Προτάσεις για τη λύση του προβλήματος των ακριβών διοδίων

Χώρος ανοικτών συζητήσεων περί οδήγησης...
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Προτάσεις για τη λύση του προβλήματος των ακριβών διοδίω

Δημοσίευση από enias »

MacPap έγραψε:Σε αυτό το τελευταίο είμαι απόλυτα σύμφωνος. Αλλά....
... αλλά πλέον είναι πολύ αργά.

Προσωπικά το βλέπω το πρόβλημα να λύνεται με αύξηση των τελών κυκλοφορίας. :evil:

Τώρα πια που ο κόσμος είδε οτι χωρίς να πληρώνει, δεν του κάνουν και τίποτα, και στο μίσο να τα πάνε τα διόδια, χαζός είναι να τα πληρώσει; Αμα δεν αρχίσουν να στέλνουν διαταγές πληρωμής και κατόπιν κατασχετήρια, το "αντάρτικο" δεν πρόκειται να σταματήσει.

Ας μην ξεχνάμε οτι στα διόδια τη φασαρία δεν την κάνουν μονο αγανακτισμένοι πολίτες, αλλα και οργανωμένοι αριστεροί (απο τα σημαιάκια ΠΑΜΕ το κατάλαβα) που αποβλέπουν και σε απώτερους στόχους με αντάρικο σε διάφορα μέτωπα.

Η λύση της βινιέτας απαιτεί έλεγχο, και ως γνωστόν, αυτό, δεν είναι και το φόρτε της χώρας μας.


Αινείας
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Προτάσεις για τη λύση του προβλήματος των ακριβών διοδίω

Δημοσίευση από MacPap »

Είπαμε η βινιέτα μπορεί να αυτοματοποιηθεί μη τα ξαναλέμε.

Σχετικά με το ποιος είναι πίσω από αυτές τις "αντάρτικες" ενέργειες, λίγο με ενδιαφέρει. Αυτό που έχει σημασία είναι πως κάποιο αντιδρούν. Και κατ'εμέ καλά κάνουν.

Αργά δεν είναι ποτέ και για τίποτε. Αρκεί να υπάρχει η βούληση. Γιατί αν το κράτος πάψει να έχει την ευθύνη της εθνικής άμυνας, της δημοσίας τάξεως, της παιδείας, των διαφόρων ΔΕΚΟ κλπ. Ε! τότε τι να το κάνω το κράτος και το δημόσιο? Να τους στείλουμε όλους αυτούς "αργόσχολους" "κπρτες" σπίτι τους (μαζί με τον προϊστάμενό τους τον αρχηκπρτη) και να φωνάξουμε την Pepsi και την CoCa-Cola να διαχειριστούν την χώρα.

Φιλικά Κώστας
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: Προτάσεις για τη λύση του προβλήματος των ακριβών διοδίω

Δημοσίευση από thanos »

την βρήκαν την λυση οι κυβερνώντες μας...
θα μειώσουν λέει τα διόδια,,,
αλλά θα επιμηκύνουν τις συμβάσεις με τους κατασκευαστές...
ωραιοι ειναι αυτοί...

Λύση για τη μείωση των διοδίων στους αυτοκινητοδρόμους και στη γέφυρα Ρίου- Αντιρρίου με την επιμήκυνση του χρόνου παραχώρησης στις κατασκευάστριες εταιρείες εξετάζει η κυβέρνηση, προκειμένου να εκτονωθεί το κύμα αντιδράσεων που έχει δημιουργηθεί.

Συγκεκριμένα, η κυβέρνηση έχει καλέσει τους εργολάβους για επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων με βασικό άξονα τη μείωση του κόστους των διοδίων, με αντάλλαγμα την επέκταση της σύμβασης εκμετάλλευσης, σύμφωνα με το «Βήμα online».
Στο πλαίσιο αυτό, ο επικεφαλής του τμήματος έργων παραχώρησης της γαλλικής Vinci, Λούις Ροκ Βουργκάρντ με δηλώσεις του σε ξένο ειδησεογραφικό πρακτορείο παραδέχθηκε ότι η εταιρεία του, η οποία συμμετέχει στα υπό κατασκευή τμήματα του εθνικού οδικού δικτύου Ελευσίνα- Τσακώνα (Ολυμπία οδός) και Μαλιακός - Κλειδί (αυτοκινητόδρομος Αιγαίου), βρίσκεται σε συζητήσεις με την πολιτική ηγεσία για επαναδιαπραγμάτευση των όρων των σχετικών συμβάσεων.
Στη διαπραγμάτευση αναμένεται να μπει ακόμη και σύμβαση παραχώρησης για τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, όπου το κόστος θεωρείται υπερβολικό, αφού το τέλος διέλευσης για τα ΙΧ αυτοκίνητα υπερβαίνει τα 12 ευρώ.
Οι συμβάσεις παραχώρησης για οδοποιίες που υπεγράφησαν το 2007 με στόχο να αλλάξουν τον οδικό χάρτη της Ελλάδας και να δώσουν ανάπτυξη στην οικονομία έχουν προκαλέσει την αντίδραση των πολιτών, αφού τα έσοδα από τα διόδια που εκμεταλλεύονται οι ιδιωτικές κοινοπραξίες ώστε και να προχωρούν τα αυτοχρηματοδοτούμενα έργα και οι τράπεζες να έχουν «κάλυμμα» για να τα στηρίζουν με ενέσεις ρευστότητας θεωρούνται από πολλούς υπέρογκα, με αποτέλεσμα να αρνούνται να καταβάλουν το τίμημα.
Οι επικεφαλής των κοινοπραξιών μιλάνε για παράνομη συμπεριφορά και υπεραμύνονται της πρακτικής των διοδίων. Επισημαίνουν ότι η πρακτική του «δεν πληρώνω» θέτει σε κίνδυνο τα αυτοχρηματοδοτούμενα έργα, αφού η κρίση έχει πλήξει και τη διελευσιμότητα, με αποτέλεσμα τα αρχικά πλάνα να αποκλίνουν και οι τράπεζες να βρίσκονται με το δάχτυλο στη σκανδάλη, απειλώντας να σταματήσουν τον δανεισμό. Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνουν, για κάθε ένα ευρώ που πληρώνει ο χρήστης γίνεται έργο αξίας πέντε ευρώ.
Από την άλλη πλευρά, η προείσπραξη των διοδίων για οδοποιίες που σήμερα είναι καρμανιόλες και ο αποκλεισμός παράπλευρων δρόμων οδήγησαν σε κοινωνική έκρηξη, με αποτέλεσμα κυβέρνηση και εργολάβοι να καθήσουν στο ίδιο τραπέζι, προκειμένου να βρουν τη χρυσή τομή ώστε και τα έργα να γίνουν και οι πολίτες να μην επιβαρύνονται υπέρογκα.

πηγή: ioannina24.gr
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Προτάσεις για τη λύση του προβλήματος των ακριβών διοδίω

Δημοσίευση από enias »

MacPap έγραψε:Είπαμε η βινιέτα μπορεί να αυτοματοποιηθεί μη τα ξαναλέμε.
Μπορεί; Το είπαμε, αλλά δεν είπαμε το πώς.
Είναι αυτόματη σε κάποια χώρα; Και πώς δουλευεί;
Σαν το e-pass;
Οι επικεφαλής των κοινοπραξιών μιλάνε για παράνομη συμπεριφορά και υπεραμύνονται της πρακτικής των διοδίων. Επισημαίνουν ότι η πρακτική του «δεν πληρώνω» θέτει σε κίνδυνο τα αυτοχρηματοδοτούμενα έργα, αφού η κρίση έχει πλήξει και τη διελευσιμότητα, με αποτέλεσμα τα αρχικά πλάνα να αποκλίνουν και οι τράπεζες να βρίσκονται με το δάχτυλο στη σκανδάλη, απειλώντας να σταματήσουν τον δανεισμό.
Και ποιος τους είπε να προεξοφλήσουν πόσα αυτοκίνητα θα περνάνε για τα επόμενα 30 χρόνια απο το συγκεκριμένο δρόμο;
Υπάρχει επιχείρηση με ορίζοντα λειτουργίας 30ετίας χωρίς ρίσκο; :?
Άντε να παν στα κομμάτια κι αυτοί, για να μην πω τίποτα χειρότερο δημοσίως! :evil:
Αινείας
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Προτάσεις για τη λύση του προβλήματος των ακριβών διοδίω

Δημοσίευση από MacPap »

Φιλοσοφία θέλει φυσικά σαν το e-pass.
enias έγραψε:Υπάρχει επιχείρηση με ορίζοντα λειτουργίας 30ετίας χωρίς ρίσκο;
Φυσικά και υπάρχουν. Ολες αυτές που εκμεταλλεύονται τον πλούτο των φτωχών χωρών στην Αφρική.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Προτάσεις για τη λύση του προβλήματος των ακριβών διοδίω

Δημοσίευση από enias »

MacPap έγραψε:
enias έγραψε:Υπάρχει επιχείρηση με ορίζοντα λειτουργίας 30ετίας χωρίς ρίσκο;
Φυσικά και υπάρχουν. Ολες αυτές που εκμεταλλεύονται τον πλούτο των φτωχών χωρών στην Αφρική.
Προφανώς, εδώ κρύβεται σκάνδαλο και κάποιοι επώνυμοι που έβαλαν την υπογραφούλα τους με το χεράκι τους, θα πρέπει να λογοδοτήσουν προτού πατήσουν το πόδι τους στο ΕΛ. Βενιζέλος για τελευταία φορά, φεύγοντας προς εξωτικούς προορισμούς.

Η ακόμα καλύτερα, τα λεφτά που έχασαν οι κοινοπραξίες, να τα πάρουν απο την κατάσχεση περιουσιακών στοιχείων εκείνου που τους τα εγγυήθηκε και υπέγραψε τη σχετική σύμβαση. :mrgreen:

Η δικαστική εξουσία κοιμάται σε αυτή τη χώρα...
Αινείας
DELPIERO1981
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 05 Φεβ 2011, 17:48
Τοποθεσία: ΕΞΟΡΙΣΤΟΣ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ

Re: Προτάσεις για τη λύση του προβλήματος των ακριβών διοδίω

Δημοσίευση από DELPIERO1981 »

Είναι νομίζω τουλάχιστον ουτοπικό να πιστεύουμε ότι οι μεγαλοεργολάβοι και το σινάφι τους θα δείξουν οίκτο στον Έλληνα οδηγό και θα προβούν σε μειώσεις τιμών στα διόδια. Μη παραμυθιάζεστε με δηλώσεις του υπουργού/ων που εξυπηρετεί/ούν τα συμφέροντα των μεγαλοεργολάβων. Αυτή τη στιγμή το χρεοκοπημένο κράτος μας έχει καταντήσει Φιλιππινέζα σ' αυτούς και στις τράπεζες. Και όπως του βαράνε χορεύει...
Στο θέμα μας.
Γιατί να μη καταργηθεί το αμφίδρομο σύστημα των διοδίων; Να είναι όπως ήταν παλιά.
Βέβαια, ούτε έτσι θα αλλάξει κάτι ουσιαστικά, γιατί πάλι αυτοί θα τα παίρνουν, οι Α.Ε., αλλά θα είναι μια ανάσα για τον οδηγό.
Κατά ομολογία τους οι διελεύσεις έχουν μειωθεί στην Ε.Ο. .
ΝΑ ΠΛΗΡΏΣΩ ΔΙΌΔΙΑ;... ΤΟ ΆΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΌ ΤΟ ΞΈΡΕΙΣ;
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Προτάσεις για τη λύση του προβλήματος των ακριβών διοδίω

Δημοσίευση από erling »

Διαβάζοντας καλύτερα τα μηνύματα των τελευταίων ημερών, διαπιστώνω πως τελικά για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται πως το παιχνίδι είναι στημένο.
Το "κίνημα" του δεν πληρώνω, τι θα καταφέρει?
Επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων με αποτέλεσμα ο μόνος κερδισμένος να είναι ο τραπεζικός μηχανισμός που δάνεισε με επιτόκια προ κρίσης και που τώρα ζορίζετε.
Διότι δεν πιστεύω να υπάρχει κανείς που να πιστεύει πως η επαναδιαπραγμάτευση θα είναι προς όφελος την Ελλάδας.
Πόσοι από αυτούς που δεν πληρώνουν είναι διατεθειμένοι να χάσουν μία ώρα από την ζωή τους για να παλέψουν και να διεκδικήσουν κάτι με άλλο τρόπο?
Πόσοι είναι διατεθειμένοι να διαμαρτυρηθούν για την αύξηση της τιμής του πετρελαίου?
Πόσοι είναι διατεθειμένοι να διαμαρτυρηθούν για την αύξηση του ΦΠΑ?
Πόσοι είναι διατεθειμένοι να διαμαρτυρηθούν για την αύξηση της τιμής ρεύματος?
Πόσοι είναι διατεθειμένοι να διαμαρτυρηθούν για την αύξηση της τιμής του εισιτηρίου?
Πόσοι είναι διατεθειμένοι να διαμαρτυρηθούν για την μείωση της αγοραστικής τους δύναμης με ταυτόχρονη αύξηση του κόστους διαβίωσης?
Όχι να διαμαρτυρηθούν ανεβάζοντας την μπάρα που βρίσκουν στον δρόμο τους αλλά χάνοντας χρόνο από την ζωή τους πηγαίνοντας κάπου για να διαμαρτυρηθούν.
Και τέλος, πόσοι από τους πρωτεργάτες και παρακινητές δεν είναι βολεμένοι?
Σίγουρα υπάρχουν μεταξύ τους και ρομαντικοί που παλεύουν για να επιβιώσουν και ταυτόχρονα τρέχουν και στις διαμαρτυρίες. Ρομαντικοί υπάρχουν πάντα και παντού. Αλλά είναι οι λίγοι που τους εκμεταλλεύονται οι άλλοι, οι βολεμένοι. Που "παλεύουν" εκ τους ασφαλούς.
Και στην ερώτηση "και τι θα κάνουμε? θα μένουμε τελείως απαθής?" η απάντηση είναι μία.
Δεν ξέρω. Πάντως προβατάκι δεν ξαναγίνομαι.
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Προτάσεις για τη λύση του προβλήματος των ακριβών διοδίω

Δημοσίευση από enias »

Επαναδιαπραγμάτευση σημαίνει λιγότερα διόδια, αλλα περισσότερα χρόνια εκμετάλλευσης του δρόμου απο τον ιδιώτη. Δεν θα πληρώσουμε εμείς τον αυξημένο λογαριασμό, αλλα κατα την πάγια τακτική της χώρας τα τελευταία χρόνια, τον στέλνουμε στις επόμενες γενεές για να ζήσουμε εμείς λίγο καλύτερα (ή λιγότερο χειρότερα, αν προτιμάτε).

Τι μπορούμε να κάνουμε; Τίποτα ουσιαστικά. Οποιος δεν αντέχει η τσέπη του, πάει απο τους παλιούς δρόμους, παρακάμπτει τα διόδια όπου αυτό είναι ακόμα εφικτό, τους λέει "Αι σιχτίρ και εσείς και οι δρόμοι σας και ετσι πως του κάνατε, τώρα πάρτε τους εσείς".

Άλλωστε σε μια τόσο διανοητικά υποανάπτυκτη και αντιπαραγωγική χώρα σαν την Ελλάδα, όπου όλοι θέλουν λεφτά και προνόμια χωρίς να κάνουν τίποτα, οι δρόμοι του 1930-1950 της αξίζουν.
Αινείας
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Προτάσεις για τη λύση του προβλήματος των ακριβών διοδίω

Δημοσίευση από MacPap »

erling έγραψε:...Το "κίνημα" του δεν πληρώνω, τι θα καταφέρει?...
Εξαρτάται πόσο θα διαρκέσει... ελπίζω να συνεχιστεί...

Φιλικά Κώστας
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικά περί οδήγησης...”