Formula 1 2011

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny »

GP Σιγκαπούρης

Ο Sebastian Vettel με τη Red Bull κυριάρχησε απόλυτα στο Grand Prix Σιγκαπούρης και κατακτώντας την 9η φετινή του νίκη οριακά δεν εξασφάλισε από τώρα το πρωτάθλημα. Ο λόγος που δεν έγινε αυτό ήταν η 2η θέση που πήρε ο Jenson Button με τη McLaren, χωρίς ωστόσο ούτε αυτός να απειλήσει τον Γερμανό. Ο Mark Webber πήρε την 3η θέση και ανέβηκε στο βάθρο, ξεπερνώντας άλλη μία πολύ άσχημη εκκίνηση. Ο Fernando Alonso με τη Ferrari τερμάτισε στην 4η θέση, που ήταν το μέγιστο δυνατό που μπορούσε να πετύχει. Ο Lewis Hamilton ύστερα από έναν ιδιαίτερα επεισοδιακό -όσο και εντυπωσιακό- αγώνα ήταν 5ος και ακολούθησαν οι Paul di Resta (καλύτερος τερματισμός στην καριέρα του στην F1), Nico Rosberg, Adrian Sutil, Felipe Massa και Sergio Perez.

Εκκίνηση

Χωρίς βροχή αλλά με τη ζέστη και την υγρασία της Σιγκαπούρης να κάνουν δύσκολη τη ζωή των οδηγών, τα μονοθέσια πήραν τη θέση τους στο grid. Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Sebastian Vettel ξεκίνησε καλά και κράτησε την πρώτη θέση. Ο Mark Webber όμως έκανε μία από τις γνωστές κακές του εκκινήσεις και είδε τόσο τον Jenson Button όσο και τον Fernando Alonso να τον προσπερνούν για να πάρουν τη 2η και την 3η θέση αντίστοιχα. Η κακή εκκίνηση του Webber καθυστέρησε και τον Lewis Hamilton που βρισκόταν πίσω του, με αποτέλεσμα ο οδηγός της McLaren να βρεθεί πίσω και από τις δύο Mercedes, με τον Massa να έχει ανέβει στην 5η θέση. Πιο πίσω δεν είχαμε δράματα, με μοναδικό επεισόδιο μια επαφή του Daniel Ricciardo που τον έστειλε στα pit για αλλαγή εμπρός πτέρυγας.

Αμέσως ο Vettel άρχισε να κινείται με καταιγιστικό ρυθμό και να απομακρύνεται στην πρώτη θέση. Ο Γερμανός μπορούσε να κινηθεί στους πρώτους γύρους 1,5 δευτερόλεπτο ταχύτερα από όλους και να δείχνει απόλυτη ανωτερότητα. Πιο πίσω, ο Lewis Hamilton ήταν σαφώς ταχύτερος από τις Mercedes και δεν επαναλήφθηκε το σκηνικό της Monza, καθώς κατάφερε να περάσει διαδοχικά χωρίς πρόβλημα τους Michael Schumacher και Nico Rosberg. Οι δύο Force India είχαν διατηρήσει τη θέση τους στη 10άδα με τον Sutil μπροστά από τον Di Resta.

Καταστροφή Hamilton

Με τον Mark Webber να πλησιάζει σταθερά τον Fernando Alonso και να τον απειλεί για την 3η θέση, άνοιξε το παράθυρο των pit stop. Ο Nico Rosberg μπήκε πρώτος για αλλαγή ελαστικών, ενώ λίγο αργότερα ο Webber κατάφερε να περάσει τον Alonso, λίγο προτού ο Ισπανός της Ferrari μπει με τη σειρά του στα pit για να αλλάξει από την πολύ μαλακή στη μαλακή γόμα της Pirelli.

Την ίδια στρατηγική ακολούθησε και ο Felipe Massa όταν μπήκε στον επόμενο γύρο, ταυτόχρονα με τον Lewis Hamilton, ο οποίος όμως επέλεξε να βάλει ξανά τα πολύ μαλακά. Μόλις βγήκαν από τα pit ο Hamilton που ήταν πίσω από τον Βραζιλιάνο προσπάθησε να περάσει αλλά έκανε λάθος, χτυπώντας με την εμπρός πτέρυγά του το πίσω ελαστικό της Ferrari. Το αποτέλεσμα ήταν ο Massa να επιστρέψει στα pit για αλλαγή ελαστικών και ο Hamilton για αλλαγή πτέρυγας. Ο Hamilton όμως λίγο αργότερα έλαβε και ποινή διέλευσης από τους αγωνοδίκες.

Η στρατηγική της Ferrari για τον Alonso φάνηκε να λειτουργεί καθώς μετά το pit stop του Webber ο Alonso βρέθηκε ξανά μπροστά του και μάλιστα με αρκετά καλή διαφορά. Οι Rosberg και Schumacher είχαν κερδίσει από δύο θέσεις μετά τη σύγκρουση Hamilton-Massa. Ο τελευταίος που μπήκε στα pit ήταν ο Paul di Resta με τη Force India στον 20ό γύρο, καθώς ο Σκοτσέζος είχε ξεκινήσει τον αγώνα με τη μαλακή γόμα και έκανε μεγάλο πρώτο stint. Όταν ο Σκοτσέζος επέστρεψε στην πίστα αποκαταστάθηκε η τάξη, με τον Vettel να προηγείται άνετα του Button, τον Alonso στην 3η θέση μπροστά από τον Webber και τους Rosberg, Schumacher, Sutil, Di Resta, Perez και Maldonado να σχηματίζουν την πρώτη 10άδα. Ο Massa είχε πέσει στη 12η θέση και ο Hamilton στη 15η.

2o pit stop και Safety Car

Το ταγκό ανάμεσα στον Alonso και τον Webber συνεχιζόταν με τον Αυστραλό να έχει φτάσει και πάλι τον Ισπανό όταν ο Nico Rosberg άνοιξε το χορό του δεύτερου pit stop στον 23ο γύρο. Ο Alonso μπήκε στον 26ο γύρο για να ξαναβάλει τα μαλακά ελαστικά, ενώ ο Lewis Hamilton έδινε άλλο ένα ρεσιτάλ προσπεράσματος ανεβαίνοντας στη 10η θέση. Στον 30ό γύρο όμως είχαμε την εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας, όταν ο Michael Schumacher έπεσε πάνω στο πίσω μέρος της Sauber του Sergio Perez, απογειώθηκε και κατέληξε στις μπαριέρες. Η Mercedes φυσικά καταστράφηκε και το SC βγήκε στην πίστα.

Όλοι οι οδηγοί της πρώτης 10άδας, πλην του Alonso που είχε μπει λίγο νωρίτερα, εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία και μπήκαν στα pit για να αλλάξουν τα ελαστικά τους, με τον Ισπανό της Ferrari για άλλη μία φορά να βρίσκεται μπροστά από τον Webber. Κερδισμένος επίσης ήταν ο Paul di Resta, ο οποίος βρέθηκε μπροστά από τον Rosberg στην 5η θέση.

Με την επανεκκίνηση ο Vettel εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι ανάμεσα σε αυτόν και τον Button υπήρχαν τρία μονοθέσια που βρίσκονταν 1-2 γύρους πίσω και στους δύο πρώτους γύρους ξαναέφτασε τη διαφορά στα 10 δευτερόλεπτα. Πιο πίσω ο Mark Webber κατάφερε να περάσει με ωραίο τρόπο τον Fernando Alonso για να πάρει την 3η θέση. Ο Hamilton ανέβηκε 8ος και ο Massa μπήκε στη 10άδα. Ο Hamilton μάλιστα συνέχισε το… βιολί του, «καθαρίζοντας» στους επόμενους γύρους τους Sutil, Rosberg και Di Resta για να ανέβει στην 5η θέση.

Οι προβλέψεις για στρατηγική 3 pit stop επαληθεύτηκαν με τον Mark Webber να μπαίνει στα pit στον 48ο γύρο για να βάλει την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli. Ο Webber βγήκε στην πίστα πίσω από τον Hamilton, ο οποίος είχε πολύ φθαρμένα ελαστικά, και τον πέρασε εύκολα. Στον επόμενο γύρο μπήκε για αλλαγή ο Jenson Button και τον ακολούθησε αμέσως ο Lewis Hamilton. Ένα γύρο αργότερα ήρθε η σειρά του Vettel, μαζί με τον Alonso. Όταν τα πράγματα ηρέμησαν η σειρά αποκαταστάθηκε, με τους Vettel, Button και Webber να κρατούν τις θέσεις του βάθρου, τον Alonso να ακολουθεί στην 4η θέση και τον Hamilton να έχει πέσει 8ος, πίσω από τους Di Resta, Rosberg και Sutil. Όχι ότι αυτό τον προβλημάτισε ιδιαίτερα, καθώς στους επόμενους γύρους κατάφερε να τους ξαναπεράσει για να πάρει πίσω την 5η θέση.

Στους τελευταίους γύρους δεν είχαμε αξιοσημείωτα συμβάντα, εκτός από την προσπάθεια του Felipe Massa να φτάσει τον Rubens Barrichello για να πάρει τη 10η θέση και τον 1 βαθμό. Ο Βραζιλιάνος της Ferrari πέρασε άνετα και έσωσε κατά κάποιο τρόπο την παρτίδα παίρνοντας στο τέλος την 9η θέση, αφού στον τελευταίο γύρο πέρασε τον Perez. Στο τέλος ο Button μπορούσε να κινηθεί 1 δευτερόλεπτο ανά γύρο ταχύτερα από τον Vettel αλλά η διαφορά ήταν πολύ μεγάλη και ο Γερμανός δεν κινδύνευσε, για να πάρει την 9η φετινή του νίκη. Ο Button ήταν 2ος και ο Webber συμπλήρωσε το βάθρο, με τους Alonso, Hamilton, Di Resta, Rosberg, Sutil, Massa και Perez να ακολουθούν.
Πηγή:msfree.gr


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny »

GP Ιαπωνίας

Ο νικητής του Grand Prix Ιαπωνίας ήταν ο Jenson Button με τη McLaren, κάνοντας υπέροχο και αλάνθαστο αγώνα, αλλά όλα τα φώτα στράφηκαν πάνω στον Sebastian Vettel. Το «τρομερό παιδί» της Formula 1 πήρε με το μονοθέσιο της Red Bull την 3η θέση στη Suzuka και εξασφάλισε για 2ο φορά στη σειρά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, για να γίνει ο νεότερος οδηγός που καταφέρνει και αυτό. Ο Fernando Alonso με τη Ferrari συμπλήρωσε το βάθρο παίρνοντας τη 2η θέση και ακολούθησαν οι Mark Webber, Lewis Hamilton, Michael Schumacher, Felipe Massa, Sergio Perez, Vitaly Petrov και Nico Rosberg.

Εκκίνηση

Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Jenson Button ξεκίνησε πολύ καλά και βρέθηκε σχεδόν δίπλα στον Sebastian Vettel. Ο Γερμανός όμως κινήθηκε πολύ προς τα δεξιά και δεν του άφησε αρκετό χώρο στην πίστα, με αποτέλεσμα ο Button να αναγκαστεί να αφήσει στιγμιαία το γκάζι και ο Lewis Hamilton να βρει την ευκαιρία να περάσει στη 2η θέση. Οι Ferrari διατήρησαν τις θέσεις τους, με τον Massa στην 4η θέση και τον Alonso στην 5η ενώ και ο Mark Webber παρέμεινε στην 6η θέση.

Ο τοπικός ήρωας Kamui Kobayashi, όμως, ήταν εκείνος που έκανε τη χειρότερη εκκίνηση, χάνοντας 5 θέσεις και πέφτοντας από την 5η στη 12η θέση ενώ εντυπωσιακές ήταν οι Dorce India, με τον Paul di Resta που βρέθηκε στη 12η θέση, πίσω από τον Michael Schumacher, και τον Adrian Sutil ακριβώς πίσω από τον Σκοτσέζο.

Οι αγωνοδίκες εξέτασαν την κίνηση του Vettel στην εκκίνηση αλλά δεν βρήκαν λόγο να προβούν σε κάποια ενέργεια αλλά στο μεταξύ ο Γερμανός της Red Bull δεν έμεινε με σταυρωμένα τα χέρια και άνοιγε συνεχώς τη διαφορά στην πρώτη θέση.

Πολύ νωρίς τα pit stop

Ο Lewis Hamilton άρχισε να αντιμετωπίσει προβλήματα με τα ελαστικά του ήδη από τον 7ο γύρο και όταν στη McLaren είδαν από την τηλεμετρία ότι το πίσω δεξιά χάνει πίεση τον κάλεσαν στα pit για αλλαγή στον επόμενο γύρο. Ο Βρετανός άνοιξε το χορό και στους επόμενους δύο γύρους όλοι οι πρωτοπόροι μπήκαν στα pit για να ξαναβάλουν τη μαλακή γόμα. Κερδισμένος από αυτήν τη διαδικασία ήταν ο Fernando Alonso. Ο Ισπανός είχε προσπεράσει νωρίτερα με ευκολία τον Massa και μετά τις αλλαγές κέρδισε μία θέση και από τον Hamilton, ανεβαίνοντας στην 3η θέση.

Το «θύμα» των pit stop ήταν ο Sebastien Buemi, με τον Ελβετό να εγκαταλείπει όταν ο εμπρός δεξιά τροχός στο μονοθέσιο της Toro Rosso δεν βιδώθηκε σωστά και έφυγε από τη θέση του στο γύρο εξόδου.

Από εκείνο το σημείο και ύστερα οι Vettel και Button άρχισαν το δικό τους γαϊτανάκι, με τους υπόλοιπους να μην καταφέρνουν να τους ακολουθήσουν, αλλά με τον Alonso να δείχνει να μπορεί να κρατήσει άνετα την 3η θέση μπροστά από τον Hamilton. Εκεί δίνονταν οι πιο μεγάλες μάχες, με τους Massa και Webber να πλησιάζουν τον Hamilton και να τον απειλούν.

Προσπέραση στα pit

Ο χορός του δεύτερου pit stop ξεκίνησε από τον Sebastian Vettel στον 20ό γύρο, με τον Jenson Button να ακολουθεί στον αμέσως επόμενο. Όταν οι δύο τους επέστρεψαν στην πίστα ο Button βρέθηκε μπροστά από τον Γερμανό στην πρωτοπορία του αγώνα. Λίγους γύρους αργότερα είχαμε την έξοδο του Αυτοκινήτου Ασφαλείας. Ο Felipe Massa είχε φτάσει πίσω από τον Lewis Hamilton και προσπάθησε να τον περάσει αλλά ο Βρετανός δεν ήταν διατεθειμένος να του το επιτρέψει. Οι δύο τους είχαν μια μικρή επαφή, που άφησε στην πίστα κάποια κομμάτια από την πτέρυγα του Βραζιλιάνου και το SC έκανε την εμφάνισή του.

Λίγους γύρους μετά την επανεκκίνηση ο Sebastian Vettel ήταν ο πρώτος οδηγός που αποφάσισε να κάνει το 3o pit stop και να αλλάξει στη μεσαία γόμα, κάτι που ίσως του στέρησε τη νίκη καθώς με την επιστροφή του στην πίστα βρέθηκε σε κίνηση και έχασε λίγο χρόνο. Έτσι, μετά τια αλλαγές για την πρώτη θέση έμειναν να μάχονται οι Button και Alonso, με τον Ισπανό να πλησιάζει τον Βρετανό στους τελευταίους γύρους αφού πρώτα αντιστάθηκε με επιτυχία στην επίθεση του Vettel από την 3η θέση.

Στο τέλος η καρό σημαία έπεσε μπροστά από τον Jenson Button, με τον οδηγό της McLaren να πανηγυρίζει την 3η του φετινή νίκη και τον Fernando Alonso να είναι 2ος. Κανείς τους όμως δεν πανηγύρισε περισσότερο από τον Sebastian Vettel, ο οποίος με την 3η θέση κατάκτησε το 2ο διαδοχικό παγκόσμιο τίτλο του και πρόσθεσε άλλη μία σελίδα στην ιστορία που μόλις τώρα ξεκίνησε να γράφει. Ακολούθησαν οι Mark Webber, Lewis Hamilton, Michael Schumacher, Felipe Massa, Sergio Perez, Vitaly Petrov και Nico Rosberg.
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny »

GP Κορέας

Το γεγονός ότι μόλις πριν από μία εβδομάδα εξασφάλισε τον τίτλο δεν έκανε τον Sebastian Vettel να χαλαρώσει και ο τρομερός Γερμανός στο Grand Prix Κορέας πήρε τη 10η φετινή του νίκη. Ο Vettel είχε έναν εύκολο σχετικά αγώνα για να φτάσει στην 1η θέση, αλλά πίσω του έγινε πραγματικά της… Κορέας στη μάχη για τη 2η θέση. Οι Lewis Hamilton και Mark Webber μονομάχησαν τροχό με τροχό για πάνω από το 1/3 του αγώνα, με τον οδηγό της McLaren να παίρνει τελικα τη 2η θέση και τον Αυστραλό της Red Bull Racing να ανεβαίνει στο βάθρο και να «κλειδώνει» το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών για τη Red Bull. Ακολούθησαν οι Fernando Alonso, Felipe Massa, Jaime Alguersuari, o οποίος στον τελευταίο γύρο πέρασε τον Nico Rosberg, Sebastien Buemi και Paul di Resta.

Εκκίνηση

Τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στο grid με την πίστα να παραμένει ως επί το πλείστον στεγνή και τον ουρανό συννεφιασμένο, με λίγες σταγόνες βροχής να πέφτουν. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Lewis Hamilton έκανε καλή εκκίνηση και κράτησε την πρώτη θέση, όπως και ο Sebastian Vettel κατάφερε να κρατήσει τη 2η θέση. Πιο πίσω ο Button ξεκίνησε καλά από τη γραμμή αλλά δεν κατάφερε να επιτεθεί και να κερδίσει θέση, κάτι που έκανε πίσω του ο Felipe Massa. Μεγαλύτερη μάχη δόθηκε στην 3η στροφή, όταν ο Vettel κατάφερε να περάσει τον Hamilton για να πάρει την πρώτη θέση ενώ ο Button κάνοντας λάθος στο φρενάρισμα και είδε να τον περνούν ο Mark Webber, που λίγο πριν είχε περάσει τον Massa, ο Βραζιλιάνος της Ferrari και ο Fernando Alonso.

Πιο πίσω ο Nico Rosberg κατάφερε να διατηρήσει την 7η θέση, όπως και ο Vitaly Petrov την 8η ενώ ο Michael Schumacher έκανε άλλη μία από τις καλές του εκκινήσεις, ανεβαίνοντας στην 9η θέση, μπροστά από τις δύο Force India των Paul di Resta και Adrian Sutil.

Στους πρώτους γύρους του αγώνα η ελάχιστη ψιχάλα δεν επηρέασε ιδιαίτερα τους χρόνους των οδηγών αλλά δεν τους επέτρεπε να αισθάνονται και απόλυτα άνετα. Ενώ ο Vettel στην πρώτη θέση προσπαθούσε να απομακρυνθεί από τον Hamilton, ο Jenson Button ανέβασε το ρυθμό του και έφτασε πίσω από τις δύο Ferrari. Οι τρεις τους για μερικούς γύρους έδωσαν μια μάχη, που δεν έφερε προσπέραση καθώς ο Jenson Button στο 14ο γύρο μπήκε στα pit για αλλαγή ελαστικών.

1ο pit stop και Safety Car

Μαζί με τον Button μπήκε και ο Rosberg, ο οποίος μετά το pit stop βρέθηκε μπροστά από τον Βρετανό, ο οποίος λίγο παρακάτω αναγκάστηκε να τον ξαναπεράσει. Στους επόμενους γύρους μπήκαν και οι υπόλοιποι από τους κορυφαίους, με τον Vettel να κάνει τελευταίος την αλλαγή του στον 17ο γύρο. Λίγο αργότερα όμως είχαμε την εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας, όταν ο Vitaly Petrov έπεσε πάνω στο πίσω μέρος της Mercedes του Michael Schumacher, σκορπίζοντας συντρίμμια στην πίστα και αναγκάζοντας τον Γερμανό σε εγκατάλειψη.

Κερδισμένος από τα pit stop ήταν ο Jenson Button που μπήκε νωρίς, καθώς βρέθηκε ξανά στην 4η θέση, μπροστά από τον Rosberg και τις δύο Ferrari, που έπεσαν στις θέσεις 6 και 7. Η κατάσταση με τα ελαστικά ήταν ανάμεικτη, καθώς οι δύο πρώτοι (Vettel και Hamilton) είχαν την πολύ μαλακή γόμα, ο Webber τη μαλακή, ο Button την πολύ μαλακή, ο Rosberg τη μαλακή, όπως και οι δύο Ferrari.

Με την επανεκκίνηση ο Button επιτέθηκε αμέσως στον Webber για να πάρει την 3η θέση αλλά ο Αυστραλός αμύνθηκε με επιτυχία. Πιο πίσω οι δύο Ferrari άρχισαν να πιέζουν τον Nico Rosberg. Στην 8η θέση είχε ανέβει ο Jaime Alguersuari, ο οποίος είχε καθυστερήσει το pit stop του, και τη 10άδα έκλειαν οι δύο Force India, με τον Di Resta να παραμένει μπροστά από τον Sutil. Στον 27ο γύρο ο Rosberg έκανε λάθος στα φρένα της στροφής 3 και επέτρεψε στις δύο Ferrari να τον περάσουν, για να μπει αμέσως στα pit.

2ο pit stop

Οι Hamilton και Webber έδιναν μεγάλη μάχη για τη 2η θέση τόσο πριν όσο και μετά το pit stop τους, που έγινε στον ίδιο γύρο. Οι δύο τους βρέθηκαν δίπλα-δίπλα στην πίστα πάρα πολλές φορές, με τον Lewis Hamilton να αμύνεται με μαεστρικό τρόπο στις επιθέσεις της σαφώς ταχύτερης Red Bull. Ο Fernando Alonso καθυστέρησε πολύ το pit stop του αλλά επιβαβεύθηκε γι’ αυτό καθώς με την επιστροφή του στην πίστα βρέθηκε μπροστά από τον Felipe Massa στην 5η θέση.

Για άλλη μία φορά, ωστόσο, όλα αυτά συνέβαιναν έξω από το πλαίσιο ενδιαφερόντων του Sebastian Vettel, ο οποίος στην πρώτη θέση έκανε άνετο αγώνα, έχοντας φτιάξει μια διαφορά της τάξης των 10 δευτερολέπτων. Πιο πισω ο Alonso έγραφε συνεχώς ταχύτερους γύρους, πλησιάζοντας το γκρουπ που είχαν σχηματίσει οι Hamilton, Webber και Button. Η νέα είσοδος στη 10άδα ήταν ο Sebastien Buemi, και με τον Alguersuari να βρίσκεται στην 8η θέση ο αγώνας εξελισσόταν που καλά για την Toro Rosso.

Ύστερα από αμέτρητες προσπάθειες ο Webber κατάφερε να περάσει τον Hamilton στον 48ο γύρο αλλά ο Βρετανός της McLaren δεν το έβαλε κάτω και αμέσως ξαναπέρασε για να πάρει πισω τη 2η θέση. Η μάχη συνεχίστηκε και για τους επόμενους γύρους αλλά ο Hamilton κρατιόταν μπροστά. Έτσι, το ενδιαφέρον στράφηκε λίγο πιο πίσω, όπου ο Fernando Alonso είχε φτάσει τον Jenson Button, αλλά με τον Ισπανό της Ferrari να μην μπορεί επίσης να περάσει τη McLaren.

Έτσι, ο Vettel πήρε με άνεση τη 10η φετινή καρό σημαία, αφήνοντας στη 2η θέση τον Lewis Hamilton, που πάλεψε σκληρά γι’ αυτήν, και στην 3η τον Mark Webber. Ακολουθησαν οι Jenson Button, Fernando Alonso, Felipe Massa, Jaime Alguersuari, o οποίος στον τελευταίο γύρο πέρασε τον Nico Rosberg, Sebastien Buemi και Paul di Resta.
Πηγή:msfree.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny »

GP Ινδίας


Η φετινή κυριαρχία του Sebastian Vettel δεν έχει όρια. Ο Γερμανός Πρωταθλητής της Red Bull πήρε την 11η φετινή του νίκη και μάλιστα σημειώνοντας grand chelem (pole, νίκη, ταχύτερος γύρος και πρωτοπορία σε όλους τους γύρους του αγώνα), που είναι το πρώτο στην καριέρα του και γίνεται ο μικρότερος σε ηλικία που καταφέρνει κάτι τέτοιο. Ο Jenson Button έκανε άλλη μία καλή εμφάνιση τερματίζοντας στη 2η θέση ενώ ο Fernando Alonso έκανε άλλη μία υπέρβαση, ανεβαίνοντας με την 3η θέση στο βάθρο των νικητών. Ο Mark Webber πήρε μιαν απογοητευτική 4η θέση και ακολούθησαν οι Michael Schumacher, Nico Rosberg, Lewis Hamilton, Jaime Alguersuari, Adrian Sutil και Sergio Perez.

Εκκίνηση

Τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στο grid, με το γνωστό πλέον θολό σκηνικό που υπήρχε τις προηγούμενες ημέρες. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα οι δύο Red Bull ξεκίνησαν καλά αλλά ακόμα καλύτερα έφυγε από τη γραμμή ο Fernando Alonso με τη Ferrari. Φτάνοντας όμως στην πρώτη στροφή ο Ισπανός βρέθηκε να φρενάρει στο σκονισμένο κομμάτι της πίστας, και οι προτεραιότητές του άλλαξαν άμεσα: από το να κερδίσει θέσεις στο να κρατήσει το μονοθέσιο στην πίστα. Αυτό έδωσε στον Jenson Button την ευκαιρία να περάσει στην 3η θέση και λίγο αργότερα στη 2η, αφού στην πίσω μεγάλη ευθεία κατάφερε να προσπεράσει και τον Mark Webber.

Πιο πίσω υπήρξαν αρκετές επαφές, με τον Rubens Barrichello να χάνει την εμπρός πτέρυγα, τον Kamui Kobayashi να εγκαταλείπει επιτόπου και τον TImo Glock λίγο αργότερα να παρκάρει στο γκαράζ της Virgin. Από τις διάφορες επαφές εκτός από τον Barrichello στα pit μπήκαν για επισκευές πριν ολοκληρωθεί ο πρώτος γύρος οι Di Resta, Perez, Perez, Trulli και D’ Ambrosio.

Στους πρώτους γύρους ο Sebastian Vettel με καθαρή πίστα μπροστά του απομακρυνόταν σταθερά από τον Button, ο οποίος με πολύ ωραία οδήγηση αμυνόταν στις επίμονες προσπάθειες του Mark Webber να περάσει. Ο Βρετανός της McLaren άντεξε και όταν η ισορροπία του μονοθεσίου του βελτιώθηκε καθώς αυτό ελάφραινε από καύσιμα, μπόρεσε να ξεφύγει από τον Αυστραλό. Ο Alonso στην 4η θέση δεν μπορούσε εμφανώς να κινηθεί στο ρυθμό τους αλλά επίσης δεν κινδύνευε από τον Massa που ήταν 5ος. Ο Lewis Hamilton στην 6η θέση έκανε έναν ήσυχο αγώνα, κρατώντας άνετα σε απόσταση τις δύο Mercedes των Rosberg και Schumacher που ήταν πίσω του, ενώ τη 10άδα συμπλήρωναν οι Sutil και Buemi.

Νέο επεισόδιο Massa-Hamilton

Στο 16ο γύρο ξεκίνησαν οι πρώτες αλλαγές ελαστικών, με τον Sebastian Vettel να είναι ο τελευταίος από τους πρωτοπόρους που μπήκαν στα pit. Όταν ολοκληρώθηκαν οι αλλαγές, οι θέσεις τους δεν άλλαξαν, με τον Γερμανό της Red Bull να παραμένει στην κορυφή. Ωστόσο, διαμορφώθηκε μια μάχη, με τον Lewis Hamilton να έχει φτάσει σε απόσταση βολής (DRS) τον Felipe Massa, ύστερα από ένα μικρό λάθος του Βραζιλιάνου της Ferrari, και να τον απειλεί για την 5η θέση. Το αποτέλεσμα ήταν λίγο-πολύ αναμενόμενο: ο Hamilton «χώθηκε» στην εσωτερική του Massa, ο Βραζιλιάνος έστριψε και ο πίσω αριστερά τροχός του χτύπησε με τον εμπρός δεξιά του Βρετανού. Ο Massa έκανε ένα τετακέ ενώ ο Hamilton έσπασε την εμπρός πτέρυγα και αναγκάστηκε να μπει ξανά στα pit για να την αλλάξει, πέφτοντας στην 9η θέση.

Οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν και έκριναν ότι υπαίτιος της σύγκρουσης ήταν ο Felipe Massa, ο οποίος έλαβε ποινή διέλευσης από τα pit. Ο Βραζιλιάνος μετά την έκτιση αυτής της ποινής επέστρεψε στην πίστα στην 7η θέση αλλά στον αμέσως επόμενο γύρο μπήκε ξανά στα pit, για να βάλει τη σκληρή γόμα και να αλλάξει την εμπρός πτέρυγα, πέφτοντας στη 12η θέση. Τα προβλήματα του Massa όμως τελείωσαν οριστικά ένα γύρο αργότερα όταν στο πέρασμα από ένα κερμπ έσπασε η εμπρός αριστερά ανάρτηση και ο αγώνας του ολοκληρώθηκε οριστικά. Σχεδόν ταυτόχρονα με τον Massa εγκατέλειψε και το Sebastien Buemi, με τον κινητήρα της Ferrari να σπάει στο μονοθέσιο της Toro Rosso.

2o pit stop

Ο Sebastian Vettel συνέχισε να προηγείται με άνεση και ο Jenson Button ακλουθούσε στη 2η θέση όταν στον 38ο γύρο ο Mark Webber αποφάσισε να μπει στα pit για 2η φορά και να βάλει τη σκληρή γόμα. Καθώς ο Αυστραλός άρχισε να κάνει καλούς χρόνους, στη Ferrari κατάλαβαν ότι πρέπει να αντιδράσουν και δύο γύρους αργότερα κάλεσαν τον Alonso στα pit για να βάλει και εκείνος τα σκληρά. Η στρατηγική των Ιταλών δούλεψε και ο Alonso βρέθηκε στην 3η θέση, μπροστά από τον Webber - και μάλιστα δύο γύρους αργότερα κατάφερε να βρεθεί σε απόσταση ασφαλείας, δηλαδή πάνω από το 1 δλ του DRS.

Στον 46ο γύρο μπήκε ο Button και στον 47ο ο Vettel, με την τάξη να αποκαθίσταται χωρίς προβλήματα, τουλάχιστον όσον αφορά την πρώτη 10άδα. Κερδισμένος ωστόσο ήταν ο Button ο οποίος είδε τη διαφορά του από τον Vettel να πέφτει από τα 7 στα 3 δευτερόλεπτα. Ο Michael Schumacher καθυστέρησε την είσοδό του στα pit μέχρι τον 50ό γύρο και όταν επέστεψε στην πίστα κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τον Nico Rosberg στην 6η θέση. Στον 57ο γύρο ο Bruno Senna έγινε ο τελευταίος που μπήκε στα pit για να βάλει -όπως είναι υποχρεωτικό- και τη σκληρή γόμα και να χάσει την 9η θέση που είχε μέχρι εκείνη τη στιγμή.

Στους τελευταίους γύρους δεν είχαμε δράματα καθώς οι διαφορές παγιώθηκαν. Έτσι, ο Sebastian Vettel είδε για 11η φορά φέτος την καρό σημαία -και μάλιστα σημειώνοντας ταχύτερο γύρο του αγώνα στον τελευτάιο γύρο-, με τους Button και Alonso να ανεβαίνουν στο βάθρο. Ακολούθησαν οι Mark Webber, Michael Schumacher, Nico Rosberg, Lewis Hamilton, Jaime Alguersuari, Adrian Sutil και Sergio Perez.
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny »

GP Abu Dhabi


Ο Lewis Hamilton ήταν ο πρωταγωνιστής του GP Abu Dhabi, παίρνοντας στην πίστα Yas Marina την 3η φετινή νίκη του. Ο Βρετανός της McLaren οδήγησε αλάνθαστα σε όλο τον αγώνα και στην ουσία δεν κινδύνευσε από τον Fernando Alonso. Ο Ισπανός της Ferrari έκανε άλλη μία υπέρβαση και πήρε τη 2η θέση, μπροστά από τον Jenson Button, ο οποίος ξεπέρασε τα μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισε στη διάρκεια του αγώνα, πήρε την 3η θέση και ανέβηκε στο βάθρο των νικητών. Ακολούθησαν οι Mark Webber, Felipe Massa, Nico Rosberg, Michael Schumacher, Adrian Sutil, Paul di Resta και Kamui Kobayashi. Ο Sebastian Vettel εγκατέλειψε στον πρώτο γύρο του αγώνα, κάτι που του συμβαίνει για πρώτη φορά φέτος.

Εκκίνηση

Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Sebastian Vettel έκανε καλή εκκίνηση και δεν απειλήθηκε από τις McLaren των Hamilton και Button στην πρώτη στροφή. Πιο πίσω όμως ο Webber είδε τον Fernando Alonso να τον περνάει στην εκκίνηση και να παίρνει την 4η θέση. Η πρωτοπορία του Vettel ωστόσο κράτησε πολύ λίγο καθώς στη 2η στροφή το πίσω δεξιά ελαστικό κλάταρε, με αποτέλεσμα ο Γερμανός να βρεθεί αρχικά εκτός πίστας και στη συνέχεια εκτός αγώνα καθώς από την έξοδο στο γρασίδι και από την προσπάθειά του να φτάσει στα pit με τρία ελαστικά έπαθε ζημιά η ανάρτηση.

Έτσι, ο Lewis Hamilton βρέθηκε στην πρώτη θέση του αγώνα, αλλά πίσω του δεν είχε πλέον τον Jenson Button αλλά τον Fernando Alonso, καθώς ο Ισπανός της Ferrari με μια πολύ ωραία κίνηση πέρασε τον Βρετανό στον πρώτο γύρο. Πιο πίσω ακολουθούσαν ο Mark Webber στην 4η θέση, μπροστά από τον Felipe Massa, τις δύο Mercedes των Nico Rosberg και Michael Schumacher και τις δύο Force India των Adrian Sutil και Paul di Resta.

Πολύ καλό ξεκίνημα στον αγώνα έκαναν οι Williams, που παρότι εκκίνησαν από την τελευταία σειρά μέχρι το 10ο γύρο βρίσκονταν στη 14η θέση με τον Barrichello και στη 15η με τον Maldonado. Πολύ καλό αγώνα έκανε και ο Sebastien Buemi, ο οποίος είχε ανέβει στη 10η θέση και μάλιστα πίεζε τον Di Resta για την 9η θέση.

Pit stop

Ο Jenson Button αντιμετώπιζε προβλήματα με το KERS του μονοθεσίου της McLaren και έδινε τα πάντα για να κρατήσει πίσω του τον Webber την ώρα που στο 15ο γύρο άνοιξε το παράθυρο του πρώτου pit stop με τον Massa να μπαίνει πρώτος και να βάζει ξανά τα μαλακά ελαστικά. Στους επόμενους γύρους ακολούθησαν και οι υπόλοιποι από τους πρωτοπόρους, οι οποίοι ακολούθησαν την ίδια στρατηγική, με μεγάλο χαμένο τον Mark Webber στο pit stop του οποίου παρουσιάστηκε πρόβλημα στο κούμπωμα ενός από τους πίσω τροχούς και έχασε πολύ χρόνο, μαζί με μία θέση από τον Massa.

Στα pit stop κερδισμένος ήταν και ο Adrian Sutil, ο οποίος πέρασε μπροστά από τον Michael Schumacher και μπήκε σφήνα ανάμεσα στις δύο Mercedes GP, ενώ διαφορετική στρατηγική ακολουθούσε ο Di Resta. Στο μεταξύ, οι δύο πρωτοπόροι συνέχιζαν να απομακρύνονται από τους άλλους, με τον Hamilton να διατηρεί σταθερά μια διαφορά της τάξης των 3-3,5 δευτερολέπτων από τον Alonso. Λίγο πιο πίσω, οι Massa και Webber πλησίαζαν τον Button ενώ στη 10άδα είχε μπει ο Kamui Kobayashi με τη Sauber, παρότι είχε σταματήσει πολύ νωρίς για να αλλάξει πτέρυγα ενώ ο Sebastien Buemi έχασε την ευκαιρία για κάτι καλό αφού πάρκαρε στο γκαράζ της Toro Rosso και εγκατέλειψε.

Με τον Hamilton να βρίσκει ρυθμό και να ανεβάζει τη διαφορά, η τριπλή μάχη Button-Massa-Webber τράβηξε το ενδιαφέρον. Κι ενώ ο Button έδειχνε σε καλή κατάσταση και διατηρούσε την 3η θέση, αφού άρχισε πάλι να λειτουργεί το KERS στο μονοθέσιό του, οι Massa και Webber προσπερνούσαν ο ένας τον άλλο σε κάθε ευκαιρία, με τον Βραζιλιάνο ωστόσο να διατηρεί την 4η θέση

Στρατηγικές κινήσεις

Για το τελευταίο κομμάτι του αγώνα οι πρωτοπόροι ακολούθησαν διαφορετικές στρατηγικές. Ο Webber μπήκε πρώτος και έβαλε ξανά τα μαλακά ελαστικά με σκοπό να κάνει ξανά ένα pit stοp στους τελευταίους γύρους για να βάλει τα μεσαία ελαστικά όπως είχε υποχρέωση. Στη συνέχεια μπήκαν οι Button, Hamilton και Alonso για να βάλουν τα μεσαία, με τον Ισπανό να μένει παραπάνω στην πίστα σε μα προσπάθεια να βρεθεί μπροστά από τον Βρετανό. Η προσπάθεια αυτή όμως δεν καρποφόρησε και ο Hamilton βρέθηκε ξανά στην πρώτη θέση όταν ο Alonso έκανε τη δική του αλλαγή.

Πιο πίσω, όσοι είχαν ακολουθήσει στρατηγική ενός λιγότερου pit stop επιβραβεύονταν καθώς ο Paul di Resta είχε την 9η θέση και ο Kamui Kobayashi τη 10η. Ο Webber έκανε συνεχώς ταχύτερους γύρους αλλά στην πραγματικότητα η μάχη του ήταν με τον Massa για την 4η θέση, ο οποίος όμως του έκανε τη ζωή εύκολη καθώς έχασε πολύ χρόνο ύστερα από ένα λάθος που τον οδήγησε σε τετακέ.

Μέχρι το τέλος του αγώνα δεν συνέβη κάτι ιδιαίτερα αξιοσημείωτο, εκτός από το υποχρεωτικό pit stop του Webber στον προτελευταίο γύρο. Έτσι, ο Lewis Hamilton πανηγύρισε την 3η του φετινή νίκη, μπροστά από τον Fernando Alonso και τον Jenson Button. Ακολούθησαν οι Mark Webber, Felipe Massa, Nico Rosberg, Michael Schumacher, Adrian Sutil, Paul di Resta και Kamui Kobayashi.
Πηγή:msfree.gr


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από erling »

Στο Abu Dhabi μετά την έξοδο του Vetel, ο 2ος της εκκίνησης Hamilton τερμάτισε 1ος ενώ ο Alonso με μια καταπληκτική εκκίνηση τερμάτισε 2ος από τον 5η θέση της εκκίνησης και ο Button τερμάτισε 3ος μετά από μια σκληρή μάχη με τον Webber που έμεινε στην 4η θέση.
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny »

GP Βραζιλίας:


Χρειάστηκε να περάσουν 18 αγώνες για να γευτεί ο Mark Webber τη χαρά της νίκης για το 2011. Ο Αυστραλός πήρε μια εύκολη νίκη -όπως εξελίχθηκε- στο Grand Prix Βραζιλίας που έριξε την αυλαία της φετινής αγωνιστικής σεζόν. Ο Sebastian Vettel, αντιμετωπίζοντας προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων πήρε άνετα τη 2η θέση και συμπλήρωσε το 1-2 της Red Bull, μπροστά από τον Jenson Button, ο οποίος για άλλη μία φορά απέδειξε τη σπάνια ικανότητά του στη στρατηγική διαχείριση, φέρνοντας το μονοθέσιο της McLaren στην 3η θέση του βάθρου. Ακολούθησαν οι Alonso, Massa, Sutil, Rosberg, Di Resta, Kobayashi και Petrov.

Εκκίνηση

Τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στο grid με την πίστα να είναι στεγνή καθώς η πρόγνωση για βροχή δεν επαληθεύτηκε. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Sebastian Vettel έκανε μιαν υποδειγματική εκκίνηση και ανενόχλητος έφτασε στην πρώτη στροφή. Ο Mark Webber όμως δεν έκανε το ίδιο και είδε τους Jenson Button και Fernando Alonsol, o οποίος είχε εύκολα περάσει τον Lewis Hamilton, να τον απειλούν, ωστόσο κράτησε τη 2η θέση. Πιο πίσω ο Felipe Massa πέρασε τον Nico Rosberg για να ανέβει 6ος ενώ ο Michael Schumacher έχασε μία θέση από τον Paul di Resta, την οποία όμως πήρε πίσω πολύ γρήγορα.

Ο Heikki Kovalainen έκανε πολύ καλή εκκίνηση και στο τέλος του πρώτου γύρου βρισκόταν στη 15η θέση, ενώ ο Rubens Barrichello στον αντίποδα έχασε 7 θέσεις και από τη 12η που ξεκίνησε βρέθηκε στη 19η. σε όλη τη διαδικασία πάντως δεν υπήρξε καμία επαφή και κανείς από τους 24 οδηγούς δεν χρειάστηκε να εγκαταλείψει ή να μπει στα pit για επισκευές.

Τα επεισόδια άρχισαν στο 10ο γύρο, όταν σε μια προσπάθεια του Schumacher να περάσει τον Bruno Senna οι δυο τους είχαν επαφή, με αποτέλεσμα ο Γερμανός της Mercedes GP να πάθει κλατάρισμα και να χάσει χρόνο μέχρι να επιστρέψει στα pit για αλλαγή. Αργότερα, οι αγωνοδίκες έκριναν υπαίτιο για τη σύγκρουση τον Senna και ο Βραζιλιάνος της Renault δέχτηκε ποινή διέλευσης από τα pit. Σε εκείνο το σημείο ο Fernando Alonso εξαπέλυσε την επίθεσή του στον Jenson Button με τον Ισπανό να καταφέρνει μια όμορφη προσπέραση και να ανεβαίνει στην 3η θέση.

Pit stop

Με τη θερμοκρασία της πίστας να μεγαλώνει, άρχισαν να παρουσιάζονται προβλήματα με τα πίσω ελαστικά και από τον 15ο γύρο οι πρωτοπόροι άρχισαν να μπαίνουν στα pit, με τον Jenson Button να δίνει το παράδειγμα. Στον επόμενο γύρο μπήκαν οι Alonso και Hamilton και ένα γύρο αργότερα ο Sebastian Vettel, ο οποίος αντιμετώπιζε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων της Red Bull και οι μηχανικοί του τού είχαν ζητήσει να μην πιέζει στο όριο με τη 2η και 3η ταχύτητα.

Ο κύκλος των pit stop ολοκληρώθηκε με τον Felipe Massa και όταν ο Βραζιλιάνος της Ferrari επέστρεψε στην πίστα η τάξη αποκαταστάθηκε, με τους Vettel, Webber, Button, Hamilton, Massa, Sutil, Rosberg, Petrov και Di Resta να σχηματίζουν την πρώτη 10άδα. Πολύ καλό αγώνα έκανε μέχρι εκείνο το σημείο ο Vitaly Petrov, ο οποίος είχε κερδίσει πολλές θέσεις και είχε μπει στη βαθμολογούμενη 10άδα, βοηθούμενος από το γεγονός ότι ήταν ο πρώτος οδηγός που έκανε αλλαγή ελαστικών. Λίγο αργότερα ήρθε και η πρώτη εγκατάλειψη του αγώνα, που ήταν ο Timo Glock ο οποίος σταμάτησε αμέσως μετά το pit stop του γιατί οι μηχανικοί της Virgin δεν βίδωσαν καλά τον πίσω αριστερό τροχό, ο οποίος έφυγε από τη θέση του.

Σε εκείνο το σημείο του αγώνα τα μονοθέσια της Red Bull ήταν τα ταχύτερα, με τους Vettel και Webber να απομακρύνονται σταθερά από τους υπόλοιπους και τον Alonso να κρατά άνετα την 3η θέση. Ωστόσο, τα προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων στο μονοθέσιο του Vettel επιδεινώθηκαν και ο Γερμανός αναγκάστηκε να κόψει ρυθμό, με αποτέλεσμα να τον φτάσει και να τον περάσει ο Mark Webber. Στο μεταξύ, είχαμε άλλη μία εγκατάλειψη, που ήταν ο Pastor Maldonado με το μονοθέσιο της Williams.

Ο Button άνοιξε το χορό και του 2ου pit stop, μπαίνοντας στον 32ο γύρο για να αλλάξει από τη μαλακή στη μεσαία γόμα. Στον επόμενο γύρο ακολούθησε ο Lewis Hamilton, ο οποίος όμως έβαλε στο μονοθέσιο της McLaren άλλο ένα σετ από τη μαλακή γόμα των ελαστικών της Pirelli. Την ίδια στρατηγική με τον Hamilton ακολούθησε και ο Fernando Alonso, ο οποίος σταμάτησε ένα γύρο μετά τον Βρετανό. Λίγο αργότερα μπήκαν και οι δύο Red Bull, οι οποίες επίσης είχαν την ίδια στρατηγική και έβαλαν τη μαλακή γόμα.

Στρατηγικές επιλογές

Ο Lewis Hamilton βρέθηκε να χάνει πολύ χρόνο πίσω από τον Felipe Massa, καθώς ο Βραζιλιάνος της Ferrari βρισκόταν σε διαφορετική στρατηγική και πήγαινε για ένα pit stop λιγότερο, έτσι αποφάσισε να μπει στα pit στον 45ο γύρο για να βάλει τη μεσαία γόμα. Στον επόμενο γύρο έκανε το ίδιο και ο Felipe Massa, για να φτάσει με τα σκληρότερα ελαστικά μέχρι το τέλος. Ο Βραζιλιάνος μετά τα pit stop βρέθηκε μπροστά από τον Hamilton αλλά δεν χρειάστηκε να δώσει άλλες μάχες, καθώς ο Βρετανός εγκατέλειψε ένα γύρο αργότερα από βλάβη στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Στις δύο πρώτες θέσεις οι δύο Red Bull συνέχιζαν να απομακρύνονται παρά τα προβλήματα που συνέχιζε να αντιμετωπίζει με το κιβώτιο ταχυτήτων. Ο Fernando Alonso ήταν 3ος, με τον Button να είναι άνετα 4ος. Ο Βρετανός ήταν εκείνος που άνοιξε τον κύκλο του 3ου pit stop στον 53ο γύρο, βάζοντας ξανά τη μεσαία γόμα, με τον Fernando Alonso να ακολουθεί στον επόμενο για να κάνει την ίδια αλλαγή. Μετά τα pit stop ο Button ήταν πολύ ταχύτερος από τον Alonso, με αποτέλεσμα ο Βρετανός να τον φτάσει και να περάσει τον Ισπανό στον 62ο γύρο όταν μπήκαν στη ζώνη του DRS.

Στους τελευταίους γύρους ο Jenson Button ξεκίνησε να κυνηγά τον Sebastian Vettel για τη 2η θέση και τον πλησίαζε συνεχώς, αλλά δεν προλάβαινε να τον απειλήσει πραγματικά. Έτσι, η καρό σημαία έπεσε μπροστά από τον Mark Webber για πρώτη φορά φέτος, με τους Sebastian Vettel και Jenson Button να συμπληρώνουν το βάθρο. Ακολούθησαν οι δύο Ferrari των Fernando Alonso και Felipe Massa και τη βαθμολογούμενη 10άδα έκλεισαν οι Adrian Sutil, Nico Rosberg, Paul di Resta, Kamui Kobayashi και Vitaly Petrov.

Η νίκη του Webber τον έφερε στην 3η θέση του πρωταθλήματος οδηγών καθώς έφτασε στους 258, με τον Alonso να έχει 257. Ο Button διατήρησε τη 2η θέση με 270 βαθμούς ενώ με γιγαντιαία διαφορά έκλεισε τη σεζόν o Vettel, φτάνοντας στους 392 βαθμούς.

Η αγωνιστική σεζόν του 2011 ολοκληρώθηκε. Στον τελευταίο αγώνα δεν υπήρχε κάτι για να κριθεί, ωστόσο οι φίλοι της Formula 1 είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μια όμορφη παράσταση μέχρι να ξαναδούν τα μονοθέσια να μάχονται στις πίστες τον Μάρτιο της επόμενης σεζόν.
Πηγή:msfree.gr


Εικόνα

Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny »

F1: Ανασκόπηση όλων των φετινών GP


Ολη η σεζόν του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 στις οθόνες σας! Θυμηθείτε, αγώνα-αγώνα τις συναρπαστικές μάχες των φετινών GPS της Formula 1.
Πηγή:protothema.gr


Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6637
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από MacPap »

thx Johny
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Formula 1...”