Ο μύθος της τεχνολογικής εξελίξεως και των καλών οχημάτων

Προτροπές και συμβουλές για ασφαλή οδήγηση...
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4845
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Ο μύθος της τεχνολογικής εξελίξεως και των καλών οχημάτων

Δημοσίευση από rasPUTIN »

UltiMo_ έγραψε:φαντάσου οτι υπάρχουν άτοπα που λέγανε οτι το όριο ταχύτητας είναι απαράδεκτα μικρό. και αν έχεις σοβαρό αμάξι με καλά φρένα, μπορείς να έχεις μεγαλύτερες ταχύτητες με ασφάλεια.
Μἐ ἀφορμὴ τὴν παραπάνω φράσιν τοῦ Οὐλτιμιάδη ξεκινῶ τὴν παροῦσα. Ἕνα, βλακῶδες, ἐπιχείρημα εἶναι ὅτι ἀφοῦ ἡ ἐνεργητικὴ ἀλλὰ καὶ ἡ παθητιικὴ ἀσφάλεια τῶν ὀχημάτων ἔχει βελτιωθεῖ τὰ ὅρια ταχύτητας εἶναι ἀναχρονιστικά.

ΛΑΘΟΣ!


ΛΑΘΟΣ! ΛΑΘΟΣ! ΛΑΘΟΣ!


Διότι ναὶ μέν συνεπεία τῆς τεχνολογικῆς ἐξελίξεως ἔχουμε:
  • καλύτερα φρένα
  • καλύτερη σχεδίασιν στὸ ἀμάξωμα
  • καλύτερους τροχούς
  • καλύτερες ἀναρτήσεις
  • κάμποσα κιλὰ ἡλεκτρονικὰ
  • ἐνδεχομένως κι ἄλλα ποὺ ἀγνοῶ

ΑΛΛΑ ...

τὶ εἶναι αὐτὸ ποὺ δὲν έχει βελτιωθεῖ;

Αὐτὸ ποὺ δὲν έχει βελτιωθεῖ εἶναι ἡ Κεντρικὴ Μονὰς Ἐπεξεργασίας.

Λέγοντας Κεντρικὴ Μονὰς Ἐπεξεργασίας δὲν ἀναφέρομαι στὰ ἡλεκτρονικὰ τῶν σύγχρονων ὀχημάτων (ἐκείνη τὴν πλακέτα τὴν ὁποία ὁ πολὺς κόσμος ἀναφέρει ὡς ἐγκέφαλο τοὺ ὀχήματος) ἀλλὰ στὸν ἐγκέφαλο ἐκείνου ποὺ κρατὰ τὸ τιμόνι.
Τὸ μόνο ποὺ θὰ μὲ κάνει νὰ ἀναθεωρήσω τὴν παραπάνω ἄποψίν μου εἶναι κάποια ἰατρικὴ μελέτη διὰ τῆς ὁποίας νὰ ἀποδεικνύεται μετάλλαξις τοῦ ἀνθρωπίνου γένους, ἰατρικῶς ἀποδεδειγμένη βελτίωσις τῶν ἀνθρωπίνων ἀντανακλαστικῶν, ἰατρικῶς ἀποδεδειγμένη μείωσις τοῦ χρόνου ἀντιδράσεως κ.ο.κ..

Μέχρι νὰ συμβεῖ αὐτὸ θὰ παραμείνω παγιωμένος κι ἄκαμπτος ὡς πρὸς τὴν παραπάνω ἄποψιν.


οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: Ο μύθος της τεχνολογικής εξελίξεως και των καλών οχημάτω

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Και το πονηρό ερώτημά μου είναι:

Τελικά, αφού η CPU και τα αντανακλαστικά δεν αναβαθμίζονται, ποια όρια είναι σωστά, ας πούμε στην Αθηνών - Κορίνθου; Αυτά που είναι σήμερα, δηλαδή 130, αυτά που ήταν μέχρι πριν 2-3 χρόνια ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ δρόμο, δηλαδή 120, ή τα παλαιά που υπήρχαν όταν δεν υπήρχε ο αυτοκινητόδρομος, δηλαδή 80-100; Αφού η βελτίωση του δρόμου, του αυτοκινήτου κτλ δεν αλλάζει κάτι γιατί αλλάζουν τα όρια προς το μεγαλύτερο; Και αφού όλα τα συστήματα δεν προσφέρουν τίποτε γιατί τα χρησιμοποιούμε τελικά;

Κάπου μπλέκεσαι στις ίδιες σου τις σκέψεις. Αυτό που είναι το σωστό είναι: με τα νέα συστήματα, με τα νέα οχήματα, οι μεγαλύτερες ταχύτητες είναι εφικτές και ασφαλέστερες σε σχέση με το παρελθόν. Αυτό που χρειάζεται είναι παιδεία στους οδηγούς, ώστε να μην κάνουν βλακείες στους δρόμους. Από την αλλαγή λωρίδας χωρίς φλας μέχρι το να βγαίνεις για τελίκιασμα με την Porsche χωρίς να έχεις κοιτάξει την πίεση των ελαστικών.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Ο μύθος της τεχνολογικής εξελίξεως και των καλών οχημάτω

Δημοσίευση από MacPap »

Η απάντηση μου στο πονηρό ερώτημα είναι πως η σωστή ταχύτητα είναι αυτή που αν συμβεί κάτι (χαλάσει η "CPU", πάθει ο οδηγός καρδιακό επεισόδιο, φύγει η ρόδα κλπ) στην χειρότερη θα πεθάνει μόνος του. Δεν θα πάρει μαζί του και άλλους από ανεγκέφαλες εγωιστικές επιλογές.
Οταν πηγαίνει κανείς στην Κ-Π με 200 και σκοτώσει κόσμο δεν είναι θέμα στιγμιαίας κακής στιγμής. Είναι θέμα μόνιμης βλακείας στο κεφάλι που από καλή τύχη δεν σκότωσε κανένα μέχρι εκείνη την στιγμή. Και είπαμε αυτός να σκοτωθεί, καλά να πάθει και στα τσακίδια. Τα παιδάκια και οι μανάδες στο πάρκινγκ όμως τι φταίνε?

Μου θυμίζει λοιπόν αυτή η κουβέντα, τις γκόμενες που ενώ ντύνονται έκφυλα και έχουν τερματίσει το κοντέρ της ξέκολης εμφάνισης, ενοχλούνται που τους την πέφτουν χύμα όλοι και διαμαρτύρονται συνεχώς που κανείς δεν τις σέβεται. Σε αυτές τι γκόμενες η μόνιμη απάντηση επρεπε να είναι "σηκωσε το ντεκολτέ 15 πόντους ψηλότερα, κατέβασε την φούστα 20 πόντους χαμηλότερα, πάψε να προκαλείς και δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα".
Ετσι και εδώ η απάντηση είναι "τρέξε 30 χλμ λιγότερα από το όριο, αφιέρωσε όλη την προσοχή σου σε αυτή την οβίδα που οδηγάς, ρίξε και τον εγωισμό σου 80% και θα πάνε όλα καλά!!" Και μην αρχίσουμε τα "ναι αλλά μπορεί ο άλλος". Το "τρέξε 30 χλμ λιγότερα από το όριο, αφιέρωσε όλη την προσοχή σου σε αυτή την οβίδα που οδηγάς, ρίξε και τον εγωισμό σου 80% και θα πάνε όλα καλά" απευθύνεται σε όλους και συνοδεύεται με το "ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΟΥ ΤΟΝ ΚΟΚ".

Αυτά και δεν ασχολούμαι με άλλες αναλύσεις που ξεκινούν από την μη τήρηση του Κ.Ο.Κ.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4845
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Ο μύθος της τεχνολογικής εξελίξεως και των καλών οχημάτω

Δημοσίευση από rasPUTIN »

pipinos1976 έγραψε:Τελικά, αφού η CPU και τα αντανακλαστικά δεν αναβαθμίζονται, ποια όρια είναι σωστά, ας πούμε στην Αθηνών - Κορίνθου; Αυτά που είναι σήμερα, δηλαδή 130, αυτά που ήταν μέχρι πριν 2-3 χρόνια ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ δρόμο, δηλαδή 120, ή τα παλαιά που υπήρχαν όταν δεν υπήρχε ο αυτοκινητόδρομος, δηλαδή 80-100; Αφού η βελτίωση του δρόμου, του αυτοκινήτου κτλ δεν αλλάζει κάτι γιατί αλλάζουν τα όρια προς το μεγαλύτερο; Και αφού όλα τα συστήματα δεν προσφέρουν τίποτε γιατί τα χρησιμοποιούμε τελικά;
Τὴν κολοκυθιὰ θὰ παίξουμε; Νὰ σοῦ πῶ π.χ. 100, νὰ ἀντιλογήσεις λέγοντας π.χ. 150, κάποιος τρῖτος νὰ πεῖ κάποιο ἄλλο νούμερο καὶ ν'ἀρχίσουμε νὰ τσακωνόμαστε; Θὰ καταλήξουμε κάπου;
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
leftergr
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2010, 17:30
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Ο μύθος της τεχνολογικής εξελίξεως και των καλών οχημάτω

Δημοσίευση από leftergr »

Όταν η παιδεία , οι γνώσεις , ο τρόπος εξέτασης ,κτλ κτλ , αυτού που οδηγάει δεν έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια , τότε όσα κιλά ηλεκτρονικά και αν έχει ένα αυτοκίνητο και όσο τέλειους δρόμους ( που μπορείς να κινείσαι με 200 ) και να κατασκευάσουμε , πάντα θα υπάρχουν δυστηχήματα . Άσχετα με τα όρια που υπάρχουν στους αυτοκινητόδρομους .
Η μελωδία της Ευτυχίας Carrera GT revs, LOUD & EVIL Black Porsche Carrera GT taking off!
Honk if you’ve never seen an Uzi fired from a car window .
God must love stupid people, he made so many.
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4845
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Ο μύθος της τεχνολογικής εξελίξεως και των καλών οχημάτω

Δημοσίευση από rasPUTIN »

leftergr έγραψε:Όταν η παιδεία , οι γνώσεις , ο τρόπος εξέτασης ,κτλ κτλ , αυτού που οδηγάει δεν έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια ...
Νομίζω ὅτι αὐτὴ ἡ παράμετρος εἶναι ὑπερεκτιμημένη, ὅσον ἀφορὰ τὰ γενεσιουργὰ αἴτια τοῦ κακοῦ.

Κάποιος ὁδηγὸς κάνει μιὰ χοντράδα καὶ οἰ μάρτυρες τοῦ περιστατικοῦ σχολιάζουν: πῶς τὸ πῆρε τὸ δίπλωμα;

Τὰ πράγματα εἶναι ἀπλά. Ὅταν ἔδινε ἐξετάσεις ἦταν «σὰν ὀσία παρθένα» (τυπικὸς καὶ προβλεπόμενος, τὰ ἔκανε ὄλα τέλεια). Μόλις πῆρε τὸ δίπλωμα ξεσάλωσε. Ὑπάρχει κάτι ποὺ δὲν καταλαβαίνετε;
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Ο μύθος της τεχνολογικής εξελίξεως και των καλών οχημάτω

Δημοσίευση από UltiMo_ »

συμφωνώ. το να πας σαν το διάολο δεν ειναι ανικανότητα. επιλογή είναι
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: Ο μύθος της τεχνολογικής εξελίξεως και των καλών οχημάτω

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Haridimos έγραψε:
leftergr έγραψε:Όταν η παιδεία , οι γνώσεις , ο τρόπος εξέτασης ,κτλ κτλ , αυτού που οδηγάει δεν έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια ...
Νομίζω ὅτι αὐτὴ ἡ παράμετρος εἶναι ὑπερεκτιμημένη, ὅσον ἀφορὰ τὰ γενεσιουργὰ αἴτια τοῦ κακοῦ.

Κάποιος ὁδηγὸς κάνει μιὰ χοντράδα καὶ οἰ μάρτυρες τοῦ περιστατικοῦ σχολιάζουν: πῶς τὸ πῆρε τὸ δίπλωμα;

Τὰ πράγματα εἶναι ἀπλά. Ὅταν ἔδινε ἐξετάσεις ἦταν «σὰν ὀσία παρθένα» (τυπικὸς καὶ προβλεπόμενος, τὰ ἔκανε ὄλα τέλεια). Μόλις πῆρε τὸ δίπλωμα ξεσάλωσε. Ὑπάρχει κάτι ποὺ δὲν καταλαβαίνετε;
Σε αυτό συμφωνώ με την παρατήρηση ότι υπάρχουν περιπτώσεις (έχω γείτονα) που δεν μπορούν να παρκάρουν καν. Έχει ο άλλος ένα Foucs και δεν μπορεί να το βάλει σε χώρο για Mercedes S600. Πώς το πήρε αλήθεια το δίπλωμα, αφού απαιτείται παρκάρισμα; Και άλλος γείτονας, που δεν έχει αμάξι, γιατί δεν μπορεί να παρκάρει στην ελαφριά κατηφόρα που μένω. Στην Γερμανία, μου έλεγε, έμπαινα με την μούρη, έβγαινα με όπισθεν και δεν έχω μάθει τέτοια πράγματα. Και άλλος που έρχεται να δει την κόρη του στην γειτονιά παρκάρει το Accent με 2m κενό μπρος πίσω και με το λάστιχο να ακουμπάει στο κράσπεδο γιατί δεν μπορεί να συμπλεκτάρει και να ξεκινήσει σε ανηφόρα. Όλα αυτά είναι περιστατικά ατόμων που δεν θα έπρεπε να είχαν περάσει τις εξετάσεις. Δεν ήξεραν και δεν έμαθαν ποτέ αυτά που ζητούνται.

Υπάρχουν και άλλα περιστατικά πιο σοβαρά και δύσκολα. Π.χ. ο άλλος σταματάει δεξιά (παράνομα, αλλά δεν το εξετάζω αυτό) διπλή σειρά για να αποβιβάσει την γυναίκα ή την μάνα του. Καταλαβαίνω την δυσκολία που αντιμετωπίζει ο καθένας σε τέτοια περιστατικά και μια γιαγιά ή ένα παιδί δεν μπορεί να περπατήσει από χώρο νόμιμης στάθμευσης. Δεν τους κόβει, όμως, να ανάψουν ένα φλας ότι σταματούν και ένα alarm όσο είναι σταματημένοι, ώστε να ειδοποιήσουν τους άλλους οδηγούς για το πρόβλημα/κίνδυνο. Αυτό δεν εξετάζεται στο δίπλωμα, αλλά είναι θέμα στοιχειώδους σκέψης και ευγένειας.

Ευχαριστώ.
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Re: Ο μύθος της τεχνολογικής εξελίξεως και των καλών οχημάτω

Δημοσίευση από pipinos1976 »

MacPap έγραψε:Η απάντηση μου στο πονηρό ερώτημα είναι πως η σωστή ταχύτητα είναι αυτή που αν συμβεί κάτι (χαλάσει η "CPU", πάθει ο οδηγός καρδιακό επεισόδιο, φύγει η ρόδα κλπ) στην χειρότερη θα πεθάνει μόνος του. Δεν θα πάρει μαζί του και άλλους από ανεγκέφαλες εγωιστικές επιλογές.
Οταν πηγαίνει κανείς στην Κ-Π με 200 και σκοτώσει κόσμο δεν είναι θέμα στιγμιαίας κακής στιγμής. Είναι θέμα μόνιμης βλακείας στο κεφάλι που από καλή τύχη δεν σκότωσε κανένα μέχρι εκείνη την στιγμή. Και είπαμε αυτός να σκοτωθεί, καλά να πάθει και στα τσακίδια. Τα παιδάκια και οι μανάδες στο πάρκινγκ όμως τι φταίνε?

Μου θυμίζει λοιπόν αυτή η κουβέντα, τις γκόμενες που ενώ ντύνονται έκφυλα και έχουν τερματίσει το κοντέρ της ξέκολης εμφάνισης, ενοχλούνται που τους την πέφτουν χύμα όλοι και διαμαρτύρονται συνεχώς που κανείς δεν τις σέβεται. Σε αυτές τι γκόμενες η μόνιμη απάντηση επρεπε να είναι "σηκωσε το ντεκολτέ 15 πόντους ψηλότερα, κατέβασε την φούστα 20 πόντους χαμηλότερα, πάψε να προκαλείς και δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα".
Ετσι και εδώ η απάντηση είναι "τρέξε 30 χλμ λιγότερα από το όριο, αφιέρωσε όλη την προσοχή σου σε αυτή την οβίδα που οδηγάς, ρίξε και τον εγωισμό σου 80% και θα πάνε όλα καλά!!" Και μην αρχίσουμε τα "ναι αλλά μπορεί ο άλλος". Το "τρέξε 30 χλμ λιγότερα από το όριο, αφιέρωσε όλη την προσοχή σου σε αυτή την οβίδα που οδηγάς, ρίξε και τον εγωισμό σου 80% και θα πάνε όλα καλά" απευθύνεται σε όλους και συνοδεύεται με το "ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΟΥ ΤΟΝ ΚΟΚ".

Αυτά και δεν ασχολούμαι με άλλες αναλύσεις που ξεκινούν από την μη τήρηση του Κ.Ο.Κ.
Αυτό που γράφεις είναι εντελώς ανεφάρμοστο πιστεύω. Γι' αυτό θα σε ρωτήσω το εξής: μπορείς να μου ορίσεις την σωστή ταχύτητα που θα πρέπει να έχω στην Ε.Ο., ώστε αν πάθω καρδιά ξαφνικά, να μην σκοτώσω άλλον, παρά μόνον τον εαυτό μου; Πες μου μία Ε.Ο. και ένα νούμερο για να καταλάβω τι έχεις στο μυαλό σου.

Ευχαριστώ.

* Για στενά πόλης δεν το συζητώ. Αν κυλίσει το αμάξι με τον οδηγό νεκρό μπορεί κάλλιστα να περάσει το κάθετο στενό και να γίνει θανατηφόρο ατύχημα.
leftergr
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2010, 17:30
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Ο μύθος της τεχνολογικής εξελίξεως και των καλών οχημάτω

Δημοσίευση από leftergr »

Haridimos έγραψε:
leftergr έγραψε:Όταν η παιδεία , οι γνώσεις , ο τρόπος εξέτασης ,κτλ κτλ , αυτού που οδηγάει δεν έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια ...
Νομίζω ὅτι αὐτὴ ἡ παράμετρος εἶναι ὑπερεκτιμημένη, ὅσον ἀφορὰ τὰ γενεσιουργὰ αἴτια τοῦ κακοῦ.

Κάποιος ὁδηγὸς κάνει μιὰ χοντράδα καὶ οἰ μάρτυρες τοῦ περιστατικοῦ σχολιάζουν: πῶς τὸ πῆρε τὸ δίπλωμα;

Τὰ πράγματα εἶναι ἀπλά. Ὅταν ἔδινε ἐξετάσεις ἦταν «σὰν ὀσία παρθένα» (τυπικὸς καὶ προβλεπόμενος, τὰ ἔκανε ὄλα τέλεια). Μόλις πῆρε τὸ δίπλωμα ξεσάλωσε. Ὑπάρχει κάτι ποὺ δὲν καταλαβαίνετε;
Αυτό θέλω να πω ακριβώς , για τον τρόπο εξέτασης . Όταν εξετάζεσαι μόνο σε εντελώς τυπικά πράγματα , και δεν έχεις βγεί ούτε μια φορά στην εθνική πχ , να δοκιμάσεις να δείς πως είναι να πηγαίνεις με 90χλμ . Όταν δεν γνωρίζεις τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνεις σε βρεγμένο οδόστρωμα . Όταν δεν έχεις πάρει στροφή με πάνω από 40χλμ . Όταν δεν γνωρίζεις να βάλεις αλυσίδες σε χιονισμένο δρόμο ......

Όλα τα ''έξτρα'' αυτά , επαφίονται στον ίδιο τον οδηγό και αν θα κάτσει να τα διαβάσει και να τα μάθει , ΜΕΤΑ όμως που θα πάρει το δίπλωμα ..... Εκεί είναι το πρόβλημα !!!
Η μελωδία της Ευτυχίας Carrera GT revs, LOUD & EVIL Black Porsche Carrera GT taking off!
Honk if you’ve never seen an Uzi fired from a car window .
God must love stupid people, he made so many.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Οδική Ασφάλεια...”