Προτάσεις για τη λύση του προβλήματος των ακριβών διοδίων

Χώρος ανοικτών συζητήσεων περί οδήγησης...
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6648
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Προτάσεις για τη λύση του προβλήματος των ακριβών διοδίω

Δημοσίευση από MacPap »

Όταν κάποιος βάζει χέρι στη τσέπη μου και με κοροϊδεύει από πάνω ΠΟΤΕ δεν είναι αργά!!!


Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Προτάσεις για τη λύση του προβλήματος των ακριβών διοδίω

Δημοσίευση από enias »

Οντως. Γιατί τώρα να είναι αργά; Τώρα πάνω στην αναστάτωση, μάλλον είναι η καταλληλότερη στιγμή ώστε να δοκιμαστεί ενα σύστημα, που έστω κι αν δεν είναι τέλειο, να είναι τουλάχιστον καλύτερο απο αυτο που υπάρχει τώρα. Αν και αυτό έπειτα μπορεί να βελτιωθεί, το ψάχνουμε σε δεύτερο χρόνο.
Αινείας
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Προτάσεις για τη λύση του προβλήματος των ακριβών διοδίω

Δημοσίευση από enias »

Απο μια άλλη συζήτηση, viewtopic.php?f=69&t=472&p=3891#p3891
thanos έγραψε:μια ενδιαφέρουσα σύγκριση:
ΔΙΟΔΙΑ:Η μεγάλη κλοπή

Η χρήση των ελβετικών αυτοκινητόδρομων και οδών ταχείας κυκλοφορίας υπόκειται για όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα σε υποχρέωση πληρωμής διοδίων.
Για μηχανοκίνητα οχήματα με μέχρι 3,5 t(ΕΙΧ, μοτοσικλέτες και τροχόσπιτα) υπάρχει υποχρέωση ειδικού σήματος (βινιέτας).
Πριν από τη χρήση αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας πρέπει να αγοραστεί μία βινιέτα, η οποία ισχύει για απεριόριστες διαδρομές σε όλους τους αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας.
Μέλη της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας ταξίδεψαν αυτή την εβδομάδα στο εξωτερικό, βρέθηκαν με ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο στην Ελβετία και αγόρασαν μια vignette. Το κόστος της; 31 Ευρώ για όλο το χρόνο, δηλαδή μέχρι το τέλος του 2010, με τη δυνατότητα χρήσης απεριόριστων διαδρομών, εννοείται και των πολυάριθμων τούνελ της ορεινής χώρας.
Δηλαδή, ο Ελβετός πολίτης πληρώνει 31 ευρώ το χρόνο και έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ελεύθερα ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας του.
Ο Έλληνας πολίτης, π.χ. ο κάτοικος Κατερίνης που εργάζεται στην Θεσσαλονίκη και πηγαινοέρχεται καθημερινά, πληρώνει 1.344 Ευρώ μόνο γι αυτή τη διαδρομή
(20 εργάσιμες Χ 12 μήνες Χ 5,80 ? καθημερινά) και δεν έχει τη δυνατότητα αγοράς εκπτωτικής κάρτας, όπως συμβαίνει σε ολόκληρο τον κόσμο!

πηγή:tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/01/blog-post_8798.html#more
Για όσον αφορά τη βινιέτα, εγώ που χρησιμοποιώ τον αυτοκινητόδρομο 2-3 φορές το χρόνο, με συμφέρει να πληρώνω 31 ευρώ;

Αν η απάντηση είναι "ΝΑΙ", τότε θεωρείτε καλή ιδέα να ανεβάσουν κατα 30-50 ευρώ τα τέλη κυκλοφορίας σε όλους, προκειμένου να χρησιμοποιούμε δωρεάν τους αυτοκινητοδρόμους της χώρας;
Αινείας
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: Προτάσεις για τη λύση του προβλήματος των ακριβών διοδίω

Δημοσίευση από thanos »

θα προτιμούσες να πληρώσεις βινιέτα για χρήση των δρόμων 15Ε και να ισχύει για 7 μέρες, ενώ η βινιετα που θα ισχυε για 1 μηνα με κοστος 30Ε και βινιέτα με ισχυ ετήσια και με κόστος 95Ε;
κάτι τετοιο ισχύει στην Σλοβενία!

Υ.Γ.: η βινιέτα της Ελβετίας ισχύει οχι για 12 μηνες αλλά για 14, ισχύει από 1 Δεκέμβρη εως 31 Γενάρη του μεθεπομενου χρόνου
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Προτάσεις για τη λύση του προβλήματος των ακριβών διοδίω

Δημοσίευση από enias »

thanos έγραψε:θα προτιμούσες να πληρώσεις βινιέτα για χρήση των δρόμων 15Ε και να ισχύει για 7 μέρες, ενώ η βινιετα που θα ισχυε για 1 μηνα με κοστος 30Ε και βινιέτα με ισχυ ετήσια και με κόστος 95Ε;
Αυτο εμένα δεν με συμφέρει, γιατι αν πάω στο χωριό μου και γυρίσω μετά απο 15-20 μέρες θα πρέπει να πληρώσω 30€, ενω με τα σημερινα (ακριβά) διόδια δεν θα μου κοστίσει πάνω απο 16 ευρώ. Με αυτά τα μέτρα πάντα κάποιος κερδίζει και κάποιος πληρώνει για τον άλλον. Μόνο η τιμή ανάλογα με την απόσταση είναι το πιο δίκαιο, και οχι με 30 μετωπικούς σταθμούς διοδίων που πληρώνεις για 50χλμ για να βγείς στην μεθεπόμενη έξοδο.

Το αμέσως καλύτερο ίσως είναι δωρεάν αυτοκινητόδρομοι και χρηματοδότηση απο τα φορολογικά έσοδα του κράτους.
(Μην μου πείτε τίποτα... Στην παρούσα φάση ακούγεται τουλάχιστον αστείο... :astrakia Το ξέρω! :) )
Αινείας
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: Προτάσεις για τη λύση του προβλήματος των ακριβών διοδίω

Δημοσίευση από thanos »

enias έγραψε:
Το αμέσως καλύτερο ίσως είναι δωρεάν αυτοκινητόδρομοι και χρηματοδότηση απο τα φορολογικά έσοδα του κράτους.
(Μην μου πείτε τίποτα... Στην παρούσα φάση ακούγεται τουλάχιστον αστείο... :astrakia Το ξέρω! :) )
στην ευρώπη απ οσα ξέρω, αυτό γινεται μόνο στην Γερμανία, και αυτό μόνο για τα ΙΧ, οχι για τα φορτηγά τα οποία πληρώνουν διόδια
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4885
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Προτάσεις για τη λύση του προβλήματος των ακριβών διοδίω

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Πιστεύω ὄτι ἠ δικαιότατη λύση εἶναι ἡ χρέωση βάσει χιλιομέτρων. Ἀκόμα κι ἔτσι ὄμως δὲν θὰ πρέπει οἰ τιμὲς νὰ εἶναι φωτιά.

Βινιέτες και λοιπὰ κόλπα ἀς ὑπάρχουν γιὰ τοὺς τακτικοὺς χρῆστες. Νὰ εἶναι ἀκριβὲς μὲν ἀλλὰ συμφέρουσες γιὰ ὅσους κάνουν τακτικὴ χρήση τῶν αὐτοκινητοδρόμων.
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6648
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Προτάσεις για τη λύση του προβλήματος των ακριβών διοδίω

Δημοσίευση από MacPap »

thanos έγραψε:...οχι για τα φορτηγά τα οποία πληρώνουν διόδια
Δεν πληρτώνουν διόδια κάτυι σαν βινιέτα πληρώνουν δηλαδή ένα εφάπαξ ποσό για την χρήση των αυτοκινητοδρόμων.
Haridimos έγραψε:Πιστεύω ὄτι ἠ δικαιότατη λύση εἶναι ἡ χρέωση βάσει χιλιομέτρων
Αυτό μπορεί κάποια στιγμή να αποβεί το πλέον ασύμφορο διότι δεν μπορείς να χρεώνεις τα ίδια σε ένα κομμάτι με κίνηση σαν την Αθηνών Κορίνθου και τα ίδια σε ε΄να με μικρότερη σαν την Κορίνθου Τριπόλεως. Αποτέλεσμα είναι στο τέλος να υπάρχει διαφορετική διατίμηση διότι πολύ απλά οι ανάδοχοι δεν θα βγαίνουν. Η κάποιοι από αυτούς θα βγάζουν δυσανάλογα πολλά για την ίδια (σε πολύ ΜΕΓΑΛΛΑ εισαγωγικά) επένδυση.

Φιλικά Κώστας
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Προτάσεις για τη λύση του προβλήματος των ακριβών διοδίω

Δημοσίευση από enias »

MacPap έγραψε:Αυτό μπορεί κάποια στιγμή να αποβεί το πλέον ασύμφορο διότι δεν μπορείς να χρεώνεις τα ίδια σε ένα κομμάτι με κίνηση σαν την Αθηνών Κορίνθου και τα ίδια σε ε΄να με μικρότερη σαν την Κορίνθου Τριπόλεως. Αποτέλεσμα είναι στο τέλος να υπάρχει διαφορετική διατίμηση διότι πολύ απλά οι ανάδοχοι δεν θα βγαίνουν. Η κάποιοι από αυτούς θα βγάζουν δυσανάλογα πολλά για την ίδια (σε πολύ ΜΕΓΑΛΛΑ εισαγωγικά) επένδυση.
Σωστά. Πρέπει να υπάρχει ένας ενιαίος φορέας που να διαχειρίζεται τα έσοδα απο τους αυτοκινητοδρόμους, αλλα έτσι πως τα κάνανε εδω πέρα να μοιράζουν το ένα κομμάτι εδώ και το άλλο εκεί, μάλλον είναι δύσκολο.

Γι' αυτό τα έργα υποδομών πρέπει να γίνονται απο τις κυβερνήσεις και οχι απο ιδιώτες.
Αινείας
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6648
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Προτάσεις για τη λύση του προβλήματος των ακριβών διοδίω

Δημοσίευση από MacPap »

Σε αυτό το τελευταίο είμαι απόλυτα σύμφωνος. Αλλά....
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικά περί οδήγησης...”