Φώτα δείκτη κατεύθυνσης (φλας)

Χώρος ανοικτών συζητήσεων περί οδήγησης...
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Φώτα δείκτη κατεύθυνσης (φλας)

Δημοσίευση από MacPap »

UltiMo_ έγραψε:...Θα προτιμούσα να πεις: tableau (ταμπλό)...
Γιατί? :D


Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
angello
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 23:23

Re: Φώτα δείκτη κατεύθυνσης (φλας)

Δημοσίευση από angello »

Το μόνο σίγουρο είναι ότι το φλας το ανάβουμε για γνωστοποιήσουμε σε όλους γύρο μας ότι θέλουμε να αλλάξουμε πορεία , δε σημαίνει όμως ότι θα αλλάξουμε πορεία και όποιον πάρει ο χάρος !!!!!!!!!!!. . Πάντα πρέπει να τηρούμε την προτεραιότητα σύμφωνα με τον ΚΟΚ . :biritses
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Φώτα δείκτη κατεύθυνσης (φλας)

Δημοσίευση από erling »

ultimo_ σε μερικά μοντέλα κάνει και κανονικό ήχο από ηχείο.

angello, υποχρεώσεις έχει και αυτός που ακολουθεί, όπως να επιτρέψει σε αυτόν που βγάζει φλας να αλλάξει κατεύθυνση και όχι να επιταχύνει για να μην τον αφήσει.
Βέβαια αυτός που θέλει να αλλάξει πορεία είναι και αυτός που πρέπει να κρίνει ότι θα κάνει ασφαλή αλλαγή πορείας.
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
athanatos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 17:36

Re: Φώτα δείκτη κατεύθυνσης (φλας)

Δημοσίευση από athanatos »

UltiMo_ έγραψε:
MacPap έγραψε:ο δείκτης μέσα στο ταμπλό (tableau) άσχετα με την ηχητική προειδοποίηση.
Θα προτιμούσα να πεις: tableau (ταμπλό)
UltiMo_ έγραψε:στο dashboard (instrument panel ή γαλλιστί tableau).
Εγώ θα προτιμούσα να το λέμε «πίνακα οργάνων».
Σ’ όλους τους τόπους κι αν γυρνώ μόνον ετούτον αγαπώ !
Οδυσσέας Ελύτης
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4845
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Φώτα δείκτη κατεύθυνσης (φλας)

Δημοσίευση από rasPUTIN »

UltiMo_ έγραψε:Ο ήχος δεν είναι κάτι που έχει κάνει ο κατασκευαστής με σκοπό να ακούς εσύ τον ήχο. Είναι το ρελεδάκι (αυτόματος ας πούμε διακόπτης) που ανοιγοκλείνει, αναβοσβήνοντας αντίστοιχα την λάμπα.
Αν το ρελεδάκι είναι στο ταμπλό, θα το ακούς απο εκεί. Αν είναι στην ασφαλειοθήκη, κοντά στα πόδια σου, τότε θα το ακούς απο εκεί.

Αν καεί μια λάμπα, τότε αλλάζει η κατανάλωση του κυκλώματος. μειώνεται η αντίσταση, αυξάνεται το ρεύμα, γιαυτό και αλλάζει η συχνότητα του ήχου. Ανοιγοκλείνει πιο γρήγορα το ρελέ, άρα και το φλας, άρα και το λαμπάκι στο dashboard (instrument panel ή γαλλιστί tableau).

Θέλω να καταλήξω στο οτι και ο ήχος, και η αλλαγή στη συχνότητα του ήχου, είναι παρενέργειες. Χρήσιμες μεν, αλλα δεν τις έχει κάνει ο κατασκευαστής για να μας προειδοποιήσει.
Ἀν τὸ ἀναβόσβημα ἐλέγχεται ἀπὸ τρανζίστορ ἀντὶ ῥελὲ τότε τὶκ-τὰκ καὶ λοιποὶ ῥυθμικοὶ ἤχοι δὲν ὑπάρχουν.

erling έγραψε:ultimo_ σε μερικά μοντέλα κάνει και κανονικό ήχο από ηχείο.
Σύγχρονο σύστημα μὲ τρανζίστορ;
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικά περί οδήγησης...”