Σε πόση ώρα φορτίζει η μπαταρία μετά από καλώδια;
Από τις πλέον δυσάρεστες και εκνευριστικές αναποδιές που μπορεί να τύχουν πρωινιάτικα (ή σε οποιαδήποτε στιγμή της μέρας), είναι να γυρνάς το κλειδί στη μίζα ή να πατάς το start button και να μην παίρνει μπρος ο κινητήρας. Η κλασική ατυχία με την άδεια μπαταρία, για την αντιμετώπιση της οποίας θα πρέπει να επιστρατεύσεις κάποιον γείτονα με καλώδια, να ανοίξεις καπό και να περιμένεις μέσα στο κρύο, μέχρι το γκάζι του άλλου αυτοκινήτου να δώσει επαρκές ρεύμα στο δικό σου. Υπάρχει και συνέχεια, όμως.
Μια μπαταρία που έχει φορτίσει με καλώδια επανέρχεται μεν σε λειτουργική κατάσταση, αλλά επ’ ουδενί αυτό σημαίνει πως θα παραμείνει σε αυτή έτσι απλά. Το «ηλεκτροσόκ» των καλωδίων κάνει μια χαρά δουλειά στο να τροφοδοτήσει το κύκλωμα με την απαραίτητη ενέργεια για την εκκίνηση του κινητήρα, αλλά ούτε στο ελάχιστο δεν εγγυάται πως το δυναμό θα έχει το ανάλογο ρεύμα για να τον ξαναβάλει μπροστά αργότερα. Με άλλα λόγια, τα καλώδια δεν φορτίζουν πλήρως τη μπαταρία. Δίνουν όσο ρεύμα χρειάζεται για να ενεργοποιηθεί το μοτέρ, αλλά μετά εκείνος είναι που θα πρέπει να γεμίσει τις… μπαταρίες της μπαταρίας.
Προκειμένου να συμβεί κάτι τέτοιο, δυο είναι τα τινά: είτε θα πρέπει να κάνουμε χιλιόμετρα, είτε να αφήσουμε τον κινητήρα να λειτουργεί εν στάσει. Επειδή το δεύτερο δεν φορτίζει εξίσου γρήγορα, καταστρέφοντας παράλληλα τον καταλύτη και εκτινάσσοντας την κατανάλωση, το σωστό είναι οδηγούμε για ένα συγκεκριμένο διάστημα, έως ότου επανέλθουν τα επίπεδα ενέργειας στο 100%. Πόσο θα πρέπει να είμαστε στη «γύρα»; Απόλυτος κανόνας σε χρόνο ή χιλιόμετρα δεν υπάρχει, καθώς ο ρυθμός φόρτισης εξαρτάται από πολλούς παράγοντες (ηλικία μπαταρίας, κατάσταση εναλλάκτη, θερμοκρασία περιβάλλοντος κλπ).
Κατά γενική ομολογία και εφαρμογή πάντως, μισή ώρα οδήγησης σε κανονικές και 45-60 λεπτά σε δύσκολες καιρικές συνθήκες θα πρέπει να είναι αρκετά. Καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής είναι επισταμένη ανάγκη ο κινητήρας να μένει συνεχώς σε λειτουργία, οπότε αν υπάρχει start stop το απενεργοποιούμε. Επιπλέον, δεν χρειάζεται να στροφάρουμε το μοτέρ όπως όταν συνδέουμε τα καλώδια. Οδηγούμε κανονικά, με νορμάλ ταχύτητες, αλλά και αδιάκοπα.
Πηγή:autogreeknews.gr
Σε πόση ώρα φορτίζει η μπαταρία μετά από καλώδια;
Αν έχετε απορείες για τεχνικά θέματα εδώ είναι ο χώρος για να ρωτήσετε...
- Johnny
- Δημοσιεύσεις: 3630
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
- Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Σε πόση ώρα φορτίζει η μπαταρία μετά από καλώδια;
Δημοσίευση από Johnny »
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Επιστροφή στο “Τεχνικά θέματα...”
Μετάβαση σε
- Γενικά περί του forum...
- ↳ Κανονισμοί λειτουργίας & Ανακοινώσεις του forum......
- ↳ Το odigein.com...
- ↳ Κανονισμοί λειτουργίας...
- ↳ Βοήθεια...
- ↳ Ανακοινώσεις...
- ↳ Το odigein.com και τα μέλη του...
- ↳ Συστηθείτε...
- ↳ Πείτε μας την γνώμη σας...
- Νομικά & Διαδικαστικά θέματα, Καταγγελίες & Παράπονα...
- ↳ Συζητήσεις περί Νομικών & Διαδικαστικών Θεμάτων...
- ↳ Παράπονα & εύσημα προς τις Αρχές...
- ↳ Παράπονα προς τις αρχές...
- ↳ Τα εύσημα μας...
- Ο δρόμος είχε την δική του Ιστορία...
- ↳ Οδηγώ...
- ↳ Γενικά περί οδήγησης...
- ↳ Αλλαγές στην νομοθεσία, σήμανση και επιτήρηση των δρόμων...
- ↳ Οδήγηση στο εξωτερικό...
- ↳ Νέοι & υποψήφιοι οδηγοί...
- ↳ Ατυχήματα...
- ↳ Οδική Ασφάλεια...
- ↳ Υπάρχουμε και εμείς...
- ↳ Δεν οδηγώ...
- ↳ Α.Μ.Ε.Α & ΑμεΑ...
- ↳ Άλλες κατηγορίες Οδηγών...
- ↳ Οδηγώ αλλά όχι αυτοκινούμενο...
- ↳ Οδηγώ αλλά όχι τετράτροχο...
- ↳ Οδηγώ και είμαι επαγγελματίας...
- ↳ Μπλόκα (bloka)...
- ↳ Αττική...
- ↳ Θεσσαλονίκη...
- ↳ Μακεδονία...
- ↳ Θράκη...
- ↳ Ηπειρος...
- ↳ Στερεά Ελλάδα...
- ↳ Θεσσσαλία...
- ↳ Πελλοπόνησος...
- ↳ Κρήτη...
- ↳ Νησιά...
- ↳ Αλλα...
- Μηχανοκίνητος αθλητισμός και μη...
- ↳ Αυτοκίνητα...
- ↳ Formula 1...
- ↳ Formula E (Formula E World Championship)...
- ↳ WRC (World Rally Championship)...
- ↳ ERC (European Rally Championship)...
- ↳ IRC (Intercontinental Rally Challenge)...
- ↳ WTCC (World Touring Car Championship)...
- ↳ WEC (World Endurance Championship)...
- ↳ Rally Dakar...
- ↳ Ελληνικό Πρωτάθλημα...
- ↳ Rally Acropolis...
- ↳ Αλλοι αγώνες αυτοκινήτων...
- ↳ Μοτοσυκλέτες...
- ↳ MotoGP...
- ↳ WSBK...
- ↳ Αλλοι αγώνες μοτοσυκλέτας...
- ↳ Αγώνες Drift & Dragster...
- ↳ Αγώνες & Επίδειξη Drift...
- ↳ Ελληνικοί αγώνες Drift...
- ↳ Διευθνείς αγώνες Drift...
- ↳ Επιδείξεις Drift...
- ↳ Αγώνες Dragster...
- ↳ Ελληνικοί αγώνες Dragster...
- ↳ Διευθνείς αγώνες Dragster...
- ↳ Αγώνες με άλλα είδη οχημάτων...
- ↳ Ιστιοπλοΐα...
- ↳ Ταχύπλοα...
- Τι, Πως, Ποιος & Πού...
- ↳ Βοηθήματα, Gadget & Αξεσουάρ...
- ↳ GPS & ηλεκτρονικοί χάρτες...
- ↳ Ήχος & Φως...
- ↳ Αλλα Αξεσουάρ...
- ↳ Κατασκευαστές & εκπρόσωποι...
- ↳ Hyundai...
- ↳ Subaru...
- ↳ Toyota...
- ↳ Αλλοι Κατασκευαστές...
- ↳ Πώς λειτουργεί, Τεχνικά θέματα & κάντο μόνος σου...
- ↳ Πώς λειτουργεί...
- ↳ Τεχνικά θέματα...
- ↳ Πως μπορώ να...
- ↳ Πρώτες Βοήθειες...
- ↳ Πού μπορώ να βρω?...
- ↳ Αντιπροσωπείες...
- ↳ Μακάρι να ήξερα...
- Και τι κουτί, κουτί... τώρα και η οδήγηση καινούργια σε κουτί...
- ↳ Είδαμε, Ακούσαμε, Διαβάσαμε...
- ↳ Breaking News...
- ↳ Μας έκανε εντύπωση...
- ↳ Στραβά και ανάποδα...
- ↳ Φωτογραφίες, Video και Ταινίες...
- ↳ Νέες Τεχνολογίες και εφαρμογές...
- ↳ Ηλεκτρικά αυτοκίνητα...
- ↳ Υβριδικά οχήματα...
- ↳ Πετρελαιοκίνηση....
- ↳ Αλλα εναλλακτικά καύσιμα...
- ↳ Drones και τηλεκατευθυνόμενα...
- ↳ Αλλες νέες τεχνολογίες...
- ↳ Το οδηγείν είναι και "ταξιδεύειν"...
- ↳ Ταξίδια στην Ελλάδα...
- ↳ Ταξίδια στο Εξωτερικό...
- ↳ Εκφραστείτε ελεύθερα...
- ↳ Ανέκδοτα & καλαμπούρια...
- ↳ Ότι περισσεύει...
- ↳ Πολιτικό καφενείο...
- ↳ Μικρές Αγγελίες...
- ↳ Νομικά θέματα και διαδικασίες που αφορούν την Αυτοκίνηση...
- ↳ Περί του Κ.Ο.Κ...
- ↳ Αλλες διατάξεις για την αυτοκίνηση...
- ↳ Αλλου είδους αγωνιστική αυτοκίνηση...