Εδώ φίλε μου είναι λάθος χρήση του σήματος του ΣΤΟΠ. Το σωστό σήμα είναι ανάποδο τρίγωνο.
Το ίδιο έχουν κάνει και στη Λάρισα στις εισόδους σε κυκλικό κόμβο. Έχουν βάλει ΣΤΟΠ ενώ έπρεπε να βάλουν ανάποδο τρίγωνο.
Και η ερώτηση που έρχεται. Και γιατί αφού γνωρίζουν πως το σήμα είναι λάθος δεν το αλλάζουν? Μα είναι πολύ απλό. Ο Κώδικας Δημοσίων Υπαλλήλων λέει "Πρώτα φυλάς τον κ@λ@ σου" Αν γίνει ατύχημα στον κόμβο εσύ (ο ΔΥ όχι προσωπικά εσύ) θα είσαι καλυμμένος αφού έβαλες ΣΤΟΠ συν το γεγονός πως ο Έλληνας την παραχώρηση προτεραιότητας την αντιλαμβάνεται στο αν προλαβαίνει να μπει μπροστά από τον άλλο!!!!! και όχι στο αν αναγκάζει τον άλλο να φρενάρει.
Πάντως κακώς επικεντρώθηκες στο υπερβολικό παράδειγμα. Η ουσία ήταν πως δεν μπορείς με μια ματιά να κάνεις σωστό έλεγχο μιας διασταύρωσης, εκτός αν είσαι στο μέσον του πουθενά με απόλυτη ορατότητα και δεν έχεις καθόλου κρυφές γωνίες στην ορατότητά σου και έχεις τόσο καλή παρατηρητικότητα που στο
πείραμα δεν κάνεις λάθος μέτρημα.
Θυμάμαι μια περίπτωση, στο μέσον του πουθενά, όπου πλησίαζα σε διασταύρωση με 60-70 και άκουγα θόρυβο μηχανής. Κοιτούσα δεξιά, αριστερά, πίσω αλλά πουθενά μηχανή. Στα 20 μέτρα από την διασταύρωση εμφανίστηκε η μηχανή. Ήταν "κρυμμένη" πίσω από την δεξιά κολώνα του μπαρμπρίζ. Πάλι καλά που έκανε θόρυβο και έψαχνα. Αν δεν έψαχνα και κοιτούσα απλά χαλαρά, ίσως να την έβλεπα στα 10μ. Και τότε δεν ξέρω τι θα γίνονταν.
Ξέρω είναι σατανική σύμπτωση αλλά ποτέ δεν ξέρεις.