Γιατί το ρεζερβουάρ μου έχει κίτρινο καπάκι; Τί σημαίνει για το καύσιμο;
Τα ρεζερβουάρ παίζουν σημαντικό ρόλο στο σύστημα καυσίμου του αυτοκινήτου. Εάν δεν βιδωθούν σωστά ή χαθούν, αμέσως ανάβει η λυχνία του κινητήρα στο καντράν. Ωστόσο, είναι ένα από τα λιγότερο εμπνευσμένα εξαρτήματα σε ένα αυτοκίνητο. Είναι απλώς χρήσιμα και μαύρα. Εκτός εάν πρόκειται για κίτρινα – τότε έχουν ένα ειδικό νόημα.
Τα κίτρινα καπάκια χρησιμεύουν ως προειδοποίηση, ενημερώνοντας τους οδηγούς ή τους υπαλλήλους στα πρατήρια βενζίνης ότι μπορεί να γεμίσει με E85, επίσης γνωστό ως βιοκαύσιμο ή καύσιμο flex.
Τα κίτρινα καπάκια, συχνά έχουν γραμμένο πάνω τους E85 ή E85/Gasoline, ως υπενθύμιση ότι το όχημα, μπορεί να λειτουργήσει και με αμόλυβδη βενζίνη. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο, επειδή το βενζινάδικο δεν διαθέτει πάντα βιοκαύσιμα. Ωστόσο, αυτά που έχουν, θα έχουν μια αντλία με κίτρινο χερούλι.
Εάν το καπάκι του ρεζερβουάρ δεν είναι κίτρινο, τότε μάλλον η αντλία με την κίτρινη λαβή δεν είναι για εσάς.
Γιατί έχει σημασία το χρώμα του καπακιού της δεξαμενής καυσίμου;
Τα κίτρινα καπάκια και τα χερούλια της αντλίας χρησιμεύουν, για να ξεχωρίζουν τα αυτοκίνητα που μπορούν να κινηθούν με βιοκαύσιμο (E85), από τα οχήματα με μαύρο καπάκι ρεζερβουάρ που λειτουργούν μόνο με συμβατικά καύσιμα.
Το E85, είναι συνήθως ένα μίγμα 15% βενζίνης και 85% αιθανόλης, αν και το ποσοστό της αιθανόλης μπορεί να φτάσει έως και το 51%. Η αιθανόλη είναι μία αλκοόλη που παράγεται συνήθως από φυτά όπως το καλαμπόκι, αν και οι επιστήμονες έχουν βρει τρόπους να χρησιμοποιήσουν άχυρο και άλλες πρώτες ύλες.
Στο σωστό αυτοκίνητο, τα οφέλη του καυσίμου flex ή Ε85, περιλαμβάνουν περισσότερη ισχύ και υψηλότερη ροπή από ό,τι θα είχε ένας κινητήρας με αμόλυβδη βενζίνη. Το βιοκαύσιμο, εκπέμπει λιγότερα αέρια στο περιβάλλον, καθιστώντας το πιο φιλικό προς το κλίμα.
Στο λάθος αυτοκίνητο, η υψηλή περιεκτικότητα αιθανόλης, μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στον κινητήρα, όπως διάβρωση του συστήματος καυσίμου. Επίσης, τα κανονικά αυτοκίνητα δεν είναι συντονισμένα με τον σωστό χρονισμό καύσης και την αναλογία αέρα-καυσίμου που είναι απαραίτητη για την αποτελεσματική καύση του E85. Αυτό σημαίνει ότι αυτά τα αυτοκίνητα δεν επωφελούνται από τα καύσιμα flex.
Πηγή:Θάλεια Λαμπίρη-thecars.gr
Γιατί το ρεζερβουάρ μου έχει κίτρινο καπάκι; Τί σημαίνει για το καύσιμο
Αν έχετε απορείες για τεχνικά θέματα εδώ είναι ο χώρος για να ρωτήσετε...
- Johnny
- Δημοσιεύσεις: 3535
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
- Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Γιατί το ρεζερβουάρ μου έχει κίτρινο καπάκι; Τί σημαίνει για το καύσιμο
Δημοσίευση από Johnny »
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Επιστροφή στο “Τεχνικά θέματα...”
Μετάβαση σε
- Γενικά περί του forum...
- ↳ Κανονισμοί λειτουργίας & Ανακοινώσεις του forum......
- ↳ Το odigein.com...
- ↳ Κανονισμοί λειτουργίας...
- ↳ Βοήθεια...
- ↳ Ανακοινώσεις...
- ↳ Το odigein.com και τα μέλη του...
- ↳ Συστηθείτε...
- ↳ Πείτε μας την γνώμη σας...
- Νομικά & Διαδικαστικά θέματα, Καταγγελίες & Παράπονα...
- ↳ Συζητήσεις περί Νομικών & Διαδικαστικών Θεμάτων...
- ↳ Παράπονα & εύσημα προς τις Αρχές...
- ↳ Παράπονα προς τις αρχές...
- ↳ Τα εύσημα μας...
- Ο δρόμος είχε την δική του Ιστορία...
- ↳ Οδηγώ...
- ↳ Γενικά περί οδήγησης...
- ↳ Αλλαγές στην νομοθεσία, σήμανση και επιτήρηση των δρόμων...
- ↳ Οδήγηση στο εξωτερικό...
- ↳ Νέοι & υποψήφιοι οδηγοί...
- ↳ Ατυχήματα...
- ↳ Οδική Ασφάλεια...
- ↳ Υπάρχουμε και εμείς...
- ↳ Δεν οδηγώ...
- ↳ Α.Μ.Ε.Α & ΑμεΑ...
- ↳ Άλλες κατηγορίες Οδηγών...
- ↳ Οδηγώ αλλά όχι αυτοκινούμενο...
- ↳ Οδηγώ αλλά όχι τετράτροχο...
- ↳ Οδηγώ και είμαι επαγγελματίας...
- ↳ Μπλόκα (bloka)...
- ↳ Αττική...
- ↳ Θεσσαλονίκη...
- ↳ Μακεδονία...
- ↳ Θράκη...
- ↳ Ηπειρος...
- ↳ Στερεά Ελλάδα...
- ↳ Θεσσσαλία...
- ↳ Πελλοπόνησος...
- ↳ Κρήτη...
- ↳ Νησιά...
- ↳ Αλλα...
- Μηχανοκίνητος αθλητισμός και μη...
- ↳ Αυτοκίνητα...
- ↳ Formula 1...
- ↳ Formula E (Formula E World Championship)...
- ↳ WRC (World Rally Championship)...
- ↳ ERC (European Rally Championship)...
- ↳ IRC (Intercontinental Rally Challenge)...
- ↳ WTCC (World Touring Car Championship)...
- ↳ WEC (World Endurance Championship)...
- ↳ Rally Dakar...
- ↳ Ελληνικό Πρωτάθλημα...
- ↳ Rally Acropolis...
- ↳ Αλλοι αγώνες αυτοκινήτων...
- ↳ Μοτοσυκλέτες...
- ↳ MotoGP...
- ↳ WSBK...
- ↳ Αλλοι αγώνες μοτοσυκλέτας...
- ↳ Αγώνες Drift & Dragster...
- ↳ Αγώνες & Επίδειξη Drift...
- ↳ Ελληνικοί αγώνες Drift...
- ↳ Διευθνείς αγώνες Drift...
- ↳ Επιδείξεις Drift...
- ↳ Αγώνες Dragster...
- ↳ Ελληνικοί αγώνες Dragster...
- ↳ Διευθνείς αγώνες Dragster...
- ↳ Αγώνες με άλλα είδη οχημάτων...
- ↳ Ιστιοπλοΐα...
- ↳ Ταχύπλοα...
- Τι, Πως, Ποιος & Πού...
- ↳ Βοηθήματα, Gadget & Αξεσουάρ...
- ↳ GPS & ηλεκτρονικοί χάρτες...
- ↳ Ήχος & Φως...
- ↳ Αλλα Αξεσουάρ...
- ↳ Κατασκευαστές & εκπρόσωποι...
- ↳ Hyundai...
- ↳ Subaru...
- ↳ Toyota...
- ↳ Αλλοι Κατασκευαστές...
- ↳ Πώς λειτουργεί, Τεχνικά θέματα & κάντο μόνος σου...
- ↳ Πώς λειτουργεί...
- ↳ Τεχνικά θέματα...
- ↳ Πως μπορώ να...
- ↳ Πρώτες Βοήθειες...
- ↳ Πού μπορώ να βρω?...
- ↳ Αντιπροσωπείες...
- ↳ Μακάρι να ήξερα...
- Και τι κουτί, κουτί... τώρα και η οδήγηση καινούργια σε κουτί...
- ↳ Είδαμε, Ακούσαμε, Διαβάσαμε...
- ↳ Breaking News...
- ↳ Μας έκανε εντύπωση...
- ↳ Στραβά και ανάποδα...
- ↳ Φωτογραφίες, Video και Ταινίες...
- ↳ Νέες Τεχνολογίες και εφαρμογές...
- ↳ Ηλεκτρικά αυτοκίνητα...
- ↳ Υβριδικά οχήματα...
- ↳ Πετρελαιοκίνηση....
- ↳ Αλλα εναλλακτικά καύσιμα...
- ↳ Drones και τηλεκατευθυνόμενα...
- ↳ Αλλες νέες τεχνολογίες...
- ↳ Το οδηγείν είναι και "ταξιδεύειν"...
- ↳ Ταξίδια στην Ελλάδα...
- ↳ Ταξίδια στο Εξωτερικό...
- ↳ Εκφραστείτε ελεύθερα...
- ↳ Ανέκδοτα & καλαμπούρια...
- ↳ Ότι περισσεύει...
- ↳ Πολιτικό καφενείο...
- ↳ Μικρές Αγγελίες...
- ↳ Νομικά θέματα και διαδικασίες που αφορούν την Αυτοκίνηση...
- ↳ Περί του Κ.Ο.Κ...
- ↳ Αλλες διατάξεις για την αυτοκίνηση...
- ↳ Αλλου είδους αγωνιστική αυτοκίνηση...