Ερώτηση Κρίσεως..

Χώρος ανοικτών συζητήσεων περί οδήγησης...
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Ερώτηση Κρίσεως..

Δημοσίευση από UltiMo_ »

Νομίζω οτι ο μάκπαπ αποφεύγει να απαντήσει για το πως ο ΚΟΚ του μπορεί να λύσει το πρόβλημα στο συγκεκριμένο σημείο.

Φίλε erling μήπως το πιο λογικό απόλα θα ήταν να μην ανάβουν τα φανάρια ταυτόχρονα?
Μήπως εφόσον υπάρχει η απόσταση 20-30 μέτρων, να πρέπει να ανάβουν με 2-3 δευτερόλεπτα διαφορά?
Ή να έχει για 2-3 δευτερόλεπτα πορτοκαλί παλλόμενο και μετά κανονικά πράσινο?
Οτιδήποτε άλλο απο το να με αναγκάσει εμένα να σταματήσω, αφού σου ξαναλέω ΔΕΝ ΞΕΡΩ οτι πρέπει να σταματήσω. Δεν φαίνεται το φανάρι τους, είναι υπό γωνία, εγώ δεν έχω κάποια αντίστοιχη σήμανση, και κάθονται οι άλλοι και κορνάρουν χωρίς να ξέρω τι λάθος έχω κάνει (ή ΑΝ έχω κάνει κάποιο λάθος)


W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Ερώτηση Κρίσεως..

Δημοσίευση από erling »

Φίλε μου αυτή τη δουλειά κάνει το πορτοκαλί. Δίνει δηλαδή τον απαραίτητο χρόνο ώστε να βγουν από τον κόμβο τα αυτοκίνητα, πριν ανάψει πράσινο στον άλλο κλάδο (χονδρικά στο λέω γιατί δεν θυμάμαι ακριβώς αφού έχουν περάσει χρόνια από την τελευταία φορά που άνοιξα τα βιβλία για το συγκεκριμένο).
Αλλά λαμβάνοντας υπόψη μια σταθερή ταχύτητα (50km/h ας πούμε).
Άρα αν κάποιος πάει με 50km/h και τα 3" είναι αρκετά, για κάποιον που πάει με 30km/h δεν θα είναι αρκετά και θα θέλει 5". Για κάποιον που πάει με 20km/h περισσότερα....... Και για αυτούς που πέρασαν λίγο πριν ανάψει το κόκκινο?

Άρα μήπως η λύση θα ήταν η τοποθέτηση φαναριών και στην συγκεκριμένη θέση, που να λειτουργούν λίγο αργότερα από τα προηγούμενα?
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Ερώτηση Κρίσεως..

Δημοσίευση από UltiMo_ »

erling έγραψε:Άρα μήπως η λύση θα ήταν η τοποθέτηση φαναριών και στην συγκεκριμένη θέση, που να λειτουργούν λίγο αργότερα από τα προηγούμενα?
Αυτό ναι. έτσι θα έχω και εγώ σήμανση, και θα ΞΕΡΩ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ να κάνω. Δε θα ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΩ τι να κάνω.
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
athanatos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 17:36

Re: Ερώτηση Κρίσεως..

Δημοσίευση από athanatos »

UltiMo_ έγραψε:...δεν μπορώ και δε θέλω να τρέξω, απλά συνεχίζω με σταθερή ταχύτητα,...
Για τι ταχύτητα μιλάμε;
UltiMo_ έγραψε:το οτι είναι οι άλλοι απο δεξιά δεν ισχύει γιατι εγώ είμαι σε δρόμο προτεραιότητας (αυτοί έχουν και στοπ)
Αυτό δεν το ξέρεις και δεν πρέπει να σε ενδιαφέρει.Ο δρόμος με προτεραιότητα ορίζεται από τα σήματα. Αν δεν έχεις ρόμβο, δίνεις προτεραιότητα στους από δεξιά.
UltiMo_ έγραψε:Μήπως έπρεπε το πάνω το φανάρι να αργεί λίγο να πρασινίσει σε σχέση με το μεσαίο,...
Ναι, έτσι θα έπρεπε κατά την γνώμη μου.
Σ’ όλους τους τόπους κι αν γυρνώ μόνον ετούτον αγαπώ !
Οδυσσέας Ελύτης
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Ερώτηση Κρίσεως..

Δημοσίευση από MacPap »

UltiMo_ έγραψε:Νομίζω οτι ο μάκπαπ αποφεύγει να απαντήσει για το πως ο ΚΟΚ του μπορεί να λύσει το πρόβλημα στο συγκεκριμένο σημείο.
Μ'αρέσεις αλλά ήμουν απασχολημένος αυτές τις μέρες και δεν διάβασα τα πάντα στο forum. :D

Ας ξεκαθαρίσουμε λοιπόν κάτι που μάλλον δεν είναι ξεκάθαρα στο μυαλό πολλών για να καταλαβαινόμαστε (και δεν αναφέρομαι στον Ultimo_ ;) ).
O κώδικας οδικής κυκλοφορίας ΕΙΝΑΙ ένας κώδικας (όπως λέει και το όνομά του όπως ο κώδικας MORSE) που περιγράφει πως πρέπει να συμπεριφέρονται οι χρήστες των δρόμων προκειμένου να είναι προβλέψιμοι από του άλλους χρήστες και έτσι να μη σκοτωνόμαστε. Ο ΚΟΚ λοιπόν ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ σε νοήμονα όντα και μάλιστα ανθρώπινα όντα.
Ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ σύστημα αντικατάστασης του ανθρωπίνου μυαλού και της λογικής. Ο ΚΟΚ λοιπόν ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ σε μαϊμούδες.

Λεχθέντος τούτου λοιπόν (αυτό πως σου φάνηκε Ultimo_ ?) o κώδικας οδικής κυκλοφορίας:

ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ όταν όλοι οι εμπλεκόμενοι σε μια "φάση" έχουν στο μυαλό τους την τήρησή του.
ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ όταν κάποιοι κάνουν ότι τους κατέβει επειδή το θεωρούν σωστό, κάποιοι άλλοι κάνουν ότι τους βολεύει και οι υπόλοιποι αγνοούν τι πρέπει να κάνουν.

ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ συμπεριφορές οδηγών σε δεδομένες καταστάσεις.
ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ κακοτεχνίες και λάθος ή ανύπαρκτες τοποθετήσεις σημάτων.

ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ με τις προβλέψιμες καταστάσεις στον δρόμο.
ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ με τα απρόβλεπτα. Με αυτά ασχολείται η λογική του οδηγού.

να μη συνεχίσω καλύτερα διότι θα μπορούσα να γράψω βιβλίο. Θεωρώ πως έγινα κατανοητός στον βαθμό που χρειάζεται... Έτσι τι να πω εγώ ΠΩΣ θα μπορούσε ο ΚΟΚ να λύσει το συγκεκριμένο πρόβλημα? Είναι μάλλον αυτονόητο πως ο ΚΟΚ δεν δίνει λύσεις αλλά προσπαθεί να αποτρέψει καταστάσεις τον οποίων οι λύσεις είναι δυσεύρετες και τα αποτελέσματα τους υπό συνθήκες άσχημα.

ΑΝ κάποιοι έχουν τοποθετήσει ή ΔΕΝ έχουν τοποθετήσει κάπου τα απαραίτητα σήματα, αν τα φανάρια κάπου ΔΕΝ είναι συγχρονισμένα, και αν κάποιοι γνωρίζοντας όλα τα ανωτέρω οδηγούν σαν να ήταν στο Μόναχο, ε τότε συγνώμη αλλά δεν φταίει ο ΚΟΚ για όλα αυτά πάλι το στραβό μας το κεφάλι φταίει.

Αν πάλι θα ήθελα να είμαι κακός και να τηρήσω κατά γράμμα τον ΚΟΚ. θα σου έλεγα τα εξής.

ΤΟ αυτοκίνητο ερχόμενο από δεξιά στο φανάρι έχει προτεραιότητα και άρα το περιμένεις. Το περιμένεις δε διότι ο ΚΟΚ αναφέρει

Άρθρo 13
Oδηγoί

...2. O oδηγός ... oφείλει δε κατά τo χρόνo της oδήγησης να είναι σε θέση να ελέγχει τo όχημά τoυ ή τα ζώα τoυ...
...5. Οι οδηγοί λεωφορείων, επιβατηγών δημόσιας χρήσης και φορτηγών αυτοκινήτων... οφείλουν να οδηγούν με σύνεση, ώστε να είναι απόλυτα ασφαλής η μεταφορά των επιβατών.

Άρθρo 19
Tαχύτητα και απόσταση μεταξύ oχημάτων
1. O oδηγός oδικoύ oχήματoς επιβάλλεται να έχει τoν πλήρη έλεγχo τoυ oχήματός τoυ ώστε να μπoρεί σε κάθε στιγμή να εκτελεί τoυς απαιτoύμενoυς χειρισμoύς.
2. O oδηγός επιβάλλεται να ρυθμίζει την ταχύτητα τoυ oχήματός τoυ λαμβάνων συνεχώς υπόψη τoυ τις επικρατoύσες συνθήκες, ιδιαίτερα δε ... την κατάσταση και τo φoρτίo τoυ oχήματός τoυ, ... τις συνθήκες κυκλoφoρίας, κατά τρόπoν ώστε να είναι σε θέση να διακόψει την πoρεία τoυ oχήματός τoυ μπρoστά από oπoιoδήπoτε εμπόδιo πoυ μπoρεί να πρoβλεφθεί και τo oπoίo βρίσκεται στo oρατό από αυτόν μπρoστινό τμήμα της oδoύ. Yπoχρεoύται επίσης να μειώνει την ταχύτητα τoυ oχήματός τoυ και, σε περίπτωση ανάγκης, να διακόπτει την πoρεία τoυ, όταν oι περιστάσεις τo επιβάλλoυν.

Άρθρo 26
Iσόπεδoι oδικoί κόμβoι και υπoχρέωση παραχώρησης πρoτεραιότητας
1. O oδηγός πoυ πλησιάζει σε ισόπεδo oδικό κόμβo υπoχρεoύται να καταβάλλει ιδιαίτερη πρoσoχή για να μην πρoκαλέσει επί τoυ κόμβoυ κίνδυνo ή παρακώλυση της κυκλoφoρίας, ρυθμίζoντας την ταχύτητα τoυ oχήματός τoυ, ώστε να μπoρεί να διακόψει την πoρεία αυτoύ, για να διέλθoυν τα oχήματα πoυ έχoυν πρoτεραιότητα.

Πάντως σχετικά με το θέμα μας σε καμία άλλη χώρα στην Ευρώπη (που να γνωρίζω) ούτε στην Βουλγαρία τα φανάρια δεν περνούν από το Κόκκινο στο Πράσινο. Ακριβώς για να σε προετοιμάσουν για το επερχόμενο Πράσινο δίδοντας σου το χρόνο να δεις τι γίνεται στη διασταύρωση να βάλεις ταχύτητα να κορνάρεις στον μπροστινό σου κλπ.

Πω πω έγραψα μονομιάς όσα δεν εγραψα μέρες τώρα. :oops:

Φιλικά Κώστας
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Ερώτηση Κρίσεως..

Δημοσίευση από UltiMo_ »

MacPap έγραψε:Λεχθέντος τούτου λοιπόν
Με πέθανες..
MacPap έγραψε:ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ όταν όλοι οι εμπλεκόμενοι σε μια "φάση" έχουν στο μυαλό τους την τήρησή του.
οκ εγώ έχω στο μυαλό μου την τήρησή του, αλλα ΔΕΝ καταλαβαίνω τι πρέπει να κάνω. Δεν ξέρω. Δεν μου το μάθαν στο σχολείο πως το λένε.
Στον ΚΟΚ λέει (δεν είμαι σίγουρος, αλλα κάπου θα το λέει) οτι όταν σε μια διασταύρωση έχει φανάρι, έχει και στους δύο δρόμους που διασταυρώνονται. Και αν δεν το λέει στον ΚΟΚ θα το λέει στα βιβλία της σχολής των συγκοινωνιολόγων.
Στην περίπτωσή μου, έχει μόνο στον έναν. Άρα τι κάνω? Έχω ξεφυλλίσει όλο τον ΚΟΚ και δεν βρήκα άκρη.

Ας παρω λοιπόν σαν δεδομένο οτι ο ΚΟΚ είναι σωστός, αλλα είναι λάθος η σήμανση. Και??? Δε με ενδιαφέρει αυτό. Το πρόβλημά μου δε λύθηκε.
Εγώ είμαι στη διασταύρωση 3 μέρες τώρα, διαβάζοντας τον ΚΟΚ και περιμένω να δώ τι θα κάνω. Να ξεκινήσω ή όχι? Ποιος θα μου δώσει το ΟΚ? Η λογική μου? μάλλον όχι. Το τι ξέρω ή δεν ξέρω? σίγουρα οχι. Άρα τι κάνω? Η κοινή λογική? Χμμμμμμμ Ίσως.. Ίσως έτσι βλέπουμε οτι ψιλοσυνεννοούμαστε, και στο χάος της διασταύρωσης βγαίνει μια κάποια άκρη.. Αλλα αυτό είναι αντίθετο στον ΚΟΚ. Το να κάνουμε ό,τι θέλουμε. Άρα?? κοιτάω τον ΚΟΚ ή το πως θα περάσω απο εκεί σώος, άβλαβής και πάνω απόλα σύντομα?
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Ερώτηση Κρίσεως..

Δημοσίευση από UltiMo_ »

athanatos έγραψε:
UltiMo_ έγραψε:...δεν μπορώ και δε θέλω να τρέξω, απλά συνεχίζω με σταθερή ταχύτητα,...
Για τι ταχύτητα μιλάμε;
Στο περίπου, πάνω απο 30 περίπου είσαι οκ. Θα περάσεις πριν πρασινίσει το φανάρι. Και κανένα ΙΧ δεν πάει κάτω απο 30 στο σημείο. Λόγω λακούβας και αερόσουστας, εγώ δεν μπορώ να πάω με 30 γιατι θα μου μείνει το αυτοκίνητο στο χέρι.
athanatos έγραψε:
UltiMo_ έγραψε:το οτι είναι οι άλλοι απο δεξιά δεν ισχύει γιατι εγώ είμαι σε δρόμο προτεραιότητας (αυτοί έχουν και στοπ)
Αυτό δεν το ξέρεις και δεν πρέπει να σε ενδιαφέρει.Ο δρόμος με προτεραιότητα ορίζεται από τα σήματα. Αν δεν έχεις ρόμβο, δίνεις προτεραιότητα στους από δεξιά.
Και πως θα ξέρω αν έχουν κόκκινο ή πράσινο? Αν έχουν κόκκινο να τους κορνάρω να περάσουν, για να περάσω και γω μετά, να πάμε στις δουλειές μας?
Ούτε να το σκεφτώ δε θέλω τι γέλιο θα έχει να πέσει αν κάνω κάτι φαινομενικά σωστό μεν.. αλλα!
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Ερώτηση Κρίσεως..

Δημοσίευση από UltiMo_ »

UltiMo_ έγραψε:Νέα ερώτηση κρίσεως

Εικόνα
Για όποιον θέλει να ξαναθυμηθεί το θέμα, το σημείο είναι αυτό:

Εικόνα

Φαίνονται τα σημεία των τριών φαναριών και η απόσταση που πρέπει να καλύψεις η οποία είναι αρκετά μεγάλη.


Και εδώ πιστεύω, ισχύει αυτό:

Άρθρo 6
Φωτεινή σηματoδότηση για την κυκλoφoρία oχημάτων
1.
α) Πράσινo σταθερό φως κυκλικής μoρφής:
O oδηγός υπoχρεoύται, και αν ακόμη o φωτεινός σηματoδότης δείχνει
πράσινo φως, κινoύμενoς κατευθείαν μπρoστά, να παραχωρεί πρoτεραιότητα
σε άλλo όχημα ή πεζό πoυ κινείται ακόμη από πρoηγoύμενη σηματoδότηση.

Εφόσον εγώ έχω πράσινο, προχωράω. αν στην πορεία ανάβει και σε άλλους πράσινο, δεν με ενδιαφέρει. πρέπει να περιμένουν να τελειώσω την πορεία μου μέχρι να βγώ απο τη διασταύρωση
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Ερώτηση Κρίσεως..

Δημοσίευση από MacPap »

Δεν είναι ακριβώς έτσι!!!

ΑΝ είσαι μέσα στη διασταύρωση (όχι την κυκλική) ναι αυτοί που είναι εκεί και για τους οποίους άναψε πράσινο πρέπει να σε περιμένουν. Αυτοί όμως που είναι στην κυκλική ΔΕΝ πρέπει να σε περιμένουν αντιθέτως πρέπει εσύ να τους αφήσεις να περάσουν. Εκτός και άν όταν ανάψει το πράσινο γι'αυτούς είσαι μέσα στη δική τους διασταύρωση, οπότε είναι αυτονόητο πως δεν τίθεται πλέον θέμα.

Και μην αρχίσεις τώρα πάλι τα περί μα δεν προλαβαίνω και είμαι μεγάλο όχημα κλπ., διότι αυτό δεν ενδιαφέρει.

Το τι προβλέπει ο ΚΟΚ δεν έχει σχέση με την βλακεία αυτών που τοποθετούν την σήμανση και ρυθμίζουν τους χρόνους και λειτουργία των φαναριών.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικά περί οδήγησης...”