[Διάσπαση] Hyundai: ναι ή όχι και γιατί;

Χώρος ανοικτών συζητήσεων περί οδήγησης...
DELPIERO1981
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 05 Φεβ 2011, 17:48
Τοποθεσία: ΕΞΟΡΙΣΤΟΣ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ

Re: [Διάσπαση] Hyundai: ναι ή όχι και γιατί;

Δημοσίευση από DELPIERO1981 »

enias έγραψε:
DELPIERO1981 έγραψε:Δεν ξέρω ρε παιδιά, αλλά το GETZάκι μου το λατρεύω...
Οσον αφορά το πρώτο μοντέλο, αν εξαιρέσεις τα λάστιχα και τα ελατήρια που έχει απο το εργοστάσιο και το κάνουν να πηγαίνει σαν βάρκα, το αμάξι είναι πολύ αξιόπιστο. Οι περισσότεροι έχουν κάνει μια μετατροπή στα ελατήρια (βάζουν πιο σκληρά) και αλλαγή ελαστικών, άντε και πιο σκληρά αμορτισέρ είσαι οκ. Στο club Getz, όλοι αυτή τη μετατροπή έχουν κάνει.
Λάστιχα άλλαξα σχεδόν μόλις το πήρα, αμορτισέρ πρόσφατα. όχι ότι με χαλούσαν τα αμορτισέρ που είχε. (Δεύτερο μοντέλο). Απλά εννοούσα πως δεν μου έχει ζητήσει κάτι μηχανικής φύσεως.


ΝΑ ΠΛΗΡΏΣΩ ΔΙΌΔΙΑ;... ΤΟ ΆΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΌ ΤΟ ΞΈΡΕΙΣ;
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6648
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: [Διάσπαση] Hyundai: ναι ή όχι και γιατί;

Δημοσίευση από MacPap »

Η άποψη μου είναι πως οι κατασκευαστές συνήθως φτιάχνουν ένα αυτοκίνητο με ένα σκεπτικό. Με βάσει λοιπόν αυτό το σκεπτικό του τοποθετούν και τα ανάλογα ανταλλακτικά. Φρένα λάστιχα αμορτισέρ εγκεφάλους καρμπιρατέρ κλπ κλπ κλπ.

Ξαφνικά λοιπόν αγοράζει κάποιος ένα toyota starlet και αρχίζει. Του αλλάζει λάστιχα αμορτισέρ καρμπιρατέρ κατεβάζει καπάκια βάζει και δύο μπακετ καθίσματα με ζώνες τριών σημείων (που δεν χρησιμοποιεί ποτέ) και βγαίνει στον δρόμο νομίζοντας πως οδηγεί την "Lamborgini DIablo".

Αυτό που θέλω να πω είναι πως να κάποιος οδηγεί το όχημά του έτσι όπως έχει προβλέψει ο κατασκευαστής όταν το σχεδίαζε δεν χρειάζεται να αλλάξει τίποτε. Ούτε καν τα λάστιχα. Όταν είχα πάρει το πρώτο μου αυτοκίνητο (ένα starlet) με είχαν φάει όλοι. Άλλαξε λάστιχα γιατί αυτά που βάζουν οι εταιρείες είναι πλαστικά και θα σκοτωθείς και γλυστράνε και και και με είχανε πρήξει. Αποτέλεσμα εγώ λάστοιχα άλλαξα στα 45.000 όπως έπρεπε. Αμορτισέρ άλλαξα στα 80.000 όταν το αμορτισερόμετρο έδειξε πως θέλουν αλλαγή. Και ποτέ δεν ένοιωσα το αμαξι να πηγαίνει σαν βάρκα ούτε τα λάστοιχα α μη με κρατάνε (Allweather της GoodYear). Ομως εγώ δεν έμπαινα με 140 στη στροφή γιατί ήξερα πως δεν είχα αγοράσει τέτοιο όχημα.

Συμφωνώ λοιπόν με τον φίλο DELPIERO1981 πως δεν χρειάζεται να αλλάξεις τίποτε και μπορείς να εμπιστευτείς τους κατασκευαστές οι οποίοι "Ειρήσθω εν παρόδω" (έ ultimo_ πως σου φάνηκε?) δεν είναι βλάκες να θέλουν να καταστρέψουν την φήμη τους βάζοντας λάθος ανταλλακτικά.

Φιλικά Κώστας
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: [Διάσπαση] Hyundai: ναι ή όχι και γιατί;

Δημοσίευση από enias »

MacPap έγραψε:Συμφωνώ λοιπόν με τον φίλο DELPIERO1981 πως δεν χρειάζεται να αλλάξεις τίποτε και μπορείς να εμπιστευτείς τους κατασκευαστές οι οποίοι "Ειρήσθω εν παρόδω" (έ ultimo_ πως σου φάνηκε?) δεν είναι βλάκες να θέλουν να καταστρέψουν την φήμη τους βάζοντας λάθος ανταλλακτικά.
Αυτό δυστυχώς, δεν ισχύει πάντα και σίγουρα όχι για τα Hynundai ή για ολα τα Hyundai. Ισως και γι αυτό η αρχική παρατήρηση του Ultimo δεν είναι εντελώς αδικαιολόγητη. Τα Hyundai είναι αξιόπιστα, δεν βγάζουν βλάβες αλλα πχ μπροστά σε VW, Ford, Honda, Alfa Romeo η οδηγική του συμπεριφορά όπως βγαίνει απο το εργοστάσιο είναι κλάσεως κατώτερη, γι' αυτό και ο αγοραστής του θα πρέπει να σκεφτεί καλά γιατί το αγοράζει. Για τα ψώνια του σουπερμαρκετ, την βόλτα στην πόλη, είναι καλά, αλλά τα ταξίδια θέλει πολλή προσοχή.

Το συγκεκριμένο αμάξι (Getz 2004) το έχει συγγενικό μου πρόσωπο και το έχω οδηγήσει. Οντως υπήρχε θέμα με το αμάξι και το παρατήρησαν πολλοί γι' αυτό και έκαναν τη συγκεκριμένη μετατροπή. Το αμάξι πηγαίνει σαν βάρκα όταν έχει αέρα και είναι πολύ ευαίσθητο στους πλευρικούς ανέμους. Και δεν μιλάω για ταχύτητες μεγάλες, 90χλμ/ωρα. Με χτύπησε πλευρικός άνεμος και με μετατόπισε. :shock:

Μπορεί να Hyundai να είναι αξιόπιστα ως προς τα μηχανικά τους, αλλά στο σχεδιασμό δεν δώσανε και πολλή προσοχή ενώ τα λάστιχα μαμα Kuhmo είναι επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ, όπως είναι και άλλες μάρκες φθηνές. Τα ελατήρια (ή/και τα αμορτισέρ) είναι μαλακά για την άνεση στην πόλη(πράγματι δεν αντιλαμβάνεσαι καμιά λακκούβα) άλλα στην εθνική με 90+ δημιουργούν πρόβλημα το οποίο είναι μεγαλύτερο σε περίπτωση ανέμων. Τέλος, το ύψος του αυτοκινήτου ενδέχεται να επιβαρύνει την κατάσταση με το κέντρο βάρους να είναι ψηλότερα.

Μπορεί βέβαια κάποιος να πει: "Αυτοί που το σχεδίασαν είναι χαζοί;". Και βέβαια όχι, αλλα αν ο επιχειρηματίας έρθει και τους πει κάντε μου ένα αμάξι με το τόσα χρήματα γιατί θέλω την τάδε τιμή και να βγάζω το τάδε κέρδος, τότε και ο σχεδιαστής δεν θα φάει όλο το απόγευμα για να το σχεδιάσει, αλλα θα πάρει μια λύση "ημιέτοιμη" απο παλιότερη τεχνολογία. Αυτό είναι το "κακό" των Hyundai.
Αινείας
DELPIERO1981
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 05 Φεβ 2011, 17:48
Τοποθεσία: ΕΞΟΡΙΣΤΟΣ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ

Re: [Διάσπαση] Hyundai: ναι ή όχι και γιατί;

Δημοσίευση από DELPIERO1981 »

enias έγραψε:Αυτό δυστυχώς, δεν ισχύει πάντα και σίγουρα όχι για τα Hynundai ή για ολα τα Hyundai. Ισως και γι αυτό η αρχική παρατήρηση του Ultimo δεν είναι εντελώς αδικαιολόγητη. Τα Hyundai είναι αξιόπιστα, δεν βγάζουν βλάβες αλλα πχ μπροστά σε VW, Ford, Honda, Alfa Romeo η οδηγική του συμπεριφορά όπως βγαίνει απο το εργοστάσιο είναι κλάσεως κατώτερη, γι' αυτό και ο αγοραστής του θα πρέπει να σκεφτεί καλά γιατί το αγοράζει. Για τα ψώνια του σουπερμαρκετ, την βόλτα στην πόλη, είναι καλά, αλλά τα ταξίδια θέλει πολλή προσοχή.
Για το πρώτο το μοντέλο δεν γνωρίζω σχετικά τι συνέβαινε. Για το δεύτερο μοντέλο (αυτό που έχω) δεν αντιμετώπισα κανένα απολύτως πρόβλημα στην οδηγική συμπεριφορά του. Τη διαδρομή Βόλος -Θεσσαλονίκη την έχω κάνει πάρα πολλές φορές και συχνά ταξίδευα με ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες. Δεν μου παρουσίασε κάτι το μεμπτό, ακόμα και στις αρχές που είχα τα μανίσια αμορτισέρ και τα λάστιχα (νομίζω φορούσε τα HANKOOK, αν το γράφω σωστά). Γράφοντας αυτό, σε καμία των περιπτώσεων δεν επιχειρώ να τα βάλω στο ίδιο επίπεδο με άλλα επώνυμα, το ξεκαθαρίζω.

Ναι πράγματι, εδώ ο Κορεάτης έπρεπε να κάνε την υπέρβαση και να βάλει κάτι ποιο ποιοτικό.
Ίσως και να άλλαζε λίγο το επίπεδο των πλαστικών του. Αλλά αυτό το τελευταίο δεν με απασχολεί ιδιαίτερα.

Βέβαια, κάθε άποψη είναι σεβαστή.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DELPIERO1981 την 08 Φεβ 2011, 01:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
ΝΑ ΠΛΗΡΏΣΩ ΔΙΌΔΙΑ;... ΤΟ ΆΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΌ ΤΟ ΞΈΡΕΙΣ;
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6648
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: [Διάσπαση] Hyundai: ναι ή όχι και γιατί;

Δημοσίευση από MacPap »

DELPIERO1981 έγραψε:... Ίσως και να άλλαζε λίγο το επίπεδο των πλαστικών του...
Σε αυτό θα συμφωνήσω αλλά ας μη ξεχνάμε τα VolksWagen Golf 5ης γενιάς που στην Ελλάδα έπεφταν τα παράθυρα διότι η κόλλα στον μηχανισμό ήταν για θερμοκρασίες Γερμανίας.

Το θέμα δεν είναι όμως το φινίρισμα...

Φιλικά Κώστας
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: [Διάσπαση] Hyundai: ναι ή όχι και γιατί;

Δημοσίευση από enias »

Δεν το αποκλείω και μάλιστα το θεωρώ και πολύ πιθανόν, στο δεύτερο Getz να διόρθωσαν τις ατέλειες του πρώτου. Ηδη τα λάστιχα HANKOOK είναι λίγο ποιοτικότερα των KUHMO. Τα πρώτα τα έβαζαν και στο jeep Santa Fe.

Τα πλαστικά, δεν είναι το φόρτε του Hyundai. Η μηχανική αξιοπιστία του είναι.
Αινείας
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4885
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: [Διάσπαση] Hyundai: ναι ή όχι και γιατί;

Δημοσίευση από rasPUTIN »

enias έγραψε:Η μηχανική αξιοπιστία του είναι.
Ἡ μαγκιὰ εἶναι νὰ μὴν σὲ σέρνει ὁ γερανός.
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: [Διάσπαση] Hyundai: ναι ή όχι και γιατί;

Δημοσίευση από enias »

Haridimos έγραψε:Ἡ μαγκιὰ εἶναι νὰ μὴν σὲ σέρνει ὁ γερανός.
Σωστός! :lol: :lol: :lol:
Αινείας
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικά περί οδήγησης...”