτωση , σταματημένο και με τα αλαρμ ανοιχτά σημαίνει ότι υπάρχει κίνδυνος να πέσεις πάνω , ενώ στην πρώτη περίπτωση που προχωρά με τα αλαρμ ανοιχτά , τι σημαίνει ότι υπάρχει κίνδυνος ; αυτό δεν είναι απόλυτο γιατί ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια για το τι σημαίνει κίνδυνος. Για παράδειγμα το δικό μου αυτοκίνητο είναι ένα πανάκριβο Mercedes και όταν πηγαίνω στη βροχή με 100 είναι σα να πηγαίνω με 50 χλμ, ενώ το παλιό αυτοκινητάκι μου cinquenseto με τις ίδιες συνθήκες αν πηγαίνω με 80 χλμ τότε πραγματικά χαροπαλεύω άσε που εσύ μπορεί να είσαι ποιο φοβητσιάρης από εμένα . Και για να μη σας κουράζω άλλο θα κλίσω με ένα τελευταίο παράδειγμα .
Σχολάς από τη δουλειά σου η’ πηγαίνεις και στη εθνική οδό π.χ. ο δρόμος είναι άδειος και αποφασίζεις να πας λίγο πιο γρήγορα ο καιρός είναι πολύ καλός , και ξαφνικά στα 300 μ βλέπεις από διάφορα αυτοκίνητα να ανάβουν τα αλάρμ . Εσύ τι θα κάνεις ; προφανώς κατάλαβες ότι κάτι συμβαίνει και ελαττώνεις ταχύτητα μέχρι που φτάνεις κοντά στα άλλα αυτοκίνητα και ανάβεις και εσύ τα αλαρμ για να μη πέσει κανείς πίσω σου .
Πιστεύω ότι με τα δύο παραδείγματα να αναρωτηθείτε εκ νέου πότε ανάβουμε αλαρμ . Εγώ παντός τα ανάβω όταν πρόκειται να σταματήσω .
angelo στο παράδειγμα με την βροχή που εσύ πας με 100 ενώ ο άλλος με 80 και δυσκολεύεται, άρα θα ρίξει και άλλο την ταχύτητά του (ίσως στα 50), άρα για εσένα θα μοιάζει σαν σταματημένος μέσα στην βροχή, ποιο είναι το πρόβλημα που σου δημιουργεί?
Θα ήταν προτιμότερο να τον πλησιάσεις με 100 και στα 10μ να καταλάβεις ότι πάει πάρα πολύ αργά, όσον αφορά την δική σου ταχύτητα?
Δυστυχώς όταν κινούμαστε στον δρόμο δεν μπορούμε να έχουμε την πεποίθηση πως όλοι οι άλλοι οδηγοί οδηγούν με τον ίδιο τρόπο που οδηγούμε εμείς ή μάλλον να το πω αλλιώς, πως όλοι οι άλλοι οδηγοί έχουν την ίδια κριτική ικανότητα με την δική μας.
Άρα επειδή φοβάμαι πως αυτός που έρχεται από πίσω μου, μπορεί να μην αντιληφθεί εγκαίρως την πραγματική μου ταχύτητα, άρα το πόσο γρήγορα θα με φτάσει, ανάβω τα φώτα κινδύνου (αλαρμ ελληνιστή) ώστε να τον προειδοποιήσω.
Αν το πρόβλημα είναι πως σε αυτοκινητόδρομο, μια ομάδα αυτοκινήτων κινείται πολύ αργά, να συμφωνήσω αλλά δεν φταίνε για αυτό τα φώτα κινδύνου (αλαρμ ελληνιστή) αλλά το γεγονός πως δεν σταμάτησαν αυτοί που δεν μπορούσαν να κινηθούν με ασφάλεια.
- Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
angello έγραψε: ΣΤΗΝ Ελλάδα όλοι γνωρίζουν ότι τα αλάρμ τα ανάβουμε όταν πρόκειται να σταματήσουμε, « άσχετα» αν κάπου στον ΚΟΚ αναφέρεται η χρίση σε περίπτωση κίνδυνου.
Σε λίγο θα μας πεις οτι επειδή όλοι παρκάρουν πάνω στα πεζοδρόμια « άσχετα» αν κάπου στον ΚΟΚ αναφέρεται οτι απαγορεύεται, είναι επικίνδυνο να παρκάρουμε στο δρόμο μην πέσει κανένας πάνω μας.
Εγώ δεν μίλησα για βροχή ή καταιγίδα. που δεν βλέπεις στα 100 μέτρα. Αλλα για ομίχλη που δεν βλέπεις στα 10 μέτρα.
angello έγραψε:Μπροστά σου διακρίνεις με δυσκολία τα αλαρμ από ένα αυτοκίνητο. Τι κάνεις συνεχίζεις να προχωράς ; αλλάζεις λωρίδα για να το αποφύγεις ; η’ ανάβεις και εσύ τα αλαρμ ;
Καταρχάς φρενάρεις και προσέχεις (άρα το αλάρμ έχει ήδη πετύχει το σκοπό του) και μετά αποφασίζεις αν θα προσπεράσεις/αποφύγεις/αλλάξεις λωρίδα κτλ έχοντας ήδη αποκτήσει ταχύτητα ασφαλείας
Στην πυκνή ομίχλη που δεν βλέπεις στα 3 μέτρα, αν κινείσαι δεν πας πολύ πάνω απο 10χλμ/ωρα όποτε είσαι σαν σταματημένος. Ο απο πίσω μπορεί να έχει πολύ αυτοπεποίθηση και να τρέχει με 50, οπότε
Η σχετική ταχύτητα του απο πίσω είναι 50χλμ/ωρα-10χλμ/ωρα=40χλμ/ωρα και εφόσον το μπροστά αυτοκίνητο είναι ορατό στα 3 μέτρα για να δείς αν κινείται ή οχι, τοτε:
(μετατρέπουμε την μονάδα μέτρησης 40χλμ/ωρα ==> 40.000μετρα/3600δευτερολεπτα ==> 11,11μέτρα/δευτερόλεπτο)
ο χρόνος αντίδρασης είναι: 3m/11,11m/sec ==> 0,27sec
Δηλαδή έχεις 1/3 του δευτερολέπτου για να σταματήσεις πίσω του.
Όποιος δεν θέλει ας μην τα ανάψει τα αλαρμ.
I rest my case.
αμα δεν βλεπεις στα 3 μετρα δεν καθεσε να παιζεις και να κανεις μετατροπες μοναδες μετρησης και χρονους αντιδρασης.χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα.βρες παρκινκ αναψε αλαρμ και αραξε.απο τη θεση του οδηγου που καθεσε μεχρι το δρομο μπροστασου εισαι 2 μετρα.εσυ δεν βλεπεις στα 3.κατσε να κανεις υπολογισμους.μετρα με τα δακτυλα και αν δεν φτανουν του χεριου βγαλε και τα παπουτσια.χαχαχαχαχαχαχαχαχα τι λεει!!!
Δε μετανιώνω στη ζωή
όσα κι αν κάνω λάθη
γιατί απ' αυτά διδάχτηκα
όλα όσα 'χω μάθει.....(Το παρελθόν είναι δάσκαλος του παρόντος και οδηγός του μέλλοντος)